In tegenstelling tot je eerdere
modbreak m.b.t. het offtopic gaan bij de kookplaten (waar ik je prima kon volgen en gelijk in geef) komt deze modbreak (ook nu ik hem opnieuw zie, na gisteravond) wel wat vreemd op mij over:
Timing modbreak?
De modbreak komt op zaterdagavond om 18:57. Dat terwijl het laatste
bericht dat überhaupt refereerde aan scrollen/scherm al lang naar de achtergrond was verdwenen door andere berichten.
Geleuter?
Ik vind het wat bijzonder om deze term in een modbreak (met zo'n mooi rood kadertje) te hanteren. Neutraal is de term in ieder geval niet.
Maar dan inhoudelijk, je slaat aan op de termen "schermen en scrollen".
Ik ga ervan uit dat je (als topic starter) het topic zelf volgt en hier niet sprake is van een modbreak als gevolg van een gerapporteerde reactie, maar zelfs dan lijkt het me dat je kijkt naar de context/achtergrond.
Het 'scrollen' is besproken omdat een aantal mensen zich (terecht) ergerden aan de hoeveelheid foto's, maar met name de wijze waarop deze (door mij) in verschillende posts zijn verwerkt. Daar is een constructieve (en vrij korte) uitwisseling van gedachtes over geweest, waarbij gewoon normaal is gecommuniceerd over de wijze waarop het beter kan. Volgens mij een voorbeeld van hoe je met elkaar om zou kunnen/willen gaan op dit forum (ik zie het helaas vaak ook anders)
Het bespreken van het scrollen lijkt mij dus juist wél 'ontopic' omdat het gaat over de wijze waarop het topic op zichzelf wordt ervaren. Maar nogmaals, de discussie (if any) was ten tijde van de modbreak al beslecht en de berichten gingen al lang weer gewoon 'ontopic' over wat er allemaal voor moois op Funda staat.
M.b.t. het 'scherm', mijn
reactie (vrijdagavond op 23:43) op de opmerking van @
MooDyBLueS (een van de mensen die mij wees op het aantal foto's en dus moeten scrollen) was een grap waarmee - althans, wat mij betreft - de hele discussie óver de foto's en het scrollen was beslecht.
Ik maak vaak grappen (in real life en ook hier op tweakers), soms goede en vaker slechte. In dit geval om eventuele 'kou' uit de lucht te nemen omdat sommigen meenden dat ik de opmerkingen m.b..t de hoeveelheid foto's misschien wat zwaar opnam.
Ik hoop dat duidelijk is dat dat dus niet zo is, dat ik de 'kritiek' terecht vond (vind) en eerlijk gezegd wel blij ben dat er gewoon heel snel een oplossing werd aangegeven. Dus - hoop ik dan maar - iedereen blij.