Ik snap die gedachtegang, maar is het niet tijd om daar dus voorlopig vanaf te stappen?Yorinn schreef op maandag 19 september 2022 @ 00:34:
[...]
Als je het over de huidige situatie rondom de energiecrisis wil hebben, kan dat beter in Energie-en inflatiecrisis in Nederland dan in een aanbiedingentopic. Het topic willen we op een later moment weer openen, maar gaat het weer mis ermee, zien we geen andere oplossing dan om het topic te sluiten.
Discussie over alles wat niet met een aanbieding te maken heeft, hoort gewoonweg niet thuis in een aanbiedingentopic.
Het onderwerp leeft nu zó erg en zó veel mensen hebben er een mening over. Mensen die op zoek zijn naar een nieuwe energieleverancier komen toch altijd eerst uit bij dat topic en willen dan gelijk hun ei kwijt over zaken als hoe hoog de prijzen wel niet zijn, het beleid van de overheid, verduurzaming, etc. Dat valt simpelweg niet te stoppen.
En de energieprijzen zijn in die tijd altijd ultra laag geweest, waardoor je een ander publiek trok in het topic.Dat is altijd zo geweest in A&K.
Nogmaals: het onderwerp leeft heel erg, mensen willen ventileren en 9/10 keer is dit het eerste topic wat ze zullen tegenkomen. Totdat de situatie normaliseert kunnen jullie deze situatie toch gewoon tolereren?
Het is soms misschien vervelend, maar echt geen ramp om voor de tiende keer te lezen: "Deze prijzen zijn echt hoog", "Ik ben echt blij dat ik geïsoleerd heb" of "De overheid moet echt met meer steun komen!"
Het is voor nu even wat het is. Tolereer het. Blijf niet hangen in 'zo hebben we het altijd gedaan en zo gaan we het nu ook doen.'