Goed er is blijkbaar al een beslissing genomen, helaas niet even vermeldt bij mij. Had ik nog wel even op prijs gesteld. Onderstaande had ik getypt nav eerdere pagina's en plaats het toch nog even.Señor Sjon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:01:
Maar dan verzuipt het topic weer zodat er telkens vragen komen (zie je nu ook) naar wat wel aanbiedingen zijn.
Ik probeer er even een modus in te vinden en heb ook de rest van de betrokken crew om feedback gevraagd.
Als wij nu de aanbiedingen pinnen, dan is dat met de pin selectiefilter rechtsbovenaan zo terug te vinden.
Ivm priveomstandigheden ben ik niet veel in dat topic, dus als dit een goed idee is dan heb ik (veel) hulp nodig. Al vaker genoemd, mede-TS-ers zijn welkom en zou met zo'n pin-idee handig/broodnodig zijn. Mogelijk minder werk dan continu modereren, plaats voor doorgaande discussie en toch ook wel de aanbiedingen.
Aanbiedingen posten in een format natuurlijk prima idee, ongeacht waar het nu komt te staan.
Links naar andere topics zijn al jaren opgenomen in de TS.
Het idee over de kroeg of andere slowchat: obv eigen ervaring met de kroeg en slowchats in het algemeen op Tweakers is dat je als sporadische bezoeker wordt genegeerd. Niet echt helpend om het daar te willen oplossen, of de sociale verhouding moet veranderen tussen vaste kroegtijgers en de sporadische voorbijganger.