Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 58 Laatste
Acties:
  • 164.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Afbeeldingslocatie: http://www94.hattrick.org/App_Themes/Standard/logo_green.gif

Welkom in het Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68!

Wat is hattrick

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt en de opdracht geeft om je stadion te verbouwen. Je speelt oefenwedstrijden, bekerwedstrijden en competitiewedstrijden. In Nederland zijn al meer dan 70.000 teams, wereldwijd doen er meer dan 800.000 managers mee met dit spel.

Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie. Sinds kort zijn de hattrick masters geintroduceerd. Dit kun je vergelijken met de Champions league, en daar mogen alle landskampioenen aan meedoen.

Hattrick de website

Hattrick supporter

Hattrick is geheel gratis. Wat je wel kunt doen is supporter worden van hattrick door geld over te maken. Hierdoor krijg je wat extra functie waardoor het gemak op de website toeneemt. Je hebt supporter nodig om lid te kunnen worden van de GoT federatie op hattrick.

GoT Federatie

Er is veel hattrick ervaring aanwezig in de GoT federatie, vragen staat dus vrij. Ook is er een federatie website, een eigen GoT cup en de wekelijkse toto. Inmiddels zijn er al meer dan 60.000 berichten geposts op het forum over hattrick.

Gathering of Tweakers Federatie Site

GoT Federatie ID=2731

Hattrick weblinks

Bekeroverzicht GoT'ers
Actueel overzicht van alle GoT'ers die zich nog in de knvb beker bevinden.

Hattrick wiki
Heel veel algemene informatie over hattrick.

Toolbox healing & training
Website om healing en trainingstijden te bekijken.

AlltidHattrick
Een website met zeer uitgebreide statistieken van alle divisie's.

Verschillende spelsystemen
Website die in gaat op de verschillende opstellingen die je binnen hattrick kunt gebruiken.

HattriX
Een website met veel algemene info over hattrick en heel veel tips. Zeer uitgebreid.

Het antwoord genootschap
Heel veel vragen en antwoorden over hattrick.

Foxtrick
Een Mozilla firefox extensie voor hattrick.

Foxtrick for google Chrome
Een extensie voor Google Chrome (beta)

psicotsi
Psicotsi

Hulp software

Hattrick assistant manager
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick Coach Professional

Overige links

Review hattrick op GoT
Hoe hoog zit je keeper in zijn skill?
Prijzen van een nieuwe coach
Hoeveel bot teams per land

Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Vorige delen

Rolverdeling

OnderdeelAanspreekpuntTeamID
Algemene zaken/TopicstarterSandyman538148839
Federatie website beheerBrainpower144591
GoT cup organisatorDamien791791257

Cheaten

Cheating is verboden in de breedste zin van het woord. Onder cheating wordt onder andere verstaan:

- het hebben van meerdere teams
- het team van een vriend besturen
- spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs
- je team aan iemand anders geven

Het is weer zover! De echte prijzen worden weer verdeeld en ook hier zijn er weer winnaars en verliezers. Dit keer wat andere namen en wat andere foto's om er een beetje leven in te houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/LEO.jpg
Aan het einde van het seizoen waren er slechts 9 teams in de federatie met blessures. De grootste pechvogel daarvan was het team .:]TVE[:. Dat een ziekenboeg had met daarin totaal voor 9 weken blessures. Veel plezier met de Leonardo Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/FdH.jpg
Het eerste seizoen van de GoT Eredivisie voor jeugdteams werd gewonnen door 'SCA Koters', het jeugdteam van SC Amsreiw. Lang was het een strijd tussen de jeugd van Swanfield en die van SC Amsreiw waarbij de laatstgenoemde de langste adem had. Met een behoorlijk scorend vermogen, wat resulteerde in een doelsaldo van meer dan +50, geeft al aan dat er veel potentie in het team zit. Gefeliceteerd met de Foppe de Haan Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/NM.jpg
Helaas geen Nederlandse speler, maar wel verkozen tot beste jeugdspeler van de GoT federatie door de leden zelf. Met 12 stemmen de terechte winnaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PELE.jpg
Ooit ook jong geweest maar nu alweer 24 jaar en wel tot beste speler gekozen van de GoT federatie!
Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RvN.jpg
Een collega van mij! Eerste seizoen in de GoT federatie en gelijk de topscorers titel pakken! Het is duidelijk te zien dat deze trainer de wijze lessen van de trainer van SU op pikt want hij is ook gepromoveerd! Succes volgend seizoen!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SV.jpg
SVGHENT uit VI.209 is dit seizoen de koploper in het incasseren van kaarten. 24 gele en 2 rode kwamen het team ten deel in dit seizoen. De gevolgen waren duidelijk te merken. SVGHENT degradeerde naar de VII. Toch is er een klein lichtpuntje, de Stijn Vreven Award is in ieder geval binnen. In het nieuwe seizoen gaat het vast ook weer bergop met de sportieve prestaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RM.jpg
En dan als laatste een hele bijzondere. De Rinus Michels award gaat naar de winnaar van de GoT cup, Swanfield United! De GoT cup was voor mij een doel dit seizoen en dat is bereikt. Om dan ook deze prijs nog te krijgen na een stemronde waarin het nog spannend werd, ben ik zeer vereerd!

Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/teamlogo/2/15/149/148839/148839.JPG

* Sandyman538 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Helden van weleer zijn in willekeurige volgorde: Maestrotim (69539), J_du_Pee (207522), Frizza (144989), The_Marsmellow (146886), The Dolf (68982), Sir_Veen (362199), Loona35 (148948), Wubmaster (144822). Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee17 (145138), Hoedjevanpapier (143980) en Damien2004 (213570).

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Sandyman538 op 05-09-2010 07:49 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Heb besloten om toch komende seizoen passen te gaan trainen. In ieder geval voor een seizoen om mijn middenvelders wat meer passen te geven voordat ik ze verkoop. Twijfel nog over wat ik volgend seizoen ga doen. Hangt natuurlijk ook allemaal af hoe veel sneller die nieuwe training nu werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:18:
Oh, excuses. Ik had nog niet gemerkt dat je er al aan toegekomen was om iets aan te passen, en wilde niet ongeduldig lijken ;) Maar helaas moet ik zeggen dat ik onder firefox nog steeds hetzelfde probleem zie.
Vreemd. Ik zal nog even kijken of ik iets kan vinden, anders haal ik die alert wel weg.

[ Voor 16% gewijzigd door NiMu83 op 07-08-2010 21:08 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand nog plaats om een middenvelder van Suriname U20 te trainen op positiespel. Hij staat wel erg hoog op de transferlijst, maar hij behoort nog wel steeds tot de selectie.

Humphrey Wijngaarde (270632228)

Bekijk hem even en laat weten mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:52
Brainpower schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:06:
[...]

Vreemd. Ik zal nog even kijken of ik iets kan vinden, anders haal ik die alert wel weg.
Wat google-werk leverde op dat dit een bekend firefox probleem is met een onFocus alert. Ik heb alleen geen oplossingen gevonden. Wellicht idd dan de alert weghalen, en eventueel een "?" icoontje achter het invoerveld met een de hit op de onMouseOver ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:16:
[...]

Wat google-werk leverde op dat dit een bekend firefox probleem is met een onFocus alert. Ik heb alleen geen oplossingen gevonden. Wellicht idd dan de alert weghalen, en eventueel een "?" icoontje achter het invoerveld met een de hit op de onMouseOver ofzo.
Daar zat ik idd precies aan te denken :) Thanks voor het zoeken trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:55:
Heeft er iemand nog plaats om een middenvelder van Suriname U20 te trainen op positiespel. Hij staat wel erg hoog op de transferlijst, maar hij behoort nog wel steeds tot de selectie.

Humphrey Wijngaarde (270632228)

Bekijk hem even en laat weten mocht je interesse hebben.
Als ik een van mijn trainees verkoop, zou ik misschien net genoeg geld hebben om 'em te kopen. Heb momenteel 2M in kas, dat is niet genoeg.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05 18:53
Volgend seizoen fijn Middenvelders trainen voor de U20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

*meldt zich

ik ben klaar voor het komend seizoen.... nieuwe coach (solid Leiderschap) zou ervoor moeten zorgen dat de Teamgeest goed hoog gehouden kan worden en ik zetalles erop dit seizoen bovenin mee te kunnen doen....
nu maar een beetje hopen dat het geluk niet tegen me keert....
imho zal alles er ook om draaien om vanaf het begin geen punten dom te verspelen in de eerste 4,5 wedstrijden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:16:
[...]

Als het goed is moet het nu goed werken. Je krijgt een mouseover wanneer je over het inputveld hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:47:
[...]
Als ik een van mijn trainees verkoop, zou ik misschien net genoeg geld hebben om 'em te kopen. Heb momenteel 2M in kas, dat is niet genoeg.
Het is al de derde keer geloof ik dat hij voor deze prijs er op staat. De twee keer daarvoor stond hij er voor nog hoger op. Ga je niet in bochten wringen om hem te halen. Vind hem zelf nog iets te hoog geprijsd, maar wil eigenlijk voorkomen dat hij dadelijk ineens geen training meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zeauw, ik heb maar even 3 top spelers te koop gezet, ieder voor 1 miljoen. Alledrie spitsen, dus mocht je interesse hebben.. Ik kwam namelijk in de min, boven de 500 000, en ze hebben te hoog salaris. Hier zijn ze:
David Krummensee (211495096)
23 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 17-09-2010
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: buitenaards
Spelhervatting: slecht
Jacky Dijsselhof (214222195)
23 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 23-09-2010
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: buitenaards

Spelhervatting: waardeloos
Sindre Pedersen (236735032)
21 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 06-09-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: bovennatuurlijk

Spelhervatting: waardeloos
Dus, mocht je nog wat willen bieden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:19:
[...]

Het is al de derde keer geloof ik dat hij voor deze prijs er op staat. De twee keer daarvoor stond hij er voor nog hoger op. Ga je niet in bochten wringen om hem te halen. Vind hem zelf nog iets te hoog geprijsd, maar wil eigenlijk voorkomen dat hij dadelijk ineens geen training meer krijgt.
Als je hem vergelijkt met andere spelers van die leeftijd, was 2.5M ook wel een beetje overtrokken. Maar momenteel ligt HT er überhaupt uit, dus kan ook niet kijken. Daarnaast heb ik ook gewoon niet genoeg centjes in kas om een bod uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Wanneer kan ik weer hattricken? (hoe laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Brainpower schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:52:
[...]

Als het goed is moet het nu goed werken. Je krijgt een mouseover wanneer je over het inputveld hangt.
Ja, het werkt nu prima onder firefox (zowel met windows als linux). Bedankt!
nWo_Riot schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:37:
Wanneer kan ik weer hattricken? (hoe laat)
Als ik het me goed herinner is er vanochtend onderhoud voor 360 minuten, startend om 6:00 (kan ook 8:00 zijn geweest). Dus voor 12:00 hoef je geen tijd vrij te maken om te hattricken denk ik.

[ Voor 2% gewijzigd door Homerius op 09-08-2010 09:48 . Reden: linux getest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik dacht inderdaad dat het om 6 uur begon, nu je het zegt. 6 uur later is dus 12 uur. Hmm... jammer. Ik ben druk bezig m'n nieuwe team samen te stellen. Heb nu 3,5 miljoen in kas en moet nog 2 vleugelspelers kopen en 1 aanvaller (wordt een FTW of een (t)DFW). Mag dus wel opschieten als ik ze volgende week al nodig heb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:41:
[...]
Als je hem vergelijkt met andere spelers van die leeftijd, was 2.5M ook wel een beetje overtrokken. Maar momenteel ligt HT er überhaupt uit, dus kan ook niet kijken. Daarnaast heb ik ook gewoon niet genoeg centjes in kas om een bod uit te brengen.
Helemaal vergelijken met leeftijd genoten kan je hem niet, want spelers van deze kwaliteit/leeftijd komen in Nederland niet in aanmerking voor de U20. In ieder geval nog niet op die leeftijd. Dat geeft hem wel iets van een meerwaarde, maar inderdaad niet 3 keer de gemiddelde verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Zo nieuw seizoen nieuwe kansen. Zullen we maar weer eens posten wat de verwachtingen zijn :)

- GoT cup (voorronden sneuvelen (moet haalbaar zijn))
- Competitie 1ste worden! (gewoon een eis!)
- Beker (2de ronde halen maximaal!)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien is het slim nu al je spelers te verkopen? Als de training twee keer zo snel gaat zal de marktwaarde wel flink dalen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Nu liggen de prijzen enorm laag, omdat we in het tussenseizoen zitten. Nu al je spelers te verkopen is dus een zeer slecht plan.
Beter zou je ze dan in week 3-4 verkopen, scheelt een hoop :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:17:
[...]

Helemaal vergelijken met leeftijd genoten kan je hem niet, want spelers van deze kwaliteit/leeftijd komen in Nederland niet in aanmerking voor de U20. In ieder geval nog niet op die leeftijd. Dat geeft hem wel iets van een meerwaarde, maar inderdaad niet 3 keer de gemiddelde verkoop.
Nee, natuurlijk niet. Maar als ik inderdaad prijzen zie die 3x over de kop gaan, dan ga ik wel eventjes achter mijn oor krabben. Ik zou het heel leuk vinden om een U-20 trainee te trainen, maar ga er niet de hoofdprijs voor betalen. Moet eerst nog een verdediger zien aan te trekken, zodat ik voor behoud in mijn VIe kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mmm, geen HT meer voor mij vandaag. Ga zo onder het mes, en wordt waarschijnlijk wakker met een stuk van mijn meniscus uit mijn lichaam :( Hoopte nog even te kunnen inloggen, maar dat zal wel morgen worden, aangezien Pewwy en narcose niet zo heel goed samen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:21:
Mmm, geen HT meer voor mij vandaag. Ga zo onder het mes, en wordt waarschijnlijk wakker met een stuk van mijn meniscus uit mijn lichaam :( Hoopte nog even te kunnen inloggen, maar dat zal wel morgen worden, aangezien Pewwy en narcose niet zo heel goed samen gaat :)
Succes in ieder geval!

En om even in te haken op het verhaal om al je spelers te verkopen, als je dat in week 3/4 doet, krijg je het meeste geld voor ze, maar je moet op dat moment ook nieuwe spelers gaan kopen die dus ook duurder zijn. Als je al je verkopen en aankopen in 1 week doet, dan maakt het niet heel veel uit in welke week van het seizoen je het doet. Op dit moment ben ik volop trainee's aan het kopen (formidabel keepen die ik train op spelhervattingen). Ik heb er nu al 14 geloof ik maar ga door met kopen totdat mijn geld op is. De kans is wel dat door de snellere training er straks meer formidabele keepers op de markt komen waardoor de prijzen weer dalen... Ach ja, soms heb je geluk en soms niet, we zullen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Succes man!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Klinkt pijnlijk. Succes.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het klinkt pijnlijker dan het is. Vooral de aanloop naar de operatie is irritant. Loop nu tien weken met steken in mijn knie, en soms slaat hij op slot. Na de operatie vanmiddag duurt het ongeveer een week en dan kan ik weer normaal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterkte!

Wat het trainen betreft kan je inderdaad nu wel alles verkopen, maar je zit inderdaad met het probleem dat je ook weer terug moet kopen. Mede daarom heb ik er nu voor gekozen minimaal 1 seizoen passen te trainen zodat mijn spelers nog in waarde kunnen stijgen. Gelijk een mooie gelegenheid om te kijken hoe snel "oudere" spelers nu hun skill trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bron: http://stage.hattrick.org/Help/systemstatus.aspx
  • New fixtures are being used this season. A MyHT telling you more about it will be published on Thursday.
Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd wat ze hier mee bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

Kan iemand iets zeggen over hoe up-top-date de site van alltid is???
Ik heb namelijk een aantal spelers tussen mijn ploeg staan die ik actueel al niet meer bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:28:
Kan iemand iets zeggen over hoe up-top-date de site van alltid is???
Ik heb namelijk een aantal spelers tussen mijn ploeg staan die ik actueel al niet meer bezit.
Alltid importeert zélf alle gegevens na de gespeelde competitiewedstrijd... en dus ook enkel 14 maal per seizoen en de hoofdgegevens zullen nu ook twe weken oud zijn, van direkt na de laatste competitiewedstrijd

enkel is Alltid overgenomen door Hattrick en heeft de ontwikkelaar op enkele punten als een 'live' aanbinding met de HT-database erin gebracht (op de spelerspagina naar ik men worden de prestatiegegevens 'live' uitgelezen) en dat kan volgens mij er wel toe leiden dat spelerspagina's meer up-to-date zijn..

planning is dat Alltid 'geintegreerd' in de hoofdsite wordt en op Stage staat een erg basale versie waaraan een hoop functionaliteit ontbreekt en het nog erg ver is van de 'nuttigheid' die Alltid als statsitisch historisch overzicht bied... ik verwacht niet dat die integratie op korte of middellange termijn ook 'afkomt' en vrees bijna dat het weer zo'n 'tot-in-de-pruimentijd' gepland rampproject wordt, zonder duidelijke sturing, als wel meer ontwikkelingen op HT

[ Voor 22% gewijzigd door RM-rf op 09-08-2010 15:47 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is het laatst geupdate na de laatste speelronde. Dus de promoties zijn daar bijvoorbeeld ook nog niet in opgenomen. Heb je de spelers in de laatste 14 dagen verkocht dan kan het kloppen dat ze nog bij je team staan. Hetzelfde geld trouwens ook voor nieuwe spelers die je de laatste 2 weken hebt aangetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

We also want to add one thing about staff: Starting Monday Aug 16, if you fire one or more staff members of a certain type – you will not be able to hire new ones of that type within a week. This to prevent masses of hiring and firing before and after different updates in order to maximize the effects.
Dus het wordt NOG lastiger je staf te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
CoRrRan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:49:
[...]
Dus het wordt NOG lastiger je staf te beheren.
Op zich is het wel goed dat je een maximum van 30 kunt inhuren, aangezien een 'gewone' voetbalclub ook geen 200+ dokters in dienst heeft. Het nadeel van dit alles, straks heeft iedereen dezelfde 'standaard' staf in dienst en is het niet meer aan verandering onderhevig. Op dit moment was het bij al een tijd standaard (lijstje staat in vorige topic volgens mij), maar wilde ik nog wel eens een stuk of 4/5/6 extra dokters huren als ik het hard nodig heb. Dat zie ik mezelf nu dus ook niet meer doen. Dus de variatie uit de staf verdwijnt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Van alle veranderingen ben ik nog niet zo warm geworden :-( Altijd hoge verwachtingen maar het valt altijd tegen als het eenmaal geïmplementeerd is :)
Ik wacht nog op de wedstrijd gegevens maar dat zal wel binnenkort verschijnen. Heb er wel weer min of meer zin in dit seizoen om dat er weer wat te winnen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:54:
Van alle veranderingen ben ik nog niet zo warm geworden :-( Altijd hoge verwachtingen maar het valt altijd tegen als het eenmaal geïmplementeerd is :)
Ik wacht nog op de wedstrijd gegevens maar dat zal wel binnenkort verschijnen. Heb er wel weer min of meer zin in dit seizoen om dat er weer wat te winnen valt :)
qua wedstrijd engine is er toch praktisch niks veranderd...?

de enige echt grote verandering zal de trainingssnelheid zijn, maar ook daarvan zul je waarschijnlijk niet op de korte termijn de effecten écht merken (anders dan veel meer 'trainings-pop-meldingen na de TU, wat initieel vast leuk zal zijn en veel enthousiaisme opwekt, maar later ook pessisime zal geven als de spelerswaarde écht duidelijk gaat dalen door een veel groter aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heren, ik ben weer terug 8) Bizar dit, een uur na de narcose werd ik wakker, en de pijn is stukken minder dan de afgelopen tien weken. Ik had een zogenaamde bucket ruptuur, zeg maar een handvat aan je meniscus die tussen de botten ging zitten. Is nu weggeknipt en strak geschoren en de pijn is weg. Zelfs de operatiepijn is minder hevig dan de pijn was. Nu twee weken rustig aan doen. Kijken wanneer ik weer kan werken en volgende week donderdag zonder krukken naar Lowlands ;)

Ik heb niet veel gemist op HT zo te zien. Morgen maar eens goed kijken of ik een nieuwe aanvallende def kan kopen, dan kan hij gelijk mijn "oude" vervangen als deze weer popt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Zo ik ben ook weer terug na een weekendje antwerpen, de boel een beetje bij gelezen maar niet veel gemist zo te zien :)

Zo maar na bed en dan eens rustig na denken over een leuk training schema wanneer ik merk dat de competitie geen kans van slagen heeft :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou was enthousiast begonnen met het invullen van de toto maar kreeg ook een fout bij iedere wedstrijd waar ik op klikte. Dunno why had namelijk wel de juiste server ingevuld.
Heb mijn best gedaan en zag dat mijn wedstrijd een vrij in te vullen wedstrijd was ;-) Mag natuurlijk niet te veel verklappen maar ik zou als ik jullie was maar eens goed kijken naar het team waar ik tegen speel :)

Morgen echt aan de bak! Althans de eerste wedstrijd die telt! Hopelijk valt het niet tegen en komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:
Nou was enthousiast begonnen met het invullen van de toto maar kreeg ook een fout bij iedere wedstrijd waar ik op klikte. Dunno why had namelijk wel de juiste server ingevuld.
Heb mijn best gedaan en zag dat mijn wedstrijd een vrij in te vullen wedstrijd was ;-) Mag natuurlijk niet te veel verklappen maar ik zou als ik jullie was maar eens goed kijken naar het team waar ik tegen speel :)

Morgen echt aan de bak! Althans de eerste wedstrijd die telt! Hopelijk valt het niet tegen en komt het goed.
Kreeg je een foutmelding op GoTtrick?? Ik zie het al. Fout op Hattrick als je een wedstrijd aan klikt. Ik zal vanavond de juiste url op GoTtrick zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 10-08-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik had ook problemen met het invullen. Juiste server ingevuld en als ik dan een wedstrijd aanklikte werd ik bijvoorbeeld naar http://www86.hattrick.org...ils.asp?matchID=296574216 gestuurd.
Dit gaf, in firefox, een lege pagina. Als ik in hattrick zelf met de match id de wedstrijd zoek ziet de url er zo uit: http://www86.hattrick.org...chID=296574216&BrowseIds=
Als leek denk ik dan dat men bij hattrick dingen heeft veranderd.
Anyway, de toto is ingevuld :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hilgo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:46:
Ik had ook problemen met het invullen. Juiste server ingevuld en als ik dan een wedstrijd aanklikte werd ik bijvoorbeeld naar http://www86.hattrick.org...ils.asp?matchID=296574216 gestuurd.
Dit gaf, in firefox, een lege pagina. Als ik in hattrick zelf met de match id de wedstrijd zoek ziet de url er zo uit: http://www86.hattrick.org...chID=296574216&BrowseIds=
Als leek denk ik dan dat men bij hattrick dingen heeft veranderd.
Anyway, de toto is ingevuld :)
Klopt. De pagina is aspx geworden, ipv asp en de subpagina's zijn wat veranderd. Ik pas het vanavond aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Zoals jullie dus al gelezen hebben is de eerste ToTo weer live! Ik heb gewoon random vanuit de ledenlijst wedstrijden gekozen (behalve mijn eigen wedstrijd natuurlijk :P). Heb je tips voor een echte kraker de komende weken, laat het me weten!

Voorbeschouwing miedo - Oud-Beijerland (296625242)
SC Oud-Beijerland is de gedoodverfde kampioen in de VIII.793, echter de tegenstander is een degradant uit de VIIde die eventueel nog voor verrassingen kan zorgen. De manager is al enige tijd minder aktief, maar de geruchten gaan dat hij weer aan een nieuw team wil gaan bouwen. Of dit team op tijd komt om het de mannen van Oud-Beijerland moeilijk te maken is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:57:
[...]

qua wedstrijd engine is er toch praktisch niks veranderd...?

de enige echt grote verandering zal de trainingssnelheid zijn, maar ook daarvan zul je waarschijnlijk niet op de korte termijn de effecten écht merken (anders dan veel meer 'trainings-pop-meldingen na de TU, wat initieel vast leuk zal zijn en veel enthousiaisme opwekt, maar later ook pessisime zal geven als de spelerswaarde écht duidelijk gaat dalen door een veel groter aanbod)
De matchengine is afgelopen seizoen aangepast. Dat zal hij wel bedoelen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:36:
Zoals jullie dus al gelezen hebben is de eerste ToTo weer live! Ik heb gewoon random vanuit de ledenlijst wedstrijden gekozen (behalve mijn eigen wedstrijd natuurlijk :P). Heb je tips voor een echte kraker de komende weken, laat het me weten!
Alvast eentje voor week 16 dan maar. Voor week 1 is hij nu te laat, maar er staat een wedstrijd tussen 2 leden op het programma van het weekend.

IV.62 - Sportclub Rijssen - de Sokjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu op mijn werk dus ik kan bijna geen websites raadplegen, maar waar kan de toto gevonden worden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:20:
Ik zit nu op mijn werk dus ik kan bijna geen websites raadplegen, maar waar kan de toto gevonden worden ???
In de OP --> Federatie website
of
In mijn signature
of
http://www.gottrick.nl.nu/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
******************* GOT CUP editie: 21 *******************
Inschrijving geopend: 11-8-2010
Schema bekend: 9-9-2010
Begin GoT Cup: 12-9-2010

Ik kan nog niet mass mailen naar iedereen in de fed dus graag de rechten. Heb gesolliciteerd naar V.I.P. want dat ben ik! Verry Important Person! :)

Anyho Als je morgen direct uit de beker knikkert dan is er niets aan de hand! Je kan je direct inschrijven voor de GoT cup! De moeder der bekers! De eeuwige roem die slechts weinig teams toe komt!

Even een rijtje van wat fameuze winnaars:
- De thorentjes
- FC Ress
- SC Amsreiw
- Pewwy United
- Swanfield United
- FC GoT

Wat betreft het overzicht van finalisten e.d. daar ga ik nog wat moois voor verzinnen :) Volgens mij klopt er niet veel meer van. Graag zou ik willen spreken van edities ipv seizoenen. Dus als Brain dat misschien kan aanpassen graag.

De opzet is afhankelijk van inschrijvingen. Dus dit word als volgt:

Bij 8+ worden het 2 poules met eerste 2 door. Bij 16 4 poules met eerste 2 door en met meer zien we wel weer :)
De opzet is dus een beetje afhankelijk van het animo maar dat gaan we wel even zien. Als we een paar weken in de competitie zitten zal ik nog verder spammen wat het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02:
******************* GOT CUP editie: 21 *******************
Inschrijving geopend: 11-8-2010
Schema bekend: 9-9-2010
Begin GoT Cup: 12-9-2010

Ik kan nog niet mass mailen naar iedereen in de fed dus graag de rechten. Heb gesolliciteerd naar V.I.P. want dat ben ik! Verry Important Person! :)

Anyho Als je morgen direct uit de beker knikkert dan is er niets aan de hand! Je kan je direct inschrijven voor de GoT cup! De moeder der bekers! De eeuwige roem die slechts weinig teams toe komt!

Even een rijtje van wat fameuze winnaars:
- De thorentjes
- FC Ress
- SC Amsreiw
- Pewwy United
- Swanfield United
- FC GoT Godenzonden Amsterdam

Wat betreft het overzicht van finalisten e.d. daar ga ik nog wat moois voor verzinnen :) Volgens mij klopt er niet veel meer van. Graag zou ik willen spreken van edities ipv seizoenen. Dus als Brain dat misschien kan aanpassen graag.

De opzet is afhankelijk van inschrijvingen. Dus dit word als volgt:

Bij 8+ worden het 2 poules met eerste 2 door. Bij 16 4 poules met eerste 2 door en met meer zien we wel weer :)
De opzet is dus een beetje afhankelijk van het animo maar dat gaan we wel even zien. Als we een paar weken in de competitie zitten zal ik nog verder spammen wat het gaat worden :)
Kan iemand mijn teamnaam aanpassen in dat plaatje? Dan upload ik dat weer naar GoTtrick.

Over die aanpassing zal ik wel even kijken Damien.

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 10-08-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ook maar weer begonnen.

1,5 jaar geleden vroeg ik hier nog wat te doen met de spelers, ik heb ze verkocht en ben maar gestopt ;)

Er stond dat ik binnen 24 uur een nieuw team zou hebben maar tot op heden niks gehoord (we zitten nu op 30 uur) iemand hier ervaring mee?

Is het nog steeds de volgende stappen
- redelijk coach
- wat assistenten
- wat trainnees
- jeugdopleidinginvestering starten

Daarna maar wachten ?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wii4all schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:37:
Ook maar weer begonnen.

1,5 jaar geleden vroeg ik hier nog wat te doen met de spelers, ik heb ze verkocht en ben maar gestopt ;)

Er stond dat ik binnen 24 uur een nieuw team zou hebben maar tot op heden niks gehoord (we zitten nu op 30 uur) iemand hier ervaring mee?

Is het nog steeds de volgende stappen
- redelijk coach
- wat assistenten
- wat trainnees
- jeugdopleidinginvestering starten

Daarna maar wachten ?
De jeugdopleiding is veranderd, maar het kan nog steeds zo. Kost ook het minste tijd.

Er zijn wel meer veranderingen maar die stappen kun je nog prima uitvoeren, je moet alleen meer multiskilled spelers hebben als vroeger.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:19
@Wii4all

Is ongeveer nog wel dezelfde stappen. Je krijgt ook een basis budget en je kan door een soort van enquête (trainersdiploma) te doen nog wat extra budget binnenhalen voor je eerste seizoen.

In de basis is het hetzelfde gebleven, maar een aantal veranderingen zullen wel gevolgen hebben voor de manier van trainen e.d. Een stel spelers op meerdere fronten sterker krijgen wordt belangrijker, alleen met een "vlotte dribbel" of "goed positiespel" kom je er niet meer op den duur. => Iemand kan natuurlijk wel goed positiespel hebben, maar een goede pass is ook wel akelig belangrijk, en (voor een middenvelder) die moet niet zijn ogen dichtdoen van spanning als die kan scoren, dus scoren voegt ook wel degelijk wat toe.

Op den duur krijg je meer teams met spelers die een aantal zaken goed beheersen (uitblinken zullen ze ws nog wel in 1 eigenschap doen) en uiteindelijk beter gebalanceerd zijn en het team tot betere resultaten brengen.

Gewoon maar wachten zou ik niet doen, je kan beter meteen "goed" beginnen en er wel mee bezig zijn, zodat je je team goed in de gaten kan houden en in kan springen op veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:22:
[...]

Kan iemand mijn teamnaam aanpassen in dat plaatje? Dan upload ik dat weer naar GoTtrick.

Over die aanpassing zal ik wel even kijken Damien.
Wat een verschrikkelijke naam :P
Wil het sowieso helemaal anders gaan maken dus komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:56:
[...]

Wat een verschrikkelijke naam :P
Wil het sowieso helemaal anders gaan maken dus komt goed!
:D Misschien moeten we even babbelen op msn om het te maken zoals je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mijn team heet Team RoBu

Zoals dat in 2004 ook al zo heette...

moet alleen nog ff het team omgooien, alleen daar is niet echt geld voor.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zo .... ik ben dus door in de beker: was wel een beetje bibberen want pas in de 94e minuut werd het 0-1...
maar ben volop tevreden want heb kunnen PICen (met mn nieuwe coach met solid LS), geen blessures en prima ratings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na lange overwegingen heb ik er toch maar voor gekozen om de bekerwedstrijd als pure friendly ( met extra inkomen ) te zien. Had waarschijnlijk met mijn A-elftal ook geen, tot weining kans gehad, dus lijkt het me beter om risico's uit te sluiten. De tijden om wat rondjes verder te komen liggen hopelijk nog voor mij.

Hebben jullie ook grote verschillen tussen het A en B team??

Iets anders. Het effect van artsen is ook zichtbaar bij de jeugdspeler, of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:03:
Na lange overwegingen heb ik er toch maar voor gekozen om de bekerwedstrijd als pure friendly ( met extra inkomen ) te zien. Had waarschijnlijk met mijn A-elftal ook geen, tot weining kans gehad, dus lijkt het me beter om risico's uit te sluiten. De tijden om wat rondjes verder te komen liggen hopelijk nog voor mij.

Hebben jullie ook grote verschillen tussen het A en B team??

Iets anders. Het effect van artsen is ook zichtbaar bij de jeugdspeler, of niet ??
ik speel de eerste bekerwedstrijd altijd met mn A-team, sinds dit seizoen ook de vriendschappelijke wedstrijd in het tussenseizoen (week 15)...
De reden daarvoor is bovenal de vorm... spelen spelers een hele week niet is er een heel groot risico op een stevige daling van hun 'verborgen vorm' en dat merk je dan in de eerste weken van het volgend seizoen...

na twee seizoenen het probleem gehad te hebben van A-spelers die volledig uit vorm waren, tot in week 6, heb ik ervoor gekozen die 'vormbehoud' zelfs bóven eventuele 'training' in het tussenseizoen te zien, en dus bv ook een 30-jarige middenvelders wél te laten spelen, en twee/drie trainee's maar eventjes geheel 'rust' te laten nemen.
Verder is het niveau tussen mn A-team en mn team voor friendlies enorm... in friendlies haal ik meestal iets van 80 Hatstats (ondermeer omdat ik dan ook keepers optrain in DEF, die natuurlijk catastrophale ratings halen op een DEF-positie...de rest-posities beleg ik met XP-trainee's)

Wat betreftdoktersen je jeugdteam... die hebben geen enkele invloed op hethertsel in je jeudteam, maarwel herstellen jeugdspelers ongeveerdriemaal zo snel als 'normale 'spelers en een jeugdspeler met een +2 of zefs +3 blessure kan soms een week later gewoon weer gezond zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb eigenlijk ook een dramatisch B-team. Alleen de trainees zijn in feite een klein beetje van niveau. De rest zijn oude jeugdspelers die geen enkele stat boven "matig" hebben en daardoor dus gewoon niet verkocht kunnen worden.

Ik heb natuurlijk wel een groot probleem als ik opeens een langdurige blessure zou krijgen. Gelukkig heb ik een aantal spelers die redelijk allround zijn, dus ik kan dan een klein beetje schuiven en een van die trainees naar het A-team promoveren.

Eigenlijk zou ik wel wat meer goede wisselspelers moeten hebben, maar daar heb ik momenteel weer eens geen geld voor. Misschien is dat iets om op te gaan letten voor de volgende 'ronde' van verkopen van mijn trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar goed nog een vraagje, nog even geen fysios inhuren in het begin ivm. de kosten, of gewoon 2?
Kan het beter investeren in 2 extra assistenten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Omdat ik een redelijk beginnend team heb, en nog niet veel specifieke posities heb aangekocht (behalve trainees), heb ik geen echt A-team, en ook geen B-team. Welke speler waar en wanneer speelt, hangt af van de vorm van de dag, en soms van het weer. Met mijn 17 spelers (waarvan 6 trainees) komt het er op neer dat veel spelers 2 wedstrijden per week spelen, Ik hoop niet dat ik ze daarmee overbelast :)

edit: en de beker wordt gewoon dezelfde opstelling als de friendly van vorige week; een opstelling waarmee ik zeker ga verliezen (net als elke andere opstelling die ik zou kunnen maken met m'n spelers). Het einde van het bekeravontuur is in zicht ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Homerius op 11-08-2010 09:12 . Reden: beker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga ook gewoon volle bak in de beker. B trainees en A spelers, en misschien draai ik dat af en toe wel om, kijkend naar mijn competitie. Moet komende weken twee spelers verkopen, en dat zal wel een aderlating worden. Verder sta ik maar een ton in de plus na een aankoop gisteren, dus het wordt krap nu :( Even hopen op goede recette de komende tijd. Heb nog 3 weken nodig voor een pop + verkoop, dus dat wordt nog pittig.

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 11-08-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=34498216,noline]RM-rf schreef [...]

ik speel de eerste bekerwedstrijd altijd met mn A-team, sinds dit seizoen ook de vriendschappelijke wedstrijd in het tussenseizoen (week 15)...
En dan ook direct je eerste competitie wedstrijd neem ik aan ??
[b][message=34499439,noline]CoRrRan schreef
Ik heb eigenlijk ook een dramatisch B-team.

Eigenlijk zou ik wel wat meer goede wisselspelers moeten hebben, maar daar heb ik momenteel weer eens geen geld voor. Misschien is dat iets om op te gaan letten voor de volgende 'ronde' van verkopen van mijn trainees.
Dat was ook min of meer de grond van de vraag.
Ik heb voorlopig nog geen kapitaal om op twee fronten te kunnen strijden.

Na de bekerwedstrijd tik ik virtueel mijn eerste miljoen aan. Ga er tevens vanuit dat ik zelfs dan nog niet eens voldoende vermogen bezit om zelfs maar mijn A team echt noemenswaardig te kunnen versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hoppa 0-1 0-2 0-3 0-4 0-5 0-8!! *O*

[ Voor 84% gewijzigd door Swanfield op 11-08-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Hmm, na 80 minuten nog steeds 0-0.... 't moet niet gekker worden :)
Hmmm2, foutje in het wedstrijdoverzicht, blijk toch al met 0-4 achter te staan, vond 't al gek.

[ Voor 44% gewijzigd door Homerius op 11-08-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
0-8, blessure voor een def en een rode kaart. Begint lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hier ook 0-8 met PIC natuurlijk.

Vreemde is dat de teamgeest nog steeds op bedaard staat. Hebben jullie dat ook? Lijkt wel of deze niet is gestegen na de wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik zie een trend hier.. ik sta ook met 0-8 voor :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Aight, eerste keer sinds ik met dit team met de beker mee doe een ronde verder (4-1 tegen iemand uit de VIIde). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:17:
Hier ook 0-8 met PIC natuurlijk.

Vreemde is dat de teamgeest nog steeds op bedaard staat. Hebben jullie dat ook? Lijkt wel of deze niet is gestegen na de wedstrijd...
Die van mij staat na een 0-7 overwinning met PIC op content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Staat hier ook op bedaard. Vergeten te pic-en, stom.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:18

_Z3

Sandyman538 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:53:
[...]

PIC, 0-12 ook op content. Jammer van de blessure van mn keeper, Tegenstander was net 3 weken begonnen. Leuk begin voor hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:53:
[...]

Hier nu ook. Was denk ik te vroeg.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

(jarig!)
Zeer verrassend gewonnen in de beker. Gewoon met m'n B-team.

Om het persbericht van de tegenstander even te quoten:
Alhoewel de voorzitter al aan gaf dat ze niet naar de beker om zouden gaan kijken is het toch wel een beetje een droevig begin als je je 1e wedstrijd van het seizoen verliest en dan komt er nog bij dat dat team 2 klasses lager speelt.
De voorzitter:
Ik had al gezegt dat we gewoon een half om half elftal in de beker neer zouden gaan zetten en dan moet je maar hopen dat je wint jammergenoeg is dat niet gebeurt.
Maar voor ons is maar 1 ding belangerijk dit seizoen en dat is proberen onze kop boven water te houden.
Zowel financieel als sportief en met sportief word bedoelt dat we erin proberen te blijven.
Aldus de voorzitter.
Voor hem en voor de supporters en trainers hopen we dat dat allemaal weer goed komt.
Maar ik ben in de zevende hemel, 2e bekerwedstrijd en de eerste keer dat ik een ronde verder ben.
Wel apart dat ik gewonnen heb als hij een half om half team heeft ingezet.
Volgende is er 1 uit de IV... kansloos dus. :p

• Swanfield
Maar ik ben in de zevende hemel, 2e bekerwedstrijd en de eerste keer dat ik een ronde verder ben.
Wel apart dat ik gewonnen heb als hij een half om half team heeft ingezet.
Volgende is er 1 uit de IV... kansloos dus. :p
Ik herinner mij ook nog dat ik voor het eerste de 2de ronde bereikte.....ah the good old day ;(

Maar gefeliciteerd! :) Ik heb ook weer een lekkere blessure! 2 weken. Vorig seizoen met 10 fysio's en dokters geen enkele blessure en nu hoppa de één na de ander. Lekker begin van de competitie! :-(

Anyho heb er wel heel erg veel zin in! Ben trouwens wel benieuwd naar ieders TU van morgen. Misschien weer allemaal even melden? :)

Zoals ik al had ingecalculeerd heb ik in de bekerwedstrijd patje gehad. Toch een positieve noot, want voor de tweede keer op rij was het stadion uitverkocht. Eind van dit seizoen maar eens kijken of er een verbouwing nodig is.

Even over de TU van morgen. Verwacht jij direct heel veel dan ???
Ben benieuwd, kan het lastig inschatten!

• Swanfield
Anoniem: 360312 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:50:
Zoals ik al had ingecalculeerd heb ik in de bekerwedstrijd patje gehad. Toch een positieve noot, want voor de tweede keer op rij was het stadion uitverkocht. Eind van dit seizoen maar eens kijken of er een verbouwing nodig is.

Even over de TU van morgen. Verwacht jij direct heel veel dan ???
Ben benieuwd, kan het lastig inschatten!
Wat volgens mij nodig is voor HT is dat er een her calculatie word gedaan van de getrainde weken. Dus stel je heb een 17 jarige die 5 weken pos. training krijgt en nu met 2x zo snel trainen komt hij op 7 weken dus +1. Ik vraag me af of het inderdaad zo gaat werken of niet. Ik train passen dus ik verwacht wel een leuke TU.
Aan de andere kant kan het ook zijn dat HT begint met 0 en dus niet kijkt naar eerdere trainingen, kortom dat het hele maal mis gaat. Ik ben erg nieuwsgierig hoe de TU er uit komt te zien voor iedereen morgen. Ik verwacht zelf eigenlijk of een hoop of niks. Bij niks dan klopt er iets niet ;)

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Voor mij ook een easy pic en de teamgeest is wel naar content gegaan. Omdat zondag toch een lastige uitwedstrijd is tegen een sterkere tegenstanders zullen mijn trainees PIC gaan spelen zodat woensdag mijn A team zijn best mag gaan doen.

• Pewwy
TS alweer gezakt vanochtend. Zondag tegen een botje, dus weer een pic, en de blessure is maar +1, dus dat valt mee. Heb 6 doktoren, aangezien ik anders boven de 30 personeelsleden uit zou komen. Duurt dus iets langer dan normaal, maar die def mag gewoon woensdag spelen in plaats van zondag, dus er is geen haast. Wel een beetje jammer van die rode kaart voor mijn aanvallende verdediger, maar ook dat is met het oog op de wedstrijd tegen een bot niet zo heel belangrijk.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:37:
TS alweer gezakt vanochtend. Zondag tegen een botje, dus weer een pic, en de blessure is maar +1, dus dat valt mee. Heb 6 doktoren, aangezien ik anders boven de 30 personeelsleden uit zou komen. Duurt dus iets langer dan normaal, maar die def mag gewoon woensdag spelen in plaats van zondag, dus er is geen haast.
... 6 doktoren voor die Jürgen Molthof is toch compleet overdone?

als ik via HTBox kijk haalt hij nu een blessure van 1.72 .... met 6 doktoren is die bij een 18-jarige in 2.50 Updates naar 'bruised' te krijgen. (met goede conditie gaat dat mogelijks zelfs sneller, opvallend trouwens dat die al zo jong zulk een hoge conditie heeft)
màár, met 1 dokter duurt dat ook maar 3.30 updates... zelfs zonder enige doktoren zou hij nog fit te krijgen zijn ver voor woensdag..

als je nu echt absoluut die jongen voor zaterdag fit wil krijgen zou ik 6 doktoren begrijpen, daarmee lukt het inderdaad hoogstwaarschijnlijk inderdaad hem met de financiele update ook netaan fit te krijgen..
maar als je toch tegen een botje moet, je genoeg vervangers hebt en hij ook gewoon training kan ontvangen door wiensdag te spelen is dat eigenlijk vergooid geld imho.

• Wii4all
  • Niet online
Homerius schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:52:
Omdat ik een redelijk beginnend team heb, en nog niet veel specifieke posities heb aangekocht (behalve trainees), heb ik geen echt A-team, en ook geen B-team. Welke speler waar en wanneer speelt, hangt af van de vorm van de dag, en soms van het weer. Met mijn 17 spelers (waarvan 6 trainees) komt het er op neer dat veel spelers 2 wedstrijden per week spelen, Ik hoop niet dat ik ze daarmee overbelast :)
Wat ik altijd doe, ik heb eigenlijk 2 complete teams.

Een eerste team wat altijd in de competitie speelt (ook met trainnees)
Een tweede team (met uiteraard wel trainnees) die de vriendschappelijke wedstrijden spelen

Gewoon puur ivm. met blessures, dat 2 team bestaat natuurlijk allemaal uit houten klaazen met bijzonder laag salaris, maar zo voorkom je wel dat een van je eerste teamspelers geblesseerd raakt.

Burp

• Homerius
Zoiets zal ik, als ik wat betere A-spelers heb, ook ongeveer gaan doen denk ik.

Nu de bekerstrijd voor mij voorbij is, heb ik me eens wat beter verdiept in m'n competitie. Die is niet erg sterk voor zover ik nu kan beoordelen. Afhankelijk van hoe goed de nieuwkomers zijn, en hoeveel teams er uiteindelijk botjes worden, moet minstens de 2de plaats mogelijk zijn. Ik begin in elk geval tegen een actief team waar de score van vorige seizoen 1 gelijk, 1 winst was. Dat moet dus lukken :)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Homerius schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:35:

.. m'n competitie. Die is niet erg sterk voor zover ik nu kan beoordelen. Afhankelijk van hoe goed de nieuwkomers zijn, en hoeveel teams er uiteindelijk botjes worden, moet minstens de 2de plaats mogelijk zijn. Ik begin in elk geval tegen een actief team waar de score van vorige seizoen 1 gelijk, 1 winst was. Dat moet dus lukken :)
die Heideroosjes moet je, zeker thuis kunnen hebben, sowieso haal je al een duidelijk sterker middenveld en een veel betere aanval, enkel zijn verdediging is 'aardig' maar daarmee red hij het niet, en ik zie weinig 'groei' in zn team.

bij het bekijken van je Liga vind ik trouwens die Heidroosjes een van de sterkere teams.. de rest is meestal nog zwak, 4 teams zijn net nieuw (1,5 week oud) of wel al 5 maanden bezig maar nog steeds 50 HTpunten halen in wedstrijden en bv geen friendlies spelen (FC Vlies)..
enkel voor die promovendus "FC Zwabberbal" moet je imho oppassen, die lijkt zich zeer goed en snel te ontwikkelen en is al een tijdje bezig, kan misschien een 'ervaren' speler zijn die teruggekeert is, en zou je imho mogelijk het vuur aand e schenen kunnen leggen, anders zou ik zeggen dat jij de favoriet zou moeten zijn voor promotie

• Pewwy
RM-rf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:35:
[...]

... 6 doktoren voor die Jürgen Molthof is toch compleet overdone?

als ik via HTBox kijk haalt hij nu een blessure van 1.72 .... met 6 doktoren is die bij een 18-jarige in 2.50 Updates naar 'bruised' te krijgen. (met goede conditie gaat dat mogelijks zelfs sneller, opvallend trouwens dat die al zo jong zulk een hoge conditie heeft)
màár, met 1 dokter duurt dat ook maar 3.30 updates... zelfs zonder enige doktoren zou hij nog fit te krijgen zijn ver voor woensdag..

als je nu echt absoluut die jongen voor zaterdag fit wil krijgen zou ik 6 doktoren begrijpen, daarmee lukt het inderdaad hoogstwaarschijnlijk inderdaad hem met de financiele update ook netaan fit te krijgen..
maar als je toch tegen een botje moet, je genoeg vervangers hebt en hij ook gewoon training kan ontvangen door wiensdag te spelen is dat eigenlijk vergooid geld imho.
Had er nog 6 staan voor mijn opa mid, dus heb er niets bij hoeven nemen. Normaal klapte ik er altijd direct trainers tegenaan om ze op een pleister te krijgen voor de TU.

Conditie is niet heel erg opvallend hoor, train nog steeds conditie in het tussenseizoen.

• Homerius
RM-rf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:38:
[...]..enkel voor die promovendus "FC Zwabberbal" moet je imho oppassen, die lijkt zich zeer goed en snel te ontwikkelen en is al een tijdje bezig, kan misschien een 'ervaren' speler zijn die teruggekeert is, en zou je imho mogelijk het vuur aand e schenen kunnen leggen, anders zou ik zeggen dat jij de favoriet zou moeten zijn voor promotie
Dat is inderdaad 't enige team waar ik me een beetje "zorgen" om maak. Gelukkig heb ik nog 6 weken de tijd om een goede tactiek te verzinnen ;)

Overigens zie ik al 3 inschrijvingen voor de GOT-cup !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TU: 1 opa winger naar zwak scoren gepopt, verder niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TU: +2 passen (trainees)

Eén van goed > uitstekend en één van matig > redelijk

Ik ga vanavond er een paar op de TL zetten. Is het nou zo als er geboden is op je speler dan kan je dat bedrag ook gebruiken voor een transfer (dus tijdelijk in de min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU : Helemaal geen beweging in mijn selectie.

Van mijn trainees die woensdag hebben gespeeld zouden er twee volgens H.O. in week vijf van dit seizoen moeten poppen ( conform de normale trainingssnelheid ). De nieuwe snelheid heeft er in ieder geval niet voor gezorgd dat ze nu al bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Een overbrugging van 5 weken is misschien te groot. Wat voor mij betreft lijkt het een normale TU dus vermoed ik dat ze pas vanaf woensdag begonnen zijn met tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Je trainer Yousif Al-Abdul heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Zoran Stojmenovski Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.

Zijn vorige update was 21-5 dus hij mocht ook wel weer een keer poppen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:53:
TU: +2 passen (trainees)

Eén van goed > uitstekend en één van matig > redelijk

Ik ga vanavond er een paar op de TL zetten. Is het nou zo als er geboden is op je speler dan kan je dat bedrag ook gebruiken voor een transfer (dus tijdelijk in de min)
Ja, als er al een bod is dan heb je inderdaad de ruimte om dat geld weer uit te geven. Alleen niet voor een trainer o.i.d, maar wel voor een nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

3 pops:
vleugeltrainee van 6 naar 7
middenveld trainee van 8 naar 9
middenveld a-speler van 11 naar 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:10:
3 pops:
vleugeltrainee van 6 naar 7
middenveld trainee van 8 naar 9
middenveld a-speler van 11 naar 12
En waar zou je die "normaal" gesproken verwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
even een vraagje over de jeugd...aangezien de training wat sneller gaat.

Dit dit geen goeie taktiek en waarom wel/niet:
Je begint een jeugdteam.
Hier train je bijv. verdedigen 5-3-2 omdat deze trainees meer opleveren of iets anders luceratiefs.
Je huidige team laat je wat anders trainen en je trainees haal je gewoon van de transferlijst

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 pop: Een verdediger naar zwak passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 360312 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

En waar zou je die "normaal" gesproken verwachten??
Alledrie rondom deze week, afgelopen week, misschien volgende week. Niets uit af te leiden dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:30:

Je begint een jeugdteam.
Hier train je bijv. verdedigen 5-3-2 omdat deze trainees meer opleveren of iets anders luceratiefs.
Je huidige team laat je wat anders trainen en je trainees haal je gewoon van de transferlijst
Ja dat doen we allemaal :) De kans dat er een trainee uit je jeugd komt is zeer klein dus die verpats je meestal.
Tevens moet je met je jeugdteam trainen op je beste spelers. Dus als je een redelijk/goed spelertje pulled in je jeugdteam dan moet je trainen op die skill. De kans dat je 5 verdedigers heb die dus redelijk/goed verdedigen hebben is ook zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thnx!

Zit nog te twijfelen om te starten met een jeugdteam...kosten zeker in het begin voor een startend team zijn vrij hoog.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:30:

Je begint een jeugdteam.
een groot verschil tussen het trainen in je jeugdteam en je A-team is dat je in je A-team éérst je training kunt bepalen en je trainee's erbij uitzoeken die 'passen'.

In de Jeugd is het eigenlijk maar de vraag óf je talenten kunt scouten en waarin diens talenten dan liggen... je moet dus je training altijd aanpassen aan de mogelijkheden die in enkele talenten liggen..
je kunt wel specifiek scouten op bepaalde spelers, maar het is nog maar sterk de vraag of je die talenten ook krijgt...

Overall denk ik dat het meestal slimmer kan zijn je eigen spelers snel door te verkopen op 'optimale' verkoops-tijdpunten en zelf te proberen je trainee's wel goedkoop te vinden, in theorie kun je vaak goedkoper gelijkwaardige trainee's vinden op 'ongunstige' momenten (als je hiermee een prijsverschil van 5% haalt haal je al winst daaruit)..
een tweede voordeel is dat hoe meer er gehandeld wordt met je jeugdspelers, des te vaker ontvang je 'moedergeld'..
Dat is overigens theorie, ik heb momenteel twee 'eigen' jeugdspelers als trainee (beide nu 19) en vandaag en morgen pull ik ook nog twee 17 jarigen die ik nog eventjes op wil trainen, gewoonweg omdat het altijd 'leuk' kan zijn je eigen spelers close te begeleiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:44:
thnx!

Zit nog te twijfelen om te starten met een jeugdteam...kosten zeker in het begin voor een startend team zijn vrij hoog.
Jeugdteam is juist goedkoper dan jeugdpullen. Je kan in relatief korte tijd een goed team hebben. Je kan ook 1 of 2 scouts nemen. Ik heb er 2 en dan is het goedkoper dan pullen. En bij pullen duurt het een heel seizoen eer je op uitstekend staat dus dat is een beetje zonde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zal nog wat moeten lezen over die jeugdteams...
Met 1 scout 10.000 en met 2 scouts 20.000 ?

Burp

Pagina: 1 2 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.