Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 68 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 58 Laatste
Acties:
  • 165.004 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:51:
Ik zal nog wat moeten lezen over die jeugdteams...
Met 1 scout 10.000 en met 2 scouts 20.000 ?
1 scout (minimum): 10K, 2 scouts: 15K, 3 scouts: 20K

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
En zijn er nog wat jeugdcompetities waarbij je je makkelijk kan aansluiten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo, grote schoonmaak is begonnen. Mijn team was veel te oud, basisspelers van 30+, te veel blessures, te veel problemen. Daarnaast trainer die aan t aftakelen was.

Met wat jongere spelers in mijn midden die stukje beter zijn als de oudjes die ik had moet ik een gooi naar het kampioenschap gaan doen. Mijn tegenstander voor zondag heeft iig niets aan zn team gedaan afgelopen weken, dus die moet ik kunnen gaan pakken, vooral als ik nog tijd ga vinden om mn verdediging te gaan aansterken, plus ga lekker MotS-en aangezien week erna een botje is.

Als het goed is heb ik na de schoonmaak nog 3 miljoen over, even kijken wat ik daarmee ga doen. Nieuw seizoen, ik heb er zin an. Nog wel even kijken of ik met GoT cup mee ga doen, komende weken op vakantie namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:20:
Denk het wel hoor.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:20:
in de HT-YC federatie worden veel reclame's gepost voor te starten 4-league's.. een 4-league biedt je sowieso een voordeel van net wat meer training

Heeft trouwens iemand uit de lagere regionen mischien interesse in een oudje van me?
eigenlijk een XP-trainee, maar slechts met redelijk Leiderschap (daarom wil ik van hem af)...
Qua ervaring heeft hij nog 10 ligawedstrijden te spelen voordat hij zou moeten poppen naar solid XP, en dan is hij wel een mogelijke Future Coach.

Verder heeft hij redelijk DEF en zwak WING (net gedropped van matig), en kan aardig meekomen op een wingback-positie... eventueel geen complete wedstrijden, maar als je hem 45 of 60 minuten laat spelen haalt hij vast 3 of 3,5 ster. (vorig seizoen haalde hij meermaals 3,5 ster op een winger positie)
zelf wil ik hem kwijt omdat hij nog relatief ver van zn ervarings-pop afzit en ik over wil stappen naar enkel solid Leiderschap XP-trainee's, maar een team in de lager regionen moet imho best wel meer met hem nog kunnen doen...
hij is wel al 35 jaar, dus niet voor de lange termijn, maar een seizoen moet hij nog wel redden en darna zou hij een coach kunnen worden (of je verkoopt hem door, redelijk LS en solid XP doet nog altijd wel 50K)

[ Voor 64% gewijzigd door RM-rf op 13-08-2010 12:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Even voor bij de TOTO 1 was voor thuis, 2 voor uit, en 3 voor gelijk toch?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51
Inderdaad. "Wanneer je denkt dat het thuisspelende team wint, klik je op de 1e radiobutton. Bij winst voor het uitspelende team, klik je op de 2e radiobutton. Wanneer je denkt dat het een gelijkspel wordt, klik dan op de 3e radiobutton."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Okido, had ik het toch goed :)

Hij is ingevuld gewoon na aanleiding van HT berichten, niet zoveel puf om alle wedstrijden langs te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maakt het trouwens nog uit of je 1 of 2 of 3 scouts bij je jeugdteam hebt zitten?
Is de kans op een talentje dan groter?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
brambest schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:25:
Zeauw, ik heb maar even 3 top spelers te koop gezet, ieder voor 1 miljoen. Alledrie spitsen, dus mocht je interesse hebben.. Ik kwam namelijk in de min, boven de 500 000, en ze hebben te hoog salaris. Hier zijn ze:

[...]

[...]

[...]

Dus, mocht je nog wat willen bieden... :+
Zo, dit heeft me 11 miljoen opgebracht... Nu nog maar even tijd vinden om 3 nieuwe trainees te vinden, wat middenvelders en verdedigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:29:
Maakt het trouwens nog uit of je 1 of 2 of 3 scouts bij je jeugdteam hebt zitten?
Is de kans op een talentje dan groter?
Je hebt drie keer de kans om een talent te pullen, dus wat dat betreft is deze groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360312

[b][message=34514122,noline]RM-rf schreef op

Heeft trouwens iemand uit de lagere regionen mischien interesse in een oudje van me?
Zit zelf vol met DEF trainees, heb nu niet eens plaats om mij keeper ( toekomstige keeper ) op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:41
De startertips in de startpost doen het niet?? Ik ben een weekje geleden begonnen dus wat startertips waren handig geweest :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rooke schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:07:
De startertips in de startpost doen het niet?? Ik ben een weekje geleden begonnen dus wat startertips waren handig geweest :)
Dit is een mooie site boordevol bruikbare en nuttige info :

www.hagonline.org

Iemand een idee waarom het inloggen op Gottrick niet mogelijk is??
Ik heb een registratie gedaan, maar als ik vervolgens in probeer te loggen dan lukt dat niet

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 360312 op 15-08-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 360312 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:25:
[...]

Dit is een mooie site boordevol bruikbare en nuttige info :

www.hagonline.org

Iemand een idee waarom het inloggen op Gottrick niet mogelijk is??
Ik heb een registratie gedaan, maar als ik vervolgens in probeer te loggen dan lukt dat niet
Lees nieuwsitem 2 in de lijst op GoTtrick:
Problemen met inloggen?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Zo, sta inmiddels met 4-0 voor. Perongelijk vandaag een aanvaller teveel gekocht, heb 7 trainees dus ipv 6.. Nog even bedenken wat ik met die extra ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
En ik 4-0 achter...je speelt niet toevallig tegen SFC Rooke? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Hahaha, nee FC Insanus. Dat team heb al 2 blessures, en ik nog geen 1. Goed begin van 't seizoen iig. Me fans zijn ook positief, de eerste 3 wedstrijden "moet" ik winnen volgens hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Pff... Het seizoen begint verschrikkelijk. Ik heb twee keer het beste team en twee keer win ik niet. Eerst in de beker en nu in de competitie. Ik ben het nu zelfs al zat, omdat ik zo graag wil winnen :P Heb keihard m'n best gedaan om een mooi team neer te zetten en dan zit het geluk niet mee. Erg jammer :( Statistieken en winkansen/ratings wezen echt mijn kant op.

Achja, het is een spel van kansen. Als ik 10% kans heb om te verliezen, dan kan het muntje ook net die kant op vallen. Toch is dat vaak maar lastig te accepteren.

[ Voor 18% gewijzigd door nWo_Riot op 15-08-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-05 18:56

odan

The dark side is within all!

zo nieuw team en eerste wedstrijd meteen gewonnen, vraag maar niet op welke manier

3 doelpunten uit 3 strafschoppen O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wat een ruk begin! 3-1 verloren + een blessure. Seizoen is nu al ***!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56
Damien2004 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 06:55:
Wat een ruk begin! 3-1 verloren + een blessure. Seizoen is nu al ***!
;w Met een veel te goed team zou je lachend dit seizoen kampioen worden was het toch? Overschatting van de coach? 8)

Zelf 0-9 gewonnen tegen iemand die net een dag zijn team had gekregen. Volgende week een botje, daarna bij de eerste concurrent op bezoek.

De ToTo is geupdate! Check gottrick voor de uitslag en de tussenstand!

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 16-08-2010 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hier ook snik... Middenvelder eruit getrapt, daardoor het wrs verloren daar. En met een verdediging die nog niet in vorm is, 4-2 verloren... Volgens alltid een 'verrassende overwinning' voor de ander, dus :'(

Goede nieuws is dat ik qua ratings net de 2e ben in onze divisie, met nog 3 miljoen op de bank, moet ik hier wel wat leuks kunnen gaan doen. Er is dus maar 1 doel dit jaar (naast die van de tegenstander), kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:59:
[...]

;w Met een veel te goed team zou je lachend dit seizoen kampioen worden was het toch? Overschatting van de coach? 8)
Dat was het idee ja :P Voor de blessures. Maar nu een hoop te koop staan om weer goed in te kopen :)
Komt wel goed denk ik nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zelf ook nipt met 2-1 verloren. Gelukkig was het een uitwedstrijd, heb ik PIC kunnen spelen en geen (zware) blessures.

Toch wel akelig om te zien dat de conditie van mijn team best dramatisch aan het worden is... De niet-trainees zijn natuurlijk ook best wel wat ouder... Misschien moet ik binnenkort toch naar wat meer dan alleen 10% conditie...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 16:43

chario2

Chario2 (818126)

Rooke schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:43:
En ik 4-0 achter...je speelt niet toevallig tegen SFC Rooke? :D
is dit de rooke die regelmatig de kampioens aspiraties van chario2 dwarsboomt toevallig ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Zo gisteren een warm welkom gekregen in de IV. Alhoewel mijn middenveld iets minder was is de nederlaag met 5-2 toch wel erg overdreven. Hopelijk kan ik beter presteren zondag in de eerste thuiswedstrijd. Alhoewel ik die tegenstander toch zwaarder inschat dan die van gisteren.

Dit kan nog een heel lang seizoen gaan worden.

Zal proberen vandaag het bekernieuws te posten. Moet nog even het verhaal er om heel schrijven, maar de wedstrijden zijn eindelijk bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
RM-rf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:38:
[...]die Heideroosjes moet je, zeker thuis kunnen hebben, sowieso haal je al een duidelijk sterker middenveld en een veel betere aanval, enkel zijn verdediging is 'aardig' maar daarmee red hij het niet, en ik zie weinig 'groei' in zn team.
Je had gelijk... hoewel de 7-0 toch wel onverwacht was voor me. Met andere woorden: het seizoen ben ik goed begonnen. Geen blessures opgelopen, en slechts 1 gele kaart. Komende weken een botje, gevolgd door 2 beginners. Pas daarna moet ik weer een beetje m'n best gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

De spanning weer in de lucht, want het seizoen stond weer op het punt van beginnen. Traditie getrouw werd er begonnen met de beker. Voor sommige de eerste wedstrijd en voor andere een gewoonte. Sommige leken van te voren kansloos en andere leken een makkie te krijgen. Echter voor sommige bleek dit minder waar dan het van te voren leek. Fiets em d'r in had als team uit IV geloot tegen een team uit VIII. Op voorhand leek dit een makkelijke opgaven, maar dat pakte helaas anders uit. In 120 minuten tijd werd er niet gescoord door beide teams. De mannen van Ronald Koeman wisten echter de penalty's zo slecht te nemen dat zijn tegenstander aan 3 benutte penalty's genoeg had om te winnen. Aan de andere kant waren er de teams uit divisie VIII die op voorhand een nederlaag werd toegedicht, maar er kwamen er toch 5 bovendrijven die de bezoekers met een nederlaag terug naar huis stuurde. SC Oud-Beijerland, Henkies united, Watson Wunderers, The White Boys en Reitdiep City zorgen voor de verassingen.

Over het geheel was een goede eerste ronde met zeer weinig nederlagen voor deze federatie.

Voorbeschouwing Ronde 2

De teams uit divisie IV en V spelen ook deze ronde tegen veel lager geplaatste teams, maar zoals we in de eerste ronde hebben gezien is dit niet altijd een garantie voor een overwinning. Chario2 kan in ieder geval na de wedstrijd goed eten in de kantine van de tegenstander Real Mixed Grill. Voor de teams uit divisie VI word het deze ronde al een stuk spannender, want de eerste teams gaan al de eerste thuiswedstrijd spelen. De scheidsrechter bij het duel van Pielewiepers is extra gewaarschuwd dat de thuis ploeg De hand van God regelmatig de regels overtreed met betrekking tot handsballen. Medelijden is er voor de commentator bij de wedstrijd CervisiaPostLucrum - Lazio Farhaghatta. Hoogstwaarschijnlijk zal hij de teamnamen zo min mogelijk uitspreken, want ander zit tegen het einde van de wedstrijd zijn tong in de knoop. In de Belgische en Duitse beker spelen de tweakers nog tegen teams uit lagere divisie. De supporters verwachten in die hoek dan ook 3 overwinningen.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 57/76
Aantal deelnemers Belgie: 2/2
Aantal deelnemers Duitsland: 1/1

Wedstrijd van de Week

Reitdiep City - Madvillain! (298695814)

Reitdiep City zal het heel moeilijk krijgen aanstaande woensdag. De tegenstander van deze tweakers speelt 4 divisies hoger en zou te zwaar moeten zijn. Echter zouden de twee blessures bij zijn tegenstander mogelijkheden kunnen bieden. Ook de goede seizoensstart spreekt in het voordeel van onze federatiegenoot. Echter kijkend naar de kwaliteit die nog overblijft zou het een mission impossible moeten worden. Laten we hopen dat het geluk wederom aan de kant van deze tweaker is en dat hij een nog grotere stunt kan uithalen dan hij in ronde 1 al heeft gedaan. Hij zal alle support nodig hebben die hij kan krijgen. Dus kan je team zonder je op een woensdagreis dan naar Groningen voor mentale steun.

Overzicht

Mis je jouw team meld het dan even, dan word hij nog toegevoegd.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 360312 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:08:
[...]

Zit zelf vol met DEF trainees, heb nu niet eens plaats om mij keeper ( toekomstige keeper ) op te stellen.
Een manager die Verdedigers traint kan er niks mee, hij is juist zelf het sterkste op verdedigen, maar te oud om zelf mee te trainen (zonde van de trainingsplek) en heeft dus enkel zin voor een 'non-trainingsplaats (en is dan erg goedkoop qua salaris)...

ik verkoop hem overigens voor 5K, eventueel zelfs minder als iemand hem wil hebben en echt er wat mee doet, dus verlies erop maken vind ik verder niet erg, enkel denk ik wel dat het een 'nuttige' speler nog 1 seizoen kan zijn voor een team dat in de IX of VIII speelt en nog niet zo lang terug begonnen is...; 3 tot 3.5 sterren voldoet dan nog wel voor je A-team..
en daarna hebben ze er een leuke Trainer/coach aan of kunnen hem doorverkopen voor tegen de 50K, als hij eenmaal goed ervaring heeft.

Van het wekend trouwens keek ik aan het einde van mn wedstrijd naar de stand en toen stond het na 85 minuten 0-0 tegen een stevige tegenstander, wat me erg blij maakte ... kort erna keek ik weer en had ik de wedstrijd met 3-0 verloren, doelpunten in minuut 86, 87 en 89...
vorig seizoen van datzelfde team ook in de slotminuten verloren, maar nu is het helemaal een beetje zuur omdat het verlies uiteindelijk best wel dik geworden is, terwijl ik net dacht bija n veilig te zijn... qua HT-stats is het overigens wel terecht: 214 HTstats, 20 onder mn tegenstander (maar speelde ook PIC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met een 3-1 thuisoverwinning is het seizoen goed begonnen. Vermoedelijk zit een titel er dit jaar nog niet in, maar dat is ook niet de doelstelling. Over drie weken weet ik echter of ik mee kan doen of niet. Ik ga er niet krom voor liggen en hou de hand nog op de knip voorlopig.
Volgend seizoen wil ik wel mee gaan doen en dan ook de (grote) gaten in de selectie proberen te dichten. Kortom sparen en trainen is nu nog het motto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hmm ik had toch wel verwacht de eerste pot van het seizoen te winnen, niets was minder waar:
http://tinyurl.com/27mrpgn

Maar goed net begonnen,dus team is nog volledig in opbouw.
Volgende week ga ik gegarandeerd verliezen ik hoop toch wel op plek 4 of 5, moet kunnen lijkt me.

Wat ik wel raar vond, mijn team heeft nog een klote conditie (slecht/matig) toch kreeg ik tijdens de wedstrijd geen melding dat spelers er doorheen zaten ofzo.

Jeugdteam is aangemeld bij een competitie die spelen pas over 2 weken geloof ik hun eerste wedstrijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 16-08-2010 11:13 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei ik word genoemd in het bekernieuws! :)

Trouwens Dsanka, Ronald Koeman is gestopt volgens mij met HT, logt dacht ik alleen af en toe nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt er inderdaad op ja, maar ondanks dat had hij die wedstrijd gewoon kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wii4all schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:07:

Wat ik wel raar vond, mijn team heeft nog een klote conditie (slecht/matig) toch kreeg ik tijdens de wedstrijd geen melding dat spelers er doorheen zaten ofzo.
die 'melding' (in het wedstrijdverslag) krijg je volgens mij enkel bij weer-events.. dus als je speler bv 'snel' als specialiteit hebben en het warm weer is, dan komt het wel eens voor dat er iets gezegd wordt als 'door het warem weer raakte [speler x] snel uitgeput'.. wat overigens helemaal niks met conditie te maken heeft verder

wel kun je aan de sterren zien hoeveel 'verval' je spelers hebben gehad ... het volledige aantal sterren is het gemiddelde per wedstrijd... de 'bruine' sterren laten zien wel deel daarvan aan het einde van de wedstrijd weg was (dus de gele sterren laten het ster-niveau van je spelers zien na 90 minuten)..

Overigens, ik heb wél ook het idee dat dit weekeind én in de voorgaande bekerwedstrijd spelers over het algemeen veel minder conditieverval dan aan het eind van voorgaand seizoen hebben, terwijl voor zover ik weet de engine niet veranderd is? of was er altijd al een verschil in werking van conditie gedurende het seizoen?

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 16-08-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nieuwe ToTo staat op Gottrick! Eerste week hadden we 12 deelnemers, dat aantal mag nog wel wat omhoog natuurlijk! ;)
Deadline ligt op zaterdag de 21ste dit keer aangezien FC Keldertrapje al op zaterdag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 16:43

chario2

Chario2 (818126)

zat trouwens v d week naar het nl u20 te kijken.
Ik weet niet wat ze daar zitten te doen, maar naar mijn idee worden niet de beste spelers geselecteerd.
Wanneer gaan we iemand uit de GOT eens promoten om bondscoach te worden, want ik weet ZEKER dat iemand uit onze federatie het ZOVEEL beter kan als nu.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We hebben daar ooit een federatie voor opgericht, maar dat kwam niet helemaal van de grond geloof ik. Volg de U20 van Nederland niet echt meer, maar als het niet veranderd is dan moet je bijna lid zijn van Het Oranje Gevoel voor je überhaupt kans maakt. De enige andere manier is om een samenwerking te krijgen met meerdere federaties om genoeg stemmen te krijgen. Dat zou in mijn ogen de enige manier zijn om dat gat te overbruggen, want meer als de helft van de stemmen die de winnaar nu heeft komen toch van Het Oranje Gevoel vermoed ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
chario2 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

is dit de rooke die regelmatig de kampioens aspiraties van chario2 dwarsboomt toevallig ?
Nee ben pas een week bezig geloof ik :) Ik had mn wedstrijd met 7-0 verloren :z moet duidelijk wat leren over opstellingen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Eerste wedstrijd van deze competitie met 9-1 verloren, was te verwachten met mijn B team op het veld. TS wel goed nu! :D

Maar owee als ik dit seizoen degradeer op doelsaldo... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-04 11:42
Anoniem: 26445 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:46:

Mis je jouw team meld het dan even, dan word hij nog toegevoegd.
Bekeroverzicht

Ik mis mijn team ja ;)

Fryslan Stars (1323230)

Helaas de 1e ronde er direct al uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo spelertjes verkocht. Eén eerste voorzichtige constatering op een speler die ik heb verkocht en alleen op passen heb getraint:

Gekocht op 21 jaar en 8 dagen, wereldklasse positiespel en zwak passen voor € 2.700.000,-
Na 54 dagen verkocht voor € 3.135.419,- en redelijk passen.
Dan denk je dat is een minimale winst maar als je kijk heb ik hier een winst van € 435.419,-
Dat is niet veel maar als je dus per dag gaat kijken dat de speler in dienst is dan komt dat neer op € 8.063,- per dag.

Een aandere speler die ik 581 dagen in dienst had, getraind heb op positiespel én passen leverde mij een winst op van € 1.059.260,- dat is veel. Alleen was dit per dag € 1.823,-

Stel ik had mijn eerste (alleen passen) training net zo lang gebruikt als mijn tweede (positiespel en passen) speler dan had ik 10 keer een speler kunnen verkopen in 540 dagen. Dat had mijn winst 10x 435.419,- kunnen zijn. Dan had ik dus 4.354.190,- winst gehad.

Het is allemaal kort door de bocht daar ben ik het mee eens en het is op basis van 1 speler. Echter ben ik wel van meening dat het iets aantoont. Nu kunnen de getallen her en der een beetje veranderen maar de basis blijft het zelfe. Als je het verschil van winst ziet wat bijna 75% is dan kan je zeggen het zal hier en daar wel een beetje afwijken maar laat het nou 50% zijn dan is het nog veel.

Ik hou jullie op de hoogte maar ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

ps. nieuwe training nog niet mee genomen en ook salris niet berekend ik zie dat als vaste lasten en niet echt als een factor om mee te nemen. Mocht ik salaris mee rekeken dan komt het zeker in het nadeel van de speler die langer in dienst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

-TheNose- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:17:
Nieuwe ToTo staat op Gottrick! Eerste week hadden we 12 deelnemers, dat aantal mag nog wel wat omhoog natuurlijk! ;)
Deadline ligt op zaterdag de 21ste dit keer aangezien FC Keldertrapje al op zaterdag speelt.
Even ter info: Mocht je de uitslagen en standen willen plakken hier. Dan kan dat heel makkelijk. Zie de pagina's Week Scores en Stand. Daar staat een link: Copy to Clipboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Brainpower schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Even ter info: Mocht je de uitslagen en standen willen plakken hier. Dan kan dat heel makkelijk. Zie de pagina's Week Scores en Stand. Daar staat een link: Copy to Clipboard.
Geprobeerd onder Chrome, maar neemt de gegevens niet over naar het clipboard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Zo, de toto is weer ingevuld, en m'n geblesserde trainee kan morgen weer meespelen :)
overigens zijn op gottrick de wedstrijd-url's bij "wijzig toto" nog asp ipv aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:35:
Zo, de toto is weer ingevuld, en m'n geblesserde trainee kan morgen weer meespelen :)
overigens zijn op gottrick de wedstrijd-url's bij "wijzig toto" nog asp ipv aspx
Thanks! Is nu aangepast.
-TheNose- schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:32:
[...]

Geprobeerd onder Chrome, maar neemt de gegevens niet over naar het clipboard. :(
Vreemd, onder IE werkt het wel gewoon.
Als je bv de stand overneemt, dan komt het er zo uit te zien:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Ansjo
7
1
2
Salvius
5
1
3
pdejon
4
1
4
HomerJayAP
4
1
5
gpodan
4
1

Edit:
Even gegoogled. Blijkt dat chrome en firefox vanwege beveiligingen geen toegang verlenen aan het clipboard via javascript

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 17-08-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Zo er is bij mij ook een lading passen trainees weg. Alleen zou ik zo zonder sheet niet ff uit me hoofd kunnen zeggen waar de winsten en sommige kleine verliezen op zitten. Bij deze lijst zitten ook 2 oud gediende die eruit moesten.

Al met al toch weer 3mil erbij, dus nu 5mil in kast, dat word even shoppen voor trainees voor de beker van vanmiddag :P

17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 39 900 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 527 918 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 479 007 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 698 204 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 870 865 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 332 010 € ontvangen.
17-08-2010 Je hebt een speler verkocht en 279 000 € ontvangen.

De volgende lading trainees worden spelers met goed PM en matig/redelijk DEF of matig/redelijk WING met zwak passen. Worden dan dit seizoen nog op passen getraind zolang ik mee doe voor handhaving, en anders switch ik naar PM/DEF/WING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zo :) gisteren heb ik al mn bekerwedstrijd gespeelt, en een behoorlijk risico genomen door met al mn trainee's te spelen, waarvan twee bijna ongetrainde 17-jarigen (uit mijn eigen jeugd)...

Maar toch 2-3 gewonnen na extra-time ... overigens al de tweede maal dit seizoen dat ik in de beker verder kom na het spelen van verlenging, dat houd ik er graag in.

Teamgeest staat nu wel op 'in de wolken', :)
volgende week een thuiswedstrijd, maar ook tegen een stevige tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Homerius schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:35:
...en m'n geblesserde trainee kan morgen weer meespelen :)
Voor maar liefst 8 minuten... misschien had ik 'm toch beter rust kunnen geven tot hij helemaal genezen was. Ik ben benieuwd hoeveel weken blessure dit oplevert. Edit: valt mee, gelukkig maar 1 week :)
Brainpower schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:58:
[...]
Thanks! Is nu aangepast.
[...]
Fantastisch!

[ Voor 5% gewijzigd door Homerius op 18-08-2010 12:31 . Reden: wedstrijd afgelopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei kom net in de 80ste minuut op 1-1 in de beker. :)

Edit: En we gaan verlengen. Ja ik heb mijn penalty nemers ingesteld. ;)

Edit2: Yes 2-1!

Gewonnen van een ploeg uit de Vde dus, had erop gehoopt en speelde dus met mijn A-team en B-trainees. O-)

[ Voor 73% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezig met de penalty's en het staat nu 1-1 allebei eentje gemist.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-08-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gefeliciteerd... wel een spannende pot; pas in de 72 minuut teruggekomen van de achterstand.. en best wel wat risico genomen met die verdediging die wel duidelijk zwakker was.

maar als team in de VIII een V-er verslaan is gewoon cool :)
hij had je schijnbaar ook en beetje onderschat, uit het persbericht dat hij gisteren geplaats heeft: "Komende woensdag volgt een op papier relatief makkelijke wedstrijd bekerwedstrijd tegen een club uit de 8ste divisie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:40:
Gefeliciteerd... wel een spannende pot; pas in de 72 minuut teruggekomen van de achterstand.. en best wel wat risico genomen met die verdediging die wel duidelijk zwakker was.

maar als team in de VIII een V-er verslaan is gewoon cool :)
hij had je schijnbaar ook en beetje onderschat, uit het persbericht dat hij gisteren geplaats heeft: "Komende woensdag volgt een op papier relatief makkelijke wedstrijd bekerwedstrijd tegen een club uit de 8ste divisie."
Die "een club" heeft nu een naam gekregen voor hem in ieder geval. 8)

Volgende week speel ik gewoon weer met mijn B-team of ik moet echt een zwakke broeder loten.

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de hakken over de sloot (1-2) de penalties gewonnen. Hopelijk gaat het komende week beter of in ieder geval minder lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 08:21
En ook deze bekerwedstrijd op penalty's gewonnen.
Deed ik er vorige week iets langer over (120 minuten 0 - 0 en daarna 4-2 gewonnen met penalty's)
was het nu na 120 minuten 1-1 en werd het uiteindelijk 4-1 voor de Sharks.
Nu moet ik volgende week tegen een V klasser, misschien kan ik dan weer zo'n kunstje flikken......

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Door na penalty's-crew checking in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hier ook op penalties gewonnen :)

• -TheNose-
Dit post mijn tegenstander in mijn gastenboek:

ja het is dat ik heb gepict en anders dan normaal had gespeeld. anders had ik helemaal opgerold, maargoed gefeliciteerd

:P

• Salv
Hier zonder penalties maar wel een +1 en 2 pleisters. Gelijk dus maar even 3 doktoren aangenomen om dat voor zondag te klaren die pleisters.

Volgende week komt een Vde klasser op bezoek waar kansen op het middenveld aanwezig zijn de rest heeft hij eigenlijk de overhand in :P

Vandaag ook maar begonnen met het verbouwen van mijn stadion, ik had plaats voor 27K man deze is al 4x op rij uitverkocht en met de huidige verwachting zal dat nog veel vaker gebeuren, dus verbouwen! We hebben 1.3mil uitgegeven aan een stel polen om er 20K plaatsen bij te bouwen waardoor wij op 47341 plaatsen gaan komen :)

• Swanfield
0-5 verloren, volledig volgens verwachting :) Op naar de GoT cup! :)

• Pewwy
0-5 gewonnen. Berichtje in mijn ht-mail van mijn tegenstander van komende zondag dat hij met zijn b-team gaat spelen en gaat piccen om beter uit de verf te komen in de beker. Nu wilde ik toch al piccen, maar ik denk dat ik ook maar gewoon mijn b-trainees ga opstellen. En als het dan zover komt dat het niet waar is heb ik gewoon dikke pech :)

Edit: Vanavond naar Lowlands 8) Als ik maandag terug ben ga ik de 8-Bits weer starten. Aangezien het 100 jaar geleden is dat we een lijstje hebben gemaakt zoek ik mensen die hem willen invullen. Ik verwerk hem daarna op de site. Ook oud gedienden zijn welkom om hem opnieuw in te vullen. Is natuurlijk leuk om weer te lezen wat er intussen allemaal veranderd is.

[ Voor 34% gewijzigd door Pewwy op 19-08-2010 08:38 ]

• -TheNose-
Ik wil best weer zo'n 8-bits invullen hoor :)

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nog 1½u te gaan tot de deadline van 3 van mijn spelers, maar ik ben blij verrast over de prijzen die nu al geboden worden... hopelijk straks genoeg geld om een leuke nieuwe A-mid aan te kopen die lekker jong is.

Zag er al een voorbij komen voor 5.5M, (PM=12,DF=8,PA=8 21y41d), maar heb die toch maar laten schieten.

DSanka: als je nog een U20 mid wilt laten trainen, ik heb nu het geld er voor. :)

Edit:
Wat een leuke donderdag is het geworden!
code:
1
2
3
4
5
19-08-2010 (2/43)  Brandomil Freixó  >  MAN CITY FAN   2 225 000 €  3 830
19-08-2010 (2/43)  Max Vreeburg      >  Monaco34       1 299 000 €  9 370
19-08-2010 (2/43)  Anders Borup      >  FC Beppie      4 057 000 € 63 980
--------------------------
Net resultaat: +€7 050 330

[ Voor 29% gewijzigd door CoRrRan op 19-08-2010 13:02 ]

Momenteel niet echt spelers die uitzicht hebben op de U20. Heb er eentje die met de juiste training misschien het NT kan halen, maar staat er voor dubbel de vergelijking op. Zal hem wel even aan je doorsturen via HT-mail.

Misschien dat er nog een aantal aan zitten komen omdat manager teleurgesteld zijn dat hun speler niet de kwalificatie speelt.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:07:
Momenteel niet echt spelers die uitzicht hebben op de U20. Heb er eentje die met de juiste training misschien het NT kan halen, maar staat er voor dubbel de vergelijking op. Zal hem wel even aan je doorsturen via HT-mail.

Misschien dat er nog een aantal aan zitten komen omdat manager teleurgesteld zijn dat hun speler niet de kwalificatie speelt.
Ik ga nog even verder kijken.

Wel de volgende 2 gevonden:
  • Danulis Čiuladis (267995209)
  • Miska Niiniharju (254658850)
Dit moeten dus A-mids worden. De ene voornamelijk een mooie IMD, de andere een IMO. Dat houdt nog genoeg ruimte voor een mooie vleugelspeler + B-trainee.

• Swanfield
Toch maar van mijn winst een reusachtig verdedigertje erbij gehaald :P
Hopelijk is de verdediging nu zo bruut dat ze niet eens in de buurt komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:52:
Toch maar van mijn winst een reusachtig verdedigertje erbij gehaald :P
Hopelijk is de verdediging nu zo bruut dat ze niet eens in de buurt komen :+
Mijn ervaringen met een brute verdediging is dat ze er altijd wel doorkomen, al is het met een zwakke aanval. ;)

Vandaag 3 pops, 1 verwachtte ik al twee weken (die is waarschijnlijk zeer hoog redelijk in passen), die andere twee zijn duidelijk "te vroeg" tov voorheen. :)
Wat precies mijn plannen zullen worden weet ik nog niet met mijn spitsen. Denk ruim voorbij wonderbaarlijk door trainen, aangezien die markt wel overbevolkt zal zijn met die snellere training. Als ze bijvoorbeeld reusachtig zijn en 19 jaar of zo, dan knal ik er nog 1 of 2 seizoenen passen achteraan. :)

Ik heb het al eens eerder gevraagd dacht ik, maar zit er hier nog iemand met brute photoshop/illustrator skills die voor mij een logo zou willen bouwen?

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 20-08-2010 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
3 pops waarvan volgens mij 1 te vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:28:
[...]
Ik heb het al eens eerder gevraagd dacht ik, maar zit er hier nog iemand met brute photoshop/illustrator skills die voor mij een logo zou willen bouwen?
Ik kan wel eens kijken. Wat wil je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU : Ik heb ook twee pops die drie weken "te vroeg" zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5 pops op passen vandaag, waarvan 4 trainees.

Een van de trainees ( nu goed scoren/redelijk passen) heb ik pas 4 dagen geleden voor 250k gekocht en is volgens de vergelijking nu 500k+ waard. Dus binnen een week een verdubbeling op kunnen strijken dat zou niet verkeerd zijn. :D

Ook twee middenvelders die ik vorige seizoen op redelijk positiespel en redelijk passen hebt gekocht gaan er uit. Beide zijn nu goed positiespel en goed passen. Daar zit uiteindelijk ook weer een dikke winst op als de vergelijkingen kloppen.

De laatste van de vier is er ook pas een week en zou er ook met 250k winst uit kunnen, maar die hou ik nog even vast om te kijken hoe snel hij van goed/redelijk naar goed/goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hehe grappig, ik had een redelijk positiespeller vorige week gekocht toen ik begon hij was 19 en kostte 1000, gewoon puur om geld te sparen. Is hij nu al gepopt....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jep, dat zijn de leukere!

Ik kreeg alleen een klaverjas-pop. Nu zit ik met heel veel geld en mis ik 2 spelers in mijn A-team. En vanavond voor 2 weken op vakantie. Dus maar even wat 'placeholders' neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:41:
5 pops op passen vandaag, waarvan 4 trainees.

Een van de trainees ( nu goed scoren/redelijk passen) heb ik pas 4 dagen geleden voor 250k gekocht en is volgens de vergelijking nu 500k+ waard. Dus binnen een week een verdubbeling op kunnen strijken dat zou niet verkeerd zijn. :D

Ook twee middenvelders die ik vorige seizoen op redelijk positiespel en redelijk passen hebt gekocht gaan er uit. Beide zijn nu goed positiespel en goed passen. Daar zit uiteindelijk ook weer een dikke winst op als de vergelijkingen kloppen.

De laatste van de vier is er ook pas een week en zou er ook met 250k winst uit kunnen, maar die hou ik nog even vast om te kijken hoe snel hij van goed/redelijk naar goed/goed gaat.
Dus je bent ook overtuigd van het trainen op passen? (Plan© v3) wel opletten dat alle credits naar Swanfield United gaan he ;-) Als je ere divisie speelt wil ik minimaal ergens op je team pagina:"Mede mogelijk gemaakt door Swanfield United"';-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
[b][message=34545600,noline] Als ik maandag terug ben ga ik de 8-Bits weer starten. Aangezien het 100 jaar geleden is dat we een lijstje hebben gemaakt zoek ik mensen die hem willen invullen. ..
It nevert hurts to vul in an 8-bit :)

Vanochtend 3 pops. Ze zaten er wel aan te komen, maar 2 waren toch iets eerder dan normaal denk ik. Ik train m'n aanvallers in elk geval nog een tijdje door. Als ze eenmaal van hoog niveau zijn (weet nog niet exact welk skillevel), wil ik misschien langzaamaan overtappen naar middenvelder. Maar dat is (verre) toekomstmuziek.

Wel jammer dat de vorm van de selectie langzaamaan steeds verder inzakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

Damien2004 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:26:
[...]

Dus je bent ook overtuigd van het trainen op passen? (Plan© v3) wel opletten dat alle credits naar Swanfield United gaan he ;-) Als je ere divisie speelt wil ik minimaal ergens op je team pagina:"Mede mogelijk gemaakt door Swanfield United"';-)
Hmpff. Ook overgestapt op passen. Mijn eerste trainees zijn nu op een redelijk PM niveau, maar als beginned speler kon ik me geen PM spelers met een redelijke passen stat veroorloven. Dat moet nu dus maar.

Wel m´n 1e trainee verkocht.Briljant PM, voor 1.7 miljoen. Even sparen en dan volgen seizoen proberen door te stoten naar de VII. Hopen dat m´n andere trainees wat meer op gaan leveren met een betere passen stat dan de 3-500K die ze nu volgens de vergelijking op zouden leveren. (outstanding PM)

Bedenk nog wat ik hierna ga trainen. Scoren denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik train sinds vorig seizoen passen en dit seizoen ook nog tot dat het me duidelijk is wat ik wil gaan doen met mijn team, en wat er in de competitie mogelijk is. Ondanks de snellere training had ik toch geen poppers deze week, wat te verwachten was omdat ik al mijn trainees verkocht had en maar 4 trainees op het veld had staan, helaas niet goed voor een pop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 21-10-2024
Pfffff vandaag een keeper voor de eerst komende jaren gekocht.

21 jaar en 3 dagen
Total Skill Index (TSI): 44 900
Conditie: goed Keepen: bovennatuurlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Mijn eerste echt dure aankoop in hattrick.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Tweede wedstrijd van het seizoen halverwege, mijn team weet het doel(en helaas het vijandige doel ook) leeg te houden.Met een gelijkspel ben ik ook al blij gezien de uitslag van vorige wedstrijd 7-0 :z

edit: eerste minuut na rust 0-1 achter |:( |:(
1-1
1-2

[ Voor 12% gewijzigd door FDMK op 22-08-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rare mensen die vietnamezen. Zet ze eerst een oud jeugdspeler van me te koop om vervolgens zelf de prijs op te bieden naar 200k. Dit doet ze natuurlijk niet in een keer, maar door meerdere malen te bieden.

Ondertussen staat het bij mijn wedstrijd 3-3 nadat ik twee keer voor heb gestaan. Voor nog een spannend laatste kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Totaal geen spannende wedstrijd (botje, 10-0 gewonnen), maar wel weer een trainee voor 2 weken eruit getrapt :( Zo schiet die snellere training niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Pff, heb met 4-0 verloren. Vind het niet te geloven. Vooral als je uitrekent hoeveel kans hij had om te scoren met zijn aanval tegenover mijn def. Klote!

Weten jullie toevallig wat de snelste manier is om geld te verdienen, er van uit gaande dat ik al m'n spelers verkoop en dan een vol seizoen bezig ga zijn met rijk worden?

Ik heb het namelijk een beetje gehad met verdedigen trainen. Heb vaak het meeste kwaliteit, maar doordat die kwaliteit in mijn verdediging zit is het soms moeilijk winnen. Hierdoor wil ik nu alles kwijt en een seizoen geld gaan verdienen, daarna opnieuw beginnen.

Ik zou voor schieten trainen kunnen gaan, oid. Heb jullie hier misschien bepaalde ideeën over?

Kan me herinneren dat hier wel wat topics over geopend zijn op het HT forum... Kan ze zo gauw niet vinden. Misschien open ik er zelf wel eentje over. Maar nu ga ik slapen, teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik ben een kneus.....en dat zeg ik van mij zelf :P Opstelling van de eerste wedstrijd was niet goed. Hierdoor verloor ik gewoon mijn eerste match. Nu met juiste opstelling 3 punten gepakt. Gelukkig sta ik maar 1 punt achter de rest. Kortom er is nog een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:45:
[...]

Ik kan wel eens kijken. Wat wil je precies?
Iets leuks met het wapen van Oud-Beijerland als basis (zie huidige logo). :)

Verder had ik een botje, 10-0 winst terwijl 1 van mijn spitsen er na 25min al af ging met rood! Dat is goed voor zijn training :( Die gast pakt vaak kaarten, nog even en ik gooi hem permanent in het B-team. :(

Zag ook dat ik zelf ben vergeten met de toto mee te doen. Goed voorbeeld! :+

[ Voor 37% gewijzigd door -TheNose- op 23-08-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-1 winst. En daarbij heeft mijn grootste tegenstander, onbegrijpelijk, met 0-0 gelijk gespeeld. Kortom een redelijk weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Van het Weekend gespeeld tegen het in theorie sterkste team uit mn liga ... een een dikke 5-0 winst geboekt!
Niet geheel verrassend, die tegenstander had vrijdag al 4 goede, maar oude spelers verkocht en is bezig aan een ombouw die hem als topfavoriet dit seizoen zal doen wegvallen..

Mijn team zal dit seizoen dus echter een prima kans hebben, en ik ga nu echt serieus voor het kampioenschap (en heb zelfs nog 12 miljoen € in reserve):
Mn teamgeest staat nu op 'delirious' (Dolgelukkig), zelfvertouwen op lichtelijk overdreven en fans dansen op de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:13:
[...]
Zag ook dat ik zelf ben vergeten met de toto mee te doen. Goed voorbeeld! :+
Ah dan verkeer ik in goed gezelschap dus :+

Van de 3 trainees die te koop stonden is er maar 1 de deur uitgegaan vandaag. De rest hou ik nu gewoon nog een aantal weken vast tot ze nog een keer poppen op passen. Heb al weer een zooi speler op de hotlist gezet en de jacht naar een nieuwe trainee is geopend.

Edit: Mijn jacht ligt even stil, want iemand heeft een harde schijf gesloopt bij Hattrick :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-08-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmmmm harddisk formatteren is toch niet echt zo goed als er ook nog een spelletje op staat :)
Hopelijk hebben ze een goede backup hoewel ik het ook geen probleem vindt om één seizoen terug gezet te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wel appart net nu ze melden dat je minimaal 20 minuten van te voren de orders moet ingeven knalt de hele boel eruit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha zet maar gewoon 2 dagen terug, daar kan ik al mee leven.

Dit weekend namelijk een 1-2 nederlaag gekregen thuis terwijl dit helemaal niet zou mogen, mijn def was sterker dan zijn aanval. Ik had steeds meer balbezit, helaas wist hij juist 2x over rechts te komen waar ik net een subniveau zwakker was.

Het grappig is wel dat we met 3vrienden naar de VI zijn gepromoveerd, de eerste ronde alle drie gelijk spelen en nu alle 3 verliezen, waar mijn nederlaag nog oke was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb 9-0 gewonnen zondag, en zie dat wat minder zitten ;)

Net weer thuis. Volledig brak, doof en moe. Was het gelukkig wel weer waard. Internet op je mobiel is ook echt een uitkomst. Lekker HT-en onder gare bands. Alleen slecht voor je batterijen.

Morgen start ik de nieuwe 8-bits. Heb nu 2 man op de lijst, maar wil er eigenlijk 4 om de snelheid er alvast in te krijgen en te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hehe ik wil die nederlaag wel even goed maken ;)

Ik meld me anders ook wel aan voor die 8-bits dan heb je er al 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
During routine maintenance today, our disk cabinet supplier introduced an upgrade to firmware which resulted in our database being erased. This means we need to go back to a backup which was made a few hours earlier on Monday. Because of the enormous amount of data needed to be restored, this will take at least all night to get done. We will then need to sort through the inconsistencies in the data and let the heart of Hattrick catch up for the down time. We are hopeful to be back online by tomorrow afternoon. At this point we can't guarantee that we will be back before Cup games start, but it is our goal and we will keep you updated throughout Tuesday.
Nou dat word een flinke klus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Respect. Ze kunnen wel bij mij in het bedrijf gaan werken. Stelletje cowboys. Nooit zoiets doen zonder te testen. Ook het gezegde "if it ain't broke, don't fix it" gaat hier redelijk op).

Het wordt in ieder geval klussen om de boel weer op orde te krijgen. Ik hoopte nog een speler te kopen voordat de bekerwedstrijd woensdag is. Gaat moeilijk worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 08-05 10:01
During routine maintenance today [...]
Eerder vandaag had ik er nog op gelet: No maintenance scheduled.

Nu maar hopen dat ik mijn opstelling van vanochtend niet opnieuw moet opgeven. Gaat me anders een training kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik kan dus geen opstelling maken voor de beker omdat ik daarvoor nieuwe trainees moet kopen. Dat gaat dus nu door deze zoveelste stomme fout daar die mensen daar niet!

Maken ze het supporter gedeelte al flink duurder en dan krijg je dit soort stomme beginners fouten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vond dat achtergrond verhaal ook wel wazig, over de rise and fall of hattrick :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha nou the fall lijkt soms wel erg duidelijk ingezet, wat is het spel toch wel veranderd in de afgelopen 2 jaar.. Elke soort lange termijn planning die je gemaakt hebt kun je wel weg gooien of in de vriezer zetten omdat ze dit veranderen dan weer dat dan weer zus..

[ Voor 39% gewijzigd door Salv op 23-08-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:55:
Ik vond dat achtergrond verhaal ook wel wazig, over de rise and fall of hattrick :P
Dat is een stuk geschreven door een gebruiker en geeft dus niet het standpunt van hattrick zelf weer. Maar het benadrukt wel een aantal rake punten. Ik weet niet of het uiteindelijk de fall voor hattrick betekend, maar de genomen beslissingen werken tot nu toe niet in hun voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nooit weggeweest uit het spel, maar wel van dit forum....

* lameeuw meldt zich weer :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Pagina: 1 2 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.