defs trainen kost tijd, das algemeen bekend... Mijn broertje traint defs en werkt aan een " duitse muur" ofwel alleen duitsers in zijn team.... hij speelt 5-3-2 met defensief ingestelde mids, die zet hij op de woensdag in de verdediging zodat ze naast wonderbaarlijk of hoger mid ook def mee pakken, zet zijn wonderbaarlijk keeper in de defensie zodat die verdedigen training mee pakt..... zeker met de nieuw ingestelde snellere training op lagere niveaus hoopt hij daarop zijn winst te pakken. Vind het zelf wel een idee, maar ik houd niet zo van counter teams, die zijn vooral met 3-4-3 te verslaan.... en ik speel liever 3-5-2nWo_Riot schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 00:13:
Pff, heb met 4-0 verloren. Vind het niet te geloven. Vooral als je uitrekent hoeveel kans hij had om te scoren met zijn aanval tegenover mijn def. Klote!
Weten jullie toevallig wat de snelste manier is om geld te verdienen, er van uit gaande dat ik al m'n spelers verkoop en dan een vol seizoen bezig ga zijn met rijk worden?
Ik heb het namelijk een beetje gehad met verdedigen trainen. Heb vaak het meeste kwaliteit, maar doordat die kwaliteit in mijn verdediging zit is het soms moeilijk winnen. Hierdoor wil ik nu alles kwijt en een seizoen geld gaan verdienen, daarna opnieuw beginnen.
Ik zou voor schieten trainen kunnen gaan, oid. Heb jullie hier misschien bepaalde ideeën over?
Kan me herinneren dat hier wel wat topics over geopend zijn op het HT forum... Kan ze zo gauw niet vinden. Misschien open ik er zelf wel eentje over. Maar nu ga ik slapen, teleurgesteld.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420