Ja lastig had ik ook, maar toch voor de LR gekozen hoewel daar geen echte rationele reden achter zit. Voor mij gaf de doorslag dat ik wel talloze malen spijt krijg op de bepaalde momenten (sneeuw/gladheid, snelladen en 'net dat beetje extra range'). En ik weet dat ik na aankoop extra de 7K weer vrij vlot vergeten ben.Willianv schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:53:
Wat kan ik toch altijd slecht kiezen. Heb ik mijn MY LR quicksilver omgezet naar een witte RWD, ga ik nu toch weer twijfelen..
Heb a better routeplanner gebruikt om te kijken naar het verschil in aantal stops en tijdsduur tussen een LR en RWD voor locaties waar we vaker komen.
Ook al scheelt het maar een uurtje op 1000 km, het brengt me toch weer aan het twijfelen. Net iets meer range, net wat sneller laden en ook weer net wat meer vermogen (heb ook nog een bmw 540 i).
Morgen heb ik nog een proefrit kunnen regelen in een Y RWD. Daarna maar eens kijken of ik bij de RWD blijf, of toch ga voor de LR (kleur blijft wel wit).
Bovendien hoop ik deze voor lange tijd te rijden. Voor een lease rijder of iemand die elke 3 a 5 jaar vervangt ligt het misschien weer anders.
Met name bij gladheid rij ik niet graag in een RWD. Hoewel ik begrijp dat de veiligheid ook bij de RWD op een veel hoger plan ligt dan vroeger. Echter de haarspeldbochten op mijn wintersportlocatie liegen er niet om.
Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.