Dan kun je toch ook een Uber nemen? Dan heb je nog iemand om tegen aan te kletsenCard Nox schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:33:
@Roenie, instappen en je rond laten rijden, heerlijk. Plus ik geloof dat FSD zal zorgen voor minder ongelukken.
Omdat het aardig wat geld kost. En omdat je de dan niet zelf kunt rijden. En sjansen met die leuke vrouw in de file wordt ook lastigFire69 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:41:
...Oprechte vraag: waarom wil je dat zo graag niet?
Als het goed werkt heb je de keuze, je gebruikt het of je gebruikt het niet.
Of je gebruikt het enkel voor lange saaie ritten. Genoeg use cases te bedenken.
Maar waarom wil jij het dan? Voor de saaie ritten? Dan kun je toch AP gebruiken?
Laat ik het zo zeggen, dat het over een x aantal jaren standaard is op veel auto;s en ook in verschillende landen met verschillende soorten wegen goed werkt snap ik best. Maar die focus op het zo snel mogelijk invoeren begrijp ik simpelweg niet als je kijkt naar wat het kost. Geef het tijd denk ik dan.
Ik heb een beetje de indruk dat het vooral met het hoge gadget gehalte te maken heeft. Dat is voor de één al reden genoeg misschien. Nu moet ik zeggen dat er momenten zijn dat ik ook niet zoveel zin heb in een lange saaie rit op de snelweg, maar dan is AP afdoende. Zoveel mensen, zoveel wensen wellicht?
[ Voor 24% gewijzigd door Roenie op 01-11-2025 13:21 ]
:strip_exif()/f/image/BqAZmktozNV3X0rb3OSdV6Ty.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0WsdtXYKvqIOIuhTH3cCQU4h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2s0T22Z4PilRfrZ9FMZJL4WV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gw7NmoSHFAOBKGfpej1IVHVL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mbm4y8MWuoOn5HVaksOb9e8M.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/As76PR3f8H8nljI63t5pdQbG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Js4OtcQFppfg8VkHam7kDGJR.png?f=user_large)
/f/image/P3ZnCQrgjagFx6Rm9FClTMqI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bdioed1nnixIBTSLaQtcWbIE.png?f=user_large)

/f/image/CFt0XL2vmN4NaFva9sl8FgGA.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UmUReF6wVbLtOfJsdh1Xd5HY.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PiGI1U8nj89X11oJFTLWOJN5.jpg?f=fotoalbum_large)