Dus ik zet mijn Tesla (S 2018) dicht tegen een muur en stap uit aan de bijrijderskant. Ik gooi hem op slot maar de lampen en het scherm blijft aan en de spiegels klappen niet in.
Huh?
Dus ik weer instappen en op het scherm zoeken naar verlichting en of er iets is, maar zie niks. Dus ik stap weer uit. blijven weer de lamoen en het scherm aan en de spiegels klappen niet in.
Huh?
Weer ingestapt, lampen handmatig uitgezet, uitgestapt… scherm blijft aan en spiegels klappen niet in.
WTF!
Weer ingestapt, alles weer checken, scherm handmatig uitzetten… uitstappen, blijven de spiegels uitgeklapt.
Instappen, alles weer aangezet, uitstappen, kofferbak open en dicht, motorkap open en dicht, auto op slot… spiegels nog steeds niet inklappen en het scherm en lampen weer aan…
Archhhh
Instappen, auto stukje verzet waardoor ik ook weer uit kan stappen aan de bestuurderskant…. En alles werkt weer goed, gaat uit en klapt in.
…. Schijnt dat ding te denken dat je er nog in zit als je niet aan de bestuurderskant uitstapt. Ondanks dat de stoel leeg was en de sensor dus niks registreert.
Owwwwww
Is dat ook bij een 3 en Y?