Stef87 schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:22:
[...]
Waarom doen ze dat dan? Heb je daar een bron voor toevallig? Ik heb ook zoiets op de werkorder staan en ben benieuwd waarom ze dat willen doen.
Wat kitten ze af dan?
Lijkt mij geen permanente oplossing om iets te kitten. (Zelf in garage gewerkt)
Zie reactie boven die van jou. Het lijkt mij ook geen permanente oplossing, maar wel een stuk goedkoper dan duizenden draagarmen uitwisselen (en verder hopen dat de rest het langer uit houdt dan 80.000km, meen hier van de week gelezen te hebben dat dan de garantie verloopt)
Naja, het is helaas niet gelukt. Net als met de mobiele service lukt het niet om de nieuwe computer te koppelen met de auto

Ik heb nu een loaner mee P90D, bloedsnel

Maar, ik vind de 3 eerlijk gezegd fijner (SR+).
Nu is deze S natuurlijk wel wat ouder.
alleen 1 probleem: laden... Gevraagd: zit er CCS in? Nee, maar wel gewoon een laadkabel en u kunt natuurlijk gratis laden bij elke supercharger.
Thuis een lader met vaste kabel dus daar kan ik niks mee. Dus dacht, ik rij ff langs de SC vlakbij huis, staat hij iig vol thuis. Hebben ze daar alleen nieuwste type paal met CCS dus kan je daar met een wat oudere Tesla niet laden. En, laadpassen ben ik vergeten, liggen nog in mijn 3.

Ik snap niet dat ze die leenauto's niet ff ombouwen naar CCS. Toevallig gezien dat dit voor de X 199 kost meen ik. Pak dat dan als service voor de leenauto's ff mee...
Men weet niet hoe lang het gaat duren, ik ben benieuwd
Edit: andere supercharger in de buurt is ook alleen V3, vrees dat ik toch mijn laadpassen moet gaan halen

(eigen schuld natuurlijk, maar vanuit klantenservice had tesla er goed aan gedaan om bij elke SuC toch voorlopen 2 palen met oude connector te plaatsen, of een verloop van CCS naar oud)
[
Voor 8% gewijzigd door
ybos op 06-09-2021 12:15
]