[2D/3D] GFX Contest 33 - Bordspellen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:52

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
GFX Contest #33 - Bordspellen

Onderwerp

Welkom bij de drieendertigste GFX contest: Bordspellen!

Bordspellen is zoals altijd een onderwerp dat we erg breed kunnen opvatten. Maak een fotorealistische render van zelf ontworpen schaakstukken, maak een cartoony plaat van Rosa Roodhart die in de bibliotheek met een revolver bij het lichaam van Kolonel van Geelen staat, of maak een 3D intepretatie van een normaal gesproken plat monopoly bord, of bedenk een geheel nieuw bordspel! Maar uiteraard kun je ook een LEGO versie van Kolonisten van Catan in elkaar zetten! De mogelijkheden zijn eindeloos. Het is helemaal aan jou. Wees creatief en heb vooral plezier!

Voorbeelden van Bordspellen

Voorgaande Topics

GFX Contest 01: Japan
GFX Contest 02: Primitives
GFX Contest 03: Tweakerland
GFX Contest 04: Sprookjes
GFX Contest 05: Character Design
GFX Contest 06: Nature meets Industry
GFX Contest 07: Alien Portrait
GFX Contest 08: Wat leeft er onder 't bed?
GFX Contest 09: Hitte
GFX Contest 10: Robots
GFX Contest 11: Mythen en Legendes
GFX Contest 12: Piraten, struikrovers en ander gespuis
GFX Contest 13: Sci-Fi
GFX Contest 14: Unrealistic Cities
GFX Contest 15: Verval
GFX Contest 16: Flying Ships
GFX Contest 17: Buitenaards Leven
GFX Contest 18: Aan Zee
GFX Contest 19: Jeugdsentiment
GFX Contest 20: Ontdekkingsreiziger
GFX Contest 21: Zeepkistenrace
GFX Contest 22: David vs Goliath
GFX Contest 23: LEGO
GFX Contest 24: Hoogte
GFX Contest 25: Retro
GFX Contest 26: Voertuigen
GFX Contest 27: Wind
GFX Contest 28: Robotica
GFX Contest 29: Huizen
GFX Contest 30: Middeleeuwen
GFX Contest 31: Het Wilde Westen
GFX Contest 32: Sport

Inlever datum

Uiterste inlever datum woensdag 30 december 2015, 23.59 uur

Prijzen

Wat valt er te winnen met deze contest? Uiteraard de eeuwige roem, daarnaast krijg je gedurende de looptijd van de volgende contest de ondertitel ”Winnaar GFX-Contest” onder je nickname, zodat iedereen op het forum je prestatie kan zien.
Maar dat is nog niet alles! Je krijgt daarnaast ook een geweldige Tweakers-Goodie thuisgestuurd! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en kan regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 2D of 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon gezellig meedoen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Je kan er alleen maar veel van leren en we zien hier graag hoe je steeds een stapje beter wordt in het maken van je kunstwerken :)

Als je nieuw bent in deze wereld en bijvoorbeeld niet weet welke programma's je kan gebruiken, dan kan je het beste eerst even in de volgende topics kijken:

Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8
\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 13
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44

Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

WIP Work In Progress

Om de activiteit in dit topic te behouden zien we je gedurende de contest graag WIPs van je werk posten.

Je laat hiermee zien dat je actief meedoet aan de contest, en misschien nog wel belangrijker, je motiveert andere mensen om ook mee te doen! Of om nog net even een stapje verder te gaan, want tja, een contest wil je ook graag winnen ;)
Daarbij is het ook voor de andere deelnemers en toeschouwers erg leuk om de vorderingen in je werk te zien.

De WIPs en Final mogen gemaakt worden in iedere denkbare afmeting, maar de thumbnails die je hier plaatst dienen maximaal 640px breed te zijn, je kan altijd linken naar een grotere versie (graag zelfs). Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de deelnemers bij het stemmen het werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum en mobiele gebruikers zullen je er erg dankbaar voor zijn :)

Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf eigen webspace? Zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden, en het liefst zonder een berg reclame pop-ups.
Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden.
De Finals zullen op de servers van Tweakers gehost worden zodat deze ook in de toekomst beschikbaar zijn.

Regels

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.

Do's
• Als je meedoet, post je minstens twee WIPs (Work In Progress). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je wil. Probeer het voor anderen ook makkelijk te maken om kritiek op jouw werk te leveren. Dat wil zeggen; leg uit waar je mee bezig bent, wat je wil bereiken en waar je graag kritiek over zou willen ontvangen.
• Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
• 3D werk, digitaal 2D werk maar ook "analoog” 2D werk is toegestaan, handgetekend werk mag gescand of gefotografeerd worden.
• Gebruikmaken van plugins en standaardeffecten mag. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
• Het gaat dus om het eindresultaat: één afbeelding. Geef duidelijk aan welke dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
• Have fun!

Dont's
• De final mag geen animatie zijn.
• De final mag niet enkel een in elkaar geplakte collage van bestaand werk zijn. Zorg dat het echt jouw ding is.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte werken.
• Gebruik geen werk van andere mensen, inclusief prefabs. Textures of brushes zijn hierop een uitzondering, maar alleen als ze gebruikt worden als een onderdeel van je scene.
• Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling

De puntentelling is als volgt. De naar jouw mening beste plaat krijgt 10 punten, die daaropvolgend 8, dan 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je de, naar jouw mening, acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De stemmen kunnen in de stemperiode (laatste paar dagen van de maand) per DM of E-mail naar de TS verstuurd worden.

Aan de slag!

Dit is ongeveer alles dat je moet weten over deze contest. Voor vragen kun je altijd in dit topic of bij de TS terecht.
Verder rest mij alleen nog jullie allemaal succes en veel plezier te wensen deze maand!!!

GFX Contest #33 - Finals

jongf7
Final

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56
Hier zou ik misschien nog iets mee kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-07 16:41
Leuk onderwerp en deels in de vakantie, ik ga me proberen te zetten tot een eerste deelname :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
D-rez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:03:
Hier zou ik misschien nog iets mee kunnen
Tuurlijk kun je daar wat mee! Wees creatief :)
jongf7 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:20:
Leuk onderwerp en deels in de vakantie, ik ga me proberen te zetten tot een eerste deelname :)
d:)b

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
vakantie? wat is dat? kun je dat eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 07:21
D-rez schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:50:
vakantie? wat is dat? kun je dat eten?
Da's een magische tijd uit een ver verleden. Soort van "vrije dag", maar dan voor weken achter elkaar.

En ik als bordspel-fan, moet met zo'n onderwerp eigenlijk wel iets doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:54
Leuk onderwerp waar je alle kanten mee op kunt.
Eerst maar een beginnen met het begin want een dobbelsteen kan natuurlijk niet ontbreken :).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/B7Q2Aozj0e9XeGW1KNxsyf53/full.jpg

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Booleans ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-07 13:46
Levert misschien 'vieze' geometry, maar probeer maar eens op een andere manier die gaten erin te maken, dan ben je een stuk langer bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:54
Ik werk zelf met Archicad. Dit pakket is eigenlijk bedoelt om bouwkundige modellen te maken. Drie jaar terug is er eindelijk een tool toegevoegd om vrije vorm elementen te maken maar dan ben ik helaas nog wel overgeleverd aan booleans. Ondertussen probeer ik wel om Blender onder de knie te krijgen.

Normaal gesproken modelleer ik gebouwen zoals hieronder met daarin elementen zoals slabs en walls.

Afbeeldingslocatie: http://www.ingeniumbouwtechniek.nl/wp-content/uploads/2015/10/borne-6s.jpg

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
ik heb ook alvast een teirlinck gemaakt. :p kan nu nog alle kanten op.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2UDbbwjFlroyNoaLwuAgZp0k/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:24
Hoi,

Ik zal mezelf als eerste even voorstellen, eerste keer dat ik mee doe. Ik ben van beroep motion graphic designer waar ik een jaar geleden een eigen bedrijf in gestart ben samen met een oud-klasgenoot. Over het algemeen maken we veel leaders/bumpers/commercials waarin mijn focus vaak op 3D ligt.

Hoe dan ook, ik kijk wel vaker door de topics rond maar kom er meestal niet aan toe daadwerkelijk zelf iets te posten. Vind wel dat er vaak toffe concepten en stills worden gepost. Dit lijkt me ook leuk onderwerp! Ik ben vandaag begonnen, en had het idee om een soort Anno 1404 stijl meets Kolonisten van Catan plaatje te maken. Dus bij deze de eerste WIP:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iIFzVHZ.jpg

Zijn nog veel dingen die ik moet aanpassen, vooral slordigheden, het graan ziet er nog niet uit etc. Grote kans dat ik bepaalde elementen opnieuw maak. Ik wil in ieder geval alle verschillende soort eilanden maken en nederzettingen/steden/bootjes toevoegen. Een aardige taak, maar ik hoop dat dat goed komt. Bij deze dus een idee van de basis en welke kant ik op wil met de look. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
netjes hoor. Ik zal alleszins direct dat het Kolonisten was. Sfeer zit ook al best goed.

• D-rez
Okay, wie raad welke kant ik op ga, krijgt een virtueel koekje.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QTiSDuOGlQybPt7ibHKvdSM4/full.jpg

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-07 17:24

skate master

Autodesk Educator Expert

Vaak de contest bekeken maar nooit de tijd genomen om eens deel te nemen.
Nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een eerste aanzet voor mijn deelname gemaakt.

Mijn wip:
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/xrk196az9/test_Render.png
Het idee is om een stuk monopoly na te maken.
De verhouding tussen huis en pion is nog niet naar wens, maar het begin is er.

• jongf7
D-rez schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:28:

[afbeelding]
Advance wars bordspel.

Tankje doet me een beetje aan onderstaande denken:

https://i.ytimg.com/vi/aFctAym0zb8/maxresdefault.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door jongf7 op 10-12-2015 13:59 ]

• D-rez
@Jongf7 Alstublieft een virtueel koekje.

Afbeeldingslocatie: https://australiandirectmarketingassociation.files.wordpress.com/2012/05/cookie.gif

meteen maar een update er bij.

AW_DS-TANK-Test002

[ Voor 50% gewijzigd door D-rez op 10-12-2015 14:14 ]

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

D-rez schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:28:

[afbeelding]
Naar links

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
10 minuten in de eerste Blender tutorials mijn eerste WIP :)

Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om dit goed te leren.
Als je al 25 jaar met computers bezig bent is een filmpje van 5 minuten puur over hoe je om je object heen navigeert best lang.
In de duur van dat filmpje zelf het basis object al aangepast, gekopieerd, verplaatst en gerenderd :P

Afbeeldingslocatie: http://rioraad.nl/afbeeldingen/render1.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 06:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

jongf7 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:03:
10 minuten in de eerste Blender tutorials mijn eerste WIP :)

Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om dit goed te leren.
Als je al 25 jaar met computers bezig bent is een filmpje van 5 minuten puur over hoe je om je object heen navigeert best lang.
In de duur van dat filmpje zelf het basis object al aangepast, gekopieerd, verplaatst en gerenderd :P

[afbeelding]
Ik wil nu niet den ambetanterik uithangen, maar Jenga is geen bord spel dacht ik zo

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Damic schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:46:
[...]
Ik wil nu niet den ambetanterik uithangen, maar Jenga is geen bord spel dacht ik zo
Technisch gezien misschien niet, maar het past prima in de scope van deze contest. Ook kaartspellen kunnen wat mij betreft prima gebruikt worden hier.
jongf7 kan er prima mee doorgaan :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 06:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

The master has spoken :Y

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Je had wel een punt, ik zat met gezelschapsspellen in mijn hoofd 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:04:
[...]

Technisch gezien misschien niet, maar het past prima in de scope van deze contest. Ook kaartspellen kunnen wat mij betreft prima gebruikt worden hier.
jongf7 kan er prima mee doorgaan :)
Volgens mij vind jij het dus wel.. ehh.. prima :P :+

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Tja, misschien was gezelschapsspellen en beter topic titel geweest, maar Jenga, toren van pisa, klaverjassen, het heeft allemaal dezelfde spirit, dus ik zie het probleem ook niet. (en als hij/zij er een bord onderzet is het een bordspel geworden :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
*dubbele post

[ Voor 80% gewijzigd door jongf7 op 14-12-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Leuke eerste stapjes in het 3d gebeuren.

Kijken of ik hier nog iets meer mee kan verzinnen, nog met iets totaal anders kom of dat ik niet veel tijd meer heb en de volgende contest weer meer probeer te leren.

Voor volgende contest wil ik in ieder geval meer zelf modelen, nu vooral basis vormen aangepast en gekopieerd :)

Afbeeldingslocatie: http://rioraad.nl/afbeeldingen/render2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
omdat het hier zo stil is:
soldier-01tst

• D-rez
zijn er nog mensen bezig?

• jongf7
Laatste week op de zaak, dus deze week niets gedaan.

Jouw project vind ik er leuk!
Je kunt zeker niet met deze modellen een remake voor PC programmeren? :)

• D-rez
ben afgestapt van advance wars thema, en ga alles zelf ontwerpen / baseren op eigen werk.maar wel een beetje zelfde cartoony stijl.

[ Voor 19% gewijzigd door D-rez op 17-12-2015 13:03 ]

• jongf7
Ah, ergens jammer, maar benieuwd wat je nu gaat maken :)

Ik overweeg ook nog een totaal andere kant op te gaan.
Een bordspel wat ik ooit zelf heb bedacht in 3d uitwerken.

Of mijn toren omgooien en een iets meer ingezoomde versie van de huidige plaat maken.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:25
Inverted_World schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:45:
Hoi,

Ik zal mezelf als eerste even voorstellen, eerste keer dat ik mee doe. Ik ben van beroep motion graphic designer waar ik een jaar geleden een eigen bedrijf in gestart ben samen met een oud-klasgenoot. Over het algemeen maken we veel leaders/bumpers/commercials waarin mijn focus vaak op 3D ligt.

Hoe dan ook, ik kijk wel vaker door de topics rond maar kom er meestal niet aan toe daadwerkelijk zelf iets te posten. Vind wel dat er vaak toffe concepten en stills worden gepost. Dit lijkt me ook leuk onderwerp! Ik ben vandaag begonnen, en had het idee om een soort Anno 1404 stijl meets Kolonisten van Catan plaatje te maken. Dus bij deze de eerste WIP:

[afbeelding]

Zijn nog veel dingen die ik moet aanpassen, vooral slordigheden, het graan ziet er nog niet uit etc. Grote kans dat ik bepaalde elementen opnieuw maak. Ik wil in ieder geval alle verschillende soort eilanden maken en nederzettingen/steden/bootjes toevoegen. Een aardige taak, maar ik hoop dat dat goed komt. Bij deze dus een idee van de basis en welke kant ik op wil met de look. :)
En dan gezanmelijk online in 3D kolonisten? Heerlijk! :D Zag het ook meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-rez
Ik ga zeker nog in het zelfde thema, maar ik heb ooit eens een aanzet gemaakt voor een bordspel. en ik ga dat misschien een keer laten printen in 3D. en dan playtesten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KFNGY6Fo6FKd4b4EIQ0CZHOu/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-07 17:24

skate master

Autodesk Educator Expert

Zeker wel, alleen weinig tijd momenteel.
Toch nog ff tijd gevonden om iets te doen aan de Scene.
Hier even een snelle render, moet nog wel wat aan de materials en Scene invulling doen.
Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/asa23tpmb/Render_Bordspel.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 15:07
Wegens een plotselinge berg inspiratie, toch ook maar besloten om nog even snel iets te gaan bouwen.

Eerste WIP:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5pzXxp9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Muizenval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Ik ga waarschijnlijk geen tijd meer hebben. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
omdat we het huis aan het voorbereiden zijn om te verkopen is mijn pc voorlopig onbereikbaar, dus voor ik het vergeet hierbij mijn eerste final:

Afbeeldingslocatie: http://rioraad.nl/afbeeldingen/render2.png

[ Voor 7% gewijzigd door jongf7 op 24-12-2015 08:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Inverted_World
[Vimeo: https://vimeo.com/149923669]Nou dit wordt een race tegen de klok, ik hoop volgende week nog ergens tijd te hebben om mijn 3D kolonisten af te krijgen! Erg druk geweest de afgelopen 2 weken. Waaronder met het volgende..

Dus ik wil natuurlijk ook mijn mede tweakers fijne feestdagen wensen! En ben benieuwd naar alle finals!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 08:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Inverted_World schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:39:
[video]Nou dit wordt een race tegen de klok, ik hoop volgende week nog ergens tijd te hebben om mijn 3D kolonisten af te krijgen! Erg druk geweest de afgelopen 2 weken. Waaronder met het volgende..

Dus ik wil natuurlijk ook mijn mede tweakers fijne feestdagen wensen! En ben benieuwd naar alle finals!
Lol, prachtig gemaakt. _/-\o_

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Inverted_World
Dankjewel! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-rez
Die is zeker leuk.
Zelf ben ik wegens gebrek aan tijd, niet verder geraakt dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/g2RSzvlHn6DeswnF722mhTMA/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En het einde nadert. Zijn er nog mensen bezig geweest, of hebben we het allemaal te druk gehad met de feestdagen? :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
Spike_wolf schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:32:
En het einde nadert. Zijn er nog mensen bezig geweest, of hebben we het allemaal te druk gehad met de feestdagen? :)
Ik wilde net gaan kijken of er nog iets nieuws was gepost. Helaas zelf toch te druk geweest... Zonde eigenlijk ik had nog een half dagje nodig denk ik zo :P . Maar wie weet verschijnt er nog iets voor twaalven van anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Mijn final hebben jullie gezien hè?

Ga ik misschien mijn eerste deelname meteen winnen 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En dat was hem dan, contest #33. Jammer genoeg liep het deze maand niet echt storm. Het Finals lijstje is dan ook kort.

GFX Contest #33 - Finals

jongf7
Final

Stemmen
Met een enkele inzending is een stemronde niet van toepassing. Bij deze wil ik wel jongf7 bedanken voor zijn inzet en feliciteren met de erg nette plaat die hij heeft geproduceerd! *O*

De volgende contest
De volgende contest zal op vrijdag 1 januari van start gaan, het onderwerp van deze contest wordt net als deze keer willekeurig geselecteerd uit een lijstje met mogelijke onderwerpen. Maar dat wil niet zeggen dat jullie geen input hebben.

Weet je een leuk onderwerp? Gooi het in de groep, bruikbare onderwerpen kunnen altijd aan de lijst toegevoegd worden :)

Humankind… be both.

• D-rez
Ja heel jammer dat ik geen tijd gevonden heb om mijn plaat af te maken. Helaas door werk, sociale verplichtingen en vakantie zonder pc, niet verder kunnen doen.
Ik hoop dat ik de plaat alsnog kan afmaken als ik tijd en goesting heb.
Volgende keer beter.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Kunnen 'we' deze contest niet verlengen in plaats van een nieuwe te starten? Ik ben zo benieuwd naar alle wips. Zonde om dat weg te gooien. De contest lopen sowieso niet storm, al tijden lang niet. Lijkt mij geen verkeerd plan!

[ Voor 8% gewijzigd door Guillome op 31-12-2015 14:27 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De contests verlengen heeft in het verleden eigenlijk ook nooit succes gehad, dan krijg je weer mensen die nu denken "oh ik heb nog een maand extra, dat kan nog even wachten", om vervolgens een week voor de nieuwe deadline te denken "oh, nu heb ik eigenlijk geen tijd meer, laat maar zitten".
We houden gewoon aan het schema vast en starten vannacht een nieuwe contest, doet daar ook niemand mee, dan is dat jammer, maar een beetje consequent blijven kan nooit kwaad :)

En we hebben altijd \[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44 nog, waar mensen de projecten waar ze deze maand aan gestart waren af kunnen werken en tonen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 31-12-2015 15:19 ]

Humankind… be both.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ok ik wil heel graag die van katan af zien!!

• jongf7
Ik vond het leuk om mee te doen.
Ga zeker proberen dit vol te houden en zo langzaam te leren werken met 3d.
Hopelijk volgende keer wel weer meer deelnemers en finals 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En daar is hij dan!

GFX Contest #34 - Sneeuwpoppen

Contest nummer 34 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.
Iedereen is weer uitgenodigd om gezellig mee te doen!

Humankind… be both.

Pagina: 1