[2D/3D] GFX Contest 14: Unrealistic Cities Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 16:48
UnrealisticCIties
Onderwerp

Welkom bij de veertiende GFX contest: Unrealistic Cities

Steden komen in allerlei vormen en maten. In deze contest gaat 't om steden die niet kunnen bestaan. Denk aan zwevende steden, onderste-boven steden, steden gemaakt van bacon etc.

Voorgaande Topics
2D/3D GFX Contest "Primitives"
2D/2D GFX Contest "Japan"
2D/3D GFX Contest "Tweakerland"
2D/3D GFX Contest "Sprookjes"
2D/3D GFX Contest "Character Design"
2D/3D GFX Contest "Nature meets Industry"
2D/3D GFX Contest "Alien Portrait"
2D/3D GFX Contest "Wat leeft er onder 't bed?"
2D/3D GFX Contest "Hitte"
2D/3D GFX Contest "Robots"
2D/3D GFX Contest 11: Mythen en Legendes
2D/3D-GFX Contest 12: Piraten, struikrovers en ander gespuis
2D/3D-GFX Contest 13: Sci-Fi

GoT Contest Website
Stalllone en naam hebben een website gemaakt waarop alle finals van de contests worden verzameld:

GoT Contest website.

Stalllone en naam zijn op het moment bezig met het verzamelen van de finals uit vorige contests, als je ergens nog een final vindt die niet meer online staat dan kun je deze per DM naar Stalllone sturen zodat hij de afbeelding kan opnemen in het archief. Vermeldt er uiteraard even bij van welke contest de afbeelding is die je hem stuurt.

Stalllone en naam, bedankt voor het initiatief !!

Inlever datum
Uiterste inlever datum zondag 8 april 2012, 23.59 uur

De final mag gemaakt worden in ieder denkbaar formaat, maar de thumbnails die je hier plaatst dienen maximaal 600px breed te zijn. Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de stemmers jouw werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum zal je er erg dankbaar voor zijn :)

Plaats aub niet te grote thumbnails. Je kan altijd linken naar een grotere versie. Dit is een stuk fijner voor de mensen onder ons die een mobiele browser gebruiken en erg veel geld moeten betalen bij overmatig downloaden.

Deelname
De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 2D of 3D-scene is die je maakt, dan mag je gewoon meedoen. Je kan er alleen maar veel van leren en we zien hier graag hoe je steeds een stapje beter wordt in het maken van je kunstwerken :)

Als je nog een beetje nieuw bent in deze wereld en bijvoorbeeld niet weet welke programma's je kan gebruiken, dan kan je het beste eerst even in een van de volgende topics kijken:

Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8
\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 13
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44
Welk type van Wacom tablet?

Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Work in progress
Om de activiteit in dit topic te behouden willen we je vragen om work in progress van je werk te posten, voordat je je final post.

Je laat hiermee zien dat je actief meedoet aan de contest, en misschien nog wel belangrijker, je motiveert andere mensen om ook mee te doen! Of om nog net even een stapje verder te gaan, want tja, een contest wil je ook graag winnen... ;)

Regels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
Do's :Y
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Probeer het voor anderen ook makkelijk te maken om kritiek op jouw werk te leveren. Dat wil zeggen; leg uit waar je mee bezig bent, wat je wil bereiken en waar je graag kritiek over zou willen ontvangen.
  • Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: één afbeelding. Geef duidelijk aan welke dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant, zeg niet alleen dat het er mooi of minder mooi uit ziet, motiveer je reactie ook
  • Over het algemeen verzorgt de winnaar van de contest de volgende contest.
Dont's :N
  • De final mag geen animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte werken.
  • Gebruik geen werk van andere mensen, inclusief prefabs (ie. Poser). Textures of brushes zijn hierop een uitzondering, maar alleen als ze gebruikt worden als een onderdeel van je scene.
  • Houd het gebruik van technieken binnen de perken. Een foto van een keukenvloer vol dominosteentjes om je scene mee uit te beelden is niet de bedoeling. We zitten hier in het /gfx-forum, waarin het naast 3d (op de pc) voornamelijk om digitale 2d op de pc en om een beperkt aantal platte analoge vlakken buiten de pc draait (zoals bijvoorbeeld tekenpapier, wat ingescand of gefotografeerd mag worden).
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.
    Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden, Mocht dit niet je voorkeur zijn, is er ook nog Photobucket (login vereist). Ook kun je misschien andere tweakers wel mailen of ze je WIPs en Final online willen zetten. Er zijn ook nog andere image-hosting sites. Zoek zelf even via google naar een goede.
  • Zorg dat de afbeeldingen die je post niet breder zijn dan 600 pixels, dit om de layout van GoT niet om zeep te helpen en bandbreedte te besparen.
  • Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling
Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan.

Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
Om het geweldige DM-systeem van GoT te promoten is het de bedoeling dat je je scores via een Direct Message naar de TS stuurt.

DM mij je PUNTEN en niet een top 10 lijst. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Na ontvangst van de DM ontvang je zsm een berichtje terug ter bevestiging en om je te laten weten of alles correct is opgestuurd.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Hier een link voor de TS om de scores bij te houden : http://dreamsofthemind.com/3dcontest/

*O* Contest Gewonnen? *O*
Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de oude startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp.

Er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzamelt en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan je emailadres of wijzig je de link in de startpost zodat deze naar je eigen DM wijst zodat de deelnemers de scorelijstjes naar je kunnen opsturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere reden niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan even, dan kan een vrijwilliger het overnemen.

Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://dreamsofthemind.com/3dcontest/. Hier graag een jpegje of dergelijke van maken zodat iedereen makkelijk de scores kan bekijken!

Dankwoord
Deze startpost is zoals gewoonlijk bijna helemaal gekopiëerd van de vorige contest. Dank aan iedereen die in de loop van alle voorgaande contests deze startpost heeft helpen opbouwen.

Good luck!

[ Voor 100% gewijzigd door LiToKi op 08-03-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 16:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yay! We mogen los. *O* Ik ben weer van de partij dit keer.

Mijn idee is om een stad om een mini-planetoide / zwevende rots oid heen te maken, helemaal in Gotische bouwstijl. Echt een concepttekening heb ik nog niet, ben wel begonnen met wat studies voor Gotische bouwdetails.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d9uwJrSXJwhEAatfjxGrL8t6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nWdKPS87ZVXF20a94fh4FSp5/full.jpg

Ik ben al jaren van plan eens wat met Gotiek te doen, dit vind ik een mooie kans. In een Witte Boekenshop heb ik al eens dit boek op de kop getikt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eRKwbTELoU6MbmCJcokUMyWi/full.jpg

Ter inspiratie! _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-03-2012 21:38 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 20:41
Le concept art:
Afbeeldingslocatie: http://art.ngfiles.com/images/135/wolfos_mountain-city-fullcity01.png

Weet nog niet of ik in 3D of 2D ga, maar aangezien ik geen terrain noise mag genereren denk ik dat ik voor 2D ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tijd om weer aan de slag te gaan :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Schetsjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SGlt0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat je daar een verkleinwoord voor gebruikt vind ik nogal overdreven :+ 2560x1600 pixels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419406

vanmiddag al wat zitten schetsen :P
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/161n5s7.jpg

he koei, Herkenbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hehe ja :D Maar toch anders dan wat ik ga maken d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-03-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
SnoeiKoei schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:21:
[...]

Dat je daar een verkleinwoord voor gebruikt vind ik nogal overdreven :+ 2560x1600 pixels 8)7
Ik werk op 1280x800, dus kan ik mooi fullscreen werken en dan nog 200% inzoomen.
Zie trouwens dat mijn perspectief voor geen meter klopt met de horizon.

[ Voor 10% gewijzigd door Wolfos op 07-03-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Wolfos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:27:
[...]

Ik werk op 1280x800, dus kan ik mooi fullscreen werken en dan nog 200% inzoomen.
Maar als je ze verkleind om hier te posten dan scheelt ons dat onnodig download werk :)
* Spike_wolf gaat een kijken of hij morgen al wat tijd kan vrij maken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En een eerste WIPje uit Max. Ik ben nog even aan het verkennen hoe ik al die Gotische elementen het makkelijkst kan modeleren, ik wil het wat low-poly houden omdat je het toch van een afstandje ziet en mijn PC geen miljoenen polies aankan. De buitenste vorm is me al te high-poly eigenlijk en gaat dus nog wel door de mangel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Yu2fYAobHzCdINw8Cxz6DJ8d/full.jpg

De bedoeling is dat ik een hele verzameling verschillende ramen, steunberen, luchtbogen, deuren, muurelementen, poortjes, dakdetails, torentjes etc. ga maken waar ik dan een (zichtbaar deel van) een stad mee maak. Genoeg te doen dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15
ik ga proberen iets steampunk te doen als ik de tijd ga vinden.

/edit
of iets totaal anders uiteraard. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door D-rez op 08-03-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jaja, ik ga thuis maar weer een hard aan het werk :)
De vrije uurtjes die ik heb ga ik weer eens in deze wedstrijd steken, veels te lang geleden!
Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snel testje met maya om te kijken of werkt daarin te werken. mischien nie de beste softw voor architecture dingen maar ag.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1812s9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik ga er eens over nadenken, ik heb nog nooit gebouwen getekend dus dat zou dan voor het eerst worden..
Kijken of ik er tijd voor kan vrijmaken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Kijken of ik het een beetje simpel kan houden. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Gebouwen zijn niet mijn ding, maar juist daarom vind ik dit onderwerp weleens leuk!

Eerst op zoek naar een idee en inspiratie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik moet er maar eens heel hard over nadenken wat ik hier van wil gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
D-rez schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:49:
ik ga proberen iets steampunk te doen als ik de tijd ga vinden.

/edit
of iets totaal anders uiteraard. ;)
Mijne is al Steampunk!
Niet geheel zichtbaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 21:18
Even wat gemaakt.
Laatste plaatje had ik even geen inspiratie meer. Ik vind m best lastig!
Wel een leuke uitdaging!
Weet niet zeker of ze duidelijk zijn, vandaar 2 plaatjes van mijn allereerste ''brainstorm'' tekeningen.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/10fxaf4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2mxeg4i.jpg

(had geen zin om op een koude zolder te gaan scannen, vandaar dat ik een foto met mijn mobiel heb gemaakt)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219885

Ik ga de bend scene uit inception proberen na te maken!

Afbeeldingslocatie: http://www.filmedge.net/Inception/Paris800.jpg
Als je de still zo ziet ziet het er eigenlijk niet zo realistisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zoiets wil ik dus maken, maar dan gotisch (ipv steampunk) en met tenminste 1 zo'n stad deels close-up.
Afbeeldingslocatie: http://27.media.tumblr.com/tumblr_lnhuqmXN3L1qdhvyro1_400.jpg

Vandaag drukke dag gehad, hopelijk morgenavond weer tijd om eens lekker los te gaan in Max! :9

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-03-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mooie ideeën al!

@SnoekKoei: Zo te zien is dat ook een copy-paste actie. Als je wat subtiele dingen veranderd en bijv. minder saturate als ze verder weg staan en daarna blurred, kom je er nog mee weg ook :).

Heb zelf ook wel een creatief idee... Nu nog een schetsje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb werkelijkwaar nog geen enkel idee voor wat ik echt wil maken...
Neig wel richting de Battlestar/Star Wars kant, om een stad binnen/op een moederschip te bouwen o.i.d.
Ik denk dat ik hiervoor op dit moment te weinig ervaring heb, dus zal ik met dit projectje waarschijnlijk een hoop leren :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nasm.si.edu/webimages/640/WEB10041-2003_640.jpg
Zoiets is ook nog idee, in plaats van binnenin het schip, erbovenop bouwen.

Jammer dat ik niet kan modeleren, alles is te leren, maar ben bang dat ik de vrijetijd er niet voor heb om dit te leren op dit moment ;(

[ Voor 33% gewijzigd door Overlegne op 09-03-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Conceptschetsje; ik wil op mijn planetoïde een soort terrassenstructuur maken met bovenaan een kerk (ik ben niet kerkelijk maar kathedralen zijn natuurlijk wel het hoogtepunt van de gotische bouwstijl) en op de terrassen eronder steeds andere gebouwen. Op de binnenste ring rond de kerk denk ik aan gebouwen als een stadhuis en andere belangrijke gebouwen, kapellen, dat soort meer officieel spul. Daaromheen (nog niet afgebeeld) dan een bazaar / winkels etc. De ring daaromheen woonruimte. Dus in volgorde van binnen naar buiten, van grote naar kleine gebouwen. En dan de buitenste ring; de interface met de buitenwereld (verdediging, vervoer). De verschillende levels wil ik met elkaar verbinden door trappen en open galerijen. En dat alles op een zwevende rots, waarvan het materiaal alleen aan de onderkant zichtbaar wordt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZPMzZDwENvJq8KzdQeGIyPAm/full.jpg

Lekker ambitieus weer dus, hopelijk kan ik vanavond een leuke opzet maken in 3D.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-03-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 15:22
Ik ga nu voor het eerst mee doen. Daarom begin ik voorzichtig. Ben van plan om het idee van onderstaande afbeelding na te bootsen. Dat je vanaf een appartement hoog boven in een stad neer kijkt, en hier dan vreemde dingen ziet.

Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlmHHicFQmJBs5LFnn6X6han4SATEKnS3NtutJGcTSMjwZPDF2

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Eerste WIPje:
WIP 001

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat is vakwerk! :+

(Ba-dum-tssshh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

_O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:06:
[...]

(Ba-dum-tssshh)
Hoeveel mensen zullen nu denken aan de kwaliteit van de WIP en niet aan een vakwerkhuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:06:
[...]

(Ba-dum-tssshh)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Afbeeldingslocatie: http://1389blog.com/pix/Ive-got-an-idea-bulb-smiley-emoticon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou? :) Ben benieuwd!

Zelf minder gedaan dan ik wilde maar hee, story of my life. :P Ben wel begonnen met de kathedraal.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vTMjUQFDGwuxY4Hnxhvltou9/full.jpg

De grote toren wordt ongeveer zoals die van de Gouwekerk in Gouda:

Afbeeldingslocatie: http://www.forumgouda.nl/images/gouwekerk/CIMG2956-border.jpg

Pas na het weekend weer verder vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ben nu even 10 minuten bezig, merk dat ik het erg lastig ga krijgen, en dat ik toch echt een keer moeten leren te modelleren.
In 2D Photoshop 3D maken lukt mij niet echt.
Denk wel dat ik door deze compo weer een hoop zal leren :D
Ik ben nu bezig met een schetsje maken in Photoshop van de basis van het Moederschip, hoop dat ik met schaduw werk er nog iets van kan maken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yteKV.jpg
Hier een schets, te lang niet serieus Gephotoshopt merk ik :/

[ Voor 13% gewijzigd door Overlegne op 10-03-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Je hebt van die dagen :/. Gisteren aanzienlijk wat tijd besteed aan onderstaande;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/paddestoel01.jpg

Een soort Anton-Pieck-esque (al zou ik niet durven beweren dat ik ook maar bij 'm in de buurt kom) kabouter-stadje. En wat wil 't geval; wordt vanmorgen wakker ennn... ik ben er niet tevreden mee... Detail vind ik leuk, paddenstoelen vind ik leuk, wilde op de achtergrond een zwik kleinere op grotere afstand tekenen, maar weet niet. Het gaat een beetje nergens heen.

Dus of ik verander het behoorlijk, of ik verzin iets anders. En komt deze in de bak 'schetsen' terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_Br
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-02 13:10
wow, mooie ideeën zie ik al!

Ik heb zelf ook zin om mee te doen, maar ik weet niet of ik er genoeg tijd voor heb...

portfolio : www.breeed.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:12

Dreanor

Joene

Jammer dat ik hier in januari mee bezig was en dat het dus niet in de contest kan gebruiken. :(

Origineel
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-9LmQbU0zprw/TwHxqX7_jkI/AAAAAAAABKU/n66VGBsbyuU/s288/IMG_0753.JPG
klikbaar

Bewerkt
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-HQuA1iS-Klw/TwHxybntooI/AAAAAAAABKc/Cm5-Q65L7vc/s288/MattePaint-Castle.jpg
klikbaar

Ben er al veel verder mee, al ligt dit project al een tijdje stil. Alle foto's zijn btw zelf gemaakt maargoed, ik denk dat ik mijzelf eens een keer moet pushen met een contest mee te doen. Eens zien of ik de komende week inspiratie kan vinden. :D

Edit: Ik zit te denken om 1 of 2 foto's te maken om daarmee een totale fictieve wereld te bouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 11-03-2012 18:13 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Toch nog wat kunnen doen dit weekend, ben verder gegaan met de gotische bouwelementen. Hier een testje voor een open gallerij:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xtfT0G8pJirIDYxw3xqUVPLR/full.jpg

Alle elementen hierin zijn nog WIP en van het raam komen nog meer varianten (zijn er nu 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Papt het animo nu al in? :X Ik had verwacht dat er na het weekend toch wel wat WIPs zouden komen van mensen maar dat valt me tegen.

Ik ben weer een beetje verder, dingen als die ramen kosten (mij) relatief veel tijd maar dat gaat steeds makkelijker. Derde variant gemaakt voor de gallerij, en begonnen aan de daklijst.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LGnp7SQGkqcOleerQ8Wx94TC/full.jpg

Verder nog lekker wat zitten schetsen (details van gotische bouwelementen enzo), misschien wel grappig om te laten zien ook.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/grFefs8rfZyJMEWeJ5MTD1TY/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-03-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mijn handen zouden jeuken om dat gotische bouwwerk rechtsbovenin in te kleuren :).

En ik denk dat ik aan iets anders begin... :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Mooie wipjes allemaal. Wil wel mee doen maar zit met het punt dat ik niets on realistisch kan verzinnen... Naast de wip van Litoki moet ik ook zeggen dat ik nog niet echt heel onrealistische dingen zie :P

Moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

pgerrits schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:08:
Mooie wipjes allemaal. Wil wel mee doen maar zit met het punt dat ik niets on realistisch kan verzinnen... Naast de wip van Litoki moet ik ook zeggen dat ik nog niet echt heel onrealistische dingen zie :P

Moeilijk moeilijk
Onrealistisch wordt het later alsnog wel, als ik een beetje op schema blijf :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lelijk idee & te weinig tijd...

[ Voor 161% gewijzigd door iApp op 01-04-2012 19:27 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Stop it...

[ Voor 90% gewijzigd door iApp op 01-04-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En de eindstand van vanavond; heb nog 10.000 andere dingen gedaan dan aan de contest gewerkt dus valt me niet tegen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pGjgXGkiJJwlyXOhcGn1yzhv/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ptCUkjzDCB9vchKVG7wZdQhW/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
koei, jij hebt echt tijd teveel psies.
* D-rez wonders if smurfbot will do the hokey pokey in this scene......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:11:
koei, jij hebt echt tijd teveel psies.
* D-rez wonders if smurfbot will do the hokey pokey in this scene......
Tijd teveel??? Never :X En hoewel ik vast van plan was dit jaar te leren animeren kom ik al sinds de robot-contest niet meer aan 3DS Max toe en nu ik daar weer een beetje tijd voor kan maken krijgt modeling van wat nieuws toch voorrang.

Maar gaf jij vrijdag niet aan een lumineus idee te hebben? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
ik heb wel een idee, maar ik zit helaas wel wat krap in tijd. (Nakende geboorte 2de kind e.a. + werk)
(en zo lumineus was het idee niet hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Eigenlijk heb ik wel een leuk idee vor een onrealistische stad...

Gewoon een lege vlakte... Of is die te flauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

N.v.t

[ Voor 98% gewijzigd door iApp op 01-04-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Dat zou ik maar niet op een Amerikaanse website zetten, die toren staat nog niet en om 'm dan al in de fik te zetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eens met LiToKi, beetje gevoelig onderwerp voor Amerikanen :D Ben benieuwd wat je allemaal gaat toevoegen. Huge-ass spaceships boven grote steden kennen we natuurlijk al uit tig films (Independence Day, District 9, Skyline, de oude SF-serie "V" schieten me even te binnen) dus hopelijk ga je er net iets anders-dan-anders van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42
Damn, leuk onderwerp. Ook maar weer eens wat gaan proberen! Heb nu weer alle tijd :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

SnoeiKoei schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:31:
Eens met LiToKi, beetje gevoelig onderwerp voor Amerikanen :D Ben benieuwd wat je allemaal gaat toevoegen. Huge-ass spaceships boven grote steden kennen we natuurlijk al uit tig films (Independence Day, District 9, Skyline, de oude SF-serie "V" schieten me even te binnen) dus hopelijk ga je er net iets anders-dan-anders van maken?
Battle Los Angeles, Mars Attacks, Close Encounters of a Third Kind, War of the Worlds (min of meer :P) om er nog een paar te noemen. :D

Ik zit zelf nog te twijfelen wat ik ga doen. Ik wil of proberen 3d te modeleren, echter ben ik daar nog niet echt goed in of ik ga met 2 of 3 stock foto's (of zelf gemaakte foto's) iets totaal nieuws maken!

Ik ben er nog niet uit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb mijn oude idee verworpen, omdat ik er achter kwam dat die op niets uit zal komen.

Ben nu opzoek naar een nieuw idee, denk dat ik ook maar met stock foto's ga werken, merk namelijk dat van scratch beginnen niet mijn sterkste punt is. Vooral omdat ik niet kan modelleren, en totaal geen 3D kennis heb.

Er schiet mij ineens een leuk idee te binnen, wanneer ik tijd heb zal ik mij er eens in gaan verdiepen, en eraan beginnen!

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-EOAc16BdT_E/TZY-QzMmrnI/AAAAAAAABUA/Bl39lJ_6KMM/s1600/S4_World_Fades_Concept.jpg
Kijk, dit ga ik als breed uitgangspunt van mijn ontwerp gebruiken, een wereld die overvloeit in of een andere wereld, of in een soort van melkwegstelsel :)

[ Voor 24% gewijzigd door Overlegne op 14-03-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DP Kunst schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:54:
Damn, leuk onderwerp. Ook maar weer eens wat gaan proberen! Heb nu weer alle tijd :)
Nice! Ik ben benieuwd naar wat je gaat maken!

* SnoeiKoei hoopt dit weekend weer een flink stuk te vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik schop dit topic af en toe maar even op met een WIP, lijkt erop dat de contest al wel heel vroeg inkakt... Waar blijven de WIPs mensen???

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8Kbeq2FyAExLk4LKX4PL7mgH/full.jpg

Hoge toren verder uitgewerkt, hoektoren beginnetje. De gallerij rechts hoort niet bij de kerk maar staat nog niet op z'n definitieve plek. Rode kubusje (objectnaam "CompanionCube") is 1x1x1m, handig ter referentie tijdens het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Om de een of andere reden beetje weinig zin om mee door te gaan. Misschien ga ik nog wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219885

Nice, snoeikoei!
Ik ben nog op zoek naar een geschikte straat in antwerpen die ik kan namaken. Ik zou ook graag redelijk moderne gebouwen modellen om het gemakkelijker te maken. In de film (Inception zijn het veel gelijkaardige gebouwen)
Ik denk dat ik na de contest nog ga lachen met men opmerking dat die moviestill niet zo realistisch lijkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hier een indruk over wat straks ongeveer de bedoeling gaat zijn:
WIP 002
Die pilaren waar de huisjes nu op staan en aan hangen worden straks rotsen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Ziet er al leuk uit spike!

Zelf doe ik deze ronde sowieso niet mee, te druk met een project :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Ik heb ondertussen een heel mooi idee! Ga het met de hand uitwerken en ben helas niet in staat nu iets te uploaden dat zal aankomende week wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2dch1l1.jpg

ff snel compositie schets/testje tussen werk door.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 419406 op 18-03-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Voor de 2D-ers onder ons, hier wat toffe links;

http://www.itchstudios.com/psg/art_tut.htm

en

http://colorschemedesigner.com/

Die laatste klinkt een beetje crappy, maar het is een ok-e tool denk ik. Je kan zelfs Photoshop palletes exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Die bovenste is wel een mooie!!! Zitten zeker wat dingen in die bruikbaar zijn. Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Die laatste gebruik ik al tijden ja, echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/fwucy1.jpg
uurtje met modellen zitten prutsen.

(wat is het stil qua Wips btw so far :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 419406 op 20-03-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
k#t tinypic komt hier op kantoor nooit door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 13:19

DapperKonijntje

Draw monkey

Ook maar even snel een schetsje gemaakt, nu nog proberen de tijd te vinden er ook daadwerkelijk verder mee te gaan.

Idee is om een soort futuristische stad boven de wolken te maken.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8727477/city.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DapperKonijntje op 21-03-2012 11:02 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
ohhw, knap, heeft nu al sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Weinig tijd helaas voor de contest dus afkomen zal het niet, ik denk dat alleen de kerk er komt :X De meest tijdrovende onderdelen daarvan (een aantal verschillende ramen, de hoogste toren) zijn klaar en ik ben nu met de voorpui (traditioneel de westzijde, met de hoofdingang en het rozetvenster) bezig. Heb ff geen max-file bij de hand dus jullie moeten het doen met wat nieuwe studieschetsjes.

Westkant (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1GT3usZvqpPZE8kRepMokmBD/medium.jpg

Venstertje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cGO4ZWj65tmgua31i6yi0Jof/full.jpg

Taartpuntje van het rozetvenster:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X16LqGyHXCXQnbcpKnWNqKte/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-06 15:51
D-rez schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:40:
k#t tinypic komt hier op kantoor nooit door.
Ik weet niet of jij op kantoor cmd mag gebruiken maar try this:
bron: http://www.sevenforums.co...ndomly-does-not-load.html
The Explanation:
Your problem is that TinyPic can't handle higher MTU settings.
Most NICs have their MTU set at 1500 or higher, depending on whether Jumbo Frames are enabled.

The Solution:
Set your MTU slightly below the default. I recommend 1404, as that seems to give the best performance per stability, and ensures that TinyPic will load.

Here's how you do it:
Open a command prompt and paste the following command:
Code:

netsh interface ipv4 set subinterface "Local Area Connection" mtu=1404 store=persistent

To check to see if the settings were changed, try this command:
Code:

netsh interface ipv4 show subinterfaces

NOTE: If the network you're having issues with does not show "1404" in the left column, change "Local Area Connection" to the correct name of the network and try again.
had zelf precies tzelfde probleem (thuis) maar ik kan dus wel bij cmd (incl. administrator rechten) ik denk niet dat je dat op kantoor kan, zo ja dan kan je dit is proberen :)

Mooie werkjes allemaal trouwens! :D ik vind het altijd superleuk om te volgen, maar meedoen laat ik voorlopig nog even zitten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nilsepils op 25-03-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
tnx, ik had dat inmiddels al gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Na een valse start, nu een, euh, andere start;
Schetsje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert00.png
Wipje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert04_thumb.png
Een stad met geen enkele rechte lijn :). Een soort wild-west-zand-kasteel-stad-toren.

@DapperKonijntje; sfeervol! Moooorrreee.

[ Voor 7% gewijzigd door LiToKi op 26-03-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

WIPje van het rozetraam, niet af maar wel mooi op weg:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ND75nhd5UweBN0ODPQPUh1ol/full.jpg

LiToKi: dat doe je goed :D zit meteen al een boel sfeer in. Enige puntje van kritiek is dat de gebouwen (misschien omdat ik fotografeer?) voor mij niet krom lijken, het lijkt net alsof ze zijn gefotografeerd met een extreem-groothoekobjectief ipv dat ze zelf krom zijn. Het lijkt dus meer een kwestie van extreem perspectief. Komt omdat ze allemaal naar het midden toe krommen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:19:
LiToKi: dat doe je goed :D zit meteen al een boel sfeer in. Enige puntje van kritiek is dat de gebouwen (misschien omdat ik fotografeer?) voor mij niet krom lijken, het lijkt net alsof ze zijn gefotografeerd met een extreem-groothoekobjectief ipv dat ze zelf krom zijn. Het lijkt dus meer een kwestie van extreem perspectief. Komt omdat ze allemaal naar het midden toe krommen denk ik.
Dat was wel het idee! :). Ik zal tot 't einde toe het perspectief blijven corrigeren, het zal niet perfect zijn bennik bang. Het moet ook lijken op een groothoeklens. Ik ga ook kijken of ik bovenaan wat gebouwen kan toevoegen die bijna er bovenlangs krom lopen.

Je raam is tof, maar als je zo een hele stad wilt doen, ben je wel even bezig :P. Of heb je een idee hoe je dat wilt doen?

[ Voor 7% gewijzigd door LiToKi op 27-03-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

LiToKi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:30:
[...]

Dat was wel het idee! :). Ik zal tot 't einde toe het perspectief blijven corrigeren, het zal niet perfect zijn bennik bang. Het moet ook lijken op een groothoeklens. Ik ga ook kijken of ik bovenaan wat gebouwen kan toevoegen die bijna er bovenlangs krom lopen.

Je raam is tof, maar als je zo een hele stad wilt doen, ben je wel even bezig :P. Of heb je een idee hoe je dat wilt doen?
Ah dan heb ik niks gezegd, door de opmerking
Een stad met geen enkele rechte lijn
dacht ik dat de gebouwen zelf krom moesten lijken ofzo, zal wel aan mijn interpretatie liggen.

Hele stad krijg ik niet af idd, hopelijk de kerk wel :F Er zijn allemaal dingen tussendoor gekomen dus weinig progressie. Het idee was dat de rest van de stad grotendeels zou worden opgebouwd uit herbruikbare bouwblokken (geveldelen, ramen en deuren, daken, schoorsteentjes, trappetjes etc.) dus dat zou steeds sneller moeten gaan. En zoals in het echte leven zouden de meeste details en versiering en rijkdom in de kerk zitten, eigenlijk een heel katholiek plaatje dus :X Maar goed, zover kom ik nooit binnen het tijdsbestek van de contest dus ik streef maar naar de kerk afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Ah dan heb ik niks gezegd, door de opmerking

[...]

dacht ik dat de gebouwen zelf krom moesten lijken ofzo, zal wel aan mijn interpretatie liggen.
Ah nee, mijn verwoording was wat warrig. Ik had nog wat schetsjes van 'rechte' gebouwen, maar ik erger me eraan dat ik dat uit de losse pols niet strak genoeg kan, dus deze kwam er na wat gekriebel uit. Soort camera standpunt omhoog richting de zon. Je komt ook wat makkelijker weg met een niet perfecte-kromme lijn :P ;).
Hele stad krijg ik niet af idd, hopelijk de kerk wel :F Er zijn allemaal dingen tussendoor gekomen dus weinig progressie. Het idee was dat de rest van de stad grotendeels zou worden opgebouwd uit herbruikbare bouwblokken (geveldelen, ramen en deuren, daken, schoorsteentjes, trappetjes etc.) dus dat zou steeds sneller moeten gaan. En zoals in het echte leven zouden de meeste details en versiering en rijkdom in de kerk zitten, eigenlijk een heel katholiek plaatje dus :X Maar goed, zover kom ik nooit binnen het tijdsbestek van de contest dus ik streef maar naar de kerk afmaken.
Misschien dat je alsnog er tijd voor vind 1 huisje te maken en er die omheen te copy-pasten, als een soort arbeiders-wijk (speaking of katholieke plaatjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

LiToKi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:47:
[...]

Misschien dat je alsnog er tijd voor vind 1 huisje te maken en er die omheen te copy-pasten, als een soort arbeiders-wijk (speaking of katholieke plaatjes).
Ik hoop het! Als ik tijd heb doe ik zoiets zeker. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 19:31
Wellicht dat je hier wat aan hebt om snel mooie en gevarieerde huisjes te maken:

http://wiki.polycount.com/ModularMountAndBlade

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De Hupie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:
Wellicht dat je hier wat aan hebt om snel mooie en gevarieerde huisjes te maken:

http://wiki.polycount.com/ModularMountAndBlade
Leuk uitgelegd! Zoiets was ik dus idd van plan maar het wordt veel te veel werk om af te krijgen binnen de contest. Helemaal als ik voor die tijd ook nog moet leren unwrappen en textureren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben nu wel klaar met dat raam

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qmDPg1I9WDC4HimSlhwOuB3n/full.jpg

Lijkt meer werk en geometrie dan het is, in feite is het 1x een vorm in het midden en daaromheen 16x een instance van hetzelfde taartpuntje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zEzlVlDeqFVyUKourzlfcekq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
W.I.P.je;
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert07_thumb.png
Veel perspectief aangepast, hopelijk in de goede richting :). Verder wat minder saturation, wat meer muurtjes uitgewerkt.

Waar zijn de rest van de wipjes? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Dat huis lijkt op een gezichtje haha (met een hoedje) :P was dat ook de bedoeling of ben ik de enige die dat ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Hehe, onbewust een pareidolia. Een raam erbij of eraf moet helpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
niet iedreen heeft huiskamer toegang Litoki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ah, true, niet bij stil gestaan. Sorry :). Zo dan; pareidolia :p.

En vandaag weer verder gegaan, tussen alle huishoudelijke taken door;
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert10_thumb.png
Gezichtje met hoedje vind ik nu wel weg, wat stenen/berg-formaties, nog wat dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ik vond t juist eigenlijk wel grappig haha! en nu is t een éénoog :P kleur is wel een stuk beter zo die andere was me iets te warm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Het loopt niet echt storm hier :/

Weer een wipje, near-final. Kleuren aangepast, wat texture-werk, details gedaan, wolkjes, stenen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert14_thumb.png
Klik voor groter (50% van 't origineel).

Ik wil nog wat blinde muren aankleden en wat props toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

onwijs mooi!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik vind het ook prachtig LiToKi! Alleen de kleur van de versie ervoor vind ik prettiger, warmere kleuren past ook beter bij de scene.

Helaas heb ik afgelopen weken zelf nauwelijks tijd gehad dus ik zit met een enorme berg schetsen en een scene waar zelfs de kathedraal maar half af is en daar gaat voor de deadline geen verandering meer in komen. Helaas geen final van mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hmm, de deadline is vandaag?! Damn, dat ging vlug, ik heb amper tijd vrij gehad om hier wat aan te doen. Maar volgens mij ben ik niet de enige. Is er naast LiToKi nog iemand bezig?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ondertussen durf ik bijna niet meer. Vermoed dat ik toch de enige ben/wordt :( Maar toch maar een final.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-proost/Desert16_thumb.png
Qua kleur een beetje tussen de laatste 2 in gaan zitten, verder wat details alleen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Erg tof LiToKi :)

Maar de deadline is voorbij en verder hebben we nog niemand voorbij zien komen. Zijn er nog wel mensen bezig waarvoor we eventueel de deadline kunnen verzetten, of is dit weer een hopeloos geval?
Snoeikoei, DapperKonijntje en Dindeanor waren ook al aardig op dreef.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wat mij betreft een hopeloos geval. Zoals ik vrijdag gemeld heb ben ik niet veel verder dan wat ik de laatste keer heb laten zien, gewoon geen tijd gehad en daar komt eerst ook geen verandering in. Voor mij heeft de dealine verzetten iig geen zin dus. Jammer, mijn handen jeuken om er verder mee te gaan maar ik moet realistisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Ik heb zelf de laatste maanden ook veel te veel te doen en veel te weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Niet als final bedoeld maar om te laten zien waar ik ben geëindigd: laatste update in dit topic.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6v2ruYHY8yqZ6UzVYtESmttp/medium.jpg

Klik voor heel groot.
Rode kubusje is 1x1x1m, ter referentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas heb ik wegens omstandigheden nog niet af kunnen maken waar ik mee bezig was voor de contest. ;(
(Heb aantal gebouwen en texturing done maar nog niet gepost hier.)
ben wel van plan er nog mee verder te gaan maar obviously te laat :9

ziet er weer goed uit btw LiToki en koei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Tja, ik denk inderdaad dat een stad toch teveel werk was. Zeker voor de 3D'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wolfos schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:19:
Tja, ik denk inderdaad dat een stad toch teveel werk was. Zeker voor de 3D'ers.
Teveel werk, of te weinig tijd?

Ik wil geen eikel zijn maar was het topic niet unrealistic cities? Ik zie een realistische gothische kerk, vakwerkhuisje, realistische stad met een rond perspectief, etc. Welke trouwens allemaal erg mooi gemaakt zijn maar buiten het thema?

Pagina: 1 2 Laatste