[2D/3D] GFX Contest 14: Unrealistic Cities Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dreanor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:59:
[...]

Teveel werk, of te weinig tijd?

Ik wil geen eikel zijn maar was het topic niet unrealistic cities? Ik zie een realistische gothische kerk, vakwerkhuisje, realistische stad met een rond perspectief, etc. Welke trouwens allemaal erg mooi gemaakt zijn maar buiten het thema?
Ik zou niet weten hoe het gebruik van een realistische stijl een onrealistische stad uitsluit. In mijn geval was het de bedoeling dat de realistische kerk op een zwevende rots kwam te staan, dat lijkt me behoorlijk fantasy en onrealistisch. Ik denk zelfs dat het gebruik van een realistische stijl voor een onmogelijk plaatje sneller tot een goeie mindfuck leidt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 15:17
Jammer weer dat er zo weinig inzendingen waren. Volgens mij is dit de 2e contest van de afgelopen 4 waar er maar 1 inzending was uiteindelijk.

En ik geloof niet dat aan creativiteit ontbrak om iets te doen aan een stad binnen de tijd; zie ook Dapperkonijntje z'n wip.

Is er nog animo voor een vervolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Aan creativiteit zal het niet gelegen hebben, er waren toch een aantal mensen die een goed begin gemaakt hebben.
Als ik naar mezelf kijk dan is het puur tijdgebrek, en jammer genoeg niet een onderwerp dat ik aan een van m'n lopende projecten kon koppelen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1 2 Laatste