[2D/3D] GFX Contest 29 - Huizen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
GFX Contest #29 - Huizen

Onderwerp

Welkom bij de negenentwintigste GFX contest: Huizen!

Huizen is een onderwerp dat we zo breed kunnen opvatten als we willen. Maak een fotorealistische render van jouw droomhuis, maak een cartoony plaat van een bekend historisch huis. Ga met houtskool aan de slag om een representatie van het Witte Huis te maken, ontwerp een ingewikkelde boomhut constructie, of een futuristische Maanbasis. Of dat van een alien beschaving die we nog niet ontdekt hebben, of waar we in jouw plaat inmiddels vredig mee samen leven. Maar uiteraard kun je ook weer prima met LEGO aan de slag! De mogelijkheden zijn eindeloos. Het is helemaal aan jou. Wees creatief en heb vooral plezier!

Voorbeelden van Huizen

Voorgaande Topics

GFX Contest 01: Japan
GFX Contest 02: Primitives
GFX Contest 03: Tweakerland
GFX Contest 04: Sprookjes
GFX Contest 05: Character Design
GFX Contest 06: Nature meets Industry
GFX Contest 07: Alien Portrait
GFX Contest 08: Wat leeft er onder 't bed?
GFX Contest 09: Hitte
GFX Contest 10: Robots
GFX Contest 11: Mythen en Legendes
GFX Contest 12: Piraten, struikrovers en ander gespuis
GFX Contest 13: Sci-Fi
GFX Contest 14: Unrealistic Cities
GFX Contest 15: Verval
GFX Contest 16: Flying Ships
GFX Contest 17: Buitenaards Leven
GFX Contest 18: Aan Zee
GFX Contest 19: Jeugdsentiment
GFX Contest 20: Ontdekkingsreiziger
GFX Contest 21: Zeepkistenrace
GFX Contest 22: David vs Goliath
GFX Contest 23: LEGO
GFX Contest 24: Hoogte
GFX Contest 25: Retro
GFX Contest 26: Voertuigen
GFX Contest 27: Wind
GFX Contest 28: Robotica

Inlever datum

Uiterste inlever datum zaterdag 29 augustus 2015, 23.59 uur

Prijzen

Wat valt er te winnen met deze contest? Uiteraard de eeuwige roem, daarnaast krijg je gedurende de looptijd van de volgende contest de ondertitel ”Winnaar GFX-Contest” onder je nickname, zodat iedereen op het forum je prestatie kan zien.
Maar dat is nog niet alles! Je krijgt daarnaast ook een geweldige Tweakers-Goodie thuisgestuurd! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en kan regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 2D of 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon gezellig meedoen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Je kan er alleen maar veel van leren en we zien hier graag hoe je steeds een stapje beter wordt in het maken van je kunstwerken :)

Als je nieuw bent in deze wereld en bijvoorbeeld niet weet welke programma's je kan gebruiken, dan kan je het beste eerst even in de volgende topics kijken:

Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8
\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 13
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44

Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

WIP Work In Progress

Om de activiteit in dit topic te behouden zien we je gedurende de contest graag WIPs van je werk posten.

Je laat hiermee zien dat je actief meedoet aan de contest, en misschien nog wel belangrijker, je motiveert andere mensen om ook mee te doen! Of om nog net even een stapje verder te gaan, want tja, een contest wil je ook graag winnen ;)
Daarbij is het ook voor de andere deelnemers en toeschouwers erg leuk om de vorderingen in je werk te zien.

De WIPs en Final mogen gemaakt worden in iedere denkbare afmeting, maar de thumbnails die je hier plaatst dienen maximaal 640px breed te zijn, je kan altijd linken naar een grotere versie (graag zelfs). Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de deelnemers bij het stemmen het werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum en mobiele gebruikers zullen je er erg dankbaar voor zijn :)

Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf eigen webspace? Zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden, en het liefst zonder een berg reclame pop-ups.
Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden.
De Finals zullen op de servers van Tweakers gehost worden zodat deze ook in de toekomst beschikbaar zijn.

Regels

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.

Do's
• Als je meedoet, post je minstens twee WIPs (Work In Progress). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je wil. Probeer het voor anderen ook makkelijk te maken om kritiek op jouw werk te leveren. Dat wil zeggen; leg uit waar je mee bezig bent, wat je wil bereiken en waar je graag kritiek over zou willen ontvangen.
• Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
• 3D werk, digitaal 2D werk maar ook "analoog” 2D werk is toegestaan, handgetekend werk mag gescand of gefotografeerd worden.
• Gebruikmaken van plugins en standaardeffecten mag. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
• Het gaat dus om het eindresultaat: één afbeelding. Geef duidelijk aan welke dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
• Have fun!

Dont's
• De final mag geen animatie zijn.
• De final mag niet enkel een in elkaar geplakte collage van bestaand werk zijn. Zorg dat het echt jouw ding is.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte werken.
• Gebruik geen werk van andere mensen, inclusief prefabs. Textures of brushes zijn hierop een uitzondering, maar alleen als ze gebruikt worden als een onderdeel van je scene.
• Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling

De puntentelling is als volgt. De naar jouw mening beste plaat krijgt 10 punten, die daaropvolgend 8, dan 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je de, naar jouw mening, acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De stemmen kunnen in de stemperiode (laatste paar dagen van de maand) per DM of E-mail naar de TS verstuurd worden.

Aan de slag!

Dit is ongeveer alles dat je moet weten over deze contest. Voor vragen kun je altijd in dit topic of bij de TS terecht.
Verder rest mij alleen nog jullie allemaal succes en veel plezier te wensen deze maand!!!

GFX Contest #29 - Finals

Winnaar:

SnoeiKoei
Final

Overige inzendingen:

Anoniem: 173261
Final

Spike_wolf
Final

CaDirk
Final

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 31-08-2015 11:31 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-05 00:30
Dit onderwerp lijkt mij een mooi excuus om een modulair opgebouwd huis/pand te maken voor in een game-engine :) Ik wil eerst nog met een ander projectje bezig maar wellicht dat ik binnenkort hier wat WIPs zal posten.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04-2017
Ik ga ook eens proberen of ik er wat van kan maken.
Waarschijnlijk eerst een plattegrondje en wat aanzichten 2D uitwerken, en dan een 3D model opzetten voor een nette render.

Nu eens gaan verzinnen of ik een woning uit de jaren '20 of 30 een beetje redelijk kan presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ik heb inmiddels ook een leuk idee van wat ik wil gaan maken. Deze week moet ik best tijd kunnen vinden om te beginnen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Een vraagje over de te gebruiken software, ik heb jaren geleden bij mijn vorige werkgever met autodesk revit gewerkt, is het toegestaan om de trailversie hiervan te gebruiken voor dit project?
Meer omdat ik al tijden niet meer mee werk en eigenlijk wil zien wat ik er nog mee kan, en hoe het programma veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
CaDirk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:09:
Een vraagje over de te gebruiken software, ik heb jaren geleden bij mijn vorige werkgever met autodesk revit gewerkt, is het toegestaan om de trailversie hiervan te gebruiken voor dit project?
Meer omdat ik al tijden niet meer mee werk en eigenlijk wil zien wat ik er nog mee kan, en hoe het programma veranderd is.
Tuurlijk mag dat :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Lego City Huis!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal ook eens proberen deel te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Eerste WIPje.

De basisvorm van het huisje is zo goed als af. Nu moet er een hoop karakter en detail tegenaan gegooid worden. En dan hebben ze allemaal die treatment nodig, allemaal hetzelfde, maar toch anders.
En de omgeving wordt ook wel een uitdaging.

WIP 01

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kqQRUNL.png

Ook wat tijd gevonden om te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Revit gaat 'm niet worden, dat is ondertussen te lang geleden, aan de andere kant, AutoCAD werkt wel goed mee met mijn manier van denken.

Het idee: Ruim woonhuis, eerst netjes in 2D uitwerken, kozijnen, vloeren, dak, trap etc, daarna eens kijken of ik het geheel naar 3D om kan zetten op mijn werk in tekla en vervolgens een renderplaatje bakken in Cinema 4D.

Voorlopige opzet:

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2lsdx55.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 17:19
Ik teken al de hele dag huizen, dus hier heb ik niet heel veel zin in. :p maar "you never know"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
D-rez schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:22:
Ik teken al de hele dag huizen, dus hier heb ik niet heel veel zin in. :p maar "you never know"....
Een beetje out of the box denken, dan kun je iets in elkaar draaien dat in uiterlijk en techniek in de verste verten niet lijkt op wat je normaal doet :)
Paddestoelhuisje

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
lol, feitelijk had ik er daar al één en ander voor gezocht idd.

inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Uitprobeerseltje

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JDVtobtJ5bsuy3yo3W9nSK3n/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-08-2015 12:43 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
netjes! heb daar ooit es hard op lopen zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja ik heb eerder ook meerdere pogingen gedaan slakkenhuizen te modeleren, zowel in 3DS Max als in andere pakketten. Was altijd best moeilijk. In Blender is het eenvoudig als je de truc kent, die ik niet zelf bedacht heb trouwens. Bovenstaand resultaat komt vrij rechtstreeks uit het volgen van deze tutorial en daar neem ik uiteraard zelf geen genoegen mee, maar het was leuk om de methode te leren kennen.

Ik ben nu aan het experimenteren om andere slakkenhuisvormen te krijgen.

Voorbeeld van deze wikipediapagina:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/Neptunea_-_links%26rechts_gewonden.jpg

Mijn lunchpauzeprobeersel:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kp0X68KUgmRnp4ELX76KAJsc/full.jpg

Leuk speelgoed, zo'n 3D-programma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1U3AROmJimAqYfJJX7PR8LjP/full.jpg

Binnenkantje er in gefietst.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nice, Snoei :)

WIPje van mij kant.
Het huisje ziet er nu wat realistischer uit. Op naar kleurtjes!

WIP 02

Humankind… be both.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OLQdnXg.png

ook wat verder kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Weer iets verder, testje met 2 basismaterialen (let niet op de kleur). Daardoor zie ik nu dat er in de binnenkant wat mis gaat, er komen wat polies van de buitenkant doorheen. Kan ik nog wel corrigeren.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/psERyxhWfJpoO1vOrODzwZXj/full.jpg

@Spike; vormen zijn wat minder strak gedefinieerd dan eerst, worden het zandkasteeltjes?

@Lucifer; gaat er al realistisch uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:48:
@Spike; vormen zijn wat minder strak gedefinieerd dan eerst, worden het zandkasteeltjes?
Nee, het worden de Slaven Huisjes op Bonaire.
Het is een soort adobe bouwstijl, erg scheef, veel hobbels en geen rechte of scherpe lijnen. Hoewel ik nog wel te rond zit denk ik.

Slave Hut

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
WIPje:
WIP 03

Opzich ben ik best tevreden over het huisje zo :)
Alleen wel even voor wat variatie zorgen nog.. nu hebben ze allemaal dezelfde graffiti vandalisme op het dak :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Goed, ander ontwerp, stukken minder complex en op een andere manier opgezet zodat ik er een mooier plaatje van kan maken.
Niet langer een woonhuis maar een electriciteitshuisje, brekend op hoog water.

Op de 1e verdieping komen nog 2 deuren, een bordes en een trap, de goot moet ook nog gerealiseerd worden, maar dit is wel de vorm waar ik mee verder ga.

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2j5awao.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En weer een WIPje:

WIP 04

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KcpUGFQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Materiaal en rendertest (nog niet alles zit op z'n plek).

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/6fytlk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Iets verder met m'n materiaal (100% procedural en ik streef ernaar dat zo te houden).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WmuiXN1QT2SieyvviPHvkjwR/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 08:39
Nice. Doe je dat met iets van Substance Designer of met Blender nodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wolfos schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:16:
Nice. Doe je dat met iets van Substance Designer of met Blender nodes?
Cycles nodes in Blender ja. :) In basis zijn er 2 materialen, 1 voor de binnenkant en 1 voor de buitenkant, (2 vertex groups toegekend). Bij de buitenkant gebruik ik de nieuwe pointiness node om de ribbels een donkerder materiaal te geven dan de rest.
Moet de boel nog verder uitwerken maar de basis is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 04:52
O hey, ik heb deze contest helemaal gemist, maar wel iets gemaakt dat heel goed binnen het thema past.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5iCeywsl.jpg
(klik voor groter en wipjes)

Ik neem aan dat ik hiermee niet meer mag meedoen, bij gebrek aan eerdere WIP posts, maar ik wilde het toch delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Heel gaaf!

Kan je hem niet in 3D zetten + renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk deze week eens een paar uur vrij dat ik dit kan afwerken

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/thFqyS0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
kaesve schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:42:
O hey, ik heb deze contest helemaal gemist, maar wel iets gemaakt dat heel goed binnen het thema past.

[afbeelding]
(klik voor groter en wipjes)

Ik neem aan dat ik hiermee niet meer mag meedoen, bij gebrek aan eerdere WIP posts, maar ik wilde het toch delen :)
Wanneer heb je hem gemaakt? Als dat deze maand was mag je hem best indienen.

Van mijn kant ook weer een updateje:

WIP 05

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Nog een poging met wat meer sfeer.
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/161g5jb.jpg

De andere inzendingen zien er ook prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Deze is ook gaaf, is dit Blender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Nee, geen blender. De modelopzet heb ik na werktijd gemaakt in Tekla en de kleinere prutsdingen en materialen + belichting en rendering heb ik gedaan in Cinema 4d r16.

Voor een beetje referentie waar ik heen wil, dit is het origineel.

[ Voor 39% gewijzigd door CaDirk op 24-08-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik kan geen fresnel node meer zien dus ik verklaar mijn parelmoer-materiaal afgerond.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WWWxOe00NXEFhCZiNuWWcwbZ/full.jpg

Volgende stap is de buitenkant verder pimpen.

Edit: basic bumpmapje op de buitenkant gekwakt nog. En nou slapen :z

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-08-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dat ziet er allemaal al goed uit jongens! Goed bezig :)

Ik heb vandaag ook weer even het een en ander gedaan:

WIP 06

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paar kleine bomen gemaakt en tweaken van textures

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lNC7EMs.png

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Klein updateje:

WIP 07
Vogels!

WIP 08

Humankind… be both.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat heb je mooi gedaan met die meeuwen :D

Na vele uren prutsen met procedural bumps enzo kwam ik tot de conclusie dat m'n slakkenhuis zonder bump echt mooier was. Verticale ribbels gesculpt, procedural maps afgemaakt en nou vind ik het welletjes, ik ben best tevreden. En omdat ik in het weekend ook geen tijd ga hebben verklaar ik mijn volgende plaat dus tot FINAL! }:O

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/m2s1StI0vMgneQICmGWWWSGt/medium.jpg

(klik op de thumbnail voor volledige plaat, 1920x1080, da's nu m'n desktopfoto).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s22zEAm.png

• D-rez
ik vind hem knap hoor koebeest. Misschien is het parelmoer wat te groen, maar hij is best netjes

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:48

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Snel vraagje: word er hier iets met die like button gedaan bij de finals bvb?

[ Voor 13% gewijzigd door Damic op 27-08-2015 23:20 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Damic schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:19:
Snel vraagje: word er hier iets met die like button gedaan bij de finals bvb?
Nee, de like button heeft geen invloed op de contests. Alleen deelnemers kunnen stemmen op inzendingen, toeschouwers hebben geen invloed op de scores.
Uiteraard kan men met de like knop wel waardering voor werken en reacties uiten :)

Humankind… be both.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
ik vind hem knap hoor koebeest. Misschien is het parelmoer wat te groen, maar hij is best netjes
Thanks! Dat groene is een keus, helemaal onrealistisch is het niet (er zijn in de natuur nog veel fellere kleuren parelmoer) en met de bruintinten van de buitenkant kon het wel wat knallender kleur gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:31:
[...]

Thanks! Dat groene is een keus, helemaal onrealistisch is het niet (er zijn in de natuur nog veel fellere kleuren parelmoer) en met de bruintinten van de buitenkant kon het wel wat knallender kleur gebruiken.
Het groen maakt het geheel net wat meer knallen inderdaad. En hij ziet er erg realistisch uit :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Laatste wip, morgen afwerken

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TrExRz3l.png

Edit
Hierbij mijn FINAL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J8ZnZHZl.png

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 173261 op 29-08-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ziet er goed uit lucifer-rebirth!

Hierbij ook mijn FINAL:
Final

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 173261 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:01:
Laatste wip, morgen afwerken

[afbeelding]

Edit
Hierbij mijn FINAL

[afbeelding]
Dit is wel leuk gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaDirk
Na nog een partij prutsen en ander gerommel dan ook hier de laatste update met de FINAL.

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/muditz.jpg

Leuke contest en mooie inzendingen d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En dat was hem dan, contest #29. En ook deze maand zijn er weer leuke platen voort gebracht d:)b

GFX Contest #29 - Finals

SnoeiKoei
Final

Final

Spike_wolf
Final

CaDirk
Final

Stemmen
Wat nu volgt is natuurlijk de stemronde, alle deelnemers mogen mij per DM of Mail hun scorenlijstjes insturen (denk er aan dat je zowel een lijstje voor originaliteit als voor uitwerking opstelt zoals in de Topic Start vermeldt staat). Neem voldoende tijd om de inzendingen goed en eerlijk te beoordelen.
Wanneer alle inzendingen bij mij binnen zijn zal ik de scores verwerken en de winnaar zo snel mogelijk bekend maken.

De volgende contest
De volgende contest zal op dinsdag 1 september van start gaan, het onderwerp van deze contest wordt net als deze keer willekeurig geselecteerd uit een lijstje met mogelijke onderwerpen. Maar dat wil niet zeggen dat jullie geen input hebben. Weet je een leuk onderwerp? Gooi het in de groep, bruikbare onderwerpen kunnen altijd aan de lijst toegevoegd worden :)

[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 30-08-2015 00:01 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Goed gewerkt mensen! Zelf helaas echt geen tijd gehad om verder te komen dan inspiratie verzamelen en een paar schetsjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Puntenlijstje verstuurd! Mooie finals allemaal, ik vond vooral het beoordelen van de uitwerking maar moeilijk want ze zijn allemaal heel netjes uitgewerkt!
D-rez schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:26:
Goed gewerkt mensen! Zelf helaas echt geen tijd gehad om verder te komen dan inspiratie verzamelen en een paar schetsjes te maken.
Morgen begint er alweer een nieuwe contest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
en vanavond begin ik aan een nieuwe opdracht.

Oh en als ik punten zou moeten geven, zou het niet heel moeilijk zijn hoor. (stiekem rekening houdende met wat ik in eerder werk van die perso(o)n(en) gezien heb)

[ Voor 65% gewijzigd door D-rez op 31-08-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En de scores zijn binnen!

Scores contest 29

Met een verschil van 0,4 punten is SnoeiKoei de winnaar van GFX Contest #29!

Gefeliciteerd Snoei! *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

W00t! *O* Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
Gefeliciteerd SnoeiKoei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En door naar de volgende! :D

GFX Contest #30 - Middeleeuwen

Contest nummer 30 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.
Iedereen is weer uitgenodigd om gezellig mee te doen!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
dik verdient hoor graskauwer!

hmmmm, middeleeuwen....
Pagina: 1