[2D/3D] GFX Contest 28 - Robotica Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
GFX Contest #28 - Robotica

Onderwerp

Welkom bij de achtentwintigste GFX contest: Robotica!

"Robotica is de tak van de mechatronica die zich bezighoudt met theoretische implicaties en praktische toepassingen van robots in de ruimste zin van het woord." - Wikipedia
Met andere woorden "Robotica" kunnen we min of meer zo breed interpreteren als we willen, ontwerp een realistische arm prothese, of een cartoony dansende robot smurf. Ga voor een futuristisch personage dat half uit mechanische onderdelen bestaat, of een dinosaurus die doormiddel van implantaten als bestuurbaar wapen ingezet kan worden. Nano bots die in het menselijk lichaam bezig zijn met reparaties, of gigantische modllen die asteroïden ontdoen van grondstoffen. Maar ook een LEGO robotje dat niet veel meer kan dan zijn poten bewegen valt hier prima onder. De mogelijkheden zijn eindeloos. Het is helemaal aan jou. Wees creatief en heb vooral plezier!

Voorbeelden van Robotica

Voorgaande Topics

GFX Contest 01: Japan
GFX Contest 02: Primitives
GFX Contest 03: Tweakerland
GFX Contest 04: Sprookjes
GFX Contest 05: Character Design
GFX Contest 06: Nature meets Industry
GFX Contest 07: Alien Portrait
GFX Contest 08: Wat leeft er onder 't bed?
GFX Contest 09: Hitte
GFX Contest 10: Robots
GFX Contest 11: Mythen en Legendes
GFX Contest 12: Piraten, struikrovers en ander gespuis
GFX Contest 13: Sci-Fi
GFX Contest 14: Unrealistic Cities
GFX Contest 15: Verval
GFX Contest 16: Flying Ships
GFX Contest 17: Buitenaards Leven
GFX Contest 18: Aan Zee
GFX Contest 19: Jeugdsentiment
GFX Contest 20: Ontdekkingsreiziger
GFX Contest 21: Zeepkistenrace
GFX Contest 22: David vs Goliath
GFX Contest 23: LEGO
GFX Contest 24: Hoogte
GFX Contest 25: Retro
GFX Contest 26: Voertuigen
GFX Contest 27: Wind

Inlever datum

Uiterste inlever datum woensdag 29 juli 2015, 23.59 uur

Prijzen

Wat valt er te winnen met deze contest? Uiteraard de eeuwige roem, daarnaast krijg je gedurende de looptijd van de volgende contest de ondertitel ”Winnaar GFX-Contest” onder je nickname, zodat iedereen op het forum je prestatie kan zien.
Maar dat is nog niet alles! Je krijgt daarnaast ook een geweldige Tweakers-Goodie thuisgestuurd! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en kan regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 2D of 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon gezellig meedoen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Je kan er alleen maar veel van leren en we zien hier graag hoe je steeds een stapje beter wordt in het maken van je kunstwerken :)

Als je nieuw bent in deze wereld en bijvoorbeeld niet weet welke programma's je kan gebruiken, dan kan je het beste eerst even in de volgende topics kijken:

Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8
\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 13
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44

Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

WIP Work In Progress

Om de activiteit in dit topic te behouden zien we je gedurende de contest graag WIPs van je werk posten.

Je laat hiermee zien dat je actief meedoet aan de contest, en misschien nog wel belangrijker, je motiveert andere mensen om ook mee te doen! Of om nog net even een stapje verder te gaan, want tja, een contest wil je ook graag winnen ;)
Daarbij is het ook voor de andere deelnemers en toeschouwers erg leuk om de vorderingen in je werk te zien.

De WIPs en Final mogen gemaakt worden in iedere denkbare afmeting, maar de thumbnails die je hier plaatst dienen maximaal 640px breed te zijn, je kan altijd linken naar een grotere versie (graag zelfs). Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de deelnemers bij het stemmen het werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum en mobiele gebruikers zullen je er erg dankbaar voor zijn :)

Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf eigen webspace? Zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden, en het liefst zonder een berg reclame pop-ups.
Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden.
De Finals zullen op de servers van Tweakers gehost worden zodat deze ook in de toekomst beschikbaar zijn.

Regels

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.

Do's
• Als je meedoet, post je minstens twee WIPs (Work In Progress). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je wil. Probeer het voor anderen ook makkelijk te maken om kritiek op jouw werk te leveren. Dat wil zeggen; leg uit waar je mee bezig bent, wat je wil bereiken en waar je graag kritiek over zou willen ontvangen.
• Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
• 3D werk, digitaal 2D werk maar ook "analoog” 2D werk is toegestaan, handgetekend werk mag gescand of gefotografeerd worden.
• Gebruikmaken van plugins en standaardeffecten mag. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
• Het gaat dus om het eindresultaat: één afbeelding. Geef duidelijk aan welke dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
• Have fun!

Dont's
• De final mag geen animatie zijn.
• De final mag niet enkel een in elkaar geplakte collage van bestaand werk zijn. Zorg dat het echt jouw ding is.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte werken.
• Gebruik geen werk van andere mensen, inclusief prefabs. Textures of brushes zijn hierop een uitzondering, maar alleen als ze gebruikt worden als een onderdeel van je scene.
• Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling

De puntentelling is als volgt. De naar jouw mening beste plaat krijgt 10 punten, die daaropvolgend 8, dan 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je de, naar jouw mening, acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De stemmen kunnen in de stemperiode (laatste paar dagen van de maand) per DM of E-mail naar de TS verstuurd worden.

Aan de slag!

Dit is ongeveer alles dat je moet weten over deze contest. Voor vragen kun je altijd in dit topic of bij de TS terecht.
Verder rest mij alleen nog jullie allemaal succes en veel plezier te wensen deze maand!!!

GFX Contest #28 - Finals

Winnaar:

AlwinB©
Final

Overige inzendingen:

Solid Seal
Final

Spike_wolf
Final

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 29-08-2015 21:51 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15
Leuk onderwerp. Kun je veel kanten mee op.

oh en:
of een cartoony dansende robot smurf
ROFLMAO
Ja Snoeikoei, daar wachten we nu al zo'n 2 3,5 (bijna 4) jaar(?) op. :p

[ Voor 67% gewijzigd door D-rez op 01-07-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ja leuk onderwerp.. Ik ga een nieuwe type robot voor de film wall-e bedenken.. Ik ga het me deze keer niet te moeilijk maken is mijn voornemen. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:00:
Leuk onderwerp. Kun je veel kanten mee op.

oh en:

[...]

ROFLMAO
Ja Snoeikoei, daar wachten we nu al zo'n 2 3,5 (bijna 4) jaar(?) op. :p
:D _O-

Vet onderwerp inderdaad. Eens kijken of ik er tijd voor vrij kan gaan maken. (Nee, niet voor een dansende Robosmurf! }) )

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:40
Tof onderwerp en wil wel eens een keer meedoen.

Alleen een vraag: Ik heb een scene in m'n hoofd, maar zou daar een reeds bestaand (100% door mijzelf gemoddeld) model als onderdeel van uit willen laten maken. Ik begrijp dat het de bedoeling is van scratch te beginnen, maar het is slechts een onderdeel van de algehele scene. Het model opnieuw maken is onzinnig en zonde vd tijd.

Kortom: Is het oke om een al gemaakt model als onderdeel van m'n scene te gebruiken (+/-20% focus vh totaal)?

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Tja, de regels in de TS zijn daar vrij duidelijk over, maar ik denk dat als je er precies bij vermeld welke delen bestaande modellen zijn en wanneer het model niet het overgrote deel van de plaat vormt dat dit geen probleem zou moeten zijn. Als je het erbij vermeld kan daar tijdens de jurering rekening mee worden gehouden. Maar hé, ik bepaal hier niet de regels... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Het idee is om 4 of 5 robots te maken, waarvan ik er dus al 1 gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: http://static.wixstatic.com/media/e7e9ba_344038910899c49dc5be00cee310066b.jpg_srb_p_1592_995_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srb

Ga deze nog wel aanpassen overigens.

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
En kan je plaat dan niet bestaan uit de overige 4 robots? Punt is dat je door een bestaand model te gebruiken al direct een voorsprong hebt op de rest die vanaf scratch af aan moet beginnen. Hier speelt een beetje het zelfde als met foto bashing. Ik vind wel dat er dan dermate veel tegenover moet staan dat het bestaande model nog maar een ondergechikte rol speelt in het geheel. Als deze robot een sleutel rol zou spelen in de eindplaat zou je van mij minder punten krijgen op uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Ik begrijp het, en je maakt een goed punt.

Ik kan idd de plaat ook maken met de 4 andere robots puur voor deze contest, en dit model erin doen voor m'n portfolio versie.

I'm in!

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Helemaal top d:)b

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 14:55
Tip! http://conceptrobots.blogspot.com/ ; website is al zo oud als de weg naar Rome, maar wordt nog steeds bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Zo, meteen maar de eerste wip:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/6f1u15.jpg

Dat zijn er alvast 2, nog 2 te gaan :).

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
lol, Robin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@Litoki, het zou fijn zijn als die site meer zou doen dan alleen de reclames laden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
D-rez schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:30:
@Litoki, het zou fijn zijn als die site meer zou doen dan alleen de reclames laden. :p
Je moet wat geduld hebben ja; technisch gezien niet de beste site... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Gewoon nog 1, omdat het kan:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/egd5au.jpg

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ook 'n eerst wipje van mij:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sTEHBkJiGaKUTnSZLamnzR4Q/full.jpg

Snelle mock up van 'n droid die ik ga proberen te maken. Heb ook al een scene in m'n hoofd die ik ermee wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hier mijn eerste WIPjes, het idee is al redelijk duidelijk denk ik :P
WIP 01.1

En hier als gesloten vuist, de gewrichten lopen nog niet helemaal juist, dus die moeten nog wat gedraaid worden, maar het zit al aardig in elkaar :)
WIP 01.2

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Klein updateje, ik ben best tevreden over de hand tot dusver, nu ga ik even nadenken en wat research doen over hoe ik een overtuigende pols in elkaar zet zodat de hand zo veel mogelijk menselijke beweging heeft en er ook stoer uit ziet.

WIP 02

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Nice, ziet er al goed uit!

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mooi werk, Swolf! Benieuwd wat je ermee gaat doen.

Hopelijk vandaag ook weer een WIPje van mij. Gaat niet hard, niet achter de computer gezeten met dat mooie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
SnoeiKoei schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:21:
Hopelijk vandaag ook weer een WIPje van mij. Gaat niet hard, niet achter de computer gezeten met dat mooie weer.
Same here, te warm om uberhaupt iets te doen. En heb weer een werkende laptop, dus ben van plan mee te doen. Wel druk komende tijd, dus fingers crossed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:05

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik ga het toch mar proberen. Ik hoop dat ik er genoeg tijd voor heb dus een redelijk makkelijke :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZNz8Hc2WVX1QPGppO5RHmeOX/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Normaal heb ik het erg rustig in deze maand, dus dacht ik alle tijd te hebben voor deze contest. Alleen er loopt nu zoveel binnen dat ik mijn oorspronkelijke idee niet ga redden, en ik bij deze ook alvast mijn final post.

Het oorspronkelijke idee was een 'Usual suspects' line up shot te maken met 4 verschillende robots die allemaal een soort van rokend of bebloed wapen vasthielden.

Dit is de opzet:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/124zbpf.jpg

Nog lang niet af, maar geeft een idee.

Omdat ik niet zeker weet of ik nog tijd heb om er aan te werken post ik dit als Final:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20ij8sg.jpg

Ga proberen het tapijt nog wat aan te passen mocht ik er tijd voor hebben, maar wou wel al iets inleveren voor de contest.

Hope u like!

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
FINAL

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/16k8jeh.jpg

Iets minder papier achtig, en brengt naar mijn mening iets meer sfeer.

[ Voor 58% gewijzigd door AlwinB© op 09-07-2015 14:51 ]

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ziet er goed uit AlwinB© :)

Ik ben inmiddels ook weer een paar stappen verder met mijn arm:

WIP 03 - 1

WIP 03 - 2

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Solid Seal schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:08:
Ik ga het toch mar proberen. Ik hoop dat ik er genoeg tijd voor heb dus een redelijk makkelijke :D

[afbeelding]
Ha the drunk robot :p

@spike: die messen blijven die een stuk eruit steken of gaan die er helemaal in?

[ Voor 11% gewijzigd door Damic op 14-07-2015 21:53 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Damic schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:52:
[...]
Ha the drunk robot :p

@spike: die messen blijven die een stuk eruit steken of gaan die er helemaal in?
Dat hangt er vanaf of ik een overtuigende manier kan bedenken om het mes inklapbaar te maken of niet :P
Ik wil hem zo groot houden als hij is, maar zo past hij niet helemaal in de onderarm. En opzich heeft het ook wel wat als hij een stukje uitsteekt. Als ik een vuist maak steekt hij net niet uit, dus dat is nog prima te doen ook :)
Maar dat is een punt waar ik nog over nadenk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
AlwinB©:
FINAL
Iets minder papier achtig, en brengt naar mijn mening iets meer sfeer.
Wow :) Heel erg mooi gedaan!
Kun je vertellen hoe lang je hiermee bezig bent geweest, en welke tools/rendersoftware je hebt gebruikt?

Kun je er ook één van Yamuda maken? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Willem op 15-07-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Omg Jullie modellen zo snel :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xWIjlka8UYizW8lSvJLjFwMh/medium.png

Ook maar weer verder gegaan met B(l)ender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04-2017
Spike_wolf schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:16:
[...]

Dat hangt er vanaf of ik een overtuigende manier kan bedenken om het mes inklapbaar te maken of niet :P
Ik wil hem zo groot houden als hij is, maar zo past hij niet helemaal in de onderarm. En opzich heeft het ook wel wat als hij een stukje uitsteekt. Als ik een vuist maak steekt hij net niet uit, dus dat is nog prima te doen ook :)
Maar dat is een punt waar ik nog over nadenk.
Suggestie, maak de onderarm wat langer en de pols 180 graden draaibaar zodat je die vlak naar achteren kan leggen langs de arm.
Het ziet er voor de rest netjes en strak afgewerkt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Al een klein beetje richting m'n final :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VvIlyF2OfHmmVqXnuEs7I1VY/medium.png

Alleen het unwrappen is mij nog steeds een beetje lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Willem schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:38:
[...]

Wow :) Heel erg mooi gedaan!
Kun je vertellen hoe lang je hiermee bezig bent geweest, en welke tools/rendersoftware je hebt gebruikt?

Kun je er ook één van Yamuda maken? ;)
Thx! Ben hier ongeveer 2 dagen mee bezig geweest. Gerenderd met vray.

En yamuda is geen probleem hoor, komt er alleen wel een factuurtje bij 😉

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
En gemaakt in? Sketchup? 3DSMax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Willem schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:02:
En gemaakt in? Sketchup? 3DSMax?
Is goed te doen In 3dsmax met finalrender of vray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Als ik dat soort renders zie denk ik altijd "Daar wil ik me ook ooit nog eens in verdiepen"

#realitycheck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
HawVer schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Is goed te doen In 3dsmax met finalrender of vray.
En Willem, gewoon oefenen. Zoveel te vinden op het internet om je op weg te helpen!

Ben benieuwd naar de andere finals!

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Helaasch, pindakaasch, er komt van mij wederom geen final deze maand. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

SnoeiKoei schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:32:
Helaasch, pindakaasch, er komt van mij wederom geen final deze maand. :(
:(

Jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Mijn Final:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ngyiDCf06IdHpkQrK90RGT7B/medium.png

Ik heb dat hele ding gemaakt maar vond dit wel een leuk Kill-all-humans look hebben :)
(die ik overingens ergens gezien heb :D maar geen idee meer van wie of waar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Deze: Afbeeldingslocatie: http://i1299.photobucket.com/albums/ag80/braineater2211/fc550x550black_zpse4f579e3.jpg

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Onder andere ja. Er zijn er meer met die look :D weet niet meer welke ik gebruikt heb o0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Speelt geen rol is de standaard voor de 'Kill all humans' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

C'mon menschen laatste daagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nog een paar uur te gaan jongens. Wie is er nog druk bezig? :)

Mijn tijd is om, en hierbij mijn Final:
Final

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En dat was hem dan, contest #28. En ook deze maand zijn er weer leuke platen voort gebracht :)

GFX Contest #28 - Finals

AlwinB©
Final

Solid Seal
Final

Spike_wolf
Final

Stemmen
Wat nu volgt is natuurlijk de stemronde, alle deelnemers mogen mij per DM of Mail hun scorenlijstjes insturen (denk er aan dat je zowel een lijstje voor originaliteit als voor uitwerking opstelt zoals in de Topic Start vermeldt staat). Neem voldoende tijd om de inzendingen goed en eerlijk te beoordelen.
Wanneer alle inzendingen bij mij binnen zijn zal ik de scores verwerken en de winnaar zo snel mogelijk bekend maken.

De volgende contest
De volgende contest zal op zaterdag 1 augustus van start gaan, het onderwerp van deze contest wordt net als deze keer willekeurig geselecteerd uit een lijstje met mogelijke onderwerpen. Maar dat wil niet zeggen dat jullie geen input hebben. Weet je een leuk onderwerp? Gooi het in de groep, bruikbare onderwerpen kunnen altijd aan de lijst toegevoegd worden :)

[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 30-07-2015 00:01 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Waarom doe je eens niks rond brandweer?
Ben de contest aan het volgen en er zitten hier leuke dingen bij.
Al snap ik niet met welk programma je het doet.

Toch de proficiat dan jullie dit kunnen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Deefje85 op 30-07-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Deefje85 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:44:
Waarom doe je eens niks rond brandweer?
Ben de contest aan het volgen en er zitten hier leuke dingen bij.
Al snap ik niet met welk programma je het doet.

Toch de proficiat dan jullie dit kunnen :)
Ik maak alles in Blender :) Graties http://www.blender.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En de scores zijn binnen!

Scores Contest #28

Met 19 punten is AlwinB© de winnaar van GFX Contest #28!

Gefeliciteerd AlwinB© *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 21:29
En volledig terecht, proficiat, mooie plaat!

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
Dank jullie wel! Erg leuk om mee te doen, hopelijk de volgende keer nog meer mensen die meedoen!

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ben eens benieuwd wat dat is. Moet wel zeer intressant zijn als ik al die werken hier zie. :)

Kan je dat programma in het Nederlands installeren of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Deefje85 op 30-07-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
AlwinB© schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:55:
Dank jullie wel! Erg leuk om mee te doen, hopelijk de volgende keer nog meer mensen die meedoen!
Als ik een bepaalde programma onder de knie krijg, zal ik eens mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Deefje85 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:28:
[...]

Als ik een bepaalde programma onder de knie krijg, zal ik eens mee doen :)
Ik heb geen idee of blender ook in het nederlands kan.
Ik zou het ook niet aanraden omdat als je tutorials gaat volgens om het te leren dan is 99% in het engels en dan zoek je het muizenhuigen naar de vertalingen van bepaalde dingen :)

Gratz AlwinB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En daar is de volgende dan:

GFX Contest #29 - Huizen

Contest nummer 29 is geopend! Laat je inspireren en ga deze maand lekker aan de slag.
Iedereen is weer uitgenodigd om gezellig mee te doen!

Humankind… be both.

Pagina: 1