Toon posts:

[Foto-opdracht] week 2+3 "Techniek" Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Milo.
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 27-11 19:10

Foto weekopdracht week 2+3 "Techniek"

De weekopdracht is in het leven geroepen om gericht op zoek te gaan naar jouw perfecte foto naar aanleiding van een thema.
Het is dus de bedoeling om er naar op zoek te gaan! En daarmee bedoelen we NIET je archief!
Benader het thema dan ook op je eigen manier zodat je je onderscheid van de rest.

Aangezien een wekelijkse opdracht voor velen niet haalbaar is, is er besloten om er een twee wekelijkse opdracht van te maken. Zo heeft iedereen genoeg tijd om een leuk concept te bedenken en voor een creatieve uitvoering te zorgen.
Het thema van deze twee weken is natuurlijk eenvoudig te benaderen. Maar probeer nou juist eens een andere hoek te zoeken om het spannend te maken! Wees creatief en laat je eigen visie op het onderwerp er op los.

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de twee wekelijkse opdracht is het maken van een mooie en testcasewaardige foto waarin het thema van de opdracht duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook testcasewaardig zijn.
  • Max 600px brede thumb in het topic met een link naar een grotere foto van max 1024px breed.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per opdracht. Waarschijnlijk maak je meerdere foto´s maar plaats alleen diegene waar je erg trots op bent.
  • Reageer op je voorganger(s), direct of aan het eind van de opdracht. Geef inhoudelijke feedback!!! "Mooi" "Gaaf" "lelijk" zijn kreten waar niemand wat aan heeft.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideeen voor thema's voor toekomstige opdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)

Het thema?
Techniek

De deadline?
Zondag 23 januari 2011 - 23:59:59

Winnaars?
Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen prijzen en geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet!

Archief
2006
Zie verzameling in dit topic (laatste 2006)
2007
Zie verzameling in dit topic (laatste 2007)
2008
Zie verzameling in dit topic (laatste 2008)
2009
[list]
Kinderen
Verlichting
2010
[list][/]

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• the mod man
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17:29

the mod man

iets van beeldmaker

Dat er maar minstens 10 foto's mogen volgen! Ik zal in ieder geval een poging doen.

I can't wait to shoot!

• mvh
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:12

mvh

State Governor

the mod man schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:51:
Dat er maar minstens 10 foto's mogen volgen! Ik zal in ieder geval een poging doen.
Ja, in ieder geval is het onderwerp minder abstract; bij 'vreemd' kan ik niet meteen een paatje bedenken :)

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Milo.
En dat is juist dé creatieve uitdaging hehe.

Ik beloof dat ik deze keer ook echt iets ga inzenden.

• ALF
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-11 12:51
Zal ik in 2011 ook de uitdaging eens aangaan. Hmmmz

• chucky
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik zal het ook eens proberen, twee wekelijks is idd beter dan elke week 1 :)

• chucky
  • Niet online
De techniek is niet alleen dat wonder der techniek, de camera, maar ook de techniek bij degene er achter.

Straight from camera:

geen crops, geen contrastshizzle, straigt from camera, in dit geval een Canon 400D + 50mm f/1.8 recht tegen een spiegel geparkeerd

[Voor 11% gewijzigd door chucky op 13-01-2011 17:03]

• mvh

mvh

State Governor

Ik had een heel leuk idee met reverse macro enzo, helaas toch een wat kleinere beeldhoek dan verwacht (mijn onderwerp paste dus niet :')) maar ik denk er nog wel een te plaatsen :)

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 24-11 18:44
Lijkt me ook leuk om mee te doen, heb alleen een panasonic tz7.
Wordt er met techniek echt foto's zoals hierboven bedoeld, of mogen het ook foto's "van" techniek zijn.

kimi | iRacing Profiel

• Frunz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20-11 01:42
yorkick schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:36:
Lijkt me ook leuk om mee te doen, heb alleen een panasonic tz7.
Wordt er met techniek echt foto's zoals hierboven bedoeld, of mogen het ook foto's "van" techniek zijn.
Het gaat er om dat je foto met het onderwerp te maken heeft, of je techniek op de foto hebt, of hebt vastgelegd dat je techniek in je foto stopt maakt dus niet uit.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Sargonaut
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Bij dit onderwerp dacht ik gelijk aan de waterkoeling van mijn pc. Maar een standaard foto van de binnenkant vond ik niet zo leuk, vandaar deze close-up van een knelmoer. :) Omdat het origineel erg blauw was geworden, geprobeerd de saturation met photoshop wat omlaag te halen. Maar uiteindelijk vond ik zwart/wit het mooist. Foto is gemaakt met een Canon 500D + 18-55mm lens.

Groot / Origineel

• mvh

mvh

State Governor

Een schroevendraaier. Hoe basic wil je techniek hebben?

Phillips head screwdriver, reverse macro by Maarten van Heek, on Flickr

50 mm reverse macro, f/8 (geloof ik), 2.5 s met een LED (mini Maglite) als verlichting.

In de OP staat max. 600 pixels breed, maar ik geloof dat 640 ook is toegestaan?

• _Rene_
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 17:23
Gaaf topic! Was deze nog niet eerder tegen gekomen.

@hierboven, super. meer basic kan het haast niet inderdaad!

ga ook maar eens op zoek naar een stukje techniek :P

• Silvermoon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 27-04-2020
Hierbij mijn inzending. Lang geleden dat ik weer een ingeving heb gehad voor een week opdracht :).

• RBP
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-11 19:51
Zoals wel te verwachten was hier op Tweakers veel elektronica componenten. Ik heb mijn hdd opgeschroefd om daar eens een foto van te maken.

Hard Disk Drive by RB-P, on Flickr

• Amstel76
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:40
@chucky
Heb niet direct het techniek gevoel bij het zien van deze foto.
@Sargonaut
Erg fijne foto met lekkere dof en bokeh!
@deblaauwn
Heerlijk basic inderdaad, mooie interpretatie!
@Silvermoon
Had liever een mooie bokeh in de achtergrond gezien in plaats van in de voorgrond.
@RBP
Vind hem wat grijs en donker. Vraag me af of kleur niet mooier is.

Lang geleden dat ik met een opdracht heb mee gedaan maar mijn andere hobby is zo'n dankbaar onderwerp. Hier kan je de techniek in actie zien :)

Klikbaar voor groot:

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

• Insolitus
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-11-2011
Eerlijk gezegd vind ik de foto's een beetje saai tot nu toe. Niet dat ik nu zeg dat ik het beter ga doen (zie zo snel niet hoe)....

Maar 'techniek' wordt veel te letterlijk genomen. Je kan er zoveel meer mee. Zo kan je bijvoorbeeld een prachtige actie/sport foto maken die ook 'techniek' uitstraalt. En er zo zijn er vast nog wel andere abstracte vormen om 'techniek' uit te beelden. Wat dat betreft zit chucky al aardig op het goede pad!

Anyways, dat is mijn mening... Zou leuk zijn als iemand hier nog wat mee kan :)

[Voor 3% gewijzigd door Insolitus op 17-01-2011 13:58]

• mvh

mvh

State Governor

Insolitus schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:56:
Eerlijk gezegd vind ik de foto's een beetje saai tot nu toe. Niet dat ik nu zeg dat ik het beter ga doen (zie zo snel niet hoe)....

Maar 'techniek' wordt veel te letterlijk genomen. Je kan er zoveel meer mee. Zo kan je bijvoorbeeld een prachtige actie/sport foto maken die ook 'techniek' uitstraalt. En er zo zijn er vast nog wel andere abstracte vormen om 'techniek' uit te beelden. Wat dat betreft zit chucky al aardig op het goede pad!

Anyways, dat is mijn mening... Zou leuk zijn als iemand hier nog wat mee kan :)
Niemand houdt je tegen. Ik heb bij het onderwerp meteen gedacht aan techniek als abstract begrip, als in de juiste (fotografische) techniek toepassen (zoals chucky dat doet), of als letterlijke interpretatie (de rest). Ik denk dat het laatste makkelijker uit te voeren is - iedereen heeft wel een moederbord of schroevendraaier liggen :)

• dalus
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 30-10 17:32

dalus

Firing Sparks

Werd eens tijd voor meer inzending. Hier is mijn poging :)

smudged tube by roy.piepers, on Flickr

High Powered Madness

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18:09
ARGH, ik heb een geweldig idee, maar de haalbaarheid is qua apparatuur (en nee niet m'n cam) twijfelachtig... Iets met een laser :)

Hier staat tekst

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind het een lastig onderwerp, maar in zekere zin is dit ook 'techniek' :o

• Moby
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Leuk om te zien dat er zoveel mensen mee doen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• the mod man
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17:29

the mod man

iets van beeldmaker

Moby schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:51:
Leuk om te zien dat er zoveel mensen mee doen.
Nu jij nog >:)

en ik ook btw.....

I can't wait to shoot!

• Fornoo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:16
@ Amstel76, coole foto. Zijn RC-heli's je hobby?

Tandwielen van een ophaalbrug, oldschool techniek. Toevallig gemaakt vorige week.

http://www.flickr.com/photos/heijnen

• Moby
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

the mod man schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Nu jij nog >:)

en ik ook btw.....
LOL.

Ik heb het op het moment nogal druk, en ik ben zelf niet zo van de opdrachten. Kleine kans dus.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• neevedr
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08-10 14:52

neevedr

Dat was ik niet!

Ik ben vandaag naar Schiphool geweest om de techniek die vliegtuigen heet vast te leggen. Voor deze foto heb ik gebruik gemaakt van de welbekende panning techniek oftewel het meetrekken van je camera met het onderwerp.

• TranceSetter
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:17
Helaas is deze nergens scherp. Als je bijvoorbeeld naar de raampjes net boven de vleugel kijkt, dan zie je ze 2x staan. Dat betekent en net niet gelukte panning foto. Helaas, want hij is verder wel tof :)

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:33
neevedr schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:13:
Ik ben vandaag naar Schiphool geweest om de techniek die vliegtuigen heet vast te leggen. Voor deze foto heb ik gebruik gemaakt van de welbekende panning techniek oftewel het meetrekken van je camera met het onderwerp.

Wauw! Fotografie techniek en luchtvaart techniek in één foto. Nu komt de lat wel erg hoog te liggen hoor. Netjes :9

• t1mmy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 26-11 12:45
Tijd om m'n iPhone open te schroeven!

• _Rene_
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 17:23
Ook maar eens meedoen. SOG multitool, universele techniek!

@ het vliegtuig hierboven, jammer dat het niet scherp is. de uitsnede vind ik best goed.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:09
_Rene_: Vet. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen :)

The devil is in the details.

• ALF
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-11 12:51
Shit helemaal de opdracht vergeten...

Volgende keer beter.

• ThomasW
  • Laatst online: 14:48
Het is een fotoopdracht, geen fotowedstrijd. Het idee is dat je bewust een foto maakt die, naar jouw idee, met techniek te maken heeft. Ondanks dat je foto 'toevallig' in de gestelde weken gemaakt is, is het gewoon een archieffoto. Buiten dat, kan ik me niet voorstellen dat je erg trots bent op deze foto. De foto is bewogen en compositie is ver te zoeken.

Laat je vooral niet ontmoedigen door mijn gezeik! Volgende keer beter...

• Fornoo
laat reacties op de man maar achterwege
Je wilt mensen aanmoedigen in plaats van ontmoedigen neem ik aan?

Ik geef je wel een beetje gelijk, maar iets minder fel mag ook. :)

[Voor 19% gewijzigd door PowerUp op 23-01-2011 23:28]

• ThomasW
  • Laatst online: 14:48
Sorry, maar wat wilde je dan horen? Mooie foto man, je zou er wat mee moeten doen?

Ik denk dat je mijn commentaar misschien iets te negatief interpreteert, ik kan het niet fel noemen. Overigens zijn al die punten die ik noemde vermeld in de TS...

• Fornoo
Als het zo moet wens ik je veel plezier met dit topic, ajuus.

• Milo.
Snel snel op het laatste moment, had een ander idee in mn hoofd, maar dat lukte niet meer.
Goed, dit dan.. in het kader van techniek.

Het resultaat van die een gebruikte techniek by Ivan Milo, on Flickr

• mvh

mvh

State Governor

Over last minute gesproken... zal vanavond wat commentaar proberen te schrijven :)

• Joor
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 02-09-2019
Is dit nog wel gelukt? ;)

• neevedr
  • Laatst online: 08-10 14:52

neevedr

Dat was ik niet!

TranceSetter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:16:
Helaas is deze nergens scherp. Als je bijvoorbeeld naar de raampjes net boven de vleugel kijkt, dan zie je ze 2x staan. Dat betekent en net niet gelukte panning foto. Helaas, want hij is verder wel tof :)
Thanks, ik had zo kritisch nog niet naar mijn foto gekeken. Weer eentje richting /dev/null.

• mvh

mvh

State Governor

Het beloofde commentaar:

@chucky: jammer dat het een 'straight from camera'-foto is. Ik denk dat je, als een van de weinigen met de abstracte interpretatie van het onderwerp, er meer uit had kunnen halen (als je afgelopen week nog tijd had tenminste :)). Wat ik nu vooral zie is een vage weerspiegeling van een nonaC, in iets wat eruit ziet als een spionnetje. Hij is ook niet helemaal symmetrisch. Ik denk dat hij nog iets gered had kunnen worden met een vierkante crop, want nu heb je een cirkel die links en rechts niet, en boven en onder verschillend is afgesneden.

@Sargonaut: Op zich een mooi geïsoleerd onderwerp, maar de achtergrond is wat onrustig. Ook denk ik dat er wat weinig contrast in zit; alles lijkt ongeveer gemiddeld grijs te zijn?

@Deblaauwn: misschien op de punt scherpstellen, misschien ook niet... ik ben er nog (steeds) niet uit, al heb ik er niet echt uitgebreid meer naar gekeken :)

@Silvermoon: Doet me meteen denken aan de camera-reviews van t.net. Op zich geen verkeerde foto, maar misschien wat voorspelbaar. Ook vind ik het jammer dat er linksvoor iets in de weg zit, en dat er rechts nog nét een koelblokje in beeld komt.

@RBP: Deze vind ik niet zo interessant. Hij is vooral vooraan scherp, en dan snijd je er links een hoek af. Ook bij de platter aan de rechter rand zou wat meer ruimte mogen zitten.

@Amstel76: Ik denk dat ik hier weer iets wilde zeggen over het croppen maar dat doet ik nu eens niet :). Mooi stukje techniek, ook goed qua fotografische kwaliteit, geïsoleerd tegen een witte achtergrond.

@dalus: Hij lijkt mij een beetje donker te zijn? Verder zit ik niet zo in de buizenversterkers :)

@kevlar01: Hij lijkt nergens echt scherp, en waar hij wel scherp wordt houdt het licht op.

@fornoo: Jammer van je reactie verderop. Als het ThomasW niet was opgevallen zou ik misschien niet hebben gemerkt dat hij toevallig was gemaakt. Maar toch: hij is inderdaad niet scherp, en volgens mij is de achtergrond overbelicht. Verder denk ik dat ook deze foto wat teveel afgesneden is.

@neevedr: letterlijk én abstract techniek, maar inderdaad nog even oefenen. Vorig jaar had ik er zeker een halve dag voor nodig op Gilze-Rijen om er een paar goed gepand te hebben. Ik heb een broer die vindt dat je dit soort dingen op 1/1000e moet fotograferen, dan zie ik liever dit :)

@_Rene_: die kan ik hier niet zien :)

@Milo.: *O* toch nog op tijd *O* maar... je hebt 'm gesloopt :o. Maar: later als ik groot ben wil ik ook zulke foto's kunnen maken.

• Milo.
Erg leuk zoveel inzendingen! Een goed begin voor 2011!
Het onderwerp was trouwens een bijdrage van the mod man, thanks.
Verder.. deblaauwn, dit is een van de meest makkelijke fotos hoor hehe, externe flitser en wit stuk papier et voilá.

chucky,
orgineel idee, verder mwa een beetje saai for my taste maar nogmaals zeer orgineel
Sargonaut,
mooie zwartwit oplossing, daardoor komt in mijn ogen de foto beter uit
deblaauwn,
jammer van het blauwe ledlicht. verder interessante foto en heerlijk basic, misschien kan je hem nog wat nabewerken qua kleur?
Silvermoon,
erg jammer van de voorgrond links, maar verder heerlijk scherp en leuke kleurtjes
BRP,
beetje krap en voor mij is de achtergrond net iets te donker, daardoor komt de schijf niet helemaal tot zn recht
Amstel76,
jaa heerlijke scherpte en mooie kleuren zo, carboon komt mooi uit
dalus,
hehe, ik heb geen idee wat het is.. maar de kleur is wel leuk, goed gespeeld met licht.
kevlar01,
hmm beetje saai vind ik hem.. maar hij past perfect bij het thema
Fornoo,
hij is niet helemaal scherp volgensmij verder qua compositie zou ik hem iets anders hebben gedaan, verder tja het is inderdaad een opdracht, naja misshien volgende keer beter
neevedr,
erg interessant, helaas dat die idd niet helemaal scherp is maar goed, daar valt nog genoeg aan te oefenen
_Rene_,
mooie foto, goed licht gebruik en lekkere achtergrond

Eind van de week zal ik weer een onderwerp lanceren, hopelijk doen jullie weer mee!

• dalus
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 30-10 17:32

dalus

Firing Sparks

chucky,
Mooi idee moest echt even nadenken hoe het licht nu liep in je foto. Misschien de volgende keer iets van licht toevoegen
Sargonaut,
Weet niet echt wat ik ervan moet denken. Vind de foto door het gebrek aan contrast niet echt interessant.
deblaauwn,
Mooie plaat vind de belichting erg mooi je ziet alle oneffenheden in de schroevendraaier. Heeft wel wat :)
Silvermoon,
Vind de scherpte diepte erg klein waardoor je links dus een onrustige voorgrond hebt. Verder is de plaat wel mooi. Lekker variërende kleuren.
RBP,
Erg weinig contrast zo. Lijkt veel detail te missen.
Amstel76,
Mooi foto lekker scherp en mooie kleuren. Blijft ook een leuke dure hobby ;)
kevlar01,
Helaas erg onscherp.
Fornoo,
Weet niet wat ik van deze foto moet denken. Hij is niet echt helemaal scherp en persoonlijk vind ik hem niet interessant.
neevedr,
Zoals eerder aangegeven helaas niet helemaal goed gelukt. Kan wel indenken dat een panningshot best lastig is. Idee is in elk geval wel leuk.
_Rene_,
Lekker basic vind het een erg geslaagde foto. Veel detail ook :)
Milo,
wat heeft die lens jouw misdaan :P Wel mooie belichting.

Wat betreft mijn eigen foto. Het is een losse gelijkrichter buis die ik nog had liggen. Vind zelf het warme licht altijd wel wat hebben. En samen met verlichting van achteren ie toch het mooist. Meestal mishandel ik mijn buizen niet zo ;)

High Powered Madness

• chucky
  • Niet online
deblaauwn schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:22:
Het beloofde commentaar:

@chucky: jammer dat het een 'straight from camera'-foto is. Ik denk dat je, als een van de weinigen met de abstracte interpretatie van het onderwerp, er meer uit had kunnen halen (als je afgelopen week nog tijd had tenminste :)). Wat ik nu vooral zie is een vage weerspiegeling van een nonaC, in iets wat eruit ziet als een spionnetje. Hij is ook niet helemaal symmetrisch. Ik denk dat hij nog iets gered had kunnen worden met een vierkante crop, want nu heb je een cirkel die links en rechts niet, en boven en onder verschillend is afgesneden.
Sorry dat ik deze thread even omhoog kick... Maar het was mijn Canon 400D met de befaamde plastic fantastic 50mm 1.8 met 1 macroring ertussen recht tegenover een spiegel. Meer niet :p Grappig effect gaf dat wel imho.

Je ziet dus mij, en de camera in de weerspiegeling van de lens (Vandaar de kleurafwijking -> coating), en de zijkanten van de lens zo ver out of focus dat je het niet herkent ;)

[Voor 9% gewijzigd door chucky op 02-02-2011 21:56]

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16-11 14:41

Pat-Juh

Patrick

_Rene_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:44:
Ook maar eens meedoen. SOG multitool, universele techniek!

[afbeelding]

@ het vliegtuig hierboven, jammer dat het niet scherp is. de uitsnede vind ik best goed.
Netjes belicht, SOG is een beest van kwaliteitsmateriaal :). Me vader had een limited edition SOG uit amerika. die dingen zijn echt amper kapot te krijgen :+!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee