Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:00
Afbeeldingslocatie: http://www.hattrick.org/Common/images/themes/standard/mainheader.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hattrick.org/Common/images/hattrickcrest4a.gif

Welkom in het Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64!

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_watishattrick177.gif

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen en ga zo maar door. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefenwedstrijd of een bekerwedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd. In Nederland zijn er al meer dan 80.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een 990.000 managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, tenzij je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. Sinds kort zijn de hattrick masters geintroduceerd. Dit kun je vergelijken met de Champions league, en daar mogen alle landskampioenen aan meedoen. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar het bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick de website

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_hattricksupporter481.gif

Hattrick is geheel gratis. Je kan seizoenen lang spelen zonder ook maar iets te betalen.

Wat je wel kunt doen is supporter worden. Voor 25 euro per jaar of 7,80 euro per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. De voordelen van supporter op een rijtje:

- Bookmark & kladblok functie
- Laatste nieuws balkje
- Veel statistieken
- Toegang tot federaties
- Mogelijkheid om teams te supporteren
- Perberichten uitgeven
- Spelers rugnummers geven
- Spelers krijgen gezichten
- De banner wordt niet opnieuw geladen
- HT-alarm

Je zult dus supporter van hattrick moeten zijn om lid te kunnen worden van deze federatie. Het is totaal aan jou of jij die extra functies graag wilt gebruiken, maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt.

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotfederatie564.gif

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is lid van GoT.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup waar je aan mee kunt doen en dan is er natuurlijk nog de wekelijkse toto. Verder zijn er onderhand meer dan 50.000 berichten op het forum gepost, waarin werkelijk alles al eens voorbij is gekomen. In de GoT federatie is dus veel expertise aanweizg. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. De website van de federatie vind je hier.

Gathering of Tweakers Federatie Site

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_hattrickweblinks563.gif

Bekeroverzicht GoT'ers
Actueel overzicht van alle GoT'ers die zich nog in de beker bevinden.

Hattrick wiki
Heel veel algemene informatie over hattrick.

AlltidHattrick
Een website met zeer uitgebreide statistieken van alle divisie's.

Verschillende spelsystemen
Website die in gaat op de verschillende opstellingen die je binnen hattrick kunt gebruiken.

HattriX
Een website met veel algemene info over hattrick en heel veel tips. Zeer uitgebreid.

Start tips
Een website met veel tips voor beginnende coaches.

Het antwoord genootschap
Heel veel vragen en antwoorden over hattrick.

Salaris check
Bekijk wat het salaris ongeveer gaat worden van je topspelers. Per skill staat het minimale, maximale en gemiddelde salaris aangegeven.

Hulp software

Hattrick assistant manager
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Buddy
Hattrick Coach Professional

Overige links

Review hattrick op GoT
Hoe hoog zit je keeper in zijn skill?
Weetjewat
Prijzen van een nieuwe coach
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoeveel bot teams per land
Bereken je middenveld
GoT-HT op IRC

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotmanagerinfo982.gif

dreyners heeft handige statistieken over de invloed van spelers op de middenveldratings als je ze repositioneert of ze individuele orders geeft
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekent.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook de eerste, en tot nu toe enige GoT-coach die de Eredivisie weet te bereiken. Later werd hij zelfs nog bondscoach van Nederland!
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije nadat hij geprobeerd had bondscoach en game-master te worden, en dit weer niet was gelukt hij wist in te breken op een GM account.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick.
Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.
Pewwy beweert in de IV te gaan spelen voordat seizoen 24 begint, Damien2004 maakt er hier een kleine notitie van.
Lameeuw was niet helemaal enthousiast over de nieuwe versie van Hattrick Organizer, dus is hij zo vriendelijk om de oude versie (V1.38) te hosten, download hem hier

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_vorigedelen372.gif

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotrolverdeling670.gif

OnderdeelAanspreekpuntTeamID
Algemene zakenSandyman538148839
Federatie website beheerBrainpower144591
GoT cup organisatorSir_veen362199
Topicstarter deel 01 - 13YaredRetired
Topicstarter deel 14 - 29Grooviee17145138
Topicstarter deel 29 - 38Hoedjevanpapier143980
Topicstarter deel 39 - 50Damien79213750
Topicstarter vanaf deel 50Sandyman538148839
Co-Founder & GoT-fatherYaredRetired
Co-FounderThije69624

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_cheaten620.gif

CHEATING IS VERBODEN!!!

Cheating is verboden in de breedste zin van het woord. Onder cheating wordt onder andere verstaan:

- het hebben van meerdere teams
- het team van een vriend besturen
- spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs
- je team aan iemand anders geven

Dit alles kan leiden tot het sluiten van je account door de medewerkers van hattrick.

Het is weer zover! De echte prijzen worden weer verdeeld en ook hier zijn er weer winnaars en verliezers. Dit keer wat andere namen en wat andere foto's om er een beetje leven in te houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/LEO.jpg
Aan het einde van het seizoen waren er slechts 9 teams in de federatie met blessures. De grootste pechvogel daarvan was het team .:]TVE[:. Dat een ziekenboeg had met daarin totaal voor 9 weken blessures. Veel plezier met de Leonardo Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/FdH.jpg
Het eerste seizoen van de GoT Eredivisie voor jeugdteams werd gewonnen door 'SCA Koters', het jeugdteam van SC Amsreiw. Lang was het een strijd tussen de jeugd van Swanfield en die van SC Amsreiw waarbij de laatstgenoemde de langste adem had. Met een behoorlijk scorend vermogen, wat resulteerde in een doelsaldo van meer dan +50, geeft al aan dat er veel potentie in het team zit. Gefeliceteerd met de Foppe de Haan Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/NM.jpg
Helaas geen Nederlandse speler, maar wel verkozen tot beste jeugdspeler van de GoT federatie door de leden zelf. Met 12 stemmen de terechte winnaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PELE.jpg
Ooit ook jong geweest maar nu alweer 24 jaar en wel tot beste speler gekozen van de GoT federatie!
Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RvN.jpg
Een collega van mij! Eerste seizoen in de GoT federatie en gelijk de topscorers titel pakken! Het is duidelijk te zien dat deze trainer de wijze lessen van de trainer van SU op pikt want hij is ook gepromoveerd! Succes volgend seizoen!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SV.jpg
SVGHENT uit VI.209 is dit seizoen de koploper in het incasseren van kaarten. 24 gele en 2 rode kwamen het team ten deel in dit seizoen. De gevolgen waren duidelijk te merken. SVGHENT degradeerde naar de VII. Toch is er een klein lichtpuntje, de Stijn Vreven Award is in ieder geval binnen. In het nieuwe seizoen gaat het vast ook weer bergop met de sportieve prestaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RM.jpg
En dan als laatste een hele bijzondere. De Rinus Michels award gaat naar de winnaar van de GoT cup, Swanfield United! De GoT cup was voor mij een doel dit seizoen en dat is bereikt. Om dan ook deze prijs nog te krijgen na een stemronde waarin het nog spannend werd, ben ik zeer vereerd!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/oosterhof.1/logo/SandstorM.JPG

* Sandyman538 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Helden van weleer zijn in willekeurige volgorde: Maestrotim (69539), J_du_Pee (207522), Frizza (144989), The_Marsmellow (146886), The Dolf (68982), Sir_Veen (362199), Loona35 (148948), Wubmaster (144822). Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee17 (145138), Hoedjevanpapier (143980) en Damien2004 (213570).

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

[ Voor 102% gewijzigd door Sandyman538 op 28-11-2008 16:05 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

daar zijn we weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En de OP even in een nieuw jasje gestoken, commentaar is welkom :)

ps. Gaat alleen om het uiterlijk, de tekst ga ik binnenkort weer naar kijken O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 28-11-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

trouwens... ik heb opeens een werkelijk bagger TU gehad ..... waar ik normaal tussen de +4000 tot +9000 TSI plus haal bij de stijgers, blijft dat nu slechts +3000; terwijl ik anderszijds bij de mind driemaal zo hoog zit ...
verdeer geen noemenswaardige daling in vorm (heel lichtjes) en geen blessures die daaraan bijdragen, training heeft verder normaal plaatsgevonden (terwijl de TSi ook bij spelers die training ontvangen hebben slechts magertjes steeg of zelfs daalde zonder vormdaling)

wat me wel verwonderd is dat ik meen dat ik zelfs vergeleken met vanochtend nog een stukje verder gedaald ben toen ze die problemen met de transfergeschiedenisweergave oplosten....

ik vermoed ergens dat ze de TSI formule wat aangescherpt hebben..hebben meer mensen dit?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Bekijk voor de lol de lijst winnaars van de Hattrick Masters eens. Het systeem kan het nog niet aan dat beltxis de trofee 2x won. Hij staat nu 4x in de lijst. :D

Winnaars

Aantal overwinningen
beltxis 1
beltxis 1
Super_Stars 1
Zeta 1
Romasz 1
beltxis 1
beltxis 1
AC Ziky team 1
Hapoel Nahariya 1
Alberto Garcia 1
The Insane 1
FC Barentin 1

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:08:
Bekijk voor de lol de lijst winnaars van de Hattrick Masters eens. Het systeem kan het nog niet aan dat beltxis de trofee 2x won. Hij staat nu 4x in de lijst. :D

Winnaars

Aantal overwinningen
beltxis 1
beltxis 1
Super_Stars 1
Zeta 1
Romasz 1
beltxis 1
beltxis 1
AC Ziky team 1
Hapoel Nahariya 1
Alberto Garcia 1
The Insane 1
FC Barentin 1
Lekkere erelijst heeft beltxis zeg! Pff wat een bekers :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Brainpower schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:49:
[...]

Lekkere erelijst heeft beltxis zeg! Pff wat een bekers :)
idd, slechts 41.. :o

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Is het verstandig om een speler met briljant ervaring en is een slecht leider [Technisch] te promoveren tot trainer? Heb nu een uitstekend trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.

Ik zit overigens in de VIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

brambest schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 08:14:
Is het verstandig om een speler met briljant ervaring en is een slecht leider [Technisch] te promoveren tot trainer? Heb nu een uitstekend trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.

Ik zit overigens in de VIII
wat zou dan je winst in godsnaam zijn ...?

een uitstekend trainer krijgen heeft je sowieso een hoo geld gekost, en bed je nu een snelle training, alhoewel relatief niet zo veel meer tov van goed als goed tov redelijk trainer ...
om de extra kosten van een uitstekend trainer eruit te halen zul je enorm geoptimaliseerd moeten trainen (het wordt wel gebruik voor gericht U20-potentieel optrainen)....

ik neem aan dat die qua leiderschap ook niet specifiek hoog is, maar dan heb je dus ook geen winst als je een speler met slecht leiderschap tot trainer maakt ... leiderschap begint pas echt mee te spelen vanaf minimaal matig en zeker redelijk (maar als beste goed)

het verschil tussen een trainer die neutraal, aanvalllend of verdedigend ingesteld is, is redelijk subjectief ... voor de percentuele winst die een aanvallende trainer wint, staat weer een verlies aan de verdedigende kant ...
het is dan altijd de vraag of je daarmee juist je sterkste kant wil versterken (wat je kwetsbare zijde dan zwakker maakt), of andersom, de kwetsbare zijde wilt aansterken (waarbij dan weer meespeelt dat het 'verzwakkende' effect relatief sterker is omdat die zijde dus een groter verlies zal kennen)...

Oftewel, ik zou het je afraden... tenzij je een duidelijke berekening kunt maken van de winst die je ermee haalt en hoeveel kosten dat zij en of de baten opwegen tegen die kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 29-11-2008 10:49 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:30

chario2

Chario2 (818126)

was een aardige rond. ten eerste zag ik dat onze ongenaakbare koploper een botje is geworden, vervolgens win ik zelf met 7-0 van de nr 3. Hierdoor sta ik nu op 3 punten van de nr2, wetende dat de nr 1 niks meer voorsteld. Oke ik heb met mijn team niks te zoeken in de 5e maar als de kans zich voor doet om kampioen te worden na 1 seizoen in de 6e, geloof me dat ik er dan vol voor ga !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sta na gisteren 1e op doelgemiddelde en zal de tweede seizoenshelft er dan ook vol voor moeten knokken om deze plaats te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:59:
Sta na gisteren 1e op doelgemiddelde en zal de tweede seizoenshelft er dan ook vol voor moeten knokken om deze plaats te behouden.
jij overleefd aardig in de 5e ;)
wat heb jij zoal aan spelers lopen ?
Ik heb voor een 6e klasser die bijna altijd 3-4-3 speel:

Keeper:
Uitstekend (als 1e op de lijst voor vervanging)

Verdeding:
Wonderbaarlijk
2 maal briljant
reserve formidabel

Mid

1 mythische (een nl bijna 31 dus gaat salaris naar beneden)
1 buitenaardse (30 jr, ook nl goed ervaring goed leiderschap >:)
1 werelklasse (23 jr)
1 Bovennatuurlijke met goed vleugel (32 jr)
1 wonderbaarlijke (27 jr)
1 uitmuntende (mijn trainer)

Spits (train ik)
18 jr; uitmuntend scoren matig passen
18 jr: formidabel scoren matig passen (gaat deze week poppen)
19 jr: formidabel, bijna uitmuntend, redelijk passen
2 maal 17 jr goed scoren,
1 maal redelijk maar wel bovennatuurlijk spelhervatting.

al met al ben ik tevreden over het 1e seizoen in de 6e. Wil mijn keeper versterken, verdediging en mijn vleugel speler is aanvervanging toe, kortom nog genoeg wensen voor sinterklaas 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-5-2 formatie

Keeper:
Briljant (met zwak spelhervatten)

Verdediging:

2 bovennatuurlijk (30 en 27 jaar)
1 buitenaards (30 jaar)
1 uitmuntend (reserve/coach)

Middenveld (training)
1 bovennatuurlijk (21 jaar)
1 wereldklasse (22 jaar)
2 briljant (19 en 19 jaar)
1 formidabel (17 jaar)
1 redelijk (17 en eigen jeugd)

Wingers
1 wereldklasse en net een wonderbaarlijk verkocht en moet nog vervanger halen

Spitsen
1 bovennatuurlijk (23 jaar)
1 wereldklasse (30 jaar)

De rest van mijn reserves zijn uitstekend dan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Het begint weer aardig te kriebelen, vanavond dus een accountje aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:58:
Welkom terug! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 244101 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:58:
leuk :) heb jee ook speciale plannen qua aanpak om de lagere divisies door te komen? (dat lijkt me het leukste aan een herstart, de mogelijkheid een zeker tactisch/statgisch voordeel uit te nutten en je tam helemal naar 'wens' opnieuw op te bouwen... al zal het ook tegenvallen dat dit nog steeds zeer lange tijd duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toen ik het nog speelde was ik na 2 seizoenen al 2x gepromoveerd dus dat is doelstelling nummer 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik dat in de tijd had gedaan toen ik begon had ik gelijk in III gezeten :P

Zodra Hattrick weer online is ga ik weer opzoek naar een nieuwe vleugelspeler met een beetje positiespel. Hopelijk kan ik hem dan weer een 1 a 2 niveaus laten stijgen op positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Nou het opnieuw beginnen is opzich wel leuk je kunt in 10 beginnen en vanuit daar opbouwen zodat je sterk in negen komt, en vanuit daar door trainen en groeien en goed in 8 komen. Mensen die in 9 beginnen worden ook vaak kampioen of promoveren en mogen gelijk in 8 hun beproeving doen, en kans dat ze met een minder team in een te zware 8 terecht komen.

Ik ben dit seizoen nog ongeslagen in de competitie en daar zal ook geen verandering in komen als ik de competitie zo bekijk. Mijn trainee's poppen de vanaf speelweek 11 naar uitstekend positiespel met matig en redelijk passen daarnaast die zou ik leuk kunnen verkopen en daarvoor versterking halen als 8 een te zware dobber word.

Mensen nog tips om de komende weken zinvol door te brengen in een bot competitie? Zoals hoe je snel en goed een plan kunt opstellen zoals sommige hier hebben, of targets of iets dergelijks..?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen klaar voor de eerste ronde van de GoT-cup? Gaat er op lijken dat FCThe_Blade een probleem gaat krijgen met betrekking tot de Cup der Cups. Hij staat met 0-3 voor in de Belgische beker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:46
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:53:
Iedereen klaar voor de eerste ronde van de GoT-cup? Gaat er op lijken dat FCThe_Blade een probleem gaat krijgen met betrekking tot de Cup der Cups. Hij staat met 0-3 voor in de Belgische beker :P
Wat een liefde voor de federatie van FCThe_Blade zeg... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Fresh T. schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:58:
[...]

Wat een liefde voor de federatie van FCThe_Blade zeg... ;)
7-0 zelfs ..... ik zou bijna zeggen dat iemand daaar moeite gedaan heeft om vooral niet tegen de zware tegenstanders in de GoT Cup te moeten aantreden ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je kijken hij heeft zelfs zijn tegenstander omgekocht om zijn slechtste spelers op te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 5 dagen en 15 uur tot het nieuwe ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja die countdown zag ik vanmiddag ook opeens. Dinsdagochtend word het dus omgetoverd naar het nieuwe design ben benieuwd! Ik verloor vandaag me 2de groepswedstrijd voor de positiespel federatie cup, zijn middenveld was heel iets sterker maar verder waren we gelijk waardig toch gaat hij met 4-2 terug naar clubhuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:53:
Hmm de winnaar van de groepsmatch van vanavond is dus automagisch de groepswinnaar in die poule...

Pewwy United - SC Amsreiw

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 03-12-2008 17:32 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha nou succes dan maar ;) Dat je de voorsprong maar vast mag houden of uitbreiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 12:03
Tja, als hij wint houdt hij de voorsprong wel vast.
Het is dan de enige wedstrijd namelijk in de hele poule.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quintus schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:31:
[...]

Hmm de winnaar van de groepsmatch van vanavond is dus automagisch de groepswinnaar in die poule...

Pewwy United - SC Amsreiw
Nu je hem gewonnen hebt wel ja. Pewwy had natuurlijk de kans dat FCThe_blade volgende ronde uitgeschakeld zou worden en dus de laatste poulewedstrijd wel kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fc PN 4ever ben ik sinds gisteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-06 10:32

Frituurman

Mjam!

Heerlijk spel dit. 'k Zat tot een seizoen of 3 / 4 geleden in de VI, maar ik heb het een jaar op een laag pitje gezet. Inmiddels ben ik bijna halverwege het seizoen ingehaakt in VIII metm 'n oude team. Heb het team meteen opgekalefaterd met 10 miljoen aan aankopen (ik had nog wat cash staan uit mijn laatste actieve seizoen) en ben statistisch gezien ineens de beste uit de competitie. Helaas zal promoveren niet meer gaan dit seizoen, maar ach.. whatever..

Teamnaam: High Moor Atheletic
Divisie: Whoops.. weet ik zo niet.. en Hattrick zit hier achter de Webwasher.. :(

M'n supporterschap is trouwens sinds februari dit jaar verlopen. Is er nog wat interessants bijgekomen qua opties?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het laatste nieuwe wat toegevoegd is volgens mij de mogelijkheid om te bladeren door de oefenpot.
Je kan spelers nu een categorie geven en daarmee kan je ze per categorie op je spelerspagina weergeven.

Daarnaast is de transferzoekoptie aangepast, maar dat heb je vermoedelijk al door na het opgekalefater. Volgende week komt het nieuwe ontwerp er aan.

Je speelt trouwens in VIII.1437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens gisteren de GoT-cup begonnen met een 7-1 overwinning. Mijn spelers waren zeer effectief. Iedere kans was een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
De GoT cup uitslagen zullen iets later verschijnen op de pagina vanwege de drukte prive en zakelijk :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mocht het niet lukken kan ik het ook wel doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:06:
[...]

Nu je hem gewonnen hebt wel ja. Pewwy had natuurlijk de kans dat FCThe_blade volgende ronde uitgeschakeld zou worden en dus de laatste poulewedstrijd wel kan spelen ;)
Tsja, nu ben ik dus tweede in de poule, en nu? Het is een beetje zuur om na 1 wedstrijd uitgeschakeld te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nou moe... mijn aanmelding geweigerd door gamemasters.. iemand enig idee of ze ook valideren op postadres, want leek mij niet zinvol om mijn juiste adresgegevens op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij aankomende week helpen met HaM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

TU-postje
6 pops deze week! :) (alhoewel twee eigenlijk irrelevante osmosis-pops)

een ervan was mn tot nu toe duurste trainee-aankoop (afgelopen maandag gedaan), maar die nu met 17 jaar en uitstekend verdedigen ook weer binnen een week tegen hoge minimum vraagprijs op de TL geplaatst kan worden en dan me mogelijk 700K kan opleveren (wat tegen de 350K winst zou zijn, in een weekje optrainen, daar doe je het voor ;) )

Ook in de jeugdcompetitie GoT EREdivisie doet mn junioren-team het goed ...

de top-5 is daar sinds gisteren een stukje meer samen gerukt... de nr. 1 en de nr. 3 verloren (waarbij ik eerlijk moet toegeven dat het verlies van de nr.1, Jong Pmaas, me absoluut erg onterecht leek).
nu staat mijn team daar derde en met de hoge ratings die ik haal (gisteren zelfs een record van 62 sterren, dat is gemideld 5,5 ster per speler) en het gegeven dat ik nu 12 spelers lijk te hebben die goed verder trainbaar zijn, verwacht ik dat een verdere weg nar boven haalbaar zou zijn :)

[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 05-12-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

RM-rf schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:51:
TU-postje
6 pops deze week! :) (alhoewel twee eigenlijk irrelevante osmosis-pops)

een ervan was mn tot nu toe duurste trainee-aankoop (afgelopen maandag gedaan), maar die nu met 17 jaar en uitstekend verdedigen ook weer binnen een week tegen hoge minimum vraagprijs op de TL geplaatst kan worden en dan me mogelijk 700K kan opleveren (wat tegen de 350K winst zou zijn, in een weekje optrainen, daar doe je het voor ;) )

Ook in de jeugdcompetitie GoT EREdivisie doet mn junioren-team het goed ...

de top-5 is daar sinds gisteren een stukje meer samen gerukt... de nr. 1 en de nr. 3 verloren (waarbij ik eerlijk moet toegeven dat het verlies van de nr.1, Jong Pmaas, me absoluut erg onterecht leek).
nu staat mijn team daar derde en met de hoge ratings die ik haal (gisteren zelfs een record van 62 sterren, dat is gemideld 5,5 ster per speler) en het gegeven dat ik nu 12 spelers lijk te hebben die goed verder trainbaar zijn, verwacht ik dat een verdere weg nar boven haalbaar zou zijn :)
goed gezien, jong Pmaas verloor absoluut onverdiend ! :(
maar ik zoek nog een jeugd friendly, iemand ? Jong Pmaas (58578)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:38:
Mocht het niet lukken kan ik het ook wel doen. ;)
Aub :) Het is een gekkenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
chario2 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:02:
[...]

goed gezien, jong Pmaas verloor absoluut onverdiend ! :(
maar ik zoek nog een jeugd friendly, iemand ? Jong Pmaas (58578)
Mja, ondanks dat ik het niet erg vond.. moet ik toegeven dat ik met verbazing naar de uitslag heb staan staren..
Tis net echt voetbal.. de beste wint niet altijd ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De uitslagen en standen van de GoT-cup zijn bijgewerkt

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 06-12-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand mij een beetje zou willen helpen met HaM zou ik dat erg fijn vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Wat wil je weten over HaM?

Ik mag vanaaf tegen een botje aantreden uit, en zal dan met mijn trainees spelen. Woensdag heb ik een leuke thuis pot voor een cup en dan zal ik eens met het A team aantreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoveel mogelijk eventueel msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
ARGH, wat een *** wedstrijd heb ik zeg. Er liggen 2 spelers uit, maar gelukkig staat het wel 1-1. Hoewel ik makkelijk zou kunnen winnen, als die spelers er niet uit liggen. Ik speel dan nog niet zo actief dat ik wisselspelers heb, dus er is er maar eentje vervangen.

Ik kan me herinneren dat er een site was waar je kon zien welke blessures ongeveer hoe lang duurde, maar die site kan ik helaas niet meer terugvinden.

Ligt er eentje uit met een heup blessure en de andere door een botsing.

Woei, ik sta nu net na rust met 1-2 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
brambest schreef op zondag 07 december 2008 @ 21:40:
Ik kan me herinneren dat er een site was waar je kon zien welke blessures ongeveer hoe lang duurde, maar die site kan ik helaas niet meer terugvinden.

Ligt er eentje uit met een heup blessure en de andere door een botsing.
Click!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sta in mijn eerste match meteen met 4-1 voor welcome back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Gister m'n vierde 'actieve' wedstrijd gespeeld deze competitie (een paar seizoenen m'n team laten verwaarlozen). Het was ook de vierde overwinning op rij, doelsaldo laatste 4 wedstrijden 20 voor, 1 tegen. Momenteel zo'n 5,4 miljoen op de rekening, paar leuke pops gehad afgelopen vrijdag.. things are looking up!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5-1 gewonnen hop hop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier een geheel onterecht 3-1 verlies tegen de koploper waardoor mijn seizoen over is. Het voordeel is dat ik dan ook dit seizoen niet nog meer versterkingen hoef te halen, kost alleen maar salaris. Dan volgend seizoen (met een beetje meer geluk) maar promoveren naar de IV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er nog mensen zijn die mij kunnen helpen met HaM graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Anoniem: 244101 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:09:
Als er nog mensen zijn die mij kunnen helpen met HaM graag :)
Waar staat HaM in dit geval voor?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Hmm.. Hattrick Assistent Manager? :S

Waar heb je hulp nodig? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met alles wil gewoon beetje weten waar alles voor dient en wat handig is etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 244101 schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:47:
Met alles wil gewoon beetje weten waar alles voor dient en wat handig is etc
is het niet eenvoudiger als je gewoon er zelf eerst mee aan de slag gaat en als je dan gerichtte vragen hebt die hier stelt, dan is er vast wel iemand bereid je te helpen ...
nu komt het een beetje over alsof je verwacht dat iemand anders je aan het handje gaat nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:55:
[...]

is het niet eenvoudiger als je gewoon er zelf eerst mee aan de slag gaat en als je dan gerichtte vragen hebt die hier stelt, dan is er vast wel iemand bereid je te helpen ...
nu komt het een beetje over alsof je verwacht dat iemand anders je aan het handje gaat nemen ...
Heb ik allang gedaan alleen het is best uitgebreid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 244101 schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:58:
[...]

Heb ik allang gedaan alleen het is best uitgebreid ;)
Ik zie in het menu van HAM het woord Help staan. Daaronder komt dan: HAM Online Handleiding.

Lijkt me duidelijk toch waar je info kunt vinden?

En anders inderdaad gewoon gerichtte vragen stellen ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die help-functie is niet echt de nuts :) Gerichte vragen kan ik beter direct op msn/skype stellen aan iemand dan op een forum denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 244101 schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:27:
Die help-functie is niet echt de nuts :) Gerichte vragen kan ik beter direct op msn/skype stellen aan iemand dan op een forum denk ik.
ik doelde eigenlijk niet op wat jij graag zou willen, maar meer op de bereidheid van mensen je op die manier te helpen, ik neem aan dat niet veel interesse hebben zich beschikbaar te stellen om een goedkope 'persoonljke-vraagbaak' te worden...

maar als je denkt wel zo iemand te vinden, veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou bijvoorbeeld willen weten hoe je als je algemen training doet de recente results kan zien dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Algemene training en results? Ik zou eens beginnen met de regels op Hattrick.org zelf te lezen, dan zou je die vraag niet stellen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik gebruik tegenwoordig Hattrick Organizer (HO) om mijn training bij te houden.
Werkt beter dan HAM (hoofdletter A) en net zo goed als een excel-sheetje.

HO lijkt in het begin wat vreemd, maar ik heb nu een paar handige functies ontdekt. Ik gebruik nu een paar procent van de features en ben blij.

HAM heeft ook weer zijn charmes, het heeft een heleboel leuke tools.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Wat een geweldig design. Maar blijkbaar kan niemand meer inloggen _O-

Ik wacht nog steeds op de dag dat de techs daar iets wat nieuw is probleemloos kunnen implementeren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 8733 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:15:
Wat een geweldig design. Maar blijkbaar kan niemand meer inloggen _O-

Ik wacht nog steeds op de dag dat de techs daar iets wat nieuw is probleemloos kunnen implementeren ;(
Dan kun je nog heeeel lang wachten vrees ik :P Maar inloggen werkt idd niet.... bah

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik vind het echt jammer dat ik het moet zeggen:

zoals verwacht werkt het niet op dit moment

Zucht

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Gelukkig ben ik niet de enige die niet in kan loggen..

Ik ben wel heel erg benieuwd naar het nieuwe design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm, ik kan wel gwoon inloggen, maar dat zou wel eens kunnen komen omdat ik ook een login op stage.hattrick.org heb... dan hebbe ze ergens vergeten ook die login-beperking voor de stage-serveer eruit te halen ...
Idd zijn dat verschrikkelijk kleine foutjes, die doen vermoeden dat ze daar gewoon niet doen aan controle-routines en het duidelijk vooruit plannen van zulke zaken, een goede project-manager voor zulke zaken missen.

wel zitten er gewoon nog steeds een aantal kleine, oppervlakkige bugjes in die al in de bugtest-versie bekend waren, en die volgens mij te maken hebben met het rechtensysteem.

Overigens, voor degenen die het nieuwe design een beetje een 'kleuterschool-uitstraling vinden hebben door de wel erg grote fonts; in dat geval is het aan te raden de skin om te zetten naar de 'simpele' skin.... die kent wat normalere (imho) font-grootte verhoudingen

[ Voor 35% gewijzigd door RM-rf op 09-12-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik kan ook niet inloggen. Ik krijg als foutmelding "Not allowed to login". Het vreemde is dat er wel ruim 18.000 online gebruikers zijn op dit moment. Of zijn die dan geen van allen ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Of zou het te maken hebben met supporter ?? Mijne is enkele weken geleden afgelopen.... zal toch niet he....

Hmmm, nou een Service Unavailable melding..... zoals verwacht gaat het weer aardig de mist in.

[ Voor 31% gewijzigd door lameeuw op 09-12-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Dat lijkt me niet. Ik heb nog wel supporter en kan dus ook niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
Ik ben nog wel supporter(tot volgende week)..

maar ik kan ook niet inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Ik heb ook supporter, pas verlengt, krijg de error "login not allowed" en daarna "login failed". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

En het zielige is dat ze het zelf niet eens door hebben blijkbaar. Want anders gooi je het toch weer even down?

Wel leuk ook dat ik die interessante vleugelspeler op de TL nu mis :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Het mooie is dat bepaalde pagina's gewoon werken zonder in te loggen:

http://www75.hattrick.org/World/Series/Default.aspx?LeagueLevelUnitID=2248
Mijn serie

http://www75.hattrick.org/World/Leagues/League.aspx?LeagueID=14
Nederland

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik kan niet meer inloggen :(
Lekker dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P-R-U-T-S-E-R-S -O-

Laten we hopen dat ze het in ieder geval voor de eerste vriendschappelijke wedstrijden hebben opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:18:
P-R-U-T-S-E-R-S -O-

Laten we hopen dat ze het in ieder geval voor de eerste vriendschappelijke wedstrijden hebben opgelost :P
Ach kijken of de login werkt is eigenlijk altijd het laatste wat je checkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens ook lekker als je een vlaggen onder je logo hebt staan. Je ziet ze bijna niet meer :P

http://www75.hattrick.org/Club/?TeamID=68353

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 09-12-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ze hadden van tevoren al aangegeven dat er nieuwe maximale afmetingen zouden komen voor logo's. Alle logo's die te groot werden zullen worden geresized. Als je op je logo klikt krijg je nog wel het originele logo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm, alle transfers zijn gereset naar 11:00

verder heeft HT-Tjecken aangegeven dat het probleem van de Logins gevonden is en gefixed zal worden:
#6 van HT-Tjecken Hattrick Supporter als antwoord op #4 van SkyfireX Hattrick Supporter
09:59
HT-Tjecken Hattrick Supporter
Sverige III.62
We've found the problem. A fix is on its way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

It seems to work again.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik kan nu inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ben blij om te lezen dat meerdere mensen hier niet kunnen inloggen, ik dacht dat het eerst aan mij zou liggen. Ik vind het nieuwe design wel een stuk leuker en frisser eruit zien, vind dat ze daar opzich wel op vooruit zijn gegaan.

Hoop dat ze het inloggen snel oplossen zodat ik de rest eens kan ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik zie dat de layout van de shirts verloren is gegaan. Maar de nieuwe editor is niet bepaald gebruiksvriendelijk vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
Inloggen werkt..

Minpunten:
- Standaard skin = voor kleuters.
- Spelers informatie nu stuk minder overzichtelijk. (Door de grafische progressie balk).
- Fans pagina is beetje fucked up.. balk met "teams resultaat stemming.. etc.."overlapt de rechter kolom.
- Informatie vak op de Transfers-pagina is fucked up.

Als ik even verder kijk ga ik vast nog veel meer vinden..
Samenvattend; P-R-U-T-S-E-R-S!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
idd

Mijn spelers hebben gratis een make-over gekregen.
En ik maar denken dat ze geen clown meer hebben in Hattrick. ik heb nu 24 clowns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de spelersinformatie kun je die balken uitzetten. Even een vinkje aan/uit zetten bij sitevoorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Hmm... ik kan hier op 't werk de site niet eens bezoeken.. Kan iemand een screenshot posten? Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gaaf die tenue ontwerper!! :)

Wat vinden jullie van die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ziet er goed uit. Het lijkt erop dat ze bepaalde functionaliteit hebben geactiveerd sinds mijn bericht hierboven, ik kan nu opeens veel meer dan alleen shirt, broek en sokken een vaste kleur geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik vind dat ze veel goede nieuwe functies er in hebben gezet
Heel veel is nu makkelijk te zien, i.p.v. dat je in je hoofd wat moet bedenken.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:24:
Gaaf die tenue ontwerper!! :)

Wat vinden jullie van die van mij?
Ziet er strak uit, ben zelf ook nog wat aan het experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:46:
Algemene training en results? Ik zou eens beginnen met de regels op Hattrick.org zelf te lezen, dan zou je die vraag niet stellen.
Training kan ik wel gaat erom dat ik het wil zien in ham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem toch aan dat je ergens in ham wel kunt zien wat er met je vorm gebeurt is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:22:
[...]

Algemeen training kent niet zoals de specifieke skill training een 'vast' effect waardoor je kunt zien hoeveel subniveau's een skill zou toenemen...

Het is voor iedere helper application onmogelijk foutloos een subniveau bij vorm weer te geven, die is daarvoor te onvoorspelbaar. (hooguit kun je zelfs soms handmatig wel eea afleiden uit een TSI-stijging/daling als de speler verdeer geen training gehad heeft en conditie op een stabiel niveau zou moeten blijven)

Algemeen training geeft hooguit een 'kans' dat je voorgrondvorm ietwat meer stijgt of minder afneemt dan normaal, maar dat is vooal een random effect dat niet 'vast' te berekenen is ...
je zult wel een effect zien bij de vormverandering na een trainingsupdate, maar dat kan echter evengoed vorm-dalingen bevatten...

meestal is het trainen van Algemeen cq Vorm voor beginnende teams zeker niet aan te raden

[ Voor 17% gewijzigd door RM-rf op 09-12-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:22:
[...]

je traint toch vorm ? 8)7
ga nou nog maar eens verder met lezen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik denk dat hij hierbij eventuelee subniveau stijgingen bedoelt .... HO geeft die ook weer in de spelerdata als decimalen in skillniveau en kent ook een trainings-tab waarin weergegeven wordt hoe ver spelers al getrained zijn en prognoses staan hoe ver ze nog van een eventuele pop afzitten
HAM kent ook een specifieke traingsupdate tab waarin ook zulke dingen staan.

enkel, als je vorm traint zal geen enkele helper-application eventuele subskills kunnen weergeven, omdat die niet zo eenvoudig te berekenen zijn (geen 'vaste' stijging door vorm-training kennen maar enkel een random effect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Weet iemand al of er updates zijn voor Foxtrick en psicotsi tool voor het nieuwe ontwerp?

Het design is toch wel een beetje aan de te grote kant, en de gezichten vind ik ook maar een beetje vaag.. Het nu het thema ook op simpel en dat bevalt een stuk beter :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.