Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.970 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Verwacht eigenlijk komende dagen pas een update voor foxtrick. Toen ik daarnet checkte voor updates vond firefox in ieder geval niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:49:
Verwacht eigenlijk komende dagen pas een update voor foxtrick. Toen ik daarnet checkte voor updates vond firefox in ieder geval niets.
mwah... de ontwikkelaar van foxtrick heeft de pijp aan maarten gegeven en wilde het verder onderhoud aanbesteden aan anderen... ik wet niet hover die daarmee zijn en wat ze precies gaan doen (een deel van de functionaliteiten zit nu ook in het nieuwe ontwerp, of zal binnenkort ook beter geintegereerd worden met de integratie van Alltid ...)

ik hoop wel dat ze wel iets gaan doen, bv de verhoudingen van balbezit en aanvals-verdedigings ratings bij wedstrijden zijn wél nuttig imho ... evenals bv de direkte links naar blessure sites of HTPE vind ik wel handig.

psicoTSI is eenzelfde ding... daar kan ik eigenlijk ook niet zonder ...
mogelijk wil ik wel van het weekend kijken of er een quickfix voor de huidige psicoTSI te maken is (toen psicoTSI een tijdlang onbruikbaar was heb ik ook een niet helemaal goedgekeurde, nl gemodde variant gedraait)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:09
Brr kan nu ook niet meer de oude stats stijl kiezen, dus moet het nu wel met de nieuwe doen. Ik vind dat maar zo lastig eh met die sub niveau's erachter. Als je beide matig middenveld hebt en de een hoog andere heel hoog, nouja het zal wel weer wennen zijn.

De updates hoop ik dat ze daar niet al te lang mee wachten een paar daagjes lukt opzich nog wel. Het was altijd fijn om naast de wedstrijd ook je hatstats enso te zien. Voor de psicotsi heb ik ook altijd HO nog wel die geeft ook vrij nauwkeurig de training en mogelijke pops aan.

Sommige hier hebben best mooie shirtjes gemaakt, ik echter kan der maar niet uitkomen wat te gaan maken voor die dingen :P Zoveel optie's dat je door de bomen het bos bijna niet meer zou zien..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik ben echt helemaal de weg kwijt nu.... zit maar wat te bieden op een speler omdat een van mijn trainees geblesseerd is geraakt voor 5 weken... zie ik pas na lange tijd de link voor de vergelijking.... ik haat dit soort veranderingen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:53
Is er al bekend hoe we het met de finales van de GOT-cup doen?
Groepswinnaars en 2 beste nummers 2 naar de kwartfinale?

En zo ja, kunnen dan de speeldagen geupdate worden op de gottrick-site, want daar staan nog de dagen van vorig seizoen :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:21:
Is er al bekend hoe we het met de finales van de GOT-cup doen?
Groepswinnaars en 2 beste nummers 2 naar de kwartfinale?

En zo ja, kunnen dan de speeldagen geupdate worden op de gottrick-site, want daar staan nog de dagen van vorig seizoen :)
Even wat info voor diegene die dat gaat doen: In het admin menu kan je deze info aanpassen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Wanneer aanmelden nieuwe seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:34:
[...]

Even wat info voor diegene die dat gaat doen: In het admin menu kan je deze info aanpassen :)
Kijk er vanmiddag tijdens mijn pauze wel even naar.

EDIT: Heb het data-overzicht bijgewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 10-12-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen succes in de beker der bekers en FCThe_Blade gefeliciteerd met de eerste thuisoverwinning van dit seizoen in de beker.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 10-12-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
DSanka, bedankt voor het aanpassen van de data!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Damm, toch gewonnen vandaag :) Had er wel een nieuwe middenvelder voor nodig, wat niet echt gezond is voor mijn loon jammer genoeg.

Vanavond die middenvelder er terug opgooien en hopen dat hij weg is zaterdag :)

Volgende week gaat het wat minder worden, tegen ne goeie 2de klasser die wereldklasse middenveld haalde vandaag in zijn uitmatch, dus dat is inpakken en wegwezen vrees ik.

Wel een mooi moment om te verliezen , speel net 2 uitmatchen in competitie(na de volgende bekermatch), en mijn mooie reeks van nu 25 overwinningen(zondag misschien 26) zal afgelopen zijn, wrsch picen dus.

Toch weer een nieuw record voor me, 11de ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

gefeliciteerd The_Blade ... best wel beindrukkend hoe je het doet, Ik zag ook dat je 40e plek van heel belgie haalt.

Ga je dit seizoen ook promoveren naar de IIe divisie ?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou wel erg zijn als hij die 11 punten in 5 wedstrijden nog weg gaat geven, maar de prestatie is voor zijn eerste seizoen in III sowieso al indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10-1 verloren vriendschappelijk tegen divisie 8 :D

• Salv
Ik heb een 4-2 overwinning geboekt tegen een VIde klasser, ofc hij speelt dan wel met zijn wissels maar toch altijd leuk z'n overwinning voor in een cupje :)

Anoniem: 28736

1-0 verloren gisteren. :( Volgens mij sliep ik nog toen ik die opstelling maakte. Een stuk of 4 man op de verkeerde positie, geen trainies.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 08:11
En zeker ook geen wissels opgesteld.
Dan heb ik met 1-0 van je gewonnen. ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

De uitslagen van de GoT-cup zijn alweer doorgevoerd. Pas 1 team is helemaal zeker van de volgende ronde. Dus het word spannend hoe de kwartfinale er uit gaat zien.

• TH0R
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:51:
En zeker ook geen wissels opgesteld.
Dan heb ik met 1-0 van je gewonnen. ;)
En daarom ben ik nog niet zeker van de volgende ronde ;)

Trotse vader!

• TH0R
Opmaak doe ik niet aan, het gaat om de tekst.

Verslag 2e ronde poulefase, GOT-cup.

Groep A:
DSanka Kickers staat netjes bovenaan met 6 punten, maar kan mathematisch gezien nog ingehaald worden als zijn komende tegenstander Lzzrd FC hem verslaat met veel doelpunten verschil. FC KoelKast heeft een plek in de volgende ronde niet in eigen hand, alleen als DSanka Kickers verliest is er een kans.

Groep B:
Krondorian Lancers is nog ongeslagen en heeft nog geen goal tegen gehad. Erg netjes!
6 punten zijn er binnengehaald.
In de laatste wedstrijd moet E.V.V. Phenix flink scoren tegen de Lancers om nog eerste te kunnen worden.
HVP mag hopen dat E.V.V. Phenix zijn best doet, ze hebben wel het doelsaldo om eerste te worden. Maar HVP heeft het niet meer in eigen hand.

Groep C:
FC Puk is hier flink aan de leiding. 6 punten en een doelsaldo van 9 tegen 0.
Swanfield United moet flink scoren tegen FC Puk om nog een kans te hebben op de 1e plek.
Kwistenbiebels heeft nog een kans op de 1e plek, maar moet dan wel flink scoren tegen heracles1803. En dan zijn ze alsnog afhankelijk van het resultaat van de andere wedstrijd in de poule.

Groep D:
Ondergetekende gaat hier aan de leiding. Skywalker sharks moet met 6 doelpunten verschil winnen om eerste te worden, wat nog steeds mogelijk is.
Fresh Kickers is nog niet uitgespeeld, het onfortuinlijke DrieBier is hun tegenstander.

Groep E:
Omdat FCThe_Blade een goede cup-run heeft, was de eerste wedstrijd van de poule meteen de beslissende: SC Amsreiw won hier van Pewwy United. Deze week was er een WO voor SC Amsreiw, volgende week mag Pewwy United een 5-0 bijschrijven.

Groep F:
Deze poule is het spannendste.
Thorgal Eagles is hier al uitgespeeld, staat 2e, maar kan nog steeds 1e worden. Als FC Keldertrapje wint van FC Jacks met 4 doelpunten verschil, worden ze eerste. Wint FC Keldertrapje met minder doelpunten verschil, dan is Thorgal Eagles de lachende derde.
Wint FC Jacks, of spelen ze gelijk, gaan ze door naar de volgende ronde.
Deze wedstrijd ga ik zeker weten volgen, komende woensdag.

Geplaatst voor de volgende ronde:
SC Amsreiw

De mensen met 6 punten in de andere groepen zijn eigenlijk wel zeker van de volgende ronde. Verliezen ze hun volgende wedstrijd, dan horen ze vast bij de beste nummer 2's.

Trotse vader!

Een net overzicht d:)b

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:39

Frituurman

Mjam!

Even als GoT-n00b tussendoor. Ik weet dat je supporter moet zijn om deel te nemen federaties (ben ruim 4 jaar supporter geweest), maarreh... moet je ook supporter zijn om deel te nemen aan jullie competitie? :S :S :S :)

Just wondering.. ;)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 22:39

chario2

Chario2 (818126)

Frizzz schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:14:
Even als GoT-n00b tussendoor. Ik weet dat je supporter moet zijn om deel te nemen federaties (ben ruim 4 jaar supporter geweest), maarreh... moet je ook supporter zijn om deel te nemen aan jullie competitie? :S :S :S :)

Just wondering.. ;)
nee hoor dat hoeft niet !
Je bent welkom, alleen is de got cup pas begonnen.

Chario2 (818126)

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Nee dan weet ik dat.. Dus aan de volgende GoT-cup kan ik gewoon meedoen.. cool! :)

Maar ach, als ik Hattrick weer leuk genoeg vind, dan neem ik sowieso wel weer supporterschap. Eigenlijk was het een beetje een non-vraag... ;)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Maar goed dat houd het topic we een beetje in beweging ;)

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Ja, oké. Maar m’n toevoegingen moeten dan wel nuttig zijn.. ;) Maarreh, om dan maar meteen de daad bij het woord te voegen, hebben jullie ervaren Hattrickers nog tips voor iemand die de afgelopen 2 / 3 seizoenen Hattrick heeft laten varen? Waar moet ik op letten? Zijn er hele grote veranderingen geweest op tactisch niveau? Of kan ik de eerste divisies (VIII en VII) gewoon ook met m’n huidige team doorkomen, zonder al te veel tactisch spel.. ? 

Ik zou als ik jou was sowieso niet al te lang 4-4-2 blijven spelen. Je verdediging ziet er wel goed uit als ik de stats zo bekijk. De andere linies moet je proberen elk seizoen iets sterker te maken dan zou het geen probleem op mogen leveren.

Trouwens grappig dat ze nu bij bot-teams een voetballende robot neer hebben gezet.

• Salv
Ja dat hebben ze wel leuk gedaan, en in de competitie kun je inmiddels door een groene en grijze naam zien we echter managers zijn en welke teams bot zijn.

Ik hoop vanavond op een goede trainings update, een popper zou er nog niet zijn maar dat worden er volgende week 5 naar uitstekend PM :)

*knip* spam

[ Voor 26% gewijzigd door PromoX op 13-12-2008 16:32 ]

• TH0R
*knip* reactie op spam.

[ Voor 93% gewijzigd door PromoX op 13-12-2008 16:32 ]

Trotse vader!

• Salv
Bedankt!

Ik heb het aangepast :)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

vanavond ook weer een speelronde in de GoT EREdivisie (en waarschijnlijk in GoT II.1 )

de nieuwe liga-aanvoerder DSanka Youth moet tegen SC Destiny Juniors, welke vorige week zeer verrassend de voorgaande aanvoeder Jong Pmaas verslagen had (een wedstrijd die de gemoederen zeer heeft doen oplaaien)

tegelijkertijd een echte topper tussen SCA Koters en Jong Pmaas, de nr.4 tegen de nr.2

FC Junior Jacks zal aansluiting moeten behouden met de top/subtop door Bestlevel jeugd te verslaan

en in de onderste regioenen tereffen de nr laatst en een-na-laatst elkaar ; AFC Juniors tegen RoMar MFC

Great Lions Newbies zal de Kauwgomballenbende B eigenlijk moeten verslaan, een zeer strake aanval tegen een stevige verdediging

als laatste, nr. 3 Sv. Wintergarten tegen nr 8 FC Strijen... aangezien de thuisspelende ploeg van mij is heb ik de tegenstander goed doornomen en tot de conclusie gekomen dat FC Strijen zeker te laag staat voor de kwaliteit die ze op het veld neergezet hebben de laatste wedstrijden...
FC Strijen zou het mijn team wel eens zeer lastig kunnen maken

• lameeuw
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Grmbl.... lang leve het nieuwe design... net opnieuw supporter aangeschaft.... kan ik de federaties nergens vinden :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
RM-rf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:27:
als laatste, nr. 3 Sv. Wintergarten tegen nr 8 FC Strijen... aangezien de thuisspelende ploeg van mij is heb ik de tegenstander goed doornomen en tot de conclusie gekomen dat FC Strijen zeker te laag staat voor de kwaliteit die ze op het veld neergezet hebben de laatste wedstrijden...
FC Strijen zou het mijn team wel eens zeer lastig kunnen maken
Dankje, vond ik zelf ook :P Heb 5 wedstrijden zonder keeper gezeten (geblesseerd en mn reserve keeper was te oud geworden denk ik :P ).

Ik heb wel slecht nieuws: ik ben het helemaal zat om alles in excel zelf bij te houden, dus als ik voor het einde van dit seizoen geen tool/website ervoor gevonden heb, stop ik met de jeugdopleiding :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Hmmm FC Puk is divisie 3 haha. Ik dacht misschien nog een kansje te maken in de GoT cup :)
Ben je aardig snel uit de KNVB btw! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn andere wereldklasse vleugelspeler is nu ook gepopt naar uitstekend positiespel. Twijfel er over of ik hem moet verkopen. Die ongeveer 700k winst sinds begin november is toch wel erg aanlokkelijk.

Ik denk dat ik hem verkoop en weer eentje terug haal met lager positiespel om het kunstje nog een keer te herhalen.

Edit:

5 punten los in de GoT-Eredivisie *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-12-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op donderdag 11 december 2008 @ 21:09:
Grmbl.... lang leve het nieuwe design... net opnieuw supporter aangeschaft.... kan ik de federaties nergens vinden :P
Mocht je het nog niet hebben gevonden.

Mijn Hattrick >>> Gemeenschap >>> Federaties >>> Zoeken

of

Gelijk rechts bovenin op vergrootglas drukken en federaties selecteren

Dan kan je gewoon zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Gisteren eindelijk weer eens een wedstrijd gewonnen.
Dit keer de nr 1 verslagen met 1-3 .
Nu hopen dat we volgende week deze lijn kunnen voortzetten en dus weer een plekje te kunnen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn seizoen neemt dramatische wendingen aan. Nadat twee weken geleden een van mijn mids van het veld werd getrapt gingen gisteren mijn beide aanvallers met +2 van het veld. Nu maar hopen dat ze komende week weer kunnen ballen. Zo niet dan wordt het een picje tegen de nummer 1, en moeten de drie daaropvolgende weken mijn lijfsbehoud in de V gaan verzorgen. Al met al is het een duur seizoen, en misschien is het niet zo slecht om nog een keertje te degraderen. Dan kan ik met een leuk budget weer terug de V in een seizoen of 2 later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Wanneer loopt de GoT jeugdcompetitie af? Mijn huidige duurt nog maar een paar weken en als het niet te lang duurt dan wil ik wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Ik speel zins kort ook hattrick. Ik train verdedigers en nu is er eentje afgelopen vrijdag van redelijk naar goed gegaan. Zal ik hem nu verkopen of doortrainen naar uitstekend? Hij wordt over 3 weken 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-1 verloren tegen een bot team? :S Stond 5de hun 4de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
warwick schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:28:
Ik speel zins kort ook hattrick. Ik train verdedigers en nu is er eentje afgelopen vrijdag van redelijk naar goed gegaan. Zal ik hem nu verkopen of doortrainen naar uitstekend? Hij wordt over 3 weken 18.
Ik zou hem door trainen naar uitmuntend.
Dan brengt hij toch meer geld op.
Doe ik nl zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d3lph schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:59:
Wanneer loopt de GoT jeugdcompetitie af? Mijn huidige duurt nog maar een paar weken en als het niet te lang duurt dan wil ik wel wachten.
We hebben nog 6 wedstrijden te gaan. Misschien dat je een 4 team competitie kan spelen in de tussentijd.

Van het weekend met 0-3 gewonnen, maar de concurrent won met 6-0 en loopt dus in. We hebben nu allebei 24 punten, maar ik sta nog wel voor op doelgemiddelde.

Afgelopen vrijdag:
Vyomaang Ram heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 576 € is toegekend.
Voor SurinameU20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

warwick schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:28:
je kunt hem gewoon op de transferlist zetten tegen een prijs die zeer interssant, ook voor jou is ....
verkoop je hem, pak je een hele leuke winst, verkoop je hem niet, train je hem gewoon verder door en pak je die winst later...

zeker met 17-jarigen zit er in de TL-vergelijking een grote 'vertekening doordat veel hogere prijzen gehaald worden door mensen die in dagen een stuk jonger zijn, maar juist dat kan ok leiden ertoe dat anderen zich makkelijker laten verleiden eigenlijk ook iets teveel te betalen voor bepaalde spelers die kort voor hun verjaardag staan en net gepopt zijn (geen subniveau) en dus weinig grond is om een 'meerprijs' voor hen te betalen.

Wat betreft mn wedstrijd van het weekend:
Balen-balen-balen ..... de punten heb ik eigenlijk wel hard nodig, degradatie kan ik waarschijnlijk wel ontlopen (zeker nu de indruk ontstaat dat het derde team in mn divisie ook de brui eraan lijkt te hebben gegeven en een WO gegeven heeft door niet genoeg spelers op te stellen).

Echter, mijn thuiswedstrijden zijn absoluut problematisch... sowieso haal ik altijd al makkelijker mn punten uit dan thuis (al vier seizoenen lang)... dit seizoen heb ik echter nog maar éénmaal thuis gewonnen.

afgelopen zaterdag had ik eigenlijk een goede kans, op voorhand had HO me 65% kans op winst gevgeven en 15% op een gelijkspel... echter mn tegenstander haalde én opeens wat hogere ratings, maar nog altijd haalden we een gelijke score... mijn zeer stevige verdediging bracht me echter niks ... zelfs al scoorde ik alledrie mn counterkansen, hij legde er met evenveel gemak ook 4 in, zijn aanval haalde een record-rating voor hem..

IIg heb ik me streng voorgenomen voor volgend seizoen gewoon continue thuis op een sterk middenveld te zetten en dan 4-4-2 te spelen (de enige wedstrijd die ik thuis won speelde ik dat) .. dat betekent hooguit dat ik toch mijn middenveld nog wat moet versterken, en dat me veel meer loon gaat kosten

[ Voor 39% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Had van de week een bovennatuurlijke vleugel gekocht. Gister speelt ie voor het eerst, binnen het half uur eraf getrapt en +7 blessure. Hattrick :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat is vervelend..!

Ik speelde zondag tegen de nummer 3 en haalde een winst met 3-1 voor het eerst weer eens een wedstrijd zonder een pleister of blessure, dat is ook wel eens prettig. De komende weken krijg ik de botjes van me competitie en heb ik mijn eerste plek wel veilig, en kan ik piccend door de competitie heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het dat ik dan 3-1 verlies van een botteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat kan als je een slecht of gelijkwaardig middenveld heb, en wanneer je aanval of verdediging slechter zijn dan die van een bot team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat mijn scouts komend weekend weer eens een leuke speler voor mijn jeugdteam weten te vinden. Voor het tweede weekend op een rij was er eentje die niets vond en de andere twee kwamen met spelers van 17 jaar. Echter heb wel afgelopen weekenden een speler gepromoveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik heb voor het eerst met echt grote cijfers gewonnen. Met 10-0 gewonnen, een uitverkocht stadion en één speler heeft er 6 gemaakt :) Is hij ook nog eens bijna topscoorder, scheelt maar 2 goals :) Ook voor het eerst weer eens een wedstrijd zonder pleisters en kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 244101 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:58:
dan heb je het spel denk ik niet helemaal begrepen.
heb je alle regels gelezen ??

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je team pas twee weken bestaat kan er nog wel eens wat mis gaan. Zorg er gewoon voor dat je trainingsvorm kiest en de juiste spelers bij elkaar verzameld en dan is er geen bot meer die jou kan verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 244101 schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:58:
Geen idee, maar knap is het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:28:
Als je team pas twee weken bestaat kan er nog wel eens wat mis gaan. Zorg er gewoon voor dat je trainingsvorm kiest en de juiste spelers bij elkaar verzameld en dan is er geen bot meer die jou kan verslaan.
Idd vroeger ging het wat makkelijker veel verandert in korte tijd bij hattrick dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vroeger waren er geen botteams, dan had je een walk-over.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Foxtrick heeft een update bereid staan...

voor zover ik kan zien niet de volledige functionaliteit (al kan dat deels ook eraan liggen dat ik de simpele skin liever gebruik), maar hatstat-weergave in de wedstrijden zelf en de vergelijking Verdediging-vs-Aanval zit er al wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hatstat, zie ik eigenlijk ook alleen bij de wedstrijden van het eerste jeugdwedstrijden werkt hij dan weer niet. Wereldkaart bij de vlaggen werkt trouwens ook weer.

Je kan trouwens ook een stuk minder dingen instellen bij de setup van foxtrick. Vermoed dat een ze ook een nieuwe lay-out hebben gebakken voor de nieuwe lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb de nieuwe update ook binnnen, maar zoals je kunt lezen op het forum is deze update er alvast gemaakt om de basis dingen te kunnen bekijken. Ze zullen in de komende tijd steeds updates uitbrengen om het weer net zo uitgebreid en functioneel te maken als voorheen.

Edit; psicoTSI heeft nu ook een nieuwe versie op de markt waardoor je die ook weer kunt gebruiken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Salv op 17-12-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen succes in de laatste poulewedstrijd van de GoT-cup.

Jammer genoeg is het bekeravontuur van FCThe_Blade geëindigd, maar hij heeft het zijn tegenstander wel moeilijk gemaakt. In de eerste helft kwam de thuis spelende FCThe_Blade op een 2-0 voorsprong. De tegenstander kwam echter in de tweede helft langs zij. Na 90 minuten stond het 2-2 en moesten de mannen nog eens 2 keer 15 minuten aand e slag. Echter de beslissing viel al na 6 minuten. De Cock (misschien familie van) schoot de winnende treffer binnen. Jammer dus, maar toch een fenomenale bekerrun weer dit jaar. Het word moeilijk om het volgend seizoen nog een keer beter beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik wens ook iedereen succes!
Er zijn een paar spannende wedstrijden te gaan, dus het wordt vast spannend.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sta al met 0-2 voor dus moet raar lopen wil ik de kwartfinales niet halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
GOT-Cup, de Beker der Bekers!

Uitslagen
De poulewedstrijden zitten er op!
Op naar de kwartfinale!

Groep A
Zoals verwacht maakt DSanka Kickers zijn favorietenrol waar met een 3-1 uitzege bij Lzzrd FC.
FC Koelkast doet wat het moet doen, maar DSanka zijn mannen maken geen fout.

1e. DSanka Kickers
2e. FC KoelKast met 6 punten en een doelsaldo van +5

Groep B
De Krondorian Lancers laten er als favoriet geen gras over groeien, 7-0 maar liefst, uit bij E.V.V. Phenix. Aragorn zal trots zijn!
HVP - SC Destiny eindigt in 2-0, waardoor HVP 2e wordt.

1e. Krondorian Lancers
2e. HVP met 6 punten en een doelsaldo van +10 maar liefst

Groep C
Swanfield United - FC Puk, 0 tegen 0. Beide waren favoriet voor de volgende ronde! Een goed resultaat voor Swanfield, maar helaas hadden ze nog maar 3 punten.
De wedstrijd tussen Kwistenbiebels en Heracles1803 is in 5-1 geïndigd waardoor Kwistenbiebels weer aan Swanfield voorbij gaat.

1e. FC Puk
2e. Kwistenbiebels met 6 punten en een doelsaldo van +1

Groep D
Fresh Kickers doet wat het moet doen en wint met 5-1 van DrieBier. Geen drie bier, maar drie maal verloren helaas. Fresh Kickers was gelukkig fris en had geen alcohol genuttigd en maakt nog kans op de kwartfinale.
Ondergetekende wint met 4-0 van skywalker sharks die hierdoor uitgeschakeld zijn.

1e. De TH0Rretjes
2e. Fresh Kickers met 6 punten en doelsaldo van helaas maar +1

Groep E
SC Amsreiw was al geplaatst na 2 overwinningen in een poule van 3 teams. Voor de vorm krijgt Pewwy United nog een 5-0 cadeau tegen FCThe_Blade.

1e. SC Amsreiw

Groep F
De spannendste groep vond ik. Iedereen kon nog naar de kwartfinales.
Helaas voor FC Keldertrapje wint FC Jacks met 3-0. Thorgal Eagles had nog hoop, maar FC Keldertrapje kon helaas geen overwinning uit de hoge hoed toveren.

1e. FC Jacks

Kwartfinales
Geplaatst voor de kwartfinales zijn de 6 groepswinnaars:

- DSanka Kickers
- Krondorian Lancers
- FC Puk
- De TH0Rretjes
- SC Amsreiw
- FC Jacks

Naar mijn idee doen alleen de #2's van de poules met 4 mensen mee voor het #2-klassement. Maar dat moet de cup-geit maar even beslissen.

Mijn idee:
1. HVP, 6 punten en +10 -> geplaatst
2. FC KoelKast, 6 punten en +5 -> geplaatst
3. Kwistenbiebels, 6 punten en +1
3. Fresh Kickers, 6 punten en +1

Als de #2's van de groepen met 3 mensen meedoen, moeten we de punten omrekenen!
Hoe gebeurd dat?
- Punten keer 1.5? Dan blijft de uitslag hetzelfde.
- Of moeten de wedstrijden tegen de #4 niet meetellen? Dan wordt er op doelsaldo gestreden, door iedereen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het zou willen vergelijken is het volgens mij het aantal punten gedeeld door het aantal wedstrijden. De opzet komt uit de hoge hoed bij Damien dus die mag aangeven wat we doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 16:43
Tja, jammer dat het avontuur voor mij na mijn 1-3 verlies van Dsanka over is; moet me echter volledig op mijn competitie richten (sta daar nu 2e met 1 punt achterstand)

Iedereen die geplaatst is (of gaat worden) voor de kwart finales gefeliciteerd!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:04:
Als je het zou willen vergelijken is het volgens mij het aantal punten gedeeld door het aantal wedstrijden. De opzet komt uit de hoge hoed bij Damien dus die mag aangeven wat we doen.
En de hoge hoed heeft de kwart finales dus bekend gemaakt :)

Een ieder gefeliciteerd! :) Let op!! Het gaat over 2 wedstrijden!!!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• TH0R
Ik heb aangenomen dat de wedstrijden die op de site staan, de eerste wedstrijd van de twee is. Ik heb dus FC Koelkast uitgedaagd in mijn stadion. De week daarop ook in Groningen, maar dan in zijn stadion. :)

Trotse vader!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

helaas blijft mn droom eindelijk ook eens de finale-rondes van de GoT-cup te bereiken voorlopig een verre, verre hoop ....
mn tegenstanders deze keer waren duidelijk een fikse maat te groot... FC Jacks gefeliciteerd, maar ook Thorgal Eagles was duidelijk sterker.

maar ik heb me voor volgend seizoen voorgenomen ook duidelijk in de breedte mn team te versterken en dan zou een serieuzere got-cup-run ook tot de mogelijkheden moeten behoren :)

Voor nu iig de finale-kandidaten veel succes gewenst en ik zal zeker de wedstrijden volgen

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 18-12-2008 09:24 ]

Volgende week thuis en dan de week erop helemaal richting Friesland. Dat word een fiks aantal uren in de bus vanuit Brabant :P

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat frustratie over de trainings-opmerkingen van mn jeugdtrainer :(

Voor de tweede keer komt hij me melden dat en verdediger 'absoluut ook wat training in keepen kan gebruiken ..
dat is complete bullshit, de huidige verdediger is al redelijk in DEF en Keepen heeft geen enkel nut voorhem.. het zal ook waarschijnlijk op rampzalig staan en hooguit naar waardeloos kunnen poppen.
(lullig is dat dit al een keer eerder gebeurt is bij mij en ik dus idd die verdediger eens een keeper training wilde geven en die kreeg ook direkt de volgende melding dat hij 'uitgetrained was in keepen, eenmaal gepopped stond hij op 'waardeloos' keepen, nounounou).

verder krijg ik een melding over een verdedigen-skill bij een aanvallende vleugelspeler, dat terwijl ik nu juist enkel positiespel en indivdueel getrained heb... die vleugelspeler zou helemaal geen verdedigen getrained moeten kunnen hebben ... :(

echt, daar klopt volgens mij écht verdomd weinig van, dat moet bijna wel vol met bugs zitten.

Tis precies maar rustig op het forum van hattrick op got :)

Jammer, uit de cup gisteren stond nog 2-0 voor, maar al bij al wel verdiende overwinning voor hem, al had ik ook kunnen winnen. Er uit in de verlengingen in de 11de ronde tegen een 2deklasser die aan de kop staat in zijn reeks(of toch 2de dacht ik), een reeks van 26 overwinningen op rij, geen slecht seizoen dus :), al had ik achteraf gezien wel beter gepict gisteren.

HFA heeft blijkbaar de traders een leuke hak gezet, werd eens tijd :)

Het wordt tijd om nu zelf aan de top te geraken ;)

Op naar II in ieder geval, zondag wel moeilijke uitmatch, hoop op een puntje.

Je voorsprong is groot genoeg om de II op je sloffen te halen.

Inderdaad het day-traden zal nu een stuk minder worden, maar het een level optrainen binnen een week of twee en dan weer verkopen na de pop kan natuurlijk nog wel.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:00:
Je voorsprong is groot genoeg om de II op je sloffen te halen.

Inderdaad het day-traden zal nu een stuk minder worden, maar het een level optrainen binnen een week of twee en dan weer verkopen na de pop kan natuurlijk nog wel.
Maar dat is natuurlijk geen groot probleem, dat vereist nog altijd dat men daadwerkelijk iets doet met die spelers en vereist een goed inzicht bij het aan- en verkopen...

Wat ze nu aanpakken en wat volgens mij goed is is het pure daytraden-op-grote-schaal in bv 17-19 jarigen met 50-60 dagen op de teller, en eeen ietwat 'gunstige' TL-vergelijking in hun voordeel, maa die dat eerder niet ward zijn, en deze voor eigenlijk te hoge vraagprijs op de lijst zetten...
Zulke spelers kunnen dan nu nog een paar keer 'door-de-klok-gaan' en worden dan simpelweg terug op de TL gezet, één op de 4of5 keren is er een onervaren, net beginnende Manager met weinig transferlijst ervaring die toch dat geld ervoor geeft ....

Doordat nu spelers ook gespeeld moeten hebben om op de TL te mogen, is het simpelweg een speler voor een veels te hoge vraagprijs op de lijst te zetten minder aantrekkelijk, omdat, als ze 'door-de-klok-gaan' en niet verkocht worden het een bepaalde 'investering', vergt om ze wéér te koop te kunnen zetten.
ongetwijfeld kan het wel zijn dat zelfs dat laagste daytrading op lage schaal doorgaat, maar dan met hooguit enkele spelers per week op de TL (grootste voordeel hebben dan bv keepertrainers, die kunnen per week 10 zulke spelers op de TL aanhouden, mar dat vergt dan wel flinke aanpassing )

Ik vind het en erg slim plan dat precies datgene aanpakt dat veel ergenis opwekte, terwijl het andere aspecten (bv dat spelers die goed en slim handelen met hun spelers een duidelijk voordeel hebben) verder niet hindert

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 18-12-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Deze nacht een leuke update gehad. Ik heb 3poppers in PM 2 naar uitstekend 1 naar goed ( TSI +1140/-110 ) Echter heb ik wel een +1/-3 in vorm, hier blijf ik wel een beetje van balen aangezien al mijn spelers die dalen in vorm wel gewoon altijd spelen..

Maargoed mijn a spelers krijgen dit weekend rust om woensdag voor een leuke cup wedstrijd te kunnen aantreden, aangezien ik toch tegen een bot speel hoef ik me hier geen zorgen over te maken. Wanneer is trouwens de beste tijd om je doktoren te ontslaan? Is dat de zaterdag zodat je nog het meeste uit ze haalt?

Ik vraag mezelf wel af wat te doen. Ik heb namelijk een speler Edson Moerman 20 jaar 92 dagen redelijk in vorm deze is net gepopt naar uitstekend PM maar ik heb eigenlijk 2 spelers te veel op deze training posities. Echter als ik deze verkoop levert hij me nu ongeveer 1ton tot anderhalve ton op? Zou ik hem verkopen en het geld bewaren om volgend seizoen te versterken voor de 8ste divisie, of zou ik hem door trainen? ( waar hij misschien al te oud voor is ) Hij heeft verder geen bijstats.

[ Voor 40% gewijzigd door Salv op 19-12-2008 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Salv schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 02:12:
Deze nacht een leuke update gehad. Ik heb 3poppers in PM 2 naar uitstekend 1 naar goed ( TSI +1140/-110 ) Echter heb ik wel een +1/-3 in vorm, hier blijf ik wel een beetje van balen aangezien al mijn spelers die dalen in vorm wel gewoon altijd spelen..

Maargoed mijn a spelers krijgen dit weekend rust om woensdag voor een leuke cup wedstrijd te kunnen aantreden, aangezien ik toch tegen een bot speel hoef ik me hier geen zorgen over te maken. Wanneer is trouwens de beste tijd om je doktoren te ontslaan? Is dat de zaterdag zodat je nog het meeste uit ze haalt?

Ik vraag mezelf wel af wat te doen. Ik heb namelijk een speler Edson Moerman 20 jaar 92 dagen redelijk in vorm deze is net gepopt naar uitstekend PM maar ik heb eigenlijk 2 spelers te veel op deze training posities. Echter als ik deze verkoop levert hij me nu ongeveer 1ton tot anderhalve ton op? Zou ik hem verkopen en het geld bewaren om volgend seizoen te versterken voor de 8ste divisie, of zou ik hem door trainen? ( waar hij misschien al te oud voor is ) Hij heeft verder geen bijstats.
Uitstekend leverd zeer weinig op, formidabel kan je 8 ton voor vangen. train hem nog effe door al is hij wel wat oud om te trainen.

Dsanka: wel leuke pot gister ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 02:12:
Wanneer is trouwens de beste tijd om je doktoren te ontslaan? Is dat de zaterdag zodat je nog het meeste uit ze haalt?
na de laatste zaterdag-gezondheidsupdate en vóór de gezondheidsupdate die precies net voor de wekelijkse financieele update zondag-ochtend komt... (als je uitgaat van de nederlandse weekindeling)

vroeger kon je net nog die ene health-update meepikken en daarna je doktoren ontslaan, precies voordat de financiele update kwam (je kon zelfs op die manier tweemaal een jeugdspeler pullen, een uit je jeugdacademiee en een gewone pull... omdat die mogelijkheid gereset werd vóór de weekupate kwam).

dat gaatje is nu echter al gedicht, en doktoren die je hebt ontslaat na die laatste health-update en net voor de week/financiele update, worden wel gewoon meegerekend voo e volgende wek en moet je dan ook betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:22:
[...]

na de laatste zaterdag-gezondheidsupdate en vóór de gezondheidsupdate die precies net voor de wekelijkse financieele update zondag-ochtend komt... (als je uitgaat van de nederlandse weekindeling)

vroeger kon je net nog die ene health-update meepikken en daarna je doktoren ontslaan, precies voordat de financiele update kwam (je kon zelfs op die manier tweemaal een jeugdspeler pullen, een uit je jeugdacademiee en een gewone pull... omdat die mogelijkheid gereset werd vóór de weekupate kwam).

dat gaatje is nu echter al gedicht, en doktoren die je hebt ontslaat na die laatste health-update en net voor de week/financiele update, worden wel gewoon meegerekend voo e volgende wek en moet je dan ook betalen
Jammergenoeg hebben ze dat gaatje gedicht ja :) Heb in der tijd nog 2 spelers op zefde dag gescout die uitstekend in pm konden halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Oke, nou dan hou ik hem nog zo 7 weken om even door te trainen, ookal is het een oudje. Misschien hou ik hem dan wel omdat zijn ervaring iets hoger ligt dan de rest van de trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chario2 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:27:
[...]
Dsanka: wel leuke pot gister ;)
Dat is ook alleen maar omdat jij hebt gewonnen ;) , maar brengt wel de spanning terug voor de titelstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:37:
[...]

Dat is ook alleen maar omdat jij hebt gewonnen ;) , maar brengt wel de spanning terug voor de titelstrijd.
welnee ik ben een objectieve voetbal liefhebber ;) .

vandaar ook mijn liefde voor Feyenoord 8)7 :'(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:11:
[...]

En de hoge hoed heeft de kwart finales dus bekend gemaakt :)

Een ieder gefeliciteerd! :) Let op!! Het gaat over 2 wedstrijden!!!
Aangezien je niet reageert op mijn Hattrick PM, dan maar even hier ;)

Welk team gaat door zodra beide wedstrijden in een gelijk spel eindigen welke hetzelfde is?
Dus 2-2 en 2-2?

Bij 2-2 en 1-1 gaat het team dat 1 uitdoelpunt meer heeft gescoord door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Het handigste is denk ik, om de 2e wedstrijd met bekerregels te spelen. Maar alleen als de eerste wedstrijd een gelijkspel is geworden.

Wat je dan niet voorkomt, is dat beide teams met 2-1 winnen bijvoorbeeld. Maar het gelijkspel heb je dan wel opgelost.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

TH0R schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:28:
Het handigste is denk ik, om de 2e wedstrijd met bekerregels te spelen. Maar alleen als de eerste wedstrijd een gelijkspel is geworden.

Wat je dan niet voorkomt, is dat beide teams met 2-1 winnen bijvoorbeeld. Maar het gelijkspel heb je dan wel opgelost.
Ja dat lijkt me een goed plan :)

En mochten ze nou nog steeds gelijk staan, dan zal ik willekeurig een team kiezen. Dan kan ook wel geprogrammeerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:04:
[...]

Ja dat lijkt me een goed plan :)

En mochten ze nou nog steeds gelijk staan, dan zal ik willekeurig een team kiezen. Dan kan ook wel geprogrammeerd worden..
of misschien dat als het tweemaal 2-1 geworden is het team doorgaat dat overall de hoogste hatstat-ratings gehaald heeft ?

Overigens, is er hier iemand die ook voor zn jeugdteam http://www.hattrick-youthclub.org/ gebruikt?

ik heb het deze wek eindelijk eens volledig ingevuld , wat allemaal handmatig moet (ze hebben nu wel een CHPP licentie maar dat is pas sinds heel kort, en bovendien zijn er bij het CHPP niet zoveel direkte toepassingen/xml-aanbindingen voor de jeugdteams) ...
Echter, na al mn spelers, scout-meldingen en iets va drei maanden jeugdwedstrijden ingevuld te hebben moet ik zeggen dat het ressultaat me wel goed bevalt .. en redelijk overzicht van de verzamelde skills en zelfs prognoses over de skills na pull (die na één eer testen nog wel wat behoudend waren, de pull viel beter uit, maar dat kan komen doordat ik al mn trainingsmeldingen nog niet heb ingevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

RM-rf schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:25:
[...]

of misschien dat als het tweemaal 2-1 geworden is het team doorgaat dat overall de hoogste hatstat-ratings gehaald heeft ?

Overigens, is er hier iemand die ook voor zn jeugdteam http://www.hattrick-youthclub.org/ gebruikt?

ik heb het deze wek eindelijk eens volledig ingevuld , wat allemaal handmatig moet (ze hebben nu wel een CHPP licentie maar dat is pas sinds heel kort, en bovendien zijn er bij het CHPP niet zoveel direkte toepassingen/xml-aanbindingen voor de jeugdteams) ...
Echter, na al mn spelers, scout-meldingen en iets va drei maanden jeugdwedstrijden ingevuld te hebben moet ik zeggen dat het ressultaat me wel goed bevalt .. en redelijk overzicht van de verzamelde skills en zelfs prognoses over de skills na pull (die na één eer testen nog wel wat behoudend waren, de pull viel beter uit, maar dat kan komen doordat ik al mn trainingsmeldingen nog niet heb ingevuld)
Zal het ook wel eens gaan checken die site. Al ga ik denk ik stoppen met de jeugd, maar dat ter zijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben er ook mee gestopt. Ik doe nu weer het oude jeugdsysteem. Twee teams bijhouden had ik geen zin in en met het jeugdsysteem deed ik niks meer. Het oude systeem blijft wel leuk, een keer in de week op een knop duwen en kijken of je prijs hebt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:25:
[...]

Zal het ook wel eens gaan checken die site. Al ga ik denk ik stoppen met de jeugd, maar dat ter zijde :)
't was een pokke werk om het allemaal handmatig in te vullen... je kunt er je spelers invullen, plus scout-reports en dan iedere wedstrijd, hun rating en daarna ook trainingsmeldingen...

maar nu heb ik eindelijk een 'prettig voelend' overzicht (waarbij ik overigens niet eens zoveel meer weet dan dat ik al zelf kon vermoeden, maar het 'voelt' wel prettg aan om een vast 'rubrieksoverzichtje' te hebben met bv daar per speler de 'is-skill' en hun potentiele skill-hoogte).

Bij mij vervangt dit twee verschillende text-bestanden en een excell spreadsheet dat ik gebruikte om data een beetje bij te halen en dat gaf geen overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Iedereen succes vanaaf, er staan een paar leuke wedstrijden op het programma zo te zien :) Ik mag uit tegen een botje en hoop deze week of volgende week het kampioenschap te bestempelen, en dan alleen nog ff hopen dat ik ook topscoorder word.

Ik zal eens moeten kijken of ik nog een logotje kan maken een dezer dagen, en eens kijken hoe leuk dat shirts maken kan zijn want ben niet echt creatief genoeg voor een paar mooie shirts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu bezig tegen de nummer 3 en sta na 10 minuten al met 3-0 voor. Het lijkt er op dat mijn suppoters een leuke avond gaan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

4-0 PIC op een botje met mijn b-team... Op naar volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

0-3 voor en de tweede helft is net begonnen. Ik hoop dat ik volgend seizoen weer een uurtje eerder begin met de wedstrijden. De nr 3 staat 1-0 achter dus dat ziet er goed uit (het zit erg dicht bij elkaar bij ons met 21, 20 en 19 punten voor de top 3 :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hier een 0-5 overwinning, volgende week mag ik tegen de nummer 2 en dan kan ik mijn kampioenschap zeker stellen, want hij verloor helaas net niet van een bot team :(:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 16:43
3-1 gewonnen van de nr 1 (die nu naar nr 3 is gezakt). Sta 1 punje los van nr 2 (waar ik nog tegen moet) en 2 van nr 3 (die komende week tegen een botje aan moet treden) .. op zich nog spannend genoeg denk ik in mijn league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ik ben meer dan tevreden. aan het begin van het seizoen was geen degredatie mijn doel, nu doe ik nog mee voor het kampioenschap (3 punten van de nr 1 en ik krijg hem nog thuis).
het is niet verstandig denk ik om met deze selectie de 5e in te gaan maar ik ga er gewoon voor.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-0 gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
aan het eind van mijn jeugdseizoen stop ik daar mee, heeft me niets opgeleverd dus gaan we weer over op het oude systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warwick
  • Niet online

warwick

Gewonnen met 7-2 en nu duimen dat het goed komt met promoveren. En vanavond maar is proberen me verdediger op de TL te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Hmm, dan komt je speler 's avonds op eerste kerstdag op de markt. Is dat handig?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warwick
  • Niet online

warwick

Hmm goed punt, ik had er wel aan gedacht om het in de avond te doen. Maar stom niet nagedacht dat het dan eerste kerstdag is :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien wel, veel mensen zitten thuis met kerst (ook overdag overigens). Ik zou denk ik voor tweede kerstdag kiezen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik al een dagen niet lekker ben was ik vergeten een opstelling in te stellen. Vervolgens gaan de beste 11 spelers het veld in en krijg je als nog met 1-5 klop. Dit is werkelijk mijn week niet. Laten we hopen dat het beter gaat voor de kraker in de competitie van zondag.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.