Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net nieuw op het spel hattrick, maar is er iemand die mij via MSN kan helpen met het spel.

Mvg Domingo

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:56:
Ik ben net nieuw op het spel hattrick, maar is er iemand die mij via MSN kan helpen met het spel.

Mvg Domingo
Lees de openingspost, lees de spelregels op Hattrick. Daar komt je al een heel eind mee.

Als je vragen hebt die niet in de spelregels of openingspost (OP) staan, dan kun je die hier gerust stellen. Maar we verwachten wel dat je eerst zelf dingen uitzoekt voordat je hier om hulp vraagt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu al bijna 3 seizoenen hattrick, waarvan 2 meteen ongeslagen kampioen geworden. nu zit ik in klasse Vlll en het gaat nog steeds redelijk, sta 2de, kans op kampioenschap is voorbij, want de nummer 1 is te sterk en staat 4 punten los van mij, zou iemand voor mij naar mijn team willen kijken wat ik moet doen voor volgend jaar, om weer een serieuze gooi naar het kampioenschap te doen, want ik heb het idee dat ik vast sta en weinig verbetering in mijn team zie.
ik speel in de Vlll.1242
helmondianen
team id 507737
zou graag willen weten waar ik moet versterkenen wat voor spelers ik daar moet hebben, bv goed/uistekend/formidabel enz. of dat dit team goed zat is voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Je hebt een redelijk gebalanceerd team. Verdediging wel iets sterker dan de aanval, zelf zie ik dat liever andersom. Verder zijn versterkingen in je middenveld altijd welkom. Door een sterker middenveld creeer je meer kansen en kun je dus meer doelpunten maken. Verder moet je echt voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt. Er zijn zoveel optie's binnen hattrick. Heeft allemaal natuurlijk ook te maken welke linie je spelers traint.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:19:
Je hebt een redelijk gebalanceerd team. Verdediging wel iets sterker dan de aanval, zelf zie ik dat liever andersom. Verder zijn versterkingen in je middenveld altijd welkom. Door een sterker middenveld creeer je meer kansen en kun je dus meer doelpunten maken. Verder moet je echt voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt. Er zijn zoveel optie's binnen hattrick. Heeft allemaal natuurlijk ook te maken welke linie je spelers traint.
dank je wel voor de info, ik train positiespel, ik zal gaan sparen voor goede aanvallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Na een vriend hattrick zien spelen ben ik toch ook weer begonnen...

2 jaar geleden ofzo heb ik het ook best lang gespeeld in de 5de klasse. Nu net weer begonnen in X.1028. Gelukkig kreeg ik het team wat eerste staat dus kan hopelijk lekker snel promoveren naar een klasse hoger.

Meteen heel veel aankopen gedaan de een beter dan de ander maar goed. Net volgens mij wel mega miskoop gedaan:

Per Mörnholt (7364120)
Sverige 37 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 16-04-2009

matig in vorm, conditie zwak
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring
Total Skill Index (TSI): 660
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 0/20 niet-bestaand
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 0/20 niet-bestaand
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos

Ik dacht dat zijn leeftijd 31 jaar was, bied uit een reflex, 31 jaar is nog te doen is hij 37! jaar. 41k gekost......

Naja.... hopelijk nog wel een boost in middenveld aangezien er voor de rest niets staat. Is er iemand hier die vleugelspelers traint? Ik ben van plan nadat mijn keepers poppen naar uitstekend beide voor 450k op de transfer lijst te gooien en vleugelspelers te gaan trainen. Misschien iemand nog tips ?

[ Voor 14% gewijzigd door ipazza op 28-12-2008 01:11 ]

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

is het mogelijk dat ik 2 keer mots.
volgende week tegen de nr1, leiderschap coach is matig, nu ts dolgelukkig.
ik mots volgende week tegen de nr1 en win hopelijk.
daarna mots tegen een degredatie kandidaat.
is het mogelijk dat voor ik met de 2e wedstrijd begin de teamgeest op bedaard staat ? of komt hij nog lager uit?

zou wel een stunt zijn in het 1e seizoen van de 6e naar de 5e toe

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Hmm per ongeluk gewonnen met 1-0 hehe.
Ook een middenveld raiting van goed ineens :) Dat is nog eens wat...

Beste wensen iedereen! En een gelukkig 2009! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Tot 2 januari, zit in Parijs namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn meest rare seizoen ooit.

Net nieuw in V was mijn doelstelling plaats 5/6 om via P/D in V te blijven. Mooie strategie bedacht, PIC tegen iedereen die vorig seizoen bij de 1e 4 zat en MOTS tegen de rest.

Nu ben ik 2 wedstrijden voor het eind van het seizoen kampioen en zit ik 2 punten boven de directe promotie. Volgende week een WO en de laatste wedstrijd een zwakke tegenstander.

Ik zie wel wat er gebeurt ga promotie niet bewust ontlopen, maar vrees dat ik niets in IV heb te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je nu naar het gemiddelde en max aantal AH-punten dan zou je maximaal ronde plaats 4 moeten kunnen komen. Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb gister mijn kampioenschap binnen gehaald, nu word het tijd om klaar te maken voor een seizoen in de 8ste divisie. Het word dus tijd om mijn veteranen te bedanken voor hun inzet en opvolgers te zoeken, ook de redelijke trainer word bedankt voor zijn inzet en gaan we opzoek naar een goed trainer. Dit alles moet plaats vinden na een aantal verkopen van mijn trainees.

Heeft iemand nog tips met aankopen voor de 8ste divisie? Moeten de ratings over het algemeen richting matig gaan in verdediging en aanval om goed mee te kunnen draaien?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even nog een vraagje tussen door. Wat voor vleugelspelers zou ik moeten kopen om in de V mee te kunnen draaien over 3 of 4 seizoenen ofzo?

En hoe hoog zou positiespel moeten zijn om mee te beginnen te trainen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die vragen over welke speler heb ik nodig in VIII of in V 8)7

Verbeter je spelers per keer en kijk ook naar je financiele situatie en hun leeftijd.

Voorbeeld:
Je hebt nu een solid keeper en 5 miljoen op de bank. Dan kun je deze inruilen voor een keeper die 5 levels hoger is, maar dan ben je ook gelijk weer blut. Het is imo verstandiger om te kijken naar een excellent of formidabel keeper, of zelfs een nieuwe solid, maar dan met een behoorlijke bijstat set pieces. Je houdt dan een leuk geldbedrag over voor een andere verbetering of een noodsituatie met een langdurige blessure. Bijkomend voordeel is dat je salaris niet als een speer omhoog gaat. En je team is niet afhankelijk van deze ene superspeler.

Edit:
Oh ja trainees.
Opnieuw afhankelijk van je financiele situatie en je huidige trainees.

Mijn financien zijn op orde, ik kan me dus wel iets voorloven qua trainees. Ik koop altijs nieuwe trainees, als ik er weer 1 moet verkopen. Ik kijk dan een beetje naar de beginstats van de te verkopen speler en probeer een trainee te kopen die iets betere stats heeft (dat kan ook een bijstat of speciality zijn, of jonger). Zo bouw je geleidelijk steeds betere spelers op, die na een paar seizoenen in je B-team ook handig zijn in je 1e elftal.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
I know. Maar wil mijn vleugelspelers door trainen dus tot latere leeftijd. Zo hoef ik niet iedere keer te vervangen. Ik wil ze tot en met de V gewoon behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij komt nog eens dat met jouw plan je gelijk een elftal koopt waarmee je gelijk door wilt stoten en dus niet elke keer je spelers koopt om te verbeteren. Dus dan is de vraag wel begrijpelijk.

Ik speel nu met jonge vleugelspelers rond wereldklasse vleugelspel en de krijgen dan positiespel training om nog 1 a 2 levels te stijgen. Maar als je werkelijk iets met je vleugels zou willen dan zou ik nog net iets gaan zitten en met wat bijstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:43:
Daarbij komt nog eens dat met jouw plan je gelijk een elftal koopt waarmee je gelijk door wilt stoten en dus niet elke keer je spelers koopt om te verbeteren. Dus dan is de vraag wel begrijpelijk.

Ik speel nu met jonge vleugelspelers rond wereldklasse vleugelspel en de krijgen dan positiespel training om nog 1 a 2 levels te stijgen. Maar als je werkelijk iets met je vleugels zou willen dan zou ik nog net iets gaan zitten en met wat bijstats.
Ah ok, dus vanaf wereldklasse een beetje bekijken :) Alright! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zoekt er iemand nog een jeugd friendly ? Daag me maar uit, team jong pmaas (58578)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb uiteindelijk al mijn spelers nu ook in http://www.hattrick-youthclub.org/ zitten en ziet er wel goed uit zover ik het nu kan zien. Daarbij ook de verkochte spelers ingevoerd en met de verkoop van vandaag draait mijn jeugdopleiding met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

*zucht* Op vakantie Hattrick bij proberen te houden FTL... mijn team opgegeven in de pool en niet direct een wedstrijd gekregen. Daarna leuke dingen gaan doen en vandaag zie ik dat m'n A-team een vriendschappelijke wedstrijd heeft gespeeld en een van mijn mogelijke A spelers een blessure erbij! *zucht*

En het kampioenschap is ook al verder dan ooit... afgelopen zondag verloren met 5-0. (Wel enigzins verdient denk ik, maar wel jammer, want nu kan ik in feite de nummer 1 niet meer inhalen.) Tenzij hij een steekje laat vallen komende zondag, maar daar ga ik niet van uit.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
******************GOT CUP***************

Zo de halve finales zijn bekend! Het word denk ik een zeer spannende strijd!
Succes allemaal en moge de beste winnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Poeh, het wordt inderdaad spannend zo :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 07:56:
******************GOT CUP***************

Zo de halve finales zijn bekend! Het word denk ik een zeer spannende strijd!
Succes allemaal en moge de beste winnen! :)
Het is allemaal goed gegaan dus? Alles naar wens verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:19:
I know. Maar wil mijn vleugelspelers door trainen dus tot latere leeftijd. Zo hoef ik niet iedere keer te vervangen. Ik wil ze tot en met de V gewoon behouden.
Ik heb 1 aanvallende vleugel (reusachtig vleugelspel, matig passen) die 5/6 sterren haalt. Andere vleugel staat een middenvelder towards middle (bovennatuurlijk positiespel, matig passen) die 4,5/5,5 sterren haalt. Kijk wat je wil en koop zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

chario2 schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:29:
is het mogelijk dat ik 2 keer mots.
volgende week tegen de nr1, leiderschap coach is matig, nu ts dolgelukkig.
ik mots volgende week tegen de nr1 en win hopelijk.
daarna mots tegen een degredatie kandidaat.
is het mogelijk dat voor ik met de 2e wedstrijd begin de teamgeest op bedaard staat ? of komt hij nog lager uit?

zou wel een stunt zijn in het 1e seizoen van de 6e naar de 5e toe
ga vandaag gewoon motsen en volgende week ook. ik zie het wel, ik ga er vol voor >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz, volgende week mag ik met max 0-1 verliezen thuis om rechtstreekse degradatie uit IV te voorkomen. Zal ik nu PIC of PIN spelen, met het oog op een waarschijnlijk PD duel..... Keuzes.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:15:
Hmmz, volgende week mag ik met max 0-1 verliezen thuis om rechtstreekse degradatie uit IV te voorkomen. Zal ik nu PIC of PIN spelen, met het oog op een waarschijnlijk PD duel..... Keuzes.
Dat zijn de lastigste keuzes. Als je PIC speelt en verlies met 0-2 mag je niet eens een PD duel spelen, maar als je niet PIC't kan je TS te slecht zijn om het PD duel te winnen. Ik zou zelf voor normal gaan zodat de kans het grootst blijft dat je daadwerkelijk het PD duel kunt spelen. Dat is mijn inziens toch pas voor later zorg! In ieder geval succes natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04
Het is dat de Leonardo award naar een team gaat, anders had mijn vleugelspeler een goede kans gehad:
Laatste 3 wedstrijden gespeeld, 3 blessures. :(

http://alltid.org/player/158977001/

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Primator schreef op maandag 05 januari 2009 @ 07:53:
Het is dat de Leonardo award naar een team gaat, anders had mijn vleugelspeler een goede kans gehad:
Laatste 3 wedstrijden gespeeld, 3 blessures. :(

http://alltid.org/player/158977001/
Dat is zeker balen! Maar aangezien Leonardo terug is van blessure dacht ik de award maar eens een andere naam te geven :)

Ik heb 2 opties:
- Robben Award
- De Verbeek trainings Award :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robben is op het moment ook niet geblesseerd en scoorde dit weekend zelfs de beslissende voor Real ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ja, zeg heb ik eindelijk een keer zicht op een award (niet de meest leuke) wordt die omzeep geholpen.
Ik heb op dit moment 5 geblesseerde spelers varierend van 4 weken tot 1 week blesure.

Nou ja ik zie het wel.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:42:
Robben is op het moment ook niet geblesseerd en scoorde dit weekend zelfs de beslissende voor Real ;)
Ohja hehe maarja dat duurt nooit lang :) Denk volgende week weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GrumpyGamerDad schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:41:
Ja, zeg heb ik eindelijk een keer zicht op een award (niet de meest leuke) wordt die omzeep geholpen.
Ik heb op dit moment 5 geblesseerde spelers varierend van 4 weken tot 1 week blesure.

Nou ja ik zie het wel.
Ho ho niet omzeep :) Krijgt alleen een ander naampje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm, je moet thuis tegen een redelijk zwakker team..
vorige week had die opeens een sterker middenveld om deze week flink terug te valen, waardoor ik vermoed dat die een week terug ge-MOTSed heeft .. met zn slechte coach, vermoedelijk lage teamgeest zal hij nu nooit veel potten kunnen breken volgende week, (alhoewel er voor hem geen grond is niet MOTS te spelen, te verliezen heeft die niks) maar ik zou zeker PIC overwegen om des te sterker in de P/D te gaan, als je PIC kunt blijven spelen én een sterker middenveld kunt halen (waarschijnlijk tegen de 90 punten op je middenveld moet je dan halen).

aan de andere kant, 'normaal' spelen is wel een stukje veiliger en voorkomt een 'lullige' direkte degradatie als je straks opeens met 1-3 verliest van hem (en hij vervolgens ook kansloos in de P/D is).

Overigens, ik zit nog steeds met hattrick-youthclub te spelen en het bevalt me steeds beter:
heb ook mn financiele opbrengst vrij exact uitgerekend over de hele periode dat ik een jeugdacademie heb...
voor 19 maanden kostte de YA me tegen de 1,256 miljoen (inclusief pulls en het te koop zetten van bijna alle gepulde spelers).
De opbrengst die ik er tot nu toe uitgehaald heb is 1,607,505 € (verkoop jeugdspelers + evt. moederclubgeld)

een 3,5 ton winst en ongeveer 20% rendement (wat nog altijd kan blijven groeien als jeugdspelers doorverkocht worden), dat valt me alleszins mee, zeker als ik bedenk dat daarin de slappe beginfase zat waar je sowieso de eerste 16 weken niks kunt pullen en alleen kosten hebt, en daarna nog een tijd dat er weinig hoopvols uit te pullen was

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 05-01-2009 12:24 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ik zou normaal spelen. als je niet wil degraderen zou ik nu een mythische of magische mid kopen voor pd duel, nu zijn ze relatief goedkoop (een ouwetje van een jaar of 30).
Kan je hem in je laatste duel gebruiken en in je pd duel.

Ik heb het niet gered, verloren met 1-2, betere tegenstander.
Al met al zeer tevreden over het seizoen, doelstelling was om niet te degraderen nu eindig ik op plek 2 :*)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De teamgeest wordt toch niet meer gereset tussen de seizoenen in, of zit ik er nou helemaal naast en heb ik dat gewoon in mijn dromen bedacht? Ik kan er niks over vinden in de handleiding.

[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 05-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik nu zo gauw terug kan vinden is dat de mood van je supporters maar voor een gedeelte word gereset. Dus de helft van de huidige waarde en de basis. Over de teamgeest kan ik het ook niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:47:
De teamgeest wordt toch niet meer gereset tussen de seizoenen in, of zit ik er nou helemaal naast en heb ik dat gewoon in mijn dromen bedacht? Ik kan er niks over vinden in de handleiding.
volgens mij wel gewoon, althans vorig seizoen is dat zeker gebeurt en op de wiki staat het ook gewoon:
http://wiki.hattrick.org/Team_spirit
reset naar een default niveau bij de seizoenswissel

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 4 overgebleven teams in de GoT-cup succes over een aantal uur en dat de beste mogen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:22:
[...]

hmm, je moet thuis tegen een redelijk zwakker team..
vorige week had die opeens een sterker middenveld om deze week flink terug te valen, waardoor ik vermoed dat die een week terug ge-MOTSed heeft .. met zn slechte coach, vermoedelijk lage teamgeest zal hij nu nooit veel potten kunnen breken volgende week, (alhoewel er voor hem geen grond is niet MOTS te spelen, te verliezen heeft die niks) maar ik zou zeker PIC overwegen om des te sterker in de P/D te gaan, als je PIC kunt blijven spelen én een sterker middenveld kunt halen (waarschijnlijk tegen de 90 punten op je middenveld moet je dan halen).
De 90 punt ga ik denk ik wel halen met een PIC. Nog wel de training nog even afwachten. Zoals het er naar uit zit komen we met PIC wel richting de 120.

@Beker
Bekeraars veel succes!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ens even piepen op het forum :)

Rechtstreekse promotie naar 2de klasse is binnen :) En da zonder te traden ;), als ik zondag win heb ik 40 punten denk ik, nie slecht, en ook 11de ronde beker gehaald.

Heb van de week wel paar spelers op overschot weggedaan omdat ik putje van miljoen moest dichten, wel slecht moment om dit nu te doen, maja het is nu zo.

Ook mijn eerste echte zware blessure voor mijne topscoorder(ook topscoorder in III in belgie, voorlopig), 4 weken aan de kant, magoed dat het tussenseizoen eraan kwam :)

II is toch net iets sterker dan III al zie ik daar nog veel teams die hier een daar een disbalans in hun ploeg hebben, dus punten zijn der zeker te rapen.

Alleen de lonen zijn kloterij heb tijdje boven de 700 gezeten, nu zit ik rond 650 ongeveer denk ik, spelers voor hun 33ste terug verkopen en maken dat ik tegen dan weer genoeg geld verdiend heb met trainen om die spelers, vooral midds te vervangen.

Jammer van de gotcup dit jaar, maja, kzal mij best niet meer inschrijven zeker? Al weet je nooit in ht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou was lekker spannend de eerste ronde van de halve finale :)
Een 4-0 en een 2-7 uit overwinning maakt de tweede ronde een formaliteitje hehe.

Anyho! Succes de tweede ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Iedereen veel succes vanavond in de laatste compo ronde! Bij mij wordt het iig spannend.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Degradatie lijkt aanstaande. Weer terug naar de VI wordt geen feestje, zeker niet als het weer een bijzonder saai seizoen wordt zoals het vorige in de VI. Ayway, we wachten af en zien wel wat het wordt. Op dit moment is mijn doelsaldo nog 2 beter dan dat van mijn concurrent in degradatiestrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Tjeumpie, op één doelsaldopunt gedegradeerd na een met 2-4 verloren match waarin we wederom sterker waren. Dat is dan de 5e keer dit seizoen of zo. Vreemd, dat ik hier daarom al niet meer van opkijk. Soms is HT zo ongrijpbaar.

Maar goed, dan maar vol richten op de GoT Cup en dan het team eens grondig reorganiseren.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:11:
Tjeumpie, op één doelsaldopunt gedegradeerd na een met 2-4 verloren match waarin we wederom sterker waren. Dat is dan de 5e keer dit seizoen of zo. Vreemd, dat ik hier daarom al niet meer van opkijk. Soms is HT zo ongrijpbaar.

Maar goed, dan maar vol richten op de GoT Cup en dan het team eens grondig reorganiseren.
Ik kan je een hand geven. Ook mijn seizoen verloopt ongeveer zo. Ga nu richting een brakke VI, dus daar moet ik met speels gemak doorheen kunnen fladderen komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:56:
[...]

Het is allemaal goed gegaan dus? Alles naar wens verder? :)
Ja super :)

Zondag onverwacht met mijn bijna niewe selectie 2-0 gewonnen van de nummer 1 :) Denk dat het een mooi seizoen word volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil voor het komend seizoen mijn teampje versterken met een spits.
Is het slimmer om nu alvast te zoeken, of aan het begin van het komende seizoen?
Ik zoek een 25+ of 27+ (oid) en heb +/- een miljoen budget.
Heb nu:
19jarige solid scoring/solid passing
32jarige solid scoring/passable passing
31jarige solid scoring/passable passing
22jarige inad scoring/inad passing (reserve)
Speel 3-5-2 en train playmaking/short passing (Dus dat krijgt die niet)
Een of twee van mijn spitsen gaan mits ik er een leuk prijsje voor kan krijgen het veld ruimen.

Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
Is het slimmer om nu alvast te zoeken, of aan het begin van het komende seizoen?
Heb nu:
Een of twee van mijn spitsen gaan mits ik er een leuk prijsje voor kan krijgen het veld ruimen.

ik ga je proberen te helpen, zelf train ik scoren en het is natuurlijk de bedoeling dat de spits veel scoort.
Ik vind dat als je dus met 2 spitsen speelt je spits een SA moet hebben (koppen, technisch, snel of onvoorspelbaar)
Heb je nu een goede spelhervatter ? Zo neen koop een spits met hoog spelhervatten, waarbij onvoorspelbaar ook leuk is dan scoort hij wel eens met een afstand schot.
Heb je wel een goede spelhervatter in je team dan hou ik van wat koppers in je team, levert je wat kop doelpunten op uit een corner, mag ook een mid of verdediger zijn.
Je kan ook 2 koppende spitsen kopen dan, of 1 snelle en een kopper.
Passen is nuttig en mooi meegenomen, maar ik ga liever voor een speler met een hogere main stat (mits je het kan betalen aan salaris)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:11:

je haalde echt een beter mid als hij ? speelde je pic of pin?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:41:
[...]

je haalde echt een beter mid als hij ? speelde je pic of pin?
Ja een beter mid, betere def en betere aanval en ik speelde PIC. Ook bijna 50 hatstats meer.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:58
Was er al bang voor.. ik blijf nog een seizoen in de VII. Stond tot gisteren 2e, maar door mijn verlies (viel te verwachten na vorige week te hebben geMOTSt tegen de nr1 en verloren) gisteravond gezakt naar de 4e plaats.. wil nu uiteraard mijn team gaan versterken zodat ik komend seizoen kan gaan promoveren, moet ik me gaan richten op mijn verdediging of aanval qua vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:08:
[...]

Ja een beter mid, betere def en betere aanval en ik speelde PIC. Ook bijna 50 hatstats meer.
voortaan maar mijn advies oopvolgen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Superflip

*pwiet*

De laatste wedstrijd is achter de rug en net niet gedegradeerd!!!
Heb m'n allerlaatste wedstrijd gewonnen waar het moest (was tegen de 4e!).

Lag in het begin van het seizoen wat in de knoop met m'n team. Ik had met gemak 3e kunnen eindigen en toch moeten vechten tegen die degradatie. Gelukkig heb ik het behoud afgedwongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

Daag maar uit:
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jeugdcompetitie loopt ten einde, moeten we niet gaan inventariseren wie er verder gaan? Tevens gaan we op dezelfde voet verder of gaan we voor een andere opzet. Volgens mij is er een keer voorbij gekomen om kleinere competities te gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
****GOT AWARDS****

Aangezien het moment weer aangebroken is om de Got Awards uit te reiken zoek ik naar kandidaten :)
En dan wel voor de Rinus Michels Award :) Wie steekt er dit seizoen met kop en schouders boven uit?
Wie is heeft iets bereikt dat een bijzondere prestatie is? Kortom wie moeten we nomineren?
Uiteraard zal de vak jury uiteindelijk de beslissing gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:48:
De jeugdcompetitie loopt ten einde, moeten we niet gaan inventariseren wie er verder gaan? Tevens gaan we op dezelfde voet verder of gaan we voor een andere opzet. Volgens mij is er een keer voorbij gekomen om kleinere competities te gaan draaien.
als je een kleine competie heb moet je steeds inventariseren hoe de competitie er uit gaat zien. lijkt mij dat een grote competitie makkelijker is, dat is mijn voorkeur.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wat ik 'grappig' vind om te lezen is dat er nu heel veel mensen niet meer standaard kampioen worden. Ik kan me nog herinneren uit het begin van hattrick (2003) dat hier post na post verscheen van mensen die kampioen waren. Blijkt het toch een leuk spelletje te zijn waar het niet altijd hosanna is. Voor de mensen die degraderen uiteraard vervelend :> . Dit seizoen had ik met een beetje meer geluk ook kampioen kunnen worden in de V, maar aangezien mijn supporters het hele seizoen dachten dat we moesten vechten tegen degradatie is het geloof bij de spelers nooit gekomen ;)

Voor komend seizoen maar een niet te kloppen team kopen :) De eerste spelers al binnen oud U-20 spits van Frankrijk. Bovennatuurlijk scoren, maar nog mooier, al goed ervaring. Ga ik heel veel plezier van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:58:
****GOT AWARDS****

Aangezien het moment weer aangebroken is om de Got Awards uit te reiken zoek ik naar kandidaten :)
En dan wel voor de Rinus Michels Award :) Wie steekt er dit seizoen met kop en schouders boven uit?
Wie is heeft iets bereikt dat een bijzondere prestatie is? Kortom wie moeten we nomineren?
Uiteraard zal de vak jury uiteindelijk de beslissing gaan maken :)
The_Blade (FCThe_Blade): 11e ronde beker en eerste seizoen III gelijk promotie naar II.

Hij heeft hem volgens mij vorig seizoen ook al gewonnen, maar tja dit is toch wel een bijzondere prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga stoppen met mijn jeugdopleiding. De tijd die ik erin stop is niet gelijk aan het plezier dat ik eruit haal. Ik kan alleen nog niet goed vinden hoe ik moet stoppen, of wordt die optie geaktiveerd als de competitie is afgelopen?

Ga maar weer beginnen met de loterij, dat kost iets minder tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan alleen stoppen inderdaad als de competitie is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb twee schitterende Italiaantjes gekocht :)

17 jaar 4 dagen
Extra: Koppen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig

17 jaar en 10 dagen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig.

Horen bij de beste vijf 17 jarige onder de 15 dagen van Italië (nummer 2 en nummer 4) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:35:
Heb twee schitterende Italiaantjes gekocht :)

17 jaar 4 dagen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig

17 jaar en 10 dagen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig.

Horen bij de beste vijf 17 jarige onder de 15 dagen van Italië (nummer 2 en nummer 4) ;)
En waar ga je ze op trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:37:
[...]

En waar ga je ze op trainen?
Positiespel uiteraard :) Hopelijk word er één toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:28:
[...]

The_Blade (FCThe_Blade): 11e ronde beker en eerste seizoen III gelijk promotie naar II.

Hij heeft hem volgens mij vorig seizoen ook al gewonnen, maar tja dit is toch wel een bijzondere prestatie.
Inderdaad een zeer goede prestatie :) We zullen zien of er nog een kandidaat bij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Positiespel uiteraard :) Hopelijk word er één toegevoegd :)
Maar je bent van het passen af? Of is dit deel 2 van het plan 3 (c)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Wat ik me eigenlijk afvraag, als ik een speler koop moet ik hem X aantal weken trainen voor hem te doen stijgen in level, maar als die speler reeds training gekregen heeft bij zijn vorige ploeg wordt dit dan in mindering gebracht of moet dit herbeginnen? Hoe weet je dan wanneer een speler kan/zal stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
osorkon! schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:02:
Wat ik me eigenlijk afvraag, als ik een speler koop moet ik hem X aantal weken trainen voor hem te doen stijgen in level, maar als die speler reeds training gekregen heeft bij zijn vorige ploeg wordt dit dan in mindering gebracht of moet dit herbeginnen? Hoe weet je dan wanneer een speler kan/zal stijgen?
Dat weet je dus niet precies, aangezien zijn TSI afhankelijk is van zijn skills (allemaal). Dus iemand met goed scoren en zwak passen zal een lagere TSI hebben dan iemand met goed scoren en goed passen. Verder is de vorm ook nog van invloed op TSI. Dus teveel factoren waardoor je kunt zien of iemand bijna omhoog gaat in skill.

En de training die hij bij zijn oude ploeg heeft gehad blijft gewoon staan. Dus als een speler bijvoorbeeld goed in scoren in is, dan zou dit uitgedrukt in cijfers een 6,0 kunnen zijn, maar ook een 6,9. Beide keren zie je alleen dat hij goed is. Het voordeel van de speler met achter de komma een ,9 is, is dat hij bijna uitstekend is. Dus die zal waarschijnlijk na 1 training een niveau omhoog gaan. Degene met 6,0 heeft meer weken training nodig.

Wanneer een speler zal stijgen (die je net gekocht hebt) kun je dus niet weten. Maar ga er maar vanuit dat een speler die getraind is net in niveau gestegen is als de manager hem verkoopt, aangezien een manager ook wel begrijpt dat hem 3 weken extra training voor hem niks oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
Ok :) heb nog maar weinig geluk gehad dan, meestal zijn het de volle weken dat ik moet doorlopen voor een speler stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het meestal ook wel een beetje zien/inschatten.

Als iemand 343 speelt, traint ie waarschijnlijk scoren, als ie dan een 19 jarige spits weg doet, is die waarschijnlijk net gepopt.

Doet dezelfde manager een verdediger weg uit zijn jeugdopleiding is de kans iets groter dat hij een cijfer achter de komma heeft.

Kijk ook eens naar de transfergeschiedenis voordat je een speler koopt, en probeer daar conclusies uit te trekken.

Maar het blijft een schemergebied, alleen ervaring helpt je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
Heb nu:

ben wel nieuwsgierig wat je nu gekocht heb.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:08:
[...]

het spijt me erg voor je en ik voel me wat schuldig dat ik ook aangeraden heb PIC te spelen... alhoewel het natuurlijk altijd een lastige keuze is, op basis van hatstats was daar dus idd genoeg grond voor...wel PIC spelen en in de P/D duels eruitvliergen omdat je dan geen hoge Mid-ratings haalt is bijna net zo erg lijkt me (alhoewel je dan naturlijk wel de extra toeschouwers innames en training iig nog hebt)

Mijn team heeft zich iig na een erg moeizaam seizoen netaan weten te handhaven..
maar daarvor was een goal in de 80e minuut nodig... wel compleet terecht, want volgens Alltid sta ik in de top 10% van mn divisie qua hatstats en verder klopt mn team volgens mij wel qua kracht en financiele basis (kan nog altijd geld sparen en hoop volgend seizoen iets van 7,5 miljoen tot 10 miljoen zeker binnen te halen aan pure winst en dan zinnig voor promotie mee te spelen).

Maar ik ben wel erg blij dat dit seizoen voorbij is, wat een frustrerend verlopende serie was het (is dat ook niet een interessante Award, welke manager het meest gefrustreerd zou mogen zijn over tegenzittende uitslagen en onterechte verliezen?)

Wat betreft de Jeugd trouwens, de meest optimale trainingsmethode is met 3 vaste 'parters' een kleine 4-teams-divisie op te zetten: die kun je na 6 wedstrijden (7 weken) binnen 24 uur weer opnieuw opzetten en gaat dan direkt netjes verder:
voor het competitie-element hoef je het dan niet meer te doen, mar het is wel dé methode de hoogste aantallen training je jeugd te geven.
Ik overweeg zelf dit mogelijk te gaan doen, maar voorlopig ga ik wel door met de GoT-jeugdcompetitie, alhoewel ik ook daarvoor eerder voor een systeem ben dat ook garandeert dat instroom makkelijk mogelijk blijft ... ik vrees dat een systeem met 12 teams uiteindelijk een sterfhuis-constructie zou kunnen zijn als wel regelmatig teams kunnen wegvallen, maar instroom praktisch onmogelijk is.

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 14-01-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
Ik gebruikte altijd HT-ratings om mijn opstelling te maken. Wie weet waar ik het kan downloaden?
Als ik op HTratings.com kom dan kan ik de link nergens vinden. En wat is de nieuwste versie eigenlijk

[ Voor 35% gewijzigd door HenkDeBatser op 14-01-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

HenkDeBatser schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:51:
Ik gebruikte altijd HT-ratings om mijn opstelling te maken. Wie weet waar ik het kan downloaden?
Als ik op HTratings.com kom dan kan ik de link nergens vinden. En wat is de nieuwste versie eigenlijk
De laatst beschikbare versie werkt niet meer, dus stop maar met zoeken :) Ik heb Hattrick Manager gekocht voor 5 euro, die werkt ook wel fijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
Bedankt.
Ik ben meer van de gratis hulpprogramma's. HAM vind ik fijn, maar daarmee kan ik geen opstelling mee maken. Dat vond ik een handige functie binnen HT ratings.
Nog meer alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik gebruik Hattrick Organizer voor mijn opstelling. Werkt erg goed. En is gratis.
Vroeger gebruikte ik HT Ratings, maar die werkt niet meer sinds HT-wijzigingen een tijd geleden.

Er zit wel een leercurve in HO. In het begin erg moeilijk, maar uiteindelijk heb ik veel door.
Vooral de training is erg fijn. Je kunt aangeven wat je gaat trainen, het progje berekend wanneer je spelers gaan poppen (conservatief, soms popt er eentje een week eerder).

HAM heeft trouwens wel een opstellingsmaker, maar die was wel erg primitief.

[ Voor 8% gewijzigd door TH0R op 14-01-2009 13:26 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
Ik gebruik Hattrick Coach Professional, heeft ook een opstellingsmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
Met HAM kan ik inderdaad zien hoe de opstelling voor de volgende wedstrijd eruit gaat zien. Je kunt zien wat een speler bijdraagt op zijn positie ed..
Maar je kunt niet van speler wisselen op een bepaalde positie. Daarvoor moet je eerst inloggen op hattrick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Als beheerder van de Ere en Jeugdcompogeit moet ik zeggen dat ik weinig tijd (lees zojuist een onderwijsbaaan) heb om mij diep over de seizoenswisseling bij de jeugd te gaan buigen. Als iemand anders zich daarvoor geroepen voelt dat deze ronde te organiseren graag.
Ik ben overigens voorstander van een grote compo. Met een kleine competitie is het comptitie element wel goeddeels weg en veel soeps komt er toch niet uit bij mij.

@ GoTcup

De finale is wel duidelijk nu het rust is in de tweede leg van de halve finale. Waar gaat de finale gespeeld worden? Neutraal terrein enkele match met uiteraard bekerregels?

[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 14-01-2009 18:04 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Finale:
SC Amsreiw - De TH0Rretjes

SC Amsreiw won met 11-1, De TH0Rretjes met 15-2 in de halve finales

Bekerregels lijkt me vanzelfsprekend, neutraal terrein eigenlijk ook wel :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:57:
[...]

Maar je bent van het passen af? Of is dit deel 2 van het plan 3 (c)? :)
Erhm geen plan. Plan 2 is succesvol nu afgesloten :) Nu moeten we dus knallend naar boven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:44:
Finale:
SC Amsreiw - De TH0Rretjes

SC Amsreiw won met 11-1, De TH0Rretjes met 15-2 in de halve finales

Bekerregels lijkt me vanzelfsprekend, neutraal terrein eigenlijk ook wel :)
Bekerregels en bij de winnaar van vorig seizoen was het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Erhm geen plan. Plan 2 is succesvol nu afgesloten :) Nu moeten we dus knallend naar boven! :)
Hou ons op de hoogte. Wat heb je allemaal gekocht, hoeveel geld heb je nog, hoeveel divisie's ben je van plan in 1x te overbruggen, wat doe je tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Damien2004 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Bekerregels en bij de winnaar van vorig seizoen was het :)
Ok, Swanfield United is de winnaar van afgelopen seizoen toch?

[ Voor 24% gewijzigd door TH0R op 15-01-2009 17:00 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Ress heeft hem vorig seizoen gewonnen als ik op gottrick kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Yup FC Ress heeft de beker van SC Amsreiw overgenomen vorig seizoen omdat ik door de bekerperikelen hem niet kon verdedigen.
Heb Thor al uitgedaagd inmiddels. D

[ Voor 52% gewijzigd door Quintus op 15-01-2009 21:01 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Jeugd competitie gaat ook lekker..
De wedstrijd is bezig, er zijn 94 minuten van de tweede helft gespeeld

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels al weer 125 minuten gespeeld. Wat een bikkels die spelers ook en dat allemaal door de paar uur per dag in het krachthonk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:
Inmiddels al weer 125 minuten gespeeld. Wat een bikkels die spelers ook en dat allemaal door de paar uur per dag in het krachthonk :P
Kun je nog langer wachten voor je weet of je kampioen bent :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:
verbeek is denk ik trots op ze

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:58:
[...]

Ok, Swanfield United is de winnaar van afgelopen seizoen toch?
I wish :) FC Ress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:01:
Als beheerder van de Ere en Jeugdcompogeit moet ik zeggen dat ik weinig tijd (lees zojuist een onderwijsbaaan) heb om mij diep over de seizoenswisseling bij de jeugd te gaan buigen. Als iemand anders zich daarvoor geroepen voelt dat deze ronde te organiseren graag.
Ik ben overigens voorstander van een grote compo. Met een kleine competitie is het comptitie element wel goeddeels weg en veel soeps komt er toch niet uit bij mij.
omdat verder niemand reageert... volgens mij heeft iedereen sowieso wel er voordeel dat de seizoenswiseling rimpelloos en snel veerloopt en men liefst ook geen training verliest...
Wat dat betreft zou er nu al geinventariseerd moeten worden wie er allemaal doorgaat en hoe de indeling zou worden; vóór het einde van de laatste ronde...
dan kan niet al te lang nadat de wedstrijden donderdag zijn afgelopen de eindstand gearchiveeerd en een nieuwe comp opgestart worden, waarna iedereen 5 dagen heeft zich aan te melden; blijven deze uit mogen wmb de plekken opgevuld worden met 'losse' teams.

Ik wil me best wel aanmelden om wat mailtjes vooraf al te sturen en organisatiewerk te doen, of evt een jeugd-competitie aan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:58:
[...]
Kun je nog langer wachten voor je weet of je kampioen bent :P
Jammer genoeg nog niet, moet ik het over twee weken maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb nog geen trainings rapport gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier wel, 1 speler gepopt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zijn er 3 gepopt, waaronder mijn 18jarige middenvelder naar uitmuntend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nee ik bedoel normaal als je dus niets heb gekregen dan zie je toch:"Er is niets veranderd de afgelopen week" ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als vervanger van buddy gebruik ik ook hattrick organiser. Komt al bij al wel overeen, en vind vooral de berkening van de ratings zeer sterk kloppen, beter dan htratings vroeger en buddy.

Al zal het nooit hetzelfde zijn als buddy natuurlijk, was heerlijk progje.

Ik zit in een mooie reeks in II, denk dat top 4 wel te doen moet zijn, wie weet zelfs nog meer ;), toch deel ploegen met disbalans die te pakken zijn.

We zullen zien, normaal binnekort ook weer leuke jeugdspeler die net 17 wordt en zogoed als uitgetraind is in eerste weken van seizoen ;) $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:46:
Nee ik bedoel normaal als je dus niets heb gekregen dan zie je toch:"Er is niets veranderd de afgelopen week" ofzo iets?
De laatste tijd heb ik die berichten niet gehad iig. Vond ik ook al vreemd.

Unknown

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.