Ik ben net nieuw op het spel hattrick, maar is er iemand die mij via MSN kan helpen met het spel.
Mvg Domingo
Mvg Domingo
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Lees de openingspost, lees de spelregels op Hattrick. Daar komt je al een heel eind mee.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:56:
Ik ben net nieuw op het spel hattrick, maar is er iemand die mij via MSN kan helpen met het spel.
Mvg Domingo
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
dank je wel voor de info, ik train positiespel, ik zal gaan sparen voor goede aanvallersSandyman538 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:19:
Je hebt een redelijk gebalanceerd team. Verdediging wel iets sterker dan de aanval, zelf zie ik dat liever andersom. Verder zijn versterkingen in je middenveld altijd welkom. Door een sterker middenveld creeer je meer kansen en kun je dus meer doelpunten maken. Verder moet je echt voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt. Er zijn zoveel optie's binnen hattrick. Heeft allemaal natuurlijk ook te maken welke linie je spelers traint.
[ Voor 14% gewijzigd door ipazza op 28-12-2008 01:11 ]
I don't hate you, I nothing you
Chario2 (818126)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 12:43 ]
Verwijderd
Ah ok, dus vanaf wereldklasse een beetje bekijkenVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:43:
Daarbij komt nog eens dat met jouw plan je gelijk een elftal koopt waarmee je gelijk door wilt stoten en dus niet elke keer je spelers koopt om te verbeteren. Dus dan is de vraag wel begrijpelijk.
Ik speel nu met jonge vleugelspelers rond wereldklasse vleugelspel en de krijgen dan positiespel training om nog 1 a 2 levels te stijgen. Maar als je werkelijk iets met je vleugels zou willen dan zou ik nog net iets gaan zitten en met wat bijstats.
Chario2 (818126)
Verwijderd
-- == Alta Alatis Patent == --
Het is allemaal goed gegaan dus? Alles naar wens verder?Damien2004 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 07:56:
******************GOT CUP***************
Zo de halve finales zijn bekend! Het word denk ik een zeer spannende strijd!
Succes allemaal en moge de beste winnen!
Ik heb 1 aanvallende vleugel (reusachtig vleugelspel, matig passen) die 5/6 sterren haalt. Andere vleugel staat een middenvelder towards middle (bovennatuurlijk positiespel, matig passen) die 4,5/5,5 sterren haalt. Kijk wat je wil en koop zoietsDamien2004 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:19:
I know. Maar wil mijn vleugelspelers door trainen dus tot latere leeftijd. Zo hoef ik niet iedere keer te vervangen. Ik wil ze tot en met de V gewoon behouden.
ga vandaag gewoon motsen en volgende week ook. ik zie het wel, ik ga er vol voorchario2 schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:29:
is het mogelijk dat ik 2 keer mots.
volgende week tegen de nr1, leiderschap coach is matig, nu ts dolgelukkig.
ik mots volgende week tegen de nr1 en win hopelijk.
daarna mots tegen een degredatie kandidaat.
is het mogelijk dat voor ik met de 2e wedstrijd begin de teamgeest op bedaard staat ? of komt hij nog lager uit?
zou wel een stunt zijn in het 1e seizoen van de 6e naar de 5e toe
Chario2 (818126)
Unknown
Dat zijn de lastigste keuzes. Als je PIC speelt en verlies met 0-2 mag je niet eens een PD duel spelen, maar als je niet PIC't kan je TS te slecht zijn om het PD duel te winnen. Ik zou zelf voor normal gaan zodat de kans het grootst blijft dat je daadwerkelijk het PD duel kunt spelen. Dat is mijn inziens toch pas voor later zorg! In ieder geval succes natuurlijkQuintus schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:15:
Hmmz, volgende week mag ik met max 0-1 verliezen thuis om rechtstreekse degradatie uit IV te voorkomen. Zal ik nu PIC of PIN spelen, met het oog op een waarschijnlijk PD duel..... Keuzes.
There is no place like 127.0.0.1
Dat is zeker balen! Maar aangezien Leonardo terug is van blessure dacht ik de award maar eens een andere naam te gevenPrimator schreef op maandag 05 januari 2009 @ 07:53:
Het is dat de Leonardo award naar een team gaat, anders had mijn vleugelspeler een goede kans gehad:
Laatste 3 wedstrijden gespeeld, 3 blessures.
http://alltid.org/player/158977001/
Verwijderd
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ohja hehe maarja dat duurt nooit langVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:42:
Robben is op het moment ook niet geblesseerd en scoorde dit weekend zelfs de beslissende voor Real
Ho ho niet omzeepGrumpyGamerDad schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:41:
Ja, zeg heb ik eindelijk een keer zicht op een award (niet de meest leuke) wordt die omzeep geholpen.
Ik heb op dit moment 5 geblesseerde spelers varierend van 4 weken tot 1 week blesure.
Nou ja ik zie het wel.
hmm, je moet thuis tegen een redelijk zwakker team..Quintus schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:15:
Hmmz, volgende week mag ik met max 0-1 verliezen thuis om rechtstreekse degradatie uit IV te voorkomen. Zal ik nu PIC of PIN spelen, met het oog op een waarschijnlijk PD duel..... Keuzes.
[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 05-01-2009 12:24 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
ik zou normaal spelen. als je niet wil degraderen zou ik nu een mythische of magische mid kopen voor pd duel, nu zijn ze relatief goedkoop (een ouwetje van een jaar of 30).Quintus schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:15:
Chario2 (818126)
[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 05-01-2009 14:48 ]
Verwijderd
volgens mij wel gewoon, althans vorig seizoen is dat zeker gebeurt en op de wiki staat het ook gewoon:Sandyman538 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:47:
De teamgeest wordt toch niet meer gereset tussen de seizoenen in, of zit ik er nou helemaal naast en heb ik dat gewoon in mijn dromen bedacht? Ik kan er niks over vinden in de handleiding.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
De 90 punt ga ik denk ik wel halen met een PIC. Nog wel de training nog even afwachten. Zoals het er naar uit zit komen we met PIC wel richting de 120.RM-rf schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:22:
[...]
hmm, je moet thuis tegen een redelijk zwakker team..
vorige week had die opeens een sterker middenveld om deze week flink terug te valen, waardoor ik vermoed dat die een week terug ge-MOTSed heeft .. met zn slechte coach, vermoedelijk lage teamgeest zal hij nu nooit veel potten kunnen breken volgende week, (alhoewel er voor hem geen grond is niet MOTS te spelen, te verliezen heeft die niks) maar ik zou zeker PIC overwegen om des te sterker in de P/D te gaan, als je PIC kunt blijven spelen én een sterker middenveld kunt halen (waarschijnlijk tegen de 90 punten op je middenveld moet je dan halen).
Unknown
Verwijderd
Unknown
Unknown
Ik kan je een hand geven. Ook mijn seizoen verloopt ongeveer zo. Ga nu richting een brakke VI, dus daar moet ik met speels gemak doorheen kunnen fladderen komend seizoen.Quintus schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:11:
Tjeumpie, op één doelsaldopunt gedegradeerd na een met 2-4 verloren match waarin we wederom sterker waren. Dat is dan de 5e keer dit seizoen of zo. Vreemd, dat ik hier daarom al niet meer van opkijk. Soms is HT zo ongrijpbaar.
Maar goed, dan maar vol richten op de GoT Cup en dan het team eens grondig reorganiseren.
Ja superBrainpower schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:56:
[...]
Het is allemaal goed gegaan dus? Alles naar wens verder?
Verwijderd
ik ga je proberen te helpen, zelf train ik scoren en het is natuurlijk de bedoeling dat de spits veel scoort.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
Ik wil voor het komend seizoen mijn teampje versterken met een spits.
Is het slimmer om nu alvast te zoeken, of aan het begin van het komende seizoen?
Ik zoek een 25+ of 27+ (oid) en heb +/- een miljoen budget.
Heb nu:
19jarige solid scoring/solid passing
32jarige solid scoring/passable passing
31jarige solid scoring/passable passing
22jarige inad scoring/inad passing (reserve)
Speel 3-5-2 en train playmaking/short passing (Dus dat krijgt die niet)
Een of twee van mijn spitsen gaan mits ik er een leuk prijsje voor kan krijgen het veld ruimen.
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag uiteraard.
Chario2 (818126)
je haalde echt een beter mid als hij ? speelde je pic of pin?Quintus schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:11:
Tjeumpie, op één doelsaldopunt gedegradeerd na een met 2-4 verloren match waarin we wederom sterker waren. Dat is dan de 5e keer dit seizoen of zo. Vreemd, dat ik hier daarom al niet meer van opkijk. Soms is HT zo ongrijpbaar.
Maar goed, dan maar vol richten op de GoT Cup en dan het team eens grondig reorganiseren.
Chario2 (818126)
Ja een beter mid, betere def en betere aanval en ik speelde PIC. Ook bijna 50 hatstats meer.chario2 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:41:
[...]
je haalde echt een beter mid als hij ? speelde je pic of pin?
Unknown
voortaan maar mijn advies oopvolgenQuintus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Ja een beter mid, betere def en betere aanval en ik speelde PIC. Ook bijna 50 hatstats meer.
Chario2 (818126)
Verwijderd
als je een kleine competie heb moet je steeds inventariseren hoe de competitie er uit gaat zien. lijkt mij dat een grote competitie makkelijker is, dat is mijn voorkeur.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:48:
De jeugdcompetitie loopt ten einde, moeten we niet gaan inventariseren wie er verder gaan? Tevens gaan we op dezelfde voet verder of gaan we voor een andere opzet. Volgens mij is er een keer voorbij gekomen om kleinere competities te gaan draaien.
Chario2 (818126)
Verwijderd
The_Blade (FCThe_Blade): 11e ronde beker en eerste seizoen III gelijk promotie naar II.Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:58:
****GOT AWARDS****
Aangezien het moment weer aangebroken is om de Got Awards uit te reiken zoek ik naar kandidaten
En dan wel voor de Rinus Michels AwardWie steekt er dit seizoen met kop en schouders boven uit?
Wie is heeft iets bereikt dat een bijzondere prestatie is? Kortom wie moeten we nomineren?
Uiteraard zal de vak jury uiteindelijk de beslissing gaan maken
Verwijderd
En waar ga je ze op trainen?Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:35:
Heb twee schitterende Italiaantjes gekocht
17 jaar 4 dagen
Extra: Koppen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig
17 jaar en 10 dagen
Extra: Koppen
Pos. Uitstekend
Pas. Matig.
Horen bij de beste vijf 17 jarige onder de 15 dagen van Italië (nummer 2 en nummer 4)
Positiespel uiteraard
Inderdaad een zeer goede prestatieVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:28:
[...]
The_Blade (FCThe_Blade): 11e ronde beker en eerste seizoen III gelijk promotie naar II.
Hij heeft hem volgens mij vorig seizoen ook al gewonnen, maar tja dit is toch wel een bijzondere prestatie.
Maar je bent van het passen af? Of is dit deel 2 van het plan 3 (c)?Damien2004 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:
[...]
Positiespel uiteraardHopelijk word er één toegevoegd
Dat weet je dus niet precies, aangezien zijn TSI afhankelijk is van zijn skills (allemaal). Dus iemand met goed scoren en zwak passen zal een lagere TSI hebben dan iemand met goed scoren en goed passen. Verder is de vorm ook nog van invloed op TSI. Dus teveel factoren waardoor je kunt zien of iemand bijna omhoog gaat in skill.osorkon! schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:02:
Wat ik me eigenlijk afvraag, als ik een speler koop moet ik hem X aantal weken trainen voor hem te doen stijgen in level, maar als die speler reeds training gekregen heeft bij zijn vorige ploeg wordt dit dan in mindering gebracht of moet dit herbeginnen? Hoe weet je dan wanneer een speler kan/zal stijgen?
Verwijderd
ben wel nieuwsgierig wat je nu gekocht heb.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
Ik wil voor het komend seizoen mijn teampje versterken met een spits.
Is het slimmer om nu alvast te zoeken, of aan het begin van het komende seizoen?
Ik zoek een 25+ of 27+ (oid) en heb +/- een miljoen budget.
Heb nu:
19jarige solid scoring/solid passing
32jarige solid scoring/passable passing
31jarige solid scoring/passable passing
22jarige inad scoring/inad passing (reserve)
Speel 3-5-2 en train playmaking/short passing (Dus dat krijgt die niet)
Een of twee van mijn spitsen gaan mits ik er een leuk prijsje voor kan krijgen het veld ruimen.
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag uiteraard.
Chario2 (818126)
het spijt me erg voor je en ik voel me wat schuldig dat ik ook aangeraden heb PIC te spelen... alhoewel het natuurlijk altijd een lastige keuze is, op basis van hatstats was daar dus idd genoeg grond voor...wel PIC spelen en in de P/D duels eruitvliergen omdat je dan geen hoge Mid-ratings haalt is bijna net zo erg lijkt me (alhoewel je dan naturlijk wel de extra toeschouwers innames en training iig nog hebt)Quintus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Ja een beter mid, betere def en betere aanval en ik speelde PIC. Ook bijna 50 hatstats meer.
[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 14-01-2009 12:01 ]
[ Voor 35% gewijzigd door HenkDeBatser op 14-01-2009 12:53 ]
De laatst beschikbare versie werkt niet meer, dus stop maar met zoekenHenkDeBatser schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:51:
Ik gebruikte altijd HT-ratings om mijn opstelling te maken. Wie weet waar ik het kan downloaden?
Als ik op HTratings.com kom dan kan ik de link nergens vinden. En wat is de nieuwste versie eigenlijk
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 8% gewijzigd door TH0R op 14-01-2009 13:26 ]
Trotse vader!
[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 14-01-2009 18:04 ]
Unknown
Trotse vader!
Erhm geen plan. Plan 2 is succesvol nu afgeslotenSandyman538 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:57:
[...]
Maar je bent van het passen af? Of is dit deel 2 van het plan 3 (c)?
Bekerregels en bij de winnaar van vorig seizoen was hetTH0R schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:44:
Finale:
SC Amsreiw - De TH0Rretjes
SC Amsreiw won met 11-1, De TH0Rretjes met 15-2 in de halve finales
Bekerregels lijkt me vanzelfsprekend, neutraal terrein eigenlijk ook wel
Hou ons op de hoogte. Wat heb je allemaal gekocht, hoeveel geld heb je nog, hoeveel divisie's ben je van plan in 1x te overbruggen, wat doe je tussendoor?Damien2004 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42:
[...]
Erhm geen plan. Plan 2 is succesvol nu afgeslotenNu moeten we dus knallend naar boven!
Ok, Swanfield United is de winnaar van afgelopen seizoen toch?Damien2004 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42:
[...]
Bekerregels en bij de winnaar van vorig seizoen was het
[ Voor 24% gewijzigd door TH0R op 15-01-2009 17:00 ]
Trotse vader!
[ Voor 52% gewijzigd door Quintus op 15-01-2009 21:01 ]
Unknown
De wedstrijd is bezig, er zijn 94 minuten van de tweede helft gespeeld
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Kun je nog langer wachten voor je weet of je kampioen bentVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:
Inmiddels al weer 125 minuten gespeeld. Wat een bikkels die spelers ook en dat allemaal door de paar uur per dag in het krachthonk
Unknown
verbeek is denk ik trots op zeVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:
Inmiddels al weer 125 minuten gespeeld. Wat een bikkels die spelers ook en dat allemaal door de paar uur per dag in het krachthonk
Chario2 (818126)
I wishTH0R schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:58:
[...]
Ok, Swanfield United is de winnaar van afgelopen seizoen toch?
omdat verder niemand reageert... volgens mij heeft iedereen sowieso wel er voordeel dat de seizoenswiseling rimpelloos en snel veerloopt en men liefst ook geen training verliest...Quintus schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:01:
Als beheerder van de Ere en Jeugdcompogeit moet ik zeggen dat ik weinig tijd (lees zojuist een onderwijsbaaan) heb om mij diep over de seizoenswisseling bij de jeugd te gaan buigen. Als iemand anders zich daarvoor geroepen voelt dat deze ronde te organiseren graag.
Ik ben overigens voorstander van een grote compo. Met een kleine competitie is het comptitie element wel goeddeels weg en veel soeps komt er toch niet uit bij mij.
Verwijderd
Jammer genoeg nog niet, moet ik het over twee weken maar doen.Quintus schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:58:
[...]
Kun je nog langer wachten voor je weet of je kampioen bent
Verwijderd
De laatste tijd heb ik die berichten niet gehad iig. Vond ik ook al vreemd.Damien2004 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:46:
Nee ik bedoel normaal als je dus niets heb gekregen dan zie je toch:"Er is niets veranderd de afgelopen week" ofzo iets?
Unknown
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq