![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Ik heb zaterdag en gisteren mijn shadow priest geleveled van 34 naar 40
Duurde even, maar dan heb je ook wat, shadowform FTW en mount natuurlijk. Nu ga ik de BGs in om een te kijken of ik een deuk in een pakje boter kan smelten 
ps. heb na 1155 berichten maar eens een nieuw topic aangemaakt
ps. heb na 1155 berichten maar eens een nieuw topic aangemaakt
Vanwege het gebrek aan tanks voor het eerst met mijn warrior karazhan is geweest.Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:44:
maar goed. Je moet dus iig 27% block hebbenz o kan je met shieldblock up tot 102% komen zodat je eigenlijk zeker bent dat je niet (nou ja1% is d'r altijd) gecrushed wordt.
dodge/parry zijn zeker in p2 aan te raden en als je moroes trinket hebt gebruik die dan zo veel mogelijk in p2, dus gewoon steeds gebruiken als die up is. Klinkt misschien niet zoals je dat dign normaal gebruikt, maar in p2 is het zeker aan te raden dat wel te doen.
En vanavond gaan voor prince, betekend dit dat de gear die ik draag onvoldoende is gezien het bovenstaande : http://eu.wowarmory.com/c...r=Earthen+Ring&n=Caramonn
(ik heb geen andere trinkets etc, dit is de gear waar ik prince mee zou moeten gaan doen,
Buffed kom ik iig uit op 17k, 18k met shout)
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 252070
hmm ik hoop wel dat je pas bg gaat op lvl 49? =P
gister boost gehad van een irl vriend (bar druid) in brd. eerst een uur lopen zoeken hoe je die key krijgt en daarna ook nog naar die torch die bleek te droppen van de torchkeeper -.- maar weet iemand of ze beal'gar sterker hebben gemaakt want hij die tank (bear druid 3/4 tier 4 en staff van scc full epic) neer in 12 secs... hoe willen ze dat ooit doen in een 5man party met een normale tank....
gister boost gehad van een irl vriend (bar druid) in brd. eerst een uur lopen zoeken hoe je die key krijgt en daarna ook nog naar die torch die bleek te droppen van de torchkeeper -.- maar weet iemand of ze beal'gar sterker hebben gemaakt want hij die tank (bear druid 3/4 tier 4 en staff van scc full epic) neer in 12 secs... hoe willen ze dat ooit doen in een 5man party met een normale tank....
Dat zou prima moeten gaan Sabriel, ik heb zaterdag prince nog getanked ( 1-shotted ) met mijn green belt en boots ( heb inmiddels nieuwe boots )sabriel schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
[...]
Vanwege het gebrek aan tanks voor het eerst met mijn warrior karazhan is geweest.
En vanavond gaan voor prince, betekend dit dat de gear die ik draag onvoldoende is gezien het bovenstaande : http://eu.wowarmory.com/c...r=Earthen+Ring&n=Caramonn
(ik heb geen andere trinkets etc, dit is de gear waar ik prince mee zou moeten gaan doen,
Buffed kom ik iig uit op 17k, 18k met shout)
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Dunemaul&n=Bonk
ik voorzie geen problemen.
Edit
overigens hangt het natuurlijk ook af van de rest van je raid. Maar als je healers en dps van het zelfde niveau gear zijn, lijkt mij dat er weinig aan de hand is.
[ Voor 10% gewijzigd door M617573 op 11-03-2008 10:28 ]
ik ga het eerst gewoon eens proberen, we zien wel wat eruit komtAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
Armory link
[ Voor 5% gewijzigd door HanH op 11-03-2008 10:26 ]
L2P, sorry normaal zeg ik dat niet zo gauw maar neer binnen 12s, dat is echtAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
Echt, ik heb hem gedaan met zowel mijn warrior als mijn tankadin, en dat was zonder healer, beide keren met zijn 2-en. Eerste keer met mage, 2de keer met warlock.
Het verschil kan zijn natuurlijk dat een druide in bear-vorm niet gebruik kan maken van een pot etc, terwijl een warrior en paladin dat wel kunnen.
Weet niet wat je druid verkeerd deed, maar heb pas een boost gehad van een hunter en die pet had er verder niet echt moeite mee.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
Mijn eerste keren Prince tanken ging met 15/16k HP buffed
(Maar goed toen was er nog geen Badge Gear e.d.)
Maare, als ik het goed begrijp moet met dikke spam healing een tank ook een Enrage kunnen eten? Of heb je echt iets nodig van Last Stand, Trinkets, Shield Wall? Als het eerste het geval is dan word het niet zo'n probleem gok ik.
Maare, als ik het goed begrijp moet met dikke spam healing een tank ook een Enrage kunnen eten? Of heb je echt iets nodig van Last Stand, Trinkets, Shield Wall? Als het eerste het geval is dan word het niet zo'n probleem gok ik.
ja dustwhallow marsch is egt goed nu, het heeft nu ook echt die outland feeling en supper lekker xp en vult inderdaad een mooi gat op waar ik meestal bleef haken.HanH schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:24:
[...]
ik ga het eerst gewoon eens proberen, we zien wel wat eruit komt. Op 49 natuurlijk ook. Op dit moment niet heel veel zin om super snel te levelen, moet wel nog Orb of Lorica hebben van mijn SM quest. Dustwallow Marsch is trouwens echt perfect nu, heb gisteren van 38-40 in iets van 4 uur gedaan.
Citaat uit het vorige topic laatste pagina:
Gebruiken mensen dat nog echt?
maar goed, buiten Omen, een fatsoenlijk raidframe en iets van deadly bossmods heb je niet zoveel meer nodig om te raiden.
Buiten die 3 gaat je eigen voorkeur spelen voor mods, zo gebruik ik KLIK waarbij ik heel simpel onder een aantal muisknoppen wat heals kan binden (middle button voor chainheal, rechter button voor healing wave, ctrl+rmk voor het verwijderen van poisons etc etc).
Door het dan simpelweg boven een raidframpje van iemand te gaan hangen en op hem middle/rechtermuis klikken cast hij die heal op die speler.
Zo kan ik altijd de boss getarget houden om te zien wat die aan het doen is.
Mijn guild stelt CTraid VERPLICHT. ik heb hem inderdaad geladen staat maar ik heb hem ingestelt dat hij niet zichtbaar voor me is want ik gebruik Pefectraid omdat het ideal is voor healers. ik heb ook healbot geprobeerd maar het grootste nadeel daarvan is dat ik mijn stacks niet die op me lifebloom en de duratoin. verder gebruik ik het gebruikelijke Xperl + omen + wings voor raids.
het moet idd wel kunnen, maar zolang je geen 25% block hebt kan je als tank met wat unlucky crushings zo de grond in worden geramt. Healers moeten gewoon goed opletten en 25% block is gewoon erg aan te raden.Qoriox schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:23:
[...]
Dat zou prima moeten gaan Sabriel, ik heb zaterdag prince nog getanked ( 1-shotted ) met mijn green belt en boots ( heb inmiddels nieuwe boots )
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Dunemaul&n=Bonk
ik voorzie geen problemen.
Wanneer ik met jou als MT prince zou moeten doen zou ik toch graag mijn plekje afstaan met die gear moeten je healers erg goed opletten. Zeker in p2.
het is en blijft lastig om gear in te schatten, ik heb een groot deel van karazhan gedaan in tier 2 (dat had ongeveer 10k HP unbuffed op 70, bijna def capped en 20% block). Ok de hp waren wat laag, maar met felsteel gloves timewardens legging(pre nerf) SH head kwam zat ik zo op de defense cap.
nu zit ik op 504 defense(544 max) en 16.4k hp unbuffed. Dus het is lastig om in te schatten wat voor gear je precies nodig hebt.
iig 25% block is altijd goed maar 490 defense is een must natuurlijk
[ Voor 25% gewijzigd door Kevinp op 11-03-2008 10:32 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Nou is het al een tijdje geleden dat ik me echt met tanking meuk heb bezig gehouden, maar volgens mij klopt dit niet. Uncrushable word je met 102% (was het niet 102.4 ?Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:44:
maar goed. Je moet dus iig 27% block hebbenz o kan je met shieldblock up tot 102% komen zodat je eigenlijk zeker bent dat je niet (nou ja1% is d'r altijd) gecrushed wordt.
dodge/parry zijn zeker in p2 aan te raden en als je moroes trinket hebt gebruik die dan zo veel mogelijk in p2, dus gewoon steeds gebruiken als die up is. Klinkt misschien niet zoals je dat dign normaal gebruikt, maar in p2 is het zeker aan te raden dat wel te doen.
onze tanks gebruiken altijd shieldwall op de 1e als er geen trap is en last stand op 2esn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:28:
Mijn eerste keren Prince tanken ging met 15/16k HP buffed(Maar goed toen was er nog geen Badge Gear e.d.)
gewoon spamhealen en dan is het geen probleem
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kunstig, dat lukt er niet veel denk ikAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
maar weet iemand of ze beal'gar sterker hebben gemaakt want hij die tank (bear druid 3/4 tier 4 en staff van scc full epic) neer in 12 secs... hoe willen ze dat ooit doen in een 5man party met een normale tank....
ik denk dat die hunter volley deed voor de adds, want die doen elke 2 secs een 500 fire dmg hit en hij spawned er iets van 12 en bael'gar geeft een stacking fire ress debuff die met (3) +260 fire damge geeft. voor we dit door hadden waren we al dood. 2e keer ging soepelExitium schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Weet niet wat je druid verkeerd deed, maar heb pas een boost gehad van een hunter en die pet had er verder niet echt moeite mee.
yep: http://www.ehow.com/how_2...hable-world-warcraft.html stap 3HolyCorn schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:30:
[...]
Nou is het al een tijdje geleden dat ik me echt met tanking meuk heb bezig gehouden, maar volgens mij klopt dit niet. Uncrushable word je met 102% (was het nie t102.4 ?) avoidance, maar dat hoeft niet puur van shieldblock te komen toch ? Iirc is het gewoon je combined total van dodge/block/parry + shieldblock.
Hij spawnt er totaal 4, elk op 20% health minder: http://www.wowwiki.com/Bael'GarAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:32:
[...]
ik denk dat die hunter volley deed voor de adds, want die doen elke 2 secs een 500 dmg hit en hij spawned er iets van 12 en bael'gar geeft een stacking fire ress debuff die met (3) +260 fire damge geeft. voor we dit door hadden waren we al dood. 2e keer ging soepel
[ Voor 31% gewijzigd door HanH op 11-03-2008 10:34 ]
Die is makkelijk te doen met 4 man @ lvl 55 (Warr hpriest rogue + fire(!) mage) in gewone questreward gear.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:
Een ieder bedankt. Ik denk dat ik eerst Maiden d'r gloves blijf gebruiken die heb ik voor hit gesocket omdat ik daar wat slack (97/6.15% nu en 11 expertise rating). Ik denk dat ik dan ook na 2.4 eerst die nieuwe tanking belt ga halen ivm hit en expertise upgrade (nog 10 badges) en daarna de chest (zomg nog langer sparen
).
Omdat het onze tweede serieuze try op Prince was kan ik nog weinig zeggen over healing. Al was de disconnect van de 2e healer niet echt bevordelijk op de laatste poging, toch wel grappig dat het een maar 10% slechtere poging was dan onze beste van gisteravond.
Shout en clap (improved specced) probeer ik altijd op te houden, en ververs dit halverwege de timer in verband met resists (heeft volgens mij ook met te weinig hit te maken). Ik heb 506 def, 26.26% block (dus shield block enchant regelen in plaats van stamina). Ik heb nu nog de 2000 armor pots van mijn twink alchemist, ik zal kijken naar die andere. Trinket van Moroes is voor ons nog niet gedropt, ik gebruik Adamantite figurine en Dabiri's enigma.
Een van de grootste problemen op Prince was gister het feit dat er 4 melee (inclusief ik) meewaren en dat voice bij mij niet werkte. Ik zag een infernal laat (en had het in chat gemist) waardoor de verplaatsing te laat was, ja dan ben je gezien.
/offtopic RaseriaN kom maar uit je hoek, het siert je dat je je fout toegeeft en het was ook nog vroeg
Omdat het onze tweede serieuze try op Prince was kan ik nog weinig zeggen over healing. Al was de disconnect van de 2e healer niet echt bevordelijk op de laatste poging, toch wel grappig dat het een maar 10% slechtere poging was dan onze beste van gisteravond.
Shout en clap (improved specced) probeer ik altijd op te houden, en ververs dit halverwege de timer in verband met resists (heeft volgens mij ook met te weinig hit te maken). Ik heb 506 def, 26.26% block (dus shield block enchant regelen in plaats van stamina). Ik heb nu nog de 2000 armor pots van mijn twink alchemist, ik zal kijken naar die andere. Trinket van Moroes is voor ons nog niet gedropt, ik gebruik Adamantite figurine en Dabiri's enigma.
Een van de grootste problemen op Prince was gister het feit dat er 4 melee (inclusief ik) meewaren en dat voice bij mij niet werkte. Ik zag een infernal laat (en had het in chat gemist) waardoor de verplaatsing te laat was, ja dan ben je gezien.
/offtopic RaseriaN kom maar uit je hoek, het siert je dat je je fout toegeeft en het was ook nog vroeg
nee hijspawnde er een stuk meer. dus ik denk dat hij inderdaad veranderd is. en als je inderdaad die spawns van de tank af houd moet het tedoen zijn maar als je met een 70 druid tank gaat zie je dit niet snel aankomenHanH schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:32:
[...]
Hij spawnt er totaal 4, elk op 20% health minder: http://www.wowwiki.com/Bael'Gar

des al niet te min, eerste boss epic chain van arena dus ik was al blij. ook was het wel grappig bij emperor want die vriend zou hem even pullen zodat we niet de hele room hoefte te clearen. niet bij stil gestaan dat de duer achter ons zou dicht slaan en de hele room zou agro'en (200 man ofzo) maarja het was voor ons beide meer dan een jaar geleden dat we deze instance gedaan hadden.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 11-03-2008 10:41 ]
@Kevinp:
Ik vind het toch best matig dat je als tank op een dergelijk niveau niet weet dat je met 102.4% combined avoidance (Block + Dodge + Parry + Miss chance, laatste word VAAK vergeten) je VOLLEDIG uncrushable bent. Nee, er is niet zoiets als een 1% kans dat je nog gecrushed word. Zo werken combat Tables simpelweg niet. De enige reden waarom je als tank nog gecrushed kan worden is simpelweg omdat je Shield Block dan niet up is. (Of door parried attacks of bosses die 2handed knokken, kan je shield block soms wel is weggevreten worden voordat je hem kan refreshen) Tanks zullen Passive Crush Immune niet halen zonder hun Gear insane te gimpen, maar het is gedaan door sommige mensen, puur voor fun. (Zie Elitistjerks)
Uiteraard 490 Defense om jezelf uncritable te maken. (Dit is WEL te omzijlen door verschillende factoren, maar in een normale PvE boss situatie ben je met 490 Def. crit immune)
[edit]
In me avoidance gear loop ik met iets over de 550 Defense, meer dan 30% Dodge, meer dan 25% Block en meer dan 24% Parry, iets over de 8,5% miss kans, en dan draag ik nog maar 3/5 Tier 6, geen Moroes Dodge Trinket (heb hem nog altijd niet
) en ook een aantal andere extreme Dodge items (Legs Akama, Bracers) heb ik nog niet.
Ik vind het toch best matig dat je als tank op een dergelijk niveau niet weet dat je met 102.4% combined avoidance (Block + Dodge + Parry + Miss chance, laatste word VAAK vergeten) je VOLLEDIG uncrushable bent. Nee, er is niet zoiets als een 1% kans dat je nog gecrushed word. Zo werken combat Tables simpelweg niet. De enige reden waarom je als tank nog gecrushed kan worden is simpelweg omdat je Shield Block dan niet up is. (Of door parried attacks of bosses die 2handed knokken, kan je shield block soms wel is weggevreten worden voordat je hem kan refreshen) Tanks zullen Passive Crush Immune niet halen zonder hun Gear insane te gimpen, maar het is gedaan door sommige mensen, puur voor fun. (Zie Elitistjerks)
Uiteraard 490 Defense om jezelf uncritable te maken. (Dit is WEL te omzijlen door verschillende factoren, maar in een normale PvE boss situatie ben je met 490 Def. crit immune)
[edit]
In me avoidance gear loop ik met iets over de 550 Defense, meer dan 30% Dodge, meer dan 25% Block en meer dan 24% Parry, iets over de 8,5% miss kans, en dan draag ik nog maar 3/5 Tier 6, geen Moroes Dodge Trinket (heb hem nog altijd niet

[ Voor 15% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 10:46 ]
Anoniem: 234465
Zo gister 62 gedingt met m'n lock, en fel armor geleerd erg vette skill.
Is het nu ook zo dat fel armor ervoor zorgt dat ik meer healing krijg als iemand mij healt? lijkt er namelijk wel op
Gister ook op aanraden van een vriend de mod "Questhelper" gedownload, damn dit is echt een te goede mod om snel te levelen.
De mod wijst precies aan hoe je het snelst van quest naar quest kan en wat je moet killen etc echt een aanrader dus !
Is het nu ook zo dat fel armor ervoor zorgt dat ik meer healing krijg als iemand mij healt? lijkt er namelijk wel op
Gister ook op aanraden van een vriend de mod "Questhelper" gedownload, damn dit is echt een te goede mod om snel te levelen.
De mod wijst precies aan hoe je het snelst van quest naar quest kan en wat je moet killen etc echt een aanrader dus !
Healing Taken word, zover ik kan lezen er ook door 'affected'. Kortom, mensen zullen op jou 20% sterkere heals krijgen, i.t.t. mensen zonder Fel Armor. (Rogue's kunnen bijv. een soort gelijk iets krijgen uit hun Talent Build, wel in andere percentages dacht ikAnoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:52:
Zo gister 62 gedingt met m'n lock, en fel armor geleerd erg vette skill.
Lol. Heb net pas het filmpje van LotWK gekeken. Waarom rent die wuzz warrior eigenlijk weg?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Mijn echte raid addons zijn Omen, Grid, DBM en Ora2. Verder SWstats voor de meters (meer voor erbij, niet echt noodzakelijk)
CTraid heb ik niet vanwege de reden dat deze nogal outdated is. Er zijn zat alternatieve addons die bovendien nog eens minder geheugen gebruiken.
Gisteren een collega geholpen met zijn Paladin Epic Mount quest. Moet alleen nog even de sleutel voor scholo zien te regelen zodat we de baas kunnen summonen in Rattlegore's kamer. DMwest was overigens een eitje, de imp-race om de sleutel te halen (die ik nog steeds niet had) was 'moeilijker' (lees: irritanter)
Verder is het goud geld verdienen als je eenmaal lv70 bent. Mijn shaman had zga alle quests in netherstorm openstaan. Ik begon afgelopen zondag met 2 G en nu staat de teller op 973G.
CTraid heb ik niet vanwege de reden dat deze nogal outdated is. Er zijn zat alternatieve addons die bovendien nog eens minder geheugen gebruiken.
Gisteren een collega geholpen met zijn Paladin Epic Mount quest. Moet alleen nog even de sleutel voor scholo zien te regelen zodat we de baas kunnen summonen in Rattlegore's kamer. DMwest was overigens een eitje, de imp-race om de sleutel te halen (die ik nog steeds niet had) was 'moeilijker' (lees: irritanter)
Verder is het goud geld verdienen als je eenmaal lv70 bent. Mijn shaman had zga alle quests in netherstorm openstaan. Ik begon afgelopen zondag met 2 G en nu staat de teller op 973G.
omdat het aan ze shoulders en shield te zien, geen warrior is maar een bubbleboy (paladin). halverwege het filmpje zet ie al rijdend op een mount ze devotion aura ook nog eens aan.RaDKiLL schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:54:
Lol. Heb net pas het filmpje van LotWK gekeken. Waarom rent die wuzz warrior eigenlijk weg?
[ Voor 12% gewijzigd door Zontar op 11-03-2008 11:01 ]
Maiden gloves met een +10 stam patch en 2x12 stam gems zijn in dit geval superieur. Je hebt of de keuze tussen 1% meer kans om geen dmg te happen of gegarandeerd wat extra hp. Nou ga je op prince P2 geheid een white hit + trash + parry + white hit krijgen, hoeveel dodge je ook hebt, dus hoe meer hp hoe beter.Waar ik een vraag over heb, welke gloves/stats zijn beter op Prince. In P2 gaat ie harder/sneller slaan, is het dan beter om meer parry te hebben (T4 geeft iets van 2%), of meer block rating en value?
Zolang healer mana geen probleem is is stam+armour altijd beter dan avoidance. En op prince zitten healers in P1 eigenlijk uit hun neus te vreten en zolang je dps enigzins hoog is in P3 ook.
Niet altijd. Parry wil je alleen hebben op bosses waarbij een instagib als tank geen risico is. Parry geeft je dan wel een minimale hoeveelheid threat extra, maar het betekent ook dat je sneller slaat en dus vaker geparried wordt. Dodge is voor avoidance altijd beter dan parry, en expertise is voor zowel avoidance als threat altijd beter dan parry.Als tank wil je dus *juist wel* increased parry chance hebben; minder schade op jouw kont en meer schade (dus threat) op de baas. Expertise rating (en defense rating, maar in veel mindere mate per punt) helpt om parries van de boss tegen te gaan.
Expertise tot dodge cap > hit > expertise > block value > str > parry voor een threat increase.
Ik kan de link naar het plaatje even niet vinden, maar, nee. je hebt GEEN 25% block nodig om uncrushable te zijn. Zolang Miss + Parry + Dodge + Block meer dan 27.7% is ben je uncrushable met shield block aan. Volgens mijn kan een warrior dit naakt halen.het moet idd wel kunnen, maar zolang je geen 25% block hebt kan je als tank met wat unlucky crushings zo de grond in worden geramt. Healers moeten gewoon goed opletten en 25% block is gewoon erg aan te raden.
[ Voor 14% gewijzigd door Hmzaniac op 11-03-2008 11:05 ]
Ik heb een WOS-post!
We negeerden de adds gewoon, zowel hunter, pet als ik en de andere druid die geboost werden zaten vol op Bael'gar.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:32:
ik denk dat die hunter volley deed voor de adds, want die doen elke 2 secs een 500 fire dmg hit en hij spawned er iets van 12 en bael'gar geeft een stacking fire ress debuff die met (3) +260 fire damge geeft. voor we dit door hadden waren we al dood. 2e keer ging soepel
Zit er trouwens aan te denken om ipv een Shaman een Tauren Warrior te maken. Alleen is een warrior wel wat lastig om te lvlen. Heeft iemand hier misschien een build voor, ik kom namelijk vooral alleen maar tanking builds tegen en dat is voor het lvlen helemaal niks volgens mij.
Uiteindelijk wil in natuurlijk wel gaan tanken, wil het eens onder de knie krijgen in de toekomst.
Uiteindelijk wil in natuurlijk wel gaan tanken, wil het eens onder de knie krijgen in de toekomst.
[ Voor 15% gewijzigd door daroy op 11-03-2008 11:05 ]
Aye, +hit helpt idd tegen resists afaik.NoEinstein schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:35:
Een ieder bedankt. Ik denk dat ik eerst Maiden d'r gloves blijf gebruiken die heb ik voor hit gesocket omdat ik daar wat slack (97/6.15% nu en 11 expertise rating). Ik denk dat ik dan ook na 2.4 eerst die nieuwe tanking belt ga halen ivm hit en expertise upgrade (nog 10 badges) en daarna de chest (zomg nog langer sparen).
vroeg
Uiteindelijk mag het niet uitmaken of je veel melee mee hebt: het is aan hun om er voor te zorgen dat ze de enfeebles / shadownovas overleven/ontwijken. Pots, stones, bandages en een enkele verdwaalde heal zou meer dan voldoende moeten zijn om ze up te houden. Voor een ranged dps is het wel makkelijker, maar het zou je progress niet (lang) mogen beïnvloeden.
Als tank de infernals spotten kan idd vervelend zijn; ook als je geen gnome bent zie je niet veel meer dan Prince en/of je eigen kont. Gebruiken jullie geen TS / Ventrillo? (prettiger dan ingame chat)
Meheheh boel theorycrafting over crushes..... heb ik als druid geen last van. Stack armor + dodge, spamheals en gááááán (Prince tanken is leuk)
[edit]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
het zou echt niet de eerste keer voorkomen dat ik met block up nog een cursh tegen krijg kan je zeggen wat je wil. Ik snap alleen niet waarom je die moroes trinket wil zo goed is die niet. De beste trinket die je kan hebben blijft die uit BWL.sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:43:
@Kevinp:
[edit]
In me avoidance gear loop ik met iets over de 550 Defense, meer dan 30% Dodge, meer dan 25% Block en meer dan 24% Parry, iets over de 8,5% miss kans, en dan draag ik nog maar 3/5 Tier 6, geen Moroes Dodge Trinket (heb hem nog altijd niet) en ook een aantal andere extreme Dodge items (Legs Akama, Bracers) heb ik nog niet.
zelf zit ik op:(met motw)
# Dodge: 30.94%
# Parry: 19.06%
# Block: 29.16%
waarbij ik nog de kara neck, en boots heb. wel heb ik head+gloves t6, en akama leggings. dat is toch al 79% avoidance van block parry en dodge. En toch krijg je zo af en toe nog een crushing op je dak. zelfs met shieldblock up. Zo ver ik weet heeft ALLES in wow 1% kans om te doen, behalve crits, zelfs met 164 spellhit krijg je nog resists.
ook heb je maar 490 defense nodig, toch ga ik zelf niet onder de 500, gewoon een gevoel dat het dan toch allemaal net iets veiliger is. hetzelfde geld voor die 25% block, Zeker gezien de introductie van expertise rating zouden ze dat zomaar op bosses kunnen doen, waardoor je parry nuttelozer is.
verder zijn er bosses waarbij je gewoon 25% block moet hebben(illidan) maar die crushen dan weer niet.
1 woord: Furydaroy schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:03:
Zit er trouwens aan te denken om ipv een Shaman een Tauren Warrior te maken. Alleen is een warrior wel wat lastig om te lvlen. Heeft iemand hier misschien een build voor, ik kom namelijk vooral alleen maar tanking builds tegen en dat is voor het lvlen helemaal niks volgens mij.
Zorg dat je 2 leuke 1 handers krijgt en spec jezelf volledig in de fury tree, op die manier kan je zeker goed levelen omdat je snel rage opbouwd en best dikke crits maakt.
Anoniem: 85278
Gisteren voor het eerst 5 bosses in Bt op 1 avond gekilled, hopelijk kunnen we dit een beetje vasthouden zodat we wat meer raiddagen overhouden voor boss 8 en 9 
ook wel leuk, GoT forum camper doet 3046 dps op akama.
http://www.wwsscoreboard.com/bossclassview.php?bossid=3
das dus gedeelde plek 12 op de world-list.
ook wel leuk, GoT forum camper doet 3046 dps op akama.
http://www.wwsscoreboard.com/bossclassview.php?bossid=3
das dus gedeelde plek 12 op de world-list.
Dan:het zou echt niet de eerste keer voorkomen dat ik met block up nog een cursh tegen krijg kan je zeggen wat je wil.
- heb je rug naar hem toegedraaid
- ben je gedesynced waardoor de server denkt dat je met de rug naar hem toestaat. Zo nu en dan even heen en weer schuiven helpt.
- Heb je op je sit knop gedrukt. Hint: unbinden dat ding.
- Heb je je shield block niet opgehouden.
Zijn 2 compleet verschillende dingen. Styleen's is een redelijk gebalanceerd trinket voor threat en mitigation, moroes is een avoidance trinket met een panic clicky als een healer om welke reden dan ook even niet kan healen/als je laag op health zit/als een boss enraged. Dat zou je moeten weten als tank. Styleens is leuk hoor, maar voor puur threat is een autoblocker of icon of unyielding courage beter, voor avoidance is een pocketwatch beter, en voor effective health is een darkmoon deck (en de commendation in 2.4) beter.Ik snap alleen niet waarom je die moroes trinket wil zo goed is die niet. De beste trinket die je kan hebben blijft die uit BWL.
No offense hoor, maar voor iemand die in T6 loopt mag je wel iets meer kennis gaan opdoen van tanking mechanics.waarbij ik nog de kara neck, en boots heb. wel heb ik head+gloves t6, en akama leggings. dat is toch al 79% avoidance van block parry en dodge. En toch krijg je zo af en toe nog een crushing op je dak. zelfs met shieldblock up. Zo ver ik weet heeft ALLES in wow 1% kans om te doen, behalve crits, zelfs met 164 spellhit krijg je nog resists.
Er is GEEN 1% magische kans om gecrushed te worden.
block rating geen zin op bosses totdat je volledig passive uncrushable wordt omdat je toch shield block gebruikt, die 15% crushing blijft 15% crushing.
Je hoeft niet meer dan 490 defense te hebben om uncrittable te zijn, "net iets veiliger" is natuurlijk een onzin argument. Net zo goed als 25% block.
Bosses hebben geen increased expertise, en als ze die zouden hebben dan zou dat voor je defense cap niets uitmaken.
Tegen de tijd dat je op illidan zit is het onmogelijk dat je niet op 25% block zit, maar zowiezo heb je dan nog (mocht je dat willen) geen 25% block nodig. De enige reden dat je shield block op wil houden daar is omdat je shear niet kan missen en passive uncrushability zonder miss wel erg lastig wordt.
[ Voor 18% gewijzigd door Hmzaniac op 11-03-2008 11:20 ]
Ik heb een WOS-post!
Ik wilde het houden bij een linkje naar: http://elitistjerks.com/f31/t18771-protection_warrior/Hmzaniac schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:15:
[...]
Dan:
- ben je gedesynced waardoor de server denkt dat je met de rug naar hem toestaat. Zo nu en dan even heen en weer schuiven helpt.
[...]
Zijn 2 compleet verschillende dingen. Styleen's is een redelijk gebalanceerd trinket voor threat en mitigation, moroes is een avoidance trinket met een panic clicky als een healer om welke reden dan ook even niet kan healen/als je laag op health zit/als een boss enraged. Dat zou je moeten weten als tank. Styleens is leuk hoor, maar voor puur threat is een autoblocker of icon of unyielding courage beter, voor avoidance is een pocketwatch beter, en voor effective health is een darkmoon deck (en de commendation in 2.4) beter.
[...]
No offense hoor, maar voor iemand die in T6 loopt mag je wel iets meer kennis gaan opdoen van tanking mechanics.
block rating geen zin op bosses totdat je volledig passive uncrushable wordt omdat je toch shield block gebruikt, die 15% crushing blijft 15% crushing.
Je hoeft niet meer dan 490 defense te hebben om uncrittable te zijn, "net iets veiliger" is natuurlijk een onzin argument. Net zo goed als 25% block.
Bosses hebben geen increased expertise, en als ze die zouden hebben dan zou dat voor je defense cap niets uitmaken.
Tegen de tijd dat je op illidan zit is het onmogelijk dat je niet op 25% block zit, maar zowiezo heb je dan nog (mocht je dat willen) geen 25% block nodig. De enige reden dat je shield block op wil houden daar is omdat je shear niet kan missen en passive uncrushability zonder miss wel erg lastig wordt.
Maar ik kan weinig toevoegen aan je uitleg
Ik weet wat ik zie, en wat mechanics zijn boeit me echt niet, of het komt door desync lag etc, maakt me niks uit.Hmzaniac schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:15:
[...]
Dan:
[...]
Zijn 2 compleet verschillende dingen. Styleen's is een redelijk gebalanceerd trinket voor threat en mitigation, moroes is een avoidance trinket met een panic clicky als een healer om welke reden dan ook even niet kan healen/als je laag op health zit/als een boss enraged. Dat zou je moeten weten als tank. Styleens is leuk hoor, maar voor puur threat is een autoblocker of icon of unyielding courage beter, voor avoidance is een pocketwatch beter, en voor effective health is een darkmoon deck (en de commendation in 2.4) beter.
[...]
No offense hoor, maar voor iemand die in T6 loopt mag je wel iets meer kennis gaan opdoen van tanking mechanics.
dat zeg ik, alleen blijft dat een gevoel, tja ik kan d'r niks aan doen.
en ow op illidan niet op 25% block zitten, dat kan idd niet, maar het kan wel zo zijn dat je met een wat unlucky BT/MH combinatie weer onder die 25% uitkomt.
als panic button heb je shieldwall dat trinket is leuk hoor, maar niks speciaals, overal is die scarab gewoon vereweg de beste trinket, vooral ook omdat blizzard gefaald heeft om een geballanceerde trinket te maken in TBC. Threat generation tja euh... met of zonder autoblocker haal ik op normale bosses(zonder stuns ed) makkleijk 1k tps. Wanneer ik wat meer gehit word kan ik zelfs tot 2k TPS komen over langere tijd.
Ik speel neit zo met all die theoretische dingen, die zijn over het algemeen waardeloos wanneer je gear zo is dat je alles kan doen wat je wil. Van high block tot high avoidance tot high hp. Een cobinatie van die 3 blijft het altijd, en wanneer je rondloopt in t6 hoef je je over andere stats geen zorgen te maken.
Verder is tanken niet iets wat je theoretisch kan doen imho, het blijft toch regelmatig anticiperen op wat d'r gebeurd. het kan mooi zijn zo'n tank ability rotation, maar wanneer weet je of je wel of niet je rage moet dumpen met HS? je kan zeggen bij >70 rage (bv) maar als je weet dat je niet veel gehit wordt( een hit is vaak een volle rage bar) dan doe je dat dus niet, leuk theorie, maar vaak is het niet nodig.
Dat desync met de server is me trouwens wel ooit voorgekomen(op archi). ik brak de fear, nou ja ik had 0.1 sec fear op mijn dak, waardoor ik out of sync ging, en ik 2x 9k crushing op mijn dank kreeg zonder block parry of dodge, erg leuk, maar dan gaan je HP erg hard omlaag
en op illidan hou ik shield block net niet op. het kan namelijk voorkomen dat je net door je charges heen bent als hij sheer doet, en dat het nog een 1 sec cooldown heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 11-03-2008 11:41 ]
Het *kan* wel dat je gecrushed wordt, maar dan komt dat door speciale type mobs (ie snelle hitters zoals Moroes) die toevallig ook nog eens parryen en dan dus NET voordat je shield block van cd is nog een attack doen. Kleine kans tho mag niet te vaak vorokomen.
Zo zijn er ook mobs die meer crit hebben dan de standaard 5%, kun je ineens een crit op je dak krijgen. Gelukkig is dat afaik alleen trash ergens.
Zo zijn er ook mobs die meer crit hebben dan de standaard 5%, kun je ineens een crit op je dak krijgen. Gelukkig is dat afaik alleen trash ergens.
[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 11-03-2008 11:45 ]
Bnet pindle#2913
wel nuttig al deze tanking information!
mijn prot pala is gister 59 Gedinged, en op 58 ben ik al ZG ingeweest
ZHC ergo paladin shieldwall
is binnen.
Wil eigenlijk nog even wachten met Outland omdat een vriend van mij ook een paladin heeft (nu 56) zodat wij tegelijk HP in kunnen gaan, daarnaast moet ik toch nog mining levelen, zit nog maar op +- 195, maar mining gaat zo verdomde traag
en ik geen idee heb waar ik het beste mithril kan minen, EPL/WPL kom je wel wat mitrhrils tegen maar niet genoeg.
maar misschien kan ik ook beter wachten totdat ik mijn epic mount heb.
Is het eigenlijk een lange/dure questchain voor pala's vooor hun epic mount?
Wil eigenlijk nog even wachten met Outland omdat een vriend van mij ook een paladin heeft (nu 56) zodat wij tegelijk HP in kunnen gaan, daarnaast moet ik toch nog mining levelen, zit nog maar op +- 195, maar mining gaat zo verdomde traag
boehoe 
paladin lvlen gaat echt te traag xD Ben nu lvl 66. Besloten om van prot af te stappen en ret te gaan... met een beetje leuke gear is dat heel goed spelen
paladin lvlen gaat echt te traag xD Ben nu lvl 66. Besloten om van prot af te stappen en ret te gaan... met een beetje leuke gear is dat heel goed spelen
Dan ga ik maar eens op zoek naar een leuke build. Mijn eerste wow char was ook een warrior maar aan de alliance kant. Deze had ik arms gespecced maar dat schoot niet echt op, ging ook vaak dood toen. Es kijken of het nu wat beter wil lukken. Ben ook erg benieuwd hoe het tanken me af zal gaan, is totaal wat nieuws voor me.Anoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:11:
[...]
1 woord: Fury
Zorg dat je 2 leuke 1 handers krijgt en spec jezelf volledig in de fury tree, op die manier kan je zeker goed levelen omdat je snel rage opbouwd en best dikke crits maakt.
Mithril heb ik in Badlands gedaan, veel iron ook waar ik ook nog regelmatig van skillde. Op 230 naar SG voor mithril/dark iron/small thorium. Daarna thorium, daarvoor is de plek die ik had bagger voor je. (in de hyves in Silithus, stealth ftwGohan-san schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:44:
wel nuttig al deze tanking information!mijn prot pala is gister 59 Gedinged, en op 58 ben ik al ZG ingeweest
is binnen.
Wil eigenlijk nog even wachten met Outland omdat een vriend van mij ook een paladin heeft (nu 56) zodat wij tegelijk HP in kunnen gaan, daarnaast moet ik toch nog mining levelen, zit nog maar op +- 195, maar mining gaat zo verdomde traagen ik geen idee heb waar ik het beste mithril kan minen, EPL/WPL kom je wel wat mitrhrils tegen maar niet genoeg.
Ik ging altijd badlands voor mithril. Al schijnen er beter gebieden te zijn vond ik deze het beste werken.Gohan-san schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:44:
wel nuttig al deze tanking information!mijn prot pala is gister 59 Gedinged, en op 58 ben ik al ZG ingeweest
is binnen.
Wil eigenlijk nog even wachten met Outland omdat een vriend van mij ook een paladin heeft (nu 56) zodat wij tegelijk HP in kunnen gaan, daarnaast moet ik toch nog mining levelen, zit nog maar op +- 195, maar mining gaat zo verdomde traagen ik geen idee heb waar ik het beste mithril kan minen, EPL/WPL kom je wel wat mitrhrils tegen maar niet genoeg.
Lief dagboek (pagina 1)
Wat een avond gister. Het begon allemaal rustig met het grinden naar Motes. Motes of fire en wind, en die omtoveren naar Primal motes. Dit is een goed product voor het financieren van mijn nieuw toekomstig vervoersmiddel, een draakje. Ik probeer deze motes aan te bieden bij het lokale veilinghuis in Stormwind.
Voor mij zoektocht naar goud, ben ik er echter gekomen dat ik nog niet zo goed ben in het minen van grondstoffen. Ben ik stormwind nog niet uit, zie ik al dat goldshire aangevallen word. Nu komt dit vaker voor met de horde jeugd van tegenwoordig. Gewoon negeren. Tot dat ik in mijn ooghoeken 5 van die hang horde zie. Voor dat ik het weer zijn het er 10, 20, 40. En waren er rellen bij de poort van Stormwind. Overal gewonden en dode. De rust keerde gelukkig weer terug na een klein hard uurtje.
Onder tussen in mijn guide waren de leden druk aan het voorbereiden van een zakelijk reisje naar Cavens of Time. Want we moesten daar nog iemand helpen in ruil voor een sleutel.
Het onderhandelen ging soepel van uit onze kant. We wisten genoeg druk op te bouwen, en de onderhandelaar heeft 82% van zijn schild over gehouden. Hij blij, wij blij.
Al snel bleek dat we bij een collega moesten melden voor die sleutel. Maar die was al snel gevonden in het midden van Shattrath City. Met de sleutel in handen wilde wij deze snel gaan testen Dus weer op reis. Vlug op mijn Bok, en rennend naar de poort. Een lid van de guild en ik naar binnen. Tijd voor feest, we hebben een nieuw deel van de wereld ontdekt, Kara. Dit feest was al vlug over toen er 3 paarden met een mooi gouden randje aan kwamen lopen. Helaas heb ik dit niet overleeft. Misschien dat ik vandaag me wat beter voel.
Wat een avond gister. Het begon allemaal rustig met het grinden naar Motes. Motes of fire en wind, en die omtoveren naar Primal motes. Dit is een goed product voor het financieren van mijn nieuw toekomstig vervoersmiddel, een draakje. Ik probeer deze motes aan te bieden bij het lokale veilinghuis in Stormwind.
Voor mij zoektocht naar goud, ben ik er echter gekomen dat ik nog niet zo goed ben in het minen van grondstoffen. Ben ik stormwind nog niet uit, zie ik al dat goldshire aangevallen word. Nu komt dit vaker voor met de horde jeugd van tegenwoordig. Gewoon negeren. Tot dat ik in mijn ooghoeken 5 van die hang horde zie. Voor dat ik het weer zijn het er 10, 20, 40. En waren er rellen bij de poort van Stormwind. Overal gewonden en dode. De rust keerde gelukkig weer terug na een klein hard uurtje.
Onder tussen in mijn guide waren de leden druk aan het voorbereiden van een zakelijk reisje naar Cavens of Time. Want we moesten daar nog iemand helpen in ruil voor een sleutel.
Het onderhandelen ging soepel van uit onze kant. We wisten genoeg druk op te bouwen, en de onderhandelaar heeft 82% van zijn schild over gehouden. Hij blij, wij blij.
Al snel bleek dat we bij een collega moesten melden voor die sleutel. Maar die was al snel gevonden in het midden van Shattrath City. Met de sleutel in handen wilde wij deze snel gaan testen Dus weer op reis. Vlug op mijn Bok, en rennend naar de poort. Een lid van de guild en ik naar binnen. Tijd voor feest, we hebben een nieuw deel van de wereld ontdekt, Kara. Dit feest was al vlug over toen er 3 paarden met een mooi gouden randje aan kwamen lopen. Helaas heb ik dit niet overleeft. Misschien dat ik vandaag me wat beter voel.
mijn ervaring is dat het sneller is om primal fire te blijven farmen en die te verkopen tenzij je al veel van de andere hebt. Ook maak je nu niet super veel winst op zo'n transmute.Tjeerdtq schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:56:
Lief dagboek (pagina 1)
Helaas zijn inderdaad tegenwoordig de prijzen van zo'n beetje alle Primals wel ongeveer gelijk. Vroeger koste Earth echt niets, dat was pas lekker geld verdienen.Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:03:
[...]
mijn ervaring is dat het sneller is om primal fire te blijven farmen en die te verkopen tenzij je al veel van de andere hebt. Ook maak je nu niet super veel winst op zo'n transmute.
Maar ik heb er toch al een aantal keer 2 of zelfs mogen ontvangen bij een transmute, dus mij hoor je nogsteeds niet klagen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
WWS'en jullie wel is? Wil wel is wat WWS'jes zien van fights als Naj'entus, Gorefiend, Illidari Council met jou als tank op dePaladin en ook RoS, met jou als tank ofc.Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:39:
[...]
Ik weet wat ik zie, en wat mechanics zijn boeit me echt niet, of het komt door desync lag etc, maakt me niks uit.
dat zeg ik, alleen blijft dat een gevoel, tja ik kan d'r niks aan doen.
en ow op illidan niet op 25% block zitten, dat kan idd niet, maar het kan wel zo zijn dat je met een wat unlucky BT/MH combinatie weer onder die 25% uitkomt.
als panic button heb je shieldwall dat trinket is leuk hoor, maar niks speciaals, overal is die scarab gewoon vereweg de beste trinket, vooral ook omdat blizzard gefaald heeft om een geballanceerde trinket te maken in TBC. Threat generation tja euh... met of zonder autoblocker haal ik op normale bosses(zonder stuns ed) makkleijk 1k tps. Wanneer ik wat meer gehit word kan ik zelfs tot 2k TPS komen over langere tijd.
Ik speel neit zo met all die theoretische dingen, die zijn over het algemeen waardeloos wanneer je gear zo is dat je alles kan doen wat je wil. Van high block tot high avoidance tot high hp. Een cobinatie van die 3 blijft het altijd, en wanneer je rondloopt in t6 hoef je je over andere stats geen zorgen te maken.
Verder is tanken niet iets wat je theoretisch kan doen imho, het blijft toch regelmatig anticiperen op wat d'r gebeurd. het kan mooi zijn zo'n tank ability rotation, maar wanneer weet je of je wel of niet je rage moet dumpen met HS? je kan zeggen bij >70 rage (bv) maar als je weet dat je niet veel gehit wordt( een hit is vaak een volle rage bar) dan doe je dat dus niet, leuk theorie, maar vaak is het niet nodig.
Dat desync met de server is me trouwens wel ooit voorgekomen(op archi). ik brak de fear, nou ja ik had 0.1 sec fear op mijn dak, waardoor ik out of sync ging, en ik 2x 9k crushing op mijn dank kreeg zonder block parry of dodge, erg leuk, maar dan gaan je HP erg hard omlaag.
en op illidan hou ik shield block net niet op. het kan namelijk voorkomen dat je net door je charges heen bent als hij sheer doet, en dat het nog een 1 sec cooldown heeft. Dus SB ik alleen op de sheer. Hij kan namelijk niet crushen of critten.
Ow en nog 1, Rage Winterchill.
hmmjah denk dat ik beter even kan wachten tot mijn epic mount, want dat is toch wel een terig eind lopen elke keer.Exitium schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:56:
[...]
Mithril heb ik in Badlands gedaan, veel iron ook waar ik ook nog regelmatig van skillde. Op 230 naar SG voor mithril/dark iron/small thorium. Daarna thorium, daarvoor is de plek die ik had bagger voor je. (in de hyves in Silithus, stealth ftw)
Archimonde doet geen crushings.......Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:39:
[...]
Dat desync met de server is me trouwens wel ooit voorgekomen(op archi). ik brak de fear, nou ja ik had 0.1 sec fear op mijn dak, waardoor ik out of sync ging, en ik 2x 9k crushing op mijn dank kreeg zonder block parry of dodge, erg leuk, maar dan gaan je HP erg hard omlaag.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
zal voor je zoeken, RoS kan ik denk ik niet aan komen te oud hetzelfde geld voor council pala tank. Meestal ben ik namelijk offtank.sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:17:
[...]
WWS'en jullie wel is? Wil wel is wat WWS'jes zien van fights als Naj'entus, Gorefiend, Illidari Council met jou als tank op dePaladin en ook RoS, met jou als tank ofc.
Ow en nog 1, Rage Winterchill.
hmm nee kan d'r geen vinden als MT. De lock was d'r die dag blijkbaar niet(hebben maar 1 in de guidl die het bijhoud)
http://wowwebstats.com/xibhqjgu3ufpy
is er OA een.
kan je hier eigenlijk wel TPS in zien, zo goed ben ik nu ook weer niet met WWS
[ Voor 6% gewijzigd door Kevinp op 11-03-2008 12:55 ]
omg... tuurlijk gaat het sloom als je prot spec pala bent, daar ben ik op lvl 35 al vanaf gestapt. ik ben toen eerst holy geweest voor holy shock en gelijk full kunnen healen. als je die sock dan eindelijk krijgt en een belachelijke 200dmg doet voor die manacost dan heb je dat ook al snel gezien. toen ben ik retri gegaan en er ging een wereld voor me open. ik had ze 2 keer zo snel neer ook al moet ik nu om de 12/16 npc's even drinken het is alsnog sneller. ik heb nu een crit chance van 25% op me lvl 54 pala en dit is erg luek om te levelen die att power is ook wel geinig ik zit nu met BoM op 900 AP ^^addictive schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:48:
boehoe
Helaas heeft archi wel een kans om te critten
BTW 2K TPS ? continu ? Doe s een WWS reportje... daar moet je flink voor doorbikkelen !
Met CoR, windfury, feral druid kom ik op 1500 tops continu, spikes van 2K+ kom ik ook wel aan ja maar toch.
BTW, karazhan neck dumpen voor badge neck voor threat/avoidance (minder parry kans = avoidance imo)
2e X illidan gisteravond -eindelijk- met archimonde en gruul als toetje die avond. Helaas geen nieuwe loot pour moi, maar wel de offtank en warglaive rouge lekker gegeared =)
Deze plek is te koop.
euhm gecrit?? ging je zitten voor rage ofzo? ik mag toch hopen dat je 490 defense heb.KeeZ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:55:
[...]
Helaas heeft archi wel een kans om te crittenBeetje lui met shield block vanwege lage rage.
BTW 2K TPS ? continu ? Doe s een WWS reportje... daar moet je flink voor doorbikkelen !
Met CoR, windfury, feral druid kom ik op 1500 tops continu, spikes van 2K+ kom ik ook wel aan ja maar toch.
BTW, karazhan neck dumpen voor badge neck voor threat/avoidance (minder parry kans = avoidance imo)
2e X illidan gisteravond -eindelijk- met archimonde en gruul als toetje die avond. Helaas geen nieuwe loot pour moi, maar wel de offtank en warglaive rouge lekker gegeared =)
en 2k TPS geloof ik ook geen reet van zeker niet met 30% dodge. Ik kan op Teron ongeveer 1500 sustained volhouden maar dan sta ik wel in threat gear crushings te eten voor rage.
[ Voor 16% gewijzigd door pyrofielo op 11-03-2008 13:00 ]
Daar kun je een TPS uit halen ja, alleen moet ik wel weten wie jij in deze bentKevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:40:
[...]
zal voor je zoeken, RoS kan ik denk ik niet aan komen te oud hetzelfde geld voor council pala tank. Meestal ben ik namelijk offtank.
hmm nee kan d'r geen vinden als MT. De lock was d'r die dag blijkbaar niet(hebben maar 1 in de guidl die het bijhoud)
http://wowwebstats.com/xibhqjgu3ufpy
is er OA een.
kan je hier eigenlijk wel TPS in zien, zo goed ben ik nu ook weer niet met WWS
[edit]
Mjah voordat ik ga roepen dat 2k TPS niethaalbaar is wil ik het liever weerleggen aan de hand van een WWS waarin hij tank is. Teron is een van de betere TPS checks ingame en reflecteerd relatief goed wat voor sustained TPS je kan halen. Hetzelfde geld enigzins voor Rage Winterchill, Naj'entus tot zekere hoogte (Beide doen alleen constant iets waardoor je TPS stil valt of ineens juist veel hoger is dan normaal).
Als je 2k TPS haalt in Avoidance gear dan ben je in mijn ogen de beste tank ever en zal je DPS je haten als je 1 raid niet komt.
[ Voor 36% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 13:12 ]
dit heb ik ook gedaan op me pala en idd badlands is zalig ik moet nu ook thorium gaan minen maar heb nog geen goede plek gevonden iemand sugesties?Exitium schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:56:
[...]
Mithril heb ik in Badlands gedaan, veel iron ook waar ik ook nog regelmatig van skillde. Op 230 naar SG voor mithril/dark iron/small thorium. Daarna thorium, daarvoor is de plek die ik had bagger voor je. (in de hyves in Silithus, stealth ftw)
Silithus en Un'goro meen ik dat ik al mn Thorium heb gemined... beetje Burning Steppe en Searing Gorge ook trouwens... Dark Iron ore geeft ook best lang skill points en daar is in Searing Gorge genoeg van te vinden meestal.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:05:
[...]
dit heb ik ook gedaan op me pala en idd badlands is zalig ik moet nu ook thorium gaan minen maar heb nog geen goede plek gevonden iemand sugesties?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Als dat die link is die ooit alleen voor tanks werkte dan doet die het weerpyrofielo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:07:
mag ik vragen hoe je die Threat per second eruit haalt?
ik gebruikte altijd dat ding wat ooit gelinked was op EJ maar die werkt niet meer met de nieuwe wws.
Its true!
Die link werkt weer, enige wat hij niet mee factored is damage die komt van reflected spells (Alleen boeiend dus bij Council paladin tank). De rest vangt hij dacht ik allemaal netjes af.
http://www.coolyo.org/?area=threat
Dit is hem!
[edit]
Hmz, het zou kunnen dat het tegenwoordig wel gebeurt, zie 'Reflect' er tussen staan namelijk.
http://www.coolyo.org/?area=threat
Dit is hem!
[edit]
Hmz, het zou kunnen dat het tegenwoordig wel gebeurt, zie 'Reflect' er tussen staan namelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 13:23 ]
ik ben nu goedkoop herbs aan het kopen en deze laten omzetten naar pots (de alchemist had echt veel procs gehad) en die op AH aan het zetten.
deze week stonden ineens ook maar 4 Primal Lifes op AH, heb ik even al mijn Lifes voor een goede prijs erop gezet (25 Lifes á 18G per stuk)
ben ook eens begonnen met questen in SMV daar was ik nl. nog nooit geweest *schaam* daar krijg je ook wel lekker geld voor simpele klusjes, als ga daarheen en met een gewone flying mount is dat een piece of cake. en je kan er lekker herben. samen met een beetje Fire/Air grinden is het daar goed geld verdienen.
en ik heb nog een shit load aan greens in mijn bank. deze laten DE-en voor Arcane Dust + Netherweave is LPS. dus dat verkoopt ook wel.
nu maar elke dag alle dailies + daily PVP + daily heroic = centjes... voorlopig even niet meer raiden eerst wil ik naar de 4K G.
deze week stonden ineens ook maar 4 Primal Lifes op AH, heb ik even al mijn Lifes voor een goede prijs erop gezet (25 Lifes á 18G per stuk)
ben ook eens begonnen met questen in SMV daar was ik nl. nog nooit geweest *schaam* daar krijg je ook wel lekker geld voor simpele klusjes, als ga daarheen en met een gewone flying mount is dat een piece of cake. en je kan er lekker herben. samen met een beetje Fire/Air grinden is het daar goed geld verdienen.
en ik heb nog een shit load aan greens in mijn bank. deze laten DE-en voor Arcane Dust + Netherweave is LPS. dus dat verkoopt ook wel.
nu maar elke dag alle dailies + daily PVP + daily heroic = centjes... voorlopig even niet meer raiden eerst wil ik naar de 4K G.
This is the Way.
ok thx maar ik ga toch voor die thorium voor me engi =)SnoeiKoei schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Silithus en Un'goro meen ik dat ik al mn Thorium heb gemined... beetje Burning Steppe en Searing Gorge ook trouwens... Dark Iron ore geeft ook best lang skill points en daar is in Searing Gorge genoeg van te vinden meestal.
het probleem is dat ik dus bijna nooit MT ben dat is in deze stats esses, ik ben epicurus. Zoals je kan zien geen MT op bosses. 2k tps haal ik nooit continue en als ik dat heb doen vermoeden was dat fout. 1k is eigenlijk appeltje eitje, voor 2k heb ik wat geluk nodig, en zal ik in + block gear rondlopen. Dan kan ik een gevecht starten door 45-60 sec (na MD) een goede voorsprong te nemen door 2000 tps te gaan(en als omen bugged tot 100.000 tspsn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:04:
[...]
Daar kun je een TPS uit halen ja, alleen moet ik wel weten wie jij in deze bentZie er namelijk geen Kevinp bij staan, dus ik ga er vanuit dat je ingame naam wat anders is.
[edit]
Mjah voordat ik ga roepen dat 2k TPS niethaalbaar is wil ik het liever weerleggen aan de hand van een WWS waarin hij tank is. Teron is een van de betere TPS checks ingame en reflecteerd relatief goed wat voor sustained TPS je kan halen. Hetzelfde geld enigzins voor Rage Winterchill, Naj'entus tot zekere hoogte (Beide doen alleen constant iets waardoor je TPS stil valt of ineens juist veel hoger is dan normaal).
Als je 2k TPS haalt in Avoidance gear dan ben je in mijn ogen de beste tank ever en zal je DPS je haten als je 1 raid niet komt.Dat je de neck van Badges nog niet hebt verbaast me ook btw... een van de betere necks om je avoidance gear mee aan te vullen als je nog niet aan 23 expertise komt (Hierna halveert de waarde van expertise omdat je Dodge elimineert)
essence of souls is gewoon alles gebruiken wat je maar kan, en soms zelfs ff stances switchen omdat je ten koste van alles > 50 rage wil vermijden. de beste TPS fight is idd terron, daar hoef je alleen maar te tanken en niks anders te doen. Maar die heb ik maar 1x getankt. En zelfs maar 1 try (dood dus). Verder hoop ik alitjd maar om spook te worden gewoon fftjes met icelance spelen en shackle mijn dps zuigt toch dus dat is ook geen verlies.
Als je begint met zerker en deze elke 30 sec netjes opgooit mag je toch echt noway ooit onder de 1000 zakken hoeveel pech je ook in een streakje kunt hebbenKevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:43:
[...]
Op fights zoals winterchill is 1000 tps al lastig genoeg omdat je geen rage krijgt tijdens death and decay.
Edit: avg he, zorg gewoon dat je voor z'n cast 100 rage hebt (of ga d'r in staan
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 11-03-2008 14:00 ]
Bnet pindle#2913
ik heb gehoord dat er geruchten gaan dat de kosten van riding kill 300 naar 3k verlaagt gaat worden, ik kan dit niet erug vinden in de test realm patch notes. is dit waar of is dit weer zo'n gerucht wat nergens op slaat?
je krijgt gewoon 0 rage op winterchill voor 30 seconden ofzo tenzij ik in death en decay blijf staan wat ik wel eens doe, zeker als dps wat aan het pushen is. Heb net ff onze MT na gekeken en hij zit zo rond de 700 tps op winterchill. Ik hoor nooit dat ik meer of minder doe dus schat ik dat ik daar ook op zit.porn* schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:59:
[...]
Als je begint met zerker en deze elke 30 sec netjes opgooit mag je toch echt noway ooit onder de 1000 zakken hoeveel pech je ook in een streakje kunt hebben
komt omdat veel dit posten/vragen hoe meer het vragen hoe meer het een geructh wodt, het is iig nooit bevestigd.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:01:
ik heb gehoord dat er geruchten gaan dat de kosten van riding kill 300 naar 3k verlaagt gaat worden, ik kan dit niet erug vinden in de test realm patch notes. is dit waar of is dit weer zo'n gerucht wat nergens op slaat?
[ Voor 27% gewijzigd door Kevinp op 11-03-2008 14:04 ]
Wut? nog een uilskuiken?SMulTiE schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:53:
OMG, m'n classleader komt me controleren Oo
Oh vertel me aub niet dat caesarson de mage classleader is bij denial : P
[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 11-03-2008 14:06 ]
Klopt ik snap dat je minder rage krijgt (je doet nog steeds white dmg en JUIST meer op een castende mob, dus meer rageKevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:03:
[...]
je krijgt gewoon 0 rage op winterchill voor 30 seconden ofzo tenzij ik in death en decay blijf staan wat ik wel eens doe, zeker als dps wat aan het pushen is. Heb net ff onze MT na gekeken en hij zit zo rond de 700 tps op winterchill. Ik hoor nooit dat ik meer of minder doe dus schat ik dat ik daar ook op zit.
Bnet pindle#2913
Via de bovenstaande TPS link kwam ik aan de volgende data :
TPS op teron : 1034.62250 (afaik met alleen een shaman voor windfury en cooldown slikkende haste pots
TPS op random najentus : 788.89 (geen bijzondere TPS buffs)
TPS op laatste illidan kill: TPS: 466.673 (ik doe niks in P2/P4 ofc)
Volgens deze TPS reports is mijn threat dus relatief laag, terwijl ik zelf denk dat deze veel hoger ligt, kan een mathematisch foutje zijn door het parsen, maar laten we deze maar ff voor waarheid aannemen.
Ik draag op trash een totaal andere outfit (4p T5, blauwe block value cloak, poison vial, max +hit/zoveel expertise als mogelijk zonder raiddrops) om gewoon geen initial hits te missen en wat meer rage te krijgen.
'bout winterchill, als je denkt dat je voorbij gegaan wordt door $insert_class vreet dan gewoon een keer de D&D met berserker rage en waarschuw je healers
TPS op teron : 1034.62250 (afaik met alleen een shaman voor windfury en cooldown slikkende haste pots
Volgens deze TPS reports is mijn threat dus relatief laag, terwijl ik zelf denk dat deze veel hoger ligt, kan een mathematisch foutje zijn door het parsen, maar laten we deze maar ff voor waarheid aannemen.
Ik draag op trash een totaal andere outfit (4p T5, blauwe block value cloak, poison vial, max +hit/zoveel expertise als mogelijk zonder raiddrops) om gewoon geen initial hits te missen en wat meer rage te krijgen.
'bout winterchill, als je denkt dat je voorbij gegaan wordt door $insert_class vreet dan gewoon een keer de D&D met berserker rage en waarschuw je healers
Deze plek is te koop.
Elke D&D die op de melee gecast word blijf ik gewoon in staan... is nooit een probleem geweest, zodoende kreeg ik er ooit is stuk of 3 achter elkaar, me caster DPS was me uitermate dankbaar 
Bij ons krijgen de tanks zelden tot nooit een Shaman voor WF, en slikken we ook geen haste potions
Maar 1k TPS haal ik ook gewoon in me TPS gear op de meeste fights (Lees: Tier5, met andere Block Value items
) Ik zelf maak alleen veel te weinig gebruik van Berzerker Rage, dus dat moet ik wel vaker gaan doen eigenlijk.
[edit]
Als iedereen zijn TPS meet aan de hand van de parser maakt het niet zo extreem veel uit of hij wel of niet accuraat is ofc.
Bij ons krijgen de tanks zelden tot nooit een Shaman voor WF, en slikken we ook geen haste potions
[edit]
Als iedereen zijn TPS meet aan de hand van de parser maakt het niet zo extreem veel uit of hij wel of niet accuraat is ofc.
[ Voor 11% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 14:17 ]
dat gevoel heb ik dus ook dat de threat lager is dan omen aangeeft.KeeZ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:11:
beserker rage maak(te) ik eigenlijk alleen maar gebruik van bij void reaver om als OT zo veel mogelijk rage te krijgen. Verder ben ik benieuwd wat d'r gebeurd als ik TF gebruik wat dan die TPS meter doetsn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:16:
Elke D&D die op de melee gecast word blijf ik gewoon in staan... is nooit een probleem geweest, zodoende kreeg ik er ooit is stuk of 3 achter elkaar, me caster DPS was me uitermate dankbaar
Bij ons krijgen de tanks zelden tot nooit een Shaman voor WF, en slikken we ook geen haste potionsMaar 1k TPS haal ik ook gewoon in me TPS gear op de meeste fights (Lees: Tier5, met andere Block Value items
) Ik zelf maak alleen veel te weinig gebruik van Berzerker Rage, dus dat moet ik wel vaker gaan doen eigenlijk.
[edit]
[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 11-03-2008 14:18 ]
Anoniem: 200262
Weet je wat ik eigenlijk best dom vind van blizz , ze brengen om de paar maanden een nieuwe patch uit met allerlei nieuwe gear etc..
Maar ze upgraden nooit de professions
voorbeeld in de volgende fase kun je Merciless Gladiator's Slicer voor honor kopen terwijl Dragonstrike gewoon gelijk blijft en geen kleine dps upgrade krijgt
Maar ze upgraden nooit de professions
voorbeeld in de volgende fase kun je Merciless Gladiator's Slicer voor honor kopen terwijl Dragonstrike gewoon gelijk blijft en geen kleine dps upgrade krijgt
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 11-03-2008 14:31 ]
Pas op met die opmerkingen... Heeft al wel vaker voor wars gezorgd.Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:19:
epics zijn geen epics meer vind ik
Ik ga me er verder ook niet over uitlaten
I'll tell ya ! iLevel is the next big thing
Deze plek is te koop.
Anoniem: 200262
Hehe heb het al weg gehaald , ik kan al aanvoelen hoe dat zou komenUTwizard schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:28:
[...]
Pas op met die opmerkingen... Heeft al wel vaker voor wars gezorgd.
Ik ga me er verder ook niet over uitlaten
maar ja ik heb bericht op ptr achtergelaten over mijn menning je weet maar nooit .
Hmm ik denk ook dat Omen gewoon een stuk meer aangeeft dan het echt is.KeeZ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:11:
http://wowwebstats.com/yn4p3zlhuam5y?s=4772-5034&a=10
teron: 1163.48 tps
terwijl ik zeker weet dat omen constant rond de 1500 zat.
let maar niet op alle waardeloze wipes in die wws. was echt een verschrikkelijke avond.
Dat is weer de aloude epics of geen epics discussie, die gaat niemand winnen (en daar gaat het ook niet om). Discussieren om het winnen wordt niemand blij van, discussieren om je blikveld te verbreden welAnoniem: 200262 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:19:
epics zijn geen epics meer vind ik
[ Voor 52% gewijzigd door HanH op 11-03-2008 14:34 ]
Enige wat ze moeten doen is zorgen dat er constant nieuwe upgrades komen van de professions idd. Met 2.4 komen er wel een paar (gemiddeld 2 per prof. ofzo) maar al met al valt het best mee. Zou leuker zijn als je wat meer kon met je prof. want na SSC / TK is Blacksmithing gelijk compleet niet interessant meer. Enige wat ik nog regelmatig vast heb is me zwaardje van master swordsmithing en de boots die je kan craften. Verder niets nieuws.
maar met de neiuw badge awards geeft meer guilds kansen om verder te komen dus meer patterns enzo en nethervortexen die tradebaar worden. of kijk ik nu weer te ver?sn0x0r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:33:
Enige wat ze moeten doen is zorgen dat er constant nieuwe upgrades komen van de professions idd. Met 2.4 komen er wel een paar (gemiddeld 2 per prof. ofzo) maar al met al valt het best mee. Zou leuker zijn als je wat meer kon met je prof. want na SSC / TK is Blacksmithing gelijk compleet niet interessant meer. Enige wat ik nog regelmatig vast heb is me zwaardje van master swordsmithing en de boots die je kan craften. Verder niets nieuws.
Iedereen heeft het hier zowat over tanken 
Nou heb ik ook nog een leuk verhaaltje:
Ik was eens in een Heroic Ramparts run waarin een epic tank mee ging (geloof full t4 oid).
Dus echt alle item slots waren gevuld met epic items.
Die gozer gaf aan dat hij gewoon te weinig rage kreeg door zijn gear, hij werd gewoonweg niet genoeg geraakt enzo om rage te krijgen en kon daardoor geen goede agro opbouwen.
Das toch wel erg
Ik was eens in een Heroic Ramparts run waarin een epic tank mee ging (geloof full t4 oid).
Die gozer gaf aan dat hij gewoon te weinig rage kreeg door zijn gear, hij werd gewoonweg niet genoeg geraakt enzo om rage te krijgen en kon daardoor geen goede agro opbouwen.
Das toch wel erg
Mjah klopt, hoe beter je gear des te meer block value en avoidance je krijgt en minder rage.Anoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:46:
Das toch wel erg
Ik erger me er ook groen en geel aan dat ik een normale instance niet normaal kan tanken. Ik heb laatst een shattered halls normal gedaan en na een minuut maar me dps gear aangetrokken en zo getankted.
Belachelijk eigenlijk zou je iets van rage moeten krijgen voor dodge ofzo, of rage van shield spec verbeteren. 1 rage per full block schiet ook niet op.
Yep, dat heb ik ook wel eens gehoord. Gewoon een of twee items domweg uitdoen zal wel werkenAnoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:46:
Das toch wel erg
Engineering, blacksmithing en leatherworking vallen heel erg tegen qua bruikbaarheid.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:39:
[...]
maar met de neiuw badge awards geeft meer guilds kansen om verder te komen dus meer patterns enzo en nethervortexen die tradebaar worden. of kijk ik nu weer te ver?
Ze hebben alledrie leuke dingen, maar te weniig om ze te blijven verantwoorden zeg maar.
Waar enchanting, alchemy en jewlcrafting een blijvende markt hebben, Tailoring valt hier wat tussenin vind ik, bags en cloths blijven handig, maar is een kleinere markt dan de eerder genoemde.
Alle engineering perks zijn nagenoeg waardeloos, geworden. De patterns die er zijn worden nauwlijks gebruikt, de badge rewards zullen eerder gekozen worden dan de enkele craftable (uitzonderingen daargelaten) zodra mensen de vortexes hebben gebruikt voor hun bs upgrades zal de markt opdrogen.
Op mijn engineer is het enige wat ik gebruik de goggles en de injectors, injectors maak ik ook alleen voor mezelf en guildies want er is totaal geen markt voor, ik krijg die krengen in ieder geval niet verkocht met een dusdanige marge dat het de moeite waard is, pots maken op me potmaster en per 5 verkopen is meer marge dan er injectors voor maken.
Buiten de leg armor kits en drums van lw (de leg armors van tailring evenzo) valt er weinig te craften. wat dat betreft valt het hele crafting gebeuren in wow nogal tegen.
Nee, Gnauw = mage.ImdaMned schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:05:
[...]
Wut? nog een uilskuiken?
Oh vertel me aub niet dat caesarson de mage classleader is bij denial : P
For some reason willen ze voor 1 offspec geen classleader Oo, daarom val ik onder de mages
Jep laatst Shattered Halls heroic nog eens gedaan omdat iemand nog iets moest hebben daar voor z'n Kara questline, hadden hunter en 2 mages dus 3 cc... kreeg geen druppeltje rage. Zonder CC gaat het dan ineens stukken beterAnoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:46:
Das toch wel erg
Bnet pindle#2913
Anoniem: 203171
Dat vind ik ook. De meeste crafted items worden ingehaald door PVP gear. Ze mogen best voor alle proffesions een aantal nieuwe items maken die echt de moeite waard zijn. De nieuwe engeneering heads en de alchemy trinkets zijn een goed begin.Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:19:
Weet je wat ik eigenlijk best dom vind van blizz , ze brengen om de paar maanden een nieuwe patch uit met allerlei nieuwe gear etc..
Maar ze upgraden nooit de professions![]()
Anoniem: 203171
Voor mij is engineering de grote money maker, met een paar rondjes vliegen verdien ik meer dan met al m'n dailies en andere crafting profesions bij elkaar.Bokkie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Engineering, blacksmithing en leatherworking vallen heel erg tegen qua bruikbaarheid.
Ze hebben alledrie leuke dingen, maar te weniig om ze te blijven verantwoorden zeg maar.
Waar enchanting, alchemy en jewlcrafting een blijvende markt hebben, Tailoring valt hier wat tussenin vind ik, bags en cloths blijven handig, maar is een kleinere markt dan de eerder genoemde.
Alle engineering perks zijn nagenoeg waardeloos, geworden. De patterns die er zijn worden nauwlijks gebruikt, de badge rewards zullen eerder gekozen worden dan de enkele craftable (uitzonderingen daargelaten) zodra mensen de vortexes hebben gebruikt voor hun bs upgrades zal de markt opdrogen.
Op mijn engineer is het enige wat ik gebruik de goggles en de injectors, injectors maak ik ook alleen voor mezelf en guildies want er is totaal geen markt voor, ik krijg die krengen in ieder geval niet verkocht met een dusdanige marge dat het de moeite waard is, pots maken op me potmaster en per 5 verkopen is meer marge dan er injectors voor maken.
Buiten de leg armor kits en drums van lw (de leg armors van tailring evenzo) valt er weinig te craften. wat dat betreft valt het hele crafting gebeuren in wow nogal tegen.
Bekend probleem, zowel KTM als libthreat (omen dus) geven de threat hoger aan dan dat het daadwerkelijk is. Dit is niet zozeer omdat het verkeerd berekend wordt, maar meer de manier waarop de meter werkt.Kevinp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:17:
[...]
dat gevoel heb ik dus ook dat de threat lager is dan omen aangeeft.
[...]
Heel vaak heb je zo nu en dan gewoon momenten waarop je echt geen threat genereert. Parry/dodge streaks, misses, momenten waarop een boss geen damage doet (zie rage winterchill), phase switches, etc. Dit wordt natuurlijk wel door de meter meegenomen maar omdat omen het gemiddelde berekent over de laatste paar seconden zal je je tps van 1200 zien zakken naar 300 op zo'n moment, en vervolgens zo gauw je weer klappen krijgt omhoog gaan naar 1200.
Dus het lijkt dan voor je gevoel alsof je 1200 tps doet terwijl die paar seconden geen threat toch een redelijk invloed heeft op je gemiddelde.
En wat betreft je threat KeeZ: Die threat op najentus is natuurlijk wat lager omdat je tijdens zn tidal shield geen threat genereert. Maar aangezien de DPS ook geen DPS doet maakt het dus uiteindelijk niets uit.
Ik denk dat als je in de logs gaat vroeten en de periodes met een tidal shield er tussenuit haalt dat je threat wschl hoger uitkomt.
TF doet vrij weinig, enige fijne eraan is dat de nature proc zn eigen lage dps compenseert en dat je thunderclap niet hoeft te refreshen. Maar eigenlijk is ieder serieus tanking wapen vanaf karazhan net zo goed dan niet beter dan TF qua threat generation.beserker rage maak(te) ik eigenlijk alleen maar gebruik van bij void reaver om als OT zo veel mogelijk rage te krijgen. Verder ben ik benieuwd wat d'r gebeurd als ik TF gebruik wat dan die TPS meter doet
Zerker rage is opzich wel fijn bij bosses die threat resetten of als je idd aan het offtanken bent.
[ Voor 13% gewijzigd door Hmzaniac op 11-03-2008 15:12 ]
Ik heb een WOS-post!
die motes die ik met dat ding binnenhaal is niets vergeleken met de pots die ik maak en verkoopAnoniem: 203171 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:07:
[...]
Voor mij is engineering de grote money maker, met een paar rondjes vliegen verdien ik meer dan met al m'n dailies en andere crafting profesions bij elkaar.
en nog steeds is een shit load aan clouds gewoon bugged omdat je er niet bij kan
verder is vissen + cooking > primals van de motes qua inkomsten
Maar het gaat met niet enkeld om het geld verdienen, mij gaat het ook items die je kan maken waar je daadwerkelijk wat mee kan.
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 11-03-2008 15:12 ]
Veel geruchten, weinig waarheid.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:01:
De prijs blijft de eerste tijd gewoon 5k.
Prijs gaat zeker niet omlaag met patch 2.4, misschien als WotLK uitkomt, maar gezien het geld wat je daar waarschijnlijk krijgt is 5k dan niets meer.
Anoniem: 63072
Heb ik op mijn beertje ook al, gelukkig bouw je als beer redelijk rage op van eigen damage en is het een opstart probleem. Kan me voorstellen dat het voor een warrior erger is.porn* schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:58:
[...]
Jep laatst Shattered Halls heroic nog eens gedaan omdat iemand nog iets moest hebben daar voor z'n Kara questline, hadden hunter en 2 mages dus 3 cc... kreeg geen druppeltje rage. Zonder CC gaat het dan ineens stukken beter
Er is bij ons op de server geen enkele pot (elixir, ben geen pot master) die ik met winst kan verkopen. Met een beetje mazzel kun je wel quitte spelen...Bokkie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:11:
[...]
die motes die ik met dat ding binnenhaal is niets vergeleken met de pots die ik maak en verkoop
en nog steeds is een shit load aan clouds gewoon bugged omdat je er niet bij kan
verder is vissen + cooking > primals van de motes qua inkomsten
Maar het gaat met niet enkeld om het geld verdienen, mij gaat het ook items die je kan maken waar je daadwerkelijk wat mee kan.
Zo erg zelfs dat ik ervan schrok, vroeger had ik in Shat Halls nooit maar dan ook nooit problemen met rage (meestal ook maar 1 of 2 cc) maar had toen ook wel een stuk minder armor en avoidance (en nog wat blues). Kweenie of het veel erger op warriors is, onze main feral druid was laatst ook mee in een heroic en die heeft vrijwel z'n hele dps set maar aangedaanAnoniem: 63072 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Heb ik op mijn beertje ook al, gelukkig bouw je als beer redelijk rage op van eigen damage en is het een opstart probleem. Kan me voorstellen dat het voor een warrior erger is.
[ Voor 33% gewijzigd door porn* op 11-03-2008 15:53 ]
Bnet pindle#2913
Welcome to the world of tankingAnoniem: 234465 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:46:
Das toch wel erg
Paladin tanks gaan oom als ze overgeared zijn.
Warrior tanks krijgen geen rage als ze overgeared zijn.
Druid tanks valt nog wel mee maar ook die hebben het probleen van 45% dodge.
Ik heb een speciale set voor heroics/trash met maximale hit rating en een aantal stukken dps gear + dps trinkets ipv tanking trinkets.
QFT
Waar komt die opmerking bij jullie vandaan, ben er wel benieuwd naar. Bij ons was het eigenlijk begonnen met de T2 broek die 2% dodge gaf, en Majordomo die als een natte vaatdoek sloeg. Dus, tsjah, dan trek je avoidance gear uit, en zo werd het traditie dat degene die domo tankte zn broek liet zakken.
[ Voor 20% gewijzigd door Hmzaniac op 11-03-2008 15:19 ]
Ik heb een WOS-post!
Neuh, als een paladin tank OOM raakt, pulled hij gewoon niet genoeg mobsHmzaniac schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
[...]
Paladin tanks gaan oom als ze overgeared zijn.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Majordomo.. wat een lachertje was dat toch eigenlijk destijds.Hmzaniac schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
QFT
Waar komt die opmerking bij jullie vandaan, ben er wel benieuwd naar. Bij ons was het eigenlijk begonnen met de T2 broek die 2% dodge gaf, en Majordomo die als een natte vaatdoek sloeg. Dus, tsjah, dan trek je avoidance gear uit, en zo werd het traditie dat degene die domo tankte zn broek liet zakken.
Geen idee meer waar ik die opmerking van heb... kan me alleen nog zo goed onze Dwarf zonder broek voor de geest halen
Op een of andere manier doet elke Warrior tank zijn broek uit als hij overgeared is.. geen idee hoe dat ooit gekomen is
Signed!Kees schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:24:
[...]
Neuh, als een paladin tank OOM raakt, pulled hij gewoon niet genoeg mobs
Showing off the good parts first heh...RaseriaN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:30:
[...]
Op een of andere manier doet elke Warrior tank zijn broek uit als hij overgeared is.. geen idee hoe dat ooit gekomen is
* sn0x0r speelt een female human warrior
[ Voor 43% gewijzigd door sn0x0r op 11-03-2008 15:32 ]
Tijdje geleden alweer dat ik gepost heb, maar heb toch wel weer een vraagje.
Ik heb op dit moment een shadow priest op 70 staan waar ik het meeste mee speel. Ik ben ook wat actiever geworden op pvp gebied, maar ik word er een beetje moe van dat ik binnen no-time dood op de grond lig. Goed ik heb niet al teveel health (8K) en mana is goed te doen (8.2K). Ben bijna full blue en heb welgeteld 1 echte epic op mijn toon.
Wat ik eigenlijk wil weten is wat de beste verdediging is voor een shadow priest. Ik heb mijn scream om wat mensen rond mij weg te jagen, maar bijna alle classes hebben daar iets tegen. Met andere woorden, ik krijg alsnog niet genoeg tijd om er even wat damage uit te persen. Gevolg is dat ik veel sneller plat lig dan mijn tegenstander en daar doe ik het natuurlijk niet voor.
Hoe gaan andere shadow priests hiermee om? Moet ik het maar gewoon accepteren dat een clothie 10x sneller platgaat of heb ik nog een uitweg die ik volledig over het hoofd zie.
Ik heb op dit moment een shadow priest op 70 staan waar ik het meeste mee speel. Ik ben ook wat actiever geworden op pvp gebied, maar ik word er een beetje moe van dat ik binnen no-time dood op de grond lig. Goed ik heb niet al teveel health (8K) en mana is goed te doen (8.2K). Ben bijna full blue en heb welgeteld 1 echte epic op mijn toon.
Wat ik eigenlijk wil weten is wat de beste verdediging is voor een shadow priest. Ik heb mijn scream om wat mensen rond mij weg te jagen, maar bijna alle classes hebben daar iets tegen. Met andere woorden, ik krijg alsnog niet genoeg tijd om er even wat damage uit te persen. Gevolg is dat ik veel sneller plat lig dan mijn tegenstander en daar doe ik het natuurlijk niet voor.
Hoe gaan andere shadow priests hiermee om? Moet ik het maar gewoon accepteren dat een clothie 10x sneller platgaat of heb ik nog een uitweg die ik volledig over het hoofd zie.
Time spend gaming is time spend well
<-- dwarf zonder broekGeen idee meer waar ik die opmerking van heb... kan me alleen nog zo goed onze Dwarf zonder broek voor de geest halen
Moet haast wel door de T2 broek komen denk ik, die had zo'n gigantische hoeveelheid avoidance dat het niet leuk meer was.Op een of andere manier doet elke Warrior tank zijn broek uit als hij overgeared is.. geen idee hoe dat ooit gekomen is
[ Voor 11% gewijzigd door Hmzaniac op 11-03-2008 15:37 ]
Ik heb een WOS-post!
Dit topic is gesloten.