Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 152 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 46.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Atlas schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:34:
Een pallie tank is heeeerlijk in heroics bijvoorbeeld, watnou CC, gewoon AOE-tanken. Zo doe ik het op mijn prot pallie ook altijd. En dan als ik met mijn lock een heroic in ga moet er altijd ge CC-ed worden, duuuuurt lang! :P

Record Slave Pens heroic: 19 Minuten _o-
Probeer dat maar met een warrior :P
Ik ga op mijn warrior met mijn guild die uitdaging zo aan, op een voorwaarde ik mag de groep zelf samenstellen.

Het probleem zal in die 19 minuten niet de warrior tank zijn, maar de healer die OOM gaat of de DPS die oom gaat.
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Ik kan idd met mijn mage vrijwel alle tanks over agro'en. Lairbrutes, aka mage slaya's, kreeg ik niet op overagro als hij tankte en zij zijn duidelijk geen undead =) ook op gruul was dit onmoggelijk. maarja daar heb je wel weer huntards bij je.
dat komt waarschijnlijk doordat er altijd wat dmg overblijft van de aura's van de paladin dat heeft niks met skill te maken. Lair brutes hebben een rare "reset" daarvoor moet je ze 1x slaan. ICM met een cleave moet je dus op afstand blijven, wat het voor een warrior onmogelijk maakt om hem meteen terug te krijgen, terwijl een paladin dit makkelijker kan. Dit heeft niks met skill of TPS te maken, maar met game mechanics.

[ Voor 38% gewijzigd door Kevinp op 19-03-2008 13:20 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:47:
[...]

Daar hebben we Helfire voor nu >:)
Met het verschil dat als je in STV geganked moet je de halve wereld over moet om ze terug te pakken met je main. En in hellfire ben je er zo. Ook is het geen enkel probleem om wat rogues uit de guild zover te krijgen de gankers te pakken terwijl ik zelf blijf ressen zodat ze er niet vandoor gaan ;)

Mijn warrior (66 toen) werd in Nagrand door een 70 druid en een 70 rogue ge corpse camped. Toen twee rogues en een druid van mijn guild vlakbij waren ben ik zelf ook even naar mijn druid gegaan die in telredor stond. Toen werden de gankers even terug gepakt. Dit was nooit gebeurt als ik in STV was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:16:
[...]
Hahah ja dat kan ik begrijpen als holy priest...zo heb ik 1 hele lekkere dame die holy priest speeld en die altijd mij heel lief vraagd of ik voor der wil farmen hahaha :P
Doet me denken aan die nieuwe guild op mijn realm genaamd; i r hawt chick IRL
vind die naam echt tof! Er is er ook 1 die heet i r doorf, maar die kwam later. Vind persoonlijk murlocs stole my bike nog erg luek maar er zijn daarvan nu zoveel copy cats en vergelijkbare namen van dat die niet luek meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:08:
[...]

Op mijn mage kan ik bijna alles overagro'en als ik dat wil.

De rede dat een paladin goed meekan in blue gear in kara is vanwege de undead. de rede dat paladins beter gear moeten hebben dan de instance is omdat die gewoon meer mobs op zich heeft dan de warrior en dus meer dmg neemt.
Ik zie het keer op keer de opmerking dat pala tanks zo'n groot voordeel hebben in Kara omdat het daar om undeads gaat, waar baseer je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:29:
[...]
Ik zie het keer op keer de opmerking dat pala tanks zo'n groot voordeel hebben in Kara omdat het daar om undeads gaat, waar baseer je dit op?
Ja dat viel me ook op ik denk met exosisme of holywrath wat allebij mana vreet en holy wrath kan je niet eens casten tijdens tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

wat is ook alweer de link voor die site waar je een lvl 70 character kan laten analyseren
tig topics geleden een keer langs zien komen toen ik nog 69 was .. maar .. uhm . nouja laat ik het zo zeggen de link kan ik zo snel niet vinden in de OP

besides that, dagboek

1 key voor kara op zak
2 keer kara in gegaan tot nu toe
3 keer een epic mogen looten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:47
be.imba.hu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:08
Toch is exorcism een lekkere instant ranged pull met meteen 800 holy damage dus ca 1400 threat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 23:34
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Doet me denken aan die nieuwe guild op mijn realm genaamd; i r hawt chick IRL
vind die naam echt tof! Er is er ook 1 die heet i r doorf, maar die kwam later. Vind persoonlijk murlocs stole my bike nog erg luek maar er zijn daarvan nu zoveel copy cats en vergelijkbare namen van dat die niet luek meer is.
Op mijn server heb je deze rondlopen

Gnome stole my bike
World of warcraft stole my life
Mommy plz one more hour
Morning Glory Dew <3
I R Gank Y Cry QQ
en zo heb ik nog wel meer bizare gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

http://be.imba.hu ?

Een guildie van me kwam met www.armory-light.com aan, vond ik ook wel een mooie. Stukken sneller en laat mijn Firefox niet crashen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

thanks...das snel :D

hoef ik ook me post niet aan te passen voor deze opmerking
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:21:
[...]

Met het verschil dat als je in STV geganked moet je de halve wereld over moet om ze terug te pakken met je main. En in hellfire ben je er zo. Ook is het geen enkel probleem om wat rogues uit de guild zover te krijgen de gankers te pakken terwijl ik zelf blijf ressen zodat ze er niet vandoor gaan ;)
zo ver is dat ook weer niet vanaf hellfire
portal door, noord, west.. dan niet zuid naar kara maar eerst doorlopen .. dan naar het zuiden en .. voila , stv :) ... je moet dan inderdaad niet door een portal gaan in shat - als horde zijnde. dan is het wel een takke-eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:37:
[...]

Op mijn server heb je deze rondlopen

Gnome stole my bike
World of warcraft stole my life
Mommy plz one more hour
Morning Glory Dew <3
I R Gank Y Cry QQ
en zo heb ik nog wel meer bizare gezien :D
blizzard stole my life zit denk ik wel op elke server. ook zie je soms egt lueke namen voorbij komen zoals een resto tree met groot erboven Eikenboom enzo. heb van de week samen met een irl vriend 2 tauren wars gemaakt de 1 heet wheredagrass en mijne heet Giefmilkplox vond ik op zich ook wel lollig. we wouden eerst een 3v3 met ed, edd eddy met de arena team naam ed,edd'n'eddy natuurlijk maar waren al bezet en muu en muuu ook al ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:46

Darkasantion

Just keep swimming!

Even over de pet van een Hunter. Is de resistance de moeite waard of moet ik dat laten liggen als ik op lvl 70 Kara en hoger ga doen? En hoe zit dat met Dash/Prowl? Leuke trucjes, maar zijn die ook nuttig, of kan ik die punten beter op iets anders gebruiken?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Darkasantion schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:42:
Even over de pet van een Hunter. Is de resistance de moeite waard of moet ik dat laten liggen als ik op lvl 70 Kara en hoger ga doen? En hoe zit dat met Dash/Prowl? Leuke trucjes, maar zijn die ook nuttig, of kan ik die punten beter op iets anders gebruiken?
Voor kara is shadow en arcane res op pet wel handig, dash is handig om eventueel threath snel van clothies af te halen in dungeons, maar in kara wordt uw pet 9/10 ook ge-1shot, maar dash is ontonbeerlijk (of charger indien boar) om snel te grinden/farmen/soloen. Prowl is meer voor pvp dan voor pve. Men wolf bv hou k wel graag met zen roar, extra AP boost om de zoveel seconden voor de ganse groep.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:29:
[...]

Omdat die een dmg bonus hebben vs undeath. Laat nou net een groot deel van kara undeath zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:46

Darkasantion

Just keep swimming!

Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:50:
[...]

Omdat die een dmg bonus hebben vs undeath. Laat nou net een groot deel van kara undeath zijn.
You're kidding? Ook een van de redenen dat priests so gewild zijn in Kara, ivm de undead shackle :P .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:24

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:42:
[...]

blizzard stole my life zit denk ik wel op elke server. ook zie je soms egt lueke namen voorbij komen zoals een resto tree met groot erboven Eikenboom enzo. heb van de week samen met een irl vriend 2 tauren wars gemaakt de 1 heet wheredagrass en mijne heet Giefmilkplox vond ik op zich ook wel lollig. we wouden eerst een 3v3 met ed, edd eddy met de arena team naam ed,edd'n'eddy natuurlijk maar waren al bezet en muu en muuu ook al ^^
<We smoke felweed>

:+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:31

Denko

|{ing Øf ßlitz

nextware schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:57:
[...]

:w
Yep, nextware hierzo.
Af en toe zie ik Tular ook voorbij hobbelen :)
Beide oud-member van The Dutch Council. Was wel gezellige guild. Jammer dat die destijds uit elkaar gevallen is.

@wootlock: heb je ally char of horde ? Wellicht zijn we elkaar al eens tegengekomen ? Ken namelijk een char die Woox heet(te), maar weet niet of jij dat bent :)
Jezus, nextware, dat is echt jaren geleden :P tular ken ik idd ook nog wel (hij had me mace gepakt uit strat scarlet, 2 jaar geleden ongeveer :P )

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Darkasantion schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:42:
Ik heb:
1pet arcane res voor kara/tk
1pet nature res voor ssc/za
rest van de punten in:
1 punt in dash/dive whatever je hebt
alle atk skill max (bite + lb/claw/gore)
avoi maxed 2 dus
refelex
growl (staat bij raids uit)
8 punten in stam
de rest waar ik dat nodig acht
neem altijd eigenlijk de ren als 4e skill en nooit prowl ofzo aangezien dat niet super nuttig is afgezien mischien van za de scouts maar verder voor raids geen idee.

Momenteel heb ik een ravenger en cat nu ook een wind serpent gevangen en zijn loyaliteit net op 6 gebracht ga komende tijd ff met dr boom en/of andere dat soort mobs testen of ws al ongeveer de moeite waard voor me zal zijn aangezien deze op gegeven moment meer dps geeft omdat je de fcus die zo'n ding nodig heeft gaat bijhouden.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-03-2008 14:02 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste