Ik ga op mijn warrior met mijn guild die uitdaging zo aan, op een voorwaarde ik mag de groep zelf samenstellen.Atlas schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:34:
Een pallie tank is heeeerlijk in heroics bijvoorbeeld, watnou CC, gewoon AOE-tanken. Zo doe ik het op mijn prot pallie ook altijd. En dan als ik met mijn lock een heroic in ga moet er altijd ge CC-ed worden, duuuuurt lang!
Record Slave Pens heroic: 19 Minuten
Probeer dat maar met een warrior
Het probleem zal in die 19 minuten niet de warrior tank zijn, maar de healer die OOM gaat of de DPS die oom gaat.
dat komt waarschijnlijk doordat er altijd wat dmg overblijft van de aura's van de paladin dat heeft niks met skill te maken. Lair brutes hebben een rare "reset" daarvoor moet je ze 1x slaan. ICM met een cleave moet je dus op afstand blijven, wat het voor een warrior onmogelijk maakt om hem meteen terug te krijgen, terwijl een paladin dit makkelijker kan. Dit heeft niks met skill of TPS te maken, maar met game mechanics.Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:12:
[...]
Ik kan idd met mijn mage vrijwel alle tanks over agro'en. Lairbrutes, aka mage slaya's, kreeg ik niet op overagro als hij tankte en zij zijn duidelijk geen undead =) ook op gruul was dit onmoggelijk. maarja daar heb je wel weer huntards bij je.
[ Voor 38% gewijzigd door Kevinp op 19-03-2008 13:20 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.