Acties:
  • +13 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/PziYzaiKvt6Zvsx4exl2K0Si.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngIntroductie

Alliance vs HordeWelkom in het grote World of Warcraft topic van Tweakers. En groot mogen we wel zeggen. Deze topicreeks bestaat sinds februari 2003, wat ongelooflijk lang is. Een topicreeks waar door de jaren heen al heel veel berichten gepost zijn. Nog steeds beleven we veel plezier aan het spelen van deze game en praten we, dmv dit topic, er graag over met elkaar.

Op 26 augustus 2024 is de releasedatum van nieuwste uitbreiding van World of Warcraft. Dit is The War Within en dit is de 10e expansion voor de game. In deze uitbreiding gaan we ondergronds om te strijden tegen Harbinger of the Void. Deze expansion is het eerste deel in de nieuwe Worldsoul Saga. Deel twee, Midnight, en deel drie, The Last Titan, hebben nog geen releasedatum, maar de saga viert 20 jaar World of Warcraft en introduceert nieuwe gronden voor de toekomst van Azeroth.

In dit topic: Houd het gezellig en help elkaar. Dan houden we het leuk voor iedereen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngInhoudsopgave

Klik op de onderstaande knoppen om door de topicstart te bladeren.

World of Warcraft basisspel + expansionsExpansion 8: Shadowlands

Alle info over je WoW account en subscriptions vind je hier.Overzicht van speelbare rassen
Wat kun je doen bij max. level?Addons, tools & links voor de beste speelervaring
Speel samen met andere TweakersVorige topic & credits

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngWorld of Warcraft

World of Warcraft is de meest succesvolle MMORPG ooit. Het spel is in Europa uitgebracht op 11 februari 2005, enkele maanden na de launch in Noord-Amerika. Het spel, alsmede de Warcraft verhaallijn, is ontwikkeld en wordt onderhouden door Blizzard Entertainment, bekend van onder meer de Diablo, Warcraft (RTS games) en Starcraft spellen.

Het principe van het spel is dat jij een karakter bespeelt die begint als jonge strijder. Door quests uit te voeren, dungeons te doen of PvP gevechten voeren alleen of samen met andere spelers, help je jouw faction (Horde of Alliance) waar mogelijk en verzamel je experience waardoor jouw karakter beter wordt.

Dit zijn alle World of Warcraft uitbreidingen die uitgekomen zijn:

World of Warcraft uitbreidingen

Meer info:
The World of Warcraft Family

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngNieuwe expansion: The War Within

World of Warcraft: The War Within expansionVerdedig Azeroth tegen de schaduwen ondergronds. Reis door nooit eerder vertoonde ondergrondse werelden vol verborgen wonderen en op de loer liggende gevaren, naar de donkere diepten van het Nerubische rijk, waar de kwaadaardige Harbinger of the Void spinachtige strijders verzamelt om Azeroth op de knieën te krijgen.

The War Within is deel 1 van de Worldsoul Saga. Na The War Within verschijnen expansion Midnight (deel 2) en The Last Titan (deel 3) als onderdeel van de Worldsoul Saga.

Release:
26 augustus 2024

Nieuwe features:
  • Nieuw continent: Khaz Algar
  • Nieuw Allied race: Earthen
  • Level cap: level 80
  • Nieuwe (raid)dungeons & world bosses
  • Character Boost - Boost een character naar level 70 om direct met de expansion te kunnen beginnen.
  • Early Access - Speel 3 dagen eerder met de Epic edition.
Je kunt de expansion hier aanschaffen op Blizzard Store:
- World of Warcraft: The War Within (vanaf €49,99)

Meer info:
WoW: The War Within

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngAccount Management

Aanmelden
Je kunt een gratis Battle.net account aanmaken op de WoW Account Creation pagina van Battle.net. Dit account is dan goed om de Starter Edition van WoW te kunnen spelen. Je kunt upgraden naar een volledig account door de basisgame te kopen. Je moet dan ook een abonnement betalen.

Om WoW te kunnen spelen moet je wel zorgen dat je PC of MAC het spel kan draaien. Hier zie je een overzicht wat de huidige minimale eisen zijn: Overzicht System Requirements.

World of Warcraft - Starter Edition
Je eerste questJe kunt ook als je het spel wilt uitproberen de World of Warcraft - Starter Edition downloaden. Dit is eigenlijk hetzelfde als een trial account, maar dan anders. Het is namelijk zo dat starter edition account niet zal verlopen na 10 of 14 dagen, zoals uit het verleden van WoW gewend waren.

Je kunt het spel dus gratis spelen. Je hebt dan enkel nog de volgende restricties:
  • Je characters kunnen niet verder doorgroeien dan level 20
  • Je geld kan niet meer dan 1000 gold per character zijn.
  • Je kan geen gebruik maken van 'Community Features' die WoW heeft. Dus geen guilds, geen mailbox, geen Auction House, geen Real ID friends, geen voice chat en geen /say of /party chat met spelers hoger dan level 30.
  • Alle rassen en classes zijn beschikbaar met uitzondering van Worgen, Goblin en Allied Races. Tevens is de Death Knight class ook niet beschikbaar.
    Ondanks dat Draenei/Blood Elf/Pandaren ras en de Monk class expansion content zijn, zijn deze wel beschikbaar.
Aanmelden en downloaden van WoW - Starter Edition kan hier:
- Battle.net - Account Creation for WoW Starter Edition

Hier nog een paar handige links waarmee je het spel goed mee kunt starten:
  • WoW Beginners Guide (PDF) - Even vergeten hoe WoW ook al weer werkte? Hier staat uitgelegd wat alles inhoudt.
  • WoW Realm population EU - Hier kun je zien hoe de servers bevolkt zijn. Zo kun je eenvoudig de juiste server uitzoeken die bij je past.

Aanschaffen WoW + Expansions
Voor een volledig WoW account heb je het volgende nodig: Een WoW basisgame (hierin zitten tevens alle expansions behalve de nieuwste inbegrepen) en de nieuwste expansion.

Abonnementen
Om WoW te blijven spelen nadat je 30 gratis dagen op zijn, is het noodzakelijk om een abonnement af te sluiten. Dit kan je doen in je Battle.net account. De volgende opties zijn mogelijk:
  • Één maand speeltijd - € 12,99
  • Een kwartaal speeltijd (3 maanden) - € 35,97 (= € 11,99 per maand)
  • Een half jaar speeltijd (6 maanden) - € 65,94 (= € 10,99 per maand)
  • Prepaidcard voor 60 dagen speeltijd - € 26,99 (wordt enkel verkocht in (web)winkels)
Betaalmogelijkheden zijn via creditcard, direct dept (automatische incasso) of het welbekende iDeal.

Account beveiliging
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kdIqHU1yxgxfQ0T3lfTbS4uk/full.pngWoW is een erg leuk spelletje en dat hebben hackers jammer genoeg ook door. Het kan dus gebeuren dat wanneer je onvoorzichtig met je accountgegevens omgaat of gewoon dikke pech hebt dat dan je account ineens gehacked is. Dat is natuurlijk nooit leuk om mee te maken.

Blizzard heeft daarom een speciale FAQ gemaakt waarin alle informatie staat om je account veilig te houden tegen indringers. De FAQ vind je hier:Account toch gehacked? Hier staat wat je moet doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngRaces & Classes

World of Warcraft kent vele rassen en classes. Hierdoor vind je een overzicht welke rassen/classes combinaties speelbaar zijn.

Meer info:
Races | Classes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngEndgame content

Wanneer je het hoogste level bereikt, lijkt het alsof je klaar bent met spelen, maar eigenlijk begint het spel dan pas. Er zijn genoeg dingen die je kunt doen op max. level waardoor je het spel echt kunt spelen zoals jij dat wilt! Wat je kunt doen staat hieronder op een rijtje.

Dungeons, Raids & Warfronts (PvE)
Of je nu met je guild, of liever alleen met random spelers, speelt, wanneer je op zoek gaat naar content om te spelen, kun altijd wel terecht in de vele dungeons die het spel rijk is. In het nieuwe Warfronts, een soort PvE battleground, kun je a-la RTS style een oorlog voeren tegen de andere faction.Verzamel resources, bouw je basis op en probeer te winnen. Of nu kiest voor een lage level dungeon of een max level dungeon of je gaat helemaal los in Warfronts, er valt genoeg te beleven en te verzamelen.

Battlegrounds & Arena's (PvP)
Als je het tof vind om tegen andere spelers te spelen zijn er Battlegrounds en Arena's in de game. Test je skills tegen een andere spelers en scoor punten door ze te verslaan. Ook hier valt genoeg te vinden om je character mee te verrijken.

Chromie Time
Chromie Time geeft je de mogelijkheid om oude content te herbeleven zoals ze ooit bedoeld waren. Niveau van een gebied of dungeon wordt aangepast aan je character, waardoor de uitdagingen van eerdere expansions opnieuw kunt ervaren.

Scenario's & Island Expeditions (PvE)
Scenario's zijn verhalende missies die je kunt doen met kleine groepen. Ook hiervan zijn er inmiddels genoeg van te vinden en waarschijnlijk heb je al een paar, misschien onbewust, al gedaan tijdens het lvlen. Stapsgewijs wordt er een verhaal met battles verteld tijdens deze scenario's.
Nieuw in Battle for Azeroth zijn Island Expeditions. Dit zijn ook scenario's, maar dan willekeurig gegenereerd. Zo valt er altijd wel iets nieuws te ontdekken wanneer een eiland gaat verkennen.

Loremaster, Achievements & Collecting
Ben je een echte verzamelaar in het spel dan is dit onderdeel waar je je waarschijnlijk het meeste mee bezig bent. Elke achievement moet gehaald worden en elk speciaal of niet-speciaal item moet worden opgepakt. Jij zoekt graag heel Azeroth, Draenor en Outlands af naar de meest zeldzaamste spullen, zoals unieke gear, mounts en pets. Ook quests gaan niet aan jouw neus voorbij. Elke quest in elke zone heb je voltooid.

Crafting & Sales
Wanneer zelfs stront verkopen voor jou geen probleem is, is dit het spelonderdeel voor jou. Je zoekt naar mooie items en verkoopt ze door aan andere spelers, rechtstreeks of via het Auction House.
En kun je geen items vinden, dan maak je ze gewoon zelf. Kies twee professions uit en breng deze naar max level om nog toffere spullen te kunnen craften en te verkopen.

Pet Battling
Verrek het maar, jij vecht liever niet zelf, maar laat het liever over aan je pets. Samen met je pets ga jij alle Pet Arena's af om je tegenstander tot moes te slaan. En wanneer je het vechten even beu bent, zoek je stad en land af naar nieuwe pets om te verzamelen. You gotta catch 'm all!

The Completist
Jij wilt alles, maar dan ook echt alles compleet hebben. Je bent niet bang voor de lange weg die je zult moeten begaan, want niets is voor jou te gek. Elk van bovenstaande bezigheden houd jou bezig in het spel. En als klapper, stop ook nog eens niet met 1 character. Nee, je leveled elke class naar het maximale level en je geniet van elk moment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngAddons, Tools & Links

Addons
Wat zijn nu de beste addons? Eigenlijk valt daar geen antwoord op te geven, want het hangt geheel af van je speelstijl. Doe je veel dungeons en raids, dan zul je het prettig vinden je addons daar op af te stemmen. Ben je meer een explorer and achievement farmer, gebruik je weer andere addons om je daar mee te helpen.

Een aantal veel gebruikte addons zijn: Bartender 4, Auctionator of Auctioneer, Bagnon, Postal, Scrap, Mapster, Skada of Details! of Recount, Deadly Boss Mods (DBM) of BigWigs, GTFO.

Tools
Voor het installeren van de addons zijn er paar handige tools beschikbaar. Met deze tools kun je addons opzoeken, installeren en (automatisch) laten updaten. Deze addon managers zijn beschikbaar:
  • Overwolf CurseForge - De Overwolf CurseForge app heeft alle addons uit wat voorheen de Curse database was tot je beschikking. De meeste addons zul je hier wel mee kunnen vinden.
  • Minion - Ook deze addon manager heeft een ruime database aan addons waar je uit kunt kiezen. Sommige addons kun je alleen maar hier vinden.
  • WoW Up - Gratis addon manager met samengestelde database uit verschillende bronnen.

Links
Op Tweakers:Bij Blizzard:Overig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngTweakers Social

Tweakers Spelerslijst
Wie spelen er World of Warcraft? Op welke realm? En welke faction en class? Deze informatie vind je allemaal in de handige spelerslijst die hieronder staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jNX4n3bh5MKXwWtPVpo1xuIm/full.png
(Google Spreadsheet)

Tweakers Discord kanaal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pPK9dF8lyTyCs9OME353yfnr/full.png
(Linkt naar Spielerij in de Tweakers Discord en is voor games algemeen (niet perse alleen voor WoW ;) ))

Tweakers Blizzard App Community
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WQpdeP4LsfjtcnPzpwLr4UiU/full.png
Groepsnaam: WoW NL/BE Community

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3UQy7GgnVme57i3DCzGPP92g.pngCredits & Vorige topics

Er zijn in de jaren dat World of Warcraft online is, zijn er nogal wat posts geplaatst in de WoW-topics hier op GoT. Natuurlijk zijn dit er zoveel dat dit niet allemaal in 1 groot topic past. Vandaar dat we rond iedere 1000e 10.000e post in een topic een nieuw deel aanmaken. Dat betekent dat er aadig wat topicdelen zijn. Via deze link: Overzicht WoW topics, kun je alle delen nog eens teruglezen.

Voor wijzigingen en/of opmerkingen mbt deze topicstart kun je een DM sturen naar de topicstarter.

Veel plezier in WoW en dit topic!!!

Topicstart door: Zeror | Mede-auteurs: geen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/XBVZh9YCxUXpU0BFqqhtbPp8.png

[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 24-08-2024 13:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er weer geslaagd uit. :)

En ik weet nog steeds niet, met welke class ik morgen ga beginnen... :-(

[ Voor 56% gewijzigd door RustStorm op 23-11-2020 17:43 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Laat Shadowlands maar komen. Het nodige vreetzooi ingeslagen om tot diep in de nacht door te kunnen gaan. Mijn baas gaat hier morgen niet blij mee zijn :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:44
De koelkast ligt hier ook vol genoeg voorraad voor een paar dagen :p. Ik hoop alleen dat het een beetje speelbaar is, al vrees ik ervoor die eerste uren. Als het te doen is stop ik ermee en begin ik morgen extra vroeg te werken, dan kunnen er daarna een paar uurtjes wow volgen :)

Topic start ziet er weer erg goed uit trouwens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 23-11-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:46
Powerblast schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:04:
De koelkast ligt hier ook vol genoeg voorraad voor een paar dagen :p. Ik hoop alleen dat het een beetje speelbaar is, al vrees ik ervoor die eerste uren. Als het te doen is stop ik ermee en begin ik morgen extra vroeg te werken, dan kunnen er daarna een paar uurtjes wow volgen :)

Topic start ziet er weer erg goed uit trouwens :)
Zo ver ik mij kan herinneren, was de launch van BFA best wel smooth. Dus heb op zich best goede hoop. Is er eigenlijk nog server downtime voor de launch of kan je al inloggen en klaar gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Laatst online: 18:44
Zironako schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]

Zo ver ik mij kan herinneren, was de launch van BFA best wel smooth. Dus heb op zich best goede hoop. Is er eigenlijk nog server downtime voor de launch of kan je al inloggen en klaar gaan zitten?
Lag is één ding maar als je de questgivers niet ziet staan in de menigte :p... blijft vind ik wel een momentje dat je toch moet meemaken zo een wow expansion die live gaat op het moment dat de servers openen.

Zover ik me nog kan herinneren was er bij BFA geen nood aan een server downtime, je kreeg gewoon om 00u00 de quest to set sail to boralus geloof ik. Hopelijk nu dus to fly off through the big thingy in icecrown ofzo? Geen idee eigenlijk. Ik kijk echt bewust zo goed als geen filmpjes over de beta om het vers te houden. Enige wat ik wil bekeken heb op voorhand is de class changes (pre patch ook ofc) en de covenant keuzes. Rest zie ik wel on the fly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooie OP!

Ik ga netjes op tijd slapen want heb geen zin om m'n ritme te verpesten. Wekkertje gaat ook gewoon om 06:00 uur maar in plaats van werken voor geld ga ik nu werken voor m'n plezier. Oftewel volle bak levellen _O_ Vind dat wat beter dan om 0:00 losgaan.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoppa, ik kom ook bij deze release weer even meegenieten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:16
De vrouw en ik hebben donderdag en vrijdag vrijgenomen. Kinderen naar school en wij lekker los in Shadowlands ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15:33
Weer een schoon topic! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal de komende dagen gewoon aan het werk zijn. Shadowlands ga ik op mijn gemakje door... althans, dat ga ik proberen. Om een of andere reden voel ik altijd weer de "druk" meteen volle bak te gaan en asap level max te worden... Wellicht dat ik mij dit keer niet gek laat maken door alle rushers. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02 22:40
RustStorm schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:55:
Ik zal de komende dagen gewoon aan het werk zijn. Shadowlands ga ik op mijn gemakje door... althans, dat ga ik proberen. Om een of andere reden voel ik altijd weer de "druk" meteen volle bak te gaan en asap level max te worden... Wellicht dat ik mij dit keer niet gek laat maken door alle rushers. ;)
"druk voelen" voor een game, o oh das nie best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:03
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen de komende dagen/weken :)

Zelf speel ik Classic maar hou een oogje op deze expansie omdat er zo te zien een he-le-boel wordt veranderd!
Ben afgehaakt in BFA - ik "voelde" het niet meer - en lees wisselende dingen over Shadowlands.

Afgezien van de gebruikelijke login/lag/disconnect/queue issues (iig op launch day) ben ik zeer benieuwd hoe jullie het gaan vinden.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:57:
[...]

"druk voelen" voor een game, o oh das nie best.
Haha, dat klopt. Maar, het staat niet voor niet tussen " "; kon er geen beter woord voor vinden... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
RustStorm schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:04:
[...]

Haha, dat klopt. Maar, het staat niet voor niet tussen " "; kon er geen beter woord voor vinden... ;-)
Drang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-04 23:29
Kazzak heeft er in ieder geval weer weinig zin in... Overal 10+ sec lag en zojuist gedc'ed op mijn ene char en nu World server down als ik op iedere andere char probeer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Laatst online: 19-04 19:21

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik ben gelukkig om 7 uur al ingelogd op Ragnaros.

Ogrimmar is stampend vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Toppie gedaan @Zeror

Nu de laatste uurtje. Lag is best aardig op Draenor.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik hoef momenteel niet te werken (horeca), dus ik kan lekker gaan spelen. Ga ook niet proberen om zo snel mogelijk te doen, gewoon mijn eigen tempo. Ben benieuwd om 12 uur, ben net gewoon ingelogd gelukkig (Defias Brotherhood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw topic.. en uiteraard kan niemand hier inloggen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Whahaha kijk hoe vet die sfeer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZdtPKuIpz0Ifpg6LYyQnlsuwzuc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bdlwFg6ztvb7viwMq0228Vz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:38:
Nieuw topic.. en uiteraard kan niemand hier inloggen :+
Inloggen is hier niet het probleem. Orgrimmar inladen wel :P

Blijf het overigens wel jammer vinden dat ze de focus zo op 1 hoofdstad leggen. In de andere steden is geen ruk meer te doen, omdat alles naar Orgrimmar/Stormwind wordt verplaatst.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 23-11-2020 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Im in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Perfecte launch voor mij en wauw wat vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Hier ook alles smooth. Level 51 en een beetje nu. Bedtijd, morgen een nieuwe dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Launch ging wel lekker smooth voor mij. Heb de intro zone van de The Maw kunnen spelen. Nu in Oribos voor de volgende stap :)

[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 24-11-2020 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

JA begin is gemaakt.. morgenvroeg lekker verder.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:29
Lvl 52 nu, nu gestopt want tis laat 😅😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

https://www.wowhead.com/n...s-monkeylool-of-eu-alakir
Hoppa

Ik net mijn eigen dh op 51. level met mijn vrouw een Unholy Dk/priest combo.

Ragnaros is super chill nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
52,5 nu. Morgen maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:35

Kevinr1989

I am the danger

Level 55, bijna klaar in Bastion... Nu slapen en morgen (of vanmiddag) weer een dag :P

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed te lezen dat alles super smooth is verlopen! :) en wat gaan sommige van jullie snel zeg... pfoeh!

Ik ben vandaag gewoon keurig aant werk. Vanavond maar eens gaan beginnen... denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goeiemorgen!

Ik ga ook los hier!

Fijn dat de launch zo smooth ging.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:03
RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:39:
Goed te lezen dat alles super smooth is verlopen! :) en wat gaan sommige van jullie snel zeg... pfoeh!

Ik ben vandaag gewoon keurig aant werk. Vanavond maar eens gaan beginnen... denk ik... ;)
idd! Zit nog steeds te twijfelen tussen Warlock en Paladin :')

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Vanmiddag ga ik los. Ben. Ben benieuwd! Mensen die al los hebben kunnen gaan; hoe is het questen? Ik heb begrepen dat dit de eerste expansion na MoP die weer lineaire is. Is het een 1-malig-DOT-festijn om 10 beren te killen?
Thomderanged schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:04:
[...]

idd! Zit nog steeds te twijfelen tussen Warlock en Paladin :')
Paladin, lekker flexibele class + leuk om te spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:43
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet gaan spelen 8)7. Altijd veel paladin gespeeld, als prot tanken in M+, heerlijk! Maar mn mistweaver monk is óók heerlijk om te spelen.. Of rogue in pvp... Of.......

Ik denk dat het maar weer paladin als eerste word, net als de laatse 2 expansions >:)

Psst v-strom kopen? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Wil mijn warrior (fury) gaan mainen en als daar de belangrijkste dailies op gang zijn mijn hunter gaan lvlen. De enige tijd dat ik echt kan spelen is 's avonds en af en toe overdag in het weekend (gezin, kids etc).

Heb beloofd of samen met mijn vrouw te gaan spelen, maar als zij dus niet kan, kan ik ook niet... Werd gister al gelijk op mijn vingers getikt toen ik door de portal ging en begon met questen. Dus nog ff een regelmaat in vinden, met de vrouw de warrior en anders de hunter. Raad eens wie er pas over 2 weken 60 is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar eens een poging wagen. Gisteravond kon ik amper de server (Draenor) opkomen.
Misschien dat ik de eerste dagen/weken anders een Alt op een andere server ga levelen. Heb weinig zin om elke avond inlog problemen te hebben.

Vandaag maar eens goed nadenken over een main :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:20:
Vanavond maar eens een poging wagen. Gisteravond kon ik amper de server (Draenor) opkomen.
Het nadeel vorige keren was ook dat mensen ingelegd bleven. Moest je half uur weg dan blijven mensen AFK staan en zorgde ze er eigenlijk voor dat ze een plek in bezet houden. Uurtje weg? Vraag iemand om elk kwartier even een knopje in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Ik las in het vorige deel wat slechte dingen over het programma Overwolf, wat de twitch addon updater gaat vervangen. Welke addon-updater is dan wél aan te raden? Iemand wat tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:17:
Ik las in het vorige deel wat slechte dingen over het programma Overwolf, wat de twitch addon updater gaat vervangen. Welke addon-updater is dan wél aan te raden? Iemand wat tips voor me?
Waarom is Overwolf slecht? Of slechter dan Twitch client was? :) Ben ik wel benieuwd naar!

Zucht... is de werkdag al voorbij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
@RustStorm Geen idee verder :+ Ik kan me alleen herinneren dat er slechte dingen over geschreven werden. Was iets met privacy iirc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:56

Speedy55

www.jpl-racing.nl

@RustStorm @Pyr0_ Weet niet of het waar is, maar ze hebben gewoon een slechte reputatie

https://us.forums.blizzar...ctivision-business/678345

Ze schijnen Wowup.io ook weg te willen hebben, die gebruik ik nu, lekker simpel etc.

[ Voor 100% gewijzigd door Speedy55 op 24-11-2020 09:25 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:39:
Niet bij iedereen. Had gisteren de Twitch stream van Towelliee opstaan. Die gast heeft zeker anderhalf uur geprobeerd om in de game te komen. Zat continue vast op hangende loading screens. Hij baalde echt enorm. Je zag dat ie behoorlijk gefrustreerd/teleurgesteld was. Niet dat dit heel veel uitmaakt verder, want die gast zal inmiddels wel max level zijn waarschijnlijk. Maar in US waren dus wel meer problemen dan in EU vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-04 14:37
Vanochtend wat eerder begonnen met werken zodat ik ook weer eerder klaar ben! Weet nog steeds niet welke class ik ga spelen, Death Knight (blood of frost) of m'n oude vertrouwde prot pally.

Iemand aanbevelingen?

[ Voor 6% gewijzigd door FearZ op 24-11-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

FearZ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:55:
Vanochtend wat eerder begonnen met werken zodat ik ook weer eerder klaar ben! Weet nog steeds niet welke class ik ga spelen, Death Knight (blood of frost) of m'n oude vertrouwde prot pally.

Iemand aanbevelingen?
Unholy DK natuurlijk!

Lvl 53 inmiddels hier, Bastion is echt een fantastisch gebied :9 Had overigens niet verwacht dat je je covenant pas op level 60 kan kiezen. Maar dat zal wel horen bij het verhaal >:)

[ Voor 4% gewijzigd door London op 24-11-2020 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18:26
FearZ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:55:

Iemand aanbevelingen?
Waarom niet unholy? Schijnbaar is dat een AoE beast geworden?

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik de meeste classes eigenlijk wel goed spelen.
Tenzij iemand echt high end raiding doet kan je imo gewoon een class pakken die je enorm aanspreekt.
Alles is viable :)

Dit is wel een goede uitleg :

...en daarom ga ik enhancement shaman weer oppakken :+

[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 10:23 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:46
Fijn dat de launch goed is gegaan! Wij hebben gisteren net de sleutels gekregen van ons nieuwe huis, dus komende weken niet heel veel tijd. Vanavond misschien beginnetje maken. Geen haast met levelen, dus dat scheelt. Waarschijnlijk elemental shaman als main. Maar zoveel leuke specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-03 19:14
Voor mij gaat het de Rogue worden als main. Aardig wat classes geprobeerd op max level maar deze sprak mij toch het meeste aan. Stiekem vanmorgen even ingelogd geweest (om 8 uur) en in de guild waren al ongeveer 30 mensen bezig. Ik denk dat het vanavond een stuk drukker zal zijn, hoop niet op lange queues.
Vanmiddag krijg ik ook mijn nieuwe 34 inch WQHD scherm binnen en ben benieuwd hoe de ervaring van WoW zal zijn op zo'n groot scherm. De dag kan voor mij niet meer stuk! ;-)

Engeknul - Doomhammer Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.wowhead.com/n...endors-temporarily-closed

De nieuwe PvP vendors zijn eventjes weg.... Dus het klopt als je ze niet kunt vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:28:
https://www.wowhead.com/n...endors-temporarily-closed

De nieuwe PvP vendors zijn eventjes weg.... Dus het klopt als je ze niet kunt vinden :P
Die vendors heb ik toch helemaal niets te zoeken! ;) PvP? Blegh! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:23
Hoe bevalt Shadowlands jullie tot nu toe ?

Ik twijfel om weer Wow te gaan spelen, toch altijd veel plezier in gehad. Ga wel vooral casual spelen want voor Raiden heb ik geen tijd en kan gewoon weg niet 2 uur lang me concentratie er bij houden. PVP en het halen van achievements / spullen verzamelen vind ik altijd wel leuk dus zal me vooral daar op richten.

Mijn main staat momenteel op Draenor, maar hier verwacht ik bizarre Q's dus denk dat ik gelijk me char transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:42:
Hoe bevalt Shadowlands jullie tot nu toe ?

Ik twijfel om weer Wow te gaan spelen, toch altijd veel plezier in gehad. Ga wel vooral casual spelen want voor Raiden heb ik geen tijd en kan gewoon weg niet 2 uur lang me concentratie er bij houden. PVP en het halen van achievements / spullen verzamelen vind ik altijd wel leuk dus zal me vooral daar op richten.

Mijn main staat momenteel op Draenor, maar hier verwacht ik bizarre Q's dus denk dat ik gelijk me char transfer.
Tsja, ik ben ook weer begonnen en het is al gauw weer meer van hetzelfde helaas. Ben bezig met mijn paladin omdat ik dan in ieder geval nog alle kanten op kan qua healen,tanken,dps. Moet zeggen dat het levelen wel vrij vlot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
shoombak schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:49:
[...]

Tsja, ik ben ook weer begonnen en het is al gauw weer meer van hetzelfde helaas. Ben bezig met mijn paladin omdat ik dan in ieder geval nog alle kanten op kan qua healen,tanken,dps. Moet zeggen dat het levelen wel vrij vlot gaat.
Ik twijfel daarom ook om te beginnen en als ik ga ook niet als een gek proberen level 60 te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Natuurlijk is WoW nog steeds meer van hetzelfde. MMORPG gaat nou eenmaal om een aantal dingen: quests, levelen, gear verzamelen, endgame (waar ook weer diverse varianten van zijn!) doen. Aan dat aspect valt weinig te veranderen. Echter, wat mij betreft doet Blizzard wel haar best om de het spel zo veelzijdig mogelijk te houden. Er is, werkelijk waar, voor iedereen wat te doen. Houd je van PvP? dan ga je de BGs of Arena's in. Houd je van verzamelen? Dan ga je achter alle transmog gear aan en kan je je lol op als het gaat om mounts en battle pets. En dit laatste is dan ook nog eens een spel in het spel. Verder vermaakt men zich prima met craften van gear / professions en zijn er legio mensen die enkel het spel spelen om de AH te domineren.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over alle reputaties die je kan maximaliseren, waar vanzelfsprekend ook weer "rewards" aan gekoppeld zijn en is het bijzonder moeilijk en tijdrovend om ALLE achievements die het spel biedt te behalen... en heb ik het ook nog niet gehad over de Garrison in WoD, de invasions in LEgion & BfA en de Covenants in SL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, ik ben misschien snel tevreden maar het idee dat ik weer Thrall tegen ga komen is al genoeg om super enthousiast te raken :)
/nerdgasm

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Abomination Limb (Necrolord DK ability) is nu al mijn favo spell ever in WoW _O_ Wat een machtig gevoel zeg als je die popped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Owh jee.. dat gaat gezellig worden vanavond. Nu al een Queue op Draenor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:16:
Abomination Limb (Necrolord DK ability) is nu al mijn favo spell ever in WoW _O_ Wat een machtig gevoel zeg als je die popped!
Ben je al lvl 60 dan ?

Je bent zeker Unholy ? (of blood)
Mijn DK was 2handed frost en daarom vond ik de Night Fae erg fijn.
Plus je lost meteen een mobiliteits issue op met Soulshape (Turn into a Vulpin, teleporting 15 yds forward and increasing your movement speed by 50%)
grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:22:
Ouch, dat wordt een drama vanavond inderdaad.
We zijn het gewend op Draenor met elke expansion launch maar vervelend blijft het wel

[ Voor 32% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 12:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
[...]

Ben je al lvl 60 dan ?

Je bent zeker Unholy ? (of blood)
Mijn DK was 2handed frost en daarom vond ik de Night Fae erg fijn.
Plus je lost meteen een mobiliteits issue op met Soulshape (Turn into a Vulpin, teleporting 15 yds forward and increasing your movement speed by 50%)
Je kunt alle spells testen tijdens het levellen naar 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Laatst online: 15:45
Ik was ongveer 1,5 maand geleden weer begonnen :P maand sub gekocht en ben de alt races vrij gaan spelen + wat ouder character levelen maar man wat was dit wennen zeg. De laatste keer dat ik echt serieus gespeeld had was met Pandaria dus moest echt heel erg wennen aan alles wat ze "weer" hadden veranderd.

Deze week beginnen zit er niet in denk ik, zowel de shop als de battlenet updater wilt niet heel erg meewerken :P Maar ik ben benieuwd naar de nieuwe xpac, en kijken hoe lang ik het deze keer weer ga volhouden

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-02 16:04
RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]

Die vendors heb ik toch helemaal niets te zoeken! ;) PvP? Blegh! :r
PvP zou voor mij juist de enige reden zijn om terug te komen. Ik twijfel al een tijdje enorm om weer te gaan spelen.

Ik vond het altijd heerlijk om 's avonds een paar uurtjes bg's te doen. Zijn de queues nog steeds kort tegenwoordig? Bg's nog de moeite waard of een grote frustratie?

De vraag is overigens niet direct aan jou gericht. PvP immers niet aan jou besteed zeg je :)

[ Voor 9% gewijzigd door phlinx op 24-11-2020 12:51 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 12:33
De account pagina doet het hier helaas niet en mijn wow gametime is helaas vandaag verlopen. Ik had wel al een prepaid kaart klaar liggen, maar deze kan ik nu dus helaas niet invoeren... De game zal me wel iets duidelijk proberen te maken :P.

Je kan die prepaid codes alleen invoeren via account.blizzard.com toch?

[edit]
Ik zie dat het voortaan ook kan via de launcher :).

[ Voor 9% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2020 12:54 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:22:
Fijn.... dat word weer een Q van 2K+ vanavond. Iemand nog een idee voor een goede Alliance server waar het niet zo mega druk is als Draenor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 16:38
Wel jammer dat er geen retail boxes meer zijn, meestal kon ik na 4 maanden voor 30 euro de expansion bestellen en omdat ik graag de collectie weer compleet maak

Oribos voelt een beetje vreemd en ongezellig aan als hub vergeleken met bijvoorbeeld Dalaran. Lekker coins opvissen in de water fountain en kijken naar mammoth parades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag nog een laatste dag van een cursus. moet zeggen dat het flink pittig is om daar me focus op te houden :P nog een paar uurtjes en kunnen we eindelijk los. Heb vannacht wel even tot 52 gespeeld en ging allemaal soepel en vlot. Speel wel op een medium volle server dus dat scheelt ook wel denk ik.

Ik vind het verhaal tot nu toe wel tof al. Stuk beter dan het begin van BfA :P
Kyrian leek mij helemaal niks als covenant maar nu ik al wat in Bastion gequest hebt ben ik ze in ieder geval al meer gaan waarderen. Kijk uit naar de andere covenants te ontmoeten om dan uiteindelijk mijn keuze te maken want ik weet het nu nog steeds niet :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:53:
[...]

Fijn.... dat word weer een Q van 2K+ vanavond. Iemand nog een idee voor een goede Alliance server waar het niet zo mega druk is als Draenor ?
Ik zit op Silvermoon. Nergens last van vannacht behalve het eerste half uur wat loot lag. Daarna als een zonnetje. Is wel de drukste Alliance server die er is dus stiekem daar wel goed geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bekse schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:06:
[...]

Ik zit op Silvermoon. Nergens last van vannacht behalve het eerste half uur wat loot lag. Daarna als een zonnetje. Is wel de drukste Alliance server die er is dus stiekem daar wel goed geregeld ;)
Zit keihard te falen, zit met me char ook op Silvermoon was er heilig van overtuigd dat ik op Draenor zat :+

Jij geen Q times gehad nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die een shaman gaan of al levelen, heb ik een goede guide van Tiggle gevonden.
Mooi gemaakt en geeft goede en duidelijke informatie ( work in progress)

Misschien heeft iemand er wat aan :
https://docs.google.com/s...FeHNk/edit#gid=1368439467

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Laatst online: 16-04 17:36
Als mensen nog een complete guide voor de eerste shadowlands weken nodig hebben:

https://translate.googleu...tCeI-oIWKxXtCkqV9gBzsXpg#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:53:
[...]

Ik sta nu op plekje 1500 met een geschatte tijd van 30 minuten.

* grote_oever heeft zoveel spijt dat ik destijds 3 chars betaalde transfer heb uitgevoerd naar Dreanor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:02:
[...]

* grote_oever heeft zoveel spijt dat ik destijds 3 chars betaalde transfer heb uitgevoerd naar Dreanor.
Is dit op Silvermoon of Draenor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach als ik straks thuis kom dan ga ik gewoon inloggen en dan beginnen met koken, als dat klaar is ben ik vast ingame :+ (ik zit op silvermoon)

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 24-11-2020 14:04 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:03:
[...]

Is dit op Silvermoon of Draenor ?
Draenor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:02:
[...]
Nu al 1500 mensen ?
thuis"werkers" :+

Jeetje, dat wordt vanavond dus helemaal niets ben ik bang

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit op een overvolle server spelen... ;)

Dat gezegd hebben realiseer ik mij zojuist: ideaal als je snel level 60 bent, dan kan je super gemakkelijk gebruik maken van de nieuwe BMAH en items spotgoedkoop verkrijgen!

Damn... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:13:
Nooit op een overvolle server spelen... ;)
Het was een nieuwe server toen wij er op begonnen. Helaas is de server erg populair geworden lol.
Om daar nu 12 chars weg te halen is ook zo een dingetje :)

Gelukkig heb ik 2 chars op Stormscale staan in de guild van een zeer aardige Tweaker (@Diigii)
Vermoed dat er op die server geen echte problemen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 14:24 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
mrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:04:
ach als ik straks thuis kom dan ga ik gewoon inloggen en dan beginnen met koken, als dat klaar is ben ik vast ingame :+ (ik zit op silvermoon)
Moet eerst nog even huishouden doen :+ Kan wow mooi downloaden ondertussen downloaden. Eerst even als ik online kan een custom UI installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

phlinx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:44:
[...]

PvP zou voor mij juist de enige reden zijn om terug te komen. Ik twijfel al een tijdje enorm om weer te gaan spelen.

Ik vond het altijd heerlijk om 's avonds een paar uurtjes bg's te doen. Zijn de queues nog steeds kort tegenwoordig? Bg's nog de moeite waard of een grote frustratie?

De vraag is overigens niet direct aan jou gericht. PvP immers niet aan jou besteed zeg je :)
Wanneer heb je voor het laatst gesubbed? Een aantal BG's heeft al eerder een moderne remaster gehad dus dat is misschien leuk om te ervaren. De core gameplay van BG's is nog steeds hetzelfde en dat zal ook niet snel veranderen dus ja, als dat je aanspreekt zijn ze de moeite waard. Er zijn overigens af en toe events op een rotatie waarin je de bestaande BG's met andere regels speelt. Verder heeft Blizzard de PvP vendors gelukkig weer terug in de game gestopt en als de queue's lang zijn en je geen bezwaar hebt kan je altijd spreken met een NPC om BG's te doen met de andere factie. Soort van spion ben je dan maar qua gameplay maakt het geen verschil (anders dan dat je tijdelijk andere racials krijgt).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 22-04 14:42
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:19:
[...]

Het was een nieuwe server toen wij er op begonnen. Helaas is de server erg populair geworden lol.
Om daar nu 12 chars weg te halen is ook zo een dingetje :)

Gelukkig heb ik 2 chars op Stormscale staan in de guild van een zeer aardige Tweaker (@Diigii)
Vermoed dat er op die server geen echte problemen zijn.
Haha thanks! :D

En nee, op Stormscale 0 problemen gehad, ook vrienden van mij en mensen in de guild hadden geen problemen (gelukkig maar). Enige probleem die ik had is dat ik af en toe geen PM's kon ontvangen, maar verder werkte gelukkig alles. De meeste mensen die ik sprak en op Draenor zaten hadden helaas problemen (maar veel konden er later wel inloggen).

Ik had persoonlijk erger verwacht, aangezien Stormscale ook 1 van de grotere Horde realms is.

So far so good! Vanavond verder levelen, op dit moment level 52 :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Eerste Shadowlands mount is binnen! Moest er 5x voor doodgaan omdat het blijkbaar in level 60 gebied zat (ik ben 56) maar gehaald is gehaald :D

https://shadowlands.wowhe...ache-of-the-moon#comments

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LR6sVeI5LyGnxqJOq8oeXNjr4Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YaKDhn8Ug1sWOySRggchsR1O.jpg?f=fotoalbum_large

Hij kan ook vliegen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door London op 24-11-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 13:12
op auchindoun vanochtend en begin middag ook nergens last van gehad, nu wachten tot de kinderen vanavond op bed liggen voordat ik weer verder kan.
Hopelijk vanavond ook niet al te lange queues al denk ik dat het de eerste avond na release toch wel drukker zal zijn dan overdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-02 16:04
temp00 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:28:
[...]

Wanneer heb je voor het laatst gesubbed? Een aantal BG's heeft al eerder een moderne remaster gehad dus dat is misschien leuk om te ervaren. De core gameplay van BG's is nog steeds hetzelfde en dat zal ook niet snel veranderen dus ja, als dat je aanspreekt zijn ze de moeite waard. Er zijn overigens af en toe events op een rotatie waarin je de bestaande BG's met andere regels speelt. Verder heeft Blizzard de PvP vendors gelukkig weer terug in de game gestopt en als de queue's lang zijn en je geen bezwaar hebt kan je altijd spreken met een NPC om BG's te doen met de andere factie. Soort van spion ben je dan maar qua gameplay maakt het geen verschil (anders dan dat je tijdelijk andere racials krijgt).
Thanks. Klinkt erg verleidelijk. Ik ga me eens inlezen.
Ben gestopt halverwege WOD, en heb een maand ofzo Legion gespeeld. Dus behoorlijk roestig.

PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diigii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:58:
[...]

Haha thanks! :D

En nee, op Stormscale 0 problemen gehad, ook vrienden van mij en mensen in de guild hadden geen problemen (gelukkig maar). Enige probleem die ik had is dat ik af en toe geen PM's kon ontvangen, maar verder werkte gelukkig alles. De meeste mensen die ik sprak en op Draenor zaten hadden helaas problemen (maar veel konden er later wel inloggen).
Geen probleem hoor :)
Ik ga het vanavond wel eens proberen op Draenor.
Heb trouwens nog een lvl boost gekregen vanuit het niets (geen idee waarom) maar ik kan dus naar lvl 48 boosten.

En aangezien we met Thrall gaan questen etc zit ik te denken aan een shaman :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
phlinx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:17:
[...]

Thanks. Klinkt erg verleidelijk. Ik ga me eens inlezen.
Ben gestopt halverwege WOD, en heb een maand ofzo Legion gespeeld. Dus behoorlijk roestig.
Kijken hoe lang je het dit keer volhoud dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 22-04 14:42
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:18:
[...]

Geen probleem hoor :)
Ik ga het vanavond wel eens proberen op Draenor.
Heb trouwens nog een lvl boost gekregen vanuit het niets (geen idee waarom) maar ik kan dus naar lvl 48 boosten.

En aangezien we met Thrall gaan questen etc zit ik te denken aan een shaman :)
Haha, dat is echt wel je class, Shaman. Ga hem ook nog een keer maken, maar dan een Mag'har Shaman. En ik moet echt die Zandalar troll unlocken, zodat ik daarmee een Druid kan proberen (daar heb ik nog meer zin in ). Maar goed, eerste focus op m'n holy pally :D

Misschien een boost vanwege problemen op Draenor? of Blizzard gooit met geld :p zal vandaag is kijken of ik ook iets heb :0

[ Voor 8% gewijzigd door Diigii op 24-11-2020 15:41 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:10:
[...]

Zit keihard te falen, zit met me char ook op Silvermoon was er heilig van overtuigd dat ik op Draenor zat :+

Jij geen Q times gehad nog ?
Nope! 0 laadtijd of andere ellende op Silvermoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ga ik in SL wel eens beginnen met de minst populaire classes het eerst te levelen.
WW monk, survival hunter, etc
Lijkt me best wel een leuk project :)

Iemand hier trouwens ervaring met een goede microfoon ipv de headset microfoon ?
Je hebt zo veel keuzes.
Gebruik nu die van mijn headset maar die moet ik heel dicht bij mijn mond doen, maar dan is het vrij lastig om een blikje bier te drinken :P
Daarnaast vind men mij dan nog zachtjes klinken

Zit te denk aan deze :
https://www.bol.com/nl/p/...xKF-hHkA.1.3.ProductTitle

Ps, ik ben te oud voor ingewikkelde shit. Alles moet boomer proef zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 15:50 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:46:
Misschien ga ik in SL wel eens beginnen met de minst populaire classes het eerst te levelen.

Iemand hier trouwens ervaring met een goede microfoon ipv de headset microfoon ?
Je hebt zo veel keuzes.
Gebruik nu die van mijn headset maar die moet ik heel dicht bij mijn mond doen, maar dan is het vrij lastig om een blikje bier te drinken :P

Zit te denk aan deze :

Niet drinken? :9

Maar dat is echt absurd veel geld voor een microfoon, ik denk dat je voor 1/4de van die prijs al een heel fatsoenlijke mic hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Geen queue op silvermoon.....whut

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik maar denken welke class te gaan spelen... ik weet het echt niet...

Tot nu toe zijn zowel warrior als warlock afgevallen... de rest is still in play...!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
mrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:10:
Ja, heerlijk. Oh lol! Nu 115e in de rij :D

[ Voor 8% gewijzigd door Bekse op 24-11-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
mrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:10:
Lagg op draenor is gewoon niet vol te houden. Items zijn niet te looten (of zeer traag), Questen duurt 30 seconden na klikken van de knop om te completen. Vermoed dat er zo wel een restart komt daar.

Over uur eten en gezien de queue vanavond vermoed ik dat deze lagg sessie mijn launchdag is geweest.

[edit]

En Dreanor is down.

[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Als ik dit zo lees ga ik zo mooi niet uitloggen als ik ga eten :+

Ondertussen Bastion afgemaakt, level 54. Erg van genoten. Prachtige zone qua stijl! Zo nog even de dungeon quest doen en dan eten. Daarna wss starten in Maldraxxus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04 16:23
grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:46:
[...]

Lagg op draenor is gewoon niet vol te houden. Items zijn niet te looten (of zeer traag), Questen duurt 30 seconden na klikken van de knop om te completen. Vermoed dat er zo wel een restart komt daar.

Over uur eten en gezien de queue vanavond vermoed ik dat deze lagg sessie mijn launchdag is geweest.
Jep hier er nu ook uitgegooid. Lag was echt niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
stomley schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:52:
[...]

Jep hier er nu ook uitgegooid. Lag was echt niet fijn.
Dreanor lijkt down te zijn. Kan ook niet meer inloggen.
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:46:

Je hebt zo veel keuzes.

Zit te denk aan deze :

Hier is hij nog 99 euro: https://www.wehkamp.nl/hy...rx%20quadcast&type=manual

[ Voor 72% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Vrij weinig last van lag gehad persoonlijk, alleen het quest inleveren wil nog wel eens een paar seconden duren. Twisting Nether trouwens. Ohja, en mijn ilvl zowat verdubbeld in 1 dag.. is me toch nog nooit eerder gelukt :+ Van 53 na 97. Had dit char pas geleden geleveld voor heritage armor en niet meer aangeraakt sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:47

DarkUnreal

Postmaster General

zelfde issue's als met de pre-launch event. Naja.. geen queue van 5 uur... maar wel zwart scherm bij character selection :'(. Naja, zien of het vanavond nog wat word. Verwacht maar niet te veel, kan het alleen maar meevallen.

edit:
Had om 4 uur wow maar vast aangezet, zo van.. kan wel eens een queue zijn. Nou het was een uur.. prima! om 5 uur klaar met werken. 5 uur inloggen, 1 quest mob klappen... lag..... disconnect... zwart scherm :(

[ Voor 33% gewijzigd door DarkUnreal op 24-11-2020 17:23 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Nou het schiet niet echt op met Kazzak, net al ruim een half uur gewacht voor ik kon inloggen eindelijk character select screen aan het laden en gelijk disconnected van server en nu kan ik helemaal niet meer inloggen.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Pagina: 1 2 ... 59 Laatste