![]() | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 24-08-2024 13:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 24-08-2024 13:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 56% gewijzigd door RustStorm op 23-11-2020 17:43 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 23-11-2020 19:04 ]
Zo ver ik mij kan herinneren, was de launch van BFA best wel smooth. Dus heb op zich best goede hoop. Is er eigenlijk nog server downtime voor de launch of kan je al inloggen en klaar gaan zitten?Powerblast schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:04:
De koelkast ligt hier ook vol genoeg voorraad voor een paar dagen. Ik hoop alleen dat het een beetje speelbaar is, al vrees ik ervoor die eerste uren. Als het te doen is stop ik ermee en begin ik morgen extra vroeg te werken, dan kunnen er daarna een paar uurtjes wow volgen
Topic start ziet er weer erg goed uit trouwens
Lag is één ding maar als je de questgivers niet ziet staan in de menigteZironako schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]
Zo ver ik mij kan herinneren, was de launch van BFA best wel smooth. Dus heb op zich best goede hoop. Is er eigenlijk nog server downtime voor de launch of kan je al inloggen en klaar gaan zitten?
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
"druk voelen" voor een game, o oh das nie best.RustStorm schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:55:
Ik zal de komende dagen gewoon aan het werk zijn. Shadowlands ga ik op mijn gemakje door... althans, dat ga ik proberen. Om een of andere reden voel ik altijd weer de "druk" meteen volle bak te gaan en asap level max te worden... Wellicht dat ik mij dit keer niet gek laat maken door alle rushers.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Haha, dat klopt. Maar, het staat niet voor niet tussen " "; kon er geen beter woord voor vinden... ;-)Bekse schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:57:
[...]
"druk voelen" voor een game, o oh das nie best.
DrangRustStorm schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:04:
[...]
Haha, dat klopt. Maar, het staat niet voor niet tussen " "; kon er geen beter woord voor vinden... ;-)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Inloggen is hier niet het probleem. Orgrimmar inladen welcorset schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:38:
Nieuw topic.. en uiteraard kan niemand hier inloggen
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 23-11-2020 23:19 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 24-11-2020 01:37 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
idd! Zit nog steeds te twijfelen tussen Warlock en PaladinRustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:39:
Goed te lezen dat alles super smooth is verlopen!en wat gaan sommige van jullie snel zeg... pfoeh!
Ik ben vandaag gewoon keurig aant werk. Vanavond maar eens gaan beginnen... denk ik...
PSN: Deltoidius
Paladin, lekker flexibele class + leuk om te spelen.Thomderanged schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:04:
[...]
idd! Zit nog steeds te twijfelen tussen Warlock en Paladin
[ Voor 35% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 08:02 ]
FUMES et CARNES
Het nadeel vorige keren was ook dat mensen ingelegd bleven. Moest je half uur weg dan blijven mensen AFK staan en zorgde ze er eigenlijk voor dat ze een plek in bezet houden. Uurtje weg? Vraag iemand om elk kwartier even een knopje in te drukken.Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:20:
Vanavond maar eens een poging wagen. Gisteravond kon ik amper de server (Draenor) opkomen.
Waarom is Overwolf slecht? Of slechter dan Twitch client was?Pyr0_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:17:
Ik las in het vorige deel wat slechte dingen over het programma Overwolf, wat de twitch addon updater gaat vervangen. Welke addon-updater is dan wél aan te raden? Iemand wat tips voor me?
[ Voor 100% gewijzigd door Speedy55 op 24-11-2020 09:25 ]
Niet bij iedereen. Had gisteren de Twitch stream van Towelliee opstaan. Die gast heeft zeker anderhalf uur geprobeerd om in de game te komen. Zat continue vast op hangende loading screens. Hij baalde echt enorm. Je zag dat ie behoorlijk gefrustreerd/teleurgesteld was. Niet dat dit heel veel uitmaakt verder, want die gast zal inmiddels wel max level zijn waarschijnlijk. Maar in US waren dus wel meer problemen dan in EU vermoed ik.RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:39:
Goed te lezen dat alles super smooth is verlopen!en wat gaan sommige van jullie snel zeg... pfoeh!
[ Voor 6% gewijzigd door FearZ op 24-11-2020 09:55 ]
Unholy DK natuurlijk!FearZ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:55:
Vanochtend wat eerder begonnen met werken zodat ik ook weer eerder klaar ben! Weet nog steeds niet welke class ik ga spelen, Death Knight (blood of frost) of m'n oude vertrouwde prot pally.
Iemand aanbevelingen?
[ Voor 4% gewijzigd door London op 24-11-2020 10:01 ]
Waarom niet unholy? Schijnbaar is dat een AoE beast geworden?FearZ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:55:
Vanochtend wat eerder begonnen met werken zodat ik ook weer eerder klaar ben! Weet nog steeds niet welke class ik ga spelen, Death Knight (blood of frost) of m'n oude vertrouwde prot pally.
Iemand aanbevelingen?
Hello. Is it me you're looking for?
[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 10:23 ]
FUMES et CARNES
Die vendors heb ik toch helemaal niets te zoeken!Zeror schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:28:
https://www.wowhead.com/n...endors-temporarily-closed
De nieuwe PvP vendors zijn eventjes weg.... Dus het klopt als je ze niet kunt vinden
Tsja, ik ben ook weer begonnen en het is al gauw weer meer van hetzelfde helaas. Ben bezig met mijn paladin omdat ik dan in ieder geval nog alle kanten op kan qua healen,tanken,dps. Moet zeggen dat het levelen wel vrij vlot gaat.Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:42:
Hoe bevalt Shadowlands jullie tot nu toe ?
Ik twijfel om weer Wow te gaan spelen, toch altijd veel plezier in gehad. Ga wel vooral casual spelen want voor Raiden heb ik geen tijd en kan gewoon weg niet 2 uur lang me concentratie er bij houden. PVP en het halen van achievements / spullen verzamelen vind ik altijd wel leuk dus zal me vooral daar op richten.
Mijn main staat momenteel op Draenor, maar hier verwacht ik bizarre Q's dus denk dat ik gelijk me char transfer.
Ik twijfel daarom ook om te beginnen en als ik ga ook niet als een gek proberen level 60 te worden.shoombak schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:49:
[...]
Tsja, ik ben ook weer begonnen en het is al gauw weer meer van hetzelfde helaas. Ben bezig met mijn paladin omdat ik dan in ieder geval nog alle kanten op kan qua healen,tanken,dps. Moet zeggen dat het levelen wel vrij vlot gaat.
FUMES et CARNES
Ben je al lvl 60 dan ?London schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:16:
Abomination Limb (Necrolord DK ability) is nu al mijn favo spell ever in WoWWat een machtig gevoel zeg als je die popped!
Ouch, dat wordt een drama vanavond inderdaad.grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:22:
Owh jee.. dat gaat gezellig worden vanavond. Nu al een Queue op Draenor.
[ Voor 32% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 12:29 ]
FUMES et CARNES
Je kunt alle spells testen tijdens het levellen naar 60Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
[...]
Ben je al lvl 60 dan ?
Je bent zeker Unholy ? (of blood)
Mijn DK was 2handed frost en daarom vond ik de Night Fae erg fijn.
Plus je lost meteen een mobiliteits issue op met Soulshape (Turn into a Vulpin, teleporting 15 yds forward and increasing your movement speed by 50%)
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
PvP zou voor mij juist de enige reden zijn om terug te komen. Ik twijfel al een tijdje enorm om weer te gaan spelen.RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]
Die vendors heb ik toch helemaal niets te zoeken!PvP? Blegh!
[ Voor 9% gewijzigd door phlinx op 24-11-2020 12:51 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2020 12:54 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Fijn.... dat word weer een Q van 2K+ vanavond. Iemand nog een idee voor een goede Alliance server waar het niet zo mega druk is als Draenor ?grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:22:
Owh jee.. dat gaat gezellig worden vanavond. Nu al een Queue op Draenor.
Ik zit op Silvermoon. Nergens last van vannacht behalve het eerste half uur wat loot lag. Daarna als een zonnetje. Is wel de drukste Alliance server die er is dus stiekem daar wel goed geregeldTraeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:53:
[...]
Fijn.... dat word weer een Q van 2K+ vanavond. Iemand nog een idee voor een goede Alliance server waar het niet zo mega druk is als Draenor ?
Zit keihard te falen, zit met me char ook op Silvermoon was er heilig van overtuigd dat ik op Draenor zatBekse schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:06:
[...]
Ik zit op Silvermoon. Nergens last van vannacht behalve het eerste half uur wat loot lag. Daarna als een zonnetje. Is wel de drukste Alliance server die er is dus stiekem daar wel goed geregeld
FUMES et CARNES
Ik sta nu op plekje 1500 met een geschatte tijd van 30 minuten.Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:53:
[...]
Fijn.... dat word weer een Q van 2K+ vanavond. Iemand nog een idee voor een goede Alliance server waar het niet zo mega druk is als Draenor ?
Is dit op Silvermoon of Draenor ?grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:02:
[...]
Ik sta nu op plekje 1500 met een geschatte tijd van 30 minuten.
* grote_oever heeft zoveel spijt dat ik destijds 3 chars betaalde transfer heb uitgevoerd naar Dreanor.
[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 24-11-2020 14:04 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nu al 1500 mensen ?grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:02:
[...]
Ik sta nu op plekje 1500 met een geschatte tijd van 30 minuten.
* grote_oever heeft zoveel spijt dat ik destijds 3 chars betaalde transfer heb uitgevoerd naar Dreanor.
FUMES et CARNES
Het was een nieuwe server toen wij er op begonnen. Helaas is de server erg populair geworden lol.
[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 14:24 ]
FUMES et CARNES
Moet eerst nog even huishouden doenmrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:04:
ach als ik straks thuis kom dan ga ik gewoon inloggen en dan beginnen met koken, als dat klaar is ben ik vast ingame(ik zit op silvermoon)
Wanneer heb je voor het laatst gesubbed? Een aantal BG's heeft al eerder een moderne remaster gehad dus dat is misschien leuk om te ervaren. De core gameplay van BG's is nog steeds hetzelfde en dat zal ook niet snel veranderen dus ja, als dat je aanspreekt zijn ze de moeite waard. Er zijn overigens af en toe events op een rotatie waarin je de bestaande BG's met andere regels speelt. Verder heeft Blizzard de PvP vendors gelukkig weer terug in de game gestopt en als de queue's lang zijn en je geen bezwaar hebt kan je altijd spreken met een NPC om BG's te doen met de andere factie. Soort van spion ben je dan maar qua gameplay maakt het geen verschil (anders dan dat je tijdelijk andere racials krijgt).phlinx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:44:
[...]
PvP zou voor mij juist de enige reden zijn om terug te komen. Ik twijfel al een tijdje enorm om weer te gaan spelen.
Ik vond het altijd heerlijk om 's avonds een paar uurtjes bg's te doen. Zijn de queues nog steeds kort tegenwoordig? Bg's nog de moeite waard of een grote frustratie?
De vraag is overigens niet direct aan jou gericht. PvP immers niet aan jou besteed zeg je
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Haha thanks!Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:19:
[...]
Het was een nieuwe server toen wij er op begonnen. Helaas is de server erg populair geworden lol.
Om daar nu 12 chars weg te halen is ook zo een dingetje
Gelukkig heb ik 2 chars op Stormscale staan in de guild van een zeer aardige Tweaker (@Diigii)
Vermoed dat er op die server geen echte problemen zijn.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
[ Voor 3% gewijzigd door London op 24-11-2020 15:06 ]
Thanks. Klinkt erg verleidelijk. Ik ga me eens inlezen.temp00 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:28:
[...]
Wanneer heb je voor het laatst gesubbed? Een aantal BG's heeft al eerder een moderne remaster gehad dus dat is misschien leuk om te ervaren. De core gameplay van BG's is nog steeds hetzelfde en dat zal ook niet snel veranderen dus ja, als dat je aanspreekt zijn ze de moeite waard. Er zijn overigens af en toe events op een rotatie waarin je de bestaande BG's met andere regels speelt. Verder heeft Blizzard de PvP vendors gelukkig weer terug in de game gestopt en als de queue's lang zijn en je geen bezwaar hebt kan je altijd spreken met een NPC om BG's te doen met de andere factie. Soort van spion ben je dan maar qua gameplay maakt het geen verschil (anders dan dat je tijdelijk andere racials krijgt).
Geen probleem hoorDiigii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:58:
[...]
Haha thanks!![]()
En nee, op Stormscale 0 problemen gehad, ook vrienden van mij en mensen in de guild hadden geen problemen (gelukkig maar). Enige probleem die ik had is dat ik af en toe geen PM's kon ontvangen, maar verder werkte gelukkig alles. De meeste mensen die ik sprak en op Draenor zaten hadden helaas problemen (maar veel konden er later wel inloggen).
FUMES et CARNES
Kijken hoe lang je het dit keer volhoud dus?phlinx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:17:
[...]
Thanks. Klinkt erg verleidelijk. Ik ga me eens inlezen.
Ben gestopt halverwege WOD, en heb een maand ofzo Legion gespeeld. Dus behoorlijk roestig.
Haha, dat is echt wel je class, Shaman. Ga hem ook nog een keer maken, maar dan een Mag'har Shaman. En ik moet echt die Zandalar troll unlocken, zodat ik daarmee een Druid kan proberen (daar heb ik nog meer zin in ). Maar goed, eerste focus op m'n holy pallyIusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:18:
[...]
Geen probleem hoor
Ik ga het vanavond wel eens proberen op Draenor.
Heb trouwens nog een lvl boost gekregen vanuit het niets (geen idee waarom) maar ik kan dus naar lvl 48 boosten.
En aangezien we met Thrall gaan questen etc zit ik te denken aan een shaman
[ Voor 8% gewijzigd door Diigii op 24-11-2020 15:41 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Nope! 0 laadtijd of andere ellende op Silvermoon.Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:10:
[...]
Zit keihard te falen, zit met me char ook op Silvermoon was er heilig van overtuigd dat ik op Draenor zat![]()
Jij geen Q times gehad nog ?
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2020 15:50 ]
FUMES et CARNES
Niet drinken?Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:46:
Misschien ga ik in SL wel eens beginnen met de minst populaire classes het eerst te levelen.
WW monk, survival hunter, etc
Lijkt me best wel een leuk project
Iemand hier trouwens ervaring met een goede microfoon ipv de headset microfoon ?
Je hebt zo veel keuzes.
Gebruik nu die van mijn headset maar die moet ik heel dicht bij mijn mond doen, maar dan is het vrij lastig om een blikje bier te drinken![]()
Daarnaast vind men mij dan nog zachtjes klinken
Zit te denk aan deze :
https://www.bol.com/nl/p/...xKF-hHkA.1.3.ProductTitle
Ps, ik ben te oud voor ingewikkelde shit. Alles moet boomer proef zijn
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja, heerlijk. Oh lol! Nu 115e in de rijmrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:10:
Geen queue op silvermoon.....whut
[ Voor 8% gewijzigd door Bekse op 24-11-2020 16:27 ]
Lagg op draenor is gewoon niet vol te houden. Items zijn niet te looten (of zeer traag), Questen duurt 30 seconden na klikken van de knop om te completen. Vermoed dat er zo wel een restart komt daar.mrsar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:10:
Geen queue op silvermoon.....whut
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 16:52 ]
Jep hier er nu ook uitgegooid. Lag was echt niet fijn.grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:46:
[...]
Lagg op draenor is gewoon niet vol te houden. Items zijn niet te looten (of zeer traag), Questen duurt 30 seconden na klikken van de knop om te completen. Vermoed dat er zo wel een restart komt daar.
Over uur eten en gezien de queue vanavond vermoed ik dat deze lagg sessie mijn launchdag is geweest.
Dreanor lijkt down te zijn. Kan ook niet meer inloggen.stomley schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:52:
[...]
Jep hier er nu ook uitgegooid. Lag was echt niet fijn.
Hier is hij nog 99 euro: https://www.wehkamp.nl/hy...rx%20quadcast&type=manualIusedto schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:46:
Misschien ga ik in SL wel eens beginnen met de minst populaire classes het eerst te levelen.
WW monk, survival hunter, etc
Lijkt me best wel een leuk project
Iemand hier trouwens ervaring met een goede microfoon ipv de headset microfoon ?
Je hebt zo veel keuzes.
Gebruik nu die van mijn headset maar die moet ik heel dicht bij mijn mond doen, maar dan is het vrij lastig om een blikje bier te drinken![]()
Daarnaast vind men mij dan nog zachtjes klinken
Zit te denk aan deze :
https://www.bol.com/nl/p/...xKF-hHkA.1.3.ProductTitle
Ps, ik ben te oud voor ingewikkelde shit. Alles moet boomer proef zijn
[ Voor 72% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 16:57 ]
[ Voor 33% gewijzigd door DarkUnreal op 24-11-2020 17:23 ]
13:37
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq