Rustig even afwachten na een minuut of 5 krijg je , je chars te zien en kan je inloggen (wat ook lang duurt)DarkUnreal schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:22:
zelfde issue's als met de pre-launch event. Naja.. geen queue van 5 uur... maar wel zwart scherm bij character selection. Naja, zien of het vanavond nog wat word. Verwacht maar niet te veel, kan het alleen maar meevallen.
edit:
Had om 4 uur wow maar vast aangezet, zo van.. kan wel eens een queue zijn. Nou het was een uur.. prima! om 5 uur klaar met werken. 5 uur inloggen, 1 quest mob klappen... lag..... disconnect... zwart scherm
Lijkt toch iets erger te zijn (Kazzak, waar ik op speel, is ook echt offline)Kvdv88 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:26:
[...]
Rustig even afwachten na een minuut of 5 krijg je , je chars te zien en kan je inloggen (wat ook lang duurt)
Multiple realms are currently experiencing issues, and we are investigating the cause. Thank you for your patience #WoW
— Blizzard CS EU (@BlizzardCSEU_EN) 24 november 2020
13:37
Staat nu ook in Breaking News. Draenor en Kazzak hebben issues en zijn down.DarkUnreal schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:55:
[...]
Lijkt toch iets erger te zijn (Kazzak, waar ik op speel, is ook echt offline)
[Twitter]
Speel zelf op Argent Dawn en geen performance issues. Net ingelogd, geen rij...
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
In de Q op Silvermoon 1400 voor me word dus even wachten
Kom ik net vanaf, na 30 minuten queue blijkt het in game zo slecht te zijn dat je eigenlijk niks kunt doen. Erg jammer dit, kijken of het morgen beter gaat (vast niet).Traeces schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:11:
In de Q op Silvermoon 1400 voor me word dus even wachten
Merk wat je bedoeld enorme lag bij alles wat je doet.Bisamrat schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:19:
[...]
Kom ik net vanaf, na 30 minuten queue blijkt het in game zo slecht te zijn dat je eigenlijk niks kunt doen. Erg jammer dit, kijken of het morgen beter gaat (vast niet).

Inmiddels na de zoveel slechte launch van Blizzard kan ik wel zeggen dat het morgen beter is. Je hebt wel een que, maar daarna is het meestal wel speelbaar. Vaak na een halve week is de que weg.Bisamrat schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:19:
[...]
Kom ik net vanaf, na 30 minuten queue blijkt het in game zo slecht te zijn dat je eigenlijk niks kunt doen. Erg jammer dit, kijken of het morgen beter gaat (vast niet).
Als de lagg aanhoud dan verlaagt Blizzard het aantal personen dat ingelogd moeten zijn, maar dan gaan de queue's ook weer naar boven.
Volgens mij ging het de vorige keer redelijk bij BfA:
grote_oever in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"
Legion: heb ik de eerste week niet meegemaakt.
WoD: Was de slechtste launch ooit. volgens mij 3 dagen slecht kunnen spelen: grote_oever in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 282"
met als toppunt: https://i.imgur.com/EzC6e7E.jpeg
MoP: Kreeg volgens mij iedereen 1 dag kado omdat er problemen met inloggen was
Cata: kan ik me slecht herinneren. Enige wat ik herinnerde was de 30 a 40 mensen die zaten te wachten op het spawnen van een questobject
[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2020 20:10 ]
Ik heb echt nul problemen gehad met lag en ook geen queue gelukkig. Ik vond het vannacht bij de release ook echt rustig in Stormwind Keep. Ik heb toen wel twintig minuten gewacht met beginnen zodat ik hopelijk een stukje achter de drukte zat.
Ik voel me wel echt flink overpowered nog, heeft iedereen dat? Vind het sowieso allemaal makkelijk gaan, maar misschien is het wel anders als ik op een alt ga spelen met ilvl 50
Ik voel me wel echt flink overpowered nog, heeft iedereen dat? Vind het sowieso allemaal makkelijk gaan, maar misschien is het wel anders als ik op een alt ga spelen met ilvl 50
Zit al 2 uur in een < 1 minute queue
Iets klopt er niet
Iets klopt er niet
FUMES et CARNES
Ik heb zelf geen enkel queue gezien tot nu toe, ook niks van lag. Het draait hier echt helemaal top. Wel spijtig om te lezen dat niet iedereen kan genieten op dit moment
, er zijn dus toch blijkbaar wel wat problemen. Mijn persoonlijk gevoel was juist dat dit de meest vlotte launch is die ik al gezien heb bij wow. Ben op geen enkel moment een queue en/of lag tegengekomen. Zones zijn ook niet te druk, zelfde met de main cities. Zit zelf op Quel'Thalas.
Zo level 60
Nu begint de game pas echt hehe. Laatste level als Frost gedaan en die fast pace bevalt toch stukken meer dan UH.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Lvl 60London schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:53:
Zo level 60Nu begint de game pas echt hehe. Laatste level als Frost gedaan en die fast pace bevalt toch stukken meer dan UH.
Heb nog geen eens kunnen inloggen
FUMES et CARNES
Draenor lekker in queue of Logging in to game server voor daarna lekker er uit te vliegen.
Draenor is inderdaad weer down.blasje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:55:
Draenor lekker in queue of Logging in to game server voor daarna lekker er uit te vliegen.
Al 3.5 uur in de que. Echt top.blasje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:55:
Net even wat CoD gedaan, werd een beetje moe van het levelen na een hele ochtend & middag bezig te zijn geweest.
3x raden...
Realm is Full.
Position in Queu: 1088
Estimated Wait Time: 33 min
Ik denk niet dat het nog wat word vanavond dan
3x raden...
Realm is Full.
Position in Queu: 1088
Estimated Wait Time: 33 min
Ik denk niet dat het nog wat word vanavond dan

Dit is echt niet leuk meer. Ik ben uitgelogged in Draenor dus ik moet er eerst in voordat ik realm kan switchen.
Maar dan krijg ik een DC
Al 3 uur bezig
Maar dan krijg ik een DC
Al 3 uur bezig
FUMES et CARNES
Ik heb even een uurtje lekker kunnen spelen. Keuze is, voor nu, gemaakt: enhancement shaman. Kijken of het me blijft bevallen of dat het toch een andere class wordt.
Professions moet ik nog kiezen, dus ik ga gewoon voor de old-school gathering ones. Moet wel een beetje gold bijverdienen vermoed ik...
Professions moet ik nog kiezen, dus ik ga gewoon voor de old-school gathering ones. Moet wel een beetje gold bijverdienen vermoed ik...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Eerste uurtjes er op zitten. Alles op me gemak gedaan en alle filmpjes en verhaaltjes gelezen. Level 51 bereikt dus vind voor vandaag prima
Ik vond enhancement de verassing van SL beta. Voel me eindelijk een battle mage met deze spec.RustStorm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:20:
Ik heb even een uurtje lekker kunnen spelen. Keuze is, voor nu, gemaakt: enhancement shaman.
Zo veel plezier mee. Wel weer erg squishy
[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 25-11-2020 08:08 ]
FUMES et CARNES
En toen moest er gewoon weer gewerkt worden... vanavond bezoek, dus ik betwijfel of ik vandaag nog wat kan spelen.
Ahhwww, niet leuk voor mij! 
Ik heb het volgende bedacht te doen: ik zorg er voor dat ik alle professions heb, verspreid over m'n characters. Blacksmithing heb ik, Tailoring en Enchanting ook, en Jewelcrafting op een paladin die nog geen level 50 is. Dat betekent dat ik nog Inscription moet gaan regelen, Alchemy en Leatherworking. Mis ik nu iets? Op de rest van de characters neem ik gathering professions, zodat ik tijdens het levelen alle (nou ja... alle....) mats kan verzamelen voor de primaire professions...
Makes sense? Wilde het namelijk eerst enkel en alleen voor de verkoop doen; gathering professions...
Ik heb het volgende bedacht te doen: ik zorg er voor dat ik alle professions heb, verspreid over m'n characters. Blacksmithing heb ik, Tailoring en Enchanting ook, en Jewelcrafting op een paladin die nog geen level 50 is. Dat betekent dat ik nog Inscription moet gaan regelen, Alchemy en Leatherworking. Mis ik nu iets? Op de rest van de characters neem ik gathering professions, zodat ik tijdens het levelen alle (nou ja... alle....) mats kan verzamelen voor de primaire professions...
Makes sense? Wilde het namelijk eerst enkel en alleen voor de verkoop doen; gathering professions...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
engineeringRustStorm schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:24:
En toen moest er gewoon weer gewerkt worden... vanavond bezoek, dus ik betwijfel of ik vandaag nog wat kan spelen.Ahhwww, niet leuk voor mij!
Gisteravond welgeteld 1 quest kunnen doen op Draenor. Toen DC gekregen en daarna lukte het niet meer. Hopelijk vanavond lekker een beetje questen. Ga eerst mijn Hunter naar 60 brengen. Blijft lekker spelen en goed om alles een beetje te leren kennen. Daarna mijn warrior naar 60 want wil ook weer een beetje gaan tanken en verder zie ik het wel. Heb ook nog een boost naar lvl 50 staan voor n char en weet nog niet welke ik ga boosten. Eens rustig gaan kijken allemaal.
Eerst nog mijn roestige plekken eraf spelen na, wederom, een paar jaar niet gespeeld te hebben
Eerst nog mijn roestige plekken eraf spelen na, wederom, een paar jaar niet gespeeld te hebben
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Pfff... een nachtje doorhalen en vervolgens een dag werken, kan ik blijkbaar niet meer
Gisterenavond veel moe om iets te kunnen doen. Naja, vanaf morgen al weekend, dus dan lekker een game 4-daagse
Gisterenavond veel moe om iets te kunnen doen. Naja, vanaf morgen al weekend, dus dan lekker een game 4-daagse
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Krijg je een boost naar 50 bij de basis versie van shadowland?
Nee helaas hebben ze dat in de Heroic editie gedaan dit jaar.jaydenjarno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:42:
Krijg je een boost naar 50 bij de basis versie van shadowland?
Vanavond helaas geen tijd om te spelen (bezoek) maar met het drama van gisteravond op Draenor is het misschien wel beter ook
FUMES et CARNES
Ik speel gelukkig niet op een Extreme Populated server.. Stormscale echt 0 problemen. Zei nog tegen de mensen waar ik mee speelde om 00:00 dat het de beste launch ooit was. 0 lag, geen problemen, konden direct aan de gang.
Gister avond ook helemaal geen problemen gehad, konden direct inloggen en spelen.
Gister avond ook helemaal geen problemen gehad, konden direct inloggen en spelen.
Ik heb het uiteindelijk gewoon opgegeven. Queue was enorm lang, als je er een keer door kwam en DC'de kwam je er ook gewoon niet meer in. Maar om alle chars te moven naar een andere server...Iusedto schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:57:
Vanavond helaas geen tijd om te spelen (bezoek) maar met het drama van gisteravond op Draenor is het misschien wel beter ook
Alleen om in te loggen op een andere server moet je er wel eerst door komen
Geen enkel probleem gehad op Frostwhisper. Maar volgens mij speelt daar ook niemand..
Wel tot level 53 gekomen in een paar uur tijd, rustig aan alles gelezen. Gaat nog best snel.
Wel tot level 53 gekomen in een paar uur tijd, rustig aan alles gelezen. Gaat nog best snel.
PSN: Deltoidius
Twisting Nether hier,
Na +/- jaar classic gespeeld te hebben en retail al enkele jaren achter gelaten te hebben toch maar shadowlands aangeschaft.
En ow ow, wat is het toch vet!:)
Lvl 55 Unholy Death Knight momenteel
Ik krijg ook echt weer dat 'lichking'' gevoel wat ik toendertijd ook had. Al is dit niet een heel goed teken aangezien ik een BBL Opleiding aan doen ben. Tijdens TBC/LK mijn studie niet afgemaakt en gaan werken haha.
Na +/- jaar classic gespeeld te hebben en retail al enkele jaren achter gelaten te hebben toch maar shadowlands aangeschaft.
En ow ow, wat is het toch vet!:)
Lvl 55 Unholy Death Knight momenteel
Ik krijg ook echt weer dat 'lichking'' gevoel wat ik toendertijd ook had. Al is dit niet een heel goed teken aangezien ik een BBL Opleiding aan doen ben. Tijdens TBC/LK mijn studie niet afgemaakt en gaan werken haha.
Defias Brotherhood hier en ook geen problemen gehad. Hier en daar wat lag met quests inleveren maar soit.
Net eindelijk de 350 mounts gehaald
Super blij met m'n Frost Infernal
:strip_exif()/f/image/OiwQSU0i3WMUuXGOCprKnBVb.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.wowhead.com/n...per-shimmermist-runner-wi dit hielp wel mee + 2 store mounts die ik toch al wilde
Net eindelijk de 350 mounts gehaald
:strip_exif()/f/image/OiwQSU0i3WMUuXGOCprKnBVb.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.wowhead.com/n...per-shimmermist-runner-wi dit hielp wel mee + 2 store mounts die ik toch al wilde
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Kazzak was gister avond echt drama om in te komen, heb ook helaas niet kunnen spelen.
Dus vanmorgen voor het werk maar nog even 2 lvl's omhoog geknald. Hopelijk lukt het vanmiddag wel om in te loggen
Dus vanmorgen voor het werk maar nog even 2 lvl's omhoog geknald. Hopelijk lukt het vanmiddag wel om in te loggen
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
Eindelijk 60 en covenant kunnen kiezen! Weer een overweldigend gevoel met wat er allemaal 'gedaan moet worden', maar tof om eindelijk weer wat leuke content te hebben. Vond overigens alle zones echt super nice, behalve Maldraxxus. Het art team heeft zich echt overtroffen deze keer.
Ik heb toch stiekem even wat gedaan ingame; een toy behaald! Woop! haha
Shaman is vooralsnog leuk genoeg om mee door te gaan, dus dat doet me goed. De verhaallijn in Bastion vind ik tot nu toe erg vermakelijk. Oftewel: weer het oude gevoel van "oh, er komt bezoek! Jammer dat ik niet kan spelen...
"...
Shaman is vooralsnog leuk genoeg om mee door te gaan, dus dat doet me goed. De verhaallijn in Bastion vind ik tot nu toe erg vermakelijk. Oftewel: weer het oude gevoel van "oh, er komt bezoek! Jammer dat ik niet kan spelen...
Ziet er wel weer leuk uit. Ik heb al jaren geen wow gespeeld behalve wow classic eind vorig jaar. Maar daar had ik echt de tijd niet voor.
Als ik nu start, vanaf welk level begin je dan? 30? En is deze game te doen als je 5-10u per week speelt? Constant achterlopen is niet mijn ding. Ik speel vooral voor dungeons en PvP denk ik.
Of moet je raiden voor goede PvP gear? Vroeger was dat zo.
Als ik nu start, vanaf welk level begin je dan? 30? En is deze game te doen als je 5-10u per week speelt? Constant achterlopen is niet mijn ding. Ik speel vooral voor dungeons en PvP denk ik.
Qua leveling zal je niet snel achterlopen. Speedruns zitten nu van level 10 tot 50 op 4-ish uur. Bij de release van Shadowlands waren er al 3 uur na de release mensen met level 60.TheProf82 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:00:
Ziet er wel weer leuk uit. Ik heb al jaren geen wow gespeeld behalve wow classic eind vorig jaar. Maar daar had ik echt de tijd niet voor.
Je begint nu op level 1 ( tenzij je een allied race speelt, of DK of DH ).
[ Voor 5% gewijzigd door Kreekje op 25-11-2020 17:14 ]
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Draenor gaat weer lekker. 5200e in queue met een wachttijd van 200+ minuten. Blij dat ik in de ochtend voor het werk nog wat level.
Vervelend lijkt mij dat. Heb je de hele dag gewerkt, wil je 's avonds spelen, kan het niet omdat je in een wachtrij staat voor een server 
Ik ben begonnen met m'n 2e char naar 60 te schoppen. De beste char ooit voor The Maw: Druid! Wat een verademing zeg die intro quests vergeleken met de DK
Ook fantastisch dat je bij alts gelijk een covenant kunt kiezen op level 50.
Ik ben begonnen met m'n 2e char naar 60 te schoppen. De beste char ooit voor The Maw: Druid! Wat een verademing zeg die intro quests vergeleken met de DK
Ja enorm frustrerend. Maar ook het wisselen naar een andere server gaat nu dus niet omdat je eerst door moet komen.London schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:45:
Vervelend lijkt mij dat. Heb je de hele dag gewerkt, wil je 's avonds spelen, kan het niet omdat je in een wachtrij staat voor een server
Ik ben begonnen met m'n 2e char naar 60 te schoppen. De beste char ooit voor The Maw: Druid! Wat een verademing zeg die intro quests vergeleken met de DKOok fantastisch dat je bij alts gelijk een covenant kunt kiezen op level 50.
Ik kan beter als ik in de ochtend klaar ben met spelen een character maken op een andere realm ook.. die zal waarschijnlijk dan nog eerder 60 zijn ook. . .
Bedoel je dan ivm travelform? Ik twijfel erg aan welke class en feral is ook een mogelijkheid maar denk niet dat die heel erg sterk is uiteindelijk.London schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:45:
Ik ben begonnen met m'n 2e char naar 60 te schoppen. De beste char ooit voor The Maw: Druid! Wat een verademing zeg die intro quests vergeleken met de DKOok fantastisch dat je bij alts gelijk een covenant kunt kiezen op level 50.
Ik heb nu Night Fae covenant genomen dus ik heb de Night Fae form, Travel Form, Catform, Dash, Stampeding Roar om m'n snelheid te boosten. Allemaal te gebruiken @ The Mawstomley schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:05:
[...]
Bedoel je dan ivm travelform? Ik twijfel erg aan welke class en feral is ook een mogelijkheid maar denk niet dat die heel erg sterk is uiteindelijk.
Feral staat ergens onderaan de dps tier list maar Balance is meer dan viable.
[ Voor 8% gewijzigd door London op 25-11-2020 18:07 ]
Ja balance trekt mij niet zo. Dan ga ik liever elemental shamanLondon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:07:
[...]
Ik heb nu Night Fae covenant genomen dus ik heb de Night Fae form, Travel Form, Catform, Dash, Stampeding Roar om m'n snelheid te boosten. Allemaal te gebruiken @ The Maw
Feral staat ergens onderaan de dps tier list maar Balance is meer dan viable.
Dus het is nu ook twijfel tussen rogue, dk, enh shaman, hunter of warrior
Hoe kan ik terug naar Bastion, waar ik aan het questen was? Kan nog geen covenant kiezen. Kan het niet vinden hoe
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Flight master in Oribos?Zeror schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:32:
Hoe kan ik terug naar Bastion, waar ik aan het questen was? Kan nog geen covenant kiezen. Kan het niet vinden hoe
Dag 2 drama: net 1 minuut ingelogd en dreanor gaat down. Wat een grote drama launch is dit zeg. Bij de vorige launch was de wachtrij lang, maar waren de servers in ieder geval stabiel. Heb in 2 dagen niet verder kunnen komen dan de portaal naar shadowland.
Ja helaas op 2 servers is het mis. Rest gaat prima.grote_oever schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:49:
Dag 2 drama: net 1 minuut ingelogd en dreanor gaat down. Wat een grote drama launch is dit zeg. Bij de vorige launch was de wachtrij lang, maar waren de servers in ieder geval stabiel. Heb in 2 dagen niet verder kunnen komen dan de portaal naar shadowland.
Het klinkt arrogant, maar de rest boeit me niet zo. Omdat ik daar geen chars heb. Deze release heeft duidelijk meer problemen op mijn server dan de vorige release. Heb een tijd spoilers te lopen ontwijken, maar als ik nu op Reddit kijk vliegen de bastion en overige screenshots voorbij. Verpest flink de beleving. En weiger nu een betaalde transfer uit te voeren naar een andere server.Bekse schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:53:
[...]
Ja helaas op 2 servers is het mis. Rest gaat prima.
M’n grootste fout destijds was mijn betaalde transfer van aantal chars naar deze server. Ik heb een aantal jaren ge-raid op een low populated server en dat was echt een horror. We moesten op een punt zelfs pug-en om progressive te kunnen raiden. Daar was ik toen helemaal klaar mee en volgende de rest van de guild naar deze server...
[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2020 18:59 ]
Ik snap je, want ik heb andersom het gevoel: ze zoeken het maar uit op die andere serversgrote_oever schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:58:
[...]
Het klinkt arrogant, maar de rest boeit me niet zo. Omdat ik daar geen chars heb. Deze release heeft duidelijk meer problemen op mijn server dan de vorige release. Heb een tijd spoilers te lopen ontwijken, maar als ik nu op Reddit kijk vliegen de bastion en overige screenshots voorbij. Verpest flink de beleving. En weiger nu een betaalde transfer uit te voeren naar een andere server.
M’n grootste fout destijds was mijn betaalde transfer van aantal chars naar deze server. Ik heb een aantal jaren ge-raid op een low populated server en dat was echt een horror. We moesten op een punt zelfs pug-en om progressive te kunnen raiden. Daar was ik toen helemaal klaar mee en volgende de rest van de guild naar deze server...
Weekje, dan is het echt wel normaal, max.

Ja, tuurlijk... zo is het ook. en na een week is iedereen dit wel weer vergeten. Das ook vermoedelijk reden dat blizzard geen free char transfer aanzet. Maar goed, Tis elke release drama en er wordt gewoon niks aan gedaan om meer balance in de server te krijgen.Bekse schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:13:
[...]
Ik snap je, want ik heb andersom het gevoel: ze zoeken het maar uit op die andere servers
Weekje, dan is het echt wel normaal, max.
[edit]
grappig feitje; met de hotfix van vandaag heeft blizzard wel de "Change realm" knop toegevoegd aan de realm is full wachtrij.
[ Voor 11% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2020 19:22 ]
Op dreanor nu maar 7 minuten queue op positie 1723. benieuwd of het ook daadwerkelijk 7 minuten gaat worden of 15 uur xD
?? hoe lang sta je in de queue? Want na de DC heb ik opnieuw geconnect en sta nu op 2496. Ik vermoed dat het nog wel een half uur a uur duurt voordat je ingelogd blijft.stomley schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:25:
Op dreanor nu maar 7 minuten queue op positie 1723. benieuwd of het ook daadwerkelijk 7 minuten gaat worden of 15 uur xD
[edit]
Lol... wtf.. nu sta ik op plek 500.
[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2020 19:28 ]
Ik ging om 19:15 de queue in. Nu door de queue heen, maar nog wel een zwart char screengrote_oever schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:27:
[...]
?? hoe lang sta je in de queue? Want na de DC heb ik opnieuw geconnect en sta nu op 2496. Ik vermoed dat het nog wel een half uur a uur duurt voordat je ingelogd blijft.
Ja, ik ook.. spring in 1 minuut opeens van 2500 naar zwart character scherm.stomley schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:28:
[...]
Ik ging om 19:15 de queue in. Nu door de queue heen, maar nog wel een zwart char screen
Same en heb nu daadwerkelijk mijn chars.grote_oever schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:29:
[...]
Ja, ik ook.. spring in 1 minuut opeens van 2500 naar zwart character scherm.
Loop nu vast op de eindbaas met de naam "loading screen".stomley schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:30:
[...]
Same en heb nu daadwerkelijk mijn chars.
[edit]
en weer gedisconnect...
[edit 2]
Gaat hem vandaag niet meer worden. Of mij char zit vast in Limbo of de server roken zo hard dat ze me niet voorbij de loadingscreen willen hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2020 19:38 ]
Helaas is spelen op dit moment vrij onmogelijk, probeer al sinds 6 uur in de realm Draenor te komen. Zit je er uiteindelijk in word je gedisconnect. Is geen beginnen aan helaas.
Het is idd wel balen zeg! Kan voor de 3e dag niet spelen. Als ik voor change realm kies word ik op den duur gedisconnect.
Afwachten dus maar weer :-)
Afwachten dus maar weer :-)
Hier de hoop om in de avonden in te loggen op Draenor opgegeven. Ben maar op een realm waar ik nog wat mensen ken een nieuwe char begonnen. Mn main level ik dan wel in de ochtenden tot Draenor speelbaar is. Ik weiger een betaalde transfer te doen van al mn chars.
Yep, hier ook maar opgegeven. Ik ga wat anders doen..
- "you have been disconnected from the server"
- "Realm full!"
- "logging into the server"
- loadingscreen
- Zwarte character scherm
Wat een geweldige ervaring is shadowlands. Er moet een flink wonder gebeuren, maar ik vermoed dat het morgen ook zo gaat.
- "you have been disconnected from the server"
- "Realm full!"
- "logging into the server"
- loadingscreen
- Zwarte character scherm
Wat een geweldige ervaring is shadowlands. Er moet een flink wonder gebeuren, maar ik vermoed dat het morgen ook zo gaat.
[ Voor 14% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2020 20:01 ]
Zou ik willen alleen zelfs dat kan niet. Als je laatste server login Draenor was dan resulteert "Change realm" uiteindelijk ook in een disconnect. Er is s'avonds voor mij niet te spelen.Kvdv88 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:52:
Hier de hoop om in de avonden in te loggen op Draenor opgegeven. Ben maar op een realm waar ik nog wat mensen ken een nieuwe char begonnen.
Wat ik erger vind is dat Blizzard wel steeds twittert dat ze aan het onderzoeken zijn. Echter, in tegenstelling tot jaren terug, volgt daarna niks meer. Geen uitkomsten, fixes etc. Alsof ze enkel de schijn willen ophouden dat er naar gekeken wordt.
Morgenochtend maar door de zure appel heen bijten en servertransfer doen. Twijfel alleen of ik naar Tarren Mill ga of naar Ravencrest / Alliance. Vrienden van mij op Ravencrest had een prima nightlaunch en sindsdien nog geen enkele disconnect, lag of queue gehad.
Je kan een config file aanpassen dat je automatisch realm select krijgt bij opstarten.JeroenNietDoen schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:25:
[...]
Zou ik willen alleen zelfs dat kan niet. Als je laatste server login Draenor was dan resulteert "Change realm" uiteindelijk ook in een disconnect. Er is s'avonds voor mij niet te spelen.
Wat ik erger vind is dat Blizzard wel steeds twittert dat ze aan het onderzoeken zijn. Echter, in tegenstelling tot jaren terug, volgt daarna niks meer. Geen uitkomsten, fixes etc. Alsof ze enkel de schijn willen ophouden dat er naar gekeken wordt.
Morgenochtend maar door de zure appel heen bijten en servertransfer doen. Twijfel alleen of ik naar Tarren Mill ga of naar Ravencrest / Alliance. Vrienden van mij op Ravencrest had een prima nightlaunch en sindsdien nog geen enkele disconnect, lag of queue gehad.
Lijkt er wel op, ben ook eruit getraptshoombak schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:41:
Login server nu helemaal down?
Alts levellen gaat echt super snel ook dankzij de vele quests
Je kunt de main story skippen en krijgt meteen toegang tot convenants toch? Wat voor quests doe je dan op je alts?London schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:43:
[...]
Lijkt er wel op, ben ook eruit getraptJammer, wilde nog ff pushen naar 55 en dan afsluiten maar ben op 60% blijven steken.
Alts levellen gaat echt super snel ook dankzij de vele quests
Nooit WoW gespeeld maar vanochtend toch maar even de gratis trial uitgeprobeerd.
Moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk makkelijk in kwam, speelt lekker weg. Skills zijn leuk maar nog niet echt gevarieerd.
Ben nu bijna level 20 en dan zit het gratis deel erop, ben echt benieuwd of ik over ga tot aanschaf van een maand abonnement.
Vind nog wel lastig om alles te vinden en hoe het allemaal werkt maar wat ik zo zie het vrij eenvoudig in elkaar gezet.
Moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk makkelijk in kwam, speelt lekker weg. Skills zijn leuk maar nog niet echt gevarieerd.
Ben nu bijna level 20 en dan zit het gratis deel erop, ben echt benieuwd of ik over ga tot aanschaf van een maand abonnement.
Vind nog wel lastig om alles te vinden en hoe het allemaal werkt maar wat ik zo zie het vrij eenvoudig in elkaar gezet.
Yes covenants vanaf level 50. Je moet een zone kiezen en dan krijg je 1 overkoepelende quest die heeeeel veel xp geeft. Die quest kan je completen door activiteiten in die zone te doen zoals quests, WQ's, bonus objectives etc etc. Dus ik doe die quest in iedere zone en dan ga ik door naar de volgende.shoombak schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:45:
[...]
Je kunt de main story skippen en krijgt meteen toegang tot convenants toch? Wat voor quests doe je dan op je alts?
Daarbij moet ik ook wel zeggen dat Balance Druid vele malen sneller is dan DK door alle mobility en AoE power. Starfall + Night Fae ability = GG shinies everywhere!
Eerste gedeelte van de convenants is af en nu level 54. Maar ik vind de lore maar vreemd. Anima wat ze allemaal willen / nodig hebben is niet meer dan de zielen van overledenen. De ‘after life’ van het gewone volk is dus te worden omgezet in brandstof, voor robots, een brander etc. Klinkt mij een beetje als (gemarteld) worden in de hel.
Dus ik ben er nog niet achter waarom ik überhaupt voor één van de convenants zou willen werken / vechten. Maar goed als je wilt spelen zul je er toch één kiezen. Maar daar ben ik nog steeds niet uit, hopelijk komt er nog wat interessants uit zodat de keuze makkelijk wordt. De smurfen wordt hiet niet, die worden none stop gebrainwashed
.
Dus ik ben er nog niet achter waarom ik überhaupt voor één van de convenants zou willen werken / vechten. Maar goed als je wilt spelen zul je er toch één kiezen. Maar daar ben ik nog steeds niet uit, hopelijk komt er nog wat interessants uit zodat de keuze makkelijk wordt. De smurfen wordt hiet niet, die worden none stop gebrainwashed
Yup. Wij zitten op Bloodhoof, dus nogal een rustige server. Nog niet eerder kunnen spelen; willen nu net inloggen. Balen.shoombak schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:41:
Login server nu helemaal down?
Meh net even mijn paladin naar level50 gebracht, Shadowlands gekocht.. nog geen quest. Even uitloggen en inloggen.. oh kan niet inloggen
Beetje jammer dit.
Achja de laatste expansion die ik gespeeld heb is MoP, toch alweer een goede 8 jaar geleden. Ik weet niet waarom, maar ik krijg bij Shadowlands de drang om te moeten spelen zoals vroeger met TBC/WoTLK.
Achja de laatste expansion die ik gespeeld heb is MoP, toch alweer een goede 8 jaar geleden. Ik weet niet waarom, maar ik krijg bij Shadowlands de drang om te moeten spelen zoals vroeger met TBC/WoTLK.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Lekker hoor, hele dag werken en eindelijk tijd om te spelen. Oh wacht... servers down.
Wat een verassing weer..
Wat een verassing weer..
Sinds lang een maandje gametime gekocht. Kom er niet in...lekker dan. Zodra ik ingame naar Draenor reisde (al een paar uur terug) flipte ie eruit.
[ Voor 35% gewijzigd door TheProf82 op 25-11-2020 21:43 ]
Dit kan inderdaad in je Config.WTF filegrote_oever schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:34:
[...]
Je kan een config file aanpassen dat je automatisch realm select krijgt bij opstarten.
Onderstaande rule toevoegen en opslaan.
SET disableAutoRealmSelect "1"
Gister avond weer een uurtje of 2 gespeeld, levelen gaat redelijk snel. Momenteel level 82
Questen in Bastion momenteel bevalt me wel, zeer leuk gebied.
Wel een bizarre elite(s) gekilled, was in een stadje in Bastion een NPC die verschillende elites opriep die je kon killen. Allemaal dropte ze een blue wapen en 1 zelfs een Epic
Wel een bizarre elite(s) gekilled, was in een stadje in Bastion een NPC die verschillende elites opriep die je kon killen. Allemaal dropte ze een blue wapen en 1 zelfs een Epic
Gister, na lang wachten, eindelijk even lekker kunnen spelen. Nu lvl 52 en moet zeggen dat ik het best lekker weg vind spelen. Benieuwd naar de rest!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Gisteravond heel even gespeeld nadat visite weg was. Dit was om 21:00 uur. EChter te moe om echt door te zetten, dus na een half uurtje gestopt. Ik heb wel continu het gevoel te willen spelen, en dat is wat mij betreft wel een goed teken. 
Intussen richting level 53 aan het gaan met m'n shaman, mining / herbing opgepikt en al de nodige herbs en nodes mogen looten. Verder alweer een hoop posts tegen gekomen over relatief gemakkelijk te verkrijgen mounts. Dus dat doet met goed.... (alhoewel ik het ook leuk vind de minder makkelijke proberen te verkrijgen). Kwam vanochtend wel een mount mogelijkheid tegen, maar moet daar (volgens mij) level 60 voor zijn. Nou ja, komt te zijner tijd dan wel hè...
Jammer om te lezen dat sommigen van jullie toch veel problemen ervaren met het inloggen, welke reden dat ook mag hebben. Gelukkig niet al te erg als je niet in een zeer competitieve raiding guild zit.
Uiteindelijk kom je er wel, alleen het duurt wat langer (en wat is de definitie van lang in dit geval...)
Intussen richting level 53 aan het gaan met m'n shaman, mining / herbing opgepikt en al de nodige herbs en nodes mogen looten. Verder alweer een hoop posts tegen gekomen over relatief gemakkelijk te verkrijgen mounts. Dus dat doet met goed.... (alhoewel ik het ook leuk vind de minder makkelijke proberen te verkrijgen). Kwam vanochtend wel een mount mogelijkheid tegen, maar moet daar (volgens mij) level 60 voor zijn. Nou ja, komt te zijner tijd dan wel hè...
Jammer om te lezen dat sommigen van jullie toch veel problemen ervaren met het inloggen, welke reden dat ook mag hebben. Gelukkig niet al te erg als je niet in een zeer competitieve raiding guild zit.
Zit alweer op 55 na een paar uurtjes spelen gisteren. Gaat wel erg snel vind ik!
PSN: Deltoidius
En zie hier wat ik dinsdag aangaf. Blizzard heeft voor de probleem realms, zoals ik het lees, het aantal actieve gebruikers verlaagd.grote_oever schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:08:
[...]
Inmiddels na de zoveel slechte launch van Blizzard kan ik wel zeggen dat het morgen beter is. Je hebt wel een que, maar daarna is het meestal wel speelbaar. Vaak na een halve week is de que weg.
Als de lagg aanhoud dan verlaagt Blizzard het aantal personen dat ingelogd moeten zijn, maar dan gaan de queue's ook weer naar boven.
Hopen dat we vanavond wel eindelijk kunnen spelen. Queue is nog daar aan toe en dat je even moet wachten is niet anders in deze drukte. Echter de lagg van afgelopen dagen was niet acceptable.Since shortly after the launch of Shadowlands, we’ve experienced some service issues that are negatively impacting gameplay on a small number of realms. In this region, we’ve been monitoring and working around the clock to solve these issues for:toon volledige bericht
NA Realms
Area 52
Frostmourne
Illidan
Stormrage
Tichondrius
EU Realms
Blackhand
Blackmoore
Dentarg
Draenor
Echsenkessel
Hyjal
Kazzak
Mal’Ganis
Silvermoon
Taerar
Twisting Nether
We increased realm capacity to let more players than ever before into a single realm, but extreme demand on a few realms has exceeded even that capacity, so we have dialed down some of our earlier changes. We are trying to carefully balance service stability and accessibility, and exploring multiple avenues to get everyone online and playing smoothly.
This issue is our number one priority. We will continue to work to solve this as quickly as possible, and we will provide further updates as necessary.
Thank you very much for your patience.
Vermoedelijk heeft Blizzard toch verwacht dat ze meer spelers aan konden dan ze hardware hebben. Want Draenor is al jaar en dag een drukke server.
Hopen dat ik vanavond eindelijk verder kom dan de portal naar shadowlands. Want de lagg haalde wel echt alle speelplezier uit de game.
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 26-11-2020 10:28 ]
Net de eerste officiele layer van thorghast gedaan. Vind dat wel tof hoor. werd op floor 5 en 6 af en toe redelijk pittig maar wat zijn die Anima powers leuk gedaan.
Jammer als je er uit komt .. dan voel je je weer zwak haha.
Jammer als je er uit komt .. dan voel je je weer zwak haha.
Levelen gaat wel heel snel als je nu al level 82 bent! Ben je meteen world firstTraeces schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:38:
Gister avond weer een uurtje of 2 gespeeld, levelen gaat redelijk snel. Momenteel level 82Questen in Bastion momenteel bevalt me wel, zeer leuk gebied.
Bedoelde natuurlijk 52 typoAlwayshappyz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:57:
[...]
Levelen gaat wel heel snel als je nu al level 82 bent! Ben je meteen world first
Ja, dat had ik door hoor
Pfff. Begint nu wel vervelend te worden. Ook Argent Dawn begint te kampen met dc tijdens spelen. Bijna level 57. Heb nu de 1e 2 gebieden afgerond, moet helaas zeggen dat ik tot dusverre niet onder de indruk ben. Maar ja, nog 2 gebieden te gaan dus wie weet 
Vloek en zegen. Zegen als je mee kunt taggen met elite kill voor quest, maar ronduit vloek als je "gewone" kills nodig hebt voor een quest. Spelers aantallen beginnen toe te nemen en ben nu veel tijd kwijt met rondrennen in de questcirkel voor kills/object respawn. In het 1e gebied viel het mee, maar in necro gebied irritant. En omdat je op je eerste char de mainquest objects allemaal moet doen, is onderduiken/doorlevelen in dungeons geen optie zucht.
Vloek en zegen. Zegen als je mee kunt taggen met elite kill voor quest, maar ronduit vloek als je "gewone" kills nodig hebt voor een quest. Spelers aantallen beginnen toe te nemen en ben nu veel tijd kwijt met rondrennen in de questcirkel voor kills/object respawn. In het 1e gebied viel het mee, maar in necro gebied irritant. En omdat je op je eerste char de mainquest objects allemaal moet doen, is onderduiken/doorlevelen in dungeons geen optie zucht.
weinig issues gehad op silvermoon,gisteravond lvl 60 geworden,vandaag de laatste zone even afmaken (5/7) en dan door richting de covenants
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Klopt het dat je de volledige campaign moet uitspelen voordat je covenants unlocked? Ben nu 57,5 en ga net Ardenweald in, dus ik lijk een beetje voor te lopen?
Gister de 54 aangetikt en Bastion afgerond. Heb zowel mining als herbalism genomen. Al flink gold (voor mijn doen) mee verdient. Alleen al door tijdens het questen alles te pakken wat ik zie zo'n 20k verdient. Daarnaast krijg je 1k xp per node, dit tikt ook aardig aan. Mijn vrouw en ik spelen samen, maar zij heeft skinning genomen, waar je geen xp voor krijgt. Toen zij 53 aantikte zat ik al op 27%.
Tot nu toe ben ik er wel blij mee, speelt lekker weg, en kijk er toch wel erg naar uit om lvl 60 te zijn.
Tot nu toe ben ik er wel blij mee, speelt lekker weg, en kijk er toch wel erg naar uit om lvl 60 te zijn.
Bij de eerste char wel.shoombak schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Klopt het dat je de volledige campaign moet uitspelen voordat je covenants unlocked? Ben nu 57,5 en ga net Ardenweald in, dus ik lijk een beetje voor te lopen?
Op alts kun je kiezen of je weer alles wil doorlopen zoals op de eerste char of at random. Als je at random kiest kan je zelf de zone kiezen waar je wilt starten en kun je gelijk op level 50 een covenant kiezen.
Ik tik bijna de 58 aan op m'n 2e char en moet zeggen dat at random levellen een stuk sneller gaat dan op m'n eerste char
Hier heb ik ook 'last' van, eigenlijk bij iedere uitbreiding.shoombak schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
Ik ben nu net 59 geworden en ben 4/8 in Ardenweald, met nog 1 zone daarna te gaan dus. Ik gebruik geen enkele xp buff verder, doe geen dungeons tussendoor en niet eens alle sidequests (buiten de campaign om)
Maakt verder niet uit maar het blijft vreemd dat ik voor mijn gevoel altijd een level voor loop..
Na wat gaten in de muur slaan gister ben ik ook eindelijk 60 geworden en NF gekozen. Aparte intro. Meer ga ik niet zeggen. 
Nu lekker gearen en dungeons runnen met de guild. Hopelijk komt het goed bij iedereen.
Nu lekker gearen en dungeons runnen met de guild. Hopelijk komt het goed bij iedereen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wat geniet ik weer van de gehele Lore en de nieuwe gebieden.
By far is Ardenweald mijn favoriet als Druid zijnde (net zoals Val'Sharah in Legion dit was).
Vooral de covenant ability is heerlijk in gebruik.
Het levelen gaat uitzonderlijk snel moet ik zeggen, gistermiddag dan ook 60 aangetikt op het moment dat ik Ravendreth binnen loop.
Al met al, is deze expansion nu al geslaagd voor mij
By far is Ardenweald mijn favoriet als Druid zijnde (net zoals Val'Sharah in Legion dit was).
Vooral de covenant ability is heerlijk in gebruik.
Het levelen gaat uitzonderlijk snel moet ik zeggen, gistermiddag dan ook 60 aangetikt op het moment dat ik Ravendreth binnen loop.
Al met al, is deze expansion nu al geslaagd voor mij
Man, wat gaan jullie allemaal snel
Ik moet nog voor de eerste keer inloggen om uberhaupt te kunnen spelen.
Heb alleen de avonden en speel op Draenor en dat is niet de beste combinatie
Misschien dat ik voorlopig toch maar op een andere server ga spelen
FUMES et CARNES
Ik baal er wel van dat je een "verplichte" questchain moet doorlopen om naar de volgende zone (en zelfs dus richting end-game) te mogen gaan.
Zit nu nog in Bastion, gelukkig op het eind.
Want ik heb het daar al helemaal gehad eigenlijk!
Eigenlijk wil ik ook wel met een alt spelen, alleen om WEER door Bastion te moeten (en die snooze-Intro quest van The Maw), moet er niet aan denken.
Zit nu nog in Bastion, gelukkig op het eind.
Want ik heb het daar al helemaal gehad eigenlijk!
Eigenlijk wil ik ook wel met een alt spelen, alleen om WEER door Bastion te moeten (en die snooze-Intro quest van The Maw), moet er niet aan denken.
[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 26-11-2020 12:33 ]
Gisteren level 60 geworden en beide profs max level (mining, niet al te moeilijk, en JC). Moet zeggen dat ik tegenop het levelen van JC zag maar als je alle nodes mee pakt die op je map staan kom je er makkelijk 
De eerste opbrengsten uit ringen en necks zijn redelijk goed, mensen betalen al gauw 4K voor een neck en 2K voor een ring
Verder in het laatste gebied en dan kijken wat er nog meer te ontdekken is.
Owhja, server Argent Dawn is stabiel, geen que's of DC's. Een gelukkige launch geweest voor onze server als ik de verhalen van andere lees hier
De eerste opbrengsten uit ringen en necks zijn redelijk goed, mensen betalen al gauw 4K voor een neck en 2K voor een ring
Owhja, server Argent Dawn is stabiel, geen que's of DC's. Een gelukkige launch geweest voor onze server als ik de verhalen van andere lees hier

Speel ook op Argent Dawn en moet zeggen een vrij relaxte server. Was om 21:00 even een que van 100 personen maar dat mag geen naam hebben. Is wel weer leuk om te spelen, maar heb er bewust voor gekozen een social te zijn. Kan 2 van de 3 raid-nachten toch niet mee. Geeft me wel een vorm van rust waardoor ik in ieder geval weer kan genieten van het spel.
De break van 2 jaar heeft me wel goed gedaan. Een vriend van mij herkent me niet meer terug. Ipv zuchten/steunen gewoon relaxt zijn en niet gefrustreerd op pugs. Hoorde healers al weer klagen dat tanks nog steeds denken dat ze rambo zijn met leveling gear en dat weer afgeven op de healer. Zal eerste paar weken wel weer veel popcorn eten met het aanhoren van alle horrorverhalen met pug tanks
Ben benieuwd hoe lang mensen over die derde boss in de eerste dungeon hebben gedaan. Diegene die je in de arena moet grappen.
De break van 2 jaar heeft me wel goed gedaan. Een vriend van mij herkent me niet meer terug. Ipv zuchten/steunen gewoon relaxt zijn en niet gefrustreerd op pugs. Hoorde healers al weer klagen dat tanks nog steeds denken dat ze rambo zijn met leveling gear en dat weer afgeven op de healer. Zal eerste paar weken wel weer veel popcorn eten met het aanhoren van alle horrorverhalen met pug tanks
Ben benieuwd hoe lang mensen over die derde boss in de eerste dungeon hebben gedaan. Diegene die je in de arena moet grappen.
[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 26-11-2020 12:57 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Haha, hier hebben we 10 minuten constant die adds af zitten maken tot we bedachten, die haak...daar moeten we wat meesabriel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:56:

Precies dit! Ik was de eerste keer daar als healer en vond het verdomd lang duren voordat die boss een keer naar beneden kwam... Dus toen ik de haak een keer kreeg ging ik voor hem staan en voilaPannekook schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:12:
[...]
Haha, hier hebben we 10 minuten constant die adds af zitten maken tot we bedachten, die haak...daar moeten we wat mee
Ja, hier baal ik ook flink. Heb op Reddit volgens mij al heel Bastion gezien, want de meme's van die zone is heel groot. Nu merk ik dat de merendeel klaar is in die zone, want begin nu de meme's over maldraxxus voorbij komen.Iusedto schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:23:
Man, wat gaan jullie allemaal snel
Krijg ook idee dat ik een zeur wordt met het niet kunnen inloggen, maar dat is op dit moment mijn avond besteding van WoW. Inloggen, wachten op de queue en daarna gedisconnect worden.
[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 26-11-2020 15:12 ]
Als je niet thuis werkt, via teamviewer queueue aanzetten rond half 4 -4 uur en je bent ingame rond een uur of 5