Omdat mensen in guilds elkaar jaren kennen, een foutje beter van elkaar verdragen en veel beter op elkaar ingespeeld zijn kwa mechanics.Soeski schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:01:
[...]
Ja, de alom bekende kip-ei. Je moet 5 jaar werkervaring hebben als je net van school komt![]()
Ik heb geen ambitie voor Mythic Raiding, ik heb ooit eens Heroic Raiding gedaan aan het eind van de expansion als "iedereen" toegelaten wordt en eigenlijk al sterk genoeg is, zelfs de casuals. Wat ik niet snap; waarom zijn PUGS altijd een drama en guilds niet? Het zijn dezelfde mensen, maar als ze in een groep zitten dan gedragen ze zich ineens anders ofzo? Ik snap dat nooit, ik gedraag mij gewoon hetzelfde en wil het goed doen voor iedereen en mijzelf.
Over je opmerking over T8 delves, die gingen al met adventurer gear. Probeer eens wat hoger een T11 moet makkelijk lukken, het is te makkelijk gemaakt imo het spel. Zelfde voor m+ rond de 10 - 12 key level.
Raiding is dan ineens een enorme stap omhoog, want daar is de schaling wel aanwezig en denk ik ook een van de mede oorzaken dat pugs het moeilijker hebben.
:strip_exif()/f/image/PiK4MZrli1TmFKk5uoHtbM1x.jpg?f=fotoalbum_large)