Met de groep waarmee ik speel, is het leuk om te spelen en in Midnight zal dat vast wel weer een nieuwe ronde krijgen.
Maar op dit moment heb ik het wel even gezien en de meesten waarmee ik speel ook wel.
En dat moet ook af en toe kunnen en is met deze periode van het jaar ook prettig.
Want de seizoenen trein kan je ook prima opbranden en dat is het ook niet waard. Nu wil ik zometeen legion rustig aan afmaken met het bronze verzamelen en daarna zien we wel even hoe leuk het huisje ontwerpen gaat zijn met .7 patch.
Maar op dit moment heb ik het wel even gezien en de meesten waarmee ik speel ook wel.
En dat moet ook af en toe kunnen en is met deze periode van het jaar ook prettig.
Want de seizoenen trein kan je ook prima opbranden en dat is het ook niet waard. Nu wil ik zometeen legion rustig aan afmaken met het bronze verzamelen en daarna zien we wel even hoe leuk het huisje ontwerpen gaat zijn met .7 patch.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7fDNHq0nF2YqkaNfyVKioIAD.jpg?f=user_large)
/f/image/FF8hkvYwsfeHqBk9DyeBQZ9y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YSoDqKZ8OvJwjdufM8klRH3m.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZtfANVmTnHcZT6QlfDbcuJ5Z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HOIqPJN1u3icjUTM4BMGKUtn.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2GD6xjzGjsYY7k6enxdMPkF8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VIYzN8OuLTQ97iuFhkqokKzl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/J4oHhP8YN1MFIFXmzKtJQVFP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/B2Z64vCcygiTa3Z3H6sTSorX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0Z6zyA8IFnXbXTIVKfBW2Aah.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/021BoPw8o1nZGduTLxuZIVUX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JIbBBFUIjPlfdgCtV8U7BYSN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KCAs6PqEpZ5dwVRdPmp2VRjC.jpg?f=fotoalbum_tile)