Lekker toch, ik speel vaak maar een spel voor een bepaalde periode en dan kijk ik weer iets ander op (en dat hoeft niet perse een game te zijn).nzall schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 14:59:
Ik heb ondertussen ook een soort plan opgesteld van wat ik de komende maanden ga spelen als ik niet bezig ben met WoW patches:Ik merk echt wel dat ik WoW tegenwoordig veel minder als "forever game" beschouw, na al de narigheid van het afgelopen decennium met BfA en SL die het spel op een zeer ruwe manier bijna hebben verpest, en daarna Dragonflight en TWW die het spel op een veel subtielere manier hebben mismeesterd... Ik voel mij niet meer verplicht om het elke dag te spelen en ben veel meer bereid om andere games te spelen tussen 2 patches door. Ik heb sinds ik een pauze neem begin april al 6 verschillende games uitgespeeld: Outer Worlds 2, Syberia Remastered, Amerzone Remastered, Deliver Us Mars, AC Shadows en sinds gisteren ook Pathfinder Wrath of the Righteous.
- Komende week of 2: Pragmata en misschien iets uit mijn backlog als ik tijd over heb.
- Daarna 12.0.7, maar pas een week of zo na release omdat die eerste week altijd crapuleus veel bugs heeft die gefixed moeten worden.
- Daarna een maandje Game Pass voor Forza Horizon 6.
- Daarna weer 2 maanden WoW, voor patch 12.1.
- Daarna Crimson Desert. Hopelijk zijn tegen dan de narratieve patches uit.
Ik heb geen tijd voor raiden etc en ik wil sowieso geen "digitale" verplichtingen hebben, maar vind het wel leuk om af en toe eens een maandje mijn subscription weer te activeren en eventuele nieuwe content door te lopen icm de achievement backlog.
Tijdens de release van de laatste expansion heb ik twee characters geleveld, maar het gebeurt vrijwel nooit dat ik meteen twee characters level (het ging dit keer wel heer erg snel en uitdagingloos).
Aangezien ik niet raid etc, gaat vervolgens mijns wow game-time in pvp. Maar in vrijwel geen tijd had ik mijn warrior in blue/epic pvp gear ivm vorige expensies waardoor de gebruikelijke doelen wel heel snel klaar waren.
Misschien in het najaar maar weer eens een maandje meepakken icm met een nieuw seizoen of content drop etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
:strip_exif()/f/image/PiK4MZrli1TmFKk5uoHtbM1x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vqyo2ED6eMxolIptV9HhXhDN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Rev05xn5yVLIi4Emp3m0EWLl.png?f=user_large)
/f/image/D2m4jGi8uxxRv1qurMS9BBVv.png?f=fotoalbum_large)