tweakduke schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 11:15:
M+ is in ieder geval een grap. Gisteravond even wat keys gedaan en de vault al bijna gevuld met 10 keys op ons dooie gemak.
RWF is zometeen zo perfect gegeared dat march of quel danas wel onmogelijk getuned moet worden voor andere spelers wil het niet in een paar pulls over zijn. Geeft meteen ook wel aan hoe lastig het is voor Blizzard om het goed te doen.
Denk dat blizzard zichzelf gigantisch voor het blok heeft gezet met die addon changes en eigenlijk niet meer weten hoe ze moeten tunen
Ja, WeakAura's gingen te ver. Maar wat ze nu hebben gedaan is weer totaal de andere kant op..... Hun eigen oplossing werkt slecht, de RWF guilds hebben gewoon nog steeds een soort WeakAura's kunnen maken, zij het met 20% minder functionaliteiten. ( zowel liquid als echo hebben dit in interviews al aangegeven)
Qua meters: Ipv details over te nemen beginnen ze zelf vanaf 0 --> 10% van de functionaliteiten van details met als resultaat veel onvrede.
En dan tunen ze alles enorm slap omdat ze bang zijn dat minder addons direct gelijkstaat aan te moeilijke content. De paniekbuffs op de laatste 2 bosses waren al een voorteken dat ze geschrokken zijn hoe makkelijk alles stierf, zelfs al door de niet RWF guilds die dus geen splits gedaan hadden. Ik vrees voor controverse als March on quel danas snel sterft voor Liquid. Als het zo getuned is als Voidspire kan dit zelfs al gebeuren voordat het in de EU uit is....
Dat ik met mijn casual spelen alles al op 10 heb kunnen doen in M+ binnen 3 dagen en al heroic bosses heb kunnen killen in de 2e week dat het uit is heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Hopen dat Blizzard hier heel snel en veel van heeft geleerd en S2 een succes weet te maken, want zoals dit wil toch niemand.