@
tweakduke Inderdaad, je ziet dat vaker bij meer streamers dat ze met die mening komen. Persoonlijk heb ik genoten (en geniet er nog steeds) van de zones in Midnight, het levelen, de systemen, de veranderingen qua gearen, fantastisch (ook om mij heen zijn mensen erg tevreden). Ook het gearen van een alt was erg prettig om te doen (en dat wordt alleen maar beter straks dat je een Mythic reward vault krijgt van de Heroic raid).
En ik zeg het vaker, in Classic, Retail, SoD, en welke versie dan ook, daarbij kan ik de mensen op 1 hand tellen die de game spelen voor de story. 99% van de mensen die ik ken in al m'n groepjes, guilds, etc., spelen puur voor de PvP, M+ en Raid (samenspelen en progressen). Natuurlijk is een betere story mooi meegenomen, wellicht dat Blizzcon ons wat meer laat zien

.
En mee eens @
Esumontere, ik vind eigenlijk normal niet voor niets "normal" heten. Met een leuk groepje en minimale gear is Normal erg goed te doen. Heroic mag inderdaad zeker wel een uitdaging zijn. Ik zit nu in een Mythic raiding guild en hebben alle 3 raids CE behaald, maar Heroic ging bij m'n vorige guild al snel genoeg (eigenlijk al binnen 1 maand klaar met alles). En het hebben van een guild met een leuke groep is toch wel de grote reden dat ik World of Warcraft speel