Nog mensen hier die nog doelen hebben voor season 2 los gaat over een maand?
Ik ga precies op vakantie bij de start van het nieuwe seizoen, dus dat zal wel weer een drama worden in het begin om in te halen
Tot die tijd ben ik toch nog verder gegaan met de death knight. Door alle bonus coins ging het zo hard met gearen dat ik eigenlijk al vrij snel zo weinig upgrades meer in dungeons had dat ik alleen nog AA ben gaan runnen. M'n coins raakten ook op
Helaas ook op dit character lijkt geluk er niet in te zitten. Het item dat ik het liefst wilde hebben is de laatste die nog in de loot pool zit... In ieder geval gegarandeerd bij de volgende run dus, maar het enige item dat ik nog liever wil hebben is de Chimaerus trinket en heb maar 2 coins. Ook daar helaas al 2x andere items gerolled, dus hoop maar dat ook die niet op de laatste aan komt. Wat er ook gebeurt, volgende week zou ik gegarandeerd mijn gewenste items moeten hebben. Nog een belt van sporefall raid en dan is de death knight zo'n beetje full bis in een paar weken
En dat alles met een paar +12 dungeons runnen en een paar losse mythic raid bosses puggen. Blijft toch bijzonder dat dit mogelijk is.
Op mijn demon hunter mis ik AA als enige voor de +16 resilient. Paar keer geprobeerd, maar telkens weer een issue. Op mijn death knight die alleen +12 resilient had en een verdwaalde +14 per ongeluk gequeued voor een +16 AA en meteen getimed als top dps. Weet niet wat me meer verbaasde: dat ik een invite kreeg of dat het zo soepel ging
Ik ga precies op vakantie bij de start van het nieuwe seizoen, dus dat zal wel weer een drama worden in het begin om in te halen
Tot die tijd ben ik toch nog verder gegaan met de death knight. Door alle bonus coins ging het zo hard met gearen dat ik eigenlijk al vrij snel zo weinig upgrades meer in dungeons had dat ik alleen nog AA ben gaan runnen. M'n coins raakten ook op
En dat alles met een paar +12 dungeons runnen en een paar losse mythic raid bosses puggen. Blijft toch bijzonder dat dit mogelijk is.
Op mijn demon hunter mis ik AA als enige voor de +16 resilient. Paar keer geprobeerd, maar telkens weer een issue. Op mijn death knight die alleen +12 resilient had en een verdwaalde +14 per ongeluk gequeued voor een +16 AA en meteen getimed als top dps. Weet niet wat me meer verbaasde: dat ik een invite kreeg of dat het zo soepel ging
:strip_exif()/f/image/Vqyo2ED6eMxolIptV9HhXhDN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Rev05xn5yVLIi4Emp3m0EWLl.png?f=user_large)
/f/image/D2m4jGi8uxxRv1qurMS9BBVv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3tgf9IVTUeqjI5zMvDWPX3tf.png?f=fotoalbum_large)