tweakduke schreef op donderdag 9 april 2026 @ 12:17:
[...]
Die ene track aan ilvl kan een upgrade zijn en is het item soulbound. Nadeel van de dungeon loot.
Overigens begint hier het ongeduld te groeien met trinckets. Er zijn maar 2 goede uit de raid, maar ze droppen amper

Wat is het spel toch veranderd hè, al die jaren. Nu al ongeduldig voor een trinket drop uit raids, die verdulleme pas nèt open zijn. Vroegah speelden we maanden (!) voor dat ene item... Nu zijn de rushers al bijna uitgekeken op de expansion (S1 dan) omdat op HC alles al omligt, Mythic bezig en ze zijn al ilvl 270+. Dat vereist echt een ongelooflijke hoeveelheid tijd en toewijding haha. Heb je er dan nog wel lol aan denk ik dan...
Iemand anders laatst ook, 1 week nadat M+ beschikbaar is alles al gedaan op M+10. Ze mogen het wel weer iets moeilijker maken denk ik
Dat screenshot van die gast die 24 lvl 90's had, allemaal in een dag of 3-4. Dat moet wel Photoshop zijn óf je zit met veel maten alleen jouw accounts te spelen. Zelfs als je maar 3 uur nodig hebt om van 80-90 te komen, heb je voor 24 characters al 3 volle dagen nodig. Dit kan dus alleen maar als je multi-boxed of met je maten 6 chars tegelijk speelt (volgens mij had hij 6 accounts ook).
Nu heb ik alle classes (niet alle specs, maar veel) dus ik ben al blij met 4 level 90's (nog een boel te gaan) en dat ik nu voorzichtig HC dungeons doe op mijn main
[
Voor 15% gewijzigd door
Soeski op 09-04-2026 12:57
]