Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

tweakduke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:43:
[...]

Hier afgelopen zondag gehaald en deze zondag komt dus ook mythic op het programma.

Hier hetzelfde probleem met constant 20 man hebben. We hebben een aantal gerecruteerd, maar er zijn zo weinig spelers goed genoeg voor mythic.
En als je semi-casual bent dan doe je het eigenlijk nooit goed. Mensen haken af of komen niet, omdat je niet snel genoeg gaat. Zou niet het eerste seizoen wat snel uitdooft na het halen van aotc.

Zo kan een spelletje ergens best vervelend worden :P

In Midnight brengen ze meerdere raids uit, ben benieuwd of dat gaat helpen om deze cirkel te doorbreken.
Recruiten blijft lastig, wij hadden best wat trials aan het begin van het seizoen, maar als je ziet wat er daarvan maar door komt is dat erg matig. Sommige mensen gewoon lang niet goed genoeg, maar ook een aantal die er toch achter komen dat ze 2 dagen teveel vinden 8)7
Dazzler2120 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:41:
[...]

Klopt ook, weet ook niet hoe 'eenvoudig' dat te solven zou zijn.
Maar goed, ik heb niet de illusie dat wij dit seizoen Myth Dimensius neer gaan krijgen, ik denk met wat geluk dat we t/m Fractilius 6/8 komen ofzo.

Wij zijn ook een casual groep, raiden 2x avonden per week, waarvan we nu dedicated 1x reclear / alt runs doen op heroic en 1x proggen op myth
Wij doen ook 2 avonden, maar nu wel volle focus op mythic, als je van hc nog wat nodig hebt is er een optionele (alt) run.

Succes in Mythic, Plexus is niet de makkelijkste eerste mythic baas. Maar als je die hebt valt soulbinder ook zo om en heb je een vault slot.
Dazzler2120 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:15:
[...]

Ja precies, je ziet binnen onze raid groep ook echt wel wie wél en wie niet M+ doen (of delves uberhaupt).
Maar in onze heroic raid groep is het laagste ilvl 705, dus dat valt me nog mee. Had het eerlijk gezegd lager verwacht.
Tot 704 is ook gratis/unlimited te gearen pas daarna gaat het langzamer en ben je afhankelijk van mythic/vault/gilded crests.
Heb bij ons ook even gekeken, onderaan 710 bovenaan 715. Maar je kunt dan gewoon niet meer snel vooruit.

Zelf vorige week 2 progress bazen gekilled, Araz was tot nu toe het moeilijkste gevecht. Maar ik vond hem zelf erg gaaf _/-\o_ . Je moet 9 sets adds goed plaatsen/chain knockbacken/stunnen. En daarnaast van alles dodgen en ook nog wel een aardige DPS check. Denk dat niet veel pugs hier langs gaan komen.
Daarna naar Fractillius gegaan en die lag vrij snel neer, weakaura galore :X

[ Voor 22% gewijzigd door JBplap op 11-09-2025 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-10 13:54
Ik heb jaren niet gespeeld, en de laatste maanden gewoon casual, verschillende characters levelen, delves en world content.

Zijn er mensen hier die plek hebben in hun guild voor een, in eerste instantie, casual player, met uitzicht op raids joinen wanneer ik m'n gear op orde heb?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48
Zelf zit ik in een casual guild waar ze ongeveer iedereen op sleeptouw meenemen bij bijvoorbeeld m+ dungeons en raids.

Laagdrempelig kan je ook kijken naar bijvoorbeeld NoPressure Europe. Is een grote guild/community waar plezier en elkaar het spel leren voorop staat. Wordt ook actief gemodereerd waardoor je niet snel in een toxische groep terecht komt. Wellicht is dit wen goed startpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:09

Esumontere

Floep, banaan.

Dahal schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:01:
Zelf zit ik in een casual guild waar ze ongeveer iedereen op sleeptouw meenemen bij bijvoorbeeld m+ dungeons en raids.

Laagdrempelig kan je ook kijken naar bijvoorbeeld NoPressure Europe. Is een grote guild/community waar plezier en elkaar het spel leren voorop staat. Wordt ook actief gemodereerd waardoor je niet snel in een toxische groep terecht komt. Wellicht is dit wen goed startpunt?
Yes ik ook, super gezellige guild! Social raid op vrijdag, AHTC als einddoel. Ook een pushgroep voor mythic, mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-10 09:51

Dazzler2120

FP ProMod
Gisteren voor het eerst Mythic geprogged met de guild! Waren met 17 guildmembers, uiteindelijk hadden we nog 3x dps moeten pug'gen voor een volle groep te krijgen. Je merkt dat veel mensen moeten wennen aan het andere tempo. Maar goed, uiteindlijk Plexus Sentinel neer gekregen en nu 1/8 op mythic progression.
Ook een paar goede pulls op Naazindhri kunnen doen, met 1x 25% en 1x 30% life remaining. Die fight gaat volgende week wel goed komen.
Het is bij Naazindhri vooral lastig en even goed kijken hoe je die knockback consequent moet plaatsen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Dazzler2120 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:33:
Gisteren voor het eerst Mythic geprogged met de guild! Waren met 17 guildmembers, uiteindelijk hadden we nog 3x dps moeten pug'gen voor een volle groep te krijgen. Je merkt dat veel mensen moeten wennen aan het andere tempo. Maar goed, uiteindlijk Plexus Sentinel neer gekregen en nu 1/8 op mythic progression.
Ook een paar goede pulls op Naazindhri kunnen doen, met 1x 25% en 1x 30% life remaining. Die fight gaat volgende week wel goed komen.
Het is bij Naazindhri vooral lastig en even goed kijken hoe je die knockback consequent moet plaatsen.
Goed bezig, vond zelf Naazindhri nog makkelijker dan Plexus.

Makkelijkste is gewoon als iedereen pixel stacked op de tank, en dan vooral niet de knockback immunen/cancelen/blinken etc. dan krijg je de pools netjes gestacked op de eindes van de room en houd je genoeg ruimte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JBplap schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:19:
[...]

Goed bezig, vond zelf Naazindhri nog makkelijker dan Plexus.

Makkelijkste is gewoon als iedereen pixel stacked op de tank, en dan vooral niet de knockback immunen/cancelen/blinken etc. dan krijg je de pools netjes gestacked op de eindes van de room en houd je genoeg ruimte over.
Ja precies, we merkten ook al dat Naazindhri een stuk makkelijker is dan Plexus. 2de pull hadden we hem op 25%, 3de pull op 30% gekregen.
Daarna wat prutspulls gehad, en toen was de raidavond gewoon 'over'.

Hebben jullie alleen de tank gemarkt? Of zetten jullie per plek een marker op de floor waar je gaat pixelstacken?
Lusten jullie wanneer gewoon op het begin, of in de fase in het midden met alle adds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Dazzler2120 schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:22:
[...]

Ja precies, we merkten ook al dat Naazindhri een stuk makkelijker is dan Plexus. 2de pull hadden we hem op 25%, 3de pull op 30% gekregen.
Daarna wat prutspulls gehad, en toen was de raidavond gewoon 'over'.

Hebben jullie alleen de tank gemarkt? Of zetten jullie per plek een marker op de floor waar je gaat pixelstacken?
Lusten jullie wanneer gewoon op het begin, of in de fase in het midden met alle adds?
In ons raidplan staan de pools afgebeeld, dus iedereen weet waar ze moeten komen.
Maar verder markeren we alleen de canisters voor orientatie.
En dus idd de tank voor het stacken.
Wij lusten gewoon pull, adds gaan heel snel dood ook zonder lust.

Wij hebben hem nu 4x gekilled en 1e kill was 7:20 fight duration en nu afgelopen week nog maar 5:50. Je merkt gewoon dat de dmg buff en extra gear de fight significant korter maken. Komende week nog 3% erbij en het gaat helemaal snel.
Maar dat is misschien iets anders als je nu daar op progged. Onze raid dps is van 88m naar 101m gegaan. (en dat is zelfs zonder de 3e lichting vrije adds, dus in verhouding nog hoger, die was er de eerste keer nog wel.)

Overigens als we zien dat de boss doodgaat voor het vrijlaten van de volgende volledige set adds stoppen we met canisters openen. Dit scheelt gewoon raid healing needed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JBplap schreef op maandag 15 september 2025 @ 14:37:
[...]

In ons raidplan staan de pools afgebeeld, dus iedereen weet waar ze moeten komen.
Maar verder markeren we alleen de canisters voor orientatie.
En dus idd de tank voor het stacken.
Wij lusten gewoon pull, adds gaan heel snel dood ook zonder lust.

Wij hebben hem nu 4x gekilled en 1e kill was 7:20 fight duration en nu afgelopen week nog maar 5:50. Je merkt gewoon dat de dmg buff en extra gear de fight significant korter maken. Komende week nog 3% erbij en het gaat helemaal snel.
Maar dat is misschien iets anders als je nu daar op progged. Onze raid dps is van 88m naar 101m gegaan. (en dat is zelfs zonder de 3e lichting vrije adds, dus in verhouding nog hoger, die was er de eerste keer nog wel.)

Overigens als we zien dat de boss doodgaat voor het vrijlaten van de volgende volledige set adds stoppen we met canisters openen. Dit scheelt gewoon raid healing needed.
Zat net eens te kijken in de logs, wij zitten op die pulls met een paar deaths op een raid dps van 88m, dus moet te doen zijn als je het in zones opdeelt denk ik voor de knockback puddles te plaatsen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Collector's Edition voor Midnight

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip93H5-X14JMuC9KOg4S0w3NQGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1g8v6cGADvIjU2Oro1FpkLMp.jpg?f=fotoalbum_large

Fysieke Items:
• Replica of the Dark Heart.
• Hardcover art book for Midnight
• Collector's pin

Plus alles van de digitale Epic Edition.

En dat voor 140 dollar. Zal wel 130 euro worden voor ons. Pre-orders starten vermoedelijk op 1 oktober.

De artikelen over de CE van wowhead en MMO-champion zijn offline gehaald. Dit had nog niet gepubliceerd mogen worden schijnbaar. Te laat, het is al de wereld in.

[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 25-09-2025 07:07 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Midnight Deep Dive over 25 minuten:

YouTube: Midnight Deep Dive | World of Warcraft

En Q&A:

YouTube: Midnight Developer Q&A | World of Warcraft

[ Voor 32% gewijzigd door Zerora op 01-10-2025 18:33 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wowcrendor heeft een tour gedaan door beide neighborhoods, Silvermoon City en Eversong Woods

Founders Point (Alliance): YouTube: Exploring Founders Point and WoW Housing (Alliance Player Housing Ne...
Razorwind Shore (Horde): YouTube: Exploring Razorwind Shores and WoW Housing (Horde Player Housing Nei...

Silvermoon City: YouTube: Exploring new Silvermoon City in World of Warcraft Midnight (WoW Alpha)
Eversong Woods: YouTube: Exploring new Eversong Woods / Ghostlands in the World of Warcraft M...

Geplaatst als linkjes zodat degene die het zelf wil ontdekken hier de mogelijkheid voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:47
Vanaf .nl kon je gisteren voor een uurtje of wat bestellen. Nu geeft ie aan dat ze idd niet meer te bestellen zijn.
Let op voor degene die vanaf .de en .fr bestellen. Dit zijn resp. de Duitse en Franstalige boxen!
Ik heb zelf een bestelling bij .es lopen, gezien dit wel een Engelse doos is.

Vanaf de UK betaal je ook nog import- en douanekosten, maar Amazon laat dit meestal zien in de uiteindelijke prijs. Let hier wel op dus.

Ik ben zelf wel blij dat we via Amazon kunnen bestellen. Vorig jarigen liep dat via die Spaanse kleding retailer die er echt een potje van maakte. Mijn Dragonflight CE kwam met 100 butsen en scheuren aan. Die knakworsten hadden letterlijk en CE doos in een kartonnen zak gedaan waar je normaal gesproken kleding in doet... kansloos. De TWW CE kwam gelukkig in betere staat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Weakaura's visie op de huidige midnight implicaties van addon purge:
what's going on?
WeakAuras will not be updated to support the Midnight expansion. We will continue support for The War Within until the 12.0 patch.
wait, really? you can't be serious :(
Yep, sorry.
but ion said they weren't killing WA, so why are you doing it yourselves?
In short, it's because it seems the core value proposition of WeakAuras isn't compatible with the direction Blizzard is taking the game.
what exactly is blizz changing?
Broadly, all of what you might call "combat state" is now inaccessible. An addon can instruct the game to display this information, but is not free to compute any kind of fancy logic. Unfortunately, "empower laypeople to compute fancy logic about the combat state" is exactly what WeakAuras offers above all else. In Midnight, it seems that addons are reduced to being mere painter's kits.

We can change the color of a health bar, but we can't change the color based on if you're low health or not. We can display an icon with a spiral to show the remaining cooldown of an ability, but we can't apply a glow when the cooldown becomes ready to use. We can show the cast of your target, but we can't highlight important casts which need to be kicked. And the list goes on.
why don't you just limit WA to that "painter's kit"?
Honestly? It makes us sad. We're looking at stripping out essentially every feature added in the last 10 years, and more besides.

We've prodded & poked & tinkered & toyed with this big messy thing called WeakAuras for much of our adult lives. The idea of destroying all that for the sake of keeping WA alive just feels wrong. Instead, we would prefer that WeakAuras dies in the best form we could make it.
what would make you reconsider?
There are a few things we can think of:
the ability to compute new secrets
To go into the technical details a bit, combat state APIs no longer directly return information addons can use, but rather return "secret" values which can be piped into other api which interpret those secrets to display combat state to the user without exposing it to the addon itself. You might have heard of private auras before, and secret values can be considered as an extension of that to the entire combat state.
Blizzard maintains that addons don't necessarily need to see all that information, and for WeakAuras I'd agree, if addons could compute new secret values. As an example, if it was possible to do things like combine "is the ability Icy Veins on cooldown" and secret "is the buff Icy Veins not active on the player" into the secret "is the buff Icy Veins not active on the player AND is the ability Icy Veins on cooldown", then we could retain much of the utility of WeakAuras.
Unfortunately, we did already ask about that, and it was indicated to us that it's very likely policy that Blizzard doesn't want exactly this kind of power in addon's hands. Best as we can tell, this is a philosophical stance along the lines of players shouldn't need addons to fill gaps in the information the game gives them, and Blizzard seems like they want to ensure that is the case by making it impossible for addons to fix those kinds of mistakes. Put that way, the changes are almost admirable, but it does put WeakAuras in a weird spot, since "fixing gaps in information" was our bread & butter.
revert this change for personal combat state only
Before this week, we'd assumed that personal combat state (so, your own buffs, cooldowns, resources etc) would still be available, and that WeakAuras would converge into something like a hyper-customizable Cooldown Manager. We think this is still just about plausible, and while it would be a severe reduction in our capacity compared to before Midnight, we would still be willing to maintain the addon in this scenario.
revert this change entirely
Sadly, this possibility is extremely remote at this point. "Addons gone" is all but a flagship feature of Midnight at the point, them's the breaks.
Ik maak me grote zorgen of WoW nog wel de game voor mij is als Midnight uitkomt.
Het hevig customizen van oa UI is wat WoW voor mij maakt, dit lijkt grotendeels ontnomen te worden.

Ik vond het prima als de noodzaak voor addons minder werd, maar naar mijn mening zou het tegelijkertijd mogelijk moeten zijn om dit wel te doen als je dit zelf leuk vind.
Fights als fractillus mogen idd wel weg.
Maar geen glow meer kunnen doen als een skill van cooldown komt is wel erg rigoreus.

Wat vinden jullie hiervan?

Is er een MMO waar dit nog wel mogelijk is? Want het is tijd om mijn horizon te verbreden.
Raiden is het belangrijkste voor mij, alle rest is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een bericht over WeakAuras:

https://www.reddit.com/r/...for_weakauras_update_for/

In het kort:
Het WeakAuras stopt met de retail versie van WA, omdat het teveel moet aanpassen om het werkend te krijgen voor Midnight. Ze blijven wel doorgaan met de Classic versie.

[ Voor 41% gewijzigd door Zerora op 03-10-2025 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

Felyrion

goodgoan!

JBplap schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:10:

[...]

Ik maak me grote zorgen of WoW nog wel de game voor mij is als Midnight uitkomt.
Het hevig customizen van oa UI is wat WoW voor mij maakt, dit lijkt grotendeels ontnomen te worden.

Ik vond het prima als de noodzaak voor addons minder werd, maar naar mijn mening zou het tegelijkertijd mogelijk moeten zijn om dit wel te doen als je dit zelf leuk vind.
Maar geen glow meer kunnen doen als een skill van cooldown komt is wel erg rigoreus.

Is er een MMO waar dit nog wel mogelijk is? Want het is tijd om mijn horizon te verbreden.
Persoonlijk vind ik het long overdue. De laatste jaren was de game niet realistisch speelbaar (op niveau) zonder addons. De mechanics werden ontworpen op basis van het feit dat spelers deze addons ter beschikking hadden. Dat maakt het bijna onmogelijk om bij te blijven als speler zonder addons. Dat is een rare situatie.

Zo'n glow wat je noemt op basis van een bepaalde situatie zorgt ervoor dat een speler met zo'n addon een voordeel heeft t.o.v. een speler zonder. Dat heb ik altijd vreemd gevonden. Zorg dan dat zo'n glow in de game zelf zit (evt. als optie) of zorg dat het niet kan.

Verschillende soorten healthbars, raidframes, bags, collector zaken zoals pet pattle spul, mount collections, navigatie zaken, quest hulp, allemaal prima wat mij betreft.

Uiteraard is het allemaal nog even afwachten hoe het uitpakt, maar ik vind het globale idee wel goed.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 06:35
JBplap schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:10:

[...]

Ik denk zelf dat het storm in een glas water is omdat ze waarschijnlijk zich zelf te veel in hun vingers gaan snijden, maar als wel zo is dan is het voor mij ook game-over na 19 jaar spelen..........

Heb Midnight wel pre-ordered zonde van het geld dan, maar jammer maar.dan ....... ( Hou ik meer centjes over ,dus geen tokens meer en mounts ect ect kopen )

Vindt persoonlijk juist de smaak ect ect van addons die je wilt gebruiken zo tof dat het kan, ieder zijn eigen smaak .

Maar goed we zullen zien voormij geen jaar subcribe gebaseerd op deze info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben heel erg benieuwd wat de impact zal zijn op de playerbase qua aantallen. Ik vind de verandering van de addons een goed ding. Hadden ze veel eerder moeten doen. Maar ik snap net zo goed ook waarom spelers dit helemaal niks vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Felyrion schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:25:
[...]

Persoonlijk vind ik het long overdue. De laatste jaren was de game niet realistisch speelbaar (op niveau) zonder addons. De mechanics werden ontworpen op basis van het feit dat spelers deze addons ter beschikking hadden. Dat maakt het bijna onmogelijk om bij te blijven als speler zonder addons. Dat is een rare situatie.

Zo'n glow wat je noemt op basis van een bepaalde situatie zorgt ervoor dat een speler met zo'n addon een voordeel heeft t.o.v. een speler zonder. Dat heb ik altijd vreemd gevonden. Zorg dan dat zo'n glow in de game zelf zit (evt. als optie) of zorg dat het niet kan.

Verschillende soorten healthbars, raidframes, bags, collector zaken zoals pet pattle spul, mount collections, navigatie zaken, quest hulp, allemaal prima wat mij betreft.

Uiteraard is het allemaal nog even afwachten hoe het uitpakt, maar ik vind het globale idee wel goed.
Ik ben het ook helemaal eens met de visie van Blizzard. Want hoewel ik addons als plater en WA draai, heb ik er ook een hekel aan als fights in raids en m+ afhankelijk ervan zijn. Zo herken ik de game ook niet, zelf opletten en coördineren is veel leuker.

Daarnaast wordt de playerbase verdeeld en raken enkelen veel te gewend aan de calls van een addon. Als men zelf zou kijken dan kun je de mechanic ook doen. Een pleister die er al lang af had gemoeten.

Daarnaast als ik kijk wat nu in de alfa aan ui verbeteringen worden uitgebracht, is dat helemaal nog niet zo slecht. En dat wordt nog verbeterd, dat heeft Ion in meerdere interviews gezegd.

En men kan de cooldown manager zelf aanpassen en addons voor maken. Addons kunnen alleen niet meer zelf bij de data, maar wel aanpassen hoe het wordt weergegeven. Dus ik denk dat er uiteindelijk best wel weer wat te customizen valt.

Als de zaken blijven zoals ze nu zijn, dan ga denk ik zelf ook even met een schone lei beginnen. Daar is de start van een expansion een mooi moment voor. Kunnen we daarna wel weer kijken wat er aan te passen is en of het ook nodig is :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsKfMO3Xt55un61B2lbXUn0xavw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6lZZmHF05iwNhMwpsevG67hu.png?f=user_large

Yay nieuwe brewfest mount binnen :D voor het eerst dat ik zoiets krijg van een event boss drop wat gelijk in het eerste jaar is haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-10 17:19
Zerora schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:49:
Collector's Edition voor Midnight

[Afbeelding]

Fysieke Items:
• Replica of the Dark Heart.
• Hardcover art book for Midnight
• Collector's pin

Plus alles van de digitale Epic Edition.

En dat voor 140 dollar. Zal wel 130 euro worden voor ons. Pre-orders starten vermoedelijk op 1 oktober.

De artikelen over de CE van wowhead en MMO-champion zijn offline gehaald. Dit had nog niet gepubliceerd mogen worden schijnbaar. Te laat, het is al de wereld in.
Gaat deze nog te koop zijn voor NL in die Blizzard store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Soulizer schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:37:
[...]

Gaat deze nog te koop zijn voor NL in die Blizzard store?
Alleen te koop via Amazon. Even paar posts omhoog voor alle bestel links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-10 17:19
Dutchy007 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:20:
[...]

Alleen te koop via Amazon. Even paar posts omhoog voor alle bestel links.
Die Nederlandse amazon geeft geen voorraad als je wilt pre orderen. Komt er nog een nieuwe voorraad bij Amazon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MrGM geeft aan dat er in Midnight geen pet battles worden toegevoegd en dat nieuwe pets zonder en battle bemachtigd kunnen worden.

https://x.com/MrGMYT/status/1974004589230796951

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerora schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:59:
MrGM geeft aan dat er in Midnight geen pet battles worden toegevoegd en dat nieuwe pets zonder en battle bemachtigd kunnen worden.

https://x.com/MrGMYT/status/1974004589230796951
Vind ik opzich wel nice voor een keer. maar aan de andere kant heeft het wel wat juist altijd om echt de tijd te investeren om ze te "winnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:43
Soulizer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:30:
[...]

Die Nederlandse amazon geeft geen voorraad als je wilt pre orderen. Komt er nog een nieuwe voorraad bij Amazon?
Probeer nu eens, kan gewoon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 23:00:
[...]

Vind ik opzich wel nice voor een keer. maar aan de andere kant heeft het wel wat juist altijd om echt de tijd te investeren om ze te "winnen".
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat dat stukje game nog niet in de alpha test zit en dat het er wel gewoon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11:58
Lynix schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 23:03:
[...]

Probeer nu eens, kan gewoon bestellen.
Ga er van uit dat de voorraad nog bijgevuld wordt via Amazon, wil hem zojuist bestellen en heb ook de mogelijkheid niet.

Korte andere vraag:
Krijg je wel altijd de Collector's edition op tijd binnen ook om die aantal dagen pre-release te kunnen spelen?

[ Voor 45% gewijzigd door JessetjeNL op 06-10-2025 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:56

avotar

P0werd by Black Coffee

Zerora schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:57:
Ik ben heel erg benieuwd wat de impact zal zijn op de playerbase qua aantallen. Ik vind de verandering van de addons een goed ding. Hadden ze veel eerder moeten doen. Maar ik snap net zo goed ook waarom spelers dit helemaal niks vinden.
Iedereen wil verandering, maar eigenlijk wil niemand verandering.

Het hertrainen van muscle memory is best wel een ding voor een hoop spelers, zeker als je wat ouder wordt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:53
We gaan het zien. Ik heb het vermoeden dat ze meer FF14 spelers willen aantrekken, maar of die mensen zitten te wachten op WoW is nog maar de vraag.

Ben ook benieuwd of ze dan de bossfights echt gigantisch gaan versimpelen, want als Bossmod addons er niet meer zij kun je dingen nogal versimpelen (aangezien het team zelf toegaf dingen moeilijker te kunnen maken door de bossmods).

Addons waren er vroeger voornamelijk omdat de standaard Blizzard UI hard faalde in dat soort zaken. Het is nu wel beter als dat het vroeger was, maar nog steeds niet zoals het zou moeten zijn imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weet niet of jullie de deepdive trouwens al gekeken hadden maar vond het een leuke watch :)
Uiteraard weer beetje overdreven gebracht op sommige punten maar ik ben wel excited opzich.

Vooral de early access housing die al eind dit jaar komt maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46
Akaendra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:21:
We gaan het zien. Ik heb het vermoeden dat ze meer FF14 spelers willen aantrekken, maar of die mensen zitten te wachten op WoW is nog maar de vraag.

Ben ook benieuwd of ze dan de bossfights echt gigantisch gaan versimpelen, want als Bossmod addons er niet meer zij kun je dingen nogal versimpelen (aangezien het team zelf toegaf dingen moeilijker te kunnen maken door de bossmods).

Addons waren er vroeger voornamelijk omdat de standaard Blizzard UI hard faalde in dat soort zaken. Het is nu wel beter als dat het vroeger was, maar nog steeds niet zoals het zou moeten zijn imo
Zijn ze niet alles aan het versimpelen voor een console release? :o

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:05:
[...]

Zijn ze niet alles aan het versimpelen voor een console release? :o
Dat idee krijg je wel he met al die class changes in de midnight alpha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Misschien, maar pruning was hoe dan ook toch nodig om de game haalbaar te houden over de langere tijd.

Met de restrictie op combat addons, valt dit mooi samen.

Het is wel even aanzien hoe jouw class nu voelt, maar ja dat kun je van een alfa build nog niet afleiden. We weten ook nog niet hoe de encounters eruit gaan zien.

Maar ik moet zeggen als je naar manaforge omega kijkt: nu je de fights kent, kun je in principe dbm en wa wel uitzetten. Het is best goed te zien wat er gebeurd en wat je moet doen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens, en ik moet ook zeggen dat ik de raid echt oprecht goed vind nog steeds. Vooral de laatste fase in de raid speelt gewoon lekker en vooral de demensius fight is tof zowel grafisch als gameplay.

De laatste raid waar ik dat bij had denk ik is Castle Nathria. Het enige goeie dat shadowlands gekend heeft zo ongeveer. vond dat echt een mega toffe raid.

qua vibe en visuals blijft nathria mijn favoriete denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet geloven dat we vanaf morgen gewoon aan de legion Remix kunnen :D Zoo veel zin in haha

Twijfel nog zo over de class. Monk of Demon Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:06
Hebben de instances in Legion Remix ook net als nu een wekelijkse reset of wordt het omgezet naar dagelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16:52
Legion instances zullen allemaal een daily reset hebben. Overigens ook voor niet-Remix spelers heb ik begrepen.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt legion remix eigenlijk vannacht met de reset gelijk of later?
Ik kan het niet duidelijk vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En we zijn los :) Remix is live!

Toch Demon Hunter geworden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

new update new bugs en nu zit mijn lock vast op Q voor artifact.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Sdle3uGmjBa0AMsxlvwZ9gdMPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BOkrsn5oXBmkTUOOYzau45FA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Motaro op 08-10-2025 16:52 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goeie avond Remix gehad.
Het is echt een stuk beter dat er verschil in currency zit nu man.

Bronze voor collectibles gewoon en iets anders voor powergain etc. beter om ht zo gescheiden te hebben.

Inmiddels level 44 en de looking for raid wings al allemaal gedaan ook (die ik kon doen) en ben al redelijk ver in stormheim. dat was mijn eerste zone waar ik begon. Ik zit er lekker in en geniet er van :)

Ook gelijk een weak aura gedownload die je bronze requirements laat zien :P nog maar 7.5 mill te gaan voor alles haha.

Nou is het wel zo dat je er best wat vanaf kan halen door bijv de class mounts niet te kopen maar gewoon te doen door en class te levelen die ook die mount geeft etc.

Maar ben benieuwd straks hoe het speelt op Heroic difficulty als je de hele wereld aan past. Heb dat al even geprobeerd maar toen was ik heel snel dood haha dus dat was nog iets te moeilijk.

Wel een achievement daarvoor gekregen 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ClYFcQ_cw0JgoDNLSQ__s-LCl_Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KVxYnYG3uCJJwue22pvsr9Nv.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

De heroic diffixulty heb ik aangezet op level 20 en dan farm je meer power. Pull gewoon niet te veel.

Gisteravond ook een aantal dungeons gedaan, is leuk om te doen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakduke schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:09:
De heroic diffixulty heb ik aangezet op level 20 en dan farm je meer power. Pull gewoon niet te veel.

Gisteravond ook een aantal dungeons gedaan, is leuk om te doen :)
Ik ben dat ook nu gaan doen maar ben al 56 voordat ik het deed :P eerst op 20 werkte het niet voor mij maar nu ben ik al een stuk sterker dus kan het wel ja.

Stuk voorzichtiger spelen though maar scheelt wel redelijk wat in powergain als je alles op heroic doet.
En er zitten redelijk wat achievements achter dus dat is wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie niet kan wachten om Housing uit te proberen. Morgen komt als het goed is Housing naar de PTR toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nzall
Ik vind Remix echt geweldig. ben nog maar aan het begin van mijn gearcurve en ik voel me nu al redelijk stevig. Ik heb 3 van de 5 zones en mijn class campaign gedaan, en nu ga ik eerst Stormheim en Suramar doen voordat ik M+ ga grinden, want dat is momenteel de beste manier om te gearen.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:07
Hoeveel tijd moet je eigenlijk steken in remix om te levelen en beetje ok gear te krijgen? Op mijn main heb ik mijn doel wel weer behaald eigenlijk voor dit seizoen, dus beetje afwisseling is wel leuk :)

Toch maar eens een demon hunter proberen denk ik. Of een death knight... Lang geleden dat ik die heb gespeeld en de tank specs zijn natuurlijk altijd wel handig om solo het een en ander te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:59:
Hoeveel tijd moet je eigenlijk steken in remix om te levelen en beetje ok gear te krijgen? Op mijn main heb ik mijn doel wel weer behaald eigenlijk voor dit seizoen, dus beetje afwisseling is wel leuk :)

Toch maar eens een demon hunter proberen denk ik. Of een death knight... Lang geleden dat ik die heb gespeeld en de tank specs zijn natuurlijk altijd wel handig om solo het een en ander te kunnen doen.
Remix is echt peanuts.

De eerste keer levelen duurt even ietsje pietje langer maar in principe ben je in 2 dagen 80.
En het kan heel veel sneller als je de juiste trucjes gebruikt maar zou er niet mee botheren.

Je kan alle raids etc al joinen vanaf level 20 enzo dus maakt allemaal niet uit.
En als je daarna nog meer alts in remix maakt gaan die 10x zo snel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:59:

je eerste character heeft ongeveer 8 uur nodig om te levelen. De alts daarna zijn telkens minder, want er zijn een hoop Warband Wide EXP bonussen te unlocken. Elke zone die je doet geeft 10% bonus EXP voor je hele Warband in Remix. Er zijn dan ook nog eens speciale "Infinite Research" quests waarvan je er elke dag tot wel 18 kunt doen die elk 1% bonus EXP geven, opnieuw voor je hele Warband. En als je level 40 en 80 haalt krijg je NOG EENS 10% extra. Ik heb nog maar 1 level 80 en ik geloof dat ik al aan 100% Bonus EXP zit, na in feite een weekendje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja is echt een non issue levelen :P
Had net iemand in mijn daily raid run die kneiter veel dps deed. ging ik even kijken zat in die infinite buff 1400% bonus xp XD

Die is denk ik max level met 1 quest haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
1400% bonus EXP? Ik dacht dat de bonus EXP capte op 400%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:07
Haha, ok, eens kijken wat we kunnen bereiken dan. Worden deze characters dan ook weer overgezet naar retail zoals ook met MoP remix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:14:
Haha, ok, eens kijken wat we kunnen bereiken dan. Worden deze characters dan ook weer overgezet naar retail zoals ook met MoP remix?
Je kunt dat doen vanaf 24 uur nadat je character gemaakt is. Geen nood aan wachten tot het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:14:
Je kan hem over zetten naar retail wanneer je wilt. hoeft gelukkig dit keer niet te wachten tot remix voorbij is.
Maar je kan hem niet terug zetten als je hem eenmaal hebt overgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rahd
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14:12
Goeiedag allemaal,

Ben weer terug van me 30 dagen warme vakantie, was heerlijk. 😁😁

Iedereen met Legion remix al begonnen?

Welk character is sterk om meeste solo te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Demon Hunter is voor zover ik weet de beste solo spec, maar ik zou eigenlijk afraden om solo te spelen. Remix is VEEL leuker om te doen als je de dungeons en raids doet, en alles is gebalanceerd om met pugs te doen, zelfs mythic raids... Als je genoeg itemlevel hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remix gebalanceerd? :P net beide raids heroic gedaan omdat ik net pas 80 ben geworden en was echt 2 vingers in de neus hahah
nzall schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:57:
1400% bonus EXP? Ik dacht dat de bonus EXP capte op 400%?
Miss is de XP die je krijgt gecapped maar niet de stat die je ziet?
Kan zijn dat ik het dan verkeerd heb hoor maar ben overtuigd dat ik het nummer 1400 zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:52:
Voor wie niet kan wachten om Housing uit te proberen. Morgen komt als het goed is Housing naar de PTR toe.
Als dit waar is ga ik zeker wel even een kijkje nemen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerora schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:52:
Toch niet .. :P

5 uur geleden
The Housing FeatureTest on the Public Test Realms (PTR) has been temporarily delayed. We'll provide an update with new details when we have more information.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Achievements die je nu al kan doen (of al gedaan hebt) die straks decor items opleveren voor Housing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een mooie video (in het Russisch..) welke de before en after laat zien van de oude Eversong Woods/Ghostlands en de nieuwe Eversong Woods.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deze site is heeel nice voor je completionism van Remix.
https://completionism.com/events/legion-remix

Het laat ook zien hoe veel je van alle currency nog moet voor alles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6VAhRrAikowSAkwC-A1y_KIr1U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LFD1ZoO1656V3T4E6FXRIOlg.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-10 08:56
Mensen hier die op remix wat willen M+'en? Zit momenteel als guardian druid op ilvl 660 met +22% vers. Zou dat nog wat willen omhoog krijgen :) DM je battlenet maar.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreekje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:20:
Mensen hier die op remix wat willen M+'en? Zit momenteel als guardian druid op ilvl 660 met +22% vers. Zou dat nog wat willen omhoog krijgen :) DM je battlenet maar.
Ja heel graag maar het duurt nog even voor ik op jou level mee kan vrees ik.
Ik zit een klein beetje stuck. Ik heb 590 ilvl maar op 1 of andere manier krijg ik weinig betere gear. veel van hetzelfde ilvl komt uit rewards enzo.

Also heb ik maar 3% vers bonus :P dus dat duurt wel even voor ik mee kan denk ik haha weet niet eens of dit genoeg is voor een +5 bij wijze van spreken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Heeft iemand van jullie die World of Warcraft: Midnight Collector's Edition gepreorderd?
Ik heb t over de fysieke box
Ik was op vakantie, dus kon ik niks doen zonder PC daar.

Nu zie ik dat alles uitverkocht is bij Blizzard :-(

En als je het wel heb gekocht, hoe zit het dan met early access?
Of moet je wachten tot in juni volgend jaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:26:
Heeft iemand van jullie die World of Warcraft: Midnight Collector's Edition gepreorderd?

Je kan hem gewoon kopen via Amazon. Volgens mij zijn zij ook de gecontracteerde reseller voor deze boxen.
Linkje
https://www.amazon.nl/dp/B0FSKXK23B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahd
Rhahyrion schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]

Je kan hem gewoon kopen via Amazon. Volgens mij zijn zij ook de gecontracteerde reseller voor deze boxen.
Linkje
Ik zag het daar ook ja, maar helemaal onderin staat dit Land van herkomst ‏ : ‎ China

Daarom twijfel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Rhahyrion schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]

Linkje
Ik probeer al 2 weken deze box te bestellen op amazon.nl, maar kom niet door het bestelproces. Blijft maar aangeven dat er niet genoeg exemplaren zijn en dat hij uit m'n winkelmandje is gehaald. Tips?
rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:09:
[...]

Ik zag het daar ook ja, maar helemaal onderin staat dit Land van herkomst ‏ : ‎ China

Daarom twijfel ik
De box wordt gemaakt in China, in opdracht van Blizzard. Amazon (NL/DE/IT/ES etc) is de enige verkoper in Europa die de CE verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Housing is "live" op de PTR! Alleen vanavond+morgen.

Live tussen grote aanhalings tekens, want het is een groot lagfest in the housing zone. (als het je eenmaal gekukt is om bij een vrije plot te komen, én hem te kopen, én binnen te komen in je huis valt het wel weer mee.)

Eerste impressie is echt Wauw wat is dit leuk om mee te spelen! Nog niet echt wat zinnigs in elkaar gezet anders dan een halve jumping puzzle in een 7-hoog stairwell. :P Je start wel met wat meuk, maar van maar 1-5, en een hoop niet-samenhangend spul. (Galagio rad van fortuin, DK runeforge, DH orderhall tome, etc)

Vandeweek maar eens duiken in alle achievements enzo die je al kan doen voor housing decor, kijken of ik m'n starter kit wat kan opbouwen.

[ Voor 83% gewijzigd door Ischium op 16-10-2025 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ischium schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:49:
Housing is "live" op de PTR! Alleen vanavond+morgen.

Live tussen grote aanhalings tekens, want het is een groot lagfest in the housing zone. (als het je eenmaal gekukt is om bij een vrije plot te komen, én hem te kopen, én binnen te komen in je huis valt het wel weer mee.)

Eerste impressie is echt Wauw wat is dit leuk om mee te spelen! Nog niet echt wat zinnigs in elkaar gezet anders dan een halve jumping puzzle in een 7-hoog stairwell. :P Je start wel met wat meuk, maar van maar 1-5, en een hoop niet samenhangend spul. (Galagio rad van fortuin, DK runeforge, DH orderhall tome, etc)

Vandeweek maar eens duiken in alle achievements enzo die je al kan doen voor housing decor, kijken of ik m'n starter kit wat kan opbouwen.
Ja, in grote lag fest. Ben in Founders Point, maar daarmee is ook alles gezegd 8)7

En WTF Blizzard, waarom moet elke portal in die Portal Room zitten? Kon je voor Housing nou echt niks beters verzinnen?? Beetje lame dit.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 16-10-2025 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Zerora schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:07:
[...]

Ja, in grote lag fest. Ben in Founders Point, maar daarmee is ook alles gezegd 8)7

En WTF Blizzard, waarom moet elke portal in die Portal Room zitten? Kon je voor Housing nou echt niks beters verzinnen?? Beetje lame dit.
Ja, helemaal eensch! In interviews waren ze er vrij geheimzinnigs over hoe je er nou kwam, en of je wel een HS ernaartoe zou krijgen enzo want dat was niet immersive. En dan... portalroom portal.... -O- (ik geloof het nooit, maar hopen dat het een PTR keuze is? :o)

Het contrast tussen Horde en Alliance housing zones is ook nogal groot imo. Horde zone is prachtig, begrijp me niet verkeerd. Ik ben een Horde player van het eerste uur, maar man wat ben ik jaloers op dat Alliance island.

Alliance: Blauwe wetlands, donkere graveyard, groene bossen, stony grey mountains. Een balans van plots dicht op elkaar tot afgelegen en alles er tussen in.

Horde? Alles oranje, alles op elkaar geprakt, en de helft van de map onbenut. :?

Ik hoop dat er te kiezen valt qua guild neighbourhood of je die Alliance of Horde themed wilt hebben. Maar voor bijde heb ik in iedergeval al een stekkie uitgekozen waar ik graag zou willen wonen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ischium schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 00:32:
[...]

Ja, helemaal eensch! In interviews waren ze er vrij geheimzinnigs over hoe je er nou kwam, en of je wel een HS ernaartoe zou krijgen enzo want dat was niet immersive. En dan... portalroom portal.... -O- (ik geloof het nooit, maar hopen dat het een PTR keuze is? :o)
Heb er maar een topic voor geopend op het PTR forum:
https://eu.forums.blizzar...tion-in-the-cities/592714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11:58
rahd schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:26:

Heb het zelfde probleem, Amazon kan ik ook niet via preorderen.

Hopelijk fixen ze het wel, vind de collector edition midnight echt sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwOElc36WRjTOzV_tFL0c9AsRik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DeKL1958RrWTWjiv32oo6FVj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL64px_4TNtBCcXIQTUZu42MfQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cEiOckYX1E4vXiUkLLiWp7u5.jpg?f=fotoalbum_large

Pffff. Best gedoe om het zo te bouwen (en nog langer niet klaar want moet nog inrichten :+ ), maar damn wat een mogelijkheden heb je zeg met dat Housing. Hier ga ik heel veel tijd in besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Zerora schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:37:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Pffff. Best gedoe om het zo te bouwen (en nog langer niet klaar want moet nog inrichten :+ ), maar damn wat een mogelijkheden heb je zeg met dat Housing. Hier ga ik heel veel tijd in besteden.
Als je Advanced mode (2) gebruikt, kan je met de pijltjes toetsen en page-up/down verplaatsen, met < > draaien (je kan modifiers binden voor XYZ axis), en met [ ] scalen. Dat maakt het echt een stuk prettiger om mee te werken.

Enige nadeel is dat die keybinds niet direct/in samen werking met voor de eerste keer plaatsen werkt. Je moet het plaatsen, en dan met Advanced mode verder. }:| Ik heb al feedback ge-report of we items plaatsen via het Advanced menu kunnen krijgen, dat scheelt 2 clicks per item. Eveneens een 'repeat last item' knop zou tof zijn. (ook ge-feedbacked!)

Zelf (nog) niet echt aan het decoraten, voelt een beetje zonde om daar nu tijd in te steken als het straks allemaal weer verdwijnt. Ben vooral aan het rond clownen en kijken wat er kan, en vooral wat er stuk te maken en te slopen valt. :+ (Heb naast feedback al meer dan 30 bugs ge-report ofzo)

Gaat trouwens wel een hele dikke goldsink worden, dat Housing. Tafel, 100g aub. Stoel, 50g, en rap. Wil je er zes, jammer joh, hoest maar even 300g op. En met 150g per boom denk ik toch dat ik gewoon voor een onderhouds-vrije tuin ga. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ischium schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:51:
[...]

Als je Advanced mode (2) gebruikt, kan je met de pijltjes toetsen en page-up/down verplaatsen, met < > draaien (je kan modifiers binden voor XYZ axis), en met [ ] scalen. Dat maakt het echt een stuk prettiger om mee te werken.

Enige nadeel is dat die keybinds niet direct/in samen werking met voor de eerste keer plaatsen werkt. Je moet het plaatsen, en dan met Advanced mode verder. }:| Ik heb al feedback ge-report of we items plaatsen via het Advanced menu kunnen krijgen, dat scheelt 2 clicks per item. Eveneens een 'repeat last item' knop zou tof zijn. (ook ge-feedbacked!)
Die keybinds zijn prettig ja. Helaas is het probleem bij mij meer dat ik de helft niet eens kan aanklikken om te selecteren....
Zelf (nog) niet echt aan het decoraten, voelt een beetje zonde om daar nu tijd in te steken als het straks allemaal weer verdwijnt. Ben vooral aan het rond clownen en kijken wat er kan, en vooral wat er stuk te maken en te slopen valt. :+ (Heb naast feedback al meer dan 30 bugs ge-report ofzo)
Ik ga ook nog niet all in hoor. Gewoon even spelen met wat er mogelijk is.
Gaat trouwens wel een hele dikke goldsink worden, dat Housing. Tafel, 100g aub. Stoel, 50g, en rap. Wil je er zes, jammer joh, hoest maar even 300g op. En met 150g per boom denk ik toch dat ik gewoon voor een onderhouds-vrije tuin ga. :')
Ja, vrees het ergste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje gespeeld met m'n Horde huisje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDH0YACV46ZXtRP_7n_LYnNI-zU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zei8dvwE5HDaGe9hNBCVMjOd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joRtz8lyzeZ71Vwa1usjAsLqEvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vN9M337DmJkyhNKU87n2uOa1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-WvrVB-yNhH3c_zLGy-XS8YsYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjAsPAqnbqUO31tUezDWGaAp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:14
Kan je in legion remix echt weer alle mounts halen met die bronze muntjes ? Zoals in pandaria Remix.

Of moet je er nu echt voor raiden of m+ doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Je kunt ze allemaal kopen met Bronze, op één na: om de Violet Spellwing mount te verdienen moet je Ahead of the Curve: Argus doen. Maar dat is pas beschikbaar vanaf phase 4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En nog wat verder gespeeld met m'n Horde huisje. Zoals je kan zien wilde ik die Orc vibe nabootsen in een cozy huisje. Heb geen moeite gedaan om decoratie te zoeken dan behalve wat er via de decor vendors te vinden is momenteel op de PTR. Je kunt best een hoop doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4CCk0Me5_WJg2TGzQuozpMFsS0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/buWihrajf0dDAyOkpENKhX2C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQ7PftxVbA3vwc867wLLufwfh-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Yx4Ny8ovg74qx8e6cSM3QL5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bn9qsiYc1LYHM98JJW4wbCY2CXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bISGtk23UjYiwZWqd66duP4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9TS0KaG84XsxuXehU3okgVkjjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6gHvihREUeQXUR6f18WWAbM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txVfXWfAzjjmS9F3ZxbzOKVjeeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZXVAc2lp2AeAuGYSDikIYs4E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Ik heb nog wel wat rond gekloot op de PTR vandaag, maar voornamelijk bezig geweest met achievements in retail die Decor gaan geven.

Had met een paar het grootste gedeelte ooit al gedaan, moelijkste daarvan was uitzoeken met welke character ik dat gedaan had om niet alles opnieuw te moeten doen. (Full Caravan was kut, laatste recruit moet je neutral zijn met Gadgetstan. Had ik met die alt voor Bloodsail Admiral gefarmed...)

Langzaamerhand ook maar gang maken voor de TWW meta achievement, decor van de andere meta achievements zijn lelijk, maar ik wil die Dark Heart als digital twin voor mijn echte! :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KlOJXfxiSm5_syGG_d8LA8j15A=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1I9OP1AcLJsnxwfjNCOPHOG.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spoiler: Zo ziet de border op de ingame map tussen Eastern Plaguelands en 'Ghostlands' eruit in Midnight.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vx95MujaOiZkWWJjsm9YpaziKzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PKiTjPrrzfpo11VuPaJCHtrx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nieuwe Headless horseman mount op first try :D
Wat een luck.. die nieuwe brewfest mount had ik ook heeel snel.
Normaal had ik altijd pech en deed ik vaak jaren over drops :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUQPuCTyI9c6IdsxlLV7N8dsKVs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/N4kFIUfClLCgqsTeCtO01feU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grind in Remix gaat steady :)
Dagelijks meestal 1-2 of 3 raidjes doen en rustig paar quests :P

Inmiddels 1 mill bronze geharkt en ben item level 706 nu. (711 dropt)
Nighthold is gisteren uitgekomen en ze hebben niet de item levels verhoogd en dergelijke dus het is als je een paar 700-740 mee neemt een flinke roflstomp. Wat ik helemaal prima vind hoor want dat is juist waar ik remix voor speel haha. En zit nu zelf op 67% bonus versatility.

Kwam erachter dat ik toch wat alts moest gaan levelen want je hebt 4 aparte achievements om met elke armor type class mythic difficulty ToV moet hebben gerunned.

Dus ik ga straks maar een paar alts levelen als ik wat meer richting die bonus xp cap ga. (zit nu op 142%)
Dat worden een Shaman, Paladin en Priest. Dat zijn 3 classes die ik alleen op mijn account had voor allied races te levelen dus kan deze kans mooi gebruiken om ze in het ras te levelen dat ik ze eigenlijk echt wil haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 11:33

Vuurvoske

Nunquam cede!

Spelen mensen op heroic tier? Ik vind het eigenlijk best tegenvallen. Dus ik heb het iig tot lvl 80 weer uitgezet.

Overigens ik begrijp dat housemode leuk is. Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:54:
Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.
Niks mis mee toch ? Als je plezier hebt is ook dat spelen toch.

Housing is compleet optioneel. het is niet dat er content achter housing gelockt word in principe.
Ik ga juist weken spenderen aan housing dat weet ik nu al :P en ben blij toe haha

En ja wat betreft heroic tier ik had het ook uitgezet tot 70 volgens mij ofzo. het is best pittig daarvoor nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Housing komt ook als retail er niet echt meer toe doet, de meesten zijn het nu al wel zat en doen remix.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:51:
Housing komt ook als retail er niet echt meer toe doet, de meesten zijn het nu al wel zat en doen remix.
Housing komt voordat midnight komt. dan doet retail weer heel veel voor spelers. Maar overall is het veels te laat ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 24-10-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ricmaniac schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:52:
[...]

Housing komt voordat midnight komt. dan doet retail weer heel veel voor spelers. Maar overall is het veels te laat ja.
Ik ben blij van dat ze het voor midnight laten komen. De eerste maand van de launch is het al druk genoeg met levelen van main / alts, professions doen voordat het eerste seizoen start :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toxicmask
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 29-10 08:33
tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 11:51:
Ik speel eigenlijk pas sinds een krappe 3 maanden retail. Wat bedoel je precies met "als retail er niet echt meer toe doet"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Toxicmask schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Ik speel eigenlijk pas sinds een krappe 3 maanden retail. Wat bedoel je precies met "als retail er niet echt meer toe doet"?
Nou ik merk dat nu ik weer eens een expansion volledig heb gespeeld, dat je wel toe bent aan wat nieuws. Zo is in m+ de dungeon pool de helft al wat je hebt gespeeld en dat geeft weinig nieuwe uitdagingen.
Voor de guild waar ik in zit, is het nu nog even een aantal weken pushen in mythic raid om te zien hoe ver we daar komen, maar ook daar is de rek wel een keer uit. Dus als je in december aankomt, dan zijn er nog veel minder spelers die het spel op een hoger niveau spelen. Ze hebben de content wel uitgespeeld :)

Dat is soms ook het nadeel als je later begint aan het seizoen of de expansion, veel spelers zijn daardoor (tijdelijk) afgehaakt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:59

Felyrion

goodgoan!

Vuurvoske schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:54:
Spelen mensen op heroic tier? Ik vind het eigenlijk best tegenvallen. Dus ik heb het iig tot lvl 80 weer uitgezet.

Overigens ik begrijp dat housemode leuk is. Maar kost het veel tijd? Ik heb geen tijd om te testen, maar ik ben er bang voor dat ik dalijk weken alleen maar huis aan het bouwen ben ipv gewoon het spel te spelen.
Ik ben met mijn hunter vanalf 30 ofzo? (wanneer het kon) overgeschakeld naar heroic. Ik vond het wel leuk, iets meer nadenken over de pulls enzo, en soms elites even samen pakken.
Dat ging mij prima af, tot aan level 70, want daar gaat scaling ineens anders werken en gaat het ineens met heel grote sprongen. als je dan even geen gear hebt gehad loop je miljoenen health achter. Dus tussen 73 en 80 maar op normal gedaan. Daarna weer naar heroic.

Het is wel een leuk experiment, en ik hoop dat ze iets dergelijks ook in de normale expansions gaan verwerken. Ik vind de voorzichtigere speelstijl die nodig is veel leuker. Dat is ook wat me enorm aantrok in classic toen dat startte. Dat je niet zomaar meerdere packs bij elkaar veegt en alles maar aan kan.

Er waren tijden dat je je class skills moest gebruiken in de gewone wereld.... trap, sheep, sap, etc.... dat is lang geleden :'(

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Item Level 740 done :) Remix capped!

Nu gewoon rustig de achievements afmaken en bronze farmen :P nog 4 mill ong te gaan.
Zal straks wel loslopen wanneer de laatste raids beschikbaar zijn.

Inmiddels rank 103 met die artifact weapons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

tweakduke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:06:
[...]

Nou ik merk dat nu ik weer eens een expansion volledig heb gespeeld, dat je wel toe bent aan wat nieuws. Zo is in m+ de dungeon pool de helft al wat je hebt gespeeld en dat geeft weinig nieuwe uitdagingen.
Voor de guild waar ik in zit, is het nu nog even een aantal weken pushen in mythic raid om te zien hoe ver we daar komen, maar ook daar is de rek wel een keer uit. Dus als je in december aankomt, dan zijn er nog veel minder spelers die het spel op een hoger niveau spelen. Ze hebben de content wel uitgespeeld :)

Dat is soms ook het nadeel als je later begint aan het seizoen of de expansion, veel spelers zijn daardoor (tijdelijk) afgehaakt.
Ik ben altijd wel weer blij als het seizoen een beetje over is. M+ pushen en Raiden is iets wat ik super leuk vind, maar een beetje ruimte om op je gemakje te kunnen questen, transmog, mounts, en andere zooi te kunnen farmen is ook altijd wel lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook ElvUI heeft aangekondigd de ontwikkeling voor Midnight voorlopig stil te leggen. Je hoeft dus geen ElvUI te verwachten helaas.

https://www.wowhead.com/n...-hold-for-midnight-379025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:56

avotar

P0werd by Black Coffee

Zerora schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:41:
Ook ElvUI heeft aangekondigd de ontwikkeling voor Midnight voorlopig stil te leggen. Je hoeft dus geen ElvUI te verwachten helaas.

https://www.wowhead.com/n...-hold-for-midnight-379025
Dat zal wel voor een hoop paniek zorgen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dacht oke laat ik eens mythic proberen :P gelijk een +30 lower karazhan gedaan :P
Super makkelijk gehaald met al deze power.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dj-qdy20SuGDCrc2sI7DjXnquUU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/b7gfHYuY5rSsgxhjy2g4jIG0.png?f=user_large

Nu ook het toffe armor setje binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omg wist niet eens dat dit mogelijk was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xa76su9HZmJMiJwT8LSqxRXYeiY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4visdsisBXBCsVRzEfJU87qM.png?f=user_large

999 vers

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste