Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/JpU4eek244s0iWqbMhr71AQy.png

BlizzCon 2026

Blizzcon is dit jaar terug op zaterdag 12 september en zondag 13 september na 2024 en 2025 overgeslagen te hebben.

BlizzCon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid aan bod komen. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard gamer. :9

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests
  • Live optreden van o.a. Le SSerafim
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden de laatste nieuwe toevoegingen besproken voor Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid besproken.
World of Warcraft
World of Warcraft topic
World of Warcraft Classic topic
Starcraft
Starcraft II topic
Diablo IV
Diablo IV topic
Hearthstone
Hearthstone: Heroes of Warcraft topic
Overwatch 2
Overwatch 2 topic

Kijk Blizzcon gratis

De Virtual Ticket is er niet meer. Blizzcon is helemaal GRATIS te kijiken, dus je hoeft geen Virtual Ticket meer aan te schaffen om alle panels te kunnen kijken. :Y)

BlizzCon Bundles

Blizzard bied dit jaar een heuze Blizzcon Bundles aan met toffe loot voor je favoriete Blizzard games.

Je hebt keuze uit de game packs voor €29.99 en de Ultimate pack voor €49.99.

Blizzcon schema

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Ik kan niet anders dan joelen "Classic Plus!, Classic Plus!, Classic Plus!

Hoop niet dat ze gaan failen met die announcement :P
Mooie is wel dat eigenlijk in theorie niks confirmed is door blizzard en het gelange tijd alleen maar speculaties zijn etc. De community is degene die het erg maakt.

Las toen ook iets over een nieuwe RTS. en dat ze misschien ideeën hadden om starcraft niet leven in te blazen. Opzich wel weer een keer een blizzcon waar ik excited voor ben.

En heeeel nice dat ze geen virtual ticket meer doen. Wat een scam was dat.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Perfecte tijden ook trouwens zeg :) 19:30 CEST.
bijna alle coole shit 's avonds

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:20
Wat ik denk:

- Classic+ ; misschien retail graphics en dan classic met wat extra dungeons en raids.
- WoW voor consoles; retail of soort spin-off als storm of plunder.
- Nieuwe starcraft/warcraft (RTS)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:33

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ricmaniac schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:55:
Ik kan niet anders dan joelen "Classic Plus!, Classic Plus!, Classic Plus!

Hoop niet dat ze gaan failen met die announcement :P
Mooie is wel dat eigenlijk in theorie niks confirmed is door blizzard en het gelange tijd alleen maar speculaties zijn etc. De community is degene die het erg maakt.

Las toen ook iets over een nieuwe RTS. en dat ze misschien ideeën hadden om starcraft niet leven in te blazen. Opzich wel weer een keer een blizzcon waar ik excited voor ben.

En heeeel nice dat ze geen virtual ticket meer doen. Wat een scam was dat.
Ik ben echt een frikandel ik las telkens in dat rooster GMT + 2. Dus ik dacht de tijd die getoond werd en daar nog eens twee uur bij op tellen. Maar jij interpreteerd het dus als het word uitgezonden op GMT +2

Ik ben heel erg benieuwd naar wat ze gaan zeggen over "The Last Titan". Ik kan gewoon niet wachten op de ontknoping. Wat is Azeroth, Komt illidan weer terug? Wat gaat de rol van Sargeras zijn. Wie of wat is nu echt Azeroth (alun'ahir). En wat gaat er in godsnaam met dat zwaard gebeuren! Ik hoop ook dat er een moddervette cinematic komt ter aankondiging van The Last Titan.

Daarnaast hoop ik voor de classic mensen dat Blizzard echt een dikke Classic+ gaat opleveren.

Btw nice topic @Zerora, ik hoorde trouwens dat je via youtube en twich drops kunt krijgen? En misschien nog handig om toe te voegen waar we de livestreams kunnen zien? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Vuurvoske op 03-09-2026 21:39 ]

Beroeps brabander