Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gkaTL9veygrnWlD6IIWbwhK3.png

BlizzCon 2023

Blizzcon is dit jaar op vrijdag 3 en zaterdag 4 november.

BlizzCon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard Microsoft gamer. :9

Dit is tevens de eerste BlizzCon sinds de overname door Microsoft.

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Live optreden van bekende artiesten
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden de laatste nieuwe toevoegingen besproken voor Warcraft, Diablo, Overwatch, Hearthstone en Starcraft uitgebreid besproken.

World of Warcraft
World of Warcraft topic
World of Warcraft Classic topic
Starcraft
Starcraft II topic
Diablo IV
Diablo IV topic
Hearthstone
Hearthstone: Heroes of Warcraft topic
Heroes of the Storm
Heroes of the Storm topic
Overwatch 2
Overwatch 2 topic

Virtual Ticket

De Virtual Ticket is er niet meer. Blizzcon wordt dit jaar helemaal GRATIS gestreamd, dus je hoeft geen Virtual Ticket meer aan te schaffen om alle panels te kunnen kijken. :Y)

The BlizzCon Collection

Blizzard bied dit jaar een heuze Blizzcon Collection aan met toffe loot voor je favoriete Blizzard games.

Je hebt keuze uit de Epic pack voor €29.99 en de Legendary pack voor €49.99.

Klik op de knop

Epic pack (€29.99)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/JF3G52gD4jCLnCFERr0igpJO.png

Legendary pack (€49.99)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/TsMuUas0NV3db6nxZ9nukRwo.png

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Schema compleet met aftelling. En geen rekenwerk meer met tijdzones. Plus nog meer info!

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 27-10-2023 22:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste Blizzcon onder de vleugels van Microsoft. Ik ben erg benieuwd welke verrassingen ze gaan brengen dit jaar. Je moet niet vergeten dat Warcraft volgend jaar 30 jaar bestaat en World of Warcraft 20 jaar. Ik verwacht dus wel iets groots rondom Warcraft. Sowieso komt die mobiele game, maar ze zullen waarschijnlijk nog wel meer hebben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeel benieuwd wat ze gaan aankondigen. Denk dat deze blizzcon microsoft nog niet zo veel mee te maken heeft denk je van wel? We weten natuurlijk niet hoe erg microsoft al aan het "werken" was met blizzard zonder helemaal overgenomen te zijn.

Weet wel dat ik dit keer (net als vorige keer) gewoon echt geen ticket ga kopen.
Main event is toch gratis en dat is het belangrijkst. sowieso niet zo veel tijd om te kijken als vroeger met de kids enzo.

Die extra items ben ik niet meer gevoelig voor. vind ze vaak wel vet maar het voelt het niet meer waard.

Ik verwacht dat de nieuwe retail expansion wordt aangekondigd maar ook een soort van Classic + waarbij ze dus nieuwe content releasen voor classic. OF heel misschien maar dat betwijfel ik een andere weg in gaan na WOTLK classic.

En ik vermoed wel een gamepass announcementje :P Al denk ik dat de sub gewoon sowieso blijft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht nu nog geen grote veranderingen wegens de Microsoft overname (misschien wat kleine dingen). Wel verwacht ik dat we misschien Phil Spencer op het podium gaan zien. Hij doet het immers goed op het podium. En ik ben wel benieuwd of ie de show gaan aangrijpen om zich te laten zien.

Aankondigingen als games naar Gamepass (en/of Steam) door Microsoft verwacht ik nu nog niet.

Verder ben ik wel benieuwd of dit de laatste BlizzCon gaat zijn in deze vorm. Of het gaat gewoon zo door. Of het gaat samengevoegd worden met Xbox event in de zomer. Of BlizzCon verdwijnt voorgoed.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-10-2023 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

World of Warcraft free to play zal mij niet verbazen. Eventueel tot de laatste expansion. Met het oog op gamepass kan dat sneller gebeuren dan gedacht(f2p). Nog meer monetization dus al vraag je je af hoe dat kan. ;) Ik zie een battlepass vroeg of laat dan ook in WoW verschijnen, ze hebben er inmiddels mee kunnen oefenen in andere games. Chris Metzen op het podium zal wel leuk zijn na al die jaren.
Diablo 4 verwacht ik een expansion teaser op zijn minst.
En Overwatch 2.. tja. :P

Verder kan ik er sowieso niet enthousiast van worden zoals vroeger. We gaan het zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 21-10-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als WoW naar Gamepass zou gaan, vraag ik mij heel erg af wat Microsoft nog met Battle.net gaat doen. Zonder WoW op Battle.net is het platform weinig meer waard. En Battle.net is een groot onderdeel van Blizzard, waar dus veel geld voor betaald is. Microsoft zou gek zijn om met Battle.net te stoppen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlizzCon's Closing Ceremony wordt gevuld met een optreden van K-pop groep LE SSERAFIM.

https://overwatch.blizzard.com/en-us/news/24017191/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik hoop dat Blizzard.net weg gaat, het op Games Pass komt, en op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schema voor BlizzCon is bekend. Valt wel gelijk op dat het minder panels zijn als de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11
Ben wel benieuwd hoor, maar zal nog weinig echt groots worden aangekondigd door de recente overname. Maar stiekem hoop je toch op een nieuwe WC aankondiging:)

Maar denk dat het idd vooral diablo uitbreiding zal zijn en misschien WoW voor xbox etc.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stylze schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:41:
Ben wel benieuwd hoor, maar zal nog weinig echt groots worden aangekondigd door de recente overname. Maar stiekem hoop je toch op een nieuwe WC aankondiging:)

Maar denk dat het idd vooral diablo uitbreiding zal zijn en misschien WoW voor xbox etc.
Warcraft IV heb ik wel hoop voor. Waarom:
- Het Starcraft/RTS team heeft al een lange tijd niks van zich laten horen.
- Warcraft-franchise viert 30e verjaardag volgend jaar.
- Kijkend naar het schema van Blizzcon issie nog vrij leeg. Dat wil meestal zeggen dat ze een nieuwe game gaan aankondigen.

Edit: Ik was de nieuwe IP vergeten waar Blizzard aan werkt. Waarschijnlijk laten ze die zien. Maar Warcraft IV is nog steeds wel een mogelijkheid. Al zal het mij ook niet verbazen als ze Starcraft III gaan doen. We gaan het zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 28-10-2023 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie graag een bingo-kaart wil maken voor Blizzcon, heb ik hier een template voor je:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XeR2mIPydO4Flvocvph6z5D07E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uUzPXii56GVsRsXWYKpeARn4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 dagen! Er is helaas zoo veel hype van iedereen over classic +.. zelf denk ik het stiekem ook. Maarja kan eigenlijk alleen maar voor teleurstelling zorgen haha.

Maarja als blizzard dan zoiets post net met een afbeelding van classic word het wel flink versterkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkiaqYULKgOYwKE2X1a_C-Pn5wU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/niO2n03LVy3tHfK9uneBlKzs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 2 november 2023 @ 01:10:
Nog 2 dagen! Er is helaas zoo veel hype van iedereen over classic +.. zelf denk ik het stiekem ook. Maarja kan eigenlijk alleen maar voor teleurstelling zorgen haha.

Maarja als blizzard dan zoiets post net met een afbeelding van classic word het wel flink versterkt.

[Afbeelding]
Alleen dat plaatje is van Classic Hardcore. Dus het ook best zijn dat Blizzard Classic Hardcore gaat uitbreiden. Hardcore naar Retail wellicht? TBC en/of Wrath Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd zeg! ik ben echt bang voor Hopium XD en dat er niks gebeurd uiteindelijk. Uiteraard ben ik gewoon benieuwd naar de volgende WoW expansion en kan niet anders dan dat ze die laten zien.

Maar ben zo benieuwd naar de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 15:43
Zeror schreef op donderdag 2 november 2023 @ 01:57:
[...]

Alleen dat plaatje is van Classic Hardcore. Dus het ook best zijn dat Blizzard Classic Hardcore gaat uitbreiden. Hardcore naar Retail wellicht? TBC en/of Wrath Hardcore?
Als Blizzard al Hardcore classic gaat uitbreiden verwacht ik eerder een mogelijkheid tot custom servers. Net zoals laatst met dat 100k toernooi verwacht ik dan eerder dat dat soort organisatoren de mogelijkheid krijgen om een server aan te maken met eigen regels

Zelf verwacht ik voor wat betreft World of Warcraft een nieuwe retail expansion en Cataclysm Classic, hoewel ik wel verwacht dat het een Cataclysm Classic gaat worden met veel changes. Changes die toen bij de introductie van Cataclysm niet goed zijn gevallen dat ze die nu reverten. Wellicht ook met een soort Chromie Time waardoor de oude wereld behouden blijft ingame

[ Voor 25% gewijzigd door destroye op 03-11-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-07 15:57
Als WoW op Steam uit komt + free to play dan zou dit het beste nieuws zijn voor mij.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 15:43
Gemmeke schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:17:
Als WoW op Steam uit komt + free to play dan zou dit het beste nieuws zijn voor mij.
Zie dit niet zo snel gebeuren als ik eerlijk ben. Verwacht eerder dat WoW naar Xbox komt en onderdeel gaat uitmaken van Game Pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijken via..

Youtube:
YouTube: BlizzCon 2023: Opening Ceremony, Game Reveals, and More!

Twitch:
https://www.twitch.tv/blizzard

Check hier het schema: https://www.mmo-champion....ast-Schedule-November-3-4

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mn bingokaart ready :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2B9Jm9NQsC93I8VTJZy02d9uBEo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2JQhq2H9s8OaKpLP5XEqUHsP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70904

Voor mijn mogen ze wel iets met een oudere ip doen. Doe maar een Lost Vikings 3, of een hd remake van Blackthorne :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 70904 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:18:
Voor mijn mogen ze wel iets met een oudere ip doen. Doe maar een Lost Vikings 3, of een hd remake van Blackthorne :9
Terugkeer van Rock'n'Roll Racing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70904

Zeror schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:22:
[...]

Terugkeer van Rock'n'Roll Racing :P
Ook goed maar, dan meer zoals de eerste, deeltje 2 draagt alleen de naam. Die is dacht ik ook van een andere studio. Een spinoff zoals met ghost de bedoeling was is ook welkom. Zolang het maar niet een mobiel kansspel dingetje wordt, dan houd de lange liefde die ik met blizzard heb echt een keertje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 10 minuten.

Pak je drankje, je hapje. Ga lekker comfy zitten met de stream aan en dan lekker genieten O+ O+ O+

Ik zit klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/knEZ6k0svOgPLsZIXtGOmiHGTtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqMwkmWaYntPhAGEEAloO3LC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 03-11-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap