Blizzconline 2021

Blizzcon is dit jaar op vrijdag 19 en zaterdag 20 februari 2021.

Blizzcon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Starcraft, Diablo en Overwatch uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere (Activision/)Blizzard gamer. :9

Vanwege corona kan zo'n groot fysiek evenement helaas niet plaatsvinden zoals we gewend zijn. Als alternatief heeft Blizzard Blizzconline ervan gemaakt en het event opgeschoven van november 2020 naar februari 2021.

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Live optreden van bekende artiesten
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

World of Warcraft topic
World of Warcraft Classic topic

Starcraft II topic

Diablo IV topic

Hearthstone: Heroes of Warcraft topic

Heroes of the Storm topic

Overwatch 2 topic

The Celebration Collection

Geen (virtueel) kaartje voor Blizzcon dit jaar omdat het event volledig online zal zijn. Ipv daarvan bied Blizzard iets anders. Blizzard viert hun 30 jaar in de gamewereld met een Celebration Collection die je kunt aanschaffen. Daarin zitten verschillende exclusieve items voor hun games.

Er zijn drie verschillende pakketten. Eentje van €19.99, een van €39.99 en een van €59.99.

Klik op de knop

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Schema compleet met aftelling. En geen rekenwerk meer met tijdzones. Plus nog meer info!

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik hoop: veel cinematics want die vind ik altijd fantastisch, veel OW(2) nieuws en hopelijk wat nieuws over nieuwe projecten.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:15
Behalve Burning Crusade (zie frontpage) is er ook al geleaked wat men gaat tonen voor Diablo - lezen op eigen risico :p

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-03 21:44
hopelijk snel alpha / beta acces voor diablo 4. My body is ready.
Odysseus87 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:49:
hopelijk snel alpha / beta acces voor diablo 4. My body is ready.
Die verwacht ik nog niet hoor. Veel te vroeg nog.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:59
Lijkt me niet zo onrealistisch hoor. We zullen wel zien straks/morgen hoe ver de ontwikkeling staat :)
Ik hoop iig op een snelle release van d2 remaster zodat we een zoethoudertje hebben

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-03 19:29
Ik hoop op aankondigingen van WoW Classic TBC, een nieuwe Starcraft, D4 en een giga update voor Warcraft Reforged!
Soulizer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:34:
en een giga update voor Warcraft Reforged!
Warcraft 1 + 2 campaigns naar Reforged toe zou gaaf zijn. :9

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
Ik ben wel benieuwd wat die mobiele Warcraft-games zullen zijn, maar dan zie je net dat het gemaakt wordt door Tencent NetEase à la out of season april fools joke

[Voor 4% gewijzigd door Ketho op 19-02-2021 21:44]

OK, is wel cool dat Blizzard Arcade Collection :)

[Voor 7% gewijzigd door Zeror op 19-02-2021 23:13]

En daar hebben we dan TBC Classic.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:16

Osxy

Holy crap on a cracker

OW 2 cancelled? lol

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Wooo Metallica :P

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:58
Diablo 2<3

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25

Lapras

Ice beam

Diablo 2!

Mijn digitale jeugdliefde. Ziet er erg strak uit!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-03 19:29
En zijn we gematigd tevreden of niet? Ik heb niks gehoord over SC of WC. Dat is wel bijzonder spijtig. Verder lijken ze in te zetten op het maken van nieuwe classics en D4 lijkt mij een D3 met nieuw sausje.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:25
Niks sterks met OW 2 wat hun huidige flagship game is zou ik zeggen. Buiten WoW om dan.
Zeer vergeet achtige Blizzcon tot nu toe, D IV ook niet bepaal interessant helaas. en D2 plus TBC Classic
Word puur op Nostalgie gespeelt.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:58
Soulizer schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:55:
...en D4 lijkt mij een D3 met nieuw sausje.
Beetje kort door de bocht, volgens mij wordt D4 heel anders dan D3, zeker met toevoeging van een open wereld, PvP, character customization, klimmen, klauteren, springen en zelfs paard rijden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee