De Turbulant timeways is ook weer begonnen. Mooi eventje voor alts te levelen opzich al is dat al enige tijd geen enkel probleem meer :P Maar je krijgt ook een mount als je 4 weken op rij die mastery of the timeway buff haalt. (5 timewalkings in een week)

Ik heb een character waarmee ik altijd keihard boost op timewalking en gebruik die altijd voor die achievement. Want dan hoef ik alleen week 1 nu 5 timewalkings te doen en de andere weken steeds maar 1 om die buff up te houden :P mooie gimmick

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:10
Na een weekje zonder wow deze week weer wat verder gegaan met de death knight. Door de bonus coins en crest discount gaat het echt heel hard met gearen. Ondertussen naar 282 ilvl of zo denk ik. Wel nog met crap trinkets en mijn stats zijn verre van optimaal, maar nu voelt het in ieder geval niet meer alsof ik als impostor in de groep zit :P

En het is op de death knight bijna makkelijker om in een raid groep te komen dan op mijn 291 demon hunter. Chimaerus zowaar neer op mythic (helaas niet de trinket op bonus coin) en Rotmire was helaas slechte groep. Straks heb ik nog meer mythic progress op mijn alt dan op mijn main :) Al heb ik het ook nooit meer opgepakt na de eerste weken.

Eens kijken wat ik hier nog mee wil doen. 3k m+ rating is al bijna binnen. Volledig gearen heeft ook niet zo heel veel zin. Misschien nog maar wat meer chars naar 90 brengen nu timewalking weer beschikbaar is.

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10:19
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:48:
De Turbulant timeways is ook weer begonnen. Mooi eventje voor alts te levelen opzich al is dat al enige tijd geen enkel probleem meer :P Maar je krijgt ook een mount als je 4 weken op rij die mastery of the timeway buff haalt. (5 timewalkings in een week)

Ik heb een character waarmee ik altijd keihard boost op timewalking en gebruik die altijd voor die achievement. Want dan hoef ik alleen week 1 nu 5 timewalkings te doen en de andere weken steeds maar 1 om die buff up te houden :P mooie gimmick
Er is zelfs een manier om het op 1 dag te doen: blijkbaar krijgen je eigen alts op trial accounts in dezelfde groep en dezelfde instance ook credit voor de achievement als je de 4de run afwerkt. Dus als je met 3 (of 4) alts in je groep de laatste dungeon doet, dan zou je normaal in 1 week rond moeten zijn.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B

Oh dang! dat is ziek :P maarja dat is wel veel gedoe haha.
Ik hou het wel gewoon op 1 run per week nu met deze character

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 77 78 Laatste