• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24
fitznl schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:50:
Zucht, heb geen klik met het onderwerp van de expansion. Lukte me om 1/3 door te komen, maar nu met expansion 2/3 is het genoeg. Heb mijn hele bende op level 80 staan. Heb nog niet 1 karakter op 81 gekregen.

En dan moet expansion 3/3 nog komen.

Mis de tijd dat iedere expansion een ander onderwerp had, als altoholic uiteraard BFA als favoriet door toevoeging van nieuwe mogelijkheden als vosjes.

Gelukkig is er nog een "moet" inloggen moment, maandelijks de 1000/1000 puntjes halen voor de kadootjes van de trader wat ik braaf elke maand doen :)
Ik moet ook wel zeggen dat ik het 2e deel van de saga nog niet zo "voel" ook. TWW vond ik best leuk, maar BFA vond ik pas echt een hele leuke expansion en heb met plezier al mijn alts geleveld met voornamelijk questen en dungeons. Nu was ik na de 3e run er wel klaar mee eigenlijk. Voidstorm is mwah, Harandar is ok... Eversong ok-ish... er is ook wel echt veel te doen inmiddels wat voor mij het lastiger maakt welke taken je nu afwerkt per week. Natuurlijk kun je vrij kiezen en niks moet, maar er is nogal wat te doen zeg... en dat over 10 chars elke week... nee, wat ik wil doen heb ik meestal maar op 1 of 2 poppen per week gedaan en dan begint het weer opnieuw. Ik skip dus ook veel content zoals Housing (ik heb een huis maar ben er daarna nooit meer geweest). Ritual Sites en Void Assaults doe ik heel soms, maar Prey vergeet ik meestal te doen en Decor Duels + Abyss Anglers nog nooit naar gekeken.

Zoveel te doen, keuzes... toch maar eens aan addon zoeken die mij helpt met organiseren per alt wat ik het leukste vind om te doen. Die zijn er vast wel.
Ik heb dat wel anders. Vond 1 zone van TWW wel echt heel cool waar die lucht een light en void versie heeft. Maar verder vind ik de zones van Midnight wel wat toffer. Lore krijg ik ingame weinig van mee maar ligt deels aan mezelf en dan kijk ik die bellular videos die het uitlegt en vind ik het toch wel tof.

Maar ben gewoon even klaar met die grinds in WoW :)
Ik nam sinds cata elke expansion 1 of meer breaks maar sinds Shadowlands part 3 geen break meer genomen tot nu dus ze hadden toch iets goeds gedaan ondanks alle negativiteit altijd :P Ik had plezier. En dat wil ik nu gewoon eventjes uit andere games halen.

Housing vind ik wel geweldig en zal af en toe wel nog even mijn huisje mooier maken als ik even een uurtje wil relaxen denk ik :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14:32
Ik vind dus voorlopig nog alles best genietbaar. Maar mijn GROTE probleem is niet het verhaal, of de gameplay, of de genietbaarheid van de content, maar gewoon de kwaliteit en de afwerking van het geheel. Blizzard is sinds het begin vna Dragonflight er nog niet in geslaagd om een patch uit te brengen die gewoon "af" was. Alle patches sinds 10.0.2 hebben gewoon een kleiner of groter defect gehad in een centraal aspect van de patch dat gemeld was tijdens de testperiode, door meerdere spelers zelfs. Trading Post, Forbidden Reach, Zaralek Caverns, Dreamwalking, Time Rifts, Emerald Dream, MoP Remix, enzovoort, allemaal één of meer defecten die waren gemeld en pas na release zijn opgelost. Ik voel me al 5 jaar als een beta tester. En dat terwijl ik elk jaar meer dan 120 EUR betaalde voor het privilege om het spel te spelen. En ze beloven al jarenlang om het beter te doen, maar ik heb daar vooralsnog absoluut nog niets van gemerkt.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B

Pagina: 1 ... 76 77 Laatste