Misschien interpreteer ik het niet goed, maar je bent niet zomaar ilvl 274 geworden, maar je speelt niet overmatig; slechts 4 (!) avonden van de 7 per week, soms meer als je ook nog een alt speelt. Dat klinkt als 7 borreltjes per dag drinken en 3 pilsjes en dan een standaarddrinker zijntweakduke schreef op donderdag 9 april 2026 @ 13:11:
[...]
Door het seasonal effect is het zeker veranderd. Je wil eigenlijk op driekwart van het seizoen wel klaar zijn met het meeste, omdat even een break voor het volgende seizoen begint wel zo gezond is.
Hier overigens 274 ilvl met 2 avonden aan raid en 1-2 avonden aan keys. Soms wat meer als ik met alts wil aanrommelen. Dus het hoeft niet overmatig aan tijd te kosten.
Mis soms ook wel de oude tijd dat het allemaal wat rustiger aan kon en mocht van zowel de spelers als hoe het spel in elkaar steekt. Loot betekende ook echt wat, maar tijden veranderen. Ik haal het meeste plezier uit met de mensen waar ik mee speel en vooral op zijn tijd te denken: het is maar een spelletje
YouTube: Gewoon een standaarddrinker! | Klassiekers
Ik besteed 1-2 avonden per week (en dan niet van 18.00-0.00 maar van 22.00 - 23.30) en soms in het weekend. Dan gaat 't niet hard. Ik vind een guild wel leuk en ze organiseren genoeg raids, ook voor de lazy fokkers zoals ik, maar dan nog ben ik er nooit bij. Ik ben echt te casual geworden.
[ Voor 15% gewijzigd door Soeski op 09-04-2026 14:15 ]