![]() | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zerora op 20-08-2025 00:16 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
![]() | |||||||||||||||||
| |||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zerora op 20-08-2025 00:16 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
:strip_exif()/f/image/YaKDhn8Ug1sWOySRggchsR1O.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door London op 24-11-2020 15:06 ]
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
:strip_exif()/f/image/OiwQSU0i3WMUuXGOCprKnBVb.jpg?f=fotoalbum_large)
Poll: Welke Covenant voor je main?Klik op een van de covenants hieronder.![]() ![]() ![]() ![]() Tussenstand: |
[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 27-11-2020 16:26 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zal geheid zo zijn dat het als healing class makkelijker is. Heb net alle 3 de layers gedaan als feral (m'n offspec, 160 ilvl) en dat was veel makkelijker dan de eerste wing waarbij ik alle 3 de layers had gedaan als resto.Wognummer schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:42:
[...]
ik kom met mn mage (arcane) echt niet door de eindbaas van de 2e layer heenlaat staan 3
[ Voor 32% gewijzigd door London op 29-11-2020 11:48 ]
Bij alts kun je het toch skippen? Ik snap eigenlijk wel dat Blizzard wil dat je eerste keer het hele verhaallijn volgt (campaign). Ik vind het dit keer perfect. Je weet precies wat de hoofdlijn is.Want kan me nog goed herinneren dat ik bij BFA plantjes moest water geven terwijl ik op de vlucht was.Ryur schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:51:
[...]
Ik herken het ook.
Vooral die "verplichting" en geen keuzes hebben vind ik niet prettig.
Dat ik verplicht Bastion -> Maldraxxus -> Ardenweald -> ... moet volgen.
Laat mij gewoon kiezen waar ik wil levelen als ik maar het juiste levelrange ervoor heb.
Vind de keuzevrijheid voor een RPG best slecht in Shadowlands ivm de andere uitbereidingen.

Ah ja. Ik heb inderdaad een hoop aan de client getweaked. Maarja, als het daar aan lag zou 't met een fresh install verholpen moeten zijn. Ik zou nog een fresh OS install kunnen doen, maar dat is wel heel extreem voor een probleem dat puur en alleen in WoW optreed. Vooral gezien er op internet wel meer mensen met Ryzen's en RTX30x0 kaarten problemen ervaren.Reucht schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:12:
[...]
Die screenshots die je toont, gebruiken niet de standaard font en layout van WoW, vandaar mijn veronderstelling van een reskin a la ViksUI/FrostyUI bv.
Maar dan zou het probleem opgelost zijn bij een clean install (tenzij WoW alles bijhoudt van user settings) of bij het niet gebruiken van je WTF folder indien je dit correct hebt gedaan.

Ja vreemd hé. Ik pak inderdaad niet de standaard instellingen maar heb verschillende "bang for buck" settings wat teruggeschaald om wat performance boosts mee te pakken. 't werkt alleen nog niet echt. haha.hollandnick schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:33:
Ik heb de settings bij mijzelf even uitgeprobeerd, en als ik mijn settings op 10 zet krijg ik het volgende:
I7-2600k
GTX970
3440x1440
8GB DDR3
MX500 SSD
FPS
~51 in oribos
~50-60 in maldraxxus lvling
~60 in covenant building
Zonder shadows
~60-70 in oribos
~60-80 in maldraxxus lvling
~100 in covenant building
Vergeleken met jou heb ik een behoorlijk verouderd systeem....maar haal ik wel ongeveer dezelfde FPS. Dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb dan ook geen hele reskin zoals iemand anders eerder aangaf.
Ik zie overigens dat je niet de standaard instellingen van "10" pakt? Ik zie dat jij een aantal settings hebt aangepast, is daar een reden voor?
/f/image/t0niKIfgT1UXBedhvOPCi06t.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4rTuYZmjUOQBSiCR8mMiqeb7.png?f=fotoalbum_large)
Protection paladin is júist een van de makkelijkste classes voor Torghast. Ik pull op layer 8 (normal) hele kamers vol elites en alles wat ik kan vinden en nuke ze binnen de kortste keren plat. Zeker als je paar goeie powers hebt, heb je juist een van de beste specs. Twisting Corridors zit ik nu op layer 7, en daar kun je bepaalde powers stacken, dan pull ik gwn tussen de 20 en 80k dps op aoe packs. Het probleem voor mij zat 'm erin dat ik niet genoeg HP powers had gekregen, ik had 'maar' 175k hp op m'n layer 7 (TC) run en werd basicly geoneshot door de laatste baas. Eerlijk is eerlijk, ik was behoorlijk van de zeik, iets van 2-3uur over gedaan, en dan absoluut kansloos zijn op de laatste baas...RustStorm schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Ik ben maar zeer casual (gear / progressionwise), dus ik ren er sowieso niet doorheen. zeker niet wanneer ik op m'n protection paladin speel. Overleef ik een hoop: ja, maar duurt het daardoor (veel) langer?: ja!
Heb echt een guild nodig...
[ Voor 10% gewijzigd door Pyr0_ op 01-02-2021 22:02 ]
:strip_exif()/f/image/nlHWPPNhvEbhauS6BQAZok4h.jpg?f=fotoalbum_large)
Has wares if you have coin 💰
Moonsugar schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]
Ik was gisteren sinds lange tijd weereens op Tweakers HQ en daar is ons deze supergave helm toegestuurd door Blizzard. Hoe graag zouden jullie deze willen winnen als ik er een giveaway voor zou organiseren?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ToBbQ2eKlVuYRRz7kNIzfJQE.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/CwAxgaKArdzdAqh8q5SazB0R.png?f=user_large)
/f/image/1c9BdNq3x1X9FTvk9qP2rwRl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Ryan_ op 25-03-2021 08:33 ]
BTC €94.837,08

Niet dat ik je wil overhalen om je sub te behouden maar ze hebben de matige recolour veranderd naar een betere recolourZercules schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:30:
Season 4 ga ik unsubben denk ik. Mount is toch maar een matige reskin van de s2 mount. Heb alles al een keer op +1 of +2 met 28 gedaan en geloof het verder wel. Nog 2 dagen tot mn sub finito is.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Top site inderdaadKreekje schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:37:
[...]
Met de site simplearmory kan je makkelijk checken welke mounts je nog mist en in welke expansion. Gebruik ik ook om te kijken in hoe verre ik een expansion 'uit gespeeld' heb ;
/f/image/SrZDIAUXCXTWYYoVg4siSzg4.png?f=fotoalbum_large)
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Ik zie net dat jouw editie ook Shadowlands bevat, nog eens extra 30 dagen gametime (bovenop de 30 van Dragonflight) en een level 50 boost (bovenop de lvl 60 boost). Blijft nog altijd duur, daar niet van.Comilion schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:23:
Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik zie geen “normale” editie, en ook wijken mijn prijzen een beetje af van de eerder gedeelde prijzen… [Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/0OYUEvd3jP67PowVGNdwR1Fr.png?f=user_large)
Ricmaniac schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 01:25:
[Afbeelding]
Demon Hunter en Mage ook klaargaat zo rap joh (had natuurlijk wel alles al 50+). wil zo veel mogelijk van alle classes 60 hebben zolang die buff actief is
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZtOSP2nSEznA1C4lkpZgp1kr.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mEEIrGxOJjPCeGx3IdMUDTif.png?f=user_large)
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
I'm doing my duty on alpha pic.twitter.com/DhpreLLBjk
— Marvel (@lexstrasza) 19 augustus 2022
Thnx voor de tipRicmaniac schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 00:51:
[Afbeelding]
Dope mount man![]()
Nieuwe mount die je in retail kan krijgen als je in classic Wotlk een DK door hun starting questline runt.
:strip_exif()/f/image/tPaqyyhabjFiclKRwzbIA7hW.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het zou kunnen dan gaf ik mijn Beta weg, maar dat kan NIET, want je krijgt geen code, maarBalthazear schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 18:44:
[...]
Oh wat jammer.
Laat mij het eens proberen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tiuVfDMOs1NLyOia7Bdf7L9O.jpg?f=user_large)
Ik heb de naam nog kunnen krijgen laaaaaaaang geleden:ES335 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 03:57:
Verrast me dat deze naam nog beschikbaar was, en nota bene op Silvermoon.![]()
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WgpldW9V6XVo8jB8llGJxTFQ.jpg?f=user_large)
Lijkt me inderdaad bijna zeker dat het 25-10-2022 zal zijn als je de tabel ziet met data. Ze kloppen allemaal tot nu toe:fitznl schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:18:
….
Iemand een idee over wanneer de prepatch uit zal komen?
Op de forums gaat als gevolg van een eerdere leak het gerucht rond dat de prepatch dan op 25.10.2022 uit zal komen, dit omdat de leak de release van 28.11.2022 ook al aangaf blijkbaar.
Ben ook van plan om de Evoker een kans te geven en de erg korte range van de spells vind ik ook niet chill. Gelukkig is daar vorige week een update over geplaatst:Ricmaniac schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:28:
Wel gevaarlijk van de healing spec imo dat die range korter is. Ook even een LFG dungeon gehealt maar weet nog niet of ik het chill vind met die korte range in vergelijking met de andere healers.
/f/image/RMJLmIMhI8dWUwt8cLgA4WNP.png?f=fotoalbum_large)
Nice! heel gaaf. dat witgrijs met goud is een mooi contrastMsi92 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:26:
Zo ik denk dat ik er uit ben
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/Xe5il4arYPLb7zrgJuyClUbK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2022 13:50 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
:fill(white):strip_exif()/f/image/cAd6rbaBt2yd6I6LnxrLhfYG.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Zvu8W2bkDSvtjZm30cK1LAvd.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 25-10-2022 08:18 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AQLxKKo1gLgxeaQROVwM4WNX.jpg?f=user_large)
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
[ Voor 87% gewijzigd door Ricmaniac op 04-11-2022 10:18 ]

Ook in mijn geval ging het om armzalige verpakking (plastic sealed bag en noppenfolie).Dutchy007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:18:
[...]
Het is nog even afwachten. Ik heb een (semi-boze) ticket aangemaakt. Volgens hun FAQ pagina kun je bij zaken die je wil 'omruilen' het artikel terugsturen en alvast een nieuwe bestellen. Maar ik wil eerst hun antwoord afwachten. En dan nog, stel ik dat een nieuwe bestel ben ik er vrijwel zeker van dat ik die in dezelfde staat ontvang.
Ben benieuwd in welke staat die van jou aankomt...
Edit: Klopt inderdaad, verstuurd vanuit Guadalajara in Spanje door de logistieke partij van Blizzard, Logisfashion.
:strip_exif()/f/image/dmjv2bTqBp7kbBQZgF29GrBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZvY9r2zuWB2zqX5sF5oP4oh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GSak2AXjxitx5FQWr4LyWomA.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 37% gewijzigd door Nemesizz op 09-11-2022 14:39 . Reden: toevoeging foto's ]
is dat zo erg dan? ik zit zelf op Bloodscalp server, die is nog doder misschien als Outland, maar Bloodscalp is merged met andere realms zoals Twilight's Hammer/Emeriss of AgamagganIKON schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:39:
Ik speel nu horde op Outland, maar wil naar een vollere realm to want Outland is echt dood.
Ik skip Kazzak vanwege van horen zeggen veel Pools/Russisch en omdat die server zo vol is dat er issues zijn op patch dagen.
Ik dacht aan Tarren Mill of Twisting Nether. Zijn qua populatie gelijk, hebben beide een actieve en serieuze raid en M+ community en met Echo en Method beide een pro guild die leven erin houdt. Ik las ergens dat op Twisting Nether veel Turks / Roemeens gespamd wordt, dat vind ik zelf nooit zo leuk (voelt niet inclusive), maar weet niet of dat waar is want ik las het verder nergens.
Zijn er nog belangrijke verschillen tussen die twee?
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2022 13:13 ]
nothing stops this train
Zelfde gedachten hier. Serieus veel op tie qua uiterlijk om aan te passen.London schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:27:
De boel was al vroeg live vanmorgen dus kon al ff snel een draakje aanmaken voor ik naar werk moest.
Nu lees ik net dat de Nalak en Sha of Anger mounts (0,1% droprate) blijkbaar veeeeeel vaker dropte voor Evokers omdat die alleen die mounts kunnen looten op de loottable. Ook alweer hotfixed, maar goh, had ik graag nog ff gebruik van gemaaktBenieuwd of ze die mounts weer afpakken...
:strip_exif()/f/image/Gl0WVN5MY5c1HuEQ76LrtoZe.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 16-11-2022 09:30 ]
/f/image/CrrugXSpMj8Br9jBSvPy3Ia8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 16-11-2022 14:31 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
[ Voor 9% gewijzigd door koelebobes op 19-11-2022 11:47 ]
BTC €94.837,08
Kan gewoon in human form op een mount zitten hoor ?Ricmaniac schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:45:
[...]
Nee vind het sowieso jammer dat we uberhaupt in draken form moeten gaanheb wel sowieso altijd die optie aan dat je in je human form zit en pas in combat in een draak veranderd. Maakt de fantasy voor mij stukje cooler. Maar ook echt alle transmog is lelijk in dragonform. Omdat je eigenlijk alleen maar je belt en shouldrs ziet.
:strip_exif()/f/image/fYkQYkFE6vQi3gdvEK2XyHUc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wNaxtoP45uBXLoA40N7VXcff.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door London op 22-11-2022 17:39 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/VGtBSsdhmAd582cHID4OlVSW.png?f=user_large)
Gaat toch maandag op dinsdagnacht zijn hoor. Kijk maar naar het onderstaande plaatje:Daradius schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:37:
[...]
volgensmij komt hij voor ons woensdag pas uit. dinsdag op woensdag nacht. of zit ik er nu helemaal naast ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/SAuefi2YlBCghgU1ysFPz1rE.png?f=user_large)
Ja gaat echt snel, snelste expansion tot nu toe.. ik heb best veel gegathered, explored en die glyphs gehaald natuurlijk. Niet vol gas geleveld.
als je echt puur en alleen levelt moet het makkelijk te doen zijn in 40-45 minuten per level denk ik. Let OP ik had wel 25% exp bonus door warmode on. dus dat is over die 10 levels heen wel echt 2.5 levels sneller dan niet warmode.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HeOlfbdUAI00J9uDuBWbOwvn.png?f=user_large)
Dutchy007 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:39:
Nou ik ben ondertussen met minimale effort 64. Levelen gaat echt wel (te?) snel vind ik.
De nieuwe zones zien er mooi uit, maar het is ook nou niet echt iets speciaals.
Dragonriding was leuk, maar begint nu al te vervelen. Zeker als je een foutje maakt en dus als een zotje op de grond moet wachten tot je bars weer vol zijn
nothing stops this train

Die nerf is al bevestigd, en mogelijk zelfs al live (immers alles dat met weekly reset actief wordt zou 'With Weekly Restarts' bij moeten staan). En dat is hier niet het geval, al kan dat ook gewoon een foutje zijn van Blizzard, die maken ze immers helaas wel vaker met het documenteren van hotfixes en zaken die vanaf een herstart actief worden.Klauwhamer schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:21:
[...]
Inmiddels is het niet echt spannend meer; Liquid en Echo tied op 64.8% (c.q. phase 2) met respectievelijk 167 en 107 pulls. Lijkt er op dat de adds in P2 generft gaan worden door Blizzard in de reset. En zo niet, voorspel ik aardig wat familiedrama gedurende kerst en de jaarwisseling

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 20-12-2022 12:31 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/NNHkgGlqLGLZi8yzRb1MvNMP.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 22-12-2022 10:46 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/gxhlUI0qDBpT4CiYQ8Admrb8.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/usu8xwz44phwojpCOfoDFRSK.png?f=user_large)