Delves! je kan een treasuremap krijgen door de weekly quest te doen in dat nieuwe ondergrondse gebied. Als je die map vervolgens activeert in een T8 delve of hoger krijg je gegarandeerd een Hero-track item.IntToStr schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:39:
Nog tips voor wat echt nuttig is om te doen buiten m+ / raid?
Das waar ook ja. Misschien toch maar proberen ergens een delve te lopen vanavond laat. Moet je delves weer helemaal unlocken of kun je gewoon meteen +11 doen?Ischium schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:21:
[...]
Delves! je kan een treasuremap krijgen door de weekly quest te doen in dat nieuwe ondergrondse gebied. Als je die map vervolgens activeert in een T8 delve of hoger krijg je gegarandeerd een Hero-track item.
Half. Je start start met T4 geloof ik. Maar als je een beetje redelijk gegeared was vorig seizoen stamp je daar zo door heen, zeker met een korte delve als fightclub grudge pit. Gister de silvermoon plaza op T11 nu al in zo'n 10 minuten gedaan bijvoorbeeld. (Blood DK) En ik loop practisch nog in myth Season 1 gear rond.IntToStr schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:40:
[...]
Das waar ook ja. Misschien toch maar proberen ergens een delve te lopen vanavond laat. Moet je delves weer helemaal unlocken of kun je gewoon meteen +11 doen?
Okay, Azta'rec ?? plat. Geen tier tokens, geen lvl 80 Valeera of epic curios, , 300 ilvl,... Ik kon het mij waarschijnlijk veel makkelijker maken door dit over 4 maanden te doen als dat alles veel beter was, maar de lol is om het te doen terwijl je Hall of Fame kunt halen...
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B
Level van Valeera is voor iedereen hetzelfde tegen Azta'rec. ilvl en curios maken uiteraard wel verschil.
Afgelopen nacht om 01:30 Ula'tek Heroic eindelijk neer!
Met 8 premades en 12 pugs, allemaal op discord uiteindelijk bijna 3 uur voor gezeten
.
Qua mechanics valt de fight wel mee maar de hoeveelheid healing en DPS die nodig zijn, zijn echt heel erg hoog voor een Heroic boss. We hadden op bepaalde momenten echt geplande cooldowns, defensives, healthpots en healthstones nodig anders was het gewoon niet te doen. Uiteindelijk door deaths in de laatste phase ook meerdere keren gewiped door de enrage.
Helaas geen loot maar in ieder geval Ahead of the Curve binnen.
Met 8 premades en 12 pugs, allemaal op discord uiteindelijk bijna 3 uur voor gezeten
Qua mechanics valt de fight wel mee maar de hoeveelheid healing en DPS die nodig zijn, zijn echt heel erg hoog voor een Heroic boss. We hadden op bepaalde momenten echt geplande cooldowns, defensives, healthpots en healthstones nodig anders was het gewoon niet te doen. Uiteindelijk door deaths in de laatste phase ook meerdere keren gewiped door de enrage.
Helaas geen loot maar in ieder geval Ahead of the Curve binnen.
Blizzard heeft heroic hoger getuned dan normaal omdat je uit je Great Vault tegenwoordig mythic loot krijgt als je heroic doet. Ze gaan ervan uit dat de meeste spelers een paar mythic stukken dragen tegen dat ze de eindbaas doen.
9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 3X2TB M.2 SSD | 1 TB SATA SSD | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro | ASUS ROG Strix XG27AQWMG | LG 27GL850-B
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Week 2 aotc is dan ook erg vlot voor dit seizoen. Zelf gok ik week 4 of 5 het wordt en dan eens zien hoeveel zin in het seizoen nog over is
De mythic World First race is echt spannend momenteel. Echo heeft zonet de leiding genomen: https://www.twitch.tv/echo_esports
Ze zitten nu aan 23% HP, en ze waren gewiped net aan het begin van de burn phase aan het einde van de boss fight. Dus als ze daar nog eens geraken met iedereen in leven, dan ziet het er heel goed uit. Kans is groot dat de boss vandaag nog doodgaat.
Ze zitten nu aan 23% HP, en ze waren gewiped net aan het begin van de burn phase aan het einde van de boss fight. Dus als ze daar nog eens geraken met iedereen in leven, dan ziet het er heel goed uit. Kans is groot dat de boss vandaag nog doodgaat.
Hoop dat EU het weer een keer pakt. Elke keer naar dat NA eigenlijk de advantage heeft met hun patch/reset day
Ja, ben benieuwd hoever ze komen als ze compleet bij die laatste burn phase aankomen.
Zelf heb ik allerlei andere verplichtingen deze weken, dus bijna niet kunnen spelen. Heb pas 4 dungeons in totaal gedaan dit seizoen. Qua raid wel één keer mee kunnen doen en tot 8/8 normal 4/8 heroic gedaan vorige week, maar guild is ondertussen op heroic Ulatek progress aangekomen. Wie weet kan ik nog ergens een paar heroic bosses meepakken.
Loop uiteraard alleen steeds verder achter. Denk nu pas ilvl 302 of zo. En mijn dungeon score is 1000
. Wel door een item uit de vault 4 set gekregen. Was misschien niet optimaal, maar dan kan ik in ieder geval meer catalyst charges krijgen.
Volgende week dus maar aan de inhaalrace beginnen! Zou toch ook moeten lukken om 1 dungeon te doen deze reset, dan kan ik in ieder geval een 2H craften.
Zelf heb ik allerlei andere verplichtingen deze weken, dus bijna niet kunnen spelen. Heb pas 4 dungeons in totaal gedaan dit seizoen. Qua raid wel één keer mee kunnen doen en tot 8/8 normal 4/8 heroic gedaan vorige week, maar guild is ondertussen op heroic Ulatek progress aangekomen. Wie weet kan ik nog ergens een paar heroic bosses meepakken.
Loop uiteraard alleen steeds verder achter. Denk nu pas ilvl 302 of zo. En mijn dungeon score is 1000
Volgende week dus maar aan de inhaalrace beginnen! Zou toch ook moeten lukken om 1 dungeon te doen deze reset, dan kan ik in ieder geval een 2H craften.
Gaaf om te zien inderdaad en nu met die 7% pull. Het zou zomaar eens kunnen.nzall schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:25:
De mythic World First race is echt spannend momenteel. Echo heeft zonet de leiding genomen: https://www.twitch.tv/echo_esports
- tweakduke
Maar dat gaf Liquid niet de kills, meer gepruts van Echo zelf of het domweg net niet over de streep trekken als het kon.Ricmaniac schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:33:
Hoop dat EU het weer een keer pakt. Elke keer naar dat NA eigenlijk de advantage heeft met hun patch/reset day
Nu is er nog een reset geweest en Echo is voor, dus het lijkt erop dat Echo het nu wel voor elkaar heeft.
Nu wel over de streep trekken.
Gisteravond tot coiled altar HC gekomen. Resetje aan gear helpt, raid is eenmaal hoger getuned dit keer.
Nog een week en dan is het Blizzcon 2026, hier alvast het topic ervoor:
> Blizzcon 2026
> Blizzcon 2026
[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 03-09-2026 18:09 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
- tweakduke
Auw Echo...
Echo deed de tactiek om van het laatste platform af te gaan, in plaats van erop te blijven. Dat gaf hun als beste pull een 2.8% wipe.
Liquid bleef op het platform en snoepte de first kill van ze af, Echo kreeg het niet voor elkaar. En nu zie ik net de pull van Echo waar ze op het platform bleven en nu hebben ze Ula'tek wel neer. Als ze op het platform bleven hadden ze vandaag de first kill kunnen hebben. Dat wordt nog een pittige discussie, wie dacht dat dat beter was.
Echo deed de tactiek om van het laatste platform af te gaan, in plaats van erop te blijven. Dat gaf hun als beste pull een 2.8% wipe.
Liquid bleef op het platform en snoepte de first kill van ze af, Echo kreeg het niet voor elkaar. En nu zie ik net de pull van Echo waar ze op het platform bleven en nu hebben ze Ula'tek wel neer. Als ze op het platform bleven hadden ze vandaag de first kill kunnen hebben. Dat wordt nog een pittige discussie, wie dacht dat dat beter was.
BlizzCon 2026 - World of Warcraft Programma & Kijktijden
Hierbij een overzicht van alle WoW-gerelateerde panels en esports tijdens BlizzCon (12 & 13 september 2026).
Let op: De onderstaande tijden zijn omgerekend naar Nederlandse tijd (CEST).
Dag 1 - Zaterdag 12 september
Hierbij een overzicht van alle WoW-gerelateerde panels en esports tijdens BlizzCon (12 & 13 september 2026).
Let op: De onderstaande tijden zijn omgerekend naar Nederlandse tijd (CEST).
Dag 1 - Zaterdag 12 september
- 19:30 uur: Opening Ceremony (Start van het evenement met de nieuwste trailers/aankondigingen)
- 21:00 uur: WoW: What's Next (Belangrijkste panel met de roadmap voor de Midnight uitbreiding)
- 21:45 uur: MDI Grand Finals — Dignitas vs Big Lucky
- 23:00 uur: MDI Grand Finals — Liquid vs Mandatory
- 23:45 uur: WoW: What's Next II (Vervolg op het eerdere panel)
- 02:30 uur: MDI Championship Match (Nacht van zaterdag op zondag)
- 19:00 uur: WoW: Deep Dive (Diepere duik in nieuwe systemen en features)
- 20:00 uur e.v.: AWC Grand Finals (Arena World Championship start)
- 23:45 uur: WoW: Design Deep Dive (Focus op de achterliggende design keuzes)
- 01:15 uur: WoW Hardcore: What's Next (Roadmap specifiek voor Hardcore/Classic spelers) (Nacht van zondag op maandag)
- 02:00 uur: AWC Championship Match
Beroeps brabander
BlizzCon 2026 WoW Drops Guide
Evenement Details
Evenement Details
- BlizzCon 2026 vindt plaats op 12-13 september in Anaheim.
- Twitch drops periode: 12 sep 18:30 uur (CEST) tot 27 sep 19:00 uur (CEST).
- YouTube drops periode: 12 sep 18:30 uur (CEST) tot 14 sep 04:00 uur (CEST) (alleen op het officiële WoW kanaal).
- 2 uur kijken: 200 Trader's Tender
- 4 uur kijken: Cuddly Blue Grrgle (housing decoratie, vereist de Midnight uitbreiding)
- 8 uur kijken: Fluffy Comfy Flying Quilt (vliegende mount)
- 12 uur kijken: Venomous Champion's Illustrious Banner (toy)
- Twitch: Koppel je Battle.net account vooraf aan Twitch. Kijk naar in aanmerking komende WoW streams. Beloningen moeten handmatig geclaimd worden via Twitch en kunnen tot 24 uur duren voordat ze in-game verschijnen.
- YouTube: Koppel je Battle.net account via YouTube Connected Apps. Kijk naar het officiële WoW kanaal. Beloningen worden automatisch toegevoegd, maar de kijktijd is beperkt tot het openingsweekend.
- Aanwezigen in Anaheim: Bezoekers hoeven niet te streamen. Zij moeten voor 18 september 2026 hun BlizzCon Pass koppelen aan hun Battle.net account om de beloningen de week erna (rond 21 september) te ontvangen.
- Dag 1 (12 sept): Opening Ceremony, WoW: What's Next, MDI Grand Finals.
- Dag 2 (13 sept): WoW: Deep Dive, AWC Grand Finals, WoW Hardcore: What's Next.
Beroeps brabander
Zie ook het topic van @Zerora :
Blizzcon 2026
Blizzcon 2026
[ Voor 68% gewijzigd door Vuurvoske op 08-09-2026 15:20 ]
Beroeps brabander
nou.. dat was een kort weekend
.
Ons doel; Heroic worldboss, normal zo ver mogelijk clearen in 2x 2 uur raid tijd.
Heroic worldboss lag na 3 attempts.
Normal gecleared
Eerste boss heroic op 40% (1 random pull om te zien wat er nou zo anders aan is).
Niet veel dus.. drop de fire circles alleen op adds.
moet ook wel zeggen dat dit zeker mijn favoriete raid is tot nu toe in Midnight/TWW. Heel misschien Undermine op gedeelde eerste plaats
Ons doel; Heroic worldboss, normal zo ver mogelijk clearen in 2x 2 uur raid tijd.
Normal gecleared
Eerste boss heroic op 40% (1 random pull om te zien wat er nou zo anders aan is).
moet ook wel zeggen dat dit zeker mijn favoriete raid is tot nu toe in Midnight/TWW. Heel misschien Undermine op gedeelde eerste plaats
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmmm wanneer zou dan het classic + nieuws komen
?
Maar dat worde 2 volle avonden zeg
Maar dat worde 2 volle avonden zeg
Goed bezig!corset schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 15:23:
nou.. dat was een kort weekend.
Normal gecleared
De hc versie van de eerste boss heeft inderdaad niet veel spannends, behalve een stackende debuff een bepaalde AoE aanval steeds heftiger maakt. Daarnaast is het zaak om de adds proberen op een "stapeltje" te slopen, zodat je met de grote soak (voorafgaand aan de vuurcirkels) een groot gedeelte van de lijken kunt verbranden.
Ik had de hele week zo'n beetje gemist deze reset. Gisterenavond nog een pug heroic raid geprobeerd, maar dat was echt een ramp op de 2 robots. Constant mensen die niet spreaden en dus meteen in elkaar komen in de intermission met het "rekenen".
Aangezien sporten niet doorgaat vanavond door het weer misschien nog maar een poging doen
Wel nog een paar dungeons kunnen doen, dus heb nu op zowaar 6 dungeons een score, nog 2 te gaan! Krijg elke keer de heroic, mythic en keystone hero achievement tegelijk
. Toch wel lastig om groepen te vinden in pugs, zoals verwacht, zelfs met mijn eigen keys. Maar we geven het nog niet op. Zou wel leuk zijn als er eens een keer iets van loot dropt. Tot nu toe 1 item in 8 dungeons gekregen en dat was toevallig het slot waarin ik al een mythic item had uit de vault van vorige week om mijn 4 set te completen...
Anders over een paar weken maar meer proberen bij te komen als de extra bonus coins vrij komen.
Aangezien sporten niet doorgaat vanavond door het weer misschien nog maar een poging doen
Wel nog een paar dungeons kunnen doen, dus heb nu op zowaar 6 dungeons een score, nog 2 te gaan! Krijg elke keer de heroic, mythic en keystone hero achievement tegelijk
Anders over een paar weken maar meer proberen bij te komen als de extra bonus coins vrij komen.