• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
op Defias Brotherhood 0 problemen eigenlijk. Ook gisteravond heb ik een aantal uur kunnen spelen zonder enig probleem. Alleen ingame last gehad van een aantal bugs :X

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Ryur schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:32:
Ik baal er wel van dat je een "verplichte" questchain moet doorlopen om naar de volgende zone (en zelfs dus richting end-game) te mogen gaan.
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Het verhaal is tof om te volgen. Neem ook de tijd om de lore te luisteren/lezen etc.. :)

Ik speel trouwens op Ragnaros en daar eigenlijk nog geen server issues gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 26-11-2020 15:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 23:30
Inmiddels level 60 en gekozen voor de covenant Venthyr, als Frost mage lijkt me dat toch wel de beste keuze.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:58:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel leuk. Het verhaal is tof om te volgen. Neem ook de tijd om de lore te luisteren/lezen etc.. :)

Ik speel trouwens op Ragnaros en daar eigenlijk nog geen server issues gehad.
Hier ook Ragnaros, goed te doen tot nu toe. Alleen gister issues met inloggen, maar dat was globaal.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:03:
[...]

Hier heb ik ook 'last' van, eigenlijk bij iedere uitbreiding.

Ik ben nu net 59 geworden en ben 4/8 in Ardenweald, met nog 1 zone daarna te gaan dus. Ik gebruik geen enkele xp buff verder, doe geen dungeons tussendoor en niet eens alle sidequests (buiten de campaign om) :?

Maakt verder niet uit maar het blijft vreemd dat ik voor mijn gevoel altijd een level voor loop..
Het is nu vooral irritant dat je dus nadat je 60 bent geworden alle campaign quests moet doorlopen voordat je covenant kan kiezen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Level 60 numero 2 ook binnen :) Heb een stuk beter gevoel bij m'n Druid dan DK dus ga hier lekker mee verder.

Night Fae is m'n favo covenant so far, met name door de abilities _O_ Convoke the Spirits als Balance is een soort mega evolutie van Starfall. Overal vallende manen en sterren :o

Tesla M3LR '21

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Zeror schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:58:
[...]

Ik vind de Lore zo saai deze keer, normaal volg ik het wel. Maar de eerste zone interesseerde het mij helemaal niks :)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Snap er niks van.. Kazzak heeft gewoon weer problemen... gewoon niet kunnen spelen de afgelopen dagen

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Nibbz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:38:
Snap er niks van.. Kazzak heeft gewoon weer problemen... gewoon niet kunnen spelen de afgelopen dagen
Draenor lijkt vandaag goed te gaan. Maar als de Estimated time correct is dan kan ik gelijk alweer afsluiten. Want wachttijd is nu 4 1/2 uur.

Gelijk ingelogd toen ik thuis was.
OMG, een wachttijd van 4 uur op Draenor ? :'(
Wat een ramp

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 26-11-2020 18:48 ]

FUMES et CARNES

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

grote_oever schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:42:
[...]

Draenor lijkt vandaag goed te gaan. Maar als de Estimated time correct is dan kan ik gelijk alweer afsluiten. Want wachttijd is nu 4 1/2 uur.

Owh dan mag ik eigenlijk niet klagen. Op Kazzak is de wachtijd maar 3 uur

sjonge jonge wat een launch...

edit:
Maar hoe is een queue van 4,5 uur.. 'goed' te noemen? :p

[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 26-11-2020 18:49 ]

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Nibbz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:45:
[...]

Owh dan mag ik eigenlijk niet klagen. Op Kazzak is de wachtijd maar 3 uur

sjonge jonge wat een launch...

edit:
Maar hoe is een queue van 4,5 uur.. 'goed' te noemen? :p
De lagg lijkt weg te zijn. Ik kan op normale snelheid connecten met de server. Ging gelijk over naar “realm full”. Dus dat lijkt positief dat de lagg weg is.

[Edit]
Mensen die nu lekker aan het gamen zijn op Draenor.. kunnen jullie eens kijken wat de toetscombi Alt + F4 doet?

[edit2]

Mmmm, denk dat dit hem vandaag ook niet wordt. lijkt er inderdaad op dat ik pas om half 11 ingelogd ben. Maar dan ga ik naar bed omdat ik morgen weer moet werken.

[edit3]
Het schijnt dat de 4de quest in shadowlands heeeeeeel vet is! Heb ik van horen zeggen.. want ik zit nu al 3 dagen naar een "Realm is full" lijstje te kijken.

[ Voor 34% gewijzigd door grote_oever op 26-11-2020 19:27 ]

• Kvdv88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 09:27
grote_oever schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:42:
[...]

Ik ben op 17u15 in de queue gaan staan, nu nog 20 min te gaan.
Wel mooi kunnen sporten, koken, afwas gedaan, was gedaan en gedoucht voor ik zo kan levelen...

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:19
London schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:48:
Level 60 numero 2 ook binnen :) Heb een stuk beter gevoel bij m'n Druid dan DK dus ga hier lekker mee verder.

Night Fae is m'n favo covenant so far, met name door de abilities _O_ Convoke the Spirits als Balance is een soort mega evolutie van Starfall. Overal vallende manen en sterren :o
Jezus 2 level 60 al, tijd teveel :P

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:17
Ik had toevallig 2 dagen vrij dinsdag en woensdag. Dus flink kunnen levelen, net de 60 aangetikt in de laatste zone. Maar wel pas op 3/7 van die zone.. dus morgen maar weer verder questen voordat ik echt aan de end-game kan beginnen.. Iemand nog goeie links om te delen qua wat eerst te doen op 60?

• grote_oever
*O* *O* *O* Nog 2 uur en ik ben ingelogd *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Iusedto schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:29:
[...]

118 minuten hier .
Wat een feest is het toch
Het gaat straks zo bij mij (SOUND WARNING):

[YouTube: Real race to WF (my experience)]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Traeces schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:48:
[...]

Jezus 2 level 60 al, tijd teveel :P
Weekje vrij, dus inderdaad :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Helaas, ik ga het niet meemaken. Ik vind het wel genoeg voor vandaag. Ga even kort tv kijken en naar bed. Hopen dat ik morgen de baas wel down krijg.

* grote_oever moppert iets met 3 dagen niet kunnen spelen.

Ik heb vanilla nooit gespeeld, dus kan niet beoordelen. Maar ik kan me z'n rampen launch niet herinneren. En Blizzard kan me niet wijs maken dat er nu meer spelen zijn dan destijds bij WoLK.
Terwijl we allemaal bezig zijn met Shadowlands heeft Blizzard nog een leuke trailer voor startende spelers gemaakt:

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 26-11-2020 23:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@grote_oever @Iusedto ; niet leuk om te lezen dat jullie nog niet fijn hebben kunnen genieten van SL. :-( Ik hoop dat het jullie vandaag, en anders sowieso het weekend wel gaat lukken wat speelplezier mee te pakken!

Ik ben alles behalve hardcore bezig; lekker op m'n gemakje Bastion doorkruizen; herbs/mines looten, battle pets (rares) verzamelen, en natuurlijk beetje questen. :) Inmiddels toch alweer level 54.5. :) Ik ga allang level 60 zijn voor alle zones completely done zijn! Geeft niet :) Vermaak me wel... :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik ben zojuist 60 geworden met mijn Priest. Ga Shadow met Holy als offspec, maar kan niet kiezen tussen de covenants. Volgens mij liggen ze vrij dicht bij elkaar. Twijfel tussen Necrolord en Night Fae. Necro heeft een goede class ability en suffe covenant ability. Night Fae andersom. ik vind Priest wel sloom qua mobility dus dacht daarom aan Night Fae, maar die wordt door iedereen als slechtste aangewezen.

Kyrian is ook goed maar ik vind die flavor niet passen bij Shadow (Venthyr is mijn Shammy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

grote_oever schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:45:
[...]

Helaas, ik ga het niet meemaken. Ik vind het wel genoeg voor vandaag. Ga even kort tv kijken en naar bed. Hopen dat ik morgen de baas wel down krijg.

* grote_oever moppert iets met 3 dagen niet kunnen spelen.

Ik heb vanilla nooit gespeeld, dus kan niet beoordelen. Maar ik kan me z'n rampen launch niet herinneren. En Blizzard kan me niet wijs maken dat er nu meer spelen zijn dan destijds bij WoLK.
ik zit ook enorm te wachten tot ik weer wat kan gaan doen. heb nu 1 char op 52 en sindsdien heb ik niks meer kunnen doen. gister ook ruim 3 uur in de rij gestaan om daarna maar gewoon naar bed te gaan. vanavond maar weer eens proberen en dan de hele nacht doorspelen :+

ik zit ook op Draenor dus ik voel je pijn

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DennisCle schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:05:
Ik ben zojuist 60 geworden met mijn Priest. Ga Shadow met Holy als offspec, maar kan niet kiezen tussen de covenants. Volgens mij liggen ze vrij dicht bij elkaar. Twijfel tussen Necrolord en Night Fae. Necro heeft een goede class ability en suffe covenant ability. Night Fae andersom. ik vind Priest wel sloom qua mobility dus dacht daarom aan Night Fae, maar die wordt door iedereen als slechtste aangewezen.

Kyrian is ook goed maar ik vind die flavor niet passen bij Shadow (Venthyr is mijn Shammy)
Zou altijd gaan voor degene waarbij de aesthetics je het meeste aanspreken.
Night Fae is echt fantastisch, zou nu al niet meer zonder die Soulshape ability kunnen. In the maw is dat echt een zegen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen!

Ik ben inmiddels ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt met wow. Veel van m'n oude NL guildies zijn weer begonnen en vinden het deze expansion de moeite waard. Ik ben dus stiekem ook weer aan het kijken of ik moet starten of niet. :D

Ik heb een hele sloot 120 characters die allemaal om zijn gezet naar level 50. Echter op de server waar m'n maatjes spelen (Silvermoon) heb ik alleen een hunter klaar staan op level 50.

De enige class die ik nog nooit uitgebreid heb gespeeld is een warrior (dat was mijn eerste character in wow classic, maar die is slechts tot level 32 gekomen destijds).

Een character transfer zie ik niet zitten, dus de keuze die ik heb is mijn hunter spelen vanaf level 50 of een nieuw character levellen. Dat zou dan bijvoorbeeld een warrior kunnen zijn!

Ik ben benieuwd naar hoe jullie tegen hunter en warrior aankijken in de nieuwe xpac. Mijn wow carrière bestond vooral uit semi hardcore raiden en richting het einde fanatiek M+ runnen (op mijn hunter had ik een raider.io score van 3400+).

In shadowlands zal het waarschijnlijk neerkomen op casual levellen en gear verzamelen doormiddel van instances met m'n maatjes. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
hulkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:55:
Goedemorgen!

Ik ben inmiddels ongeveer 1,5 jaar geleden gestopt met wow. Veel van m'n oude NL guildies zijn weer begonnen en vinden het deze expansion de moeite waard. Ik ben dus stiekem ook weer aan het kijken of ik moet starten of niet. :D

Ik heb een hele sloot 120 characters die allemaal om zijn gezet naar level 50. Echter op de server waar m'n maatjes spelen (Silvermoon) heb ik alleen een hunter klaar staan op level 50.

De enige class die ik nog nooit uitgebreid heb gespeeld is een warrior (dat was mijn eerste character in wow classic, maar die is slechts tot level 32 gekomen destijds).

Een character transfer zie ik niet zitten, dus de keuze die ik heb is mijn hunter spelen vanaf level 50 of een nieuw character levellen. Dat zou dan bijvoorbeeld een warrior kunnen zijn!

Ik ben benieuwd naar hoe jullie tegen hunter en warrior aankijken in de nieuwe xpac. Mijn wow carrière bestond vooral uit semi hardcore raiden en richting het einde fanatiek M+ runnen (op mijn hunter had ik een raider.io score van 3400+).

In shadowlands zal het waarschijnlijk neerkomen op casual levellen en gear verzamelen doormiddel van instances met m'n maatjes. Ben benieuwd!
Doe vooral wat je leuk vind, alle classes zijn wat mij betreft viable. Het enige wat je aan het spelen houd is in mijn optiek het plezier wat je erin hebt. Als ik jou was zou ik elke class die je wilt proberen even van 1-10 levelen om te kijken hoe het speelt.

Levelen tot aan Shadowlands is ongelofelijk snel tegenwoordig, dus een nieuw character maken hoeft geen gigantische time sink te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tribunus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:03:
[...]

Doe vooral wat je leuk vind, alle classes zijn wat mij betreft viable. Het enige wat je aan het spelen houd is in mijn optiek het plezier wat je erin hebt. Als ik jou was zou ik elke class die je wilt proberen even van 1-10 levelen om te kijken hoe het speelt.

Levelen tot aan Shadowlands is ongelofelijk snel tegenwoordig, dus een nieuw character maken hoeft geen gigantische time sink te zijn.
Ik ben het helemaal met je eens dat je moet spelen waar je plezier in hebt :) Ik denk dat ik voor de nieuwigheid met een warrior ga starten dan!

Hoe zit het met dat snelle levellen? Moet je daarvoor Shadowlands hebben gekocht, of zit dat al verwerkt in de pre-patch? Dan kan ik gewoon versneld onder trial account tot level 20 levellen en dan bepalen of ik echt weer ga spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
hulkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:36:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat je moet spelen waar je plezier in hebt :) Ik denk dat ik voor de nieuwigheid met een warrior ga starten dan!

Hoe zit het met dat snelle levellen? Moet je daarvoor Shadowlands hebben gekocht, of zit dat al verwerkt in de pre-patch? Dan kan ik gewoon versneld onder trial account tot level 20 levellen en dan bepalen of ik echt weer ga spelen of niet.
Dat weet ik niet, sorry. Gewoon even kijken wat de trial exact inhoud, staat volgens mij redelijk goed beschreven wat er wel en niet kan. Maar kan me voorstellen dat met de nieuwe exp het nieuwe levelen er bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Idem hierzo, Kazzak is onmogelijk om in te komen als je alleen in de avonduren een paar uurtjes tijd hebt :/ de queue lijkt ook op een gegeven moment gewoon niet omlaag te gaan.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
[...]

Je kan inderdaad gewoon gratis tot level 20 levelen om te kijken of het iets voor je is. Wat je daarna nog kan doen is de heroic versie van het spel kopen, daar zit een character boost in die je dan op je warrior zou kunnen gebruiken om sneller met je maten online te kunnen

En het is tegenwoordig ook geen trial account meer eigenlijk. Je kan op je eigen account characters spelen tot level 20 ( als ik het goed heb )

[ Voor 8% gewijzigd door hollandnick op 27-11-2020 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Roodenburgertje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:31:
[...]

Idem hierzo, Kazzak is onmogelijk om in te komen als je alleen in de avonduren een paar uurtjes tijd hebt :/ de queue lijkt ook op een gegeven moment gewoon niet omlaag te gaan.
Het hebben van een lange queue zorgt voor een hoger queue. Als je éénmaal ingelogd bent doe je er ook alles aan om niet uitgelogd te zijn.

- Een uurtje eten tussendoor? AFK blijven staan en na een kwartier even je char laten bewegen
- Even boodschappen halen? AFK blijven staan en na een kwartier even je char laten bewegen door iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Death Knight Unholy Lvl 60 en hoor nu bij de Necrolords :)
Ilvl 145 momenteel en nu maar gear verzamelen zodat ik heroics kan gaan doen (ilvl 155 voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:00
TwanJ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:40:
Death Knight Unholy Lvl 60 en hoor nu bij de Necrolords :)
Ilvl 145 momenteel en nu maar gear verzamelen zodat ik heroics kan gaan doen (ilvl 155 voor nodig)
Hoe bevalt DK tot nu toe? Ben toch ook maar begonnen met mijn DK, omdat ik toch met 2h wil spelen en DK heeft aardig wat utility in PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
stomley schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:42:
[...]

Hoe bevalt DK tot nu toe? Ben toch ook maar begonnen met mijn DK, omdat ik toch met 2h wil spelen en DK heeft aardig wat utility in PVP
PVP heb ik geen ervaring mee..

Momenteel als dps kan ik goed mijn mannetje staan in dungeons. Rotatie is goed te doen en ik hou er wel van dat er een army van 10+ me komt ondersteunen tijdens het gevecht.

Self healing is wel wat minder als Unholy maar kan niet alles hebben.

Meer kan ik er niet over zeggen, ben van classic naar shadowlands gegaan en daarvoor heb ik retail enige tijd niet meer gespeeld.

Maar zeker een aanrader ik ben er ig zeker van dat dit mijn main wordt voor raids. 9 dec wil de guild beginnen.

Twisting Nether trouwens Von Dutch heet de guild mocht iemand in een nederlandse guild willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Heroic is toch eigenlijk M+0? Ik moet ook ff aan mijn ilvl werken om daar te komen. Op lvl60 gekomen met 140~ geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
DennisCle schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:49:
Heroic is toch eigenlijk M+0? Ik moet ook ff aan mijn ilvl werken om daar te komen. Op lvl60 gekomen met 140~ geloof ik.
Nee,

Volgorde is
Normal
Heroic
Mythic +0 tot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik snap die soulbinds en conduits nog niet helemaal volgens mij. Kan je maar voor 1 spec conduits kiezen?

Ik wil nog wel eens resto offspeccen voor snelle dungeon queue, dan moet je dus de conduits herkiezen?

Had gehoopt dat je per spec zo'n tree kon doen maar dat is wellicht iets te makkelijk gedacht..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik weet niet of nog je naar starter account kunt gaan als je al eerder subscription betaalt hebt. Zonder Shadowlands kun je al wel gebruik maken van het snelle levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Lvl60 gehaald gisteren, ben een undead arcane necrolord mage 😁
Was een no brainer voor mij, en geen spijt van deze keuze.
Vanavond/vannacht weer verder spelen morgen gelukkig niet werken 😊

Welke covanant zijn jullie?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nog volop bezig in de tweede zone en al richting level 58 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poll: Welke Covenant voor je main?
Klik op een van de covenants hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/YeM2iDlkiqEg5cZv1zbmkJdR.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/7OF9V1xdiRRq9s4x2HVP5JE1.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dVaYr8DwCR0TedXkcgKXbDnJ.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/w94WFH32mZ95ehUZbkC3fGoS.png

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403148&layout=5&sort=prc

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 27-11-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
@Zeror Er gaat iets niet helemaal goed, je hebt een plaatje van een poll gepost? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik kon gewoon stemmen. Ik ben Night Fae, niet moeilijk met een nelf druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:21:
@Zeror Er gaat iets niet helemaal goed, je hebt een plaatje van een poll gepost? :P
Je klikt op een van de 4 afbeelding erboven. De poll is de tussenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Deze al gezien?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uteJdFC.png

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Zeror schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:28:
[...]

Je klikt op een van de 4 afbeelding erboven. De poll is de tussenstand.
Helemaal gemist 8)7

Word Venthyr voor mij, hun transmogs zijn super nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Nice!!! dit gaat hem vanavond worden als het goed is. Vrouwlief heeft zojuist ingelogd. Ik ga nu naar huis en dat zou betekenen dat ik met beetje geluk vanavond om half 8 kan gamen!

Btw. al 2 1/2 uur wachttijd op Draenor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
grote_oever schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:10:
Nice!!! dit gaat hem vanavond worden als het goed is. Vrouwlief heeft zojuist ingelogd. Ik ga nu naar huis en dat zou betekenen dat ik met beetje geluk vanavond om half 8 kan gamen!

Btw. al 2 1/2 uur wachttijd op Draenor.
Ik heb uit armoe mijn DH maar weggetransferred daar, weer een Alliance minder :') Zit nu op Defias Brotherhood, zijn daar nog NL guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Pyr0_ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:56:
[...]

Helemaal gemist 8)7

Word Venthyr voor mij, hun transmogs zijn super nice!
Ik moet mezelf even corrigeren :z Heb me net een beetje ingelezen en niet alleen naar de transmogs gekeken, maar de ability van Venthyr is helemaal niet zo goed overall gezien, zeker aangezien ik voornamelijk M+ tank (prot pally) is een ability op een 4m CD die heel erg van placement afhankelijk is, gewoon super onhandig. Het is wel BiS in een ideale wereld voor retri maar ook dan heb ik liever een ability die vaker dan 1x per 4min van pas komt.

Dus wordt het Kyrian, en die transmogs zijn ook niet lelijk. Passen eigenlijk ook veel beter bij paladins dan Venthyr, wat meer een DK theme is..

+ vleugeltjes... Moet mn char maar henoemen naar RedBull ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nee werkt gewoon. Heb zo al een paar adventurers gedaan. Deed het normaal met 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:33:
Lvl60 gehaald gisteren, ben een undead arcane necrolord mage 😁
Was een no brainer voor mij, en geen spijt van deze keuze.
Vanavond/vannacht weer verder spelen morgen gelukkig niet werken 😊

Welke covanant zijn jullie?
Heb je als mage en mss arcane in het bijzonder niet veel survivability problemen met de pittigere quests? Er zijn toch best wat 3 speler of meer quests. Hoe doe je die dan? Met andere spelers? De solo viability heeft mij altijd wat terughoudend gemaakt voor mages omdat ik erg solo gericht ben.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Visgek82 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:25:
[...]

Heb je als mage en mss arcane in het bijzonder niet veel survivability problemen met de pittigere quests? Er zijn toch best wat 3 speler of meer quests. Hoe doe je die dan? Met andere spelers? De solo viability heeft mij altijd wat terughoudend gemaakt voor mages omdat ik erg solo gericht ben.
valt reuze mee, Alter Time healed you alle dmg in begin vd fight, fleshcraft en prismatic barrier geeft je ook genoeg shield tijdens de fight. frost mage betere survivability, maar minder dmg dus de fight duurt langer.
Fire geen ervaring mee

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
*O* Gisteren voor eerste kunnen spelen. Server was wel beetje laggy, waardoor het niet zo soepel ging. 20x klikken om een item te looten. Maar ben in Bastion. Ik moet eerlijk zeggen dat Bastion heel mooi is, maar misschien wel de saaiste omgevingen is om te spelen.

Snap dat het een intro zone moet zijn voor nieuwe spelers, maar heb idee dat er gewoon niks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me uitstekend... Het gaat niet heel erg snel, maar om nou te zeggen dat het langzaam gaat het levelen: zeker niet. Ben het heerlijk op mijn gemak aan het doen!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Nee, levelen gaat zeker snel. Verhaal gaat traag in Basion. Na een paar uur was ik alweer klaar met het lezen van de quests.

[edit]

:aat ik zo zeggen dat Bastion niet helemaal mijn zone is.

[ Voor 22% gewijzigd door grote_oever op 28-11-2020 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
bastion heb ik idd zo snel mogelijk gedaan als ik maar kon :P Maldraxxus is echt wel een verademing i.t.t. bastion

Wat ik trouwens apart vind, of in ieder geval niet heel fijn is dat Defias Brotherhood vol zit met alliance van de server Argent Dawn. Je ziet ze echt -overal-. Ik zou bijna mijn pvp uit zetten door alle lvl 60's die mij nu onderhand gekillt hebben

-edit
Blijkbaar is er ook CRZ geintroduceert waar ik nog niet vanaf wist :9 heb al jaren niet meer gespeeld haha

[ Voor 65% gewijzigd door hollandnick op 28-11-2020 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide gebieden tot nu toe prima te doen vind. :) Inmiddels level 57, dus nog een aantal te gaan... gaat vast lukken dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:10
Ben net gearriveerd in maldraxxus maar vind dat idd ook meer m'n ding dan bastion. Bastion vind ik zo net "te perfect" zeg maar :), vond het persoonlijk ook erg verwarrende layout in het begin.

Vandaag Maldraxxus, de rest komt hopelijk dit weekend nog :).

Het verhaal is tot nu toe echt wel top, hoop dat het even sterk blijft in de volgende zones. Vind het ook wel een pluspunt dat je al op voorhand kan kennis maken met de covenant abilities zeg maar, ik had wat schrik dat ik enkel moest afgaan op de wowhead beschrijving om dan msh na het kiezen tot de conclusie te komen dat het toch niet m'n ding is. Vind deze manier wel leuk om ff te proberen.

[ Voor 44% gewijzigd door Powerblast op 28-11-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
inmiddels lvl 60 hier maar ik blijf hangen bij de torghast quests

Remnants of Hope krijg ik maar niet maar weet iemand of die time gated is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Powerblast schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:46:
vond het persoonlijk ook erg verwarrende layout in het begin.
Wacht maar tot je in Revendreth bent dan met alle hoogte verschillen 8)7 , daar raak ik tot nu toe steeds verdwaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Dit heb ik ook totaal gemist, al 2 rare missions gefaald omdat mijn troops het niet aan konden :D
Gelijk maar even dat plaatje in mijn guild Discord gepost, ik vermoed dat er wel meer mensen die dit niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

reggie2000 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:20:
[...]

Wacht maar tot je in Revendreth bent dan met alle hoogte verschillen 8)7 , daar raak ik tot nu toe steeds verdwaald.
Oh echt Revendreth is vreselijk. Gelukkig heb ik de anti daze mount dinges.. dat scheelt wel een boel.

Mijn favoriete zones zijn toch wel Bastion en Ardenweald. Gewoon de sfeer en kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net m'n eerste Mythic gehealed: Sanguine Depths. Wel wat wipes, met name op de 2e boss die toch wel erg vervelend is als mensen de add niet killen. Maar al met al prima te doen verder :) Nog 2 items aan over gehouden ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, nu al bezig met mythics... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja wil deze week toch alle 8 mythics gedaan te hebben. Rest van de questslines heb ik nu bijna gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:00
Haha ik ben pas lvl 52. Uiteindelijk toch gekozen voor mijn unholy dk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het eerst dat ik écht lag ervaar. Ben nu in Ardenwaeld aan het levelen... Maakt de ervaring toch wel wat anders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
stomley schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:21:
Haha ik ben pas lvl 52. Uiteindelijk toch gekozen voor mijn unholy dk
Levelen gaat lekker snel. Vooral als je Campaign quests doet. En gezien daar voor mij de grootste beleving vandaan komt ga ik die eerst doen. Ik krijg het idee dat een level veel minder voorstelt in deze expansion. Waar vroeger het doel level 60 is denk ik nu dat ik lang en breed level 60 ben voordat ik de main story quest uit heb. En gezien je daar toch 2 jaar op wacht zul je vermoedelijk als level 60 rondlopen in de laatste zone.

Inmiddels ben ik Bastion voorbij. Moet eerlijk zeggen dat het einde van Bastion wel leuk is. De vlakke en gestrekte gedeeltes met gras zijn ontzettend mooi.

p.s. Net even uitgelegd geweest. Nu weer 2 uur queue :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:30
3 paar gloves van de mythics deze week. Thanks, Blizzard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh wat is the maw toch een verschrikkelijke zone. Doe daar m'n dailies en dan asap weer weg.

Net wel even de 3e wing gecleared van Torghast. Prima te doen als resto ook met de 50% health reduction die mobs krijgen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
London schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:36:
Blergh wat is the maw toch een verschrikkelijke zone. Doe daar m'n dailies en dan asap weer weg.

Net wel even de 3e wing gecleared van Torghast. Prima te doen als resto ook met de 50% health reduction die mobs krijgen :)
Niks van waar, is echt een toffe zone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ddos dus op de servers kan niet meer inloggen (bron twitter)

https://twitter.com/Blizz...tatus/1332744357372436482

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bekse schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:42:
[...]

Niks van waar, is echt een toffe zone :D
Heel slecht design met het niet kunnen mounten imo.

Maar goed gelukkig hoef je er in principe weinig te wezen 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
London schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:03:
[...]

er staat bijna bij de ingang een mount die je een minuut kan gebruiken er zijn mobs die zon zelfde mount droppen :) je kan echt wel snel verplaatsen, die NPC verkoopt ook toegang tot een portal netwerk met 4 portals ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
DDOS aanval op sommige servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wognummer schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:06:
[...]

er staat bijna bij de ingang een mount die je een minuut kan gebruiken er zijn mobs die zon zelfde mount droppen :) je kan echt wel snel verplaatsen, die NPC verkoopt ook toegang tot een portal netwerk met 4 portals ofzo
Ik main een Druid nu, ik zal niet meer klagen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
London schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:03:
[...]

Ik speel ook nog DK en vind het heerlijk daar. Niet klagen jij dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
London schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:26:
[...]

Ik main een Druid nu, ik zal niet meer klagen :P
ok jij aso ik ga een petitie starten om die ook aan banden te laten leggen.... :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak er maar gebruik van zolang het nog kan:

https://www.wowhead.com/n...s-not-nerfed-in-shadowlan

Verwacht dat dit wel generfed wordt komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 10% te gaan en dan is m'n enhancement shaman level 60. Speelt wel aardig, maar omdat ik hem mogelijk niet helemaal goed speel voelt ie niet erg soepeltjes aan. Geeft niet! Komt vanzelf wel. Volgende character wordt m'n paladin of m'n hunter denk ik.

Maar natuurlijk eerst alle level 60 shite doen.

NB. M'n eerste SL mountdrop is een feit. Die grote lelijke kikker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nu ook level 60 met m'n lone wolf MM Hunter. 8)
Eerst ff de questline van Ravendreth afmaken en dan maar eens een covenant kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
RustStorm schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:46:
Nog 10% te gaan en dan is m'n enhancement shaman level 60. Speelt wel aardig, maar omdat ik hem mogelijk niet helemaal goed speel voelt ie niet erg soepeltjes aan. Geeft niet! Komt vanzelf wel. Volgende character wordt m'n paladin of m'n hunter denk ik.

Maar natuurlijk eerst alle level 60 shite doen.

NB. M'n eerste SL mountdrop is een feit. Die grote lelijke kikker...
Dat ligt niet aan jou. Ik vind het echt helemaal niks momenteel. Veel te veel knoppen en net iets te lange cooldowns als je niet een bak haste heb.

En die kikker is wel grappig. Je kan trouwens ook vrij makkelijk 1 van die unicorn achtige mount halen door een simpele puzzle route en een kill.
Zeror schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:23:
Maak er maar gebruik van zolang het nog kan:

https://www.wowhead.com/n...s-not-nerfed-in-shadowlan

Verwacht dat dit wel generfed wordt komende week.
Ik zie niet waarom ze dit zouden doen. De nieuwe Calings zijn makkelijker en leveren dagelijks meer als 2000 goud op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
computerjunky schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:20:
[...]

Dat ligt niet aan jou. Ik vind het echt helemaal niks momenteel. Veel te veel knoppen en net iets te lange cooldowns als je niet een bak haste heb.
Das bij alle specs van shaman. Resto shaman heeft ook veel baat bij haste. Het is wel iets beter geworden, maar vooral in begin komt shaman vaak traag op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:10
Speel ook shaman, om te levelen nu eerst enhancement, daarna switch ik terug naar resto. Vind de spec wel vloeiend op dit moment. Wat bij mij veel doet is een item uit maldraxxus denk ik, vial of caustic liquid. Extra dot damage, maar dat ding doet naar mijn gevoel zoveel damage dat het echt goed aanvoelt :). Vond enhancement in bfa niet fijn om te spelen, maar nu :)

Zit nu in Revendreth, heb alle covenant abilities nu al eens kunnen proberen, maar nu weet ik dus echt niet meer wat kiezen lol :D. Look and feel vind ik Venthyr wel het leukste op dit moment, daarna Maldraxxus... was eerst van plan om Kyrian te gaan vanwege vesper totem, maar dat ding heeft wel heel veel maintenance (continue verzetten). maldraxxus lees ik dan weer vna dat je heel goed moet nagaan wanneer je cast (snap alleen niet zo goed waarom). Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie voornamelijk veel warriors, rogues en paladins tijdens het levelen. Bijzonder weinig mages, warlocks, monks en shamans (!). Soms hunters en priests...

Inmiddels ook in Revendreth aan het questen; wat een tof gebied! :) Ben wel van de Vampiers achtige toestanden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pfff blijkbaar kan je gelijk layer 3 doen in Torghast (als je die layer unlocked hebt) en dan krijg je gelijk alle Soul Ash voor layers 1 en 2. Zit ik alle 3 te doen net...

Afijn, 810 Soul Ash ook binnen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
London schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:40:
Pfff blijkbaar kan je gelijk layer 3 doen in Torghast (als je die layer unlocked hebt) en dan krijg je gelijk alle Soul Ash voor layers 1 en 2. Zit ik alle 3 te doen net...

Afijn, 810 Soul Ash ook binnen :)
ik kom met mn mage (arcane) echt niet door de eindbaas van de 2e layer heen :( laat staan 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wognummer schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:42:
[...]

ik kom met mn mage (arcane) echt niet door de eindbaas van de 2e layer heen :( laat staan 3
Zal geheid zo zijn dat het als healing class makkelijker is. Heb net alle 3 de layers gedaan als feral (m'n offspec, 160 ilvl) en dat was veel makkelijker dan de eerste wing waarbij ik alle 3 de layers had gedaan als resto.

Beetje geluk hebben ook met de anima powers die je krijgt :)

In other news; gister even deze transmog gefarmed dus nu hebben we een insect op een kip :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AuUhbKvEsPhFC_VWhyq74EtfPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TAEzzfy2jwcI32c5rTGCVxay.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door London op 29-11-2020 11:48 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
London schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:47:
[...]

Zal geheid zo zijn dat het als healing class makkelijker is. Heb net alle 3 de layers gedaan als feral (m'n offspec, 160 ilvl) en dat was veel makkelijker dan de eerste wing waarbij ik alle 3 de layers had gedaan als resto.

Beetje geluk hebben ook met de anima powers die je krijgt :)
dat laatste zeker :) gister redelijke mazzel gehad met een power dat mn shields gecomineerd waren tot 1 dat is ook wel echt handig (jammer dat het op layer 1 was)

is het nog handig om een groep hiervoor te zoeken of is dat echt nog meer een hell dan LFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:06:
Ik zie voornamelijk veel warriors, rogues en paladins tijdens het levelen. Bijzonder weinig mages, warlocks, monks en shamans (!). Soms hunters en priests...
Ben zelf nog geen enkele WW monk of survival hunter tegengekomen en ja enhance shamans zijn ook zeldzaam

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 29-11-2020 12:23 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Zit er hier iemand op Defias Brotherhood met advies voor een guild? Alliance, casual raiding (maar niet té casual, wil wel wat bereiken) Of hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik zit nu in een guild, maar deze bevalt me niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Aeline schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:15:
Zit er hier iemand op Defias Brotherhood met advies voor een guild? Alliance, casual raiding (maar niet té casual, wil wel wat bereiken) Of hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik zit nu in een guild, maar deze bevalt me niet helemaal.
same problem hier een beetje ooit hier beland voor de tweakers guild maar die is ter ziele gegaan helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeline
Oh wow, ik krijg net een 190ilvl item van een random mob tijdens het questen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Zijn jullie allemaal tevreden met shadowlands? Ik lees echt overal zeer positieve reacties, maar ik kom er zelf echt totaal niet in. Misschien is het de class, het verhaal? De quests? Ik weet het eigenlijk niet, maar ik merk dat ik er eigenlijk elke keer met een uurtje spelen weer klaar mee ben.

Terwijl ik na de pre-patch juist weer onwijs veel plezier had met het levelen van alts en zo 4 - 6 uur achter elkaar kon spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Essie689 op 29-11-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Essie689 schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:45:
Zijn jullie allemaal tevreden met shadowlands? Ik lees echt overal zeer positieve reacties, maar ik kom er zelf echt totaal niet in. Misschien is het de class, het verhaal? De quests? Ik weet het eigenlijk niet, maar ik merk dat ik er eigenlijk elke keer met een uurtje spelen weer klaar mee ben.

Terwijl ik na de pre-patch juist weer onwijs veel plezier had met het levelen van alts en zo 4 - 6 uur achter elkaar kon spelen.
Ik herken het ook.
Vooral die "verplichting" en geen keuzes hebben vind ik niet prettig.

Dat ik verplicht Bastion -> Maldraxxus -> Ardenweald -> ... moet volgen.
Laat mij gewoon kiezen waar ik wil levelen als ik maar het juiste levelrange ervoor heb.

Vind de keuzevrijheid voor een RPG best slecht in Shadowlands ivm de andere uitbereidingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Essie689
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09-2022
Ryur schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:51:
[...]

Ik herken het ook.
Vooral die "verplichting" en geen keuzes hebben vind ik niet prettig.

Dat ik verplicht Bastion -> Maldraxxus -> Ardenweald -> ... moet volgen.
Laat mij gewoon kiezen waar ik wil levelen als ik maar het juiste levelrange ervoor heb.

Vind de keuzevrijheid voor een RPG best slecht in Shadowlands ivm de andere uitbereidingen.
Nu ik jou antwoord zo lees, dan heb ik denk ik precies hetzelfde gevoel. Het is allemaal te gestuurd. Ik ben nu bijna klaar met Bastion en ik ben het gebied al helemaal zat.
Pagina: 1 ... 3 ... 65 Laatste