Zeror schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:35:
Wat blijf ik het toch vreselijk vinden om dungeons te doen. Zonder reden eruit gekickt worden. Nu al een paar keer achter elkaar. Krijg ik ook nog die Dungeon Deserter debuff (wat ook nergens op slaat dat je die krijg als je eruit gekickt wordt). Zal wel niet genoeg damage doen ofzo. Probleem heb ik al sinds cata dat ik moeite heb om mee te komen. Mensen zijn alleen nog grotere hufters geworden in WoW, lijkt het wel. Dit verpest wel mijn dungeon ervaring voor mij. Na cata heb ik weinig dungeons ook meer gedaan daardoor.
Iemand tips voor een lone wolf markmanship hunter? Ik probeer zoveel mogelijk de rotation te doen die
hier op IcyVeins staat.
RustStorm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:55:
@
Zeror dát is dus precies de reden dat ik nog geen enkele SL dungeon ingestapt ben en mij nauwelijks met dungeons bezig houd. Regelmatig elitists die zichzelf te goed vinden om wat meer tijd door te brengen in een instance, en dus zo snel mogelijk de minst presterende kicken. Kansloos...
Zou eigenlijk een guild moeten zoeken waar ik volledig in op kan gaan en waarmee ik ook de joy van mythics kan ervaren. Maar ik ben niet goed in kiezen, dus bij een goede / leuke (!!) guild uitkomen is altijd een grote uitdaging voor mij... En dus ben ik doorgaans maar solo aan het spelen.
Ik begrijp jullie.
Ik kom uit de wotlk tijd, toen het (denk ik!) allemaal nog wel goed meeviel. in MoP exact hetzelfde meegemaakt. zonder boe of ba gekicked worden, zelfvertrouwen kwijt, en gewoon gestopt met dungeons te draaien. Pas in (late) BFA teruggekomen, en door de schrik van hetzelfde tegen te komen "he noob in je questing gear, waarom doe je zo'n slechte dps tov onze full mythic raiding gear? *kick*" enkel en alleen quests en World quests gedaan in bfa.
Getransferred naar Doomhammer (staat/stond marked als new player realm) omdat er een paar tweakers op die realm zitten (guild: Reddi Tsjek Waaip, volledig NL/BE), en in SL ineens de start meegenomen.
Gevolg; alle dungeons op hc gedaan, en ondertussen heb ik ze op m0 allemaal kunnen tanken. Het gevolg is ilvl ~175 gear, en ik sta opnieuw aardig mn mannetje.
Ik ben er zeker van dat jullie welkom zijn in deze guild (ik zit er zelf nog niet zolang in, kan niet meespreken over raiding) moesten jullie durven/willen overwegen om te realm transferren.
Als je eens HC/M0 dungeons willen meedraaien, poke me maar op b.net: Xistance#2286 ; dan neem ik je wel eens mee als tank. Het enige dat ik vraag is je gezond verstand & niet in het vuur te gaan staan
Voor die vele elitist ei**ls die er rondlopen zijn er ook een heel pak die het wel goed bedoelen.