Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Essie689 schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:56:
[...]

Nu ik jou antwoord zo lees, dan heb ik denk ik precies hetzelfde gevoel. Het is allemaal te gestuurd. Ik ben nu bijna klaar met Bastion en ik ben het gebied al helemaal zat.
Geloof me dat je Bastion echt gewoon zsm door moet gaan, daarna wordt het een stuk leuker. Al ben ik het er wel mee eens dat het best vervelend is dat je verplicht de campaign story helemaal moet volgen. Zit nu in Ardenweald en vermaak me daar best prima eigenlijk, en ben benieuwd naar de laatste area ( al ben ik dan wel al lang lvl 60 )

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:32
hollandnick schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:04:
[...]

Geloof me dat je Bastion echt gewoon zsm door moet gaan, daarna wordt het een stuk leuker. Al ben ik het er wel mee eens dat het best vervelend is dat je verplicht de campaign story helemaal moet volgen. Zit nu in Ardenweald en vermaak me daar best prima eigenlijk, en ben benieuwd naar de laatste area ( al ben ik dan wel al lang lvl 60 )
Same, ik kan zeggen dat het echt in stijgende lijn gaat voor wat betreft sfeer en verhaal. Heb het ook niet echt zo voor handje vasthouden met zones, vond idd het systeem in BFA beter. Je kiest waar je heen wilt. Bastion is wel mooi gemaakt maar er zit niet echt sfeer in vind ik. Weet niet wat er aan mankeert maar het is m'n ding niet echt. kwa sfeer is Revendreth en Ardenweald echt top vind ik.

Zover ik begrijp is dat wel enkel voor de campagin, daarna heb je eigenlijk meer vrijheid dan in BFA v.w.b. wat je wil doen. Niks moet perse als ik het zo lees. Maar spreek (nog) niet uit ervaring, zit nog maar net aan m'n convenant campagin :)

[ Voor 9% gewijzigd door Powerblast op 29-11-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik vond de campaign ook een beetje matig, vond het ook te lineair ofzo? Had niet het idee dat je helemaal ondergedompeld werd per regio.
Ben wel benieuwd hoe het voor een alt gaat, als je gewoon de hele campaign kan skippen, maar daar ben ik nog even niet aan toe, heb nog genoeg te doen op mijn main haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:26
Even een vraagje: Is er ook een duidelijk guide die ik kan volgens als je level 60 bent? Ik ben nu level 60 maar moet nog de campaign afmaken, nu mee bezig. maar wat komt hierna. Wat moet ik nu echt even doen om te zorgen dat ik niet achter loop etc.

Bijvoorbeeld zorgen dat ik soul ash heb voor de reset etc. Dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Tribunus schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:25:
Even een vraagje: Is er ook een duidelijk guide die ik kan volgens als je level 60 bent? Ik ben nu level 60 maar moet nog de campaign afmaken, nu mee bezig. maar wat komt hierna. Wat moet ik nu echt even doen om te zorgen dat ik niet achter loop etc.

Bijvoorbeeld zorgen dat ik soul ash heb voor de reset etc. Dat soort zaken.
Je kan deze even doorlezen:
https://www.wowhead.com/g...wlands-expansion-overview
https://www.icy-veins.com...ids-mechanics-systems-etc

En ( ik ben nog geen 60 ) maar volgens mij specifiek deze:
https://www.icy-veins.com...tasma-legendary-items-etc

[ Voor 12% gewijzigd door hollandnick op 29-11-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Naast de twee die al gepost zijn, vond ik deze lekker kort en simpel (voor week 1): https://www.wowhead.com/n...and-daily-activities-list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Leuk en aardig die lijst, maar meer dan de soul ash die ik nu heb ga ik gewoon niet krijgen. Net layer 2 Soulforges geprobeerd, ging hardstikke simpel tot ik bij de boss kwam. Daar ga ik never ever voorbij komen zo. Kom niet eens in de buurt.

Dus nee, ik ben na 2x layer 1 gewoon klaar in Torghast deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Kan ik nu eigenlijk Torghast best runnen in healing spec of dps? Geeft dat verschil naar rewardes en/of moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Powerblast schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:31:
Kan ik nu eigenlijk Torghast best runnen in healing spec of dps? Geeft dat verschil naar rewardes en/of moeilijkheidsgraad?
Ik zou deze doorlezen als ik jou was

En dan punt 19 -> je class + spec kiezen en lezen wat icy veins erover te zeggen heeft. Schijnt dat healers nog best goed meekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Ryur schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:51:
[...]

Ik herken het ook.
Vooral die "verplichting" en geen keuzes hebben vind ik niet prettig.

Dat ik verplicht Bastion -> Maldraxxus -> Ardenweald -> ... moet volgen.
Laat mij gewoon kiezen waar ik wil levelen als ik maar het juiste levelrange ervoor heb.

Vind de keuzevrijheid voor een RPG best slecht in Shadowlands ivm de andere uitbereidingen.
Bij alts kun je het toch skippen? Ik snap eigenlijk wel dat Blizzard wil dat je eerste keer het hele verhaallijn volgt (campaign). Ik vind het dit keer perfect. Je weet precies wat de hoofdlijn is.Want kan me nog goed herinneren dat ik bij BFA plantjes moest water geven terwijl ik op de vlucht was.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gstwylpm6z161.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
grote_oever schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:25:
[...]

Bij alts kun je het toch skippen? Ik snap eigenlijk wel dat Blizzard wil dat je eerste keer het hele verhaallijn volgt (campaign). Ik vind het dit keer perfect. Je weet precies wat de hoofdlijn is.Want kan me nog goed herinneren dat ik bij BFA plantjes moest water geven terwijl ik op de vlucht was.

[Afbeelding]
Eens, vind dat ze het prima voor elkaar hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
grote_oever schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:25:
[...]

[Afbeelding]
Bij alts kan je het gelukkig skippen.
Maar ik wilde bijv ook dat ik bijv Bastion kon skippen (of verder gaan) als ik in de levelrange was van de volgende gebied(en).

Nu moest ik verplicht in Bastion blijven totdat ik die (ultra saaie in mijn ogen) questchain had afgerond.
Geef mij gewoon de KEUZE waar ik wil levelen.

(Dat is dus wat ik mis, zelfs bij mijn eerste char. Ik vind dat WoW je nu teveel dingen verplicht ipv je de keuze geeft)

---
Als je ook zag hoe ik bij de vorige uitbereidingen (en WoW zelf) levelde: ik ging van zone naar zone. Zodra ik zin had om naar een andere zone te gaan ging ik gewoon lekker :)
Heb op mijn main in BFA zowat alle 3 de zones tegelijk gedaan, en aan de archievements te zien heb ik op dezelfde dag alle 3 de zones in 1x afgerond.

En dat kon toen gelukkig!

[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 29-11-2020 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Bekse schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:32:
[...]

Eens, vind dat ze het prima voor elkaar hebben!
Ik lees wel dat de storyline volgen de beste keuze is. Pas als je level 59.9 bent adviseren ze je om de willekeurige optie aan te vinden. En niet met de storyline optie level 60 in te gaan.
Ryur schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:45:
[...]

Bij alts kan je het gelukkig skippen.
Maar ik wilde bijv ook dat ik bijv Bastion kon skippen (of verder gaan) als ik in de levelrange was van de volgende gebied(en).

Nu moest ik verplicht in Bastion blijven totdat ik die (ultra saaie in mijn ogen) questchain had afgerond.
Geef mij gewoon de KEUZE waar ik wil levelen.

(Dat is dus wat ik mis, zelfs bij mijn eerste char. Ik vind dat WoW je nu teveel dingen verplicht ipv je de keuze geeft)
Op zich is Bastion wel kort en einde van Bastion valt wel mee. Vooral de eerste keer wil je toch wel even weten waarom je naar de volgende zone gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
grote_oever schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:49:
[...]
Op zich is Bastion wel kort en einde van Bastion valt wel mee. Vooral de eerste keer wil je toch wel even weten waarom je naar de volgende zone gaat.
De specifieke reden (dat Bastion in mijn ogen gewoon bagger is!) maakt niks uit.
Ik speel een RPG voor de keuzes, en ik vind gewoon dat Shadowland je (zeker voor je eerste char) te weinig/niet geeft.

Met moeite haal ik mij door de campaign zodat ik hopelijk dan wel meer keuzevrijheid krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ryur schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:53:
[...]

De specifieke reden (dat Bastion in mijn ogen gewoon bagger is!) maakt niks uit.
Ik speel een RPG voor de keuzes, en ik vind gewoon dat Shadowland je (zeker voor je eerste char) te weinig/niet geeft.

Met moeite haal ik mij door de campaign zodat ik hopelijk dan wel meer keuzevrijheid krijg.
Maar is keuzevrijheid wel de juiste woorden dan? Ik bedoel; meningen verschillen, maar vraag me af waarom je graag de keuze wilt? Je wilt toch gewoon op de tofste manier je hero's levelen? Persoonlijk heb ik liever een lange toffe questchain dan een kort saaie questchain met net zoveel XP. Volgens mij had Bastion dezelfde zone moeten worden als Valley of the 4 winds in MoP. Naar mijn mening is Bastion gewoon saai en dat zou de reden kunnen zijn om te skippen. Je krijgt bij een alt de keuze om vrije alle zones te spelen of de storyline te spelen. Maar ik las ook dat het volgen van de storyline de beste keuze is, waardoor je toch weer Bastion moet gaan doen.
Is threads of fate leveling actually any good?

Yes and no. If you don't have a class that can spam instant queue dungeons, it's cripplingly boring. The bonus objectives on the map are extremely tedious (kill one mob, get 1-2% progress). The sidequests are great, and I recommend focusing on those. The upside is that you get to test out and pick your Covenant immediately, so you get more time to play with the one Covenant ability that you want.

In terms of pure leveling SPEED, I recommend doing the campaign until 59.9 and then activating threads (this mostly applies to solo players, groups can demolish Threads objectives).

Edit: multiple people asking why you switch to Threads before 60. If you hit 60 with the campaign on, you are then forced to complete the campaign in full, including all the post-60 campaign to unlock all the features. If you switch to Threads before 60, everything is unlocked immediately and you don't have to finish anything.

[ Voor 31% gewijzigd door grote_oever op 29-11-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
grote_oever schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:00:
[...]

Maar is keuzevrijheid wel de juiste woorden dan? Ik bedoel; meningen verschillen, maar vraag me af waarom je graag de keuze wilt? Je wilt toch gewoon op de tofste manier je hero's levelen? Persoonlijk heb ik liever een lange toffe questchain dan een kort saaie questchain met net zoveel XP. Volgens mij had Bastion dezelfde zone moeten worden als Valley of the 4 winds in MoP. Naar mijn mening is Bastion gewoon saai en dat zou de reden kunnen zijn om te skippen. Je krijgt bij een alt de keuze om vrije alle zones te spelen of de storyline te spelen.
Als ikzelf had moeten kiezen, had ik liever óf de verhalen bij één zone blijvend (zoals bij de meeste afgelopen uitbereidingen) óf mij de keuze voor alles te skippen al te mogen geven.

Dan ben ik happy. Als ik een linear verhaal wil, dan pak ik wel een adventure spel en geen RPG.
--

Zou wat zijn, als ze bijv bij Cata een van de meest gehate zones Vashj'ir verplicht moest volgen om je character in te levelen.
En dat je geen keuze had om in Mt. Hyjal te levelen (wat de meeste spelers volgens mij hadden gedaan)

[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 29-11-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
shoombak schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:52:
[...]

Ik heb uit armoe mijn DH maar weggetransferred daar, weer een Alliance minder :') Zit nu op Defias Brotherhood, zijn daar nog NL guilds?
Net te vroeg gedaan:
With the launch of Shadowlands, great numbers of players have left Azeroth for the afterlife, dramatically increasing player populations on every realm. For a small number of realms, demand has been overwhelming, and we’ve been working around the clock to address issues on those realms and make the game available to the maximum number of players.

Today, we’ve enabled the Free Character Transfer service for players who have characters on high population realms that are experiencing consistent, extended queues. If this service is available on your realm, you’ll access it in the Services section of the Shop on your character selection screen for that realm.

Please note:
  • You cannot select a destination realm that also has a high population.
  • Realm to realm character transfers take time to complete, and the duration is higher when more players are using the service.
  • You cannot log in to your character until the migration has completed.
  • You cannot cancel a migration in progress.
  • Blizzard Customer Support cannot cancel a migration or speed up the migration process.
  • Character migrations are irreversible.
  • The free service may be disabled at any time, as necessary.
We strongly suggest that any players planning to use a Free Character Transfer do so as soon as possible.

Thank you very much!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie zich afvraagt hoe je kunt mounten in The Maw. (ik dus o.a. :P )
https://www.wowhead.com/n...he-corridor-creeper-mount

Je moet dus alle 8 layers van de Twisted Corridors in Torghast voltooien. Elke layer doe je zo'n uur/anderhalf uur over.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 29-11-2020 23:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DizzyWeb schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:53:
Leuk en aardig die lijst, maar meer dan de soul ash die ik nu heb ga ik gewoon niet krijgen. Net layer 2 Soulforges geprobeerd, ging hardstikke simpel tot ik bij de boss kwam. Daar ga ik never ever voorbij komen zo. Kom niet eens in de buurt.

Dus nee, ik ben na 2x layer 1 gewoon klaar in Torghast deze week.
Misschien een stomme opmerking maar je weet dat je Torghast ook in een groep kan doen ??
Ik heb upper layer 3 in een groep van 4 gedaan. Ik ging als disc (niet mijn favo-healing spec) en heb nu de ash binnen. Vooral DK's zijn awesome. Hij chainpullen in packs en als necrolord de shield opbouwen :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

sabriel schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:43:
[...]

Misschien een stomme opmerking maar je weet dat je Torghast ook in een groep kan doen ??
Ik heb upper layer 3 in een groep van 4 gedaan. Ik ging als disc (niet mijn favo-healing spec) en heb nu de ash binnen. Vooral DK's zijn awesome. Hij chainpullen in packs en als necrolord de shield opbouwen :p
Oh ja, weet ik. Had alleen niet echt iemand om mee te gaan (en las sowieso dat het met een groep zelfs moeilijker kan zijn). En ja, ik weet dat er iets als LFG bestaat, dat vermijd ik bijna net zo hard als PVP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Zeror schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:52:
Voor wie zich afvraagt hoe je kunt mounten in The Maw. (ik dus o.a. :P )
https://www.wowhead.com/n...he-corridor-creeper-mount

Je moet dus alle 8 layers van de Twisted Corridors in Torghast voltooien. Elke layer doe je zo'n uur/anderhalf uur over.
dus je wil zeggen dat een dr00d lvlen sneller is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Heb dit weekend even alle dungeons doorgelopen met een guild group, normal en heroic overgeslagen en meteen M0+ gedaan.

Uiteraard wel flink wat wipes maar zo gauw we de tactics door hadden was het goed te doen. We begonnen allemaal met een ilvl rond de 140. Ik had geluk met de loot en ben nu alweer ilvl 176, gaat lekker snel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 09:52
Ik zit nu op Dreanor, maar ik word erg chagrijnig van de que elke avond voor de server. Is er een Horde realm met ook wat Nederlandse guilds waar wel een redelijk population op zit, maar geen achterlijke ques?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Ik snap wel dat ze het deze keer zo hebben gedaan. Het verhaal gaat ook in die volgorde. Vorige twee expansions was het toch meer een eigen verhaallijn per zone.

Ik amuseer me wel. Torghast heeft me diablo III terug doen installeren trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

jordyyyys schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:33:
Ik zit nu op Dreanor, maar ik word erg chagrijnig van de que elke avond voor de server. Is er een Horde realm met ook wat Nederlandse guilds waar wel een redelijk population op zit, maar geen achterlijke ques?
Op Kazzak word het langzamerhand beter. Geen queue's meer van 4 uur, maar max een half uurtje. Hopelijk is het verleden tijd over een week.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
nou ik dacht, yes! level 60 laat ik vast een covenant kiezen en de weekly gaan doen voor de reset van morgen. Maar ik kon totaal niet vinden hoe of wat....ik dacht lekker Blizzard dat is niet heel duidelijk gedaan. Dus ik op zoek bij guides en uiteindelijk wowhead kwam ik erachter dat je dus eerst de volledige campaign moet afronden voordat je een covenant kan/mag kiezen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Nibbz schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:50:
[...]

Op Kazzak word het langzamerhand beter. Geen queue's meer van 4 uur, maar max een half uurtje. Hopelijk is het verleden tijd over een week.
Op Bloodhoof van heel de expansion nog geen queue gehad. Erg vlotte launch daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Zelfde idd met Ragnaros. Sinds de release nog geen queue gehad. Terwijl de server op high staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:26
Draenor heeft nu wel gratis character migration om dit op te lossen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:08

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Wij zitten op Doomhammer met een erg grote Horde NL guild... Nu elke avond rond de 100 man online, zitten ook al andere tweakers in. Guild heet Reddi Tsjek Waaip. Iedereen kan joinen, doen ook progress raids, social raids, keys en pvp

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

DidierB schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:11:
Zelfde idd met Ragnaros. Sinds de release nog geen queue gehad. Terwijl de server op high staat.
Alleen kun je daar niet heen transferren.

Onze guild heeft nu ook een poll lopen om te gaan switchen van server. Op dit moment is er wel een lichte voorkeur om te transferren. 21 tegen 12.

Alleen moeten we even goed kijken naar welke server als we dan overgaan. Stormscale is nu de favoriet. Want de andere keuze is overgenomen door Polen. Blood Legion.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige nadeel van de free Draenor transfer is dat je mailbox leeg moet zijn.
En om die te legen moet je eerst ............inloggen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Is op zich best logisch dat je het verhaal de eerste keer gewoon volgt, ongeacht of je dat nu leuk vind of niet.
Waar het in eerdere expansions per zone een los verhaal was is dit toch meer een overkoepelend geheel nu en dat bevalt me wel eerlijk gezegd.

Inmiddels mijn main op lvl 60, m0's en torghast allemaal gedaan, en gisteren ook nog ff Loremaster gedaan :)
Nu even kijken voor waar wat mounts droppen en die gaan doen (Sinrunner Blanchy staat iig hoog op de lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Nibbz schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:50:
[...]

Zit je in een NL guild op die realm? En is het mogelijk als casual te joinen, misschien wil ik dan transferren naar Kazzak wanneer dat mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Phaex schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:00:
[...]

Draenor heeft nu wel gratis character migration om dit op te lossen!
Migratie is alleen wel naar alleen low populated/medium populated servers.
jordyyyys schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:58:
[...]

Zit je in een NL guild op die realm? En is het mogelijk als casual te joinen, misschien wil ik dan transferren naar Kazzak wanneer dat mogelijk is.
Je hebt de laatste paar dagen niet meer gekeken in dit topic neem ik aan? :+ :+

[ Voor 40% gewijzigd door grote_oever op 30-11-2020 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
grote_oever schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:01:
[...]

Migratie is alleen wel naar alleen low populated/medium populated servers.

[...]

Je hebt de laatste paar dagen niet meer gekeken in dit topic neem ik aan? :+ :+
Ik zie het inderdaad, ja, ik probeer wel scannend te lezen maar er is veel gepost afgelopen dagen, scuzi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

jordyyyys schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:58:
[...]

Ik zit in <Fluffy Bunny Deathsquad> wat mijn vrienden guild is. Voornamelijk nederlands, maar we zullen iedereen accepten die wil (al houden we het in de gchat engels) (alleen met 7 online members, op een random avond, houd het nog niet over :( )

Alleen nog niet echt op het gewenste niveau. We hebben in WotlK echt veel geraid (net ook de server first misgelopen op ToGC), en willen dit weer oppakken in SL.

Maar naast onze guild, zijn er wel een paar echte Nederlandse guilds te vinden (althans, ik zie ze wel eens recruiten op /2).

ff character aanmaken en ff kijken wat je ziet in de /2 (kun je daarna altijd nog transferen)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
hollandnick schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:08:
[...]

Ik zou deze doorlezen als ik jou was

En dan punt 19 -> je class + spec kiezen en lezen wat icy veins erover te zeggen heeft. Schijnt dat healers nog best goed meekomen
Thanks! Die had ik nog niet gezien. Staat idd veel nuttig info in. Vind Thorgast echt wel een leuke addition to the game. Gisteren een set van powers waardoor ik bij elke totem drop hero kreeg voor 15sec zonder exhaustion, aka bijna permanent hero dus. Zo gaat het wel heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Powerblast schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:42:
[...]

Thanks! Die had ik nog niet gezien. Staat idd veel nuttig info in. Vind Thorgast echt wel een leuke addition to the game. Gisteren een set van powers waardoor ik bij elke totem drop hero kreeg voor 15sec zonder exhaustion, aka bijna permanent hero dus. Zo gaat het wel heel snel :)
Ja ik vind het als ele shaman nog niet heel moeilijk. Heb nu zowel soul forge als upper Layer 2 gehaald en ga straks layer 3 (hopelijk) completen, en dat allemaal solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
hollandnick schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:09:
[...]

Ja ik vind het als ele shaman nog niet heel moeilijk. Heb nu zowel soul forge als upper Layer 2 gehaald en ga straks layer 3 (hopelijk) completen, en dat allemaal solo
Moeilijk vind ik het ook nog niet echt. Dat klopt, maar wel plezant :).

Waar haal je nu het beste amina uit? Ik moet voor een Renown quest 1000 anima samenzoeken, maar 35 per quest schiet niet echt op vind ik :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Powerblast schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:31:
[...]

Moeilijk vind ik het ook nog niet echt. Dat klopt, maar wel plezant :).

Waar haal je nu het beste amina uit? Ik moet voor een Renown quest 1000 anima samenzoeken, maar 35 per quest schiet niet echt op vind ik :s
Ik ben er zelf nog niet heel erg mee bezig, maar ik kreeg ook 2x een epic van 250ea. Die kreeg ik van een dungeon ( wellicht de eerste van de week? )

Daarnaast idd world quests in alle zones voor 2x35ea per quest. Verder dan dat weet ik ook nog niet echt waar je snel anima vandaan haalt. Wellicht dat bij heroics en mythics meer te halen valt

Level 3 net gehaald, maar de moeilijkheidsgraad gaat toch wel een stuk omhoog. De boss is net te doen met alle CD's

[ Voor 7% gewijzigd door hollandnick op 30-11-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb helemaal geen zin om al die WQ's te doen tbh. Anima gaat langzaam inderdaad.

Ik ben geswitched naar feral ipv resto en ondervind gelijk de pijn van het queuen voor dungeons. Hij zegt 8 minuten queue maar ik wacht ondertussen al ruim 20 minuten. Zucht..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Wow Upper Reaches is echt zoveel moeilijker dan Soul Forges :o
Hoe werkt dat precies als je dat met een groep doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Aeline schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:18:
Wow Upper Reaches is echt zoveel moeilijker dan Soul Forges :o
Hoe werkt dat precies als je dat met een groep doet?
Hetzelfde als je dat met, zeg, een dungeon doet. Ik heb de tweede layer gedaan met een tank, 3 DPS en een healer, zelfs dan nog voorzichtig pullen en opletten waar je loopt etc. De traps doen ook meer pijn, dat heeft ons nog een paar onnodige deaths gekost.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ondertussen rustig verder aan het levelen en pak gelijk alle herbs en mining spots mee, hierdoor nu level 57. Momenteel net in Ardenweald aangekomen wat ik tot nu toe wel een heel mooi gebied vind. Vind tot nu toe opzicht alle gebieden waar ik ben gekomen zeer vermakelijk een mooi gemaakt.

Hoop dit weekend ergens level 60 te bereiken en direct te wat gear te gaan verzamelen.

Is er overigens op Silvermoon ( Alliance ) een leuke (social) guild ? Zoek nog een guild waar ik soms dungeon kan meedoen of een mythic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Laatst online: 13:59
Traeces schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:55:
Ondertussen rustig verder aan het levelen en pak gelijk alle herbs en mining spots mee, hierdoor nu level 57. Momenteel net in Ardenweald aangekomen wat ik tot nu toe wel een heel mooi gebied vind. Vind tot nu toe opzicht alle gebieden waar ik ben gekomen zeer vermakelijk een mooi gemaakt.

Hoop dit weekend ergens level 60 te bereiken en direct te wat gear te gaan verzamelen.

Is er overigens op Silvermoon ( Alliance ) een leuke (social) guild ? Zoek nog een guild waar ik soms dungeon kan meedoen of een mythic :)
Ik zit in de guild "Helden op klompen". Leuke sociale guild en we doen genoeg Mythics.
Grote groep nederlanders. Erg gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:53
Het is "alweer" een week geleden dat Shadowlands is gereleased. Ik hoop dat iedereen tevreden is. Zelf miste ik wel een beetje het sociale aspect tijdens het levelen en heb daarom besloten een guild aan te maken. Al gauw bleek dat er veel animo voor was/is. We zitten nu al bijna op 200 actieve members.

Mocht je nog opzoek zijn naar een sociale, aankomende raid guild? -overweeg dan om Heroes of the Alliantie te joinen op Defias Brotherhood (+ connected realms) aan de Alliance kant.

Primaire taal is Engels maar er zitten al behoorlijk wat NL-ers in.

Tot snel! :)

Engeneel - Defias Brorherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
mentalozzie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
[...]

Ik zit in de guild "Helden op klompen". Leuke sociale guild en we doen genoeg Mythics.
Wie zou ik eventueel een bericht kunnen sturen voor een invite :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Ezechiel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:32:
[...]

Hetzelfde als je dat met, zeg, een dungeon doet. Ik heb de tweede layer gedaan met een tank, 3 DPS en een healer, zelfs dan nog voorzichtig pullen en opletten waar je loopt etc. De traps doen ook meer pijn, dat heeft ons nog een paar onnodige deaths gekost.
Ik merk wel dat als je in een full group gaat het veel en veel moeilijker is dan maar in je eentje of met zijn 2en.
Heb gisterenavond eerst geprobeerd om met zijn 5en te doen maar dat faalde echt hopeloos. Daarna geprobeerd samen met mijn vriendin (zij een destruction Warlock) en ik een Frost Mage en dat ging best soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:00
mentalozzie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
[...]

Hmm ben nu 59 op mijn dk op dreanor maar heb op silvermoon nog wel een warrior rond 48. Misschien toch maar naar jullie server. Mis de gezelligheid atm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Keesknd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:07:
Het is "alweer" een week geleden dat Shadowlands is gereleased. Ik hoop dat iedereen tevreden is. Zelf miste ik wel een beetje het sociale aspect tijdens het levelen en heb daarom besloten een guild aan te maken. Al gauw bleek dat er veel animo voor was/is. We zitten nu al bijna op 200 actieve members.

Mocht je nog opzoek zijn naar een sociale, aankomende raid guild? -overweeg dan om Heroes of the Alliantie te joinen op Defias Brotherhood (+ connected realms) aan de Alliance kant.

Ligt het aan mij of is het merendeel van de Tweakers altijd alliance :P ( en zeker op Defias Brotherhood ) Misschien toch ooit weer terug naar mijn roots en een switch maken naar Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een weekje na release ben ik op het punt gekomen dat ik mijn Covenant kan gaan kiezen... :) Daar ga ik mij eens even in verdiepen, om vervolgens eens op wat mounts te gaan jagen die relatief gemakkelijk te verkrijgen zijn! :)

Edit: oh en... lol

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 01-12-2020 10:19 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
Traeces schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:14:
[...]

Wie zou ik eventueel een bericht kunnen sturen voor een invite :) ?
Iedereen van de guild kan een ginvite sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat ik voor de Venthyr covenant ga... :) Hmmmzzzz, keuzestress! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, na een week wachten kon ik gisteren eindelijk mijn eerste echte uren in SL stoppen (Draenor)
Was erg leuk :)

Wel even moeten kiezen wat ik wilde gaan spelen. Normaal kies ik altijd een "thema" per expansie om wat extra motivatie te krijgen.
Afgelopen expansie heb ik alle healers als eerste naar max level gebracht en de expansie daarvoor alle tanks al eerste.
Heb nu besloten om alle minst gespeelde specs (non meta, zeg maar) te gaan levelen.
Lijstje bestaat voorlopig uit Ret paladin, WW monk, survival hunter, enhancement shaman en daarna zie ik wel weer :)

Begonnen met de Ret.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Mijn Shadowlands ervaring wordt ook steeds beter. Nu level 1 t/m 3 Thorgast gedaan. Volgens WoWhead dropt mijn legendary item ding in Thorgast 3 (Holy Paladin), dus ik zal moeten kijken of deze layer te repeaten valt. Snap nog niet helemaal hoe alles werkt met Thorgast en legendaries, maar dat komt nog wel.

Inmiddels ook 3 mounts weten te krijgen, waaronder de kikker en wieg mount (waren makkelijk om te krijgen).

Inmiddels iLevel 174, dat gaat best snel. Paar Mythic items weten te krijgen en daarna een paar goedkope ilevel 190 items op de kop weten te tikken (inclusief de ilevel 200 Darkmoon Faire trinket).

Holy Paladin was in het begin een beetje wennen, maar met de convenant (Kyrian) ability voelt Holy Paladin als een echte goede en fijne healer. Ik heb begrepen dat de legendary die ik moet hebben ook een absorption shield op mensen plaatst als je Holy Shock op iemand cast. Dus met de Kyrian ability kan ik 5 mensen in 1 keer Holy Shocken + ze krijgen een absorption shield, erg goed dus :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diigii schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:44:
Holy Paladin was in het begin een beetje wennen, maar met de convenant (Kyrian) ability voelt Holy Paladin als een echte goede en fijne healer. Ik heb begrepen dat de legendary die ik moet hebben ook een absorption shield op mensen plaatst als je Holy Shock op iemand cast. Dus met de Kyrian ability kan ik 5 mensen in 1 keer Holy Shocken + ze krijgen een absorption shield, erg goed dus :D
De Kyrian ability schijnt ook voor Ret de beste optie te zijn maar ik zie dat (nog) niet.
Vind het maar niets eerlijk gezegd. Die vijf Judgements is wel leuk maar vaak connect hij nog geen eens met alle targets en raakt er maar 2 of zo. Zal wel een bug zijn denk ik.

Voorlopig blijft Necrolord mijn favoriet voor Ret, maar eerst maar eens lvl 60 worden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Iusedto schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:20:
[...]

De Kyrian ability schijnt ook voor Ret de beste optie te zijn maar ik zie dat (nog) niet.
Vind het maar niets eerlijk gezegd. Die vijf Judgements is wel leuk maar vaak connect hij nog geen eens met alle targets en raakt er maar 2 of zo. Zal wel een bug zijn denk ik.

Voorlopig blijft Necrolord mijn favoriet voor Ret, maar eerst maar eens lvl 60 worden :)
Vond voor me Frost DK die Kyrian niet heel speciaal. Die necrolord aanval was daarin tegen echt heel erg sterk singel target. Ben benieuwd wat ik nog krijg voor Ability's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Keesknd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:07:

Oh ik heb wel interesse! Ik ga eventjes kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Traeces schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:00:
[...]

Vond voor me Frost DK die Kyrian niet heel speciaal. Die necrolord aanval was daarin tegen echt heel erg sterk singel target. Ben benieuwd wat ik nog krijg voor Ability's :)
Ik denk dat het toch wel veel afwachten is, Blizzard kennende gaat vast en zeker wat balancing toepassen als het zover is. Ik vond Kyrian armor ook wel tof, en de mount die je krijgt ook :D daarom had ik deze gekozen. Maar de Night Fae covenant leek mij ook wel vet :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Nu twee van onze koppels (level samen met m'n man) naar level 55 gebracht. Beast Mastery Hunter en Elemental Shaman in mijn geval. Shaman speelt wel het leukste. Beide koppels zijn net aangekomen in Maldraxxus. Wel echt wat anders vergeleken met die eerste zone :D Bastion ziet er wel echt prachtig uit. Gok dat we al level 60 aantikken vroeg in de derde zone.

Onze alts willen we trouwens levelen via die alternatieve methode (die je kan kiezen zodra je een level 60 hebt die een covenant heeft gekozen), maar op welk punt komt die keuze? Met een alt zijn we nu al in Orebos namelijk; wellicht dat we dan dat punt van die keuze al voorbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
hollandnick schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:06:
[...]

Ligt het aan mij of is het merendeel van de Tweakers altijd alliance :P ( en zeker op Defias Brotherhood ) Misschien toch ooit weer terug naar mijn roots en een switch maken naar Alliance
Dat komt omdat Alliance gewoon rockt, haha 😁👌
Ik ben zelf vorige week naar deze realm overgestapt en het is flink verbeterd t.o.v. een paar jaar geleden, er zijn namelijk wat realms bijgevoegd wat er voor zorg dat o.a. de queues sneller zijn en er gewoon meer activiteiten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Diigii schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat het toch wel veel afwachten is, Blizzard kennende gaat vast en zeker wat balancing toepassen als het zover is. Ik vond Kyrian armor ook wel tof, en de mount die je krijgt ook :D daarom had ik deze gekozen. Maar de Night Fae covenant leek mij ook wel vet :D
Vind de Armor van de Venthyr echt heel vet en daarna die van de Necrolords :) Mount van de Venthyr ziet er ook heel vet uit. Eerst nog maar even level 60 worden daarna keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Keesknd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:32:
[...]

Dat komt omdat Alliance gewoon rockt, haha 😁👌
Ik ben zelf vorige week naar deze realm overgestapt en het is flink verbeterd t.o.v. een paar jaar geleden, er zijn namelijk wat realms bijgevoegd wat er voor zorg dat o.a. de queues sneller zijn en er gewoon meer activiteiten zijn.
Voor de alliance wel misschien, horde is op deze server niet heel populair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
hollandnick schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:02:
[...]

Voor de alliance wel misschien, horde is op deze server niet heel populair :P
Hmm, als ik naar de server stats kijk dan zie ik dat horde en alliance ongeveer evenveel zijn kwa aantal. Zelf heb ik dit wel kunnen bevestigen omdat ik op een druk server tijdstip naar stromwind ben gegaan en orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Keesknd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:09:
[...]

Hmm, als ik naar de server stats kijk dan zie ik dat horde en alliance ongeveer evenveel zijn kwa aantal. Zelf heb ik dit wel kunnen bevestigen omdat ik op een druk server tijdstip naar stromwind ben gegaan en orgrimmar.
dan zal het heel toevallig zijn, maar de shadowlands zones en vooral de campaign stukken kwam ik keer op keer alleen alliance tegen. Heb uiteindelijk PVP maar uitgezet omdat ik nooit kon winnen tegen lvl 60s tijdens het lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venthyr it is... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
hollandnick schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:48:
[...]

dan zal het heel toevallig zijn, maar de shadowlands zones en vooral de campaign stukken kwam ik keer op keer alleen alliance tegen. Heb uiteindelijk PVP maar uitgezet omdat ik nooit kon winnen tegen lvl 60s tijdens het lvlen
Misschien is Alliance wat meer PvP georienteerd op deze realm en horde niet. Kan per faction verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het Sanctum Reservoir (Venthyr); iemand advies wat als eerste te researchen? Kan niet echt een fijne guide vinden...

Ik neig naar de Command Table.

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 01-12-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
RustStorm schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:20:
Het Sanctum Reservoir (Venthyr); iemand advies wat als eerste te researchen? Kan niet echt een fijne guide vinden...

Ik neig naar de Command Table.
Als je genoeg anima hebt dan kun je ze alledrie gewoon doen, ze kosten 1 uur per research. Ik koos ook de command table als eerste, maargoed binnen 3 uur had ik ze dus alle drie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aeline schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:52:
[...]

Als je genoeg anima hebt dan kun je ze alledrie gewoon doen, ze kosten 1 uur per research. Ik koos ook de command table als eerste, maargoed binnen 3 uur had ik ze dus alle drie :)
Ik heb nog lang niet genoeg anima... :) 1050 as we speak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Torghast tot nu toe is wel goed gegaan. Zowel een nieuwe champion gekregen voor de command table als een legendary item: Memory of the Primal Tide Core. Nu nog uitzoeken hoe ik die kan/ga gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:38
Hier ook redelijk succesvol de eerste reset doorgekomen. Met m'n nieuwe guild alle mythics weten te clearen, daarmee 176 ilvl gehaald en Torghast ook beide towers op 3 uitgespeeld. De eerste lvl 3 clear was beetje afzien omdat ik de easymode/faceroll modus gewoon was van de eerste 2 lvls, en dus paar keer op een (te) grote groep gewoon invloog, maar toch gehaald. Daarnet de tweede tower lvl 3 gedaan en wat voorzichter gedaan en eigenlijk zonder problemen doorgekomen. 2 van die legendary dingen gekregen, maar helaas alle twee voor holy. Maargoed, dat komt nog wel. Morgen reset en dan zal ik komende week wel tijd overhouden om m'n monk eens te gaan levelen. En de week erna m'n eerste raid in jaaaren, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
Ik ben op 173 geëindigd. De upper reaches met een groep gedaan, maar omg die final boss. Het had echt geen 5 seconde langer moeten duren want dan was het mislukt.
Ik heb nu 6 legendary memories (?), maar uiteraard zijn er 5 feral/gaurdian/balance en 1 beetje algemeen. Ik ben resto :(
Nu aan het twijfelen met welke class ik eerst verder ga: demon hunter, mage of hunter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Ik loop flink achter zo te zien, zit zelf pas op 151 ilvl :P Misschien toch maar eens op zoek gaan naar een leuke guild die dungeons / mythics doet. Overigens vond ik praktisch alle bosses wel goed te doen als elemental shaman. Beide layer 3 completed

Heeft iemand trouwens enig idee waarom layer 4 nog niet beschikbaar is? Komt er misschien elke week 1 extra bij?

[ Voor 44% gewijzigd door hollandnick op 01-12-2020 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeline
hollandnick schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:45:
Ik loop flink achter zo te zien, zit zelf pas op 151 ilvl :P Misschien toch maar eens op zoek gaan naar een leuke guild die dungeons / mythics doet. Overigens vond ik praktisch alle bosses wel goed te doen als elemental shaman. Beide layer 3 completed

Heeft iemand trouwens enig idee waarom layer 4 nog niet beschikbaar is? Komt er misschien elke week 1 extra bij?
Volgende week gaan er 2 andere wings open t/m layer 3.
Ik heb overigens alle dungeons enzo buiten mijn guild om gedaan, kan makkelijk, al is het wel minder leuk misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
Aeline schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:04:
[...]

Volgende week gaan er 2 andere wings open t/m layer 3.
Ik heb overigens alle dungeons enzo buiten mijn guild om gedaan, kan makkelijk, al is het wel minder leuk misschien.
Ah dat heb ik gemist, toch nog maar even beter inlezen. Thx :) En klopt dat het met randoms ook wel te doen is, alleen vind ik het idd niet heel erg leuk. Daarnaast moet je ook maar capabele mensen zien te treffen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat blijf ik het toch vreselijk vinden om dungeons te doen. Zonder reden eruit gekickt worden. Nu al een paar keer achter elkaar. Krijg ik ook nog die Dungeon Deserter debuff (wat ook nergens op slaat dat je die krijg als je eruit gekickt wordt). Zal wel niet genoeg damage doen ofzo. Probleem heb ik al sinds cata dat ik moeite heb om mee te komen. Mensen zijn alleen nog grotere hufters geworden in WoW, lijkt het wel. Dit verpest wel mijn dungeon ervaring voor mij. Na cata heb ik weinig dungeons ook meer gedaan daardoor.

Iemand tips voor een lone wolf markmanship hunter? Ik probeer zoveel mogelijk de rotation te doen die hier op IcyVeins staat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Zeror schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:35:
Wat blijf ik het toch vreselijk vinden om dungeons te doen. Zonder reden eruit gekickt worden. Nu al een paar keer achter elkaar. Krijg ik ook nog die Dungeon Deserter debuff (wat ook nergens op slaat dat je die krijg als je eruit gekickt wordt). Zal wel niet genoeg damage doen ofzo. Probleem heb ik al sinds cata dat ik moeite heb om mee te komen. Mensen zijn alleen nog grotere hufters geworden in WoW, lijkt het wel. Dit verpest wel mijn dungeon ervaring voor mij. Na cata heb ik weinig dungeons ook meer gedaan daardoor.

Iemand tips voor een lone wolf markmanship hunter? Ik probeer zoveel mogelijk de rotation te doen die hier op IcyVeins staat.
herkenbaar echt brrrr sommige mensen in randoms ik probeer al een tijdje een leuke guild te vinden maar alleen maar de focus op M+ en raiden en dat is wat ik nou juist niet wil ik heb niet altijd tijd om meerdere uren iets te gaan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Pyr0_ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:47:
Hier ook redelijk succesvol de eerste reset doorgekomen. Met m'n nieuwe guild alle mythics weten te clearen, daarmee 176 ilvl gehaald en Torghast ook beide towers op 3 uitgespeeld. De eerste lvl 3 clear was beetje afzien omdat ik de easymode/faceroll modus gewoon was van de eerste 2 lvls, en dus paar keer op een (te) grote groep gewoon invloog, maar toch gehaald. Daarnet de tweede tower lvl 3 gedaan en wat voorzichter gedaan en eigenlijk zonder problemen doorgekomen. 2 van die legendary dingen gekregen, maar helaas alle twee voor holy. Maargoed, dat komt nog wel. Morgen reset en dan zal ik komende week wel tijd overhouden om m'n monk eens te gaan levelen. En de week erna m'n eerste raid in jaaaren, ben benieuwd!
Torghast tientallen keren gedaan, speel holy paladin en ik wil mijn legendary scoren die Holy Shock erg goed maakt. Helaas tot op heden nog niet gedropt en wordt er moedeloos van. Heb wel 3 andere gescoord (retri en prot spec) maar ik moet en zal die ene legendary voor Holy krijgen :p

Verder alle dungeons op HC gecleard en ilvl tegen de 170. Moet zeggen dat er teveel tanks en dps bij zitten die echt geen idee hebben wat ze aan het doen zijn 8)7 vandaag Necrotic Wake met een pug gedaan en de tank (warrior) pull bijna de hele eerste kamer, we whippen met zijn allen en ik word uitgescholden omdat ik niet healde.. :| Kom op zeg, je bent Rambo niet. Vervolgens kreeg ik een kick :? en laat ik het dan nog niet hebben over dps die geen meter opzij stapt bij random adds of boss fights, ook al de nodige boze reacties gehad omdat ze dood gingen.... Move your ass :F

Tot slot, vandaag ook nog een cloth BOE waist geloot (ilvl 190) die ik voor 95K heb kunnen verpatsen. Today was a good day for business 8)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick

Ik heb nog even geen idee wat "goede" dps is nu in normale / hc dungeons, maar heb je niet iets als recount? Of een andere DPS meter? Ik ben zelf altijd heel competitief dus ik eindig meestal wel in de top qua healing, maar qua DPS heb ik zelf ook altijd wel meer moeite.

Zou gewoon kijken dus hoeveel DPS doe je in mob packs, hoeveel gemiddeld bij een boss en kijk of dat prima is of niet. Zo niet dan zal er vast wel iemand zijn in de chat die kan helpen, of een guildie misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Zeror dát is dus precies de reden dat ik nog geen enkele SL dungeon ingestapt ben en mij nauwelijks met dungeons bezig houd. Regelmatig elitists die zichzelf te goed vinden om wat meer tijd door te brengen in een instance, en dus zo snel mogelijk de minst presterende kicken. Kansloos...

Zou eigenlijk een guild moeten zoeken waar ik volledig in op kan gaan en waarmee ik ook de joy van mythics kan ervaren. Maar ik ben niet goed in kiezen, dus bij een goede / leuke (!!) guild uitkomen is altijd een grote uitdaging voor mij... En dus ben ik doorgaans maar solo aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Gisteren de eerste dungeon gedaan (Necrotic Wake) en was wel leuk. Ik was volgens mij duidelijk wel de minste DPS, maar geen gezaag en er best snel door geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:17

stx

RustStorm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:55:
@Zeror dát is dus precies de reden dat ik nog geen enkele SL dungeon ingestapt ben en mij nauwelijks met dungeons bezig houd. Regelmatig elitists die zichzelf te goed vinden om wat meer tijd door te brengen in een instance, en dus zo snel mogelijk de minst presterende kicken. Kansloos...

Zou eigenlijk een guild moeten zoeken waar ik volledig in op kan gaan en waarmee ik ook de joy van mythics kan ervaren. Maar ik ben niet goed in kiezen, dus bij een goede / leuke (!!) guild uitkomen is altijd een grote uitdaging voor mij... En dus ben ik doorgaans maar solo aan het spelen.
Ik begrijp wel wat jullie zeggen, maar ik zelf heb hier nooit last van gehad en ik queue vrij veel random dungeons (40x Spires of Ascension gedaan voor legendary). Damage doen is natuurlijk een component, zorgen dat je boven tank / healer damage zit. Wellicht nog belangrijker is zorgen dat je je utility gebruikt, dus interupten, stunnen etc.. en uiteraard niet in elke spell staan die de boss jouw kant op cast.

De rotation voor je dps is een kwestie van muscle memory trainen van je brein.
Wat je kan doen is een tijdje Hekili gebruiken (https://www.curseforge.com/wow/addons/hekili) om je hierbij te helpen; ik zou zelf de addon gebruiken om op dummies te trainen, omdat het tijdens dungeons teveel afleid van wat er gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:26
Ik had gisteren twitch even opgestart op de addons te updaten maar dit zit er nu niet meer in. Gebruiken jullie nu Overwolf of hebben jullie een tip voor een andere goede en simpele tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online

Geloof me Wow community valt echt reuze mee als je FIFA gewend ben. Wat een rotte / zielige personen zitten er op die game :) Ook de reden waarom ik weer Wow ben gaan spelen veel relaxer en fijner spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:17

stx

Tribunus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:11:
Ik had gisteren twitch even opgestart op de addons te updaten maar dit zit er nu niet meer in. Gebruiken jullie nu Overwolf of hebben jullie een tip voor een andere goede en simpele tool?
https://wowup.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Hoe bevalt Shadowlands zover bij de Tweakers?
Welke (pvp) server is een aanrader / lekker actief ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik gebruik gewoon Overwolf. Werkt exact hetzelfde. :)

@Lasteraar Mij bevalt SL tot nu toe uitstekend. Ben lekker casual bezig, maar ook als je casual bezig bent is alles tot nu toe prima te doen! HEeft me een weekje gekost om level 60 te worden en te komen tot een Covenantkeuze. Nu lekker bezig met de dagelijkse dingen; heb alleen wel een gevoel dat er een hoop "moet" gebeuren. Mar dat zal vast wel meevallen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier al gekeken: topicstart ?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 02-12-2020 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

hollandnick schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:38:
[...]

Ik heb nog even geen idee wat "goede" dps is nu in normale / hc dungeons, maar heb je niet iets als recount? Of een andere DPS meter? Ik ben zelf altijd heel competitief dus ik eindig meestal wel in de top qua healing, maar qua DPS heb ik zelf ook altijd wel meer moeite.

Zou gewoon kijken dus hoeveel DPS doe je in mob packs, hoeveel gemiddeld bij een boss en kijk of dat prima is of niet. Zo niet dan zal er vast wel iemand zijn in de chat die kan helpen, of een guildie misschien?
Tuurlijk heb ik die wel, maar daar staat ik me niet blind op. Wat mij gewoon opvalt is dat men doodleuk de tactics niet kent, blijven staan in shizzle op de grond die schade per second doen of healing absorberen en vervolgens gaan klagen dat ze teveel damage krijgen en soms dood gaan.

A dead dps is no dps 😉

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
hollandnick schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:45:

Wij zijn pas level 106 :P en 105 op alts. Maar we begonnen laat en zitten midden in een verhuizing, dus minder speeltijd. En we focussen ons liever op meerdere characters tegelijk voor afwisseling. Maar we gaan ook niet voor mythic raids of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
RustStorm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:06:
[...]

Ik gebruik gewoon Overwolf. Werkt exact hetzelfde. :)

@Lasteraar Mij bevalt SL tot nu toe uitstekend. Ben lekker casual bezig, maar ook als je casual bezig bent is alles tot nu toe prima te doen! HEeft me een weekje gekost om level 60 te worden en te komen tot een Covenantkeuze. Nu lekker bezig met de dagelijkse dingen; heb alleen wel een gevoel dat er een hoop "moet" gebeuren. Mar dat zal vast wel meevallen. :)
Heb sinds WOTLK niet meer gespeeld maar overweeg het weer. Heb alleen niet zoveel tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
SL is zeker nog nergens in de aanbieding he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
Aan het dungeon verhaal zitten twee kanten.

Direct leaven na 1-2 wipes is ook kansloos, maar iemand die signed voor een HC/Mythic moet toch echt wel wat DPS kunnen doen en de tactics een klein beetje weten na 2-3 wipes.

Als je bijvoorbeeld niet eens de moeite neemt om DBM of Recount (kan je zien hoeveel dps je ziet) te installeren en je te verdiepen in je class (welke rotation moet ik gebruiken) dan wordt het allemaal wel lastig.

Zelf ben ik ook echt niet de beste (ontwijk te weinig) maar heb wel alle mythics gedaan zonder dat ik eruit gekickt ben.

Mocht het echt allemaal niet lukken, maak dan een eigen groep aan en zeg er duidelijk bij dat je vrij nieuw ben of niet zo goed :) Wellicht is dat een idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
mentalozzie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:48:
Aan het dungeon verhaal zitten twee kanten.

Direct leaven na 1-2 wipes is ook kansloos, maar iemand die signed voor een HC/Mythic moet toch echt wel wat DPS kunnen doen en de tactics een klein beetje weten na 2-3 wipes.

Als je bijvoorbeeld niet eens de moeite neemt om DBM of Recount (kan je zien hoeveel dps je ziet) te installeren en je te verdiepen in je class (welke rotation moet ik gebruiken) dan wordt het allemaal wel lastig.

Zelf ben ik ook echt niet de beste (ontwijk te weinig) maar heb wel alle mythics gedaan zonder dat ik eruit gekickt ben.

Mocht het echt allemaal niet lukken, maak dan een eigen groep aan en zeg er duidelijk bij dat je vrij nieuw ben of niet zo goed :) Wellicht is dat een idee.
Ik deel deze mening ook wel eigenlijk. Kan er zelf vrij vaak ook niet goed tegen als mensen het weten te presteren minder DPS te doen dan een tank ( en niet een tank met vrij hoge dmg ). Maar ik ben ook niet zo om ze gelijk te kicken, daar vote ik meestal pas voor als je echt merkt dat je een boss niet verder komt doordat de DPS gewoon niet hoog genoeg is. Of dat ze constant in aoe effects blijven staan en mij dan als healer de schuld geven omdat ik niet goed oplet....ja sorry maar na een tijdje laat ik sommige ook gewoon dood gaan als ze constant in aoe blijven staan en maar verwachten dat ik na elk gevecht door al mijn mana ben.

Iedereen moet leren natuurlijk, maar op een gegeven moment kan je wel bepaalde verwachtingen hebben. Zeker met HC+
Alwayshappyz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:26:
[...]

Wij zijn pas level 106 :P en 105 op alts. Maar we begonnen laat en zitten midden in een verhuizing, dus minder speeltijd. En we focussen ons liever op meerdere characters tegelijk voor afwisseling. Maar we gaan ook niet voor mythic raids of iets dergelijks.
Ik vind juist dat 1 character bijhouden met van alles en nogwat al teveel tijd kost :X laat staan meerdere characters haha :P Maar ik ben dan ook al een aantal jaar niet heel actief geweest met spelen, dus wss is het gewenning O-)

[ Voor 25% gewijzigd door hollandnick op 02-12-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ach, ik zag het voornamelijk met pugs op De Other Side.
Vooral Mueh'zala is daar een enorm knelpunt voor veel groepen omdat ze simpelweg portals niet pakken en dan geoneshot worden :)
Ook letten op de acties van de boss wordt nogal overgeslagen wat allemaal resulteert in onnodige damage op een gevecht dat echt helemaal niet zo moeilijk is :)
Ben dan ook meer van het voorlichten dan van het meteen kicken bij dergelijke gevechten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 16:38

RustStorm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:55:

Ik begrijp jullie.
Ik kom uit de wotlk tijd, toen het (denk ik!) allemaal nog wel goed meeviel. in MoP exact hetzelfde meegemaakt. zonder boe of ba gekicked worden, zelfvertrouwen kwijt, en gewoon gestopt met dungeons te draaien. Pas in (late) BFA teruggekomen, en door de schrik van hetzelfde tegen te komen "he noob in je questing gear, waarom doe je zo'n slechte dps tov onze full mythic raiding gear? *kick*" enkel en alleen quests en World quests gedaan in bfa.

Getransferred naar Doomhammer (staat/stond marked als new player realm) omdat er een paar tweakers op die realm zitten (guild: Reddi Tsjek Waaip, volledig NL/BE), en in SL ineens de start meegenomen.
Gevolg; alle dungeons op hc gedaan, en ondertussen heb ik ze op m0 allemaal kunnen tanken. Het gevolg is ilvl ~175 gear, en ik sta opnieuw aardig mn mannetje.

Ik ben er zeker van dat jullie welkom zijn in deze guild (ik zit er zelf nog niet zolang in, kan niet meespreken over raiding) moesten jullie durven/willen overwegen om te realm transferren.
Als je eens HC/M0 dungeons willen meedraaien, poke me maar op b.net: Xistance#2286 ; dan neem ik je wel eens mee als tank. Het enige dat ik vraag is je gezond verstand & niet in het vuur te gaan staan ;)

Voor die vele elitist ei**ls die er rondlopen zijn er ook een heel pak die het wel goed bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xistance schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:15:
[...]

[...]

Ik begrijp jullie.
Ik kom uit de wotlk tijd, toen het (denk ik!) allemaal nog wel goed meeviel.
Het hele gezeik is begonnen in WotLK met gearscore toen. Vanaf Cata ging het verder met ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeeeeee
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-07-2024
Mijn ilvl in Cata was fantastisch maar ik bakte er niks van in Heroic Dungeons bij de release
Ik klikte toen alle abilities netjes met de muis aan...

Heeft iemand trouwens een dungeon guide met alle shortcuts/packs die je kan skippen erop? Werd er op aangesproken dat ik geen shortcut nam in Plaguefall na de 1e boss, maar geen idee welke shortcut bedoeld werd.
Pagina: 1 ... 4 ... 65 Laatste