Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 152 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 46.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Je interperteerd de post precies zoals het jouw uitkomt om zo zonder reden iemand aan te vallen voor eigen voldoening. Neem een hond ofzo maar doe dat niet op je mede mens en zeker niet op degene die de moeite heeft genomen JOUW probleem te lezen en OOK nog de moeite nam om daar een reactie/mening over te geven. Om dan op die manier te reageren is erg ondakbaar en onrespect vol.

[...]

kazzak staat ook zeker op me lijstje. laat die nou ook die uber vette staf droppen ^^
lief dat je voor me opkomt maar goed..

mijn berichten komen vaak door mn eigen woorden uiteindelijk verkeerd over. dat is mijn eigen fout.. als ik zeg dat ze het goed fout doen, bedoel ik niet per se dat ze lomp zijn, maar meer dat ik het niet kan begrijpen, omdat het opzich appeltje eitje moet zijn..

maar goed. zoals anderen zeggen, je speelt het zoals je zelf wil.

Omdat ik eidenlijk die-hard zou willen zijn, maar de tijd niet heb, verwacht ik het blijkbaar soms van mensen. maar goed.. ieder zn meug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5YxZ7luoQXw]

Mijn filmpje :D. Tips zijn welkom ofc.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 19-03-2008 00:33 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
You wave at Trollimmie.
Trollimmie sighs at you.
Trollimmie sighs at you.

Feel the love! TIC was sowieso erg schattig buiten MH! <333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
SMulTiE schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:42:
You wave at Trollimmie.
Trollimmie sighs at you.
Trollimmie sighs at you.

Feel the love! TIC was sowieso erg schattig buiten MH! <333
Denial nubs buiten! we zijn met meer, kill kill kill !
shoosh.... oh fek een rogue
sommeg een smulltie
/sigh
hmmmmm, waarom zie ik geen emotes
/sigh
*scrolled naar beneden*

ah, duidelijk : P

de verleiding was btw wel groot smul : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:15:
Wanneer was patch 2.3 ook al weer uitgekomen?

Iemand die nog een leuk 2v2 druid warrior fimpje weet?
www.warcraftmovies.com. Staan er zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:25

vhal

ಠ_ಠ

Vraagje:

Mijn 2v2 team heeft gister tot 0.50 12 matches gespeeld. Daarvan had ik er 7 en mijn partner 3. Aangezien hij nog 1 match nodig had om aan de 30% te komen moesten we nog 1 match spelen. (Hij had namelijk zijn character per ongeluk uit zijn team gegooid..).
Dus we spelen rond 0.57 het laatste potje, die we overigens verloren, en drukte op "Leave Arena" rond 0.59. Het duurde een eeuwigheid voordat ik weer in Shattrah terecht kwam (loading screen bleef hangen). Waarschijnlijk had dit iets te maken met een 'reset'.
Vervolgens heb ik mijn 2v2 scherm bekeken en ik kwam tot de ontdekking dat alles gereset was. Beide hebben maar 1 potje gespeeld, maar bij "Played this week" stonden er toch 13 games. En mijn arenapunten zijn sinds gisternacht nog steeds hetzelfde. Vanochtend kon ik niet inloggen vanwege de offline servers (onderhoud)

I'm confused now. Krijg ik toch mijn 300 punten, of is het een kwestie van jammer maar helaas?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:53:
[...]

Denial nubs buiten! we zijn met meer, kill kill kill !
shoosh.... oh fek een rogue
sommeg een smulltie
/sigh
hmmmmm, waarom zie ik geen emotes
/sigh
*scrolled naar beneden*

ah, duidelijk : P

de verleiding was btw wel groot smul : P
Ik stond in PvP gear, not a chance dat je me had gekilled voor ik binnen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
deadsy33 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:22:
Vraagje:

Mijn 2v2 team heeft gister tot 0.50 12 matches gespeeld. Daarvan had ik er 7 en mijn partner 3. Aangezien hij nog 1 match nodig had om aan de 30% te komen moesten we nog 1 match spelen. (Hij had namelijk zijn character per ongeluk uit zijn team gegooid..).
Dus we spelen rond 0.57 het laatste potje, die we overigens verloren, en drukte op "Leave Arena" rond 0.59. Het duurde een eeuwigheid voordat ik weer in Shattrah terecht kwam (loading screen bleef hangen). Waarschijnlijk had dit iets te maken met een 'reset'.
Vervolgens heb ik mijn 2v2 scherm bekeken en ik kwam tot de ontdekking dat alles gereset was. Beide hebben maar 1 potje gespeeld, maar bij "Played this week" stonden er toch 13 games. En mijn arenapunten zijn sinds gisternacht nog steeds hetzelfde. Vanochtend kon ik niet inloggen vanwege de offline servers (onderhoud)

I'm confused now. Krijg ik toch mijn 300 punten, of is het een kwestie van jammer maar helaas?
Jij krijgt sowieso je punten volgens mij? Minimaal 10 rondes gespeeld door t team, jij hebt meer dan 30% ervan meegedaan. Vraag is of je partner zijn punten ook krijgt.

Edit: AP worden niet voor iedereen om precies 1 uur 's nachts verwerkt

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
ImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:09:
[...]

Scorch cast time: 1.5 seconde
Global Cooldown: 1.5 seconde

ergo: geen vertraging tenzij je echt spellhaste aan het stacken geweest bent.
nee het is mijn alt dus echt veel gear krijg ik niet, vooral ook omdat ik altijd moet tanken, omdat andere tanks vaak ZA overslaan. Terwijl de healers/dps daar wel regelmatig alts mee naartoe nemen. Ik heb dus nu full spellfire, spellstrike, nimble tought bracers en shoulders. Ben al een tijdje aan het kijken voor het pattern van boots of blasting.

en ik heb natuurlijk quariman's eye, deze verhoogt oook je haste rating (tot 320 geloof ik) deze wordt dus veel beter na de patch omdat die dan tijdelijk ook je global cooldown verlaagd.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
cWaVe1 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:39:
[...]

En daar zit je nou net mis... :)
Patch 2.4 geeft natuurlijk enorm veel welfare epics voor alles met een hartslag en sommige (hardcore) raiders zijn daar boos om, teleurgesteld etc. Maar als je een MMORPG voor gear speelt.... dan ben je fout bezig en dat gaat in huilen eindigen. 2.4 is gewoon de pre-expansion patch
-->easy gear voor iedereen.
Als ik naar de prijzen kijk van die nieuwe items vind ik ze toch niet zo gemakkelijk te krijgen.
Je moet toch al behoorlijk wat badges ophoesten en daar kruipt toch veel tijd in? Dit bedoel ik dus niet negatief of zo, het is gewoon een vaststelling :).

Wat ik wel verkeerd vind aan die lading nieuwe items is dat de meeste crafting professions weer
min of meer buiten spel worden gezet. Ik zit zelf al te denken of ik voor mijn verse rogue LW al dan niet zou moeten levellen, aangezien ik vrij eenvoudig drie evenwaardige armor stukken bij elkaar kan spelen via instances/pvp. Ik vermoed dat dit voor blacksmithing en tailoring ook zo zal zijn.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Jaja, na 1 jaar niet ge-wowt te hebben heb ik toch uiteindelijk besloten om weer te gaan spelen, vanaf eind april ben ik weer te vinden, word een pvp Lock (is reeds 90% besloten dat dit ook een pvp realm word) blijf wel me toons Denko en Denkoyugo op aggramar houden....alleen ze zullen niet veel actie zoals vroeger meemaken gok ik.

Zijn er nog mensen hier actief op aggy? (oud Dutch council zelfs? :P )

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:47:
[...]

nee het is mijn alt dus echt veel gear krijg ik niet, vooral ook omdat ik altijd moet tanken, omdat andere tanks vaak ZA overslaan. Terwijl de healers/dps daar wel regelmatig alts mee naartoe nemen. Ik heb dus nu full spellfire, spellstrike, nimble tought bracers en shoulders. Ben al een tijdje aan het kijken voor het pattern van boots of blasting.

en ik heb natuurlijk quariman's eye, deze verhoogt oook je haste rating (tot 320 geloof ik) deze wordt dus veel beter na de patch omdat die dan tijdelijk ook je global cooldown verlaagd.
Klopt, quagmarins eye is leuk voor een arcane missile spec.

Ik raad je dan ook die badge trinket aan + blessings deck te halen. Veel betere trinket combo zal je niet krijgen, tenzij je de trinket van hex lord kan looten of de trinket van illidan :P

Maar fireball >>>>>>>>>>>>>> scorch.

We hebben btw een mage die een 2 x fireball 1 x fireblast rotatie aanhoud... jammer dit : P
Denko schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:00:
Jaja, na 1 jaar niet ge-wowt te hebben heb ik toch uiteindelijk besloten om weer te gaan spelen, vanaf eind april ben ik weer te vinden, word een pvp Lock (is reeds 90% besloten dat dit ook een pvp realm word) blijf wel me toons Denko en Denkoyugo op aggramar houden....alleen ze zullen niet veel actie zoals vroeger meemaken gok ik.

Ik heb ooit in trucido fulgis gezeten. Meeste fun in WoW totdat het op het eind in elkaar zakte. Was natuurlijk ook allemaal nieuw.

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 19-03-2008 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ook 2 maal meegemaakt dat arena points niet geupdate werden en ik volledig wow af moest sluiten en opnieuw op moest starten alvorens ik de verandering zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:00:
[...]

Als ik naar de prijzen kijk van die nieuwe items vind ik ze toch niet zo gemakkelijk te krijgen.
Je moet toch al behoorlijk wat badges ophoesten en daar kruipt toch veel tijd in? Dit bedoel ik dus niet negatief of zo, het is gewoon een vaststelling :).
Dit vind ik dus ook :) Het is niet zo vreselijk makkelijk als sommige mensen beweren of lijken te denken. (en dan bedoel ik niet alleen hier hoor maar je hoort het overal) Voor zo'n setje heb je toch een stuk of 400 badges nodig. Hoe je het ook wend of keert daar gaat sowieso een hoop tijd in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

[...]

Wat ik wel verkeerd vind aan die lading nieuwe items is dat de meeste crafting professions weer
min of meer buiten spel worden gezet. Ik zit zelf al te denken of ik voor mijn verse rogue LW al dan niet zou moeten levellen, aangezien ik vrij eenvoudig drie evenwaardige armor stukken bij elkaar kan spelen via instances/pvp. Ik vermoed dat dit voor blacksmithing en tailoring ook zo zal zijn.
Bij taiilooring en weaponsmith valt dit wel mee. De tailoor sets zijn over het algemeen beter dan tier 4. En de weps van weaponsmiths zijn ook erg luek. Van andere specs bs weet ik niet
Anoniem: 237912 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:10:
[...]
Dit vind ik dus ook :) Het is niet zo vreselijk makkelijk als sommige mensen beweren of lijken te denken. (en dan bedoel ik niet alleen hier hoor maar je hoort het overal) Voor zo'n setje heb je toch een stuk of 400 badges nodig. Hoe je het ook wend of keert daar gaat sowieso een hoop tijd in zitten
Als je de kwaliteit van de nieuwe items bekijkt, zie je dat het vash/keal maybe hyal kwaliteit is. Wat je moet doorstaan om normal zulke items te krijgen weten we allemaal en vind ik 150 badges zeker wel makkelijk te krijgen in vergelijken. Voor niks gaat de zon op!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-03-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:21:
[...]

bij taiilooring en weaponsmith valt dit wel mee. de tailoor sets zijn over het algemeen beter dan tier 4. en de weps van weaponsmiths zijn ook erg luek. van andere specs bs weet ik niet
eigenlijk van alle craft sets zijn de epic items erg mooi voor bv leatherworking of engineer krijg je ook een paar leuke items.

[...]

Als je de kwaliteit van de nieuwe items bekijkt, zie je dat het vash/keal maybe hyal kwaliteit is. Wat je moet doorstaan om normal zulke items te krijgen weten we allemaal en vind ik 150 badges zeker wel makkelijk te krijgen in vergelijken. Voor niks gaat de zon op!
voor niks gaat de zon op is wel een beetje nutteloze opmerking he. Zeker als je bedenkt dat 150-200 badges behoorlijk wat uur werk is. misschien wel net zoveel uur als je normaal in een raid groep zou besteden om tot vashj / keal te komen, dat niet iedereen het geluk heeft of de juiste tijden werkt voor een raid groep is dan dus jammer.

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 19-03-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
[...]

Wat dit betreft tja mensen die al een tijd MH/BT farmen zullen het idd pis easy vinden om die badges op te hoesten dit komt omdat ze die al lang niet meer hebben uitgegeven en er dus alleen maar meer bij komen dus ja als jij al 3 a 4 maanden high end raiding aan het doen bent heb je shit loads aan badges waar je al die tijd niks mee kon (en met de nieuwe patch denk ik dan ook niet).

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ErwienO schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:27:
[...]

Wat dit betreft tja mensen die al een tijd MH/BT farmen zullen het idd pis easy vinden om die badges op te hoesten dit komt omdat ze die al lang niet meer hebben uitgegeven en er dus alleen maar meer bij komen dus ja als jij al 3 a 4 maanden high end raiding aan het doen bent heb je shit loads aan badges waar je al die tijd niks mee kon (en met de nieuwe patch denk ik dan ook niet).
Nethers/vortexes maken en verkopen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Bij taiilooring en weaponsmith valt dit wel mee. De tailoor sets zijn over het algemeen beter dan tier 4. En de weps van weaponsmiths zijn ook erg luek. Van andere specs bs weet ik niet

[...]

150 badges.. Heb je wel eens een heroic gedaan de laatste tijd? je krijgt tijdens de daily 6 badges ofzo. Normaal 4. Met een heroic ben je toch al gauw anderhalf uur bezig. Dat is dus 3 uur per 10 badges. 150 badges is 45 uur werk. Is dat nou zo'n easy epic..? En als je kara gaat clearen voor badges heb je er misschien wel 20 in 3 uur maar dan ben je nog 6 - 7 week bezig ivm met de reset. Het is niet zo easy en snel als wordt gezegd. Echt niet. De learning curve is alleen verdwenen.

En wat dan nog als niet hardcore raiders ook goede items hebben. MH en BT komen ze toch niet in. Ze zullen er wat sneller mee door heroics gaan. Het is ook niet dat ze de zelfde items krijgen als iemand die wel in MH/BT rondloopt. Het heeft een compleet andere naam en ziet er niet half zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:02:
[...]

Klopt, quagmarins eye is leuk voor een arcane missile spec.

Ik raad je dan ook die badge trinket aan + blessings deck te halen. Veel betere trinket combo zal je niet krijgen, tenzij je de trinket van hex lord kan looten of de trinket van illidan :P

Maar fireball >>>>>>>>>>>>>> scorch.

We hebben btw een mage die een 2 x fireball 1 x fireblast rotatie aanhoud... jammer dit : P

[...]

Ik heb ooit in trucido fulgis gezeten. Meeste fun in WoW totdat het op het eind in elkaar zakte. Was natuurlijk ook allemaal nieuw.
normala doe ik(op bosses) 5x scorch 9x fireball(soms 10 als spellhaste procced) scorch en weer 9 fireballs. Fireblast gebruik ik zo veel mogelijk op trash omdat zeker als de dps goed is je amper de tijd hebt om 2 (dat lukt nog wel) maar zeker geen 3 fireballs te doen.

Omdat ik mijn hit wel wil houden moet ik daar nog goed opletten (nu 167 dus dat is bijna perfect).Illdan loot krijg ik nooit, maar hex lord moet misschien wel ooit lukken.

Ik ben nu aan het sparen voor betere boots of betere ringen. Liefst met + hit zodat ik wat gems kan wisselen voor + dmg.

en haste is echt niet zo slecht als jij het voorschoteld, hoe minder ik scorch hoef te doen hoe beter, dat is namelijk alleen maar voor de debuff.

gister wel leuk HC botanica gedaan. we hadden een pvp priest en een tank met 12k(nog niet) ub hit points. Toch geen enkele wipe gehad :D. Wel moest de lock ineens weg voor de laaste baas, gelukkig hielp een guildie ff mee, dat was een main mage dus die boss ging zo neer. Nu nog een keer mechanar in om het tweede deel van de arca key te halen dat is toch wel handig.

[ Voor 17% gewijzigd door Kevinp op 19-03-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:47:
[...]

normala doe ik(op bosses) 5x scorch 9x fireball(soms 10 als spellhaste procced) scorch en weer 9 fireballs. Fireblast gebruik ik zo veel mogelijk op trash omdat zeker als de dps goed is je amper de tijd hebt om 2 (dat lukt nog wel) maar zeker geen 3 fireballs te doen.

Omdat ik mijn hit wel wil houden moet ik daar nog goed opletten (nu 167 dus dat is bijna perfect).Illdan loot krijg ik nooit, maar hex lord moet misschien wel ooit lukken.

Ik ben nu aan het sparen voor betere boots of betere ringen. Liefst met + hit zodat ik wat gems kan wisselen voor + dmg.

en haste is echt niet zo slecht als jij het voorschoteld, hoe minder ik scorch hoef te doen hoe beter, dat is namelijk alleen maar voor de debuff.

gister wel leuk HC botanica gedaan. we hadden een pvp priest en een tank met 12k(nog niet) ub hit points. Toch geen enkele wipe gehad :D. Wel moest de lock ineens weg voor de laaste baas, gelukkig hielp een guildie ff mee, dat was een main mage dus die boss ging zo neer. Nu nog een keer mechanar in om het tweede deel van de arca key te halen dat is toch wel handig.
Oh, maar dat zie je verkeerd, gifv haste! Ik bedoel eigenlijk alleen dat die trinket erg leuk is voor AM spam. Afgezien van dat issie ook leuk voor de 9 fireball 1 scorch of de frost bolt spam. Tot je natuurlijk die 2 eerder genoemde trinkets hebt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:46:
[...]

150 badges.. Heb je wel eens een heroic gedaan de laatste tijd? je krijgt tijdens de daily 6 badges ofzo. Normaal 4. Met een heroic ben je toch al gauw anderhalf uur bezig. Dat is dus 3 uur per 10 badges. 150 badges is 45 uur werk. Is dat nou zo'n easy epic..? En als je kara gaat clearen voor badges heb je er misschien wel 20 in 3 uur maar dan ben je nog 6 - 7 week bezig ivm met de reset. Het is niet zo easy en snel als wordt gezegd. Echt niet. De learning curve is alleen verdwenen.

En wat dan nog als niet hardcore raiders ook goede items hebben. MH en BT komen ze toch niet in. Ze zullen er wat sneller mee door heroics gaan. Het is ook niet dat ze de zelfde items krijgen als iemand die wel in MH/BT rondloopt. Het heeft een compleet andere naam en ziet er niet half zo mooi uit.
Dat zeg ik dus, ze zijn inderdaad niet makkelijk te krijgen. Maar een stuk makkelijker dan van kara je naar mh/bt te moeten werken. En met dat in me aqchterhoofd vind ik een prijs van 150 badges best redelijk. En ik doe 1 maal per week kara en ongeveer 4/5 keer per week daily heroic. Dat is dus 22+ 5*6= 22+30= 52 dus 3 weekjes farm... Het is echt een kwestie of je het ervoor over hebt. Net als 2 maanden farmen voor een epic flyer? Ik denk dat dit juist het spel zo luek maakt, iedereen kan het spelen zoals hij zelf wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Gistere was mijn lucky day :D

Pattern: Boots of Blasting
Pattern: Belt of Blasting

Beide op 1 avond mogen loote :D, daar ging me dkp waardoor ik me T5 Gloves en T5 Broek gemist heb maar ik denk dit een net zo leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:05:
Gistere was mijn lucky day :D

Pattern: Boots of Blasting
Pattern: Belt of Blasting

Beide op 1 avond mogen loote :D, daar ging me dkp waardoor ik me T5 Gloves en T5 Broek gemist heb maar ik denk dit een net zo leuk is :)
hmm ik beb persoonlijk patterns nog nooit op dkp gezien ^^ maar GZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:07:
[...]

hmm ik beb persoonlijk patterns nog nooit op dkp gezien ^^ maar GZ!
Naja moet ook zeggen het eigenlijk niet de bedoeling was, maar omdat ik ze zo graag wilden had de rest zoiets van ok maar kost je wel je dkp

en Dank u :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

/wave

Ik speel op Aggramar :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 255949 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:32:

Heb jij wel een getanked dan als paladin (iets anders dan dungeons/heroics)? Hier komt echt wel watmeer bij kijken dan alleen deze 4 knoppen. Zelf heb ik ongeveer 12 knoppen die ik toch wel allemaal gebruik, hier zitten mijn heals nog niet eens bij.
Ten eerste alle seals -> wisdom, light, crusader etc. om jezelf en de raid te buffen. Seal of Rightheousnes voor een wat threat upkeep, seal of blood voor bij pull(deze kan niet missen), avenger's shield. Daarnaast Avenging Wrath als er snel veel threath nodig is.

Ik kan zo 101 situaties opsommen waarbij deze beperkte visie niet van toepassing is. Paladin healen, das pas een eitje... En ja ik heb dat ook gedaan, tot Vashj en Kael, in mijn tank spec heb ik nog 1700 healing dus ik weet ook wel hoe dit werkt :)
Als of 1700 healing iets zecht over je skill. Zeker als tank zou je moeten weten dat niet iedere healer dezelfde skill heeft, los van welke class hij speelt. Oh, en als het om het aantal knoppen gaat gebruik ik ca 25 spells en moet daarnaast 25 spelers selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Dat zeg ik dus, ze zijn inderdaad niet makkelijk te krijgen. Maar een stuk makkelijker dan van kara je naar mh/bt te moeten werken. En met dat in me aqchterhoofd vind ik een prijs van 150 badges best redelijk. En ik doe 1 maal per week kara en ongeveer 4/5 keer per week daily heroic. Dat is dus 22+ 5*6= 22+30= 52 dus 3 weekjes farm... Het is echt een kwestie of je het ervoor over hebt. Net als 2 maanden farmen voor een epic flyer? Ik denk dat dit juist het spel zo luek maakt, iedereen kan het spelen zoals hij zelf wilt!
Ik denk dat Blizz ook een beetje in het achterhoofd heeft dat in vanilla WoW 99% van de spelers nooit een voet in Naxx heeft gezet. Het is redelijk moeilijk om nu nog een guild te vinden die je wil attunen voor MH/BT en je mee wil nemen naar Sunwell. En dat ze om deze reden nu alle content toegankelijk willen maken op een 'makkelijke manier' mits de speler er tijd in wil steken. Ik vind het een goede zaak in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Als je dan ook voor alle dailies 6 badges kreeg zou het mooi zijn. Maar bv die irritante crypts is niet de moeite. Ik haat het ook dat het telkens BM of arcatraz is dat zijn er 2 die ik niet de moeite vind voor een paar snelle badges.
Shattered hands met 7 badges of mech met 6 zijn wel heerlijk.

Gisteren avond met ouwe guildmaatjes (tegenwoordig allemaal verspreid) een kara run gedaan voor old times sake en we hadden er flink de sokken in en hebben heb in 2.51 gecleared en dan verspeelde we nog de nodige tijd met loot. Toch grappig dat we hem voorheen in 4 uur nog niet clearde zo zie je toch dat het allemaal wat makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Ik ben mijn warrior zat, hij is wel leuk maar ik wil een class die wat meer kan.. Ik wil namelijk heel graag healen, in PvP/PvE dus nu twijfel ik tussen een Druid en Paladin dit omdat ze heel divers zijn, ze kunnen tanken en healen.. Dus als ik een keer iets anders wil kan ik gewoon respeccen.

Any thoughts on Pala vs Druid? Ze lijken me allebei even tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Ik zat een beetje met een idee. Op dit moment is het vrij lastig om voor sommige instances groepen bij elkaar te krijgen, ik bedoel dan de lagere instances. Hierdoor mis je als relatief nieuwe speler veel content. Zou het niet mogelijk zijn om met een aantal man een guild op te starten en zo zoveel mogelijk instances doen om de alle content te zien en samen te lvlen?

Zijn er mensen die zin hebben om te rerollen of nieuwe spelers te hier zin in hebben?

Het schoot me vanochtend in de trein te binnen en het leek me opzich wel leuk. Heb alleen totaal geen idee of er intresse is of dat het uberhaupt haalbaar is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 237912 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:46:
[...]

Het zal sterk van je class afhangen en uiteraard van de gear die je al hebt, ik heb nog geen stap in MH/BT gezet maar zo geweldig zijn de meeste nieuwe badge items niet voor mij. Waarschijnlijk ga ik alleen voor de healing mace en de healing ring. Namen en looks interesseren me niet zo, maar de T6 set bonus is wel erg lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daroy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:43:
Ik zat een beetje met een idee. Op dit moment is het vrij lastig om voor sommige instances groepen bij elkaar te krijgen, ik bedoel dan de lagere instances. Hierdoor mis je als relatief nieuwe speler veel content. Zou het niet mogelijk zijn om met een aantal man een guild op te starten en zo zoveel mogelijk instances doen om de alle content te zien en samen te lvlen?

Zijn er mensen die zin hebben om te rerollen of nieuwe spelers te hier zin in hebben?

Het schoot me vanochtend in de trein te binnen en het leek me opzich wel leuk. Heb alleen totaal geen idee of er intresse is of dat het uberhaupt haalbaar is.
mij lijkt het niets, ik denk dat meer mensen naar 70 willen levelen dan een instance doen. in de 3 uur in brd hebt gezetten had je al 2 lvls hoger kunnen zijn, en 70 bereiken is in mijn ogen ook het hoofd doel van het spel, zeker als je nog geen 70er hebt.

Wat wel leuk is. zijn pre TBC raids. laatst nog AQ 20 geweest en MC en omg hoe hebben sommige dat voor elkaar gekregen met 60'ers ^^ btw kost naxx attunment nog steeds 100g?
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:48:
[...]
Het zal sterk van je class afhangen en uiteraard van de gear die je al hebt, ik heb nog geen stap in MH/BT gezet maar zo geweldig zijn de meeste nieuwe badge items niet voor mij. Waarschijnlijk ga ik alleen voor de healing mace en de healing ring. Namen en looks interesseren me niet zo, maar de T6 set bonus is wel erg lekker 8)
ja ik ga in eerste instancie ook voor de mace, maar er zijn zeker een paar lueke heal leather items voor mij bijgekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-03-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:53:
[...]

Oh, maar dat zie je verkeerd, gifv haste! Ik bedoel eigenlijk alleen dat die trinket erg leuk is voor AM spam. Afgezien van dat issie ook leuk voor de 9 fireball 1 scorch of de frost bolt spam. Tot je natuurlijk die 2 eerder genoemde trinkets hebt : P
Ok zo, klopt, probeer nu wel eerst mijn gear wat beter te krijgen die epic cloth bootsh van SP zijn nu niet echt super. Hopelijk ben ik vanavond eindelijk kara attuned dat moet wel snel gaan met badges en misschien ringen/trinkets die daar ook wel leuk zijn. En natuurlijk de prince dagger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
daroy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:43:

Niet om je te ontmoedigen, maar soortgelijke initiatieven (ook via dit forum) die ik ken zijn nooit
succesvol afgelopen. Veel mensen blijven liever bij hun gekende maatjes en friendslist (wat heel normaal is :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
Anoniem: 51543 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:43:
Ik ben mijn warrior zat, hij is wel leuk maar ik wil een class die wat meer kan.. Ik wil namelijk heel graag healen, in PvP/PvE dus nu twijfel ik tussen een Druid en Paladin dit omdat ze heel divers zijn, ze kunnen tanken en healen.. Dus als ik een keer iets anders wil kan ik gewoon respeccen.

Pallies zitten vaak met 3-4 in een raid, druids vaak maar 1, dus wat dat betreft als je wilt healen heb je met een pally veel meer kans mee te kunnen. Tanken doet een druid iets beter imo, voor een pally heb je erg goede gear nodig wil dat een beetje los komen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Niet om je te ontmoedigen, maar soortgelijke initiatieven (ook via dit forum) die ik ken zijn nooit
succesvol afgelopen. Veel mensen blijven liever bij hun gekende maatjes en friendslist (wat heel normaal is :) ).
idee is zeker leuk met een vaste groep instances doen, ik zou het met mn vrouw en 3 vrienden doen maar als snel begint er 1 achter of voor te lopen en dan word het al minder leuk. Met 2 is het nog wel te doen maar met meerdere loop je snel scheef helaas.
porn* schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:
[...]

Pallies zitten vaak met 3-4 in een raid, druids vaak maar 1, dus wat dat betreft als je wilt healen heb je met een pally veel meer kans mee te kunnen. Tanken doet een druid iets beter imo, voor een pally heb je erg goede gear nodig wil dat een beetje los komen.
beter tanken is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ze tanken anders. Prot pallies is er vaak ook maar 1 van in de raid. Daarbij zijn tenminste bij ons de laatste tijd pallies zeldzaam aan het worden.

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 19-03-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:48:
[...]

mij lijkt het niets, ik denk dat meer mensen naar 70 willen levelen dan een instance doen. in de 3 uur in brd hebt gezetten had je al 2 lvls hoger kunnen zijn, en 70 bereiken is in mijn ogen ook het hoofd doel van het spel, zeker als je nog geen 70er hebt.

Wat wel leuk is. zijn pre TBC raids. laatst nog AQ 20 geweest en MC en omg hoe hebben sommige dat voor elkaar gekregen met 60'ers ^^ btw kost naxx attunment nog steeds 100g?
MC word tegenwoordig toch met 3 man gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je moet overwegen hoeveel tijd je er in wil steken. Zover ik weet moet je om als een pally een beetje leuk te tanken echt hele fijne gear hebben en ben je daar best een tijdje mee bezig. Een druid is volgens mij makkelijker te gearen (correct me if I'm wrong) Een druid is ook iets veelzijdiger. In je tank spec doe je nog steeds goeie damage als je even niet wil tanken terwijl je bij een pally in tank spec gewoon erg weinig damage doet.

Ik ben wel van mening dat de pally toch de betere healer is. Lastige keuze in ieder geval. Ik zou persoonlijk voor de druid gaan. Lekker een beetje in stealth rondklooien af en toe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:47
ImdaMned schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:
[...]

MC word tegenwoordig toch met 3 man gedaan ?
als je in T6 zit kan je idd MC 3 mannen ;) anders moet je min 5 man mee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Locks schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:02:
[...]

als je in T6 zit kan je idd MC 3 mannen ;) anders moet je min 5 man mee hebben :)
en dan nog ben je wel ff bezig ;) Tis niet zo dat er dagelijks 3 man mc gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 23:02

Druid is veel leuker dan paladin. Zoveel meer opties. En stealth is gewoon een van de beste dingen in dit spel :)
Het is de enige class in dit spel die alles kan.
- melee dps
- tanking
- healing
- ranged dps

Als het je gaat om welke class beter is dan moet ik passen, ze zijn even goed imo.
Voor populariteit in raids neem je een paladin vanwege zijn buffs.
Feral druid levelled ook nog eens heerlijk snel btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Ik denk dat je moet overwegen hoeveel tijd je er in wil steken. Zover ik weet moet je om als een pally een beetje leuk te tanken echt hele fijne gear hebben en ben je daar best een tijdje mee bezig. Een druid is volgens mij makkelijker te gearen (correct me if I'm wrong) Een druid is ook iets veelzijdiger. In je tank spec doe je nog steeds goeie damage als je even niet wil tanken terwijl je bij een pally in tank spec gewoon erg weinig damage doet.

Ik ben wel van mening dat de pally toch de betere healer is. Lastige keuze in ieder geval. Ik zou persoonlijk voor de druid gaan. Lekker een beetje in stealth rondklooien af en toe O+
Als je een veel zijdige char wilt hebben zal ik zeker voor een druid gaan. Ze hebben tank, healer mele en caster dps mogelijkheden en stealth is erg leuk. Maar vergeet niet dat de design van een druid healer support heal is en vooral om hots gaat en een pala een spamm healer is. Ook denk ik dat een druid makkelijker te levelen is en het meest veelvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ik was even voor beter boots aan het kijken op de armory kwam ik bovenaan deze tegen

Blue Suede Shoes
en dan met de tekst "keep off" :D. De mensen die de humor inbouwen in wow moeten ze wel een lintje geven :P

en zag dit bij de trinkets voorbij komen
Timelapse Shard
"reduces teh threat against enemy's within 30 yards".
het was op zich al geen goede trinket, maar elke firemage in pve staat op 35 yards zoveel mogelijk(30 yards misschien voor scorch dus dan heb je er helemaal niks aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:02:
[...]

en dan nog ben je wel ff bezig ;) Tis niet zo dat er dagelijks 3 man mc gedaan word.
inderdaad en aangezien er in de guild altijd mensen zijn die hun 60 alts mee willen nemen moet je weer een extra healer kunnen scoren. en in AQ 20 bij die princess ofzo moet je seri echt nog een nature res setje hebben hoor ^^ want die AoE doet zelfs op 70 nog pijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
MantaMania schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:
idee is zeker leuk met een vaste groep instances doen, ik zou het met mn vrouw en 3 vrienden doen maar als snel begint er 1 achter of voor te lopen en dan word het al minder leuk. Met 2 is het nog wel te doen maar met meerdere loop je snel scheef helaas.
Je hebt altijd mensen die sneller gaan dan anderen dat is gewoon een feit. Maar stel je zit met een man of 20 in een guild dan moet je toch wel groepjes van 5 kunnen vinden om instances te doen lijkt me?

Maar nu ik er nog wat verder over na gedacht heb, lijkt het me toch een erg moeilijk te realiseren plan. Jammer dat ik pas zo laat met wow begonnen ben, anders had ik wel wat meer content gezien waarschijnlijk :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Ik zou zelf als ik overnieuw mocht kiezen toch echt geen druid mere rollen. Puur en alleen omdat je alles kan, maar je voor alles een beetje middenmoot bent. Zelf wil ik in raids toch echt een beetje competatief bezig zijn. En met healing lukt dat helaas niet echt, daar hangt het echt zoveel af van je taken etc.

Vandaar dat ik nu ook een rogue voor erbij aan het lvlen ben. Tot nu toe bevalt die wel aardig, blijft lastig om straks een raidspot mee te verdienen omdat rogues erg overpopulated is. Maar gladiator offhand en aldor exalted sword is een mooi begin qua wapens straks.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:11:
[...]

inderdaad en aangezien er in de guild altijd mensen zijn die hun 60 alts mee willen nemen moet je weer een extra healer kunnen scoren. en in AQ 20 bij die princess ofzo moet je seri echt nog een nature res setje hebben hoor ^^ want die AoE doet zelfs op 70 nog pijn ^^
Nr? bij buru? euh.... die gebruikte ik zelfs niet op 60. Hooguit een NR pot, gewoon rustig aan doen en wanneer zijn shell breakt dan nuken. En alles negeren. (fearen van adds werkt wel).
dommerick schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:13:
Ik zou zelf als ik overnieuw mocht kiezen toch echt geen druid mere rollen. Puur en alleen omdat je alles kan, maar je voor alles een beetje middenmoot bent. Zelf wil ik in raids toch echt een beetje competatief bezig zijn. En met healing lukt dat helaas niet echt, daar hangt het echt zoveel af van je taken etc.

Vandaar dat ik nu ook een rogue voor erbij aan het lvlen ben. Tot nu toe bevalt die wel aardig, blijft lastig om straks een raidspot mee te verdienen omdat rogues erg overpopulated is. Maar gladiator offhand en aldor exalted sword is een mooi begin qua wapens straks.
Druids zijn top healers. Rogues zijn top dps, alleen niet in de begin instances. En toch moet je die doen om high end te komen...

[ Voor 41% gewijzigd door Kevinp op 19-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:10:
Ik was even voor beter boots aan het kijken op de armory kwam ik bovenaan deze tegen

Blue Suede Shoes
en dan met de tekst "keep off" :D. De mensen die de humor inbouwen in wow moeten ze wel een lintje geven :P

en zag dit bij de trinkets voorbij komen
Timelapse Shard
"reduces teh threat against enemy's within 30 yards".
het was op zich al geen goede trinket, maar elke firemage in pve staat op 35 yards zoveel mogelijk(30 yards misschien voor scorch dus dan heb je er helemaal niks aan).
Trinket is bagger:
Threat
Value: -901
Radius: 30 yards

Woohoo 901 threat minder !!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Lief Dagboek,

Afgelopen maandagavond heb ik eindelijk de laatste 6 badges gehaald zodat ik mijn laatste gewilde item kon kopen, de Bloodlust Brooch.

We deden een Heroic Ramparts, en ergens middenin zag ik ook nog dat ik exalted was geraakt bij Thrallmar, niet echt boeiend dacht ik toen, maar gisteravond ben ik eens gaan kijken wat ik daar kon halen, en zag ik zowaar een enorm mooie tabard, en een bow die ik voor mijn PvE set zeker kon gebruiken. :D

Daarna maar weer BGs ingedoken, en ik merk het toch best wel weer dat ik 72 AP meer heb dan daarvoor, en de +278 AP voor 20 secs is ook erg lekker als je met een 1v1 bezig bent, damn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HolyCorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Trinket is bagger:
Threat

dat hij bagger was wist ik al, maar niet dat hij zelfs zo bagger was dat hij niet gewoon altijd werkt wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:58:
[...]

beter tanken is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ze tanken anders. Prot pallies is er vaak ook maar 1 van in de raid. Daarbij zijn tenminste bij ons de laatste tijd pallies zeldzaam aan het worden.
Beter in de zin van: hoef je niet eerst in full T5 te hangen wil je enigsinds kunnen tanken. Want tbh prot pally tanks met heroic gear en blues = utter crap, zowel qua klappen vangen (dus gebrek aan avoidannce) als TPS, en da's niet overdreven echt ruk imo. In blues/welfare epics doet een druid het stukken beter, dat bedoelde ik vooral.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
daroy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:13:
[...]

Je hebt altijd mensen die sneller gaan dan anderen dat is gewoon een feit. Maar stel je zit met een man of 20 in een guild dan moet je toch wel groepjes van 5 kunnen vinden om instances te doen lijkt me?

Maar nu ik er nog wat verder over na gedacht heb, lijkt het me toch een erg moeilijk te realiseren plan. Jammer dat ik pas zo laat met wow begonnen ben, anders had ik wel wat meer content gezien waarschijnlijk :)
Ik vrees dat men door die XP boost er ook voor gezorgd heeft dat mensen bepaalde zones moeten overslaan. Mijn rogue is nu level 30 en heeft nog geen voet gezet in WC, SFK of BFD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
porn* schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:20:
[...]

Beter in de zin van: hoef je niet eerst in full T5 te hangen wil je enigsinds kunnen tanken. Want tbh prot pally tanks met heroic gear en blues = utter crap, zowel qua klappen vangen (dus gebrek aan avoidannce) als TPS, en da's niet overdreven echt ruk imo. In blues/welfare epics doet een druid het stukken beter, dat bedoelde ik vooral.
Druid tanks zijn echt goed in blues in vergelijking met ander tanks, daarna zwakt dat af, en komen warriors buffed zelfs erg dicht bij de HP van een druid.(helemaal endgame dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na mijn ervaring zou ik juist weer een druid maken en zit te overwegen om een boomkip te gaan levelen. als je ze goed psecced kan je een volwaardige healer zijn, geweldige tank, en met boomkip ontzettend goeie dps. Dus ik vind van middemoot geen sprakke. In raids sta ik met healen net onder de shammy's en boven de priest/pala's. Ook is onze beste dps een Boomkip en onze 1na beste tank een beertje. En zeker om de veel voudigheid zal ik liever een boomkip maken dan met me mage te gaan spelen.
Kapoen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:22:
[...]
Ik vrees dat men door die XP boost er ook voor gezorgd heeft dat mensen bepaalde zones moeten overslaan. Mijn rogue is nu level 30 en heeft nog geen voet gezet in WC, SFK of BFD.
Komt dit niet ook een beetje omdat DM nu 500 blue's dropt?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-03-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Voor alle hunters:

[PetEmote] Hunters, what are your pets doing?
http://forums.wow-europe....&postId=22517252006&sid=1

Om de 2-5 minuten geeft je pet een willekeurige emote in de trant van:
Deraderath's Cat purrs happily.

Afhankelijk van de happiness van een pet.

Verder als je je pet feed geeft hij een emote:
<Cat> gorges [Food] in huge pieces.

Verder kan je met wat goede ideeen nog wat pet emotes toevoegen als je een Mend Pet of Kill Command start 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Trinket is bagger:
Threat

Ehm, blessing of salvation zorgt ervoor dat die 901 threat minder nog maar 631 threat minder is :D

Wel een leuke macro btw

/cancelaura blessing of salvastion
/use 13
/w paladin gifv salvation nub !

[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 19-03-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kapoen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:22:
[...]

en dat is erg omdat?
op m'n main die nog op de oude manier geleveld is ben ik ook maar 1x in wc en BFD geweest. SFK nooit van binnen gezien op m'n main dus zoveel verschil maakt dat nou ook niet uit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Heerlijk toch op een pvp server, heel STV overslaan en maar lachen om die level 70 die bij nessinwary staan te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:46:
Heerlijk toch op een pvp server, heel STV overslaan en maar lachen om die level 70 die bij nessinwary staan te wachten :P
Daar hebben we Helfire voor nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:47:
[...]
Daar hebben we Helfire voor nu >:)
OMG pvp servers sounds so fun! NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge

Druid is de beste OT die er is.
Druid is een zeer sterke healer.
Druid dps is een dps spot waardig, net als retri pala, en enh shaman.
4 mages + 1 moonkin > 5 mages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireAge schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Druid is de beste OT die er is.
Druid is een zeer sterke healer.
Druid dps is een dps spot waardig, net als retri pala, en enh shaman.
4 mages + 1 moonkin > 5 mages :)
ik vind retri palas en enh shammy's geen vergelijking met een moonkin, want moonkin kunnen wel seriuese dps doen en retridin's en ench shammy's zijn luek in pvp en in een raid lueke support maar qua dps :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het, je moet er van houden. Ik vind het persoonlijk wat meer spanning aan de game geven.

Niks mooiers dan op 50% health zijn en dan een of andere huntard van 5 levels hoger in je rug te hebben. Heb je tenminste wat om te doen nadat je weer terug bent bij je corpse... wunnaway :)

En als ik in STV level zet ik mijn lv70 daar gewoon in de buurt, mocht ik dan vaker dan 1 keer geganked worden door dezelfde "skull" level char, dan neem ik ff wraak. Want het zijn altijd de undergeared lv70's die daar rond hangen.

EDIT:
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:55:
[...]

ik vind retri palas en enh shammy's geen vergelijking met een moonkin, want moonkin kunnen wel seriuese dps doen en retridin's en ench shammy's zijn luek in pvp en in een raid lueke support maar qua dps :|
Grapje zeker? Die kunnen bakken met schade doen.

[ Voor 21% gewijzigd door FireAge op 19-03-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

Je hebt altijd trieste figuren, iederen was ook ban voor een gankfest in hellfire, maar dat is altijd reuze mee gevallen. Je kom't er altijd wel een tegen, maar die heeft dan een 60 % flying mount en die loop je d'r (in de meeste gevallen met je epic landmount) gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireAge schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:56:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het, je moet er van houden. Ik vind het persoonlijk wat meer spanning aan de game geven.

Niks mooiers dan op 50% health zijn en dan een of andere huntard van 5 levels hoger in je rug te hebben. Heb je tenminste wat om te doen nadat je weer terug bent bij je corpse... wunnaway :)

En als ik in STV level zet ik mijn lv70 daar gewoon in de buurt, mocht ik dan vaker dan 1 keer geganked worden door dezelfde "skull" level char, dan neem ik ff wraak. Want het zijn altijd de undergeared lv70's die daar rond hangen.
ik spring liever van een flat, mensen die het luek vinden om mensen van 5+ lvls lager te killen? dan ben je echt triest bezig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
MantaMania schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:02:
[...]

Ik heb het een tijd gedaan met guildy's elke week een fun avondje met 5 man naar MC ff Baron Geddon en Garr killen voor de bindings die we nog nooit gezien hadden.

De enigste mobs die echt vervelend zijn zijn die Fire Lords je moet net genoeg dps hebben om die fire spawns op tijd neer te krijgen en dan nog die fire lord zelf te kunnen dmgen :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:11:
[...]
Als je dat al erg vind, ga dan eens langs bij Huhuran (AQ40).
Wat heb ik een hekel aan die boss. Proberen om een 15-mans meat-shield op te houden met PoH als je de 30% bereikte. Voor die tijd sommige healers al OOM vanwege het spamhealen van 3 MT's omdat ze niet een goede agro-rotatie hadden en de poison DOT stackte tot 3-4k/2s bovenop de gewonde damage. Of een druide welke de verkeerde cleanse gebruikte op de MT en zo een tank om zeep hielp (hetzelfde effect als unstable afflection als je die probeert te verwijderen, alleen krijgt de persoon die gecleaned wordt de debuff)
Stings die je in slaap brengen etc.

Mijn favoriet blijft nog steeds "twins"

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
eendje schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:42:
[...]

en dat is erg omdat?
op m'n main die nog op de oude manier geleveld is ben ik ook maar 1x in wc en BFD geweest. SFK nooit van binnen gezien op m'n main dus zoveel verschil maakt dat nou ook niet uit
Omdat mijn antwoord een reactie was op iemand die graag oude content wilt zien? :)
Bekijk het verhaal vanuit de ogen van een nieuwe speler, niet iemand die al een aantal alts heeft ;)

Anyhoo ik moet zelf toegeven dat ik wel veel quests laat liggen als er geen Stormwind rep mee te rapen valt. 'k heb nog 9500 rep te halen en nog 10 levels (tot 40), dus dat moet wel lukken lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

ik denk dat onze guild een van de weinige guilds is die een overschot heeft aan raidende (dus ook beschikbare) healers + tanks.
je wordt bij ons opgedeeld in 2 groepen - groep 1 is de hoofdgroep en gaat ook het gevecht aan met nieuwe bazen etc. deze wordt zo nodig aangevuld met de mensen van groep 2.
groep 2 is voor mensen die de bazen op farm afmaken.
we kunnen dus ook gewoon 2 full groups maken voor 25 man :)

[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-03-2008 12:04 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:23:
[...]

Druid tanks zijn echt goed in blues in vergelijking met ander tanks, daarna zwakt dat af, en komen warriors buffed zelfs erg dicht bij de HP van een druid.(helemaal endgame dan he).
Jup, in blues zou ik zeggen: druid > warrior > pally, zowel qua dmg received als TPS (grofweg natuurlijk, ligt ook voor 50% bij de player).
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:25:
[...]

Na mijn ervaring zou ik juist weer een druid maken en zit te overwegen om een boomkip te gaan levelen. als je ze goed psecced kan je een volwaardige healer zijn, geweldige tank, en met boomkip ontzettend goeie dps. Dus ik vind van middemoot geen sprakke. In raids sta ik met healen net onder de shammy's en boven de priest/pala's. Ook is onze beste dps een Boomkip en onze 1na beste tank een beertje. En zeker om de veel voudigheid zal ik liever een boomkip maken dan met me mage te gaan spelen.

Komt dit niet ook een beetje omdat DM nu 500 blue's dropt?
Mwah ook weer erg spelergebonden imo, in gevechten waar niet enorm veel AoE dmg is (en druids in principe enorm in het nadeel zijn) kunnen ze nog steeds erg sterk healen en goed met de rest meekomen. Wij hebben druids die bijna altijd onderaan staan, maar ook die heel goed mee kunnen komen met de priests en pallies. En ja shammies zijn gewoon niet te verslaan als er meer dan 1 persoon dmg krijgt met hun BrainHeal (tm).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:37:
[...]

Ehm, blessing of salvation zorgt ervoor dat die 901 threat minder nog maar 631 threat minder is :D

Wel een leuke macro btw

/cancelaura blessing of salvastion
/use 13
/w paladin gifv salvation nub !
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:03:
ik denk dat onze guild een van de weinige guilds is die een overschot heeft aan raidende (dus ook beschikbare) healers + tanks.
je wordt bij ons opgedeeld in 2 groepen - groep 1 is de hoofdgroep en gaat ook het gevecht aan met nieuwe bazen etc. deze wordt zo nodig aangevuld met de mensen van groep 2.
groep 2 is voor mensen die de bazen op farm afmaken.
we kunnen dus ook gewoon 2 full groups maken voor 25 man :)
Omg 2 25 man teams, SWEET! ja wij zitten ook overvol aan tanks en priests, maar zijn nog op zoek naar een paar resto druids (Okke come here boy!). Daarom ben ik soms ook bijzonder verbaast als er niet genoeg tanks zijn voor een 25 man, terwijl we 8 tot 12 tanks in onze guild hebben zitten. en we hebben niet echt een definitief team voor nieuwe bosses, maar soms kan je dat toch duidelijk zien. Laatst blaaste ze een 25 man af omdat ze 2 nieuwe bosses in ZA wouden neerleggen, ik vond dat acht belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 09:04

Maduth

Probeersel

Snel vraagje over warcraftmovies; ik heb er een uitgekozen (warlock en BG's) en op downloaden gedrukt (700mb) en ging ondertussen wat anders doen. Toen ik terug kwam op me PC was de movie aan het spelen dus ik druk deze even weg om me mail te kijken. Daarna wilde ik hem aanzetten maar ik kan hem nergens meer vinden, ook niet op de plek waar ik heb (zou moeten hebben) opgeslagen. Heb ik nu iets stoms gedaan of kan je die movies gewoon niet opslaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:14:
Snel vraagje over warcraftmovies; ik heb er een uitgekozen (warlock en BG's) en op downloaden gedrukt (700mb) en ging ondertussen wat anders doen. Toen ik terug kwam op me PC was de movie aan het spelen dus ik druk deze even weg om me mail te kijken. Daarna wilde ik hem aanzetten maar ik kan hem nergens meer vinden, ook niet op de plek waar ik heb (zou moeten hebben) opgeslagen. Heb ik nu iets stoms gedaan of kan je die movies gewoon niet opslaan???
Is warcraft movies niet die site met een wachtrij van 20 mins voor elke movie behalve als je gaat betalen? Gewoon van youtube rippen gaat goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 30-04 11:34
porn* schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:20:
[...]

Mmm, mag ik toch even deftig /disagree'en?

Der is geen reden dat een Prot Pally niet met deftige heroic gear/blues uncrushable kan raken pre/begin Kara (en vanaf dan kan je toch écht niet meer spreken van een gebrek aan avoidance). Kara zelf is door het undead theme redelijk geschikt voor pallies, en frontloaded threat op meerdere targets is een pally second to none.

Waar we duidelijk een Druid moeten voorlaten is het OT gebeuren (in de zin: second op threat list zonder klappen te vangen). Dan zijn we rap mana starved, maar anders ben ik het écht niet eens met de statement (die je zeer vaak hoort) dat een pally een instance moet outgearen voor ie em kan tanken. Klopt gewoon NIET.

Ik zie echt niet in waar het vooroordeel t.a.v. pallies vandaan komt, en snap ook niet wie er wat bij te winnen heeft van dat in stand te houden. Der zijn al weinig tanks bereid pugs mee te pakken, als je dan nog één van de drie tankingclasses systematisch gaat liggen afwijzen?

BTW: kwa veelzijdigheid denk ik dat idd een dr00d het best is in het spel, zeker als je kijkt naar "in raid" en zelfs "in gevecht" veelzijdigheid. Een pally kan quasi niet van rol wisselen zonder volledige gear change, en liefst een deftige respec. Een feral druid kan van tank naar OT naar DPS.

DISCLAIMER: ik weet van niks, heb ook écht nog niet de ervaring om iedereen hier tegen te spreken. Maar ik lees véél en graag (en niet de QQ van de pally forums op het officiële wow forum).

Lees dit eens: http://maintankadin.failsafedesign.com/viewtopic.php?t=1936
(of heel dat forum)

Je zal zien: iedereen zegt dat een pally tank derderangs is, terwijl de bewijzen meer en meer opstapelen dat progression guilds ook kunnen met Pally tanks (waarbij er dus géén sprake kan zijn van outgearen). Het klopt gewoon niet. We zijn geen warriors of druids, maar we zijn op weinig gevechten niet even viable (of soms meer viable) dan die klassen.

BTW: favoriete pally tank quote (in het kader van 5 mans vooral): "A pally doesn't need Crowd Control, he is Crowd Control: he aggroes a crowd and proceeds to control it". :+

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

een Lvl 60 killen als je 70 ben is beetje zielig sja, maar vind het maar al te leuk als ik primals farm alle hordes te killen, kan ik verschillende redenen voor hebben

1) meer mobs voor mij meer drops
2) ik kan ze killen dus waarom niet ?

Lijkt me gewoon erg " jammer " die gene eerst PvP aan moet zetten voor je iets kan doen

Zie het al voor me..Horde doet 40x /spit / lol kek maar je kan hem niet killen..
omdat die PvP niet aan heeft

Trouwens zijn er ook zat spelers van horde en alliance die mekaar niks doen met zogenaamde guild Pact's zo hebben wij een horde guild die de wacht houd als wij kazzak of doomwalker doen zodat er niet gewiped worden door mensen, maar verder sja hoort het erbij in een PvP server dat je gegankt kan worden...

En ben ook niet vies van PvE daar niet van, World PvP trekt mij meer als een Bg maar dat is bij iedereen persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mis ik nou een betekenis van het woord deftig of wordt het hier gewoon compleet ontoepasselijk gebruikt? Ja, dit klinkt raar uit mijn mond maar vond het voor het eerst ook zelf eens een keer storend. (a)
Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:23:
[...]

een Lvl 60 killen als je 70 ben is beetje zielig sja, maar vind het maar al te leuk als ik primals farm alle hordes te killen, kan ik verschillende redenen voor hebben

1) meer mobs voor mij meer drops
2) ik kan ze killen dus waarom niet ?

Lijkt me gewoon erg " jammer " die gene eerst PvP aan moet zetten voor je iets kan doen

Zie het al voor me..Horde doet 40x /spit / lol kek maar je kan hem niet killen..
omdat die PvP niet aan heeft

Trouwens zijn er ook zat spelers van horde en alliance die mekaar niks doen met zogenaamde guild Pact's zo hebben wij een horde guild die de wacht houd als wij kazzak of doomwalker doen zodat er niet gewiped worden door mensen, maar verder sja hoort het erbij in een PvP server dat je gegankt kan worden...

En ben ook niet vies van PvE daar niet van, World PvP trekt mij meer als een Bg maar dat is bij iedereen persoonlijk ;)
Gelukkig heeft blizzard je zelf deze kueze gegeven. Want pvp server lijkt mij helemaal niets. In me rug gepakt worden tijdens lvl/farm vind ik diep triest en als je het terug doet komen ze met 50 man terug. Op een normal server heeft zowel horde als ally ervoor gekozen en zal je geen situaties tegen komen met /spit en /chicken als ze zelf hun pvp niet aan hebben staan. Als ik wil pvpen duik ik gewoon een bg/arena binnen om ga ik een kijkje nemen bij halaa.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-03-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

ja ik moet zeggen dat ik (als DPS noob natuurlijk) een pally erg fijn vind tanken. veel mobs tegelijk. ik hoef me niet druk te maken dat als ik alle mobs vol douw met DoTs dat er wat door komt.
de hoeveelheid die getankt kan worden is gewoon absurd.
net als gisteren bij Morogrim, als die murloc waves. laat dat maar eens een warrior doen. dan heeft er hij er toch veel moeite mee.

maar goed een tank team waarin alle tank classes vertegenwoordigd wordt werkt natuurlijk het beste. in TPS cijfertjes weet ik niet maar wel in effect.
zelfde dat ik het ontzettend fijn vind als alle healing classes aanwezig zijn.
men brengt allemaal een eigen extraatje...

EDIT:
het lijkt mij enorm irritant als je gewoon een quest aan het doen bent. dat je dan een groep opposing faction tegenkomt en dan je quest niet kan afmaken omdat ze je ganken of simpelweg er zijn.
maar goed ik vind het asociaal asl iemand tijdens the world bosses je gankt.
executeren.

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-03-2008 12:32 . Reden: PVP sucks, vind ik iig, maar voel je niet aangesproken dit is maar een edit, ik bedoel ik doe toch geen /spit in je gezicht of wel. maar anders /hug /comfort /kiss /lick ... en nee ik heb echt niets beter te doen! ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07

Flapmo

and back is gigi!

ben niet thuis en kan geen nieuwspost vinden, geen 2.4 dus?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ofc not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Flapmo schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:31:
ben niet thuis en kan geen nieuwspost vinden, geen 2.4 dus?
Nope :) , volgens vele berichten en gescreenshotte berichtjes met een GM komt hij pas volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Een pallie tank is heeeerlijk in heroics bijvoorbeeld, watnou CC, gewoon AOE-tanken. Zo doe ik het op mijn prot pallie ook altijd. En dan als ik met mijn lock een heroic in ga moet er altijd ge CC-ed worden, duuuuurt lang! :P

Record Slave Pens heroic: 19 Minuten _o-
Probeer dat maar met een warrior :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:32:
[...]
Nope :) , volgens vele berichten en gescreenshotte berichtjes met een GM komt hij pas volgende week :)
Ja al een paar andere sites hebben volgende week geroepen. en van mij mag hij nog even wachten hoor! (DONT TOUCH MY LB!!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:35:
[...]

Ja al een paar andere sites hebben volgende week geroepen. en van mij mag hij nog even wachten hoor! (DONT TOUCH MY LB!!!!).
Kan persoonlijk niet wachten op 2.4 dan is er eindelijk weer een hoop te doen en te beleven ook voor high end raiders, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 30-04 11:34
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:25:
Mis ik nou een betekenis van het woord deftig of wordt het hier gewoon compleet ontoepasselijk gebruikt? Ja, dit klinkt raar uit mijn mond maar vond het voor het eerst ook zelf eens een keer storend. (
Hehe, klein Vlaming - Ollander misverstandje.

Iets "deftig" doen, betekent in België iets "ne keer serieus" (ook "tegoei") doen. Bijvoorbeeld "Ik ga is ne keer een deftig woordje klappen met die joenge" betekend zoveel als "Ik ga eens een hartig woordje wisselen met die jongeman".

In elk geval, ik sluit me dus aan bij wat hierboven gezegd wordt. Daarenboven: full T5 als pally zuigt (qua looks ;) ), en healen als pally is (qua diversiteit van skills dan) saai. Natuurlijk is het concept healen op zich niet saai, maar de playstyle is "in se" niet echt interessant te noemen (hoewel een goeie healer pally het zichzelf natuurlijk wél interessant kan maken, en daardoor de raid ook heel wat kan bijbrengen).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DexterBelgium schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:38:
[...]

Hehe, klein Vlaming - Ollander misverstandje.

Iets "deftig" doen, betekent in België iets "ne keer serieus" (ook "tegoei") doen. Bijvoorbeeld "Ik ga is ne keer een deftig woordje klappen met die joenge" betekend zoveel als "Ik ga eens een hartig woordje wisselen met die jongeman".

In elk geval, ik sluit me dus aan bij wat hierboven gezegd wordt. Daarenboven: full T5 als pally zuigt (qua looks ;) ), en healen als pally is (qua diversiteit van skills dan) saai. Natuurlijk is het concept healen op zich niet saai, maar de playstyle is "in se" niet echt interessant te noemen (hoewel een goeie healer pally het zichzelf natuurlijk wél interessant kan maken, en daardoor de raid ook heel wat kan bijbrengen).
Vind ik toch weer niet een full T5 pally met de Shattar Tabard ziet er echt wel gaaf uit samen met Champion of Naaru titel en hammer of naaru in je handjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:15
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:16:
[...]

Is warcraft movies niet die site met een wachtrij van 20 mins voor elke movie behalve als je gaat betalen? Gewoon van youtube rippen gaat goed ^^
Nee hoor, ik heb nog nooit in een wachtrij gestaan op warcraftmovies.com. En als je van Youtube afript kun je net zo goed hetzelfde filmpje in fatsoenlijke kwaliteit van warcraftmovies.com af rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Vind ik toch weer niet een full T5 pally met de Shattar Tabard ziet er echt wel gaaf uit samen met Champion of Naaru titel en hammer of naaru in je handjes :)
tier 3 warior met een Frostmourne (blizz gief frostmourne back! /slap)

Frostmourne Hungers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Hey gast, TDC is al lang geleden opgehouden te bestaan. Veel plezier op je lockje. Wordt het alliance of horde??

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UTwizard schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:41:
[...]
Nee hoor, ik heb nog nooit in een wachtrij gestaan op warcraftmovies.com. En als je van Youtube afript kun je net zo goed hetzelfde filmpje in fatsoenlijke kwaliteit van warcraftmovies.com af rippen.
Ik had van de week nog wel een intressante site gevonden. Een progammatje voor je ingame te filmen en met dit zelfde programma up te laoden naar de site en dat is een gamers versie van youtube. Werkt prima en erg snel was iets met wege of wegame ofzo zal wel even opzoeken. Vraagt ook vrij weinig gehuegen tijdens het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Atlas schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:34:
Een pallie tank is heeeerlijk in heroics bijvoorbeeld, watnou CC, gewoon AOE-tanken. Zo doe ik het op mijn prot pallie ook altijd. En dan als ik met mijn lock een heroic in ga moet er altijd ge CC-ed worden, duuuuurt lang! :P

Record Slave Pens heroic: 19 Minuten _o-
Probeer dat maar met een warrior :P
shattered halls is ook zo'n mooie instance voor een prot paladin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Dexter, Atlas: allemaal heel leuk maar als ik een heroicje meega en zie dat de pally tank full blue geared is, geef ik het 1 pull de kans en dan ben ik weer weg. Heb het een keer of 10 totaal nu geprobeerd, maar heb nog nooit 1 goede pally tank gezien (OF ze doen 2-300 TPS, wat een crap, OF ze gaan 2x zo snel neer als een druid of een warrior. Het grote voordeel: AoE tanken. Nou is dat net wat je niet kan doen in heroics met blauwe gear, althans, van wat ik gezien heb. SP, zo'n groepje van 4 of 5 op een blue geared tank = binnen 4 seconden je miezerige 12-13k HP buffed weg.

Misschien heb ik alleen maar pech gehad met noobtanks en crappy spelers, dan nog denk ik niet dat een hele goede speler een stuk minder klappen krijgt. Ja pallies kunnen super tanks zijn, maar de enige keren dat ik dat zag was het full T5 of T6 level gear.

Enne full T5 is idd, vooral met die hammer, erg gay, Pink PowerRanger ftw! :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 17:46

:w
Yep, nextware hierzo.
Af en toe zie ik Tular ook voorbij hobbelen :)
Beide oud-member van The Dutch Council. Was wel gezellige guild. Jammer dat die destijds uit elkaar gevallen is.

@wootlock: heb je ally char of horde ? Wellicht zijn we elkaar al eens tegengekomen ? Ken namelijk een char die Woox heet(te), maar weet niet of jij dat bent :)

[ Voor 19% gewijzigd door nextware op 19-03-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:53:
@Dexter, Atlas: allemaal heel leuk maar als ik een heroicje meega en zie dat de pally tank full blue geared is, geef ik het 1 pull de kans en dan ben ik weer weg. Heb het een keer of 10 totaal nu geprobeerd, maar heb nog nooit 1 goede pally tank gezien (OF ze doen 2-300 TPS, wat een crap, OF ze gaan 2x zo snel neer als een druid of een warrior. Het grote voordeel: AoE tanken. Nou is dat net wat je niet kan doen in heroics met blauwe gear, althans, van wat ik gezien heb. SP, zo'n groepje van 4 of 5 op een blue geared tank = binnen 4 seconden je miezerige 12-13k HP buffed weg.

Misschien heb ik alleen maar pech gehad met noobtanks en crappy spelers, dan nog denk ik niet dat een hele goede speler een stuk minder klappen krijgt. Ja pallies kunnen super tanks zijn, maar de enige keren dat ik dat zag was het full T5 of T6 level gear.

Enne full T5 is idd, vooral met die hammer, erg gay, Pink PowerRanger palatubies! ftw! :P
In mijn vorige guild hadden we een pala MT voor KZ en Gruul, ik kon als mage zijnde altijd vol gassen zonder zelfs maar in de buert te komen van zijn agro. Ook deden we prince met hem als mt en zonder safespot en healers nooit in problemen geweest. Ik vind pala tank wel chill en juist met hun TPS in wat mindere gear al! het enig nadeel vind ik dat ze in lange boss fights oom gaan maar voor de rest kies ik liever een goeie tankadin dan een druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:25:
Mis ik nou een betekenis van het woord deftig of wordt het hier gewoon compleet ontoepasselijk gebruikt? Ja, dit klinkt raar uit mijn mond maar vond het voor het eerst ook zelf eens een keer storend. (a)

[...]

Gelukkig heeft blizzard je zelf deze kueze gegeven. Want pvp server lijkt mij helemaal niets. In me rug gepakt worden tijdens lvl/farm vind ik diep triest en als je het terug doet komen ze met 50 man terug. Op een normal server heeft zowel horde als ally ervoor gekozen en zal je geen situaties tegen komen met /spit en /chicken als ze zelf hun pvp niet aan hebben staan. Als ik wil pvpen duik ik gewoon een bg/arena binnen om ga ik een kijkje nemen bij halaa.
Ja ben ik wel met je eens het een pure keuze is en vervelend "kan zijn "
Bg's is wel pvp ja dat wel maar kan niet zeggen het echt leuk is arena het zelfde...ik persoonlijk vind het geweldig een horde achteraan vliegen zorgen die mij niet ziet en als hij naar beneden duikt op een ally dat ik er in spring en we samen hem afmaken

En je weet gauw genoeg ze willen knokken of niet als ze /hi /bow doen doe ik het terug en laat ik ze met rust krijg ik een stun of een /spit sja dan ga ik je achtervolgen totdat je je pc omverschopt..

En voor mij de rede ik op een PvP server speel is omdat mijn Rl maatjes bij de horde zitten dus van de andere partij zijn en dat brengt hele leuke momenten als je mekaar tegen komt...1 min later smsje Grrr ik krijg je wel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:02:
[...]

Ja ben ik wel met je eens het een pure keuze is en vervelend "kan zijn "
Bg's is wel pvp ja dat wel maar kan niet zeggen het echt leuk is arena het zelfde...ik persoonlijk vind het geweldig een horde achteraan vliegen zorgen die mij niet ziet en als hij naar beneden duikt op een ally dat ik er in spring en we samen hem afmaken

En je weet gauw genoeg ze willen knokken of niet als ze /hi /bow doen doe ik het terug en laat ik ze met rust krijg ik een stun of een /spit sja dan ga ik je achtervolgen totdat je je pc omverschopt..

En voor mij de rede ik op een PvP server speel is omdat mijn Rl maatjes bij de horde zitten dus van de andere partij zijn en dat brengt hele leuke momenten als je mekaar tegen komt...1 min later smsje Grrr ik krijg je wel !!!
Ok dat irl vriend is dan wel luek maar voor de rest vind ik het nog steeds niets :). 2 Irl vrienden zijn afgelopen maand naar mijn server verhuisd (van pvp naar pve want ik kon niet naar hun toe) en ze willen nooit meer terug. Ze hebben heel lang getwijfeld of ze het wel zouden doen omdat ze niet meer terug zuoden kunnen naar pvp maar dat willen ze nooit meer! Vond ik opzich wel grappig want ze zatten dus alleen maar op een pvp omdat iedereen roept PVE server suck en niet zelf wilde nadenken.

en geloof me, als bijv holy priest zijnde wil je echt niet pvpen tijdens je farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:01:
[...]

In mijn vorige guild hadden we een pala MT voor KZ en Gruul, ik kon als mage zijnde altijd vol gassen zonder zelfs maar in de buert te komen van zijn agro. Ook deden we prince met hem als mt en zonder safespot en healers nooit in problemen geweest. Ik vind pala tank wel chill en juist met hun TPS in wat mindere gear al! het enig nadeel vind ik dat ze in lange boss fights oom gaan maar voor de rest kies ik liever een goeie tankadin dan een druid
Op mijn mage kan ik bijna alles overagro'en als ik dat wil.

De rede dat een paladin goed meekan in blue gear in kara is vanwege de undead. de rede dat paladins beter gear moeten hebben dan de instance is omdat die gewoon meer mobs op zich heeft dan de warrior en dus meer dmg neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:08:
[...]
Op mijn mage kan ik bijna alles overagro'en als ik dat wil.

De rede dat een paladin goed meekan in blue gear in kara is vanwege de undead. de rede dat paladins beter gear moeten hebben dan de instance is omdat die gewoon meer mobs op zich heeft dan de warrior en dus meer dmg neemt.
Ik kan idd met mijn mage vrijwel alle tanks over agro'en. Lairbrutes, aka mage slaya's, kreeg ik niet op overagro als hij tankte en zij zijn duidelijk geen undead =) ook op gruul was dit onmoggelijk. maarja daar heb je wel weer huntards bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 252070 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:07:
[...]

Ok dat irl vriend is dan wel luek maar voor de rest vind ik het nog steeds niets :). 2 Irl vrienden zijn afgelopen maand naar mijn server verhuisd (van pvp naar pve want ik kon niet naar hun toe) en ze willen nooit meer terug. Ze hebben heel lang getwijfeld of ze het wel zouden doen omdat ze niet meer terug zuoden kunnen naar pvp maar dat willen ze nooit meer! Vond ik opzich wel grappig want ze zatten dus alleen maar op een pvp omdat iedereen roept PVE server suck en niet zelf wilde nadenken.

en geloof me, als bijv holy priest zijnde wil je echt niet pvpen tijdens je farm.
Hahah ja dat kan ik begrijpen als holy priest...zo heb ik 1 hele lekkere dame die holy priest speeld en die altijd mij heel lief vraagd of ik voor der wil farmen hahaha :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.