|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 252070
yup pre-expansoin en ze hebben gezegt laatste patch voor WotLK... waar zijn de talents?cWaVe1 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:39:
[...]
En daar zit je nou net mis...
Patch 2.4 geeft natuurlijk enorm veel welfare epics voor alles met een hartslag en sommige (hardcore) raiders zijn daar boos om, teleurgesteld etc. Maar als je een MMORPG voor gear speelt.... dan ben je fout bezig en dat gaat in huilen eindigen. 2.4 is gewoon de pre-expansion patch
-->easy gear voor iedereen.
Terugkomend op het hardcore aspect , elk spel heeft zn hero's, hardcore, koningen, whatever nodig. Als er niemand is die de beste gear heeft, het hardste slaat, het raarst eruit ziet, dan hebben die casuals niks om naar uit de kijken(of belachelijk te maken omdat ze zelf de gear niet kunnen bereiken).
Ikzelf kijk enorm uit naar nieuwe raid content. Illidan sinds October down.... Als je dan als shaman met een Illidan schild rondhobbelt dan weet je dat er te weinig content is geweest(voor onze guild dan, die overigens uit veel meer casuals dan hardcore mensen bestaat). Elke week in 4 uur BT leeg rossen gaat vervelen, dus dan val je als guild terug op pvp, DOTA, TF2, whatnot.... lijkt me niet de intentie van blizz.
Give 2.4!!
PS(volgende week dus)
http://img68.imageshack.us/img68/9413/kutta24qk8.jpg
hehe ok 1tje om te onthouden.William/Ax3 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:40:
[...]
MC maar is 1 van die back mobs en zie wat er gebeurd hey krijg nou... geen birds meer lawl.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 12:45 ]
Toch niet in cyclone he?cWaVe1 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:39:
[...]
Ikzelf kijk enorm uit naar nieuwe raid content. Illidan sinds October down.... Als je dan als shaman met een Illidan schild rondhobbelt.
Ik zat een paar weken geleden op mn rogue in een 2v2 tegen een enh shaman en iets anders, weet niet meer wat. Iig, we focussen die enh shaman, en die trekt een bulwark of azzinoth uit zn binnenzak.
Op zo'n moment moet ik toch van binnen een beetje huilen
Ik heb een WOS-post!
HASMulTiE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:16:
We hebben allemaal no life. Accepteer dat nou eens!
(Hoewel ík wel nét iets meer leven heb dan jullie)
dat is ook alleen maar omdat jij om 23.00 in je bed wil liggen, dat geeft je net een 30min meer real life dan de rest van ons
Helaas, BloodlustHmzaniac schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:44:
[...]
Toch niet in cyclone he?
Ik zat een paar weken geleden op mn rogue in een 2v2 tegen een enh shaman en iets anders, weet niet meer wat. Iig, we focussen die enh shaman, en die trekt een bulwark of azzinoth uit zn binnenzak.
En ik heb hem enchanted met +12 resillience
dat is homor! zo loop ik vaak met me mage door SW met the sun eater!Hmzaniac schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:44:
[...]
Toch niet in cyclone he?
Ben blij voor iedereen 2.4 komt we hebben allemaal een persoonlijke ervaring in TBC gehad de ene guild ging zo door naar BT de anderen gingen net naar KaracWaVe1 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:39:
[...]
En daar zit je nou net mis...
Patch 2.4 geeft natuurlijk enorm veel welfare epics voor alles met een hartslag en sommige (hardcore) raiders zijn daar boos om, teleurgesteld etc. Maar als je een MMORPG voor gear speelt.... dan ben je fout bezig en dat gaat in huilen eindigen. 2.4 is gewoon de pre-expansion patch
-->easy gear voor iedereen.
Terugkomend op het hardcore aspect , elk spel heeft zn hero's, hardcore, koningen, whatever nodig. Als er niemand is die de beste gear heeft, het hardste slaat, het raarst eruit ziet, dan hebben die casuals niks om naar uit de kijken(of belachelijk te maken omdat ze zelf de gear niet kunnen bereiken).
Ikzelf kijk enorm uit naar nieuwe raid content. Illidan sinds October down.... Als je dan als shaman met een Illidan schild rondhobbelt dan weet je dat er te weinig content is geweest(voor onze guild dan, die overigens uit veel meer casuals dan hardcore mensen bestaat). Elke week in 4 uur BT leeg rossen gaat vervelen, dus dan val je als guild terug op pvp, DOTA, TF2, whatnot.... lijkt me niet de intentie van blizz.
Give 2.4!!
PS(volgende week dus)
http://img68.imageshack.us/img68/9413/kutta24qk8.jpg
2.4 met sunwell maakt het weer een beetje leuk voor de Hardcore mensen onder ons iedereen weet dat de uitbreiding pas over 7 maanden komt 1 september ( gokt men )
We hebben allemaal nog 7 maanden om zoveel mogelijk content te zien en te doen het MOET natuurlijk niet want iedereen speeld op ze eigen manier, mijn guild gaan bijna SSC en TK verlaten en op naar MH ons doel is in deze 7 maanden natuurlijk BT gecleared te hebben maar we doen het wel op onze manier
En tevens ben ik blij dat veel Guilds BT op farm hebben, want Dankzij die guilds op mijn server heb ik nu een goeie 3vs3 Team, die alleen nog maar PvPe met hun mooie spulletjes en richting de 1900 rating aan het gaan zijn
Je wilt niet weten wat ik in 30 minuten in bed kan doenRouted schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:46:
[...]
HA
dat is ook alleen maar omdat jij om 23.00 in je bed wil liggen, dat geeft je net een 30min meer real life dan de rest van ons
Ow, wacht, je hebt kinderen, je kent dat trucje al....
[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 18-03-2008 12:53 ]
Hmm blizz zegt 1 september? Nouja dan zal hij in december wel in de winkels moeten liggen, blizz kenende ^^Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:48:
[...]
Ben blij voor iedereen 2.4 komt we hebben allemaal een persoonlijke ervaring in TBC gehad de ene guild ging zo door naar BT de anderen gingen net naar Kara
2.4 met sunwell maakt het weer een beetje leuk voor de Hardcore mensen onder ons iedereen weet dat de uitbreiding pas over 7 maanden komt 1 september ( gokt men )
We hebben allemaal nog 7 maanden om zoveel mogelijk content te zien en te doen het MOET natuurlijk niet want iedereen speeld op ze eigen manier, mijn guild gaan bijna SSC en TK verlaten en op naar MH ons doel is in deze 7 maanden natuurlijk BT gecleared te hebben maar we doen het wel
oke heel jaloers nu
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 12:55 ]
True TrueAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:52:
[...]
Hmm blizz zegt 1 september? Nouja dan zal hij in december wel in de winkels moeten liggen, blizz kenende ^^
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
hehe, ach, ik heb ook de healing mace van de maiden met icy chill enchanted in mn tas... de whispers die je dan soms van mensen krijgt... en dan ook doodleuk reageren "yes, i'm using this mace so healers can heal me better" en er ook bloedserieus op ingaanAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:46:
[...]
dat is homor! zo loop ik vaak met me mage door SW met the sun eater!
Ik heb een WOS-post!
share quest of daily kara pl0x! nog 90 hier =ODarkasantion schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:56:
Oh shit, dan moet ik even 140 BoJ deze week farmen, als volgende week 2.4 komt. Gief Daily Kara! Ik will die nieuwe badges rewards!
Wedden van wel? Hij heeft blizzard calendar hangen hoor!SMulTiE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:57:
"1 september"
en
"7 maanden van nu"
Nope, kom er niet uit!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 12:58 ]
Gelukkig is bliazzard een klein beetje wijzer geworden en hebben ze de nieuwe talents nu niet in de patch gestopt. Ik herinner me de laatste patch voor TBC, dat was gewoon niet leuk meer (vooral niet in PvP als clothy)Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:44:
yup pre-expansoin en ze hebben gezegt laatste patch voor WotLK... waar zijn de talents?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
zou het pijn gedaan hebben denk je?sabriel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:57:
[...]
Gelukkig is bliazzard een klein beetje wijzer geworden
En dan maar hopen dat de armory op het eiland snel open gaat. Vraag me af hoeveel tijd daar nog overheen gaat.Darkasantion schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:56:
Oh shit, dan moet ik even 140 BoJ deze week farmen, als volgende week 2.4 komt. Gief Daily Kara! Ik will die nieuwe badges rewards!
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Maart, April, Mei,Juni,Juli,Augustus,September = 7 toch OoSMulTiE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:57:
"1 september"
en
"7 maanden van nu"
Nope, kom er niet uit!
Goeie gok, 2 weken met servers die met redelijk wat guilds in BT zitten, 4~5 weken met guilds die net BT binnenkommen. Gok zelf op 4 weken. Dus 35 badges per week.bras schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:05:
[...]
En dan maar hopen dat de armory op het eiland snel open gaat. Vraag me af hoeveel tijd daar nog overheen gaat.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Inderdaad denk 3 Weken en dan moet het erzijn gelukkig heb ik nog 85 badges en ga binnenkort maar is karazan leeg plunderenDarkasantion schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Goeie gok, 2 weken met servers die met redelijk wat guilds in BT zitten, 4~5 weken met guilds die net BT binnenkommen. Gok zelf op 4 weken. Dus 35 badges per week.
dat had niet de grote impact hoor, maar de wellfare epics die je ineens makkelijk kon krijgen door pvp(nu nog steeds).sabriel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:57:
[...]
Gelukkig is bliazzard een klein beetje wijzer geworden en hebben ze de nieuwe talents nu niet in de patch gestopt. Ik herinner me de laatste patch voor TBC, dat was gewoon niet leuk meer (vooral niet in PvP als clothy)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 236827
September included, dus eind september = 1 oktober.Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:09:
[...]
Maart, April, Mei,Juni,Juli,Augustus,September = 7 toch Oo

Ja ok dat snap ik maar als je BV kijken Bartsmit enzo hebben allemaal 1 september staan..\Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:15:
[...]
September included, dus eind september = 1 oktober.
Niet het mij uitmaakt heb als zoiezo geen zin om weer te lvle...
This is the Way.
JahwolNoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:
badges droppen na 2.4 bij elke baas of niet?
Yup en meer tier (3 ipv 2) xD hmm dus schatting 5 weken vor je acces hebt bij de nieuwe badge rewards. dan 150/5=30 dus als ik nu even mijn mooie trinket haal heb ik tijd zat om mijn mace te farmen waarneer die beschikbaar is xDNoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:
badges droppen na 2.4 bij elke baas of niet?
het is dus 6 maanden voor het september is ^^ maar duurd toch nog wel 8 maanden minimaal denk ik.Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Ja ok dat snap ik maar als je BV kijken Bartsmit enzo hebben allemaal 1 september staan..\
Niet het mij uitmaakt heb als zoiezo geen zin om weer te lvle...
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 13:33 ]
dat wordt pas te gek.
- 7 * 7 = 49 badges (daily Heroic)
- 22 badges (Kara)
- 4-6 badges (Gruul)
- SSC - 6 *3 = 18 badges
- TK - 4*3 = 12
dus ongeveer 105 badges per week
[ Voor 1% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-03-2008 13:32 . Reden: even een HOPPA erbij ge-edit - vonk wel toepasselijk.... jij ook? bel 0906-GOTHOPPA ]
This is the Way.
Anoniem: 252297
hey dat ken ik XD hoogste wat ik ooit gehaald heb op een dag was 55 ish .NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:31:
danke!
dat wordt pas te gek.
- 7 * 7 = 49 badges (daily Heroic)
- 22 badges (Kara)
- 4-6 badges (Gruul)
- SSC - 6 *3 = 18 badges
- TK - 4*3 = 12
dus ongeveer 105 badges per weekHOPPA

Wil arcane specce
*I died a little inside*Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:40:
Als er 3 tier tokens droppen schiet dat eindelijk is op, wil me T5 gloves en me hood
![]()
Wil arcane specceen T5 voor Mage is zo gaaf kwa looks
T5 mooi?
verschil van smaak zullen we dan maar zeggen : )
Ja maar tier 6 voor mages ziet er weer niet uit. Maar wel chill die tier delen betekent meer left overs en dat geeft mij weer de kans op een item. heb de eerste 2 weken in mijn guild zoveel luck gehad met drops dat ik nu de komende 2 maanden nog in - dkp sta -.-Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:40:
Als er 3 tier tokens droppen schiet dat eindelijk is op, wil me T5 gloves en me hood
![]()
Wil arcane specceen T5 voor Mage is zo gaaf kwa looks
btw vind vrijwel alle tier 5 mooier dan t6 (behalve van priest en war en shammy) en hunter WAHAHAHA
blijkbaar welImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:49:
[...]
*I died a little inside*
T5 mooi?
verschil van smaak zullen we dan maar zeggen : )
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 13:51 ]
Haha sja na al zoveel maanden in full T4 te lopen of al een tijdje bijna in Full s3,Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:50:
[...]
Ja maar tier 6 voor mages ziet er weer niet uit. Maar wel chill die tier delen betekent meer left overs en dat geeft mij weer de kans op een item. heb de eerste 2 weken in mijn guild zoveel luck gehad met drops dat ik nu de komende 2 maanden nog in - dkp sta -.-
btw vind vrijwel alle tier 5 mooier dan t6 (behalve van priest en war en shammy) en hunter WAHAHAHA
[...]
blijkbaar wel
Moet ik zeggen de looks van T5 met rood enzo echt super eruit ziet
Beste combo nog steeds S3 robe S3 gloves Vindicator silk Belt , S1 Shoulders en Tier5 Hood = Yum

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
T6 priest >> allSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:02:
T5 voor locks vind ik persoonlijk ook mooier dan T6... vind T6 wel erg overdone. Voor shamans vind ik T6 wel erg fraai.
Voor warriors vind ik T6 er niet zo boeiend uitzien, als mage zou ik mijn 'show helm' uitzetten na het verkrijgen van t6
Het zal wel komen omdat ik in orgrimmar altijd in full tier 2 rond hups. Vind ik nog steeds de mooiste set : )Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:58:
[...]
Haha sja na al zoveel maanden in full T4 te lopen of al een tijdje bijna in Full s3,
Moet ik zeggen de looks van T5 met rood enzo echt super eruit ziet![]()
Beste combo nog steeds S3 robe S3 gloves Vindicator silk Belt , S1 Shoulders en Tier5 Hood = Yum
Helemaal mee eens de darkside looks van de T5 is echt mooiSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:02:
T5 voor locks vind ik persoonlijk ook mooier dan T6... vind T6 wel erg overdone. Voor shamans vind ik T6 wel erg fraai.
Tier 2 is ook 1 van de mooiste setjes, ik bewaar me tier 3 ook netjes hoorImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:05:
[...]
Het zal wel komen omdat ik in orgrimmar altijd in full tier 2 rond hups. Vind ik nog steeds de mooiste set : )
Looks

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 18-03-2008 14:08 ]
vind ik persoonlijk tier 3 mooier. ik vind tier 3 van wariors nog steeds het vetste van alle en tier 5 van wars en tier 6 van warlock idd overdoneImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:05:
[...]
Het zal wel komen omdat ik in orgrimmar altijd in full tier 2 rond hups. Vind ik nog steeds de mooiste set : )
van druids vind ik;
tier 4; balance (zowel wat arcane als resto als fraal invloeden dus in balans)
tier 5: resto (erg nature)
tier 6; ferral (beeste enzo)
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 14:12 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

En ja ik als mage ben jalours ><
en waarom krijg ik zo lichtelijk het vermoede dat frostmourne een legendary wep word?
Frostmourne Hungers!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 14:18 ]
Anoniem: 10456
Ik zie het liever op mijn Orc warlockSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:17:
Nemesis skullcap op een gnome ziet er echt geweldig uit
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 234465
nog steeds bale he, dat niet pver's ook makkelijk aan epics kunnen komen.Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:12:
[...]
dat had niet de grote impact hoor, maar de wellfare epics die je ineens makkelijk kon krijgen door pvp(nu nog steeds).
helemaal mee eens. en ik denk dat voor mij de kans groter is dat ik eerder tier 5 schoulders heb dan een tier 4 =OOkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:19:
Druid T4 vind ik echt lelijk, bah. T5 vind ik denk ik 't mooist, mooier als T6. Maargoed, voorlopig heb ik nog niet eens een T4 item, dus duurt nog ff.
is dit het verhaal van de nieuwe honor system? dat je geen rep meer nodig had maar alleen maar honor en badges?Anoniem: 234465 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:20:
[...]
nog steeds bale he, dat niet pver's ook makkelijk aan epics kunnen komen.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 14:23 ]
Nog geen mazzel gehad met token van Curator? Gaat die nou trouwens ook een extra token droppen???OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:19:
Druid T4 vind ik echt lelijk, bah. T5 vind ik denk ik 't mooist, mooier als T6. Maargoed, voorlopig heb ik nog niet eens een T4 item, dus duurt nog ff.
[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2008 14:25 . Reden: goede persoon gekwoot ]
hoever ik weet gaan alle tbc tiers bosses er allemaal 1 extra droppen dus 3 ipv 2SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:24:
[...]
Nog geen mazzel gehad met token van Curator? Gaat die nou trouwens ook een extra token droppen???
aw crap... guys we got 3 times shammy tier again =( who can DE?
maar uiteraad wel weer mooier xD
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 18-03-2008 14:31 ]
* All 25- player raid bosses that drop set tokens will now drop an additional token!SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:24:
[...]
Nog geen mazzel gehad met token van Curator? Gaat die nou trouwens ook een extra token droppen???
Geen info over de 10 mans, dus ga er maar uit van niet.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sinds ik me shoulders en die head van Illidan heb vind ik me nightelf er echt bruut uitzien.
Nu nog een bulwark dan is het plaatje helemaal af
Vorige week trouwens nog een full BWL run gedaan met 10 man. Was wel lachen, ik en een rogue wilden allebij nog tier 2 chest halen voor complete set.
Razorgore was echt piss easy, maar wat een cockblock is vael toch he. Die kan je gewoon niet zwaar undermannen (of nouja 10 ipv 40
Nef was ook wel grappig een aantal hadden geen ony cloak dus die gingen in de safespots staan (troon en die caves waar de mobs uitkomen). Nef land. en *POEF* hehe, gelukkig een ankh en een combat res + SS.
Zoals gezegd ik wilde graag me chest nog voor full tier 2 evenals de rogue. en wat dropped er? juist rogue en warrior chest! echt super we hebben de hele dag in full tier 2 door de major cities gewandeld
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Nee, maar volgens mij is het een Eonar probleem:SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:24:
Bij ons dropt namelijk ook altijd Shaman T4.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:31:
aw crap... guys we got 3 times shammy tier again =( who can DE?
hahahah geweldigpyrofielo schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:35:
Ik heb er even aan moeten wennen maar ik vind warrior tier 6 nu ook wel erg mooi hoor.
Sinds ik me shoulders en die head van Illidan heb vind ik me nightelf er echt bruut uitzien.
Nu nog een bulwark dan is het plaatje helemaal af
Vorige week trouwens nog een full BWL run gedaan met 10 man. Was wel lachen, ik en een rogue wilden allebij nog tier 2 chest halen voor complete set.
Razorgore was echt piss easy, maar wat een cockblock is vael toch he. Die kan je gewoon niet zwaar undermannen (of nouja 10 ipv 40) stomme BA. Voor de rest was het allemaal echt easy. Ik denk dat je chromaggus nu wel kan 5-mannen, misschien een extra tank als hij timelapse heeft.
Nef was ook wel grappig een aantal hadden geen ony cloak dus die gingen in de safespots staan (troon en die caves waar de mobs uitkomen). Nef land. en *POEF* hehe, gelukkig een ankh en een combat res + SS.
Zoals gezegd ik wilde graag me chest nog voor full tier 2 evenals de rogue. en wat dropped er? juist rogue en warrior chest! echt super we hebben de hele dag in full tier 2 door de major cities gewandeld
En bij ons altijd die voor Warrior etc..of is dat de zelfdeOkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:43:
[...]
Nee, maar volgens mij is het een Eonar probleem:
[...]
Bij ons dropt namelijk ook altijd Shaman T4.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 18-03-2008 14:45 ]
WTTMektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:43:
En bij ons altijd die voor Warrior etc..of is dat de zelfde
Ach, de token dropt vanzelf een keer. Op dit moment heb ik sowieso betere Gloves als die T4, pas met de set-bonus worden ze beter, dus op dit moment geen ramp dat ik ze nog niet heb.
[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 18-03-2008 14:50 ]
Hunter/mage/warlock --> HeroMektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:43:
[...]
En bij ons altijd die voor Warrior etc..of is dat de zelfde
Shaman/pala/rogue --> Champion
Warrior/priest/Druid --> Defender
Edit: fixed
[ Voor 52% gewijzigd door Nivado op 18-03-2008 14:59 ]
champoin hero en defender d8 ikNivado schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:49:
[...]
Hunter/mage/warlock
Shaman/pala/rogue
Warrior/priest/Druid
De eerste 2 zijn hero en champion (geen idee welke welke is, heb alleen een priest en een warrior) de laatste is defender.
Heheh ok twijfelde alNivado schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:49:
[...]
Hunter/mage/warlock
Shaman/pala/rogue
Warrior/priest/Druid
De eerste 2 zijn hero en champion (geen idee welke welke is, heb alleen een priest en een warrior) de laatste is defender.
Heb nu alweer zin in Woensdag de Reset, We gaan kijken of we in 1 avond Hydross Lurker en Leo voor mekaar krijgen
Shaman/rogue/pala is championNivado schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:49:
[...]
Hunter/mage/warlock
Shaman/pala/rogue
Warrior/priest/Druid
Klopt inderdaad, van Wowwiki:
Warrior, Priest, Druid ... Defender
Hunter, Mage, Warlock ... Hero
Shaman, Paladin, Rogue ... Champion
Anoniem: 234465
KloptAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:21:
[...]
is dit het verhaal van de nieuwe honor system? dat je geen rep meer nodig had maar alleen maar honor en badges?
Edit: ik snap ook niks van die tank tekorten. Wij hebben denk ik zo'n 6-8 (!!!!) actieve tanks, we nemen er altijd maar max 4 of 5 mee, maar healers is altijd het grote probleem. Blijft elke dag weer een verrassing of we iets kunnen doen, vooral nu een van onze beste shammies vorge week van realm is gemoved
[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 18-03-2008 15:15 ]
Bnet pindle#2913
Wij hebben:porn* schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:14:
Gisteren met 6.5 healers (5 + 1 feral druid + 1 shadow priest die ff respecten) BT in gegaan... auw auw wat een billenkoek. Naj ging verrassend genoeg 2e keer vrij makkelijk neer, maar uiteindelijk onderverwacht op Teron blijven steken (paar nieuwe mensen die de besturing van hun spirit nog niet snappen, maar vooral te weinig healers op een gegeven moment). Ach was leuk experimentje
Edit: ik snap ook niks van die tank tekorten. Wij hebben denk ik zo'n 6-8 (!!!!) actieve tanks, we nemen er altijd maar max 4 of 5 mee, maar healers is altijd het grote probleem. Blijft elke dag weer een verrassing of we iets kunnen doen, vooral nu een van onze beste shammies vorge week van realm is gemoved
3 prot warriors, die minstens 3 van de 4 dagen kunnen raiden
2 feral tank druids die minstens 3 van de 4 dagen kunnen raiden
2 dps warriors die minstens 3 van de 4 dagen kunnen raiden.
dat maakt maximaal 7 tanks(mocht het nodig zijn respeccen de dps warriors).
healers is bij ons ook het probleem paladins lijkt redelijk ok nu weer. Maar priests, druids(lijkt ook opgelost) en shamans zijn lastig. We willen er wat extra hebben zodat onze main healers ook een keer een avondje kunnen slacken(zoals de tanks dus wel kunnen).
wij nemen meestal 3 tanks(prot of feral) mee en 1 dps warrior.
maar nu is er ook een movie beschikbaar:
40.8k Raid DPS (42.1k in WWS) op Teron Gorefiend, world #5, mage pov (mage met 2.6k dps, world #1)
(was 38,9k, maar alle guilds op WWSscoreboard tellen ook de dmg op de constructs mee)
Check vooral de laatste 20% van Teron als hij alle cooldowns open gooit, 11k, 11k, 11k...BoP
http://files.filefront.co...n/;9836135;/fileinfo.html
[ Voor 27% gewijzigd door RickN op 18-03-2008 15:52 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
RickN schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:25:
Hier op een vorige pagina ook al mee ge-epeened (gaat ook zo ziekelijks snel hier met die posts ^^),
40.8k Raid DPS (42.1k in WWS) op Teron Gorefiend, 5th highest in the world, mage pov (mage met 2.6k dps, world #1)
(was 38,9k, maar alle guilds op WWSscoreboard tellen ook de dmg op de constructs mee)
Check vooral de laatste 20% van Teron als hij alle cooldowns open gooit, 11k, 11k, 11k...^

EDIT : Raar geluid bij het filmpje...kraakt of is me pc op het werk een beetje gaar Oo
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 18-03-2008 15:37 ]
Ik mis de Pala's in dit overzichtKevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:23:
[...]
Wij hebben:
dat maakt maximaal 7 tanks(mocht het nodig zijn respeccen de dps warriors).
[...]
omdat onze enige prot pala gestopt is met raiden en 95% van de prot paladins gewoon sukkels zijn, en denken dat je door prot te speccen kan tanken.
Pala tanks zijn inderdaad heel erg afhankelijk van hun gear, en zijn niet al te best als een MT op een Boss.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Och paladin tanken is ook niet zo heeeel moeilijkKevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:39:
[...]
omdat onze enige prot pala gestopt is met raiden en 95% van de prot paladins gewoon sukkels zijn, en denken dat je door prot te speccen kan tanken.

Je hebt maar 4 knoppen nodig, consecrate, judgement, seal of vegeance en holy shield
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
en warrior tanken ook niet, toch falen er genoeg. Warrior tank heeft alleen devestate nodig, zal dan wel wat lastig zijn, maar moet kunnenAtlas schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:
[...]
Och paladin tanken is ook niet zo heeeel moeilijk
Je hebt maar 4 knoppen nodig, consecrate, judgement, seal of vegeance en holy shield
[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 18-03-2008 15:50 ]
Wij hebben 1 feral tank, 1 protection pally en 3 warrior tanks. Wel erg active allemaal.
Swappen jullie ook constant tanks in en uit dan ofzo? want van de 5 die ik hier noem nemen we er vaak maar 2 of 3 mee (of respeccen).
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Loel dan snap jij het niet helemaal...Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:49:
[...]
en warrior tanken ook niet, toch falen er genoeg. Warrior tank heeft alleen devestate nodig, zal dan wel wat lastig zijn, maar moet kunnen. Devestate en tab
.
Wij hebben 1 prot pala en 4 warrior tanks that's it heel soms een feral druid maar die is meestal gewoon dps bij ons aangezien alle tanks elke raid aanwezig zijn.pyrofielo schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:57:
Jeetje wat een hoeveelheid tanks hebben jullie![]()
Wij hebben 1 feral tank, 1 protection pally en 3 warrior tanks. Wel erg active allemaal.
Swappen jullie ook constant tanks in en uit dan ofzo? want van de 5 die ik hier noem nemen we er vaak maar 2 of 3 mee (of respeccen).
[ Voor 46% gewijzigd door ErwienO op 18-03-2008 15:59 ]
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
wat snap ik niet, ik snap best dat je meer moet gebruiken om goed te tanken, maar ik wed dat ik met devestate alleen een heel eind kan komen.
Daarnaast gebruik je natuurlijk shield slam revenge en op casters spellreflect, en als rage dump HS. duh, maar al die dingen zijn nodig om het goed te doen, niet om gewoon wat te tanken, in een of andere random pug zonder hit capped te zijn(als dps) enzo.
en wij nemen 3 tanks mee, dus dat betekend dat d'r altijd wat mensen standby staan ja.
Waaat?ErwienO schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:57:
Wij hebben 1 prot pala en 4 warrior tanks that's it heel soms een feral druid maar die is meestal gewoon dps bij ons aangezien alle tanks elke raid aanwezig zijn.
Wat moet je nu in godesnaam met 4 warrior tanks

Wij nemen 1 warrior mee, en daarnaast 2 ferals. Een eventuele 4e tank zal dan een retridin/holydin/dps war zijn, maar dit is zelden nodig.
Hoe minder prot in de raid hoe beter, kost alleen maar dps.
@40+k raid dps op Teron, damn. Wij halen 10k net... aantal dikke slackers en meestal geen perfect setup maar denk dat we, als we zouden willen, de 15k nog niet zouden halen.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 255949
Heb jij wel een getanked dan als paladin (iets anders dan dungeons/heroics)? Hier komt echt wel watmeer bij kijken dan alleen deze 4 knoppen. Zelf heb ik ongeveer 12 knoppen die ik toch wel allemaal gebruik, hier zitten mijn heals nog niet eens bij.Atlas schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:
[...]
Och paladin tanken is ook niet zo heeeel moeilijk
Ten eerste alle seals -> wisdom, light, crusader etc. om jezelf en de raid te buffen. Seal of Rightheousnes voor een wat threat upkeep, seal of blood voor bij pull(deze kan niet missen), avenger's shield. Daarnaast Avenging Wrath als er snel veel threath nodig is.
Ik kan zo 101 situaties opsommen waarbij deze beperkte visie niet van toepassing is. Paladin healen, das pas een eitje... En ja ik heb dat ook gedaan, tot Vashj en Kael, in mijn tank spec heb ik nog 1700 healing dus ik weet ook wel hoe dit werkt
Maggy down na de 3de try, dropt de T4 lock chest word ik helaas outrolled
Daarna nog naar Gruul gegaan, HKM oneshotted, mooie belt drop maar helaas niet genoeg dkp
Voor gruul werd het al wat laat 2 try's gedaan: 3 en 5% best try
Volgende keer beter !
"Don't let your dreams be memes"
10k op terron? dat is een gevecht van 2 minuten ofzo waarbij je meestal wel 45 sec bloodlust hebt.porn* schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:31:
Jep wij doen 't meestal met 2 prot omdat ze er gewoon beiden vaak zijn en goede gear hebben, 1 feral en da's meestal genoeg (vaak nog 1 feral als 't nodig is). Door het healertekort hebben we dus ook geen pala tank, er willen er een paar graag, maar daar is geen ruimte voor.
@40+k raid dps op Teron, damn. Wij halen 10k net... aantal dikke slackers en meestal geen perfect setup maar denk dat we, als we zouden willen, de 15k nog niet zouden halen.
Ik ben trouwens benieuwd naar de spellhaste upgrade want dat kan wel eens imbah zijn voor casters met lower global cooldown.
Als ik ooit heroics doe dan kost het moeite om scorch te casten op een boss vanwege de zo korte cast time.
zit nu als alles procced op een fireball van zo'n 2 seconden ofzo(zonder BL). Maar wel met quarrimans eye en blade of wizardy procc.
Ik was enigszins sarcastischAnoniem: 255949 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:32:
Na een hele tijd lurken toch maar eens een reactie:
[...]
Heb jij wel een getanked dan als paladin (iets anders dan dungeons/heroics)? Hier komt echt wel watmeer bij kijken dan alleen deze 4 knoppen. Zelf heb ik ongeveer 12 knoppen die ik toch wel allemaal gebruik, hier zitten mijn heals nog niet eens bij.
Ten eerste alle seals -> wisdom, light, crusader etc. om jezelf en de raid te buffen. Seal of Rightheousnes voor een wat threat upkeep, seal of blood voor bij pull(deze kan niet missen), avenger's shield. Daarnaast Avenging Wrath als er snel veel threath nodig is.
Ik kan zo 101 situaties opsommen waarbij deze beperkte visie niet van toepassing is. Paladin healen, das pas een eitje... En ja ik heb dat ook gedaan, tot Vashj en Kael, in mijn tank spec heb ik nog 1700 healing dus ik weet ook wel hoe dit werkt
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje <= i rest my case
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Jammer dat die site nog niet zolang bestaat.RickN schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:25:
Hier op een vorige pagina ook al mee ge-epeened (gaat ook zo ziekelijks snel hier met die posts ^^),
40.8k Raid DPS (42.1k in WWS) op Teron Gorefiend, world #5, mage pov (mage met 2.6k dps, world #1)
Check vooral de laatste 20% van Teron als hij alle cooldowns open gooit, 11k, 11k, 11k...BoP
In November heb ik namelijk op mijn priest 1100 DPS @ maggy gedaan (http://www.wwsscoreboard.com/bossclassview.php?bossid=40).
Overigens ben ik al sinds begin december gestopt, af en toe een uurtje meer niet.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Tja als je warriors alleen maar prot gear bij elkaar halen dan werkt dat niet nee, maar opzich kunnen er 3 aardig dpsen met hun dps gear en prot spec maar misschien gaan we nog wat veranderen aan de raid setup moet ik nog even bekijkenFireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:14:
[...]
Waaat?
Wat moet je nu in godesnaam met 4 warrior tanks
Wij nemen 1 warrior mee, en daarnaast 2 ferals. Een eventuele 4e tank zal dan een retridin/holydin/dps war zijn, maar dit is zelden nodig.
Hoe minder prot in de raid hoe beter, kost alleen maar dps.
hihiKevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:23:
[...]
Wij hebben:
wij hebben 1 protection warrior die 100% attendance heeft(heeft hij al sinds wij SSC/TK begonnen en hebben nu al voor een paar maanden BT/Hyal op farm)
3 feral tanks die worden gerotate
3 dps warriors die heel soms respeccen naar prot.
Op illidan hebben wij 2 feral droods die de flames tanken en werkt perfect : )
/edit
qua healers:
3 holy priests, 4 holy paladins, 3 resto droods en 2 resto shamans die worden gerotate =)
[ Voor 8% gewijzigd door DefLite op 18-03-2008 16:52 ]
Qua healers redelijk verdeeld. 4 Priests, 3 pallies, 3 druid, en 1 shaman. (en wat alts in het geval iemand niet kan)
Laatst nog een raid moeten cancelen omdat er niet genoeg DPS aanwezig kon zijn...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Mja vergeet niet dat wij redeljk casual zijn, de meeste mensen nog grotendeels in SSC/TK gear rondlopen. Paar man heeft al wat T6 en wat random MH/BT epics, maar qua gear kan heel de raid nog een berg gebruikenKevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:34:
[...]
10k op terron? dat is een gevecht van 2 minuten ofzo waarbij je meestal wel 45 sec bloodlust hebt.
Ik ben trouwens benieuwd naar de spellhaste upgrade want dat kan wel eens imbah zijn voor casters met lower global cooldown.
Als ik ooit heroics doe dan kost het moeite om scorch te casten op een boss vanwege de zo korte cast time.
zit nu als alles procced op een fireball van zo'n 2 seconden ofzo(zonder BL). Maar wel met quarrimans eye en blade of wizardy procc.
Daarnaast zijn er bij ons nog steeds mensen die 't presteren bijv. de helft van de dps van de top van z'n klasse te doen... te weinig controle en kritiek op helaas, magoed dat past het casual imago wel enigsinds.
Edit: en vergeet bijv. niet dat we naast de MT altijd een extra prot tank mee hebben ( -0.9 persoon dps), en om 1 of andere reden ook meestal ook 2 furrals. Ideale setup is het vaak niet magoed
[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 18-03-2008 16:59 ]
Bnet pindle#2913
Met hoeveel healers doen/deden jullie SSC + The Eye? We hebben vaak maar 5 tot 6 healing mee in SSC en we zijn nu bezig met tries op vashj maar die heeft er nog niet echt veel zin beste try was 3e core down dus 55% ongeveer.Little_captain schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:48:
[...]
hihi
wij hebben 1 protection warrior die 100% attendance heeft(heeft hij al sinds wij SSC/TK begonnen en hebben nu al voor een paar maanden BT/Hyal op farm)
3 feral tanks die worden gerotate
3 dps warriors die heel soms respeccen naar prot.
Op illidan hebben wij 2 feral droods die de flames tanken en werkt perfect : )
Hmm dacht toch echt dat wij het meestal met 7, soms 8 deden?ErwienO schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:53:
[...]
Met hoeveel healers doen/deden jullie SSC + The Eye? We hebben vaak maar 5 tot 6 healing mee in SSC en we zijn nu bezig met tries op vashj maar die heeft er nog niet echt veel zin beste try was 3e core down dus 55% ongeveer.
Bnet pindle#2913
Scorch cast time: 1.5 secondeKevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:34:
[...]
10k op terron? dat is een gevecht van 2 minuten ofzo waarbij je meestal wel 45 sec bloodlust hebt.
Global Cooldown: 1.5 seconde
ergo: geen vertraging tenzij je echt spellhaste aan het stacken geweest bent.
Ben bang dat het niet zo werktosxy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:38:
[...]
Jammer dat die site nog niet zolang bestaat.
In November heb ik namelijk op mijn priest 1100 DPS @ maggy gedaan (http://www.wwsscoreboard.com/bossclassview.php?bossid=40).
Overigens ben ik al sinds begin december gestopt, af en toe een uurtje meer niet.
Zeker bij een gevecht als Maggie waarbij je regelmatig moet bewegen (fires, cubes, earthquake, cave in) zul je relatief lage dps time hebben.
Ik ben bang dat je met je prestatie uit november niet op wwsscoreboard terecht zou zijn gekomen.
Geen guild in de wereld heeft Teron nog in minder dan 2 minuten gedaan en een goeie guild met ongeveer de best mogelijke gear haalt zonder z'n raid gruwelijk te stacken met dps ongeveer 25k op hem. Daarmee is het voor de meeste guilds toch wel een 4-5+ minuten fight hoor.Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:34:
[...]
Maar 10k is natuurlijk erg weinig. Lijkt me ook een beetje overdreven omdat je dan vast wel over 1 of andere enrage timer gaat, zonder het nog te hebben over het feit dat je met die dps een stuk of 8 van je mensen gaat kwijtraken aan doom en dat je healers oom gaan
[ Voor 23% gewijzigd door RickN op 18-03-2008 17:25 ]
Haha je hebt gelijk, ik zat naar een report te kijken wat blijkbaar fubar'ed was want daar stond echt 10k raiddps onder, en het was een kill. Magoed gaat wel vaker iets foutRickN schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:20:
Geen guild in de wereld heeft Teron nog in minder dan 2 minuten gedaan en een goeie guild met ongeveer de best mogelijke gear haalt zonder z'n raid gruwelijk te stacken met dps ongeveer 25k op hem. Daarmee is het voor de meeste guilds toch wel een 4-5+ minuten fight hoor.
Maar 10k is natuurlijk erg weinig. Lijkt me ook een beetje overdreven omdat je dan vast wel over 1 of andere enrage timer gaat, zonder het nog te hebben over het feit dat je met die dps een stuk of 8 van je mensen gaat kwijtraken aan doom en dat je healers oom gaan
Net nog naar een andere gekeken en daar zitten we op 25k. Bij ons staan daar alleen geen waardes bij voor de dmg die je als ghost doet?
Bnet pindle#2913
De warriors zitten in een rotation, de ferals gaan meestal mee als OT / DPS. Toch jammer dat we helemaal geen prot pallies hebben.
De grap is dat er voor guild-runs in heroics Kara runs juist vaak tanks tekort komen, terwijl 25-mans op dit moment duidelijk lijden onder healer tekort.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Hehe dat lees ik meer als: tanks hebben geen zin om Kara/heroics te doen, en algemeen healertekort waar de healers echter nog wel eens meegaanSeraphin schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:53:
De grap is dat er voor guild-runs in heroics Kara runs juist vaak tanks tekort komen, terwijl 25-mans op dit moment duidelijk lijden onder healer tekort.
Bnet pindle#2913
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je moet Vengeful Spirit aan je actor lijst toevoegen als pet zonder owner. Persoonlijk vind ik het maar onzin dat guilds die dmg aan hun Teron reports zijn gaan toevoegen, maar goed, alles voor een grotere epeen natuurlijk en je kunt het nu als guild wel niét doen maar dan ontzeg je jezelf een verdiende hogere plaatst op die lijsten. Uiteindelijk gaat het er voor mij om in hoeveel tijd je em down krijgt. Wij hadden em nu in 2:09 en das de vijfde tijd, #1 ter wereld is 2:03 atm. Door alleen naar tijd te kijken doet Vengeful Spirit dmg er ook niet meer toe.porn* schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:48:
[...]
Haha je hebt gelijk, ik zat naar een report te kijken wat blijkbaar fubar'ed was want daar stond echt 10k raiddps onder, en het was een kill. Magoed gaat wel vaker iets fout
Net nog naar een andere gekeken en daar zitten we op 25k. Bij ons staan daar alleen geen waardes bij voor de dmg die je als ghost doet?
[ Voor 29% gewijzigd door RickN op 18-03-2008 19:12 ]
Anoniem: 255041
Ga zeer snel een server change doen, deze server is niks.
filmpje de ik had gemaakt, Instance51 vs Azgalor! maar 75 mb op een lekker sneller server, dus kijk even (2 min maar) en laat ff horen wat je er van vindt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 158967
Iemand die nog een leuk 2v2 druid warrior fimpje weet?
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 18-03-2008 22:17 ]
Dit topic is gesloten.