Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 152 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:22:
Dat moet misschien wel lukken met eePanels2. Nog niet geprobeerd overigens. Maar eePanels2 ondersteunt het toevoegen van panels en art om je UI op te vrolijken ;)
hmm eepanels heb ik wel. Dan hoef ik dus alleen ergens die artwork vandaan zien te halen. (oude reborn UI heb ik nog niet kunnen downloaden)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:31:
[...]

Laat ze toch lkkr lullen joh, hun probleem niet de jouwe. Kijk niet gek op als de zelfde personen in game vragen om een "baff" of mensen "naabs" noemen etc, want hé dat is wel cool he. ;) Ik begrijp iig donders goed wat je bedoeld met je posts.
Er is wel een groot verschil tussen "slang" gebruiken en mindless met je hoofd op het keyboard bashen en het daarna niet willen fixen terwijl hij het overduidelijk wel kan. Daarnaast is op het door jouw gequote stuk zeer weinig aan te merken.

Zoals hij al aangeeft, hij kan het wel maar hij wil het niet. Imo hebt je dan te weinig respect voor je discussiepartners om je boodschaap duidelijk over te brengen en verdien je het om genegeerd te worden.

Ochtend aanvulling:

Zondag reserve en maandag niet kunnen raiden ivm het invullen van de belasting papieren van paps. Maar dan kom je toch ook wel lekker tot rust. Ben er vandaag weer klaar voor om archimonde / RoS / Mother Sharaz / Illidari Council neer te leggen : )

[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 18-03-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:48:
[...]

Ochtend aanvulling:

Zondag reserve en maandag niet kunnen raiden ivm het invullen van de belasting papieren van paps. Maar dan kom je toch ook wel lekker tot rust. Ben er vandaag weer klaar voor om archimonde / RoS / Mother Sharaz / Illidari Council neer te leggen : )
Maar niet voor Ilidan :? Blijkt wel weer "You are NOT prepaired" :+

Bah ik haat falende tanks :< 2 dagen achter elkaar geen za omdat er geen tanks zijn, ik wist wel dat we ze nooit hadden moeten laten meerollen op de bearmount, nu willen ze niet meer mee :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:58
Tanks zijn ook altijd het probleem :)

5 man instance:
1 tank
1 healer
3 dps

10 man instance:
2 tanks
2 healers
6 dps

25 man instance:
3 tanks (zou 5 moeten zijn)
7 healers (zou 5 moeten zijn)
15 dps (klopt)

Hmm, waar zou nou gebrek aan zijn en waar een overschot in raiding guilds.
Elke keer als ik ZA/kara probeer te regelen moet ik weer feral speccen omdat er meteen 5 healers klaar staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:36:
[...]

Maar niet voor Ilidan :? Blijkt wel weer "You are NOT prepaired" :+

Bah ik haat falende tanks :< 2 dagen achter elkaar geen za omdat er geen tanks zijn, ik wist wel dat we ze nooit hadden moeten laten meerollen op de bearmount, nu willen ze niet meer mee :+
Archimonde en sharazs pas 1 x down, give us some slack : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister is er een discussie ontstaan op het guildforum over het wel of niet meenemen van alts. Uiteraard waren er een aantal niet blij, helaas werden een hoop dingen weer eens verkeerd begrepen, en snappen sommige gewoon niet hoe raiden werkt.
Maar uiteindelijk zijn we wel iets wijzer geworden denk ik. De discussie loopt nog, en er zal vast nog meer over gezegd worden, maar we komen er hopelijk wel uit.

Leuk om te zien dat gelijk na zo'n discussie de raid naar Kara wel weer erg smooth verliep zonder één wipe. We kunnen het ook wel, alleen de focus was een beetje weg. Denk alleen dat nog niet bij iedereen het besef er is, dat het wel degelijk een groot verschil maakt, of je nu een alt mee neemt of een main.

Grootste probleem blijft toch vooral nog dat we te weinig (active) raiders hebben. Maar voor vanavond hebben we er denk ik wel weer genoeg, dus dat wordt Aran, Chess en dan Prince. Ben benieuwd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kunnen jullie de guild niet gewoon mergen met een andere kleine guild?
Ik zie zo veel kleine guilds die gewoon nergens komen omdat ze te klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:09:

Grootste probleem blijft toch vooral nog dat we te weinig (active) raiders hebben. Maar voor vanavond hebben we er denk ik wel weer genoeg, dus dat wordt Aran, Chess en dan Prince. Ben benieuwd.
Ok hier zie ik het probleem. Wanneer je al erg vaak karazhan met je main hebt gedaan, en eigenlijk niks meer nodig hebt. Toch ook dan regelmatig meegaat, en zeker nog op vaste raid dagen, dan kan ik me voorstellen dat je na een tijdje zoiets hebt van ik wil op mijn alt. In karazhan wil dat niet zeggen op exhalted want dat ben je zo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:23:
[...]

Ok hier zie ik het probleem. Wanneer je al erg vaak karazhan met je main hebt gedaan, en eigenlijk niks meer nodig hebt. Toch ook dan regelmatig meegaat, en zeker nog op vaste raid dagen, dan kan ik me voorstellen dat je na een tijdje zoiets hebt van ik wil op mijn alt. In karazhan wil dat niet zeggen op exhalted want dat ben je zo.
Mjah, hoe zou jij het vinden als jullie MT zou zeggen: Ey, ik heb m'n full T6. bye tank, hoi rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 15:54
Lief dagboek,

Gister eindelijk exalted Scryer geworden en dus eindelijk wat extra spelldmg op mijn shoulders met de inscription. Die "zware" taak maar afgemaakt nadat ik 2 avonden beetje mindless aan het farmen was naar het +30 int enchant op die sunfury researchers in Netherstorm....... en dat daarna bleek dat ik het toch al ooit had gehaald.... ;(

maar goed, de netherweave voor tailoring, de greens (enchant mats), zo'n 200g van silver en greys en dan dus de rep van halverwege honored naar 6k revered was het toch uiteindelijk wel waard.

Nu nog 5-6k rep voor Shatar (headenchant) en een nieuwe broek (met een zelfgemaakte +35 dmg erop) en ik ben aardig op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:26:
[...]

Mjah, hoe zou jij het vinden als jullie MT zou zeggen: Ey, ik heb m'n full T6. bye tank, hoi rogue?
Ik zie een groot verschil tussen karazhan en BT.

en als je een MT met T6 in karazhan hebt lopen, en de rest nog amper in kara uitgegeared is dan zal ik nooit te veel op hem rekenen, hij wil immers minder gaan raiden.

Wel moet(zoals ik eerder ergens heb gezecht) het mogelijk zijn met de raid setup. Als hij op zijn rogue kan komen, en iemand anders een tank heeft die goed genoeg gegeared is om (heel) kara te tanken, dan moet dat kunnen.

Dat is het einige voordeel van de huidige attunements je kan niet zomaar ff een alt meenemen naar BT.

en ow ja, als hij dat zou zeggen zou ik denken meer loot voor mij, maar dat ter zijde :P

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 18-03-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:29:
[...]

In 2.4 zal het totaal minder zijn, je hoeft dan niet steeds alles opnieuw te leren qua spells enzo.
Umh... huh? Dus als je talent kiest heb je meteen rank 12 bijv. van die spell ofzo? En als de kosten omlaag gaan waarom ben ik dan een 2e druid aan het levelen voor boomkip? 8)7
OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:09:
Gister is er een discussie ontstaan op het guildforum over het wel of niet meenemen van alts. Uiteraard waren er een aantal niet blij, helaas werden een hoop dingen weer eens verkeerd begrepen, en snappen sommige gewoon niet hoe raiden werkt.
Maar uiteindelijk zijn we wel iets wijzer geworden denk ik. De discussie loopt nog, en er zal vast nog meer over gezegd worden, maar we komen er hopelijk wel uit.

Leuk om te zien dat gelijk na zo'n discussie de raid naar Kara wel weer erg smooth verliep zonder één wipe. We kunnen het ook wel, alleen de focus was een beetje weg. Denk alleen dat nog niet bij iedereen het besef er is, dat het wel degelijk een groot verschil maakt, of je nu een alt mee neemt of een main.

Yup een discusie was wel te voorspellen, Ik denk dat voor sommige de motivatie weg was omat ze steeds de zelfde bosses deden. Maar door jouw post hebben ze weer het inzicht gekregen dat ze verder kunnen komen zolang ze zich maar volledig inzetten. (hoop ik). Ook dacht ik gelezen te hebben dat je nog nooit prince neer hebt gehaald met je guild, gebruiken jullie wel de safespots? Anders kan ik die wel een keer laten zien als je dat zou willen.

ps. come on boy come too might ^^ got some epix for you :P :P

Gister even 2 heroics gepakt. Eerst de daily ging perfect in 35 mins klaar en 0 deaths, en lekker 2 epic heal gems want in 2.4 zijn ze niet unique meer toch? Daarna nog even een makkelijke mech, na 4 wipes voor 2e baas ben ik weggegaan... een warlock met 7k hp :'( maar dan wel 1.1k spelldmg en destro spec (inmagine the agro >> 1 shot). Ook denk ik niet dat ik die normaal kan healen, sins dit enorm veel heal nodig is want vrijwel alles is spelldmg en AoE en laat ik nou net een druid tank hebben. Dus dat was echt een ramp.
Ook ben ik begonnen met een Horde char, een tauren arms war. Loop ik thunderbluff binnen loopt er een 2 lvls lagere char on follow heletijd achter gief 1s pl0x, en werd je helemaal dood gespammed met dirge > Welcome too the allmighty Horde

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:28:
Lief dagboek,

Gister eindelijk exalted Scryer geworden en dus eindelijk wat extra spelldmg op mijn shoulders met de inscription. Die "zware" taak maar afgemaakt nadat ik 2 avonden beetje mindless aan het farmen was naar het +30 int enchant op die sunfury researchers in Netherstorm....... en dat daarna bleek dat ik het toch al ooit had gehaald.... ;(

maar goed, de netherweave voor tailoring, de greens (enchant mats), zo'n 200g van silver en greys en dan dus de rep van halverwege honored naar 6k revered was het toch uiteindelijk wel waard.

Nu nog 5-6k rep voor Shatar (headenchant) en een nieuwe broek (met een zelfgemaakte +35 dmg erop) en ik ben aardig op de goede weg.
Nice, behalve het vergeten dat je 'm al had natuurlijk 8)7
Heb je in die 2 avonden genoeg rep gehaald om van halverwege honoured naar exalted te gaan dan?

Ik heb het idee gekregen dat je voor deze rep of veel tijd in farmen moet steken (lees: elke avond 3 uur farmen voor 2 weken lang), of veel geld in de AH moet pompen. Heb ik het zo verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
EY! Beetje respectvol naar Moonkings hè!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zoals al door anderen gemeld zoek gewoon een guild die in dezelfde situatie zit waarmee je kan samenwerken of gewoon mergen. Dan kan je tenminste verder met de progress.

Andere ding is dat in 2.4 er echt super bagde rewards gaan komen kan me voorstellen dat die mensen dan die rewards willen gaan sparen voor hun mains wat natuurlijk gewoon het snelste gaat in kara dus zullen ze daar weer op gaan spelen. Mischien dat dit ook een goed punt is om in die discussie naar voren te brengen.

Wij zijn trouwens begonnen met Al'ar te kietelen. En zit dus niet op add duty in p1 maar wat de piep kan ik doen met me pet? Gewoon in sturen en waarneer die die wozzie attack doet doet ff terugroepen ofzo? Zit er wel dom uit een pet die de hele tijd zich de piep rent eigenlijk.

Ben ook begonnen met een windserpent te lvl'en hij is nu al 70 alleen nog de laaste paar loyalitie lvl's lijkt namelijk op volgens de cheeky cheet dat die nu al wat meer dps zal brengen.

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 18-03-2008 09:50 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:32:
[...]

Ik zie een groot verschil tussen karazhan en BT.

en als je een MT met T6 in karazhan hebt lopen, en de rest nog amper in kara uitgegeared is dan zal ik nooit te veel op hem rekenen, hij wil immers minder gaan raiden.

Wel moet(zoals ik eerder ergens heb gezecht) het mogelijk zijn met de raid setup. Als hij op zijn rogue kan komen, en iemand anders een tank heeft die goed genoeg gegeared is om (heel) kara te tanken, dan moet dat kunnen.

Dat is het einige voordeel van de huidige attunements je kan niet zomaar ff een alt meenemen naar BT.

en ow ja, als hij dat zou zeggen zou ik denken meer loot voor mij, maar dat ter zijde :P
Het niveau verschil is het punt niet. Het gaat erom dat iemand geen gear meer nodig heeft uit een (raid) instance en daarom niet meer met die char die instance ingaat. Of dat nu karazhan, MC, of Black Temple is maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Heb je in die 2 avonden genoeg rep gehaald om van halverwege honoured naar exalted te gaan dan?

Ik heb het idee gekregen dat je voor deze rep of veel tijd in farmen moet steken (lees: elke avond 3 uur farmen voor 2 weken lang), of veel geld in de AH moet pompen. Heb ik het zo verkeerd?
voor scryers rep op mn rogue ben ik toendertijd arms gerespecced en samen met een vriend van me de blood elves bovenop de black temple gefarmed, in 2x3 uur waren we beiden exalted met 500g aan groene shite en vendor trash. Gewoon die groepen met 4-5 tegelijk pullen en tegen de tijd dat je aan het einde bent respawnen de eerste al.

Op mn rogue heb ik het tot revered gegrind of zo en daarna gekocht, 400g voor revered-exalted oid.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmzaniac op 18-03-2008 09:57 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:41:

Haalde in 2 avonden van zo'n 3-4 uur (denk ik....) zo'n 250 signets and 10+ tomes, dus dat is flink wat rep. Nog zo'n 50signets van guildie gekregen voor 5g (15 gegeven) en voor zo'n 160-180g de laatste 320 signets gekocht.
1 Avond daarnaast nog besteed aan de 10-15quests die ik nog had in NS en SMV voor Scryer rep, ook lekker cashen daarnaast op lvl70.

Op mijn warrior het ongeveer hetzelfde gedaan, maar die is Human, dus dat ging nog wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Gisteren een leuke ZA bear run gedaan.
Normaal doen we die runs met 3 healers (holy priest, holy pally en retso shammy), maar gisteren gedaan zonder de priest en gewoon 1 extra dps'er erbij. Dat ging ongelovelijk snel, normaal houden we 5 tot 6 min over van de 45 min, gisteren hielden we 11 min over.
Het is natuurlijk logisch dat het veel sneller gaat, maar had gedacht dat de healers iets meer problemen zouden hebben, maar heb er bijna niks van gemerkt.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ik neem even aan dat je bm hunter bent?
Dan zou ik je pet gewoon op de adds afsturen en zelf op de boss blijven.
Pet zou niet zoveel schade moeten ondervinden van add explosion, of als je goed genoeg bent, pull je hem op tijd terug en stuur je hem naar de volgende add.

EDIT: Is gericht aan William.

[ Voor 5% gewijzigd door FireAge op 18-03-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:20:
Kunnen jullie de guild niet gewoon mergen met een andere kleine guild?
Ik zie zo veel kleine guilds die gewoon nergens komen omdat ze te klein zijn.
William/Ax3 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:47:
Zoals al door anderen gemeld zoek gewoon een guild die in dezelfde situatie zit waarmee je kan samenwerken of gewoon mergen. Dan kan je tenminste verder met de progress.
Mensen willen niet "weg" uit deze guild, en andere willen dat vaak ook niet. Mergen werkt dan dus niet, alleen samenwerken. Daar zijn we op dit moment wel een beetje mee bezig.
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:23:
[...]

Punt is dat we Kara nog nooit gecleared hebben. En een redelijk veel gehoorde reactie is "Ik heb alleen de T4 van Prince nog nodig, dus kan ik tot Prince wel met mijn alt [in blue's] mee." En dat vind ik (en meer officers) niet. :) Maar wanneer we Kara op farm hebben, dan zijn uiteraard alts meer dan welkom.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:38:
Yup een discusie was wel te voorspellen, Ik denk dat voor sommige de motivatie weg was omat ze steeds de zelfde bosses deden. Maar door jouw post hebben ze weer het inzicht gekregen dat ze verder kunnen komen zolang ze zich maar volledig inzetten. (hoop ik). Ook dacht ik gelezen te hebben dat je nog nooit prince neer hebt gehaald met je guild, gebruiken jullie wel de safespots? Anders kan ik die wel een keer laten zien als je dat zou willen.

ps. come on boy come too might ^^ got some epix for you :P :P
Motivatie is inderdaad weg, en dat komt door een aantal zaken denk ik, te veel om hier te melden. Maar één er van is gewoon de houding en instelling die een aantal in de guild hebben. Ze hebben niet door wat er allemaal bij komt kijken, wat er voor nodig is, en hoeveel verschil één missende buff of class bijvoorbeeld kan betekenen.

En we hebben Prince nog maar 1x geprobeerd, verder zijn we nog nooit bij hem gekomen. Netherspite ook niet. Illhoof nu 2x en Aran denk ik 4x.

PS: Je weet 't, voorlopig blijf ik nog even in deze guild. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Waarom hebben jullie eigenlijk nog zoveel problemen met kara?
Bij ons gaan de runs vol met S1 gear equipte alts ook er doorheen als boter.

Hoe is jullie gear dan? Werken mensen wel aan hun gear naast kara, badges/pvp/heroics/craftables, of wacht iedereen op zijn kara drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:58:
PS: Je weet 't, voorlopig blijf ik nog even in deze guild. ;)
That doesnt means ill stop trying! >:)

Btw aran is piss easy zoalng mensen maar weten dat je moet weg lopen van blizz en arc explo, en 2 lock met felhounds is zalig ^^. Als ik een keer kan helpen moet je maar eens whispen ^^

Denk dat ik me signature ga verandere in: come here okke, got a pressent for you! :P
FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:05:

Hoe is jullie gear dan? Werken mensen wel aan hun gear naast kara, badges/pvp/heroics/craftables, of wacht iedereen op zijn kara drop?
Vergeet niet dat kennis en ervaring 2 keer zo belangrijk is. Zeker als mensen ze nog nooit gedaan hebben. Ja wij doen kara ook met alts maar we weten allemaal precies wat elke boss doet en wat er van je verwacht word. laats zag ik in wsg een full tier6 gast lopen, alleen jammer dat hij is /bg moet vragen wat hij moet doen met zijn badges...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:05:
[...]

btw aran is piss easy zoalng mensen maar weten dat je moet weg lopen van blizz en arc explo, en 2 lock met felhounds is zalig ^^, en als ik een keer kan helpen moet je maar eens whispen ^^

denk dat ik me sig ga verandere in: come here okke, got a pressent for you! :P
[troll] En het ging zo goed :'( [/troll]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gister een keer met vaste guildies, en dan bedoel ik geen overgearde nieuwe recruits, Prince weten neer te leggen.
Eerst iets van 5a6 wipes, voornamelijk dankzij unlucky infernals, maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. Ik blijf erbij het blijft geweldig om de guild te zien groeien naar een steeds hoger niveau waar mensen het raiden en de specifieke tactics beter door beginnen te krijgen.
Wat een melee unfriendly gevecht trouwens weer, door al dat rennen is het zo taai een goede SnD cycle op te bouwen en ondertussen ook nog andere abilities te doen.
Wat ik nu doe is op 10 seconden voor enfeeble een rupture op prince gooien en dan proberen nog met 2a3 Combopoints te gaan rennen, vlak zodra ik terug ben mijn SnD weer te activeren. CP opbouwen tot 10 seconden, Rupture en dan weer hopen 2a3 CP over te houden voor ik ga rennen.
Andere rogues(of rogue kenners) met adviezen om hier wat meer uit te kunnen pushen?

Waarschijnlijk vanavond opnieuw proberen de 2de baas in Zul'Aman neer te krijgen, vandeweek ging het voornamelijk mis op de tactics, niet op tijd onder de electrical storm, de vogeltjes niet snel genoeg weg etc. Maar met wat oefening moet dit zeker gaan lukken.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:07:
[...]

[troll] En het ging zo goed :'( [/troll]
Omg ok ill edit -.-
liledevil schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:09:
Gister een keer met vaste guildies, en dan bedoel ik geen overgearde nieuwe recruits, Prince weten neer te leggen.
Eerst iets van 5a6 wipes, voornamelijk dankzij unlucky infernals, maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. Ik blijf erbij het blijft geweldig om de guild te zien groeien naar een steeds hoger niveau waar mensen het raiden en de specifieke tactics beter door beginnen te krijgen.
Wat een melee unfriendly gevecht trouwens weer, door al dat rennen is het zo taai een goede SnD cycle op te bouwen en ondertussen ook nog andere abilities te doen.
Wat ik nu doe is op 10 seconden voor enfeeble een rupture op prince gooien en dan proberen nog met 2a3 Combopoints te gaan rennen, vlak zodra ik terug ben mijn SnD weer te activeren. CP opbouwen tot 10 seconden, Rupture en dan weer hopen 2a3 CP over te houden voor ik ga rennen.
Andere rogues(of rogue kenners) met adviezen om hier wat meer uit te kunnen pushen?

Waarschijnlijk vanavond opnieuw proberen de 2de baas in Zul'Aman neer te krijgen, vandeweek ging het voornamelijk mis op de tactics, niet op tijd onder de electrical storm, de vogeltjes niet snel genoeg weg etc. Maar met wat oefening moet dit zeker gaan lukken.
Ik snap niet waarom niet iedereen de safespots gebruikt, maakt hem zoveel makkelijker. Ook heeft blizzard op zijn forums aangegeven niets daar aan te veranderen omdat ze proberen meer mensen verder te laten komen met raiden in de hoop dat 70% van raiding guild minimaal tot hyal kan komen voor WoTLK. Ja vandaar ook de nieuwe badge reward en meer tier delen. Je zal ook zien dat bosses en instane nooit meer sterker gemaakt worden maar juist makkelijker. Sunnwell word de plek waar tier6 gasten terecht kunnen om aan hun trekken te komen. en zag blizz de kans om een heroic je te propen wat, volgens mij bronnen, vooral epix gaat droppen. Maar dit word ook de tot nu toe moeilijkste Heroic (of te minste 5 man instance met heroic moeilijkheids graad).

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:52:
[...]

Het niveau verschil is het punt niet. Het gaat erom dat iemand geen gear meer nodig heeft uit een (raid) instance en daarom niet meer met die char die instance ingaat. Of dat nu karazhan, MC, of Black Temple is maakt niet uit.
Jawel dat is wel een punt. om de volgende rede:
wanneer je een instance uitgegroeid bent wil je iets nieuws tot BT kan dat. Daarna niet meer. Voor de progess wil je dus de gear hebben en verwacht je deze ook. Je moet natuurlijk meehelpen totdat iedereen dat kan, maar dan wil je meer, en als dat neit op je main kan ga je naar je alt toe.

Zoals je hier boven zegt je hebt kara niet op farm, dan is het meenemen van alts gewoon een no go, Tenzij je een healer te kort komt en iemand een alt healer heeft.

Het meenemen van alts zorgt ervoor dat je trager gaat en dus later bij prince komt, en dus minder tijd hebt om hem te proberen. Dingen die je allemaal niet wil

[ Voor 19% gewijzigd door Kevinp op 18-03-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

btw aran is piss easy zoalng mensen maar weten dat je moet weg lopen van blizz en arc explo, en 2 lock met felhounds is zalig ^^, en als ik een keer kan helpen moet je maar eens whispen ^^

denk dat ik me sig ga verandere in: come here okke, got a pressent for you! :P
Gisteren 2 whipes op Aran omdat er Flamewreath werd gecast vlak nadat de elementals werden gesummond. Dramatische run tbh.

Ons guild is net wat minder ver dan Okke's als ik t zo lees. Hoe een guild problemen kan hebben met Kara? Niet zo moeilijk: klein guild, te weinig Kara-attuned lvl70s om 2 raid groups naar Kara te maken. Wel telkens een nieuwe kara-attuned speler die mee wil (dus telkens onervaren kara-runners mee). Te casual guild om met een vaste raid group te willen werken (we doen t allemaal meer voor fun dan voor progress en vaste group sluit mensen uit -> unwanted guild drama, zeker als je dus niet een tweede group kunt maken die op eigen tempo en met wat hulp ook Kara kan verkennen). Verder is het soms gewoon een probleem balans te vinden qua dps/tanks/healers, mede door respecs (wederom te casual om daar een probleem van te maken, als mensen willen respeccen is dat hun keuze) en het spelen op meerdere characters die allemaal wel eens mee willen.

Persoonlijke progress: van de week eindelijk mn epic flight kunnen halen, nu met Netherwing bezig.
Choker of vile intent gekocht van badges. JC design voor Chaotic Skyfire Diamond gefarmd van Coilskar Sirens, dropte bij 27e kill al.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:05:

Je kunt via de link in mijn signature de armory van mij en de rest bekijken. Bijna niemand heeft zijn hit-cap gehaald, weinig mensen doen iets aan gear naast Kara. Sommige missen enchants. Etc.

Daarnaast zijn de meeste niet echt ervaren in raiden en hun class. Veel zijn een alt begonnen toen ze net 70 waren, bijv. Sowieso spelen mensen weinig, er wordt niet (of nauwlijks) gelezen over hun class, wat het beste is etc.

Een ander probleem is dat we vaak verre van de ideale setup hebben. Gister bijvoorbeeld met o.a. 4 Druids naar Kara geweest, omdat er verder niemand kon/wilde/etc.

Oh, en we hebben gewoon een aantal mensen die heel langzaam lijken te leren. Bewegen bij Flame Wreath om er één te nomen, etc. Maar we hebben de bosses na Cura nog te weinig gedaan, daar moet iedereen nog wel wat handigheid in krijgen.

Btw aran is piss easy zoalng mensen maar weten dat je moet weg lopen van blizz en arc explo, en 2 lock met felhounds is zalig ^^. Als ik een keer kan helpen moet je maar eens whispen ^^

Denk dat ik me signature ga verandere in: come here okke, got a pressent for you! :P
Haha.

Maar mochten we je hulp eens kunnen gebruiken dan weet ik je wel te vinden, vanaf nu. Hehe. :)
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:17:
Zoals je hier boven zegt je hebt kara niet op farm, dan is het meenemen van alts gewoon een no go, Tenzij je een healer te kort komt en iemand een alt healer heeft.

Het meenemen van alts zorgt ervoor dat je trager gaat en dus later bij prince komt, en dus minder tijd hebt om hem te proberen. Dingen die je allemaal niet wil
Klopt. En dat is dus wat ik (en nog een paar) de rest van de guild probeer duidelijk te maken. Geloof dat dit langzaam aan wel een beetje lukt, maar sommige kunnen of willen het nog niet snappen.

-- edit --
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:19:
Ons guild is net wat minder ver dan Okke's als ik t zo lees. Hoe een guild problemen kan hebben met Kara? Niet zo moeilijk: [...]
Dit beschrijft behoorlijk goed hoe het er bij ons nu ook aan toe gaat.

Let wel, ik post dit hier allemaal niet om te horen hoe erg ik het heb, want ik weet ook dat ik dan gewoon over moet naar een andere guild. Ik vind het ook wel mooi om te zien hoe onze guild toch langzaam groeit. Ik wil soms gewoon even mijn gal spuien, wat op het guildforum niet kan (ivm mensen op de teentjes trappen, etc). :)

[ Voor 27% gewijzigd door OkkE op 18-03-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://shadeofaranchant.ytmnd.com/ laat ze dit zien misschien begrijpen ze het dan =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:20:
[...]
Haha.

Maar mochten we je hulp eens kunnen gebruiken dan weet ik je wel te vinden, vanaf nu. Hehe. :)
Oke, maar als ik dan mee gaan is het een Semi-Pug want ik zit niet in de guild. Van might mag je niet raiden in andere guilds, pugs zijn wel toegestaan :P (Of terwijl precies het zelfde en een glitch in onze o zo perfecte regels system -.-)

(hmmm tewel schijnt terwijl te zijn volgens MS word |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
[...]

Gisteren 2 whipes op Aran omdat er Flamewreath werd gecast vlak nadat de elementals werden gesummond. Dramatische run tbh.

Ons guild is net wat minder ver dan Okke's als ik t zo lees. Hoe een guild problemen kan hebben met Kara? Niet zo moeilijk: klein guild, te weinig Kara-attuned lvl70s om 2 raid groups naar Kara te maken. Wel telkens een nieuwe kara-attuned speler die mee wil (dus telkens onervaren kara-runners mee). Te casual guild om met een vaste raid group te willen werken (we doen t allemaal meer voor fun dan voor progress en vaste group sluit mensen uit -> unwanted guild drama, zeker als je dus niet een tweede group kunt maken die op eigen tempo en met wat hulp ook Kara kan verkennen). Verder is het soms gewoon een probleem balans te vinden qua dps/tanks/healers, mede door respecs (wederom te casual om daar een probleem van te maken, als mensen willen respeccen is dat hun keuze) en het spelen op meerdere characters die allemaal wel eens mee willen.

Persoonlijke progress: van de week eindelijk mn epic flight kunnen halen, nu met Netherwing bezig.
Choker of vile intent gekocht van badges. JC design voor Chaotic Skyfire Diamond gefarmd van Coilskar Sirens, dropte bij 27e kill al.
no offense maar ik zie dat er grote verschillen tussen ons zijn.

Ik zou helemaal kriebel worden als er allerlei maffe specced people mijn kara-run verneuken. kijk, een druid kan, mits hij goede equip heb, alles doen; dps, tank, heal. een paladin kan leuk dpsen in kara, leuk tanken, leuk healen. maar bijvoorbeeld een dual wield warrior doet vaak niet veel dmg in kara..

pvp specced mensen wil ik ook niet hebben.. maar goed. ik hou meer van semi-hardcore dan casual, want zo kom je nergens. als je nu nog steeds in het begin van kara zit, doe je serieus iets ONWIJS fout. beetje investeren is het minste wat je kan doen.

en dan zijn er altijd van die huilies die zeggen geen geld te hebben voor enchants.. want dailies zijn saai en pvp is 1337!! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:10:

[...]

Ik snap niet waarom niet iedereen de safespots gebruikt, maakt hem zoveel makkelijker. Ook heeft blizzard op zijn forums aangegeven niets daar aan te veranderen omdat ze proberen meer mensen verder te laten komen met raiden in de hoop dat 70% van raiding guild minimaal tot hyal kan komen voor WoTLK. Ja vandaar ook de nieuwe badge reward en meer tier delen. Je zal ook zien dat bosses en instane nooit meer sterker gemaakt worden maar juist makkelijker. Sunnwell word de plek waar tier6 gasten terecht kunnen om aan hun trekken te komen. en zag blizz de kans om een heroic je te propen wat, volgens mij bronnen, vooral epix gaat droppen. Maar dit word ook de tot nu toe moeilijkste Heroic (of te minste 5 man instance met heroic moeilijkheids graad).
Wat zijn dan de safespots? De ranged gaat eigenlijk helemaal aan de andere kant van Master's Terrace staan(gezien vanuit waar je binnenkomt). Melee(dus ik als rogue) blijft tussen ranged en prince heen en weer rennen om nooit damage te krijgen van Shadow Nova om zo mana bij de healers te besparen voor Phase 2.
Ook vraag ik niet of blizzard dit gaat veranderen, geen behoefte aan, ik vind het gevecht prima zoals het is.
Ook is het duidelijk dat Blizzard zaken alleen maar makkelijker zal gaan maken om mensen nog een beetje leuk in het paars te krijgen voordat WotLK uitkomt.
Ook weet ik het doel van Sunwell, ook hier had ik geen vragen over. Dat ze naast de lagere progress wat verder willen laten komen, is het ook duidelijk dat ze de T6 geared mensen nog een uitdaging willen geven tot aan de expansie.
Het enige waar ik wel een vraag over had, namelijk hoe push ik meer damage uit een rogue op het Prince fight, is nog niet beantwoord. Kijk ik vind het super dat je de tijd neemt om je post te editten als je een reply op me wilt geven, dat waardeer ik echt. Maar alle antwoorden die ik al weer opsommen, en de vragen die ik dan nog heb onbeantwoord laten is een beetje zonde.
mocht ik je reactie verkeerd beoordelen, laat het dan weten, maar mijn post gequote met die lap tekst eronder liet wel een dergelijke indruk achter.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BootVluchteling schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:33:
[...]

Ik zou helemaal kriebel worden als er allerlei maffe specced people mijn kara-run verneuken. kijk, een druid kan, mits hij goede equip heb, alles doen; dps, tank, heal. een paladin kan leuk dpsen in kara, leuk tanken, leuk healen. maar bijvoorbeeld een dual wield warrior doet vaak niet veel dmg in kara..

pvp specced mensen wil ik ook niet hebben.. maar goed. ik hou meer van semi-hardcore dan casual, want zo kom je nergens. als je nu nog steeds in het begin van kara zit, doe je serieus iets ONWIJS fout. beetje investeren is het minste wat je kan doen.

en dan zijn er altijd van die huilies die zeggen geen geld te hebben voor enchants.. want dailies zijn saai en pvp is 1337!! -O-
Tja wat is casual en wat is HC:

HC voor mij is 6 tot 7 dagen raiden todat je alles gecleared hebt.
semi HC is 3-6 dagen raiden
casual <3 dagen raiden. Raiden op vrijwillige basis. Maar wel met raid specc.

dat laatste is belangrijk, ik zou NOOIT alt specced mensen meenemen in raids die je niet op farm hebt. We hebben vaak genoeg pvp rogues mee in ZA, maar dat zijn dan meer de 3 chest runs dan de bear mount runs.

wanneer je raid moet je dat HC doen, gewoon potions etc bij hebben en de goede specc, al is dat maar 1 dag in de week. Dat is beter dan 3 dagen alleen dan troep dps doen, of vaag pvp specc healer zijn.

Op prince kan je als melee geen dps pushen om een aantal rede:
shadow nova, als je al neit enfeebled bent wordt je wel weggeblazen, je meot dus rennen, de enige mogelijkheid om meer dps te doen is goed weten wat de range is en hoe lang het lopen enzo duurt. En natuurlijk sprint enzo gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 18-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
De safespot is bij het knikje aan de overkant van het prince territorium ^^. Er is vast wel iemand met een plaatje. Maar ik zou er geen gebruik van maken, heb het 1 a 2 keer gedaan, maar het voelt zo goedkoop..
Vooral als je je eerste prince kill nog moet halen, wat gewoon een mooie prestatie is, wil je het gewoon op eigen kracht doen, en niet door een flaw in de infernal plaatsing te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:35:
[...]

Wat zijn dan de safespots? De ranged gaat eigenlijk helemaal aan de andere kant van Master's Terrace staan(gezien vanuit waar je binnenkomt). Melee(dus ik als rogue) blijft tussen ranged en prince heen en weer rennen om nooit damage te krijgen van Shadow Nova om zo mana bij de healers te besparen voor Phase 2.
Ook vraag ik niet of blizzard dit gaat veranderen, geen behoefte aan, ik vind het gevecht prima zoals het is.
Ook is het duidelijk dat Blizzard zaken alleen maar makkelijker zal gaan maken om mensen nog een beetje leuk in het paars te krijgen voordat WotLK uitkomt.
Ook weet ik het doel van Sunwell, ook hier had ik geen vragen over. Dat ze naast de lagere progress wat verder willen laten komen, is het ook duidelijk dat ze de T6 geared mensen nog een uitdaging willen geven tot aan de expansie.
Het enige waar ik wel een vraag over had, namelijk hoe push ik meer damage uit een rogue op het Prince fight, is nog niet beantwoord. Kijk ik vind het super dat je de tijd neemt om je post te editten als je een reply op me wilt geven, dat waardeer ik echt. Maar alle antwoorden die ik al weer opsommen, en de vragen die ik dan nog heb onbeantwoord laten is een beetje zonde.
mocht ik je reactie verkeerd beoordelen, laat het dan weten, maar mijn post gequote met die lap tekst eronder liet wel een dergelijke indruk achter.
Het was niet persoonlijk jouw tekst, maar het viel me op dat zo weinig mensen safe spots gebruiken. In mijn post leg ik uit dat er in mijn visie geen belemeringen zijn om ze niet te gebruikenen waarom. Dit was eigenlijk ook in het algemeen want er waren verschilende posts met het zelfde probleem.
Voor range safespot in helemaal west tegen de rand van de balkony net (1yard) voor het hoofd van het skeletje wat daar ligt en echt tegen/in de muur staan. De tank staat dan helemaal tegen de achterwand bijna in doe hoek west zon 10/15 yards van hoek vandaan. De enigste die geraakt kunnen worden door infernals zijn melee dps, dit is bij ons pas 1 keer gebeurd.

Dus ik citeerde jouw post alleen om het probleem aan te kaarten wat mij nu een paar keer opviel.
FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:48:
De safespot is bij het knikje aan de overkant van het prince territorium ^^. Er is vast wel iemand met een plaatje. Maar ik zou er geen gebruik van maken, heb het 1 a 2 keer gedaan, maar het voelt zo goedkoop..
Vooral als je je eerste prince kill nog moet halen, wat gewoon een mooie prestatie is, wil je het gewoon op eigen kracht doen, en niet door een flaw in de infernal plaatsing te gebruiken.
Tank staat op zijn plek klaar en de range ook, hunter geeft de tank een MD en stuurd hem zo naar de tank. Je hoeft hem dus niet te halen, en het scheelt echt een hoop problemen. Geen wipes door infernals en dps kan lekker door knallen zonder rond te hoeven rennen. Ook kunnen de healers zich nu concentreren op de tank en de swaardjes.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
klein guild, te weinig Kara-attuned lvl70s om 2 raid groups naar Kara te maken.
Als jullie problemen hebben om alts te weren, waarom zou je dan 2 runs willen doen ?

Zoiets probeerden ze afgelopen weekend ook te doen, een grote groep HC-players waren Kara aan het doen, waren klaar in 3 uur. Vroegen ze me daarna of ik mee wou gaan, zouder er wel een paar meegaan op hun alts. Heb maar vriendelijk bedankt. Ik zit nou niet echt te wachten op een 7 alt-run in Kara. Kan ik mijn zaterdag-avond wel beter gebruiken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Afbeeldingslocatie: http://flavaguild.com/images/karasafe.jpg

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:56:
[...]

Als jullie problemen hebben om alts te weren, waarom zou je dan 2 runs willen doen ?

Zoiets probeerden ze afgelopen weekend ook te doen, een grote groep HC-players waren Kara aan het doen, waren klaar in 3 uur. Vroegen ze me daarna of ik mee wou gaan, zouder er wel een paar meegaan op hun alts. Heb maar vriendelijk bedankt. Ik zit nou niet echt te wachten op een 7 alt-run in Kara. Kan ik mijn zaterdag-avond wel beter gebruiken.
ligt net aan de alts en hun gear ^^ doet me denken aan dat liedje van nimh PUG KZ is supper funny. Ook vind ik hard like heroic helemaal goud :P that you have a higher rating doesnt mean u have a lager penis! WHAT? :+

Yup mooi plaatje, zo zijn wij gestart maar andersom (range en tank omdraaien) vind ik handiger, zeker als je een hunter hebt met MD.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
de enige safe spot die ik goed vind werken is om tegen de deur aan te staan als ranged/healers. Je tank kan dan idd wel zo'n ding op zich krijgen, en dan is de melee dps weg, maar dan moet je gewoon wat meer healen :). En ranged hun werk laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OkkE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:20:
[...]
-- edit --

[...]

Dit beschrijft behoorlijk goed hoe het er bij ons nu ook aan toe gaat.

Let wel, ik post dit hier allemaal niet om te horen hoe erg ik het heb, want ik weet ook dat ik dan gewoon over moet naar een andere guild. Ik vind het ook wel mooi om te zien hoe onze guild toch langzaam groeit. Ik wil soms gewoon even mijn gal spuien, wat op het guildforum niet kan (ivm mensen op de teentjes trappen, etc). :)
Snap ik :P Dat beschrijft dan weer heel aardig hoe IK erover denk :D
[...]

Ik word ook niet graag met jou vergeleken geloof ik.
als je nu nog steeds in het begin van kara zit, doe je serieus iets ONWIJS fout. beetje investeren is het minste wat je kan doen.
Zegt meneer, die op MH geloof ik (?) nog om t hardst brulde dat ie zn Kara gear niet liet enchanten omdat dat zonde was van het geld? Blaas ff wat minder hoog van de toren man. Iedereen speelt in zn eigen tempo, sommige mensen zijn nog niet lang lvl70, hebben een RL en zetten pas net hun eerste stappen in Kara. Ik doe helemaal NIKS "ONWIJS fout", want ik heb plezier in het spel.
en dan zijn er altijd van die huilies die zeggen geen geld te hebben voor enchants..
Lol. Typisch gevalletje pot, ketel, verwijten etc. Wie zoekt voor deze arme jongen op hoe hij zichzelf in eerste instantie gimpte omdat dat zo duur was?
sabriel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:56:
[...]

Dat zei ik eerder al toch. We zouden een "Core Team" kunnen maken met dezelfde behoorlijk goed gegearde mensen die telkens in dezelfde samenstelling raiden. Dan zouden we denk ik Kara kunnen clearen. Maar dan krijgen we ook een boel gesodemieter in het guild omdat er meer mensen Kara willen doen. Dat is niet erg als er voldoende mensen zijn om een tweede team te starten maar dat is (nog) niet zo. Dus zouden altijd dezelfde mensen op de bank zitten en dat is sneu. Dus proberen we nu bv op alternatieve raid dagen ook Kara te runnen zodat er eens andere mensen mee kunnen, voor een deel. Dus gimpen we onze raid group dus whipen we nog op Aran en sommige trash packs. Dus hebben we niet veel progress op het moment. Maar het is wel erg leuk en gezellig (en dat is in ons guild gewoon het belangrijkst) dus je moet niet denken dat ik whine, ik constateer alleen waarom we niet veel progress hebben, punt :D

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:02:
de enige safe spot die ik goed vind werken is om tegen de deur aan te staan als ranged/healers. Je tank kan dan idd wel zo'n ding op zich krijgen, en dan is de melee dps weg, maar dan moet je gewoon wat meer healen :). En ranged hun werk laten doen.
Ja dat en dat hij sins een update daar 50% van de tijd evade soms zelf op 10%. ik kan echt die ander aanraden.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:02:
Blaas ff wat minder hoog van de toren man. Iedereen speelt in zn eigen tempo, sommige mensen zijn nog niet lang lvl70, hebben een RL en zetten pas net hun eerste stappen in Kara. Ik doe helemaal NIKS "ONWIJS fout", want ik heb plezier in het spel.
Waar haal je het lef vandaan om te suggerreren dat hij geen RL heeft en/of dat jouw leven beter is dan de zijne. Sorry maar ik heb heel weinig respect voor zulke opmerkingen en heb een pest hekel aan het NO-Life spam gedoe!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Even over het Prince gevecht, dit kun je gewoon heel makkelijk zonder te wipen, alle ranged (inclusief healers) huggen de deur, tank zorgt dat ie in range is van de healers met zijn rug tegen de rand.
En als er een infernal spawnt op de tank dan heal je daar gewoon doorheen. Nooit last van infernals bij de deur.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
als je nu nog steeds in het begin van kara zit, doe je serieus iets ONWIJS fout. beetje investeren is het minste wat je kan doen.

Zoals SnoeiKoei inderdaad zegt vind ik niet dat jij het recht hebt om dit te roepen tegen anderen. Is namelijk nog niet zo heel lang geleden dat jij precies bovengenoemde deed.

Weten waar je plek is is ook een kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

liledevil schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:09:

Wat je kan proberen is zorgen je ruptures te timen vlak voor de shadow nova. Je kan beter een 4pts rupture afgooien op het moment dat je oude nog niet is afgelopen zodat ie niet afloopt terwijl je voor de shadow nova wegrent.

Verder ook natuurlijk, zorg ervoor dat als je rupture loopt of je maar 1 of 2 cp hebt dat je deze bewaart voor je SnD en niet SnD renewed als de shadow nova afgaat. Als je hem renewed vlak voordat je weer in melee komt tickt je energy ook net weer naar 100 als je in range komt.

En als laatste, wat heel erg helpt: als je niet enfeebled bent en de shadow nova komt eraan, gewoon Clos'en. je hebt 10% kans dat het fout gaat maar hooguit krijg je 2k dmg en vlieg je wat achteruit. In het overgrote deel van de gevallen kan je door de helft van de shadow nova's heen dps'en en dit maakt je rotatie een stuk stabieler. Als je enfeebled bent natuurlijk altijd rennen, je wil niet 10% kans hebben om dood te gaan!
maar bijvoorbeeld een dual wield warrior doet vaak niet veel dmg in kara..
Mag ik even hard lachen om vervolgens weer onder mijn steen te kruipen....

Fury warriors doen absoluut geen damage in kara, nee, want omdat 1 fury warrior bagger is zijn ze dat allemaal! Net als dat alle hunters shackles breken en alle warlocks overnuken! Allemaal! stuk voor stuk!

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:04:
[...]

Ja dat en dat hij sins een update daar 50% van de tijd evade soms zelf op 10%. ik kan echt die ander aanraden.

[...]

Waar haal je het lef van dan om te suggerreren dat hij geen RL heeft en/of dat jouw leven beter is dan de zijne. Sorry maar ik heb heel weinig respect voor zulke opmerkingen en heb een pest hekel aan het NO-Life spam gedoe!
In de guild waar ik nu zit gebruiken we dezelfde als het plaatje, we kunnen het ook makkelijk zonder, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Eigenlijk jammer dat het zo moet anders was het wel wat dynamischer geworden, alleen hadden ze dan de hits van prince wat lager moeten maken vooral in p2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Waar haal je het lef vandaan om te suggerreren dat hij geen RL heeft en/of dat jouw leven beter is dan de zijne. Sorry maar ik heb heel weinig respect voor zulke opmerkingen en heb een pest hekel aan het NO-Life spam gedoe!
Normaal ben ik het hier mee eens, maar Tom is een speciaal geval.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:12:
[...]

Zoals SnoeiKoei inderdaad zegt vind ik niet dat jij het recht hebt om dit te roepen tegen anderen. Is namelijk nog niet zo heel lang geleden dat jij precies bovengenoemde deed.

Weten waar je plek is is ook een kunst.
Ik ben ook van mening dat je je gear niet compleet met ench vol hoeft te gooien voor kara. Het helpt altijd, maar als iedereen weet wat hij moet doen redelijke gear heeft en zich voledig focussed moet dit genoeg zijn. Anders is er inderdaad iets mis en ik denk inderdaad dat het dan gaat om mensen die iets te lacks zijn.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Tsjonge wat verdraai jij de zaken. Mij wordt verteld dat ik iets ONWIJS fout doe omdat ik nu pas in Kara loop. Ik vertel waarom dat bij sommige mensen zo is. Ik heb bijzonder weinig respect voor mensen die zichzelf hardcore beschouwen en vinden dat de rest ONWIJS fout bezig is omdat ze “pas” in Kara rondlopen. Wat jij mij verwijt doet hij dus (vinden dat zijn leven beter is dan het mijne).
Nu verdraai je zijn woorden. Hij zegt dat er dan iets onwijs fout is/gaat en niet dat jij dit bent. en als je mij post leest zie je ook waarom ik het met hem eens ben. Ja hij had het wat beter kunnen verwoorden, maar dat betekend niet dat je hem meteen moet afzagen. Ja ik heb persoonlijk een hekel aan het "im beter geard so ill threat you like trash" syndroom maar ik vind dat hier niet van toepassing.

En nee ik zie mijzelf dus duidelijk niet als no-lifer. Ik heb een irl en gewoon werk school/ vrienden en hobby's. Maar dat ik meer waarde hecht aan relaxed achter mijn pc te gaan zetten in plaats mij klem te zuipen voor de buis of in de kroeg wil nog niet zeggen dat mijn leven er slechter aan toe is dan andere van mijn leeftijd.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Waar haal je het lef van dan om te suggerreren dat hij geen RL heeft en/of dat jouw leven beter is dan de zijne. Sorry maar ik heb heel weinig respect voor zulke opmerkingen en heb een pest hekel aan het NO-Life spam gedoe!
Tsjonge wat verdraai jij de zaken. Mij wordt verteld dat ik iets ONWIJS fout doe omdat ik nu pas in Kara loop. Ik vertel waarom dat bij sommige mensen zo is. Ik heb bijzonder weinig respect voor mensen die zichzelf hardcore beschouwen en vinden dat de rest ONWIJS fout bezig is omdat ze “pas” in Kara rondlopen. Wat jij mij verwijt doet hij dus (vinden dat zijn leven beter is dan het mijne).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
We hebben allemaal no life. Accepteer dat nou eens!

(Hoewel ík wel nét iets meer leven heb dan jullie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
SMulTiE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:16:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

SMulTiE schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:16:

hoe lang heb je daar nou eigenlijk voor moeten farmen? bij mij dropt het maar niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 18-03-2008 11:21 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Lol, ik ben dan Semi Hardcore, raid 4 dagen in de week, soms meer als men nog een losloppende DPS zoekt voor ZA bijvoorbeeld :P . Maar ik ben ook net maar Kara uit, en ga heel langzaam richting 25 mans met mijn guild, waarbij we maar niet verder kommen dan Gruul :( . Ik wijt dit voornamelijk aan andere mensen uit de guild, want ik heb zo'n beetje de beste gear die ik kan krijgen en ik ken me class redelijk goed, en krijg dit ook vaak te horen van andere spelers :) . Ik zou dus graag verder willen en BT doen, maar met deze guild lukt dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

Seraphin

Meep?

[...]
Hmmz, tis al vaak genoeg genoemd dus ik zal er niet te hard op in gaan.... je kan bovenstaande beter ff weghalen IMHO; het komt een beetje vreemd over dit vanuit jouw hoek te zien komen.

Over gebruik van safe spots bij Prince; ik kan me voorstellen dat je erg gefrustreerd raakt door het random effect van de infernals, en daardoor deze 'tactiek' gebruikt. Ik vind zelf alleen dat je jezelf er een beetje mee voor de gek houdt: je zegt eigenlijk "Okee we zijn niet goed genoeg om het op de normale manier te doen, maar gelukkig kunnen we ons erdoorheen cheaten". Was er pre-TBC niet een of andere raidboss waarbij de raid op een richel ging staan als safe spot? Same story (dat is later trouwens wel gepatched dacht ik).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
ik ben gestopt met WoW dus ik kan flamen wat ik wil.. ik heb ook lange tijd geleden geslackt met enchants, maar mn poppetjes die ik nu meeste speelde zijn full enchanted/gemmed..

het onwijs fout gedeelte is misschien overdreven, maar ik denk dat je wel kan begrijpen dat je flink veel verder had kunnen zijn met beetje inzet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm.

Safe spot zie ik inderdaad als tactics dan als cheaten. Je zoekt een marnier om hem het beste neer te halen bij tactics daar valt dit dan toch ook onder? Het spell is ook designed om eerst maggy te doen voor reaver/solar/lurker maar dat doet ook nog maar 10% is dat dan ook cheaten? of moeten ze voor elke instance een attunment maken?

En vergeet niet dat ench een hoop geld kosten. (of geld voor rep items of verloren tijd voor het farmen waar je ook gold kon farmen dus geld kost ^^) En dat mensen ondaks ze een paar keer per week raiden (90/200g per week) ook hun ench moeten betalen én sparen voor een epic flyer. Als je beperkte speeltijden hebt per week kan dit erg frustrerend zijn.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BootVluchteling schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:26:
ik ben gestopt met WoW dus ik kan flamen wat ik wil.. ik heb ook lange tijd geleden geslackt met enchants, maar mn poppetjes die ik nu meeste speelde zijn full enchanted/gemmed..

het onwijs fout gedeelte is misschien overdreven, maar ik denk dat je wel kan begrijpen dat je flink veel verder had kunnen zijn met beetje inzet..?
En daar ga ik me dus NIET voor inzetten. Ja ik kan vast wel verder komen, maar dan moet ik van guild switchen en net als Okke bijvoorbeeld heb ik daar geen zin in omdat ik progress niet zo belangrijk vind. Ik raid nu zo'n 1 a 2x per week en voor meer heb ik geen tijd (over). Ik wil ook nog andere dingen bereiken in t spel (JC recipes verzamelen, beetje casual arena (bijzonder sucky rating nog) en bg doen, CE mount kopen, questen, etc. Als ik meer tijd stop in raiden heb ik daar geen tijd meer voor. Ik speel niet in weekenden, doe een paar avondcursussen en werk fulltime. Ik vind het prima zo. Daarnaast is ons guild echt superleuk en dat geef ik ook niet op. Allemaal mijn keuze. Wow is een spel en zolang je daar plezier aan hebt doe je niks fout. Dan heb ik dus ook geen zin bekritiseerd te worden op mijn keuzes door mensen die ik niet ken, dank je. Wat jij doet moet je dus ook zelf weten maar sta niet te snel met een mening klaar over de speelwijze of progress van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:27:

btw safe spot zie ik inderdaad als tactics dan als cheaten. je zoekt een marnier om hem het beste neer te halen bij tactics daar valt dit dan toch ook onder? btw het spell is ook designed om eerst maggy te doen voor reaver/solar/lurker maar dat doet ook nog maar 10% is dat dan ook cheaten? of moeten ze voor elke instance een attunment maken?
Die was er, maar is verwijderd. (Champion of the Naaru)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:34:
[...]

En daar ga ik me dus NIET voor inzetten. Ja ik kan vast wel verder komen, maar dan moet ik van guild switchen en net als Okke bijvoorbeeld heb ik daar geen zin in omdat ik progress niet zo belangrijk vind. Ik raid nu zo'n 1 a 2x per week en voor meer heb ik geen tijd (over). Ik wil ook nog andere dingen bereiken in t spel (JC recipes verzamelen, beetje casual arena (bijzonder sucky rating nog) en bg doen, CE mount kopen, questen, etc. Als ik meer tijd stop in raiden heb ik daar geen tijd meer voor. Ik speel niet in weekenden, doe een paar avondcursussen en werk fulltime. Ik vind het prima zo. Daarnaast is ons guild echt superleuk en dat geef ik ook niet op. Allemaal mijn keuze. Wow is een spel en zolang je daar plezier aan hebt doe je niks fout. Dan heb ik dus ook geen zin bekritiseerd te worden op mijn keuzes door mensen die ik niet ken, dank je. Wat jij doet moet je dus ook zelf weten maar sta niet te snel met een mening klaar over de speelwijze of progress van een ander.
Als je niet bekritiseerd wil worden moet je niet posten op een open forum :P Je kan natuurlijk ook gewoon dat soort meuk naast je neerleggen.

[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 18-03-2008 11:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dagboek,

Daar ben ik weer eens met wat klaagzang. Gisteren Gruuls Lair gedaan, geen wipes op de High council wel op gruul.

Maar wat me nog meer irriteerde is het feit dat die High King gisteren voor de 6de keer achtereen die Maulgar's Warhelm ons als drop voorschotelde.... aaargh gief cloak

De wipes op gruul kwamen voornamelijk uit het feit dat er een boel mensen besloten om uit de guild te stappen...(Veel dps) fatsoenlijke ssc raids kunnen we voorlopig wel vergeten, en nieuwe members krijgen die ongeveer op dezelfde gear lvl zitten op BDF is lastig zo lijkt het.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bokkie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Als je niet bekritiseerd wil worden moet je niet posten op een open forum :P
Daarom reageer ik ook op TomvdBurg :D ik vind het leuk om hem te bekritiseren en hij is er erg goed in om zich kwetsbaar op te stellen :+

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Die was er, maar is verwijderd. (Champion of the Naaru)

[...]

Als je niet bekritiseerd wil worden moet je niet posten op een open forum :P Je kan natuurlijk ook gewoon dat soort meuk naast je neerleggen.
umh... owja... dus waar haden we het over? /shy :X
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Daarom reageer ik ook op TomvdBurg :D ik vind het leuk om hem te bekritiseren en hij is er erg goed in om zich kwetsbaar op te stellen :+
ik vind het belachelijk hoe overdreven jij je naar hem opzet en er zelf lol in hebt. volgens mij is dat zeker niet het doel van dit topic en was zijn post alleen ten goede van jou. dat jij zo onrespect vol en zelfs beledigd reageerd op zijn post vind ik persoonlijk zwaar triest.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

[...]
hmm sorry hoor maar vind het een beetje laf om die safe spots te gebruiken. ik snap niet hoe je er zo voldoening uit kan halen van je eerste prince kill?

Voor ons was Donderdag een raid avond, wij hebben gewoon tot 3 a 4 uur 'snacht op Prince lopen wipen.
wij gingen niet to zo laat door omdat wij nu zo HC zijn, maar omdat wij alle 10 echt gedreven waren om Prince neer te knuppelen.
toen de volgende dag wij weer terug. 2de pogingn onze first kill! dan heb ik tenminste het gevoel dat je iets bereikt hebt (in hoeverre dat kan natuurlijk met een spelletje :))

Als je prince niet neer krijgt ligt dat het meest waarschijnlijk aan je dps.
Duurt het gevecht te lang, komen er meer infernals. en zijn er steeds minder spots waar ruimte is.
Zorg dat iedereen zijn CD's vroeg in het gevecht gebruikt, en dan op 25% wanneer P3 begint ze weer kan gebruiken.

op dit moment hebben wij op farm:
Kara
ZA
Gruul
------
Maggy (nou je 1x gekilled daarna niet meer gedaan)
SSC (Lurker & Hydross beiden 2x gekilled)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Mijn laatste major upgrade heb ik afgelopen zondag mogen looten, nl Vashj's mail boots. De komende upgrades die de moeite waard zijn, zijn die van Kael of in ZA (Zul'Jin). Hopelijk kan ik binnenkort nog mijn T5 broek meepikken aangezien mijn hitrating wat aan de lage kant is. Vergeleken met mijn huidige broek (Void Reaver broek) is het meer een side upgrade (afgezien van de hit). Mijn 2H is eigenlijk ook wel aan vervanging toe, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik de Arena 2Her zal gaan kopen met mijn arenapunten of dat ik wacht totdat we Kael neerleggen. Deze dropt nl. ook een fijne 2H zwaard. Bovendien zullen er in p2.4 veel alternatieve opties zijn voor DW..

Verder krijg ik nachtmerries van het pullen van de Phoenix Hawks in TK (ik pull er soms 2 ipv 1..) en heb ik een fire mage gestrikt voor een 2v2 team. Wat overigens best goed gaat (3 gewonnen, 3 verloren met alleen PvE gear). Hij had nl. al 4 potjes met iemand gespeeld.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
[...]

Tom, Tom, klopt redelijk je verhaal, maar dual wield warriors geen damage doen.... dan zijn ze gewoon uberslecht gegeared. Mijn warrior is al pre-kara gear (zelfs nog geen badges), dus crafted en instances / boe, maar haalt de 550+ dps wel vaak. En dat is zeker voor normaal kara geen slechte hoeveelheid. Ook verder hebben wij wel fury-warriors meegehad en die stonden vaak prima hoog in de lijst, zolang je bij locks en mages een beetje de aoe-dmg weghaalt (al kan een fury-warrior daar ook nog aardig wat doen omdat hij wat kan ww/sweepingstrikes/cleave doen).

edit: sorry wat laat refreshed......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:39:
[...]

ik vind het belachelijk hoe overdreven jij je naar hem opzet en er zelf lol in hebt. volgens mij is dat zeker niet het doel van dit topic en was zijn post alleen ten goede van jou. dat jij zo onrespect vol en zelfs beledigd reageerd op zijn post vind ik persoonlijk zwaar triest.
:+ en :D gemist soms? Lees nog even terug. Tom viel mij aan, niet andersom. Ik doe dingen ONWIJS fout omdat ik zijn goddelijke progress niet kan navolgen. Triest? Onrespectvol? Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:13:
[...]

In de guild waar ik nu zit gebruiken we dezelfde als het plaatje, we kunnen het ook makkelijk zonder, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Eigenlijk jammer dat het zo moet anders was het wel wat dynamischer geworden, alleen hadden ze dan de hits van prince wat lager moeten maken vooral in p2.
Ik tank em nog steeds anti-ezmode tegen de achterrand en da's tot nu toe ook nog niet fout gegaan dus... :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:41:
[...]

hmm sorry hoor maar vind het een beetje laf om die safe spots te gebruiken. ik snap niet hoe je er zo voldoening uit kan halen van je eerste prince kill?
Mijn eerste prince kill was ook zonder safespot en ik heb zeker niet veel voldoening gehad bij het neerhalen van kara bosses. Sins me nieuwe guild gebruiken we safespots en ik vind het ideaal en wil nooit meer terug en had gewilt dat ik het altijd zo gedaan had. Ook vind ik de verhaal lijn van kara niet intressant en vind ik dus SSC en TK een stuk leuker en verhueg me ondzettend op me eerste stappen in hyal. Maar ik volg de warcraft serie ook al vanaf warcraft 2 en is dit ook huge om dan als "hero" er zelf bij te zijn. ik verhueg me ook meer op hyal dan op blacktempel en lijkt mij WotLK een stuk lueker dan tbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Als je nu Illidan nog niet neer hebt, doe je serieus iets ONWIJS fout.

Ow wait, het is een spelletje en iedereen speelt het op zijn eigen tempo.
Ik kan me nog herinneren toen wij met kara bezig waren, en dat was gewoon moeilijk en gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Mijn eerste prince kill was ook zonder safespot en ik heb zeker niet veel voldoening gehad bij het neerhalen van kara bosses. Sins me nieuwe guild gebruiken we safespots en ik vind het ideaal en wil nooit meer terug en had gewilt dat ik het altijd zo gedaan had. Ook vind ik de verhaal lijn van kara niet intressant en vind ik dus SSC en TK een stuk leuker en verhueg me ondzettend op me eerste stappen in hyal. Maar ik volg de warcraft serie ook al vanaf warcraft 2 en is dit ook huge om dan als "hero" er zelf bij te zijn. ik verhueg me ook meer op hyal dan op blacktempel en lijkt mij WotLK een stuk lueker dan tbc.
Ben zelf ook benieuwd naar MH, maar aangezien de snelheid we SSC en TK doorgaan ben ik bang we MH ook zo door zijn als ik de meeste mensen moet geloven

We moeten nog Karathas ofzo ? en Vasj en Kealtas in TK dan hebben we ze allemaal gehad en dat in 2 weekjes :)

Zondag uit verveling hebben we Doomwalker en Kazzak gedaan :D onze guild viel eerst bijna uit elkaar en nu groeid het weer en zijn we voll op track en is er 1 guild beter dan ons op de server die van Wipen op curator in 1 avond 4 bosses in BT doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:48:
[...]

:+ en :D gemist soms? Lees nog even terug. Tom viel mij aan, niet andersom. Ik doe dingen ONWIJS fout omdat ik zijn goddelijke progress niet kan navolgen. Triest? Onrespectvol? Inderdaad.
Je interperteerd de post precies zoals het jouw uitkomt om zo zonder reden iemand aan te vallen voor eigen voldoening. Neem een hond ofzo maar doe dat niet op je mede mens en zeker niet op degene die de moeite heeft genomen JOUW probleem te lezen en OOK nog de moeite nam om daar een reactie/mening over te geven. Om dan op die manier te reageren is erg ondakbaar en onrespect vol.
Mektheb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Ben zelf ook benieuwd naar MH, maar aangezien de snelheid we SSC en TK doorgaan ben ik bang we MH ook zo door zijn als ik de meeste mensen moet geloven

We moeten nog Karathas ofzo ? en Vasj en Kealtas in TK dan hebben we ze allemaal gehad en dat in 2 weekjes :)

Zondag uit verveling hebben we Doomwalker en Kazzak gedaan :D onze guild viel eerst bijna uit elkaar en nu groeid het weer en zijn we voll op track en is er 1 guild beter dan ons op de server die van Wipen op curator in 1 avond 4 bosses in BT doen :D
kazzak staat ook zeker op me lijstje. laat die nou ook die uber vette staf droppen ^^

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:27:

Safe spot zie ik inderdaad als tactics dan als cheaten. Je zoekt een marnier om hem het beste neer te halen bij tactics daar valt dit dan toch ook onder? Het spell is ook designed om eerst maggy te doen voor reaver/solar/lurker maar dat doet ook nog maar 10% is dat dan ook cheaten? of moeten ze voor elke instance een attunment maken?
"De beste manier om hem neer te halen" betekent in dit geval echter dat je gebruik maakt van een onbedoelde eigenschap van het terrein. Je kan uit het gevecht duidelijk afleiden dat het de "bedoeling" van de encounter is dat je met de infernals zit opgescheept.

Je vergelijking met volgorde van bosses gaat om 2 redenen niet op: ten eerste is er de al eerder genoemde atunement; door deze te schrappen heeft Blizzard expliciet de mogelijkheid geboden de raidprogressie naar eigen keuze in te vullen. Ten tweede is het "overslaan" van bosses geen hulpstuk om de encounters zelf makkelijker te maken. Je kan hooguit zeggen dat, als je eerst VR doet en dan pas Maggie, je relatief beter gegeared voor Maggie zal verschijnen. Maar juist bij Maggie is skill (vele malen) belangrijker dan gear.

Juist vanwege mijn opvatting dat skill > gear is, zal je mij niet (te hard) horen klagen dat je Prince met een "trucje" platmept: die ene T4 token die je op die manier extra krijgt zal niet veel uitmaken, bij volgende bosses (Gruul, Maggie) zal je alsnog moeten leren coördineren.

Wat betreft de tijd die het allemaal kost om enchants / flasks / repairs bij elkaar te schrapen heb je op zich gelijk; ik zie het als een (noodzakelijk?) kwaad dat bij het raiden komt kijken. Ikzelf heb het opgelost door doordeweeks max 2 keer te raiden. In het weekend farm ik dan voldoende om mn gear te gemmen / enchanten / repairen etc.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:51:
[...]

ehm okee.. maar dude als je SSC/TK gear hebt, dan moet Prince piss easy zijn. (of is dat juist het probleem progressen jullie niet in de 25 mons?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
cannibal schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Tom, Tom, klopt redelijk je verhaal, maar dual wield warriors geen damage doen.... dan zijn ze gewoon uberslecht gegeared. Mijn warrior is al pre-kara gear (zelfs nog geen badges), dus crafted en instances / boe, maar haalt de 550+ dps wel vaak. En dat is zeker voor normaal kara geen slechte hoeveelheid. Ook verder hebben wij wel fury-warriors meegehad en die stonden vaak prima hoog in de lijst, zolang je bij locks en mages een beetje de aoe-dmg weghaalt (al kan een fury-warrior daar ook nog aardig wat doen omdat hij wat kan ww/sweepingstrikes/cleave doen).

edit: sorry wat laat refreshed......
Lol wel leuk om te horen, ik vind al dat mijn mage met zo'n 800 dps het slecht doet, Maar blijkbaar doe ik het dus wel aardig. Moet zeggen dat ik ook de beste gear mogelijk (ok heb geen boots of blasting) heb. Belt of blasting will ik nog ff niet omdat je dan de setbonus van spellfire verliest niet dat die nu super is, maar slecht is die ook zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Je interperteerd de post precies zoals het jouw uitkomt om zo zonder reden iemand aan te vallen voor eigen voldoening. Neem een hond ofzo maar doe dat niet op je mede mens en zeker niet op degene die de moeite heeft genomen JOUW probleem te lezen en OOK nog de moeite nam om daar een reactie/mening over te geven. Om dan op die manier te reageren is erg ondakbaar en onrespect vol.
Fijn dat je onvoorwaardelijk achter Tom staat, misschien heeft ie wel hard een vriend nodig. Ik ga niet dankbaar reageren op een ongefundeerde mening dat ik fout bezig ben. Laat jij me maar eens zien waar Tom me behulpzaam probeerde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Ik ben het eigenlijk wel met de koei eens in dit geval, hoewel verwijzen naar real life zo langzamerhand wel een van de slechtste manieren is om iemand terug te dissen.

Wat betreft safe spots: In wow heb je twee checks bij bosses; gear checks en retard checks.

Prince bevat beide en is dus een goeie mijlpaal voor je verder gaat. Ik doe prince alleen met een safespot als ik zeker weet dat de tank die ik mee heb een retard is, of als ik tank en ik niemand in de range groep zie die retard proof is.

Verder doe ik hem altijd gewoon, en hij gaat altijd neer. Je kunt die infernals van verre aan zien komen als healer/ranged dps, en je kunt via vent zorgen dat iedereen inclusief de tank een nieuwe plek heeft voordat hij land.

Tevens kun je preventief bewegen als het er op lijkt dat de infernals je in gaan sluiten. Er is niets mooier dan als tank net voor de shadow nova aan de andere kant van prince te gaan staan om zo door de ruimte te zeilen om een nieuwe plek op te zoeken ^^

EDIT: gruwelijk formatting herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Kevinp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:56:
[...]

Lol wel leuk om te horen, ik vind al dat mijn mage met zo'n 800 dps het slecht doet, Maar blijkbaar doe ik het dus wel aardig. Moet zeggen dat ik ook de beste gear mogelijk (ok heb geen boots of blasting) heb. Belt of blasting will ik nog ff niet omdat je dan de setbonus van spellfire verliest niet dat die nu super is, maar slecht is die ook zeker niet.
Clothies hebben meer mogelijkheden (met tailoring) om goed kara+ te gearen dan fury warriors.
Zeker om alle benodigde stats beetje te verdelen. En ook niet echt direct mijn dps gemeten laatste tijd (kom op mijn warrior zelden in Kara op het moment, ze willen altijd mijn shadowpriest ;).
Kara zelf is ook nog eens dramatisch for Fury-warriors, weinig echt goede drops. Vanaf Gruul wordt het wel wat beter. Ik moet gewoon badges gaan scoren en paar pvp-items en dan kan ik nog wat verder omhoog.

Kom vooral health tekort (8.3k wel full plate) en 1628 unbuffed AP, 240+ +Hit.
Met vindicator belt en wrists gaat vooral AP redelijk en health flink omhoog en met badges is nog wel wat moois in de dps-plate te vinden.

Maar ook mijn priest met 1k spelldmg nu, haalt de 800dps niet. (iig niet volgens recap/recount)

[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 18-03-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:55:
[...]

ehm okee.. maar dude als je SSC/TK gear hebt, dan moet Prince piss easy zijn. (of is dat juist het probleem progressen jullie niet in de 25 mons?)
owjawel 2 keer per week een reaver/hkm/gruul en dan 2 keer per week wipe op solar nu. solar 23% en lurker op 8% dus gaan deze maand wel neer. ja velen hebben al aardig wat tk gear nu maar zeker nog geen 2/5 t5 ofzo. dus t4 items zijn nog luek en staat kara nog op dkp. maar ja prince is piss easy en met de safespots nog meer liever lui dan moe :P en ik hecht dan geen waarden om boss encounters te doen zoals ze gemaakt zijn maar vind het wel een kunst om het spel zo te spelen om de makkelijkste weg omhoog te komen. dus iedereen speelt wow naar zijn smaak om maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

[...]
Lawl en als je tank niet goed genoeg is of je healers? Dan ligt de mt zo plat en kan je nog zo goede dps hebben dan gaat die ook niet neer hoor. Beetje snelle conclussie niet? Je kent hun situatie niet dus kan je er niks over zeggen.

En tja je kan het laf vinden maar als je het kan gebruiken waarom niet? Je gaat mensen toch ook niet laf vinden omdat ze nu bijvoorbeeld al honor sparen om straks direct S2 gear te kunnen kopen? Kom op wat een flauwe kul ik vind het juist slim net zoals die priest mc bug bij 2e boss in za lawl.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

alsof iedereen maar in mh/bt moet zitten omdat hij anders niet van het spel kan genieten ofzo? vage redenatie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
[...]

Duurt het gevecht te lang, komen er meer infernals. en zijn er steeds minder spots waar ruimte is.
Zorg dat iedereen zijn CD's vroeg in het gevecht gebruikt, en dan op 25% wanneer P3 begint ze weer kan gebruiken.
Wij zorgen juist meestal dat we de CD's gebruiken bij phase 2, omdat dit de zwaarste phase is om door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
William/Ax3 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:03:
[...]

Lawl en als je tank niet goed genoeg is of je healers? Dan ligt de mt zo plat en kan je nog zo goede dps hebben dan gaat die ook niet neer hoor. Beetje snelle conclussie niet? Je kent hun situatie niet dus kan je er niks over zeggen.

En tja je kan het laf vinden maar als je het kan gebruiken waarom niet? Je gaat mensen toch ook niet laf vinden omdat ze nu bijvoorbeeld al honor sparen om straks direct S2 gear te kunnen kopen? Kom op wat een flauwe kul ik vind het juist slim net zoals die priest mc bug bij 2e boss in za lawl.
Inderdaad of netzoals die bug die in de muur zat in Shattard Halls dat je door de muur meteen naar de Laatste boss kon jumpen dat was pas easy epic's :)

( als je heroic doet dan he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:57:
[...]

Fijn dat je onvoorwaardelijk achter Tom staat, misschien heeft ie wel hard een vriend nodig. Ik ga niet dankbaar reageren op een ongefundeerde mening dat ik fout bezig ben. Laat jij me maar eens zien waar Tom me behulpzaam probeerde te zijn.
Dat heb ik je net geprobeerd duidelijk te maken maar je wilt dingen allen zien zoals je zelf wilt. Ik ken jouw niet en die "tom" niet en intresserd mij zijn of jouw reputatie op het forum. Ik vind het gewoon belachelijk hoe jij bezig bent en zowel mijn als zijn worden blijft verdraaien. Ook ben ik niet van plan meer aandacht aan je te besteden want als je iemands worden verdraaid vind ik dat niet de moeite waard.
eendje schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:06:
alsof iedereen maar in mh/bt moet zitten omdat hij anders niet van het spel kan genieten ofzo? vage redenatie
Nee, maar door de verhaal lijn die blizzard afgelopen 25 ofzo neer heeft gezet in 6 spelen, zijn er mensen zoals ik die daar wel een waarde aan hechten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FireAge schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:01:
[...]

Ik ben het eigenlijk wel met de koei eens in dit geval, hoewel verwijzen naar real life zo langzamerhand wel een van de slechtste manieren is om iemand terug te dissen.
Aan de mensen die aanstoot nemen aan mijn quote "sommige mensen zijn nog niet lang lvl70, hebben een RL en zetten pas net hun eerste stappen in Kara.":

Lees in plaats hiervan svp:
"sommige mensen zijn nog niet lang lvl70, hebben bijzonder weinig tijd om te spelen en zetten pas net hun eerste stappen in Kara."
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:08:
[...]

Dat heb ik je net geprobeerd duidelijk te maken maar je wilt dingen allen zien zoals je zelf wilt.
Kom nou 1x met een quote van woorden die ik volgens jou verdraai. Waar is Tom mij behulpzaam.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Worden jullie er niet gek van maaaanden in kara te zitten met altjes en pvp specced mensen ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]
die priest mc bug bij 2e boss in za lawl.
Welke bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat was ook het eerste wat in mij opkwam xD plz tell us pl0x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:03:
[...]

owjawel 2 keer per week een reaver/hkm/gruul en dan 2 keer per week wipe op solar nu. solar 23% en lurker op 8% dus gaan deze maand wel neer. ja velen hebben al aardig wat tk gear nu maar zeker nog geen 2/5 t5 ofzo. dus t4 items zijn nog luek en staat kara nog op dkp. maar ja prince is piss easy en met de safespots nog meer liever lui dan moe :P en ik hecht dan geen waarden om boss encounters te doen zoals ze gemaakt zijn maar vind het wel een kunst om het spel zo te spelen om de makkelijkste weg omhoog te komen. dus iedereen speelt wow naar zijn smaak om maar te zeggen.
Mijn ervaring met die zgn. safespots: iedereen blijft leven behalve de ene rogue of dps warrior die er niet uit kan rennen omdat hij bij 1mm beweging al dmg krijgt. Dan heb ik liever dat de hele raid lekker in het midden staat, met de beste healer een icoontje boven z'n hoofd, en dat de rest hem volgt. De eerste die dan nog doodgaat krijgt gewoon een dikke /RW diss en het gebeurt nooit meer. Je moet je volk trainen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:03:
[...]

Dan begrjip ik al een heel stuk beter dat je idd liever lui dan moe bent.... Wij zitten op 5/6 SSC 1/4 TK (nog geen serieuze tries op A'lar / Solarian gedaan omdat we Vashj eerst neer willen hebben); ik wordt dan ook goed ziek van het feit dat ik m'n T4 Head nog steeds niet heb :P

Heb zelf inmiddels maar "gewoon" m'n S1 head gehaald; voor ferals bijna net zo goed als de T4 en het scheelt weer een volledige Kara clear om vervolgens de 30000-ste shaman token te zien droppen :D
Worden jullie er niet gek van maaaanden in kara te zitten met altjes en pvp specced mensen ?
In het begin niet, maar heb er nu wel genoeg van idd. Voornamelijk omdat ik eigenlijk maar in 1-2 items uit Kara geïinteresseerd ben; ik wil dus z.s.m. door die instance heen knallen om gauw bij Prince aan te kunnen komen. Dan is het best irritant als er undergeared alts of pvppl meegaan, of (nog erger) casual members die een wipe op Aran veroorzaken :/
"Kara, raiders only" is echter een beladen onderwerp in de guild; mensen voelen zich buitengesloten enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 18-03-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:10:
[...]
Kom nou 1x met een quote van woorden die ik volgens jou verdraai. Waar is Tom mij behulpzaam.
Dat bedoel ik dus. dat heb ik net al gezegt en je wilt dus echt alleen zien wat je wilt voor je eigen zelfvoldoening gefeliciteerd ik hoop jouw nooit in irl te hoeven kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

okee ik was niet echt duidelijk, maar ik ga er even vanuit dat je Tanks/Healers van een acceptabel niveau zijn dat je al zover gekomen bent. vaak is dan het gevolg DPS te weinig(of slackt of gaat dood) waardoor het gevecht gewoon te lang duurt. en je healers oom raken en/of er teveel infernals komen.

Maar ja je hebt gelijk was niet helemaal volledig :)

P2 duurt misschien het langst, maar dan zitten de Healers meestal nog goed met hun mana pots en cooldowns. P3 is naar mijn inziens het meest nasty, omdat de inferanals sneller neervallen, en er minder ruimte is om te Manoeuvreren

Kara staat bij ons op farm, ach prince meestal een 1shot, afentoe nog wat ongelukkig met infernals, en dan een wipe. maar de laatste keer Kara kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren :)

owjah ik vind bugs en beter gear krijgen(by any means) nogal een wereld van verschil.
ik heb @ prince de safespot nooit gebruikt, maar volgens mij word het dan een basic tank and spank gevecht, no skill needed.

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 18-03-2008 12:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:16:
[...]

Dat bedoel ik dus. dat heb ik net al gezegt en je wilt dus echt alleen zien wat je wilt voor je eigen zelfvoldoening gefeliciteerd ik hoop jouw nooit in irl te hoeven kennen.
Nou heb ik al 2x om een quote gevraagd en alles wat je doet is me voorhouden dat ik dingen fout interpreteer. Als dit jouw definitie is van behulpzaamheid snap ik je houding. Zeg niet dat ik niet open sta voor kritiek want daar vraag ik nu voor de laatste keer om. Waar is Tom me behulpzaam geweest? Quote plx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik deed Prince altijd met deSafespot, en heb mij er niet minder om gevoeld, het is er, dus we maken er gebruik van ;) . Hoewel hij nog steeds mijn T4 token en de Cloak moet dropen :P .

Een voor de gezellige flamewar hier. We spellen WoW allemaal op onze eigen manier om plezier te hebben, help elkaar hier in, maar ga niet elkaar aanvallen omdat iemand anders WoW niet zo speelt als jij, of nog niet zo ver is in iets. En als iemand geen enchant wil, is dat hun keuze, en kun je hun wel erop wijzen, maar ga elkaar er niet voor afmaken. Ik heb bijvoorbeeld een hele tijd geen enchants op mijn weapen en bracers gehad, omdat ik wist dat er snel een bettere aankwam die ik lang zou houden, en ik geen zin had om 2 keer de mats ervoor te farmen bijvoorbeeld.

[ Voor 66% gewijzigd door Darkasantion op 18-03-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Nou heb ik al 2x om een quote gevraagd en alles wat je doet is me voorhouden dat ik dingen fout interpreteer. Als dit jouw definitie is van behulpzaamheid snap ik je houding. Zeg niet dat ik niet open sta voor kritiek want daar vraag ik nu voor de laatste keer om. Waar is Tom me behulpzaam geweest? Quote plx.
Hij nam voor jouw de moeite om zich over jouw verhaal tebuigen en zijn advies/mening over te geven. Ook al was zijn woord kueze niet optimaal gaf hij aan dat hij het jammer vind dat je nog niet verder bent gekomen dan kara doordat er blijkbaar wat slackers tussen lopen. Dit was dus in mijn ogen erg positief zelfs. Maar jij verdraait zijn woorden zo dat hij beledigend naar jouw was om hem een uitbrander te geven voor je eigen genoegen. Dat vind ik erg onrespect vol en zelfs diep triest. Dit heb ik mijn vorige posts al een keer gezegd en ga dit niet nóg een keer herhalen.
Darkasantion schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:20:
Een voor de gezellige flamewar hier. We spellen WoW allemaal op onze eigen manier om plezier te hebben, help elkaar hier in, maar ga niet elkaar aanvallen omdat iemand anders WoW niet zo speelt als jij, of nog niet zo ver is in iets. En als iemand geen enchant wil, is dat hun keuze, en kun je hun wel erop wijzen, maar ga elkaar er niet voor afmaken.
slaat de spijker precies op zijn kop!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

maar ja ik zie dat met mijn pa. hij heeft een lvl 70 gnome warrior (is nu al 4 maanden 70). maar is van de week pas zijn eerste stapjes gezet in Kara. is wel al een maand of 2 attunent.
hij is dan wel 55+, en heeft toch een real life maar je moet maar geluk hebben dat je bij een redelijke guild komt en die er ook echt moeite in willen steken om met mensen te gaan raiden.

ik moet eerlijk zeggen dat het geen geweldige tank is, maar hij staat zijn mannetje. Atumen ging in 3 tries neer. en voor zon beginnend clubje lui vind ik dat knap.
dat mensen al in BT/MH zitten is voor die mensen toch helemaal niet interessant...

World of Casualcraft... die 10% van de spelers die echt hardcore raiden, kunnen van Blizzard gestolen worden. de andere 90% is veel interessanter en dat zijn ook betalend klanten.

en de mensen die stoppen, gestopt zijn of nooit zijn begonnen dat vind ik pas mietjes :+

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-03-2008 12:28 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:27:
maar ja ik zie dat met mijn pa. hij heeft een lvl 70 gnome warrior (is nu al 4 maanden 70). maar is van de week pas zijn eerste stapjes gezet in Kara. is wel al een maand of 2 attunent.
hij is dan wel 55+, en heeft toch een real life maar je moet maar geluk hebben dat je bij een redelijke guild komt en die er ook echt moeite in willen steken om met mensen te gaan raiden.

ik moet eerlijk zeggen dat het geen geweldige tank is, maar hij staat zijn mannetje. Atumen ging in 3 tries neer. en voor zon beginnend clubje lui vind ik dat knap.
dat mensen al in BT/MH zitten is voor die mensen toch helemaal niet interessant...

World of Casualcraft... die 10% van de spelers die echt hardcore raiden, kunnen van Blizzard gestolen worden. de andere 90% is veel interessanter en dat zijn ook betalend klanten.
Geweldige pa :D _/-\o_ , krijg die van mij niet van me ps3 met unreal af ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

ja dat is toch ruig of niet.
hij wil alleen wel eens gaan instancen of raiden rond etenstijd. dat vind ma dan weer niks...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:29:
ja dat is toch ruig of niet.
hij wil alleen wel eens gaan instancen of raiden rond etenstijd. dat vind ma dan weer niks...
:D WTB wowing dad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:25:
[...]

Hij nam voor jouw de moeite om zich over jouw verhaal tebuigen en zijn advies/mening over te geven. Ook al was zijn woord kueze niet optimaal gaf hij aan dat hij het jammer vind dat je nog niet verder bent gekomen dan kara doordat er blijkbaar wat slackers tussen lopen. Dit was dus in mijn ogen erg positief zelfs. Maar jij verdraait zijn woorden zo dat hij beledigend naar jouw was om hem een uitbrander te geven voor je eigen genoegen. Dat vind ik erg onrespect vol en zelfs diep triest. Dit heb ik mijn vorige posts al een keer gezegd en ga dit niet nóg een keer herhalen.
Prima, houden we het op een ongelukkige woordkeuze.

Om mijn mening nog een keer heel mild neer te zetten, zodat niemand er aanstoot aan hoeft te nemen: IK vind dat het niet per se jammer is als je als casual player nog niet ver bent in Kara. Er valt nog een boel te ontdekken, nieuwe encounters zijn altijd spannend en ook de mogelijke loot is nog spannend. Ik heb geweldige lol met mn guildies ook al hebben we een dramatisch whipe fest zoals gisteravond. Progress komt wel maar duurt gewoon langer. Dit is de manier waarop ik kies te spelen en dat geldt voor mn guildies ook. Daarom heeft het guild bestaansrecht. Daarom kun je naar mijn mening ook niet stellen dat we fout bezig zijn. Bovenstaande is mijn persoonlijke mening en ik snap waarom andere spelers er een andere mening en speelwijze op na houden. Dat respecteer ik ook. Ik begrijp dat er voor progress een ander type guild nodig is. Kijk als je in zo'n guild zit svp niet neer op onze progress.
[...]

slaat de spijker precies op zijn kop!
Vind ik ook. Volgens mij zijn we het gewoon met elkaar eens.

[ Voor 33% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop het dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:27:

En daar zit je nou net mis... :)
Patch 2.4 geeft natuurlijk enorm veel welfare epics voor alles met een hartslag en sommige (hardcore) raiders zijn daar boos om, teleurgesteld etc. Maar als je een MMORPG voor gear speelt.... dan ben je fout bezig en dat gaat in huilen eindigen. 2.4 is gewoon de pre-expansion patch
-->easy gear voor iedereen.

Terugkomend op het hardcore aspect , elk spel heeft zn hero's, hardcore, koningen, whatever nodig. Als er niemand is die de beste gear heeft, het hardste slaat, het raarst eruit ziet, dan hebben die casuals niks om naar uit de kijken(of belachelijk te maken omdat ze zelf de gear niet kunnen bereiken).

Ikzelf kijk enorm uit naar nieuwe raid content. Illidan sinds October down.... Als je dan als shaman met een Illidan schild rondhobbelt dan weet je dat er te weinig content is geweest(voor onze guild dan, die overigens uit veel meer casuals dan hardcore mensen bestaat). Elke week in 4 uur BT leeg rossen gaat vervelen, dus dan val je als guild terug op pvp, DOTA, TF2, whatnot.... lijkt me niet de intentie van blizz.

Give 2.4!!
PS(volgende week dus)
http://img68.imageshack.us/img68/9413/kutta24qk8.jpg
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.