no offense, maar arena zonder shadowburn? dat is instant 1-2K shadow dmgMuVo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:13:
[...]
Hey dat is opzich wel een goede build
Ik zelf gebruik me eigen build, de volgende:
http://eu.wowarmory.com/c...alents.xml?r=Eonar&n=Mumo
Ik zelf doe 25 man raids en Arena 3v3 en 2v2. Deze build bevalt me wel voor zowel raiden als pvp.
Mag ik vragen hoe je in godshemelsnaam kan misklikken, als hij nl niet gebanisched wordt krijg je de debuff niet. dus je kan gewoon weer opnieuw klikken...junglebeast schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 02:44:
[...]
GZ
Bij ons zijn we ook weer een stukie verder. Maggy op 31% (of 30%). Hadden een vervelende misclick op 33% en resultaat was dat de halve raid op z'n gat lag. Maar wel leuk om te doen, was de 2de keer voor de guild.
PS: Oh en Elea je druid is al een stukje hogen dan in je sig m8.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
ik heb ook nooit gezegd dat het aan mijn dyslexie lag, en als je zover aan het terug lezen bent zie je ook dat ik zeg dat het idd ook om snelheid gaat. maar doordat ik dyslexie heb maak ik altijd wel spelfouten en hecht ik ook weinig waarde aan om het goed te doen. d/t fouten heeft er inderdaad niets mee te maken maar daarna ga je de fout in, letters omdraaien is juist een dyslexie probleem, je ziet woorden niet de letters (je herkent eerde de vorm dan dat je letter voor letter leest) daarom heb je dan ook vak dat je 3/4 letters ziet het word al weet of denkt dat er wat anders staat. hierdoor maak je ook vaak fouten als eu/ue en g of ch etc. ik denk niet dat het onderwijs in nederlandse scholen erg laag is zoals jij hierboven beweerd maar dat er gewoon weg minder waarde aan word gehecht.dontcare schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:29:
[...]
onzin , al zijn taalfouten zijn simpele fouten die duiden op een gebrekkige kennis van spelling (d /t fouten etc) en gecombineerd met te snel typen en daardoor ook tekens aan verwisselen is.
Slecht onderwijs (Nederlandse scholen in het algemeen) en luiheid om je spelling te controleren is geen dyslectie
zoals ik weleens eerder hebt gezegd dyslexie is niet gewoon een spellingsprobleem en ook zeker niet alleen een gebrek want wij zijn weer beter in zoveel andere dingen. dat mensen met enigzins spellings problemen dyslectisch worden genoemd is erg spijtig, maar geen bericht aan mij. ook vind ik het erg raar dat je je zou naar mij uitlaat terwijl je geen enkele kenis hebt wat dyslexie is en het vergelijkt met "gewone mensen" om het daar maar even bij te houden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 11:16 ]
je bent dus gewoon lui..Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:41:
[...]
ik heb ook nooit gezegd dat het aan mijn dyslexie lag, en als je zover aan het terug lezen bent zie je ook dat ik zeg dat het idd ook om snelheid gaat. maar doordat ik dyslexie heb maak ik altijd wel spelfouten en hecht ik ook weinig waarde aan om het goed te doen. d/t fouten heeft er inderdaad niets mee te maken maar daarna ga je de fout in, letters omdraaien is juist een dyslexie probleem, je ziet woorden niet de letters (je herkent eerde de vorm dan dat je letter voor letter leest) daarom heb je dan ook vak dat je 3/4 letters ziet het word al weet of denkt dat er wat anders staat. hierdoor maak je ook vaak fouten als eu/ue en g of ch etc. ik denk niet dat het onderwijs in nederlandse scholen erg laag is zoals jij hierboven beweerd maar dat er gewoon weg minder waarde aan word gehecht.
Ik weet 't. En nogsteeds ben ik op dit moment niet van plan van guild te wisselen.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:23:
hmmz did i mentioned we are still loookkkiinngg for more resto droods? ok jking ^^
Maar mochten jullie ooit een Resto Druid nodig hebben en ik ben online, dan mag je me altijd /wisperen. Ik wil best eens komen helpen uiteraard, ook al zit ik niet in jullie guild.
Zeker een leuke afwisseling, en ik snap ook best dat jij (en een hoop andere) alt levellen. Waar ik alleen niet zo goed tegen kan, is dat iedereen level 70 alts levelt dan 1 of 2 heroics doet en mee wil naar Kara. De meeste weten nog niet eens hoe het zit met de def-cap, hit-cap, etc.UTwizard schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:36:
Ik ben de laatste tijd ook weer flink alts aan het levelen, is af en toe toch wel een aangename afwisseling van de hele tijd in Outland rondlopen/vliegen.
Dat iemand een alt levelt is prima, dat is soms ook leuk. Maar wanneer je van plan ben met die alt ook Kara (en hoger) te gaan doen, neem dan a.u.b. ook de tijd om je eens in zo'n class te verdiepen! Zucht. (Uiteraard niet tegen jou bedoelt, hehe).
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hehe jep hijs heel simpel, en zelfs een blue geared tank is np ALS hij maar genoeg HP heeft (12k genoeg, goeie healer moet zelfs 10k nog ez kunnen healen). De enige dmg die de rest KAN krijgen zijn de shadowbolts na z'n banished state, en als ze verder dmg krijgen en ik krijg 't krap met healen gaan ze maar lekker dood. Tank eerst en als de dps nog te stom is om te stoppen bij elke 3k dmg reflect dan gaan ze maar lekker stof happen.Nivado schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:34:
[...]
Ik heb geen moeite met pandemonius zonder shadow resitance gear. Volgense doet hij een shadow bolt volley als je door gaat met dmg doen wanneer hij naar void shift, dat is >3k dmg per party member. Als je dit iedere shift blijft doen, is je healer halverwege oom.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
als je ergens niet goed in bent verlies je al snel je motivatie. als je dan ook nog jaren lang elke keer weer met je talen 3en en 4en haald heb je het al snel gezien, als iemand weer begint over spelling. zeker als je weet dat ik me 100% heb ingezet heb voor mijn talen maar het simpelweg niet lukte en hierdoor niet je opleiding kan doen die je wilde.
en ik stuur hier ook geen brief aan de burgemeester, alhoewel iemand burgermeester hier?
hoe graag ik dit soms ook zou willen, is dit in onze guild niet toegestaan.(zoals bij meeste raiding guilds)OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:46:
[...]
Ik weet 't. En nogsteeds ben ik op dit moment niet van plan van guild te wisselen.![]()
Maar mochten jullie ooit een Resto Druid nodig hebben en ik ben online, dan mag je me altijd /wisperen. Ik wil best eens komen helpen uiteraard, ook al zit ik niet in jullie guild.
ook vind ik het nog steeds erg jammer, je word erg ondergedaan door je guild en zou voor ons veel kunnen betekenen zeker door je kennis en je inzet zal erg gewaarderd worden. maar ik hoop dat je je guild draaiend houd en dat je kara kan clearen. en ik heb veel respect voor dat je zoveel moeite voor ze doet terwijl je door je verhaal hoord dat er veel slackers zijn.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 11:10 ]
hmmm, miss toch maar toevoegen aan me talents dan. tnx voor tip:)BootVluchteling schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:36:
[...]
no offense, maar arena zonder shadowburn? dat is instant 1-2K shadow dmg
Nee idd, die russen met hun spam, elke keer als ik die zooi voorbij zie komen 'report spam', ik zit niet voor niets op een engelse realm, dan verwacht ik ook dat er in BG's/public channels engels gesproken wordt. En ja sommige premades zijn echt ruk, paar keer WSG/AB/EOTS premades tegen me gehad, en als je ze dan alsnog in de pan hakt..DizzyWeb schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:34:
[...]
Snap jij het russisch van die Molten Core spelers dan?
Maar inderdaad, die battlegroup zuigt. Zit geen enkele logica in.
Gisteren weer een WSG run tegen een premade. De premade was alleen bagger, ze kregen het niet gewonnen. Wij ook niet, daar niet van.... Op een gegeven moment zat ik met de Ally flag in onze flagroom te wachten tot onze flag terug gehaald werd, zie ik stuk voor stuk leaven. 10 tegen 8, 10 tegen 7, enz.... Ook geen wonder dat er tegenwoordig zo weinig gewonnen wordt, als het niet vanzelf gaat, dan ga je maar gewoon weg. Gevolg was dus dat ik en een shammy healer overvallen werden door 10 man Alliance die net de rest van ons compleet van de map geveegd hadden en dus allemaal op de gy stonden te wachten. Ik dood, flag gecapped, komen er 5 Horde binnen
Met mijn guild heb ik in de afgelopen weken een 20+ runs gedaan (kara attunement).. En de 1ste en 2de keer is OH/BM wel leuk, maar na ~10 keer had ik het wel gezien, als priest zit je daar uit je neus te vreten want meer dan een PoM/Renew spammen doe ik niet, met een beetje geluk gebruik ik in BM bij laatste boss 5000 mana.. Dit zijn dan weleens heroics, maar ik loop niet eens in full healing gear, rest van spelers lopen in redelijk goeie gear T4/5 (Omdat ik achteraf toch als holy moest).sabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:51:
[...]
Welke is nu de lastigste ?
Black Morass of Old Hillsbrad ?
Heb gisteren een heroic OH gedaan, maar weet nu al dat dat iig niet mijn favoriete heroic zal worden.
Maar ja, de kosten van de dailies kon ik nu goed gebruiken op mijn repairs te betalen.
Meeste whipes op de patrols. Misschien dat een PvP-healingspec nou niet het meest geschikt ivm met castingstime (wel in PvE-healing-gear) maar heb daar in andere heroics niet echt problemen mee.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dump dan ook meteen die 2 punten uit imp coa en stop ze in imp drain soul.MuVo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:57:
[...]
hmmm, miss toch maar toevoegen aan me talents dan. tnx voor tip:)
Voor raiden is shadow embrace een alles of niets spell trouwens, alleen tijdens het levellen is 1 punt wel nice, voor de rest is het zonde van die ene punt imho, die kan je dan lekker in sb stoppen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Als jij arena wilt doen zou ik toch ecth zonder shadowburn gaan. Gewoon sl/sl spelen, dus 27/34/0 dacht ik.MuVo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:57:
[...]
hmmm, miss toch maar toevoegen aan me talents dan. tnx voor tip:)
EDIT: Ik zie dat armory ook wel weer lekker gaat. Zit weer mijn arenateams totaal te vergaren. Het arena team wat hij aangeeft heb ik gespeeld in begin season 2 en dat zelfs nog als feral, haha.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 11:24 ]
Verwijderd
De algemene regel is dat langzame 1-h wapens het beste zijn voor windfury, in end-game moet je dan uitkijken naar 2.6-2.8 speed wapens. 2-handers zijn leuk voor de fun, maar niet zo betrouwbaar voor steady dps. Als je in pvp een clothie tegenkomt en je hebt toevallig een leuke 2-hander dan kun je echt lol hebbenUTwizard schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:36:
[...]
Een vraagje voor de Enhancement Shamans hier; Na level 40 kun je dual-wielden (1.5 of 1.6 weapons wegens de hidden cooldown op Windfury toch?). Gaat de DPS hier echt zo veel van omhoog ten opzichte van een goede 2h? Ik zie namelijk ook wel veel 6x of 70 Shamans met 2h rondlopen.
Op level 40 zou ik me niet zo druk maken om die interne cooldown van windfury (3 seconden)
Daar komt bij dat je het niet echt voor het kiezen hebt op lvl ~40 je moet het doen met wat je kan vinden(maken). Heb zelf een tijdje met 'een mace'(2.4) en 'een dagger'(1.6) rondgelopen.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:23:
[...]
De algemene regel is dat langzame wapens het beste zijn voor windfury, in end-game moet je dan uitkijken naar 2.6-2.8 speed wapens. 2-handers zijn leuk voor de fun, maar niet zo betrouwbaar voor steady dps. Als je in pvp een clothie tegenkomt en je hebt toevallig een leuke 2-hander dan kun je echt lol hebben![]()
Op level 40 zou ik me niet zo druk maken om die interne cooldown van windfury (3 seconden)
Ben aardig opzoek geweest naar een goeie mace/axe en heb ook een aantal instance runs gedaan.
Toen ik eenmaal lvl 60+ was lagen de wapens voor het oprapen, 1h axes/maces met idiote stats en 2.5/2.6-2.8.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ook als ik niet mee roll op drops/dpk? Ach ja, ik snap het wel hoor.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:50:
hoe graag ik dit soms ook zou willen, is dit in onze guild niet toegestaan.(zoals bij meeste raiding guilds)
Sja. Ik weet dat er een aantal members in de guild zitten die er net zo over denken als ik, en ik heb nog steeds het idee dat we met de juiste inzet een aardig eind kunnen komen. Plus, we hebben een aantal members gehad die wat epics uit Kara hebben gepakt, en daarna naar een Gruul/ZA guild zijn vertrokken; dat vind ik persoonlijk erg jammer. Misschien leave ik ooit ook wel uit deze guild, maar dan niet voordat ik alles gedaan heb, dat ik mijn ogen mogeljik was, om met deze guild verder te komen.ook vind ik het nog steeds erg jammer, je word erg ondergedaan door je guild en zou voor ons veel kunnen betekenen zeker door je kennis en je inzet zal erg gewaarderd worden. maar ik hoop dat je je guild draaiend houd en dat je kara kan clearen. en ik heb veel respect voor dat je zoveel moeite voor ze doet terwijl je door je verhaal hoord dat er veel slackers zijn.
Maar zoals ik al eens aangegeven heb, op het moment dat ik toch besluit PoA te leaven, zal Might wel een van de guilds zijn waar ik apply.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
ik zei dit omdat ik bang ben dat idd mensen met een paar epic gehaaldf hebben overstappen naar een gruul + guild. ik zat altijd in soj en kara op clean farm en ZA eerste 4 bazen. de Off's en RL hebben al 20 alts want verder dan gruul komen ze niet, mensen komen en gaan en progress voor de guild is ver te zoeken. daarom hoop ik ook erg dat je de guilde werkend krijgt en het al je moeite waard word want het is een lange weg.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:39:
[...]
Ook als ik niet mee roll op drops/dpk? Ach ja, ik snap het wel hoor.
[...]
Sja. Ik weet dat er een aantal members in de guild zitten die er net zo over denken als ik, en ik heb nog steeds het idee dat we met de juiste inzet een aardig eind kunnen komen. Plus, we hebben een aantal members gehad die wat epics uit Kara hebben gepakt, en daarna naar een Gruul/ZA guild zijn vertrokken; dat vind ik persoonlijk erg jammer. Misschien leave ik ooit ook wel uit deze guild, maar dan niet voordat ik alles gedaan heb, dat ik mijn ogen mogeljik was, om met deze guild verder te komen.
Maar zoals ik al eens aangegeven heb, op het moment dat ik toch besluit PoA te leaven, zal Might wel een van de guilds zijn waar ik apply.
en nee, raids zijn guild runs en geen uitzonderingen. zelfs al betekend dit geen raid door 1 missing healer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 11:46 ]
gisteren na dik twee weken whipen eindelijk Alar down. het viel eindelijk allemaal op zijn plek... geen mensen dood door meteors of flames helpt natuurlijk enorm. verder vind ik het als DPSer geen extreem moeilijk gevecht. komt mede door de tax die we gebruikte.
daarna door naar Lurker, weer geen cloth DPS waist (Cord of Screaming Terrors oid) en geen Patterns. sta je ook eens no.1 op SKG lijst en heb je de twee Nether Vortex in de bank.
Morogrim ook getried (was al gedowned door guild) maar die had ik nog nooit gedaan. dus even confusion maar het ging wel aardig. na twee whipes was de raid op en moe. dus maar gekapt. was ook al 00.30 ...
daarna door naar Lurker, weer geen cloth DPS waist (Cord of Screaming Terrors oid) en geen Patterns. sta je ook eens no.1 op SKG lijst en heb je de twee Nether Vortex in de bank.
Morogrim ook getried (was al gedowned door guild) maar die had ik nog nooit gedaan. dus even confusion maar het ging wel aardig. na twee whipes was de raid op en moe. dus maar gekapt. was ook al 00.30 ...
This is the Way.
lieverd.. even goed lezen.. hij wil raiden én pvpen.. dus sl/sl is geen pve build.. 42/0/19 is goed te doen voor pvp.. dus wél shadowburn..Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:22:
[...]
Als jij arena wilt doen zou ik toch ecth zonder shadowburn gaan. Gewoon sl/sl spelen, dus 27/34/0 dacht ik.
EDIT: Ik zie dat armory ook wel weer lekker gaat. Zit weer mijn arenateams totaal te vergaren. Het arena team wat hij aangeeft heb ik gespeeld in begin season 2 en dat zelfs nog als feral, haha.
Verwijderd
Dat gaat helaas niet als warlock.BootVluchteling schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:05:
[...]
lieverd.. even goed lezen.. hij wil raiden én pvpen.. dus sl/sl is geen pve build.. 42/0/19 is goed te doen voor pvp.. dus wél shadowburn..
41/0/20 en 0/21/40 zijn als enige viable in PVE, met 23/38/0, 24/37/0 (*evnt 27/34/0) en een felguard combo voor PVP.
Met UA kom je in 2s al helemaal nergens meer, in 3v3 zal dat niet veel verschillen en in 5v5 blijft Felguard alleen over.
hij hoeft denk ik geen 2k+ rating te hebben, maar gewoon beetje fatsoenlijk kunnen pvpen. denk ik zo.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:19:
[...]
Dat gaat helaas niet als warlock.
41/0/20 en 0/21/40 zijn als enige viable in PVE, met 23/38/0, 24/37/0 (*evnt 27/34/0) en een felguard combo voor PVP.
Met UA kom je in 2s al helemaal nergens meer, in 3v3 zal dat niet veel verschillen en in 5v5 blijft Felguard alleen over.
Gewoon 7/7/47 speccen en lol maken, maar ja, wie ben ik.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Dan alsnog, je zult niet eens boven de 1500 bracket uitkomen tenzij je een exceptionele speler bent in een hybrid spec 
Gewoon lekker SL/Sl speccen, AoE primal farmen zonder ooit te stoppen en die 100g per dag haal je er makkelijk uit.
Gewoon lekker SL/Sl speccen, AoE primal farmen zonder ooit te stoppen en die 100g per dag haal je er makkelijk uit.
Alles leuk en aardig, maar waarom gooi je nou niet gewoon een paar hoofdletters in je verhaal? Dat scheelt al zo veel voor de leesbaarheid van het geheel. En als je dyslexie hebt, lijkt het mij dat je juist extra je best doet om je spelling 100% goed te krijgen. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen...
Verwijderd
aangezien mensen mij dus blijkbaar niet begrijpen zal ik zit keer heel duidelijk en simpel stellen; geen zin in. als je niet over een hoofdletter heen kan lezen vraag ik me af wat je dan doet in wow waar de helft niet eens normaal engels kan.FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:49:
[...]
Alles leuk en aardig, maar waarom gooi je nou niet gewoon een paar hoofdletters in je verhaal? Dat scheelt al zo veel voor de leesbaarheid van het geheel. En als je dyslexie hebt, lijkt het mij dat je juist extra je best doet om je spelling 100% goed te krijgen. Maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen...
FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:49:
[...]
Kunnen we elkaar niet met rust laten? Dit voegt totaal niks toe.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:57:
[...]
aangezien mensen mij dus blijkbaar niet begrijpen zal ik zit keer heel duidelijk en simpel stellen; geen zin in. als je niet over een hoofdletter heen kan lezen vraag ik me af wat je dan doet in wow waar de helft niet eens normaal engels kan.
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat er op sommige servers erg slecht engels wordt gepraat. Ik erger me er ook vaak aan. Dan zit je in een groep met 3 of 4 zweden, en dan wordt er alleen maar zweeds gepraat. Zolang het goed gaat maakt dat mij niks uit, maar als alles traag gaat en bij een wipe alles vol zweeds staat ben ik weg hoor. Als ze mij niet inlichten dan ga ik gewoon weg. Ze kunnen makkelijk in het (gebrekkig) engels dingen aan elkaar vertellen.
http://www.wowdb.com/tale...e4fe2fe3fe3fefe2fe2f4ef10 Lijkt me ook wel een spec die het redelijk zal doen in pve en pvp.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:45:
Dan alsnog, je zult niet eens boven de 1500 bracket uitkomen tenzij je een exceptionele speler bent in een hybrid spec
Eensch met geen bijdrage, ik lees voortaan wel over zijn posts heen.
Ik vind de kwaliteit van engels in wow eigenlijk verbazingwekkend goed.
Wij hebben in onze guild alles van bijna alle denkbare nationaliteiten wel mensen zitten en de engelse communicatie verloopt vlot. Voordeel is wel dat wij grotendeels een 25+ behoorlijk deel 30+ guild zijn.
Als mensen bij ons in de chat engelse fouten maken, dan wijzen we ze daar gewoon op, en op die manier kunnen ze hun taal weer wat verbeteren terwijl ze met hun hobby bezig zijn. En dan natuurlijk niet op een irritante betweterige manier.
Ik vind de kwaliteit van engels in wow eigenlijk verbazingwekkend goed.
Wij hebben in onze guild alles van bijna alle denkbare nationaliteiten wel mensen zitten en de engelse communicatie verloopt vlot. Voordeel is wel dat wij grotendeels een 25+ behoorlijk deel 30+ guild zijn.
Als mensen bij ons in de chat engelse fouten maken, dan wijzen we ze daar gewoon op, en op die manier kunnen ze hun taal weer wat verbeteren terwijl ze met hun hobby bezig zijn. En dan natuurlijk niet op een irritante betweterige manier.
Nou ik snap niet dat er zoveel mensen klagen over Horde die alles winnen... Heb van 't weekend een stuk of 12 potjes AV gedaan omdat ik alleen even m'n daily wilde halen (cash vooral
), en we hebben er 0 gewonnen. Of niemand verdedigt dus ga ik dat maar doen en vraag wat mensen mee en wordt dus Dun Baldar gewoon niet gecapped, OF ik ga dat meteen ninjaen en sta daar na een kwartier terwijl Balinda, Iceblood en Stonehearth nog ongeroerd zijn. Stelletje nubs bah
Bnet pindle#2913
Gister onze 2de Teron DPS attempt gedaan. Was er zelf helaas niet bij omdat je echt maar 1 SP nodig hebt en er 1 mee ging die nu eenmaal wat betere gear heeft dan ik.
Niet alles verliep vlekkeloos, onze beste dpser in de vorige try kreeg de eerste doom, maar al met al zijn we nu wel als 11de (5de als je alleen kijkt naar hoe lang het gevecht heeft geduurt) geranked op wwsscoreboard en staat onze mage op 1 in de top 10 mage dps en is hij de enige mage die uberhaupt geranked is in de top 10 overall.
39.9k raid dps in WWS report
38.7k raid dps op WWSscoreboard (omdat zij het op een iets andere manier berekenen)
http://www.wwsscoreboard.com/bossview.php?bossid=4 (Stature of the Gods)
Niet alles verliep vlekkeloos, onze beste dpser in de vorige try kreeg de eerste doom, maar al met al zijn we nu wel als 11de (5de als je alleen kijkt naar hoe lang het gevecht heeft geduurt) geranked op wwsscoreboard en staat onze mage op 1 in de top 10 mage dps en is hij de enige mage die uberhaupt geranked is in de top 10 overall.
38.7k raid dps op WWSscoreboard (omdat zij het op een iets andere manier berekenen)
[ Voor 14% gewijzigd door RickN op 17-03-2008 14:07 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Verwijderd
Je zit hier op een forum te discussiëren, je bent immers niet ingame.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:57:
[...]
aangezien mensen mij dus blijkbaar niet begrijpen zal ik zit keer heel duidelijk en simpel stellen; geen zin in. als je niet over een hoofdletter heen kan lezen vraag ik me af wat je dan doet in wow waar de helft niet eens normaal engels kan.
fixed, maar van foegd het nog steets niks toe
Verwijderd
Felguard PVE is erg moeilijk om te doen, daarnaast zul je VST moeten hebben om het bij de meeste bosses ver te schoppen.ImdaMned schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:05:
[...]
http://www.wowdb.com/tale...e4fe2fe3fe3fefe2fe2f4ef10 Lijkt me ook wel een spec die het redelijk zal doen in pve en pvp.
Ik heb het een tijdje gedaan tijdens de wekelijkse MH+BT clears, DPS output kan ontzettend hoog zijn maar shard-usage ook
Verwijderd
Wat een gezeur om niks. 
Maar goed, ik had laatst ook al eens gevraagd hoe ik de unitframes van ag unitframes net zo kon krijgen op mijn broertjes account als ik het heb op mijn account. Dus dat alle settings gelijk staan. Ik weet dat dat kan door wat maps te verplaatsen.
Ik heb er toen ook van iemand een antwoord opgekregen, maar ben er niet uitgekomen.
Dus kan iemand het nog een x proberen uit te leggen?
Nog even in het kort: Ik heb een eigen account met ag unitframes addon met instellingen. Nu speel ik ook wel is op mijn broertjes account (mag niet van blizzard, stout he?) maar daar staan alle settings van ag nog op default. Welke maps moet ik verplaatsen zodat op beiden account de settings zo komen te staan als ze nu op mijn account staan?
Maar goed, ik had laatst ook al eens gevraagd hoe ik de unitframes van ag unitframes net zo kon krijgen op mijn broertjes account als ik het heb op mijn account. Dus dat alle settings gelijk staan. Ik weet dat dat kan door wat maps te verplaatsen.
Ik heb er toen ook van iemand een antwoord opgekregen, maar ben er niet uitgekomen.
Nog even in het kort: Ik heb een eigen account met ag unitframes addon met instellingen. Nu speel ik ook wel is op mijn broertjes account (mag niet van blizzard, stout he?) maar daar staan alle settings van ag nog op default. Welke maps moet ik verplaatsen zodat op beiden account de settings zo komen te staan als ze nu op mijn account staan?
precies over een spelletje en dus niet over taalgebruik, kom op mensen doe niet zo moeilijk!Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Je zit hier op een forum te discussiëren, je bent immers niet ingame.
Van het weekeind 56 geworden met mn tank paladin en ben al even in outlands wezen kijken. Moet zeggen sommige mobs zijn nog behoorlijk sterk ook zo daar vergis je je dan in als je normaal met je 70 rond loopt.
Maar toch lekker de xp is erg goed kreeg 1224 xp voor 1 mob (wel rested) maar das echt bizar.
Ook nog 2 x door ramparts geboost das toch ook wel leuk en wat een extreem verschil in gear ik wist het wel maar als je dan de drops ziet o lala. Blauwe hunter gear zijn beter tank items dan mn groene lvl 55 tank gear uit azeroth
ik denk dat het makkelijkst is om gewoon alles van wow te kopieren en plakken.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:26:
Wat een gezeur om niks.
Ik heb er toen ook van iemand een antwoord opgekregen, maar ben er niet uitgekomen.Dus kan iemand het nog een x proberen uit te leggen?
waarschijnlijk zit het in de interface en WTF folder.
Interface\Addons\<addons>Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:26:
Wat een gezeur om niks.
Ik heb er toen ook van iemand een antwoord opgekregen, maar ben er niet uitgekomen.Dus kan iemand het nog een x proberen uit te leggen?
en
WTF\<account>\<realm>\<char>\savariables\<addons>
Die dingen kopieren en het zou goed moeten zijn. Let wel op eventueel verschillende resoluties, kan vooral bij Unitframes nog weleens je layout door elkaar gooien.
C:\Program Files\World of Warcraft\WTF\Account\JouAccountNaam\SavedVariables\AddonNaam.* => C:\Program Files\World of Warcraft\WTF\Account\BroertjesAccountNaam\SavedVariables\AddonNaam.*Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:26:
Wat een gezeur om niks.
Verwijderd
Laat ik het dan zo stellen, zolang het normaal leesbaar is en mensen begrijpen wat ik bedoel intresseerd spelling me niets. Maar omdat mensen hebben aangegeven hier duidelijk problemen mee te hebben, heb ik aangegeven me best ervoor te gaan doen. Ook heb ik aangeven me best te doen en snap überhaupt al dit gezeik niet! Tevens ben ik het helemaal eens met je bijdrage ik ben hier inderdaad voor de discusie en niet om perfect nederlands te leren. Maar ik neem aan dat je dit niet bedoelde.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Je zit hier op een forum te discussiëren, je bent immers niet ingame.
Ook erger ik mee dat mensen 3 pagina's terug lezen en dan mijn post citeeren zonder te weten waar het overgaat. Dit is nu al de 2e keer. Wat ik ook raar vind dat er geen woord over andere mensen word gezegd waar de spelling ook niet van klopt. En volgens mij zijn de termen uit dit gamers jargon ook niet opgenomen in de nederlandse taal.
Dus bij deze het verzoek om a.u.b. hier over op te houden want ja, ik ga er op letten!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 13:37 ]
Ouch, 40k dps, als je dat 100 second volhoud, dan is teron al doodRickN schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:17:
Gister onze 2de Teron DPS attempt gedaan. Was er zelf helaas niet bij omdat je echt maar 1 SP nodig hebt en er 1 mee ging die nu eenmaal wat betere gear heeft dan ik.
Niet alles verliep vlekkeloos, onze beste dpser in de vorige try kreeg de eerste doom, maar al met al zijn we nu wel als 11de geranked op wwsscoreboard en staat onze mage op 1 in de top 10 mage dps en is hij de enige mage die uberhaupt geranked is in de top 10 overall.
Dus jullie zijn er klaar voor om brutallis neer te krijgen dan, aangezien je daar 28k dps voor nodig hebt.
Is natuurlijk nog wel afhankelijk van de duur van het gevecht, want 2 minuten 40k dps is nog geen 6 minuten 28k dps
Ik hoor vaker dingen over daily('s) maar wat zijn dat nou precies? Quests neem ik aan zover maar hoe steekt het in elkaar..Heb van 't weekend een stuk of 12 potjes AV gedaan omdat ik alleen even m'n daily wilde halen (cash vooral),
http://www.wowwiki.com/Daily_questMaduth schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:38:
[...]
Ik hoor vaker dingen over daily('s) maar wat zijn dat nou precies? Quests neem ik aan zover maar hoe steekt het in elkaar
Edit: lol, nog in dezelfde minuut gepost, kun je nagaan hoe moeilijk het zoeken was!
[ Voor 13% gewijzigd door HolyCorn op 17-03-2008 13:39 ]
Verwijderd
Deze snapte ik niet helemaal, toch bedankt.UTwizard schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:31:
[...]
Interface\Addons\<addons>
en
WTF\<account>\<realm>\<char>\savariables\<addons>
Die dingen kopieren en het zou goed moeten zijn. Let wel op eventueel verschillende resoluties, kan vooral bij Unitframes nog weleens je layout door elkaar gooien.
Deze werkte, TY!! Nu kan ik tenminste tegen een mooie interface aankijken.ZeRoDeaD schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:33:
[...]
C:\Program Files\World of Warcraft\WTF\Account\JouAccountNaam\SavedVariables\AddonNaam.* => C:\Program Files\World of Warcraft\WTF\Account\BroertjesAccountNaam\SavedVariables\AddonNaam.*
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 13:40 ]
Als je erop gaat letten, begin dan eerst met je post eens na te lezen alvorens op send te duwenVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
[...]
Laat ik het dan zo stellen, zolang het normaal leesbaar is en mensen begrijpen wat ik bedoel intresseerd spelling me niets. Maar omdat mensen hebben aangegeven hier duidelijk problemen mee te hebben, heb ik aangegeven me best ervoor te gaan doen. Ook heb ik aangeven me best te doen en snap überhaupt al dit gezeik niet! Tevens ben ik het helemaal eens met je bijdrage ik ben hier inderdaad voor de discusie en niet om perfect nederlands te leren. Maar ik neem aan dat je dit niet bedoelde.
Ook erger ik mee dat mensen 3 pagina's terug lezen en dan mijn post citeeren zonder te weten waar het overgaat. Dit is nu al de 2e keer. Wat ik ook raar vind dat er geen woord over andere mensen word gezegd waar de spelling ook niet van klopt. En volgens mij zijn de termen uit dit gamers jargon ook niet opgenomen in de nederlandse taal.
Dus bij deze het verzoek om a.u.b. hier over op te houden want ja, ik ga er op letten!

Een van de forumrules op EJ vat het mooi samen:
Put some effort into your posts. Don't spam, don't type mindless drivel and hit Post without hesitating — this isn't a chat room. Do take a moment to look over your post before you hit post. I recognize that many posters here don't speak English as their first language, and that's obviously understood and respected. Usually those posters make more comprehensible and well-constructed posts than so-called native speakers. If your post is riddled with typos and grammatical errors, we're going to assume you're an idiot with nothing worthwhile to contribute, so you're wasting your time by posting. You will be warned and banned if your posts, by virtue of their incoherence, consistently contribute nothing to discussions in which they appear.
Verwijderd
Persoonlijk dacht ik dat mijn laatste post toch echt redelijk was. Als die zelfs niet genoeg was weet ik niet wat jullie van mij verwachten. Ik hoopte hier beoordeeld te worden op mijn discusie punten en op mijn WoW ervaring en niet op mijn spelling.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 13:55 ]
Dit is een WoW topic, voor taal gerelateerde zaken a.u.b. een ander topic openen op een daarvoor bestemd gedeelte van het forum.
Wâ kennuh mensuh tog seikuh....
BTW: DING 40 met mijn warrior op Argent Dawn
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Snuffel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:57:
Dit is een WoW topic, voor taal gerelateerde zaken a.u.b. een ander topic openen op een daarvoor bestemd gedeelte van het forum.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 13:59 ]
Posts zoals deze zijn gewoon 'fijn' om te lezen. Posts zonder punten hoofdletters enzo voelen voor mij gewoon afgeraffelt aan en voelen ook niet echt fijn aan om te lezen.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:51:
Persoonlijk dacht ik dat mijn laatste post toch echt redelijk was. Als die zelfs niet genoeg was weet ik niet wat jullie van mij verwachten. Ik hoopte hier beoordeeld te worden op mijn discusie punten en op mijn WoW ervaring en niet op mijn spelling.
Spelfouten kun je gewoon maken (doet iedereen behalve Smul, de spellingsnazi!)
@Ontopic
WTB meer speeltijd.. voelt zo fucking irritant dat ik gewoon geen tijd gemaakt krijg om te spelen
Dank! 
Nu nog even 50G bijeensprokkelen voor mijn mount....
Nu nog even 50G bijeensprokkelen voor mijn mount....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Was zo vraag die me plotseling te binnen schoot... zal het nooit meer doenHolyCorn schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:38:
[...]
http://www.wowwiki.com/Daily_quest
Edit: lol, nog in dezelfde minuut gepost, kun je nagaan hoe moeilijk het zoeken was!
Maar thanks voor de tip
Verwijderd
En daardoor mijn epic flightform gehaald, yay ^_^OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:53:
Wij hebben afgelopen weekend ook Mana Tombs nog geprobeerd, maar met een Druid tank zonder ShadowRes gear kwamen we al niet eens voorbij de eerste boss, dus dat maar laten doen en weer gewoon Shettek Halls gedaan.
Ik zie dat er al een beetje een alt discussie op het forum loopt nu.. ik heb zelf ook maar mijn gedachten gepost, ik zie vanzelf wel of ze gewaardeerd worden of niet. Maar ik merk hoe graag sommige mensen gewoon willen progressen, dat lukt niet als anderen constant alts mee willen nemen.Heel irritant. Ik kijk even aan hoe het deze week gaat, en anders zal ik er toch eens een topic over openen op het forum. Leuk dat iedereen zijn alt wil mee nemen, maar kies gewoon allemaal 1 main en speel daar altijd op, tenzij we een bepaalde class nodig hebben en iemand die class als alt heeft. Anders clearen we Kara nooit.
Een ander iets: gisteren kon in eindelijk weer eens mee raiden (dankzij UTwizard die braaf zijn computer aan mij had afgestaan voor Illidan
Ik ben nog steeds trial in deze guild, aangezien mijn laptop nogal vaak vastloopt met WoW
Ja idd, grats er mee!Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:18:
En daardoor mijn epic flightform gehaald, yay ^_^
Ja inderdaad, dankzij Pehk*. Ik vind het altijd fijn als ook andere hun mening geven, en helemaal mooi natuurlijk als het de zelfde mening is als ik.Ik zie dat er al een beetje een alt discussie op het forum loopt nu.. ik heb zelf ook maar mijn gedachten gepost, ik zie vanzelf wel of ze gewaardeerd worden of niet. Maar ik merk hoe graag sommige mensen gewoon willen progressen, dat lukt niet als anderen constant alts mee willen nemen.
Grats again met je T6![...] en ik loop nu rond in m'n aller eerste T6 item ^^
Ik ben nog steeds trial in deze guild, aangezien mijn laptop nogal vaak vastloopt met WoW[...]
Wat je trouwens eens zou kunnen proberen, is je laptop op een stel boeken of zo te zetten, dat-ie iets hoger boven de tafel staat. Misschien zelfs, als je een los toetsenbord + muis +beeldscherm hebt, je laptop op zijn kant zetten.
Ik heb namelijk ook een tijd op een laptop gespeeld, en daar was het regelmatig een hitte probleem dat-ie vast liep of opnieuw opstartte. Bij mij hielp het door 'm verder boven de tafel te zetten, waardoor de koeling beter lukte.
Vandaar ook de aparte Laptop USB Coolers die we allebei al sinds het begin hebben voor onze laptops, hitte is het probleem nietOkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:36:
Wat je trouwens eens zou kunnen proberen, is je laptop op een stel boeken of zo te zetten, dat-ie iets hoger boven de tafel staat. Misschien zelfs, als je een los toetsenbord + muis +beeldscherm hebt, je laptop op zijn kant zetten.
Ik heb namelijk ook een tijd op een laptop gespeeld, en daar was het regelmatig een hitte probleem dat-ie vast liep of opnieuw opstartte. Bij mij hielp het door 'm verder boven de tafel te zetten, waardoor de koeling beter lukte.
Verwijderd
Hmm ja, is mischien wel een goed idee, ik heb ook gewacht totdat ik in ieder geval ook nog een beetje over zou hebbenOkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:36:
[...]
Ja idd, grats er mee!Ik moet mijne ook maar eens halen binnenkort. Opzich heb ik het geld ondertussen al wel, maar wil het liever nog heel even bewaren, in geval dat ik nieuwe enchants of gems nodig heb.
Wat UTwizard net zegtWat je trouwens eens zou kunnen proberen, is je laptop op een stel boeken of zo te zetten, dat-ie iets hoger boven de tafel staat. Misschien zelfs, als je een los toetsenbord + muis +beeldscherm hebt, je laptop op zijn kant zetten.
Mijn videokaart veroorzaakt sowieso graag problemen met WoW, dus bluescreens zal ik altijd hebben op dit ding, maar hij wil ook nog wel eens WoW laten vastlopen. Alt+F4 gebruiken en WoW opnieuw opstarten is dan genoeg meestal, maar toch erg vervelend.. Er zijn ook genoeg mensen met dit soort problemen, oplossingen zijn er alleen niet echt voor gevonden.
Ik hoop in ieder geval dat er een nieuwe computer is voordat Sunwell uitkomt
Windowed spelen maakt ook geen verschil?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:49:
[...]
Hmm ja, is mischien wel een goed idee, ik heb ook gewacht totdat ik in ieder geval ook nog een beetje over zou hebbenmaarja, een tijdje braaf dailies doen en eventueel wat herbs verzamelen om de AH te voorzien van potions en je bent al een heel eind opweg.
[...]
Wat UTwizard net zegt
Mijn videokaart veroorzaakt sowieso graag problemen met WoW, dus bluescreens zal ik altijd hebben op dit ding, maar hij wil ook nog wel eens WoW laten vastlopen. Alt+F4 gebruiken en WoW opnieuw opstarten is dan genoeg meestal, maar toch erg vervelend.. Er zijn ook genoeg mensen met dit soort problemen, oplossingen zijn er alleen niet echt voor gevonden.
Ik hoop in ieder geval dat er een nieuwe computer is voordat Sunwell uitkomtben toch erg benieuwd hoe dat zal gaan
En het zou natuurlijk wel zo leuk zijn als ik gelijk vanaf het begin bij het wipen en de first kills mag zijn.
btw wipen is helemaal niet zo leuk
Soul Leech
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Sl/SL = soul link en siphon life
Verwijderd
Windowed spelen nooit geprobeerd eigenlijk.. wordt het daar niet gelijk ook trager van? (of maak ik nu een hele idiote opmerking?SouLmaN schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:59:
[...]
Windowed spelen maakt ook geen verschil?
btw wipen is helemaal niet zo leuk

En nee okay, wipen is niet altijd leuk
Verwijderd
Is dat echt zo'n dodelijke combo in pvp dan?Little_captain schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:07:
Sl/SL = soul link en siphon life
Heb nu wel soul link (die erg tof is
En als ik er zo overna denk dan heb je natuurlijk geen felgaurd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 15:13 ]
Windowed spelen zou niks mogen uitmaken, je kunt het altijd proberen natuurlijk. Maar ja, de performance zal er iets van achteruit gaan maar niet zoveel dat het opeens onspeelbaar wordt.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:08:
[...]
Windowed spelen nooit geprobeerd eigenlijk.. wordt het daar niet gelijk ook trager van? (of maak ik nu een hele idiote opmerking?)
En nee okay, wipen is niet altijd leukmaar op nieuwe bosses mag dat en dan vind ik het ook niet zo'n ramp
Met Soul Link, Drain Life en Siphon Life heb je enorm veel overlevings-kansen, maar ik vond het maar een saaie build.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:11:
[...]
Is dat echt zo'n dodelijke combo in pvp dan?
Heb nu wel soul link (die erg tof is) maar gaat siphon life daarbij voor pvp veel verschil maken? tikt met geloof ik 100 p 3 seconde erbij ofzo
En als ik er zo overna denk dan heb je natuurlijk geen felgaurdi love my felgaurd!
Daarom drain ik ook zo graag locks met mijn priestSMulTiE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:19:
Soul Link, Drain Life en Siphon Life zijn gewoon compleet overpowered.
lock flames, bring it on!!
Moeten ze gaan life-tappen terwijl ik ze drain.
[ Voor 25% gewijzigd door sabriel op 17-03-2008 15:24 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
M'n rogue was lw/skinner, maar omdat ik niet vaak op m'n rogue speel heb ik besloten hem te gebruiken om met transmuten wat goud mee te maken.
Naar lvl 300 alchemy lvlen koste me zo'n 200 goud, alles was ik daarna maak gebruik ik later weer dus die kosten vallen weg.
Ik had wel rekening gehouden met de kosten om transmute master te worden maar was even de kosten voor de alchemist stone vergeten.
Al met al schat ik dat ik zo'n 1k goud kwijt ben. Hiermee wordt het een beetje een lange termijn investering
Naar lvl 300 alchemy lvlen koste me zo'n 200 goud, alles was ik daarna maak gebruik ik later weer dus die kosten vallen weg.
Ik had wel rekening gehouden met de kosten om transmute master te worden maar was even de kosten voor de alchemist stone vergeten.
Al met al schat ik dat ik zo'n 1k goud kwijt ben. Hiermee wordt het een beetje een lange termijn investering
CoT + Felpuppysabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:23:
[...]
Daarom drain ik ook zo graag locks met mijn priest
Moeten ze gaan life-tappen terwijl ik ze drain.
hf draining !
Maarja, ik ben ook maar een nub lock op 1550 rating, dus wat weet ik ervan
[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 17-03-2008 15:32 ]
Als dat niet werkt kan je ook nog proberen in OpenGL te spelen (-opengl bij snelkoppeling erin zetten), vrij buggy, maar helpt voor sommige mensen wel.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:08:
[...]
Windowed spelen nooit geprobeerd eigenlijk.. wordt het daar niet gelijk ook trager van? (of maak ik nu een hele idiote opmerking?)
En nee okay, wipen is niet altijd leukmaar op nieuwe bosses mag dat en dan vind ik het ook niet zo'n ramp
Je hebt alleen een Philosopher's Stone nodig, die niet zo heel duur is om te maken.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:28:
Alchemist's Stone is een mooie trinket, maar niet nodig voor Alchemy zelf.
Verwijderd
Tja, t'is onderhand een cliche aan het worden, maar die SL/SL warlocks zijn echt overpowered. Ik heb het geprobeerd op de TTR en versloeg iedereen 1v1. Let wel, zonder enige ervaring met locks van mijn kant (mijnes is net over de 20).
Ik weet ook dat het in pvp niet om 1v1 gaat, maar heel vaak komt het er wel op aan. Bijvoorbeeld aan het einde van 2v2 gevechten en random BG encounters.
Ik weet ook dat het in pvp niet om 1v1 gaat, maar heel vaak komt het er wel op aan. Bijvoorbeeld aan het einde van 2v2 gevechten en random BG encounters.
maar ja aan het einde heeft iedereen minder HP/Mana, en al een aantal zo niet alle Cooldowns gebruiktVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:38:
Tja, t'is onderhand een cliche aan het worden, maar die SL/SL warlocks zijn echt overpowered. Ik heb het geprobeerd op de TTR en versloeg iedereen 1v1. Let wel, zonder enige ervaring met locks van mijn kant (mijnes is net over de 20).
Ja, dat is inderdaad een argument waar niemand tegenop kan, SL/SL locks zijn oneerlijk !Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:38:
Verwijderd
Ah, netjes scheelt weer een bom duiten. Ik heb het plan voor de stone al in Gadgeztan opgepikt, als ik thuis kom zal ik hem meteen maken. Het is waarschijnlijk goedkoper om eerst pot of elixer master te worden en dan om te switchen naar transmute master, maar in de tijd die het me kost om een paar maal botanica of black moras te doen verdien ik dat verschil wel bij elkaar.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:37:
[...]
Je hebt alleen een Philosopher's Stone nodig, die niet zo heel duur is om te maken.![]()
Alchemist's Stone is een mooie trinket, maar niet nodig voor Alchemy zelf.
Verwijderd
OMG!
Levensverhaal: Pré-TBC raid mage, verkocht in november 2006 (tot op de dag van vandaag spijt van gehad, maar had snel geld nodig).
April 2007: Blood-Elf mage gerold.
Augustus 2007: Gestopt voor een periode waarin ik even aandacht op andere dingen moest vestigen.
Zaterdag 15 maart 2008: BEN IK WEER BEGONNEN!!!!!!
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&n=Crysiana
Werd ook meteen weer binnengelaten in een raidingguild welke gisteren Illidan voor het eerst downde (hoewel ik met mijn gear geen BT of MH kan nog, ZA maar eens misbruiken voor upgrades
).
Levensverhaal: Pré-TBC raid mage, verkocht in november 2006 (tot op de dag van vandaag spijt van gehad, maar had snel geld nodig).
Augustus 2007: Gestopt voor een periode waarin ik even aandacht op andere dingen moest vestigen.
Werd ook meteen weer binnengelaten in een raidingguild welke gisteren Illidan voor het eerst downde (hoewel ik met mijn gear geen BT of MH kan nog, ZA maar eens misbruiken voor upgrades
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 15:55 ]
Kleine bump van mijn vraagCapa schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:17:
Ben niet zo thuis met pvp healing, of welke healing dan ook... Daarom even de vraag hier:
Wat voor gems stop je in je S1 healing gear als resto shaman zijnde?
Wil eigenlijk alleen healen in pvp met die gear, voor pve regel ik wel andere gear
Iedereen leest er overheen denk
Edit:
Moet ik nog gaan voor socketbonus, of die negeren?
[ Voor 6% gewijzigd door Capa op 17-03-2008 16:05 ]
Verwijderd
Resillience, +healing, stamina eventueel
Poeh, dat weet ik echt niet meer uit m'n hoofd, kwestie van een rekensommetje maken denk ik
Hehe, we spelen op dezelfde smurfer!
Poeh, dat weet ik echt niet meer uit m'n hoofd, kwestie van een rekensommetje maken denk ik
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 16:13 ]
Nofi, maar waarom ben je niet gewoon in een SCC/TK guild gaan zitten? Je hebt alleen maar kara en craftable gear en bijvoorbeeld nog blauwe boots dus ik ga er even vanuit dat je SCC/TK nog nooit gedaan hebt.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:54:
OMG!
Werd ook meteen weer binnengelaten in een raidingguild welke gisteren Illidan voor het eerst downde (hoewel ik met mijn gear geen BT of MH kan nog, ZA maar eens misbruiken voor upgrades).
Ik vrees dat het nog lang gaat duren voordat je mee kunt naar BT/MH aangezien je onder andere 3-400 spell damage te kort komt en een bak stamina.
Verwijderd
http://thottbot.com/i29993 Is dit meer een hunter of meer een warrior item? En hoe heet die addon om alles te blokkeren wat binnenkomt van lvl 1 toons zoals whispers, trades etc?
BTW, nog mensen die hier op dentarg spelen?
BTW, nog mensen die hier op dentarg spelen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 16:16 ]
Mwah, gewoon mee laten looten op T6 en cross class items : PFireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:08:
[...]
Nofi, maar waarom ben je niet gewoon in een SCC/TK guild gaan zitten? Je hebt alleen maar kara en craftable gear en bijvoorbeeld nog blauwe boots dus ik ga er even vanuit dat je SCC/TK nog nooit gedaan hebt.
Ik vrees dat het nog lang gaat duren voordat je mee kunt naar BT/MH aangezien je onder andere 3-400 spell damage te kort komt en een bak stamina.
Zolang je Alliance bent vind ik het goed!Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:03:
Resillience, +healing, stamina eventueel
Zo niet, dan toch
Blijkbaar niet dus
Maar als ik je tegenkomt /salute ik wel ff, zal niet aanvallen

[ Voor 12% gewijzigd door Capa op 17-03-2008 16:23 ]
Mjah, maar dan nog mis je gewoon alle T5 content. Tevens zonder stamina ga je gewoon elk gevecht in MH/BT dood, hoe leuk is datImdaMned schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:15:
[...]
Mwah, gewoon mee laten looten op T6 en cross class items : P
Stamina is voor mietjes, glass cannons ftw!FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:20:
[...]
Mjah, maar dan nog mis je gewoon alle T5 content. Tevens zonder stamina ga je gewoon elk gevecht in MH/BT dood, hoe leuk is dat
Niet voor mietjes, maar voor tanksMiles Teg schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Stamina is voor mietjes, glass cannons ftw!
WTB 200 stamina on chest!
Verwijderd
Ik vraag me ook al een tijdje af waarom dat zo veel moet kosten, iedere keer respeccen. Wat is de gedachtegang hierachter van Blizzard?Mektheb schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:50:
heeft iemand trouwens een idee wanneer de kosten voor je respec weer naar beneden gaan ? kost me nu al maanden 45 gold elke week ><
Heb zelf gekozen voor Elixir Master, dat had ik met 1,5 BM runs voor elkaar. Maar ik denk dat het verschil in Potion of Elixir niet zo'n verschil is; je moet met beide een beetje geluk hebben. BM is op dit moment misschien iets makkelijker om een groep voor te vinden ivm Kara attunement.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:54:
[...]
Ah, netjes scheelt weer een bom duiten. Ik heb het plan voor de stone al in Gadgeztan opgepikt, als ik thuis kom zal ik hem meteen maken. Het is waarschijnlijk goedkoper om eerst pot of elixer master te worden en dan om te switchen naar transmute master, maar in de tijd die het me kost om een paar maal botanica of black moras te doen verdien ik dat verschil wel bij elkaar.
In 2.4 zal het totaal minder zijn, je hoeft dan niet steeds alles opnieuw te leren qua spells enzo.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:25:
[...]
Ik vraag me ook al een tijdje af waarom dat zo veel moet kosten, iedere keer respeccen. Wat is de gedachtegang hierachter van Blizzard?
ga pvp' en voor stamina bosses. Je kan best wel mee naar MH toe om daar wat gear te halen. Ok winterchill zal leuk worden met wat pech en je moet goed opletten bij azgalor. Wat meer potions slikken en desnoods mana shield up houden.FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:08:
[...]
Nofi, maar waarom ben je niet gewoon in een SCC/TK guild gaan zitten? Je hebt alleen maar kara en craftable gear en bijvoorbeeld nog blauwe boots dus ik ga er even vanuit dat je SCC/TK nog nooit gedaan hebt.
Met 2/3 items die je als je geluk hebt krijgt zit je zo aan de gear die je (qua stamina) nodig hebt. Als mage kan je makkelijk de spellhit cap halen en daarbij zo'n 850 spelldmg(fire en arcane, of frost) halen. Daarbij wat ZA items proberen te krijgen en wat badge gear en je kan zelfs richting 1000 spelldmg gaan.
mijn alt mage:
http://eu.wowarmory.com/c...r=Stormreaver&n=Lucretius
hehe ff wezen spelen met cheeky's dps sheet voor hunters. Alleen me race/talents/latency ingevoerd en ff wat zitten rommelen met wat bows/guns/crossbows die ik heb/kan halen zeg maar:
Macro Wapen Dps
1:1 Sunfury 316,9224
3:2 Sunfury 348,7744
1:1 Wolf 316,4629
3:2 Wolf 336,8056
1:1 Barel 326,741
3:2 Barel 341,3108
1:1 Arcanite steam pistol 320,1277
3:2 Arcanite steam pistol 352,2887
1:1 Tuskbreaker 318,3571
3:2 Tuskbreaker 349,9161
1:1 Crossbow of Relentless Strikes 337,3572
3:2 Crossbow of Relentless Strikes 365,1967
3x raden waar ik nu nog 46 bagdes voor moet hebben ^^.
Van het weekend ook is bijna al me +ap gemms ingewisseld voor +agi en wat betere agi enchates en hoppa van 502 naar 570 agi gevlogen das lekker
. Ga nu maar is een wind serpent als pet pakken want het lijkt erop alsof die nu wel ongeveer al beter voor me zal zijn.
op die manier ook is op die phoenix mount gezeten
Macro Wapen Dps
1:1 Sunfury 316,9224
3:2 Sunfury 348,7744
1:1 Wolf 316,4629
3:2 Wolf 336,8056
1:1 Barel 326,741
3:2 Barel 341,3108
1:1 Arcanite steam pistol 320,1277
3:2 Arcanite steam pistol 352,2887
1:1 Tuskbreaker 318,3571
3:2 Tuskbreaker 349,9161
1:1 Crossbow of Relentless Strikes 337,3572
3:2 Crossbow of Relentless Strikes 365,1967
3x raden waar ik nu nog 46 bagdes voor moet hebben ^^.
Van het weekend ook is bijna al me +ap gemms ingewisseld voor +agi en wat betere agi enchates en hoppa van 502 naar 570 agi gevlogen das lekker
Ikke bij mezelf
[ Voor 12% gewijzigd door William/Ax3 op 17-03-2008 18:30 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ging eigenlijk behoorlijk snel, we hebben vashj iets meer dan een maand geleden neergelegd en 2 weken geen tk gedaan (guildmeeting
[...]
gz, mag ik vragen hoe veel dagen jullie daarop bezig zijn geweest?
Scheelt natuurlijk ook wel dat zijn schild en adds wat genferd waren, maar zonder die nerfs zou t ook wel gelukt zijn (alle adds ruim neer voor p4)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Afgelopen zaterdag weer een succesvolle kara guild run met als reward voor mij: spelldmg dagger van prince.
Helaas geen T4 head
Vanavond maar eens gruul en maggy gaan kietelen voor T4 items.
Verder maakt de guild goede progressie in SSC: Fanthomlord karathress (oid) zal er vanavond aan moeten geloven
Helaas geen T4 head
Vanavond maar eens gruul en maggy gaan kietelen voor T4 items.
Verder maakt de guild goede progressie in SSC: Fanthomlord karathress (oid) zal er vanavond aan moeten geloven
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Ben niet echt van plan hard te gaan raiden komende paar maanden, ik houd het nog even bij ZA, Kara (wat net ook al in m'n post stond zeg maarFireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:08:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:07 ]
Full blues met een paar PvP items en je bent er al. Verder is MH pisseasy als je 't op farm hebt en dus goed te doen om 1-3 van dit soort alts/undergeared mains even een beetje te gearenFireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:20:
[...]
Mjah, maar dan nog mis je gewoon alle T5 content. Tevens zonder stamina ga je gewoon elk gevecht in MH/BT dood, hoe leuk is dat
Bnet pindle#2913
Iemand hier ooit op GM-island geweest?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Dat je uberhaupt denkt dat ik content wil overslaan 
Het is alleen zo dat ik hier op frienkrank naar binnen kon en ik toch even niet wil raiden. Overigens zullen er binnenkort wel altgroups voor SSC/TK ten tonele komen.
Het is alleen zo dat ik hier op frienkrank naar binnen kon en ik toch even niet wil raiden. Overigens zullen er binnenkort wel altgroups voor SSC/TK ten tonele komen.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:50 ]
Ga ik vast wel een keer regelen
Heb ook een GM op bezoek gehad in een WSG...
Was vette humor
Hij met zijn standaard vraag: "Is there anything else I can do for you?"
Mja, ik probeer altijd een ongebruikelijke vraag te stellen of nog ff door te lullen...
Vroeg of hij ff zichzelf kon showen, of een /wave te doen uit het niets
Hij zegt misschien als ik het rustig heb, heb het nu heel druk... Nog ff gebabbeld over zijn topbaan

1 minuut later zag ik opeens een bluename bij me staan, (horde tauren
Ik zeg, wacht nog ff ik MOET een screenshotje hebben
Sta naast hem, komt weer zo'n hordje... Ik pewpew (tot zo ver mogelijk als resto), zie ik opeens dat hordje naar achter vliegen
Blijkt dat die GM zo'n kunstje heeft om players 2 meter te laten vliegen
Ik ging helemaal stuk
Ik was weer blij die avond, zei al tegen hem, "You just made my day".
To-do: GM eiland bezoeken

Ik heb ook wel leuke herinneringen van een GM. Was zo'n jaartje geleden. Ik was toen lvl 23 ofzo en was bezig met een Shadowfang keep met een party. Omdat ik toevallig ook GM ticket openhad kreeg ik tijdens mn instance run een whisper van de GM om over mn probleem te praten.
Gesprek ging iets van:
GM: Hi Rakker, do you have time?
ik: Yea, but im doing Shadowfang Keep at the moment.
GM: Ok, already caught any good gear there?
ik: Not yet, but i hope to get Robe of Arugal
GM: No problem, i take care of that.
Stuurt die GM Robe of Arugal via de ingame mail naar me toe
Gesprek ging iets van:
Stuurt die GM Robe of Arugal via de ingame mail naar me toe

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Weet je dat zeker, meestal versturen het ze via hotmail.Rakkerzero schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:29:
Ik heb ook wel leuke herinneringen van een GM. Was zo'n jaartje geleden. Ik was toen lvl 23 ofzo en was bezig met een Shadowfang keep met een party. Omdat ik toevallig ook GM ticket openhad kreeg ik tijdens mn instance run een whisper van de GM om over mn probleem te praten.
Gesprek ging iets van:
Stuurt die GM Robe of Arugal via de ingame mail naar me toe![]()
Verwijderd
Ik wil ook soulbound items kunnen mailenRakkerzero schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:29:
Stuurt die GM Robe of Arugal via de ingame mail naar me toe![]()
Verwijderd
Laat ze toch lkkr lullen joh, hun probleem niet de jouwe. Kijk niet gek op als de zelfde personen in game vragen om een "baff" of mensen "naabs" noemen etc, want hé dat is wel cool he.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:51:
Anyway,
Nu ik zelf met een alt bezig ben sinds de laatste patch (meer xp etc), kan ik enkel maar zeggen: dam wat gaat lvle ziek snel opeens zeg, heerlijk! Op je gemakkie spelen en je gaat in 3 uurtjes tijd van 54 naar 55.
Ik wil me UI weer eens vernieuwen. Nu had ik vroegah die Reborn UI en ik vind die artwork erin wel vet. Dus ik heb even gekeken maar de nieuwe versie vind ik dus helemaal niks.
Voorbeeldje van de artwork die ik bedoel:
http://img96.imageshack.u...ot030106212637large6h.jpg
Is dat ook los te krijgen die artwork?
Voorbeeldje van de artwork die ik bedoel:
http://img96.imageshack.u...ot030106212637large6h.jpg
Is dat ook los te krijgen die artwork?
[ Voor 1% gewijzigd door pyrofielo op 17-03-2008 22:19 . Reden: kruisje :s ]
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Dat moet misschien wel lukken met eePanels2. Nog niet geprobeerd overigens. Maar eePanels2 ondersteunt het toevoegen van panels en art om je UI op te vrolijken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.