WTB Blood Elf Druid!!
In het kort: randomMoordSpook schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:50:
Heeft hier iemand ervaring met het grinden naar Chaotic Skyfire Diamond Recipe? Ik ben nu al 2 dagen die Coilskar Sirens aan het killen, maar hij wil maar niet droppen
Ik heb hem ook zitten grinden, ben ongeveer 2 uur bezig geweest. Is 100% random en als je pech hebt dan kan het dagen duren. Zijn best saaie mobs om te grinden tbh, ik vind het leuker om consortium rep te farmen voor die 2 metas dan Coilskar Sirens voor dat design.MoordSpook schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:50:
Heeft hier iemand ervaring met het grinden naar Chaotic Skyfire Diamond Recipe? Ik ben nu al 2 dagen die Coilskar Sirens aan het killen, maar hij wil maar niet droppen
Leukste is als nu iemand zegt dat het daar helemaal niet dropt....
Zeker weten
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het grinden van die Sirens is inderdaad heel irritant. Alleen maar crap als drops. Alhoewel ik heb wel een design gekregen van hen van Runed Living Ruby. Die had ik al, dus maar ff op AH gezet. Dus eigenlijk mag ik niet echt klagen. En die consortium rep heb ik al. Ben een paar uur bezig geweest met een imba mage. Hij de cloth/greens. Ik alle rep. Ben je echt zo klaarZeRoDeaD schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:
[...]
Ik heb hem ook zitten grinden, ben ongeveer 2 uur bezig geweest. Is 100% random en als je pech hebt dan kan het dagen duren. Zijn best saaie mobs om te grinden tbh, ik vind het leuker om consortium rep te farmen voor die 2 metas dan Coilskar Sirens voor dat design.
Verwijderd
Kan helaas je build niet bekijken hier maar ik raad je het volgende aan:daroy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:36:
Zoiets als eerst dit: http://www.wowhead.com/?talent=IEMr0RbdqkZbhh en dan http://www.wowhead.com/?talent=IyMr0RbZbTczIizMesz?
Dit komt van wowwiki af trouwens.
Tot lvl 50 full affliction
vanaf lvl 50 demonology voor de felgaurd.
Zit nu op 64, het levelen gaat heerlijk!
Ik ben pas op demo overgestapt sinds 62, maar daar heb ik veel spijt van
Afgelopen dinsdag toch maar de stap gemaakt. Ik ben naar een andere guild gegaan. Ik zat de afgelopen 3 jaar in mijn oude guild. Heel veel vrienden etc gemaakt, en altijd een leuk sfeer gehad. Alleen moest ik altijd de guild trekken en daar werd ik wel een beetje ziek van. Gegaan van een guild die aan het progressen is op Kael'Thas, naar een guild welke BT alweer een tijdje op farm heeft. Ik heb er absoluut geen spijt van. Het is wel zo dat ik natuurlijk nog wat moet wennen aan de nieuwe mensen etc. Vent is ook een stuk stiller bij de nieuwe guild. In de oude guild zaten we nogal flink te ouwehoeren op vent. De nieuwe guild doet dat meer in raidchat. Nu weet ik in ieder geval dat ik alle content wel te zien krijg. Ook meteen T6 leggings kunnen looten en een leuke nieuwe ring met haste.
No guts, no glory!
Met een felguard lvlen tot 70 gaat makkelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:29:
[...]
Kan helaas je build niet bekijken hier maar ik raad je het volgende aan:
Tot lvl 50 full affliction
vanaf lvl 50 demonology voor de felgaurd.
Zit nu op 64, het levelen gaat heerlijk!
Ik ben pas op demo overgestapt sinds 62, maar daar heb ik veel spijt van
Ik zit er aan te denken om nu weer 41//0/20 of 41/20/0 te gaan ivm raiden
"Don't let your dreams be memes"
Nee, maar hierbij wel /signedVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:57:
Vervelende is, de spelldmg op bracers kan ik zelf doen op m'n priest, maar je eigen chars enchanten kan dus niet
Iemand een idee of er iets bekend is over enchants te kunnen verkopen via AH enzo?
zou wel cool zijn als enchants 1 charge useables werden.
Tauren Rogue
leuke ideeën, maar licht eens toe waarom je die class nu zo graag zou zien bij die racial.WTB Blood Elf Druid!!
daar ben ik zeer benieuwt naar.
ook naar andere no-existing combo's en voornamelijk waarom
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Destro is toch pas viable als je genoeg hit, crit en dmg hebt of niet?
gief Dwarf Lock, Dwarf Mage
[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-03-2008 16:15 ]
This is the Way.
Nuuh gief murlocs!!! hahahaNoTimeRemains schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:12:
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Om wat hieronder staatTeunis schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:10:
leuke ideeën, maar licht eens toe waarom je die class nu zo graag zou zien bij die racial.
daar ben ik zeer benieuwt naar.
En dan /moo doen. sowieso zijn taurens cool. Oversized skins van weapons en armorsets ftw!Neelon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:
[...]
Een grote stier, met 2 giga zwaarden in zijn hoeven die druipen van het gif, die achter je uit stealth komt is toch net iets anders als een (overigens super lelijke) kat
No guts, no glory!
@ Musicdemon en Capa. Thanks voor alle tips over de keuze tussen een Drood en een Shammy. Zelf zit ik nog met wat kleine vragen (voor de mensen die het nog niet weten, ik heb na TBC niet meer gespeeld dus er zitten wat gaten in mijn WoW kennis):
1. ik las in de patchnotes (2.3) dat het nu minder tijd kost om een Char naar 60 te lvln. Wat is minder tijd? De helft minder? Heeft iemand ervaring?
2. Is een 5 man non heroic dungeon te doen met een Shammy als main healer? Ik denk nl. dat ik niet veel verder ga komen dan 5 man dungeons gezien mijn beschikbare tijd.
3. Als je geen main healer kan zijn, wat is je rol dan wel (of ben je in 5 man groups niet welkom).
3.
1. ik las in de patchnotes (2.3) dat het nu minder tijd kost om een Char naar 60 te lvln. Wat is minder tijd? De helft minder? Heeft iemand ervaring?
2. Is een 5 man non heroic dungeon te doen met een Shammy als main healer? Ik denk nl. dat ik niet veel verder ga komen dan 5 man dungeons gezien mijn beschikbare tijd.
3. Als je geen main healer kan zijn, wat is je rol dan wel (of ben je in 5 man groups niet welkom).
3.
Mijn situatie is precies hetzelfde, ben een paar maanden geleden overgestapt. Jarenlang met dezelfde mensen gespeeld, altijd een semi-casual guild geweest (wel BWL/AQ40 gedaan pre-tbc). Vanaf tbc super actief geweest als officer en eigenlijk de guild na een disband weer laten groeien tot een groep die op het moment dat ik leafde op het punt stond Vashj te killen.KillGhost schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:04:
Afgelopen dinsdag toch maar de stap gemaakt. Ik ben naar een andere guild gegaan. Ik zat de afgelopen 3 jaar in mijn oude guild. Heel veel vrienden etc gemaakt, en altijd een leuk sfeer gehad. Alleen moest ik altijd de guild trekken en daar werd ik wel een beetje ziek van. Gegaan van een guild die aan het progressen is op Kael'Thas, naar een guild welke BT alweer een tijdje op farm heeft. Ik heb er absoluut geen spijt van. Het is wel zo dat ik natuurlijk nog wat moet wennen aan de nieuwe mensen etc. Vent is ook een stuk stiller bij de nieuwe guild. In de oude guild zaten we nogal flink te ouwehoeren op vent. De nieuwe guild doet dat meer in raidchat. Nu weet ik in ieder geval dat ik alle content wel te zien krijg. Ook meteen T6 leggings kunnen looten en een leuke nieuwe ring met haste.
Maar ook ik had het het wel een beetje gezien, was teveel tijd bezig met telkens weer nieuwe recruits dezelfde gevechten te moeten uitleggen en begon me langzaam toch te storen aan dat deel van de guild die, om het maar eerlijk te zeggen, het spelletje niet zo goed beheerste als ik. De core van m'n oude guild (de mensen waar ik al jaren mee speel) is eigenlijk gewoon hardcore pro maar wil het om sociale redenen gewoon semi-casual houden. Zelf begon ik me te realiseren dat ik met de tijd die ik in het spelletje stak toch eigenlijk wel gewoon met de top van de server mee moest doen.
Ik heb dat toen op deze manier ook aan mijn oude guild uitgelegd en er toen eigenlijk alleen maar begripvolle reacties op gekregen.
Ik zit nu in een guild die MH/BT wel leeggefarmd heeft en volop bezig is met Sunwell voorbereidingen. Het bevalt me daar prima, raids gaan gewoon lekker strak georganiseerd en iedereen doet gewoon wat ie moet doen. Aan de mensen moet ik nog een beetje wennen, maar toch merk ik nu al dat er ook in zo'n guild meer tijd is voor een lolletje dan ik in eeste instantie verwachtte, dus ook dat pakt goed uit. Het zijn nog allemaal niet zo'n goede vrienden als sommige uit m'n oude guild, maar daarvan was ik me voldoende bewust op het moment dat ik de overstap maakte.
M'n relatie met mensen uit die oude guild is ook nog erg goed. Ik raid zelfs nog af en toe met ze mee (was uiteindelijk tóch nog bij hun first Vashj kill
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Je bent geen priest dus je zult iets meer moeite doen om in een group te komen.
Je hebt geen Hot (even niet meegenome de racail), behalve de totem.
Maar buiten dat denk dat je zeer goed een 5-mans kan healen.
je zou zelfs denk als elemental, mee kunnen als main-healer in een 5 man (non heroic)
2.3 patch de nerf zit tussen lvl 20 en lvl 60 waar je nu 10% minder exp nodig hebt om te lvlen
en tussen lvl 30 en lvl 60 krijg je 10% meer exp van quests.
dus nee dat is neit de helft van de speeltijd.
ga er maar vanuit dat 0-60 even lang duurt als 60-70. en als beetje weet wat je aan doen bent
dan is 70 binnnen 10 dagen speeltijd te halen.
als dit je eerste is zou zeker:
http://wow.curse.com/downloads/details/9924/
aanbevelen, aangezien de meeste xp uit quest zijn te halen
Maar buiten dat denk dat je zeer goed een 5-mans kan healen.
je zou zelfs denk als elemental, mee kunnen als main-healer in een 5 man (non heroic)
2.3 patch de nerf zit tussen lvl 20 en lvl 60 waar je nu 10% minder exp nodig hebt om te lvlen
en tussen lvl 30 en lvl 60 krijg je 10% meer exp van quests.
dus nee dat is neit de helft van de speeltijd.
ga er maar vanuit dat 0-60 even lang duurt als 60-70. en als beetje weet wat je aan doen bent
dan is 70 binnnen 10 dagen speeltijd te halen.
als dit je eerste is zou zeker:
http://wow.curse.com/downloads/details/9924/
aanbevelen, aangezien de meeste xp uit quest zijn te halen
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
1 geen ideeDaPierre schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:
@ Musicdemon en Capa. Thanks voor alle tips over de keuze tussen een Drood en een Shammy. Zelf zit ik nog met wat kleine vragen (voor de mensen die het nog niet weten, ik heb na TBC niet meer gespeeld dus er zitten wat gaten in mijn WoW kennis):
3.
2 lukt prima ik heb nu een shammy met 5 nog wat k mana en met een goede tank kan ik zelfs heroics doen
meestal elemental shammy maar resto is gewoon het leukst
Ben een druid aan het levelen nu. Na een wat prutserige start tot lvl 20 ben ik een lvling guide gaan volgen en dan vlieg je echt omhoog sinds die XP wijzigingen. Volgens mij is die wijziging ook meer dan 10% meer quest XP en 10% minder xp per lvl. Dacht eigenlijk dat het 20 of zelfs 30% was.
Ben nu bijna lvl 55 met 4 dagen 5 uur /played. 60 in minder dan 5 dagen /played is dus zeker haalbaar.
Ben nu bijna lvl 55 met 4 dagen 5 uur /played. 60 in minder dan 5 dagen /played is dus zeker haalbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door RickN op 14-03-2008 16:57 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Ben zelf onlangs begonnen met het levellen van een druidette, maar kan niet zeggen dat ik nou enorm veel sneller level ten opzichte van mijn pre 2.3 chars. Nou vooruit, zo'n 20% sneller, maar absoluut niet de helft sneller.DaPierre schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Chainheal? Perfect om een groep mee te healenTeunis schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:49:
Je bent geen priest dus je zult iets meer moeite doen om in een group te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door KillGhost op 14-03-2008 17:03 ]
No guts, no glory!
Nu we het toch over builds hebben, met een lvl 69 lock de BG's in gaan.. is dit dan geen goede build? Iemand ervaring? Heb het nml nog niet op andere sites gezien.
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRfzqzZ0xcZxx0tMbz
http://www.wowhead.com/?talent=Iq0rVRfzqzZ0xcZxx0tMbz
Inderdaad ja, wat heb ik me daar aan lopen 'ergeren' in het beginKapoen schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:08:
[...]
Zeker wetenEcht wel te grappig, een instance doen en dan met die paar silver die je hebt verzameld een 10 slot bag kopen om je 6 slotter te vervangen
Denk je lekker op slooptocht te gaan in je jacht naar oneindig veel XP, zitten je bags ineens vol met allerlei shit.
Mijn bags zijn nu nogsteeds niets waard, heb een paar 8 slotters en 10 slotters, maar ik kan in ieder geval wat kwijt.
Ga zometeen weer eens wat lekker spelen, kijken hoever ik kom
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
UnannouncedVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:30:
Release van WOTLK is toch Q4 2008?
Half uurtje bezig geweest dr voor. Irritant is dat je vaak van andere mobs ook aggro krijgtMoordSpook schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:50:
Hoe zit het met patch 2.4. Vandaag plots 260mb zitten downloaden.... maar staat nu gewoon in de patch-folder (... part1) ? Verder gebeurt er niets.... is het de bedoeling dat ie morgen deel2 start of zo?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Is gewoon al het deel wat ze af hebben (weapon skins ofzo ws), rest komt nogBlackminister schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:17:
Hoe zit het met patch 2.4. Vandaag plots 260mb zitten downloaden.... maar staat nu gewoon in de patch-folder (... part1) ? Verder gebeurt er niets.... is het de bedoeling dat ie morgen deel2 start of zo?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ja zijn de world files, omgeving, enzo. Later komen dan de npc's/mobs/bosses en items. Zal nu ergens tussen 2 weken en een maand zitten tot ie uit komt. In de guild bij ons de eerste week van April vaak genoemd.Blackminister schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:17:
Denk dat ie rond de 350mb zal zijn of zo iets.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
ah goed om weten, dank u!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
Vanavond op mijn hunter even de onyxia prequests gedaan, rest alleen nog Drakkisath te doden. Denk enkel dat het probleem wordt een UBRS group te vinden 
Mss maar ff een paar mensen op de friends list lastigvallen voor een boost ^^

Mss maar ff een paar mensen op de friends list lastigvallen voor een boost ^^
Verwijderd
Dat design van de coilskars? niet zo vreemd: bind on pickup... Ik hoop ook dat alle mensen die dat ding aan het grinden zijn dat doen op hun JC chars, for obvious reasonsMoordSpook schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:26:
[...]
Het grinden van die Sirens is inderdaad heel irritant. Alleen maar crap als drops. Alhoewel ik heb wel een design gekregen van hen van Runed Living Ruby. Die had ik al, dus maar ff op AH gezet. Dus eigenlijk mag ik niet echt klagen. En die consortium rep heb ik al. Ben een paar uur bezig geweest met een imba mage. Hij de cloth/greens. Ik alle rep. Ben je echt zo klaarDat gaat ERG snel. Maar ik wil die design wel graag hebben. Er zijn maar weinig mensen nog op de server die hem op AH zetten, en ik kan daar nog wel een leuk extra zakcentje mee verdienen.
Verwijderd
Al een paar dagen lopen farmen op motes of shadow en een beetje op motes of air .
en naar een paar goeie deals heb ik het volgende
http://www.wowhead.com/?item=25686
http://www.wowhead.com/?spell=32490
http://www.wowhead.com/?item=25687
alleen nog wachten op 2.4 dan kan ik nether vortex kopen met badges en laat ik dit maken
en naar een paar goeie deals heb ik het volgende
http://www.wowhead.com/?item=25686
http://www.wowhead.com/?spell=32490
alleen nog wachten op 2.4 dan kan ik nether vortex kopen met badges en laat ik dit maken
Is er iemand die meer weet van de Graphics engine van WOW en van de functionaliteit en trucjes die zijn uitgehaald om de performance OK te krijgen in deze MMORPG. Ik ben zelf wat onderzoek aan het doen naar het technisch reilen en zeilen van blizzard maar ik kan maar weinig vinden, nog geen blogje van de ontwikkelaars.
Heb ik het mis of heb je voor dat item geen speciale 'nethers' nodig?Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 05:22:
idd heb je niks voor nodigKapoen schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:41:
[...]
Heb ik het mis of heb je voor dat item geen speciale 'nethers' nodig?
Ik heb een 70 priest, deze heeft me werkelijk een arm en een been gekost om naar 70 te krijgen, dit was pre-tbc (1.81?) toen ik eenmaal lvl 60 was gelijk holy en raiden, en ja dan doe je weinig meer behlave BG's en raiden. Toen een warrior begonnen die /played op 13 dagen zat op lvl 47 dit was best een frustrerende grind (had ook geen questhelperWeakling schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:58:
[...]
Ben zelf onlangs begonnen met het levellen van een druidette, maar kan niet zeggen dat ik nou enorm veel sneller level ten opzichte van mijn pre 2.3 chars. Nou vooruit, zo'n 20% sneller, maar absoluut niet de helft sneller.
Het enige nadeel van dit vindt ik wel dat het haast onmogelijk is om instances te doen, waar ik met mijn warrior helemaal geen problemen had met het doen van instances/vinden van een party, heb ik nu 1 keer een pug gehad voor SM library, en derest waren allemaal 'boosts' met de hulp van lvl 70's.
Puur omdat questen sneller gaat en minder risicovol is (als in wipes/ruk pugs) willen er misschien een paar zijn die de moeite nemen om een instance te doen.
Ik weet niet of dit waar is, maar ik heb het gevoel dat 'alles' makkelijker is, dit kan door shaman komen, maar toch lijkt het allemaal sneller te gaan, quests waar ik hulp bij nodig had met mijn priest doe ik nu gewoon solo zonder alteveel problemen. Ook valt me op dat quest rewards een beetje in het nadeel van clothies zijn, ik heb nu maar een paar quests gehad waar ik geen mail reward heb gekregen, of een totaal nutteloos iets, aangezien er ook hunter rewards zijn zit ik wel goed.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Flink wat elite quests zijn vervangen door normal quests (en omdat de elites meestal -2 lvls hadden maar elite waren zijn het nu allemaal wussiesprutser001 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:27:
[...]
Ik heb een 70 priest, deze heeft me werkelijk een arm en een been gekost om naar 70 te krijgen, dit was pre-tbc (1.81?) toen ik eenmaal lvl 60 was gelijk holy en raiden, en ja dan doe je weinig meer behlave BG's en raiden. Toen een warrior begonnen die /played op 13 dagen zat op lvl 47 dit was best een frustrerende grind (had ook geen questhelper) heb nu een lvl 62 shaman, die in 4 dagen 3 uur op 60 zat, en ik merk wel degelijk verschil met levelen, een hunter kun je zelfs in minder tijd naar 70 raggen zeker als beastmastery. De XP boost maakt het mogelijk om eens wat anders te proberen zonder dat het je je prive leven kost.
Het enige nadeel van dit vindt ik wel dat het haast onmogelijk is om instances te doen, waar ik met mijn warrior helemaal geen problemen had met het doen van instances/vinden van een party, heb ik nu 1 keer een pug gehad voor SM library, en derest waren allemaal 'boosts' met de hulp van lvl 70's.
Puur omdat questen sneller gaat en minder risicovol is (als in wipes/ruk pugs) willen er misschien een paar zijn die de moeite nemen om een instance te doen.
Ik weet niet of dit waar is, maar ik heb het gevoel dat 'alles' makkelijker is, dit kan door shaman komen, maar toch lijkt het allemaal sneller te gaan, quests waar ik hulp bij nodig had met mijn priest doe ik nu gewoon solo zonder alteveel problemen. Ook valt me op dat quest rewards een beetje in het nadeel van clothies zijn, ik heb nu maar een paar quests gehad waar ik geen mail reward heb gekregen, of een totaal nutteloos iets, aangezien er ook hunter rewards zijn zit ik wel goed.
Verder heb je nu natuurlijk veel meer speel ervaring en waarschijnlijk een stuk 'slimmere' gear dan je eerste characters.
Klopt, voorheen was dat recipe niet BOP, maar in 2.3.3 is het recipe BOP gemaakt en zien alleen JC's het droppen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 01:48:
[...]
Dat design van de coilskars? niet zo vreemd: bind on pickup... Ik hoop ook dat alle mensen die dat ding aan het grinden zijn dat doen op hun JC chars, for obvious reasons
Ik zou opzich ook wat meer preformance willen hebben. Het spel draait gewoon super op mijn pc met 1600x1200. Altijd rond de 60 fps alleen als ik in Darkshore ofzo loop kakt de hele zooi in tot soms onder de 20. Terwijl op mijn mindere pc het daar wel gewoon het zelfde blijft draaien als in bijvoorbeeld Wetlands.barfieldmv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 08:46:
Is er iemand die meer weet van de Graphics engine van WOW en van de functionaliteit en trucjes die zijn uitgehaald om de performance OK te krijgen in deze MMORPG. Ik ben zelf wat onderzoek aan het doen naar het technisch reilen en zeilen van blizzard maar ik kan maar weinig vinden, nog geen blogje van de ontwikkelaars.
Iemand die dit al heeft gezien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vrPgay90rtM]
Athene, de belg, heeft de 3 records van powerlvlen wereldwijd verslagen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vrPgay90rtM]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
eehm 1 day 19 played ?Rakkerzero schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:21:
Iemand die dit al heeft gezien:
[video]
Tot level 70 lijkt mij onmogelijk. Is dit niet op een 'eigen' server ?
check de naam van de toon
This is the Way.
Inderdaad dit viel me ook op, zoals in Hinterlands die 'stairs' (met die trolls - man ben zo slecht in namen). ook in zangramarsh die 2 'group quests' voor boglash en ?Kzoq? waren verschrikkelijk simpel, en wat gear betreft, dat viel me erg tegen, er was practisch niets 'goeds' van quest rewards etc, heb zelfs tot lvl 58 met (lvl37)herod's shoulders rondgewaggeld en aantal stukkies uit MaraudonFlink wat elite quests zijn vervangen door normal quests (en omdat de elites meestal -2 lvls hadden maar elite waren zijn het nu allemaal wussies verder zijn veel group quests nu to soloen en een stuk makkelijker gemaakt. Het is dus echt makkelijker gemaakt.
Verder heb je nu natuurlijk veel meer speel ervaring en waarschijnlijk een stuk 'slimmere' gear dan je eerste characters.
Maar inderdaad als je de 'opties' hebt om je gear te maximaliseren (crafting/gold/instance boosts) maakt dat het levelen ook een stuk makkelijker.
Nee dat was dus op stormscale. Maarja, hoeveel 'hulp' heeft hij van 'andere' gehad als zijn eigen mains, ik bedoel heeft hij gear kunnen craften, wel/geen instances gedaan (lijkt me niet) maarja, dan nog, ik zat zelf op 4days 15 uur played met mijn shaman en ik ben naar mijn gevoel snel geweest, heb hier wel instances bijzitten en 290LW+dragonscale/300skinning.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:29:
[...]
eehm 1 day 19 played ?
Tot level 70 lijkt mij onmogelijk. Is dit niet op een 'eigen' server ?
[ Voor 51% gewijzigd door prutser001 op 15-03-2008 12:54 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Ja klopt, ik heb ook op iets van 5 days gezeten, naar mijn gevoel heel snel, inclusief crafts. Nja het zal misschien wel mogelijk zijn met hulp van buitenaf.prutser001 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:41:
[...]
Inderdaad dit viel me ook op, zoals in Hinterlands die 'stairs' (met die trolls - man ben zo slecht in namen). ook in zangramarsh die 2 'group quests' voor boglash en ?Kzoq? waren verschrikkelijk simpel, en wat gear betreft, dat viel me erg tegen, er was practisch niets 'goeds' van quest rewards etc, heb zelfs tot lvl 58 met (lvl37)herod's shoulders rondgewaggeld en aantal stukkies uit Maraudon, pas toen ik ging questen in Outland kwamen er leuke rewards en was mijn hp/mp verdubbeld op lvl 60 (2600hp/2200mp tegen 5200hp/4100mp) ik had wel geluk dat de MT besloot mining/BS te nemen en dit te powerlevelen, zo kreeg ik de 4 stuks chainmail set.
Maar inderdaad als je de 'opties' hebt om je gear te maximaliseren (crafting/gold/instance boosts) maakt dat het levelen ook een stuk makkelijker.
[...]
Nee dat was dus op stormscale. Maarja, hoeveel 'hulp' heeft hij van 'andere' gehad als zijn eigen mains, ik bedoel heeft hij gear kunnen craften, wel/geen instances gedaan (lijkt me niet) maarja, dan nog, ik zat zelf op 4days 15 uur played met mijn shaman en ik ben naar mijn gevoel snel geweest, heb hier wel instances bijzitten en 290LW+dragonscale/300skinning.
Verwijderd
Nog mensen hier die op Frostwhisper bezig zijn? ben nu level 40 maar begin me te vervelen, vriend waarmee ik levelde is ermee gestopt:/
Verwijderd
Uhm vraag stel je voor je wilt in TK gaan maar je hebt nog geen flying mount kan een warlock je dan summonen op het dak van TK ?
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:05:
Uhm vraag stel je voor je wilt in TK gaan maar je hebt nog geen flying mount kan een warlock je dan summonen op het dak van TK ?
Met patch 2.4 wel
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://eu.wowarmory.com/c...tormscale&n=Tanial%C3%B3lNoTimeRemains schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:36:
check de naam van de toon
En Athene zelf: http://eu.wowarmory.com/c...ormscale&n=Athenel%C3%B3l
Zat eerst op Emeriss. Heeft ook een hele aanhang op youtube. http://www.youtube.com/user/AtheneWins
[ Voor 35% gewijzigd door junglebeast op 16-03-2008 00:23 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik vind net dat het levellen wel serieus sneller gaat, gisteren werd mijn gnome level 24 en ik moest nog wat questjes inleveren. Na het inleveren zat ik op 75% naar level 25Weakling schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:58:
[...]
Ben zelf onlangs begonnen met het levellen van een druidette, maar kan niet zeggen dat ik nou enorm veel sneller level ten opzichte van mijn pre 2.3 chars. Nou vooruit, zo'n 20% sneller, maar absoluut niet de helft sneller.
Ik hoop alleen dat ik door het sneller levellen geen NPCs oversla die reputation opleveren voor Stormwind, aangezien ik echt wel exalted wil zijn tegen level 40 (ik zit nu aan iets van een 2000/21000).
ik ben geen warlock specialist maar mij lijkt het echt 3x niets.. je hebt dan van alles wat, maar niet de hoge tier talents waar het nou net een beetje leuk begint te worden.Atlas schreef op zondag 16 maart 2008 @ 05:07:
http://www.worldofwarcraf...0000535000500200010000000
Zou deze build werken?
trouwens is het ook altijd wel handig om te vermelden wat je er mee wil gaan doen.. als jij alleen maar rondjes in stormwind/org ermee wil rennen is het harstikke geschikt!
blup
Je verspilt een hoop talents in demon om alleen demonic sacrifice te bereiken, maw: je gimpt jezelf.
Je hebt voor pve locks imho 2 specs, 41/0/17 +3 (die 3 kun je in een van de 3 trees gooien) en 0/21/40, daarnaast nog sl/sl als je pvp doet en alles daartussen gimpt je.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Heb er wat toons rondlopen ja, maar ben ent weer gestart op Argent Dawn.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:18:
Nog mensen hier die op Frostwhisper bezig zijn? ben nu level 40 maar begin me te vervelen, vriend waarmee ik levelde is ermee gestopt:/
Jera en Üsha rennen daar in ieder geval rond (Alliance).
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
argh ik wil me lock wat beter equippen, nou is die gladiator spellblade wel leuk. Maar ik heb echt een ongelooflijke hekel aan pvp. Het HH exalted zwaard is nou ook niet zo bijzonder in mijn ogen. Nouja misschien heb ik binnekort wel mazzel en dropped mindblade of dat ding van gruul.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Ben niet zo thuis met pvp healing, of welke healing dan ook... Daarom even de vraag hier:
Wat voor gems stop je in je S1 healing gear als resto shaman zijnde?
Wil eigenlijk alleen healen in pvp met die gear, voor pve regel ik wel andere gear
Wat voor gems stop je in je S1 healing gear als resto shaman zijnde?
Wil eigenlijk alleen healen in pvp met die gear, voor pve regel ik wel andere gear
Het is ook wel leuk soms, /2 rapen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb hier ook weleens naar zitten zoeken. Verder als de performance guide van Anandtech ben ik nog niet gekomen.barfieldmv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 08:46:
Daarnaast heb ik ook deze en deze gezien
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 16-03-2008 21:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
In wat oudere patch notes stonden dat ze het render model hebben veranderd waardoor we wat langer 'schaduwen' onder spelers zien ipv direct all content. Binnenkort maar even oude patch notes doorspitten. Ook het multi core verhaal is veel over te lezen geweest.Rakkerzero schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:57:
[...]
Ik heb hier ook weleens naar zitten zoeken. Verder als de performance guide van Anandtech ben ik nog niet gekomen.
Daarnaast heb ik ook deze en deze gezien
Zoo Maggy down - pre, pre, pre, pre nerf - en een hele zooi is nu Champion of the Naruu. En heb samen met een mage de eerste 2 T4 chests mogen looten. 2,5 avonden aan gezeten..
Na een tijdje niet gespeeld te hebben ga ik volgende maand eens rerollen. Ik ben van plan om Blood Elf te gaan, weet alleen niet welke klasse. Iemand tips? Ik wil in ieder geval geen healer zijn.
Hmm is Rogue iets? Of Mage? Maar wat heb je eerder gespeeld, en beviel dat en mss wil je nu iets totaal anders?Denzo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:23:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben ga ik volgende maand eens rerollen. Ik ben van plan om Blood Elf te gaan, weet alleen niet welke klasse. Iemand tips? Ik wil in ieder geval geen healer zijn.
Andere classes voor BE zijn Hunter, Warlock, (Paladin als Tank, en Priest als Shadow bijv.)
yay, kael down nog voor 2.4
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
pre pre pre pre nerf?junglebeast schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:31:
Zoo Maggy down - pre, pre, pre, pre nerf - en een hele zooi is nu Champion of the Naruu. En heb samen met een mage de eerste 2 T4 chests mogen looten. 2,5 avonden aan gezeten..
wij hadden hem down na de eerste nerf, en hadden hem eigenlijk vlak voor de nerf neer moeten hebben. Wel jammer dat je die titel nu "gratis" krijgt. SH heroic was "vroeger" echt bijna niet te doen. Het is nog steeds wel de lastigste.
Jammer genoeg kunnen we niet raiden deze week. En ik vrees ook voor volgende week... Veel mensen zijn op paasvakantie
gz, mag ik vragen hoe veel dagen jullie daarop bezig zijn geweest?
[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 17-03-2008 08:41 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gisteren voor het eerst met de guild Zul'Aman in gegaan nu we Kara op farm hebben en man,
wat fijn om weer eens een nieuwe Raid te doen
Ik heb me prima vermaakt en we hebben in ieder geval Nalorakk verslagen.
Verder hebben we 4 tries gehad op Akil'zon, maar moeten we daarvoor nog de juiste tactics vinden.
(Wowwiki nog maar eens doorlezen) Beste try was Akil'zon op 65%. Wat doen jullie met die birds? Gewoon negeren? Of toch iemand die die irritante beesten afmaakt?
Ook die korte Gauntlet van te voren bleek lastiger als gedacht.
De 1e keer haalden we die Gauntlet zonder al teveel problemen, maar later zijn we er wel op gewiped.
Ach ja, een kwestie van de juiste tactics en dan gaat die boss ook down
Verder hebben we 4 tries gehad op Akil'zon, maar moeten we daarvoor nog de juiste tactics vinden.
(Wowwiki nog maar eens doorlezen) Beste try was Akil'zon op 65%. Wat doen jullie met die birds? Gewoon negeren? Of toch iemand die die irritante beesten afmaakt?
De 1e keer haalden we die Gauntlet zonder al teveel problemen, maar later zijn we er wel op gewiped.
Heb je 8 weken geen AV-BG gedaan dan ?Miles Teg schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:14:
Wauw, is 2.4 al live gegaan?
Ik kom alleen nog maar premades tegen in Alterac Valley.
Kijk maar eens op het officiele forum onder PvP, alleen maar geklaag.
Horde is hier in it voordeel vanwege de que-times, maar feilloos is het niet.
Van een 40man raid zal 35 in dezelfde AV komen. Andere 5 hebben pech.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Welke is nu de lastigste ?Kevinp schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:40:
wij hadden hem down na de eerste nerf, en hadden hem eigenlijk vlak voor de nerf neer moeten hebben. Wel jammer dat je die titel nu "gratis" krijgt. SH heroic was "vroeger" echt bijna niet te doen. Het is nog steeds wel de lastigste.
Black Morass of Old Hillsbrad ?
Heb gisteren een heroic OH gedaan, maar weet nu al dat dat iig niet mijn favoriete heroic zal worden.
Maar ja, de kosten van de dailies kon ik nu goed gebruiken op mijn repairs te betalen.
Meeste whipes op de patrols. Misschien dat een PvP-healingspec nou niet het meest geschikt ivm met castingstime (wel in PvE-healing-gear) maar heb daar in andere heroics niet echt problemen mee.
AV's zijn een zooitje, de ene keer rushed Horde gelijk naar SP GY, volgende keer staan ze (we) aante klooien bij SH GY echt om een slappe van te krijgen.. Ook is er de ene keer 0.0 verdediging en het volgende potje 30man verdediging... Waar het opneer komt is dat er geen enkele logica inzit.sabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:44:
[...]
Heb je 8 weken geen AV-BG gedaan dan ?
Kijk maar eens op het officiele forum onder PvP, alleen maar geklaag.
Horde is hier in it voordeel vanwege de que-times, maar feilloos is het niet.
Van een 40man raid zal 35 in dezelfde AV komen. Andere 5 hebben pech.
En in mijn battlegroup zijn het meestal Molten Core en Darkspear die geregeld aan premades doen, dit wordt zelfs aangekondigd als AV begint.. Als Blizzard in 2.4 'join as group' gaat doen in AV verwacht ik een ramp...
Een hoop spelers zijn al ontevreden over AV zowel balance/layout als MC in de battlegroup, Het zou leuk zijn dat beide kanten gewoon 50/50% kans hadden om te winnen, als er een premade nodig is om te winnen zegt toch wel een hoop. Op TBDF is pvp meer een optstapje tot raiden, je kan redelijk makkelijk 'goeie' gear halen om mee te komen met raids kwa dps/healing, maar als dit teveel tijd gaat kosten is het ook niet meer leuk.
Lief dagboek...
Dit weekend niet zo heel veel WoW gespeeld, maar nog wel even twee heroics gedaan. Had er nog niet veel gedaan, dus het was wel even wennen, maar ging uiteindelijk best lekker. We hebben 2x de daily gedaan, dus gelijk 10 badges en ook dropte nog Luminous Fire Opal - epic heal gem.
Uiteindelijk genoeg badges voor Gnarled Ironwood Pauldrons, zien er ook erg gaaf uit vind ik.
Totaal nu op 1746 +healing, unbuffed. Vanavond waarschijnlijk ook genoeg Primal Shadow voor mijn Cloak enchant, dan ben ik weer helemaal up-to-date.
Dit weekend niet zo heel veel WoW gespeeld, maar nog wel even twee heroics gedaan. Had er nog niet veel gedaan, dus het was wel even wennen, maar ging uiteindelijk best lekker. We hebben 2x de daily gedaan, dus gelijk 10 badges en ook dropte nog Luminous Fire Opal - epic heal gem.
Uiteindelijk genoeg badges voor Gnarled Ironwood Pauldrons, zien er ook erg gaaf uit vind ik.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Oh, een gewilde stat voor (healing) priest en druids is volgens mij "spirit".prutser001 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:01:
[...]
Op TBDF is pvp meer een optstapje tot raiden, je kan redelijk makkelijk 'goeie' gear halen om mee te komen met raids kwa dps/healing, maar als dit teveel tijd gaat kosten is het ook niet meer leuk.
En laat het nu zo zijn, dat PvP-items geen spirit hebben en een lousy mana-regen.
Qua +healing heb ik evenredig in S1 gear als PvE-gear, toch doe ik liever PvE in mijn PvE-gear vanwege de hogere manaregen + spirit.
Verwijderd
je kan mischien ook wat badges sparen voor de spellbalde van 2.4pyrofielo schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:25:
argh ik wil me lock wat beter equippen, nou is die gladiator spellblade wel leuk. Maar ik heb echt een ongelooflijke hekel aan pvp. Het HH exalted zwaard is nou ook niet zo bijzonder in mijn ogen. Nouja misschien heb ik binnekort wel mazzel en dropped mindblade of dat ding van gruul.
gister middag gingen we met guild om 3 uur even kara clearen (bane, chess, prince,spite en illhoof) we waren in 2 uur klaar
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 09:30 ]
Tja, zo rent nog steeds meestal iedere ally direct naar Galv, terwijl hij meestal wordt verdedigt door 5+ horde (verbazingwekkend hoeveel 1 speler met fear kan bereiken in dit soort gevallen). Stelletje lemmings.prutser001 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:01:
[...]
AV's zijn een zooitje, de ene keer rushed Horde gelijk naar SP GY, volgende keer staan ze (we) aante klooien bij SH GY echt om een slappe van te krijgen.. Ook is er de ene keer 0.0 verdediging en het volgende potje 30man verdediging... Waar het opneer komt is dat er geen enkele logica inzit.
Alleen een ramp als pve-er/pvp-er die ook graag alleen zijn doelen behaalt, maar die telt toch niet echt mee. Wel geeft het m.i. aan dat er blijkbaar nog veel mensen zijn die graag met 40 man voor één doel spelen. Wellicht is het een goed idee om weer wat 40 man instances te maken?En in mijn battlegroup zijn het meestal Molten Core en Darkspear die geregeld aan premades doen, dit wordt zelfs aangekondigd als AV begint.. Als Blizzard in 2.4 'join as group' gaat doen in AV verwacht ik een ramp...
Wat wij doen, we maken een soort Zig Zag bij de ingang met de helaers en de ranged dps. Als het begint te regenen weet je dat de Storm er aankomt en loopt alle ranged en healers naar de melee en tank toe dit doe je voor de storm er is dit scheelt een heleboel raid dmg. Daarna komen de vogels en loopt iedereen weer terug naar zn begin positie. De vogels doen we niks mee aangezien die elke keer weer despawnen (kost ook te veel dmg op de boss) aangezien dit een healing intensief gevecht is wil je asap de boss downen.Skillz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:43:
Gisteren voor het eerst met de guild Zul'Aman in gegaan nu we Kara op farm hebben en man,
[ Voor 23% gewijzigd door ErwienO op 17-03-2008 09:34 ]
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Verwijderd
vorige keer had de horde ons echt goed te pakken, ally gewoon zo als normaal rustig naar galv rennen lopen naar binnen blijkt ALLE maar dan ook ALLE horde speleers daar binnen te zitten, ze wipen de gehele ally en pushen zo door, ze wonnen in 6 mins en 24 secs is dat een record btw? ^^Miles Teg schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Tja, zo rent nog steeds meestal iedere ally direct naar Galv, terwijl hij meestal wordt verdedigt door 5+ horde (verbazingwekkend hoeveel 1 speler met fear kan bereiken in dit soort gevallen). Stelletje lemmings.
[...]
Alleen een ramp als pve-er/pvp-er die ook graag alleen zijn doelen behaalt, maar die telt toch niet echt mee. Wel geeft het m.i. aan dat er blijkbaar nog veel mensen zijn die graag met 40 man voor één doel spelen. Wellicht is het een goed idee om weer wat 40 man instances te maken?
Snap jij het russisch van die Molten Core spelers dan?prutser001 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:01:
[...]
AV's zijn een zooitje, de ene keer rushed Horde gelijk naar SP GY, volgende keer staan ze (we) aante klooien bij SH GY echt om een slappe van te krijgen.. Ook is er de ene keer 0.0 verdediging en het volgende potje 30man verdediging... Waar het opneer komt is dat er geen enkele logica inzit.
En in mijn battlegroup zijn het meestal Molten Core en Darkspear die geregeld aan premades doen, dit wordt zelfs aangekondigd als AV begint.. Als Blizzard in 2.4 'join as group' gaat doen in AV verwacht ik een ramp...
Een hoop spelers zijn al ontevreden over AV zowel balance/layout als MC in de battlegroup, Het zou leuk zijn dat beide kanten gewoon 50/50% kans hadden om te winnen, als er een premade nodig is om te winnen zegt toch wel een hoop. Op TBDF is pvp meer een optstapje tot raiden, je kan redelijk makkelijk 'goeie' gear halen om mee te komen met raids kwa dps/healing, maar als dit teveel tijd gaat kosten is het ook niet meer leuk.

Maar inderdaad, die battlegroup zuigt. Zit geen enkele logica in.
Gisteren weer een WSG run tegen een premade. De premade was alleen bagger, ze kregen het niet gewonnen. Wij ook niet, daar niet van.... Op een gegeven moment zat ik met de Ally flag in onze flagroom te wachten tot onze flag terug gehaald werd, zie ik stuk voor stuk leaven. 10 tegen 8, 10 tegen 7, enz.... Ook geen wonder dat er tegenwoordig zo weinig gewonnen wordt, als het niet vanzelf gaat, dan ga je maar gewoon weg. Gevolg was dus dat ik en een shammy healer overvallen werden door 10 man Alliance die net de rest van ons compleet van de map geveegd hadden en dus allemaal op de gy stonden te wachten. Ik dood, flag gecapped, komen er 5 Horde binnen

[ Voor 21% gewijzigd door DizzyWeb op 17-03-2008 09:39 ]
SH vind ik 1 van de leukere om te doen als je een beetje weet hoe je veilig kan pullen is het goed te doen. 1 cc is wel lekker maar met goeie dps is het een heerlijke instance. 7 badges als het de daily is en dat in iets van 45 min (warrior tank) toch lekker. Maar oke das wel met allemaal mensen goed in de epics dus dat helpt natuurlijk en zo word iedere instance wel wat makkelijker.Kevinp schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:40:
[...]
pre pre pre pre nerf?
Zelf vind ik arcatraz heroic nog steeds een rot instance.
Old Hillsbrad is te simpel als je weet hoe je moet omgaan met de patrols, als je dat niet weet mag je die 80k health reinforcements gaan afhandelen ^^sabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:51:
[...]
Welke is nu de lastigste ?
Black Morass is ook niet echt lastig imo. Maar ja het hangt allemaal van je gear af natuurlijk.
Dit weekend nieuw record op kara, full clear (geen animal boss) in 1:36
22 badges in anderhalf uur, ik zeg gief daily karazhan.
Tevens ZA weer gecleared, merk daar toch wel dat als ik teveel alts toe sta, we in de problemen komen bij de 5e baas. Genoeg shadow res gear maakt die fight zo veel makkelijker.
Nu ook voor het eerst met 2 healers geprobeerd, maar dat in combinatie met 3 alts was gewoon niet te doen.
SH is tegenwoordig inderdaad leuk, cc is niet meer nodig want je kunt er gewoon doorheen rammen. Arcatraz blijft irritant, daar kun je door een domme pull nog altijd moeten corpse runnen.MantaMania schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:42:
[...]
SH vind ik 1 van de leukere om te doen als je een beetje weet hoe je veilig kan pullen is het goed te doen. 1 cc is wel lekker maar met goeie dps is het een heerlijke instance. 7 badges als het de daily is en dat in iets van 45 min (warrior tank) toch lekker. Maar oke das wel met allemaal mensen goed in de epics dus dat helpt natuurlijk en zo word iedere instance wel wat makkelijker.
Zelf vind ik arcatraz heroic nog steeds een rot instance.
[ Voor 30% gewijzigd door FireAge op 17-03-2008 09:45 ]
sabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:51:
[...]
Welke is nu de lastigste ?
Heb gisteren een heroic OH gedaan, maar weet nu al dat dat iig niet mijn favoriete heroic zal worden.
Maar ja, de kosten van de dailies kon ik nu goed gebruiken op mijn repairs te betalen.
Meeste whipes op de patrols. Misschien dat een PvP-healingspec nou niet het meest geschikt ivm met castingstime (wel in PvE-healing-gear) maar heb daar in andere heroics niet echt problemen mee.
OH vind ik nu de lastigste samen met SH(HF). Alleen die wordt dus ook generfed in teh patch omdat er geen reinforcements meer komt geloof ik dus dan is hij ook piss easy.FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:43:
[...]
SH is tegenwoordig inderdaad leuk, cc is niet meer nodig want je kunt er gewoon doorheen rammen. Arcatraz blijft irritant, daar kun je door een domme pull nog altijd moeten corpse runnen.
Arca is echt easy, SH doe ik niet als tank hoogstens als Daily guild run, maar echt niet met ook maar 1 pugger. op mijn alt mage 2x geprobeerd, maar we kwamen niet eens voorbij die corridor. ook is het triest als ik top dps ben. Ok mijn gear is best aardig (22% fire crit en 844 spelldmg). Maar dat mag niet de meeste dps doen van iedereen. Moet nog een paar badges voor mijn haste offhand. Dan nog wat rep met CE voor die ring en nog wat rep met scryer voor die ring en ik ben echt mooi gegeared zeker voor een alt
[ Voor 35% gewijzigd door Kevinp op 17-03-2008 09:55 ]
in cot komt met de wotlk ook de 'Culling of Stratholme'Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:12:
[...]
sterker nog een goede vriend van me had ze allemaal in 1 run hij is mage.... en ik heb het 5 keer moeten doen, niet dat het erg is want moet toch die trep hebben voor flask of supere power
[...]
zou me niet verbazen als er in WoTLK er een heroic startholm of sholomance komt aangezien er ook naxx terug word gebracht. btw argent dawn word weer aan het werk gezet?
Neem aan dat we strat moeten 'purgen' met Arthas
.Quod me nutrit me destruit.
Wij hebben afgelopen weekend ook Mana Tombs nog geprobeerd, maar met een Druid tank zonder ShadowRes gear kwamen we al niet eens voorbij de eerste boss, dus dat maar laten doen en weer gewoon Shettek Halls gedaan.
Heel irritant. Ik kijk even aan hoe het deze week gaat, en anders zal ik er toch eens een topic over openen op het forum. Leuk dat iedereen zijn alt wil mee nemen, maar kies gewoon allemaal 1 main en speel daar altijd op, tenzij we een bepaalde class nodig hebben en iemand die class als alt heeft. Anders clearen we Kara nooit.
Ik zie dit mij ons nu gebeuren.. We hebben Kara nogsteeds niet op farm, Netherspite nog nooit gedaan en nog maar 1 try op Prince. Maar veel mensen "hebben niets meer nodig van de eerste bosses", waardoor ze op hun alt gaan. En daardoor komen we niet snel genoeg door alle bosses heen, en stopt het vaak bij Curator / Chess.FireAge schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:43:
Tevens ZA weer gecleared, merk daar toch wel dat als ik teveel alts toe sta, we in de problemen komen bij de 5e baas. Genoeg shadow res gear maakt die fight zo veel makkelijker.
Heel irritant. Ik kijk even aan hoe het deze week gaat, en anders zal ik er toch eens een topic over openen op het forum. Leuk dat iedereen zijn alt wil mee nemen, maar kies gewoon allemaal 1 main en speel daar altijd op, tenzij we een bepaalde class nodig hebben en iemand die class als alt heeft. Anders clearen we Kara nooit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
goed, hier weer een standaard post van iemand die stopt met WoW..
Ben sinds 2 weken min of meer cold turkey gestopt met WoW. Het doet niet zoveel meer met me en ik geniet veel minder dan vroeger. De realm waar ik op zit is practisch noobs, behalve de 3-4 topguilds die illidan kietelen of farmen..
Ik heb nog even mn paladin tank trinket gehaald (51 sta en +110 holy dmg on struck van faire)
daarna uitgelogd. account frozen.
Ben benieuwd of WotlK weer iets met me doet..
Ben sinds 2 weken min of meer cold turkey gestopt met WoW. Het doet niet zoveel meer met me en ik geniet veel minder dan vroeger. De realm waar ik op zit is practisch noobs, behalve de 3-4 topguilds die illidan kietelen of farmen..
Ik heb nog even mn paladin tank trinket gehaald (51 sta en +110 holy dmg on struck van faire)
Even een dom vraagje maar weet iemand een site of kan uitleggen wat ik met die motes (air/shadow etc) allemaal kan doen? Heb er nou een zooitje en ik moest ze houden (zeiden ze) maar wat nu?
Verwijderd
i knew itdontcare schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:47:
[...]
in cot komt met de wotlk ook de 'Culling of Stratholme'
Neem aan dat we strat moeten 'purgen' met Arthas
ik vind persoonlijk durnholde en arcatrazz erg lastig. ik weet idd niet hoe je met die patrolls om mioet gaan want dat is idd het probleem zou je maybe willen posten hoe je dat doet? arca word je gek van die wormen spawnen er meer, met meer hp en iets van 800 dps. heel erg vervelend
Dat had ik ook, maar verveelde me gewoon, voor mij is wow meer zoiets als tv kijken, of ik kijk 'savonds tv of speel wow (natuurlijk ook wel andere dingen, maar d'r zijn genoeg avonden waar ik echt niet veel te doen heb).BootVluchteling schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
goed, hier weer een standaard post van iemand die stopt met WoW..
ik ben zelf gemigrate naar een fatsoenlijk realm omdat een high end realm toch veel leuker is(10 illidan killing guilds).
Verwijderd
vrijwel bij elke proff zijn ze nodig, zeker bij tailoor en leatherworking.Maduth schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
Even een dom vraagje maar weet iemand een site of kan uitleggen wat ik met die motes (air/shadow etc) allemaal kan doen? Heb er nou een zooitje en ik moest ze houden (zeiden ze) maar wat nu?
wij hebben dde regel; je bent in de guild aangenomen als (in mijn geval dan) druid. als je wilt raiden zal dit met je druid zijn, tenzij er gevraagt word of je je alt mee wilt brengen. ook zijn wij verplicht 3/5 raids te signen. hierdoor hebben we geen problemen met te veel alts of te weinig sing ups en vind dit persoonlijk ook erg logisch.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:53:
Wij hebben afgelopen weekend ook Mana Tombs nog geprobeerd, maar met een Druid tank zonder ShadowRes gear kwamen we al niet eens voorbij de eerste boss, dus dat maar laten doen en weer gewoon Shettek Halls gedaan.
[...]
Ik zie dit mij ons nu gebeuren.. We hebben Kara nogsteeds niet op farm, Netherspite nog nooit gedaan en nog maar 1 try op Prince. Maar veel mensen "hebben niets meer nodig van de eerste bosses", waardoor ze op hun alt gaan. En daardoor komen we niet snel genoeg door alle bosses heen, en stopt het vaak bij Curator / Chess.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 10:07 ]
Met 10 motes van dezelfde soort kan je een Primal maken. Staat ook in de tooltip. Primals heb je nodig voor crafting professions.Maduth schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:57:
nieuws: China trekt stekker uit Youtube wegens protest Tibet
Misschien wordt het tijd om ook te protesteren in WoW zodat die gold-spam eindelijk eens ophoudt
Misschien wordt het tijd om ook te protesteren in WoW zodat die gold-spam eindelijk eens ophoudt
Hey dat is opzich wel een goede builddaroy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:05:
Ik ben ff bezig geweest om een goeie Warlock build voor elkaar te krijgen. Is dit wat om te lvlen of hebben jullie totaal andere ideeen?
http://www.wowhead.com/?talent=IiMriMfkVtboZxx0tM
Ik zelf gebruik me eigen build, de volgende:
http://eu.wowarmory.com/c...alents.xml?r=Eonar&n=Mumo
Ik zelf doe 25 man raids en Arena 3v3 en 2v2. Deze build bevalt me wel voor zowel raiden als pvp.
Akil'zon:Skillz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:43:
Birds negeren, maar wel altijd SoC op de boss, en alle melee hun mulitarget skills laten timen om birds neer te maaien die langs vliegen. Verder alle dps op de boss. De birds sterven dan wel als ze langs de melee komen. Verder gewoon 2 seconden voordat de storm cooldown over is naar het centrum lopen, probeer wel nog een beetje uitgespreid in het centrum te staan, ander krijg je bakken met damage als hij die storm uitsteld.
Gauntlet:
Pala/Bear aan de voorkant, warrior aan de achterkant.
Nuke prio:
1. Birds.
2. Voorste targets beginnende met de caster
Laat de achterste tank de reinforcements die van achteren komen gewoon opvangen en offtanken. Om het hem makkelijk te maken, kun je 1 hunter oid nog verder achteraan laten staan, dan kan die de charges opvangen zodat je warrior niet stunned raakt, en ze makkelijker op kan pakken.
Zodra de twee voorste targets neer zijn pulled de voorste tank 2 nieuwe.
Zodra de laatse 2 targets aan de voorkant gepulled zijn en de caster daarvan dood is, pulled de achterste tank de mob die in zijn eentje op de stairs staat. Deze gaat nu als eerste neer.
Ik gebruik het voor precies hetzelfde. Het mooie van high end is dat je eerst een piek periode hebt waarin je veel moet raiden, maar dat je daarna een slack periode krijgt zodat je niet overvoerd wordt met wow. We clearen MH en BT nu in 10-12 uur, dus 2-3 raid avonden. Rest van de week kun je een beetje kara en za puggen als je zin hebt, of gewoon beetje slacken in shat.Kevinp schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:01:
[...]
Dat had ik ook, maar verveelde me gewoon, voor mij is wow meer zoiets als tv kijken, of ik kijk 'savonds tv of speel wow (natuurlijk ook wel andere dingen, maar d'r zijn genoeg avonden waar ik echt niet veel te doen heb).
ik ben zelf gemigrate naar een fatsoenlijk realm omdat een high end realm toch veel leuker is(10 illidan killing guilds).
[ Voor 19% gewijzigd door FireAge op 17-03-2008 10:17 ]
Sja, casual guild hier. Geen verplicht aantal raids dat je moet komen, geen verplichte spec, etc. Alleen wil ik dus liefst wel instellen "geen alts", maar even afwachten nog hoe het deze week gaat. Want volgens mij is het meer als alleen de alts. Mensen zijn niet gefocused, slacken, te weinig signups etc.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:02:
wij hebben dde regel; je bent in de guild aangenomen als (in mijn geval dan) druid. als je wilt raiden zal dit met je druid zijn, tenzij er gevraagt word of je je alt mee wilt brengen. ook zijn wij verplicht 3/5 raids te signen. hierdoor hebben we geen problemen met te veel alts of te weinig sing ups en vind dit persoonlijk ook erg logisch.
Misschien dat ik anders wel gewoon mijn alt ga levellen, net als iedereen. Ook wel weer leuk om het rustig aan te doen, zonder verplichtingen etc.
in mijn ogen is het simpel. Voor elke guild dan he.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:14:
[...]
Sja, casual guild hier. Geen verplicht aantal raids dat je moet komen, geen verplichte spec, etc. Alleen wil ik dus liefst wel instellen "geen alts", maar even afwachten nog hoe het deze week gaat. Want volgens mij is het meer als alleen de alts. Mensen zijn niet gefocused, slacken, te weinig signups etc.
Misschien dat ik anders wel gewoon mijn alt ga levellen, net als iedereen. Ook wel weer leuk om het rustig aan te doen, zonder verplichtingen etc.Kijken welke Elites ik kan solo'en met mijn Lockje enz.
Wanneer je raids organiseerd, (en je ook daarvoor met een char in de guild bent gekomen). Dan kom je met dat character in de raid tenzij:
je in SSC/TK rondloopt en je sowieso met veel alts in Kara rondloopt.
je in BT/MH rondloopt, en je sowieso alt ZA/Kara kan doen.
je gevraagd wordt om een ander char te spelen omdat dat beter is voor je raidsetup
Verwijderd
hmmz did i mentioned we are still loookkkiinngg for more resto droods? ok jking ^^OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:14:
[...]
Sja, casual guild hier. Geen verplicht aantal raids dat je moet komen, geen verplichte spec, etc. Alleen wil ik dus liefst wel instellen "geen alts", maar even afwachten nog hoe het deze week gaat. Want volgens mij is het meer als alleen de alts. Mensen zijn niet gefocused, slacken, te weinig signups etc.
Misschien dat ik anders wel gewoon mijn alt ga levellen, net als iedereen. Ook wel weer leuk om het rustig aan te doen, zonder verplichtingen etc.Kijken welke Elites ik kan solo'en met mijn Lockje enz.
ik kwam dit tegen op internet en is zooo lol, en natuurlijk in typestylo het is een biginner guide voor resto druids maar heel fun voor te lezen ook voor andere classes.
Ik heb hem nu 3 keer gedaan als warrior zonder shadow-resistance gear.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:53:
Wel alle keren doodgegaan, maar dat was dan op <10%, dus de rest maakte het af.
Wat ik begreep is dat als de demon the void in gaat je volledig moet stoppen met DPS, ook als tank zijnde. Ik dacht dat het een spell-reflect was, maar wat ik van anderen begreep is dat het een totall reflect was, dus ook meleedamage. Als dit waar is, dan was ik als tank dus gewoon mezelf aan het killen
Shit welke quest is ook alweer de laatste om deze titel te krijgen? heb die quest destijds geabanodned, en op onze eerste en enige maggy kill had ik de quest niet meerjunglebeast schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:31:
onzin , al zijn taalfouten zijn simpele fouten die duiden op een gebrekkige kennis van spelling (d /t fouten etc) en gecombineerd met te snel typen en daardoor ook tekens aan verwisselen is.Neelon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
[...]
Gezien het feit dat hij dyslectisch is, is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Slecht onderwijs (Nederlandse scholen in het algemeen) en luiheid om je spelling te controleren is geen dyslectie
Niet om hem aan te vallen btw maar er wordt zo makelijk geroepen dat mensen dyslectisch zijn ....
[ Voor 13% gewijzigd door dontcare op 17-03-2008 10:36 ]
.Quod me nutrit me destruit.
Heb Rogue al eerder gespeeld. Denk dat ik toch voor Hunter of Retribution Pally ga (DPS). Rogue beviel wel maar de Rogue only quests waren ongelofelijk irritant.junglebeast schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:48:
[...]
Hmm is Rogue iets? Of Mage? Maar wat heb je eerder gespeeld, en beviel dat en mss wil je nu iets totaal anders?
Andere classes voor BE zijn Hunter, Warlock, (Paladin als Tank, en Priest als Shadow bijv.)
Ik heb geen moeite met pandemonius zonder shadow resitance gear. Volgense doet hij een shadow bolt volley als je door gaat met dmg doen wanneer hij naar void shift, dat is >3k dmg per party member. Als je dit iedere shift blijft doen, is je healer halverwege oom.sabriel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:28:
[...]
Ik heb hem nu 3 keer gedaan als warrior zonder shadow-resistance gear.
Wel alle keren doodgegaan, maar dat was dan op <10%, dus de rest maakte het af.
Wat ik begreep is dat als de demon the void in gaat je volledig moet stoppen met DPS, ook als tank zijnde. Ik dacht dat het een spell-reflect was, maar wat ik van anderen begreep is dat het een totall reflect was, dus ook meleedamage. Als dit waar is, dan was ik als tank dus gewoon mezelf aan het killen
Ik ben de laatste tijd ook weer flink alts aan het levelen, is af en toe toch wel een aangename afwisseling van de hele tijd in Outland rondlopen/vliegen.OkkE schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:14:
[...]
Een vraagje voor de Enhancement Shamans hier; Na level 40 kun je dual-wielden (1.5 of 1.6 weapons wegens de hidden cooldown op Windfury toch?). Gaat de DPS hier echt zo veel van omhoog ten opzichte van een goede 2h? Ik zie namelijk ook wel veel 6x of 70 Shamans met 2h rondlopen.
Dit topic is gesloten.