Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 152 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja want stel je voor dat mensen die de game al langer spelen voordeel hebben op de mensen die TBC spelen.

}:O (gaan we weer).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:45:
[...]

Nee hoor het zou fijn zijn, en zou je trouwen " klanten" belonen. Alleen wanneer ze dat nu al zeggen gaat iedereen ineens dat farmen.
ik denk dat er een broertje komt net als met cenarion stronghold en cenaroin cirkel (silithus en zangermarsch)

maar gezien de verhaal lijn verwacht ik zeker dat de argent dawn in een zekere vorm terug zal komen.
Evil_Kroki schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:46:
[...]

Je pselling inderdaad, daar mag je in ieder geval wat meer op gaan letten imo.
omg, ok you got me there. ik lees ook vaak me post na en haal de stoorende er zo veel mogelijk uit maar zit ook met een dyslexie probleem dus somige kan ik echt niets aan doen, maar het gaat hier vooral om slodig overhaastheid en zal er proberen op te gaan letten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slordig dus en waarom kan ik me edit niet editen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:40:
[...]
ik snap hem niet. volgens mij heb je mij nog nooit op vent horen praten en kan je hier ook niet over oordelen. tevens denk ik dat je met deze opmerking of op mijn pselling doelt of geen idee heb waar ik het over heb
[...]
Je laat je bijzonder denigrerend uit naar Belgen toe (dus ook naar mij) in verband met hun taalcapaciteiten, en dat doe je in een post vol met spellingsfouten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Je laat je bijzonder denigrerend uit naar Belgen toe (dus ook naar mij) in verband met hun taalcapaciteiten, en dat doe je in een post vol met spellingsfouten.
het spijt me dat je dit zo hebt ervaren. ik bedoelde zeker niet belgen in het algemeen maar de 2/3 belgen in het algemeen en niet het feit dat ze de fouten maken maar meer omdat het zo ontzettend grappig klinkt.

en zoals dat tv spel altijd laat zien, zijn de belgen meer taal gevoelig dan de nerdelanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Damesch, heeren,

Na een tijdje gestopt te zijn met WoW begint het weer te jeuken.. Ik ga weer eens beginnen denk ik :)

Ik ben gestopt vlak nadat TBC uitkwam. Wel heb ik nog even 70 gedinged, maar raiden etc daar had ik met mijn mage geen zin meer in. PvP was helemaal een drama. Tuurlijk, ik kreeg er heus wel eens een tegenstander neer (behalve als het een hunter, pally, shammy, priest, lock etc etc was...), maar om nou te zeggen dat ik een hoop lol heb gehad in de BG, nee!

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe class om te levellen. Doel is om makkelijk een invite te krijgen in end-game content en daarin een ondersteunende rol te vervullen. Zelf lijkt mij een healer klasse leuk. Ook moet het wel geinig zijn om met een Lock de BG onveilig te maken :9 (maar die lijkt me dan weer wat minder welkom in de end-game content ( en als niet al iedereen nu met een lock in de BG zit)).

Ik zit te twijfellen tussen een Shammy, Drood of Lock. Wat ze in PvP waard zijn kan ik denk ik wel redelijk raden. Mijn vraag aan jullie:

welke klasse zal in end-game het meeste gevraagd zijn (Shammy en Drood healing spec); en

welke klasse is het meest makkelijk (lees: snelst) naar 70 te levellen?

Ik kom op de fora wat teveel tegenstrijdige berichten tegen, vandaar dat ik jullie op de donderdag middag maar eens lastig val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Ik vind het niet echt denigrerend, ik maak die situaties zelf ook wel eens mee en we lachen er allemaal even hard om.

En een spellingsfout hier en daar is toch ook geen ramp, we posten hier niet om punten te scoren voor perfect taalgebruik. En als iemand om wat voor reden dan ook moeite mee heeft, so be it. Uiteindelijk spelen we allemaal hetzelfde spelletje, niet dan?

Hier een zinnetje wat ik zelf wel eens gebruik: LYSDECTIC UNTIE!!! }:O

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaPierre schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:07:
Damesch, heeren,

Na een tijdje gestopt te zijn met WoW begint het weer te jeuken.. Ik ga weer eens beginnen denk ik :)

Ik ben gestopt vlak nadat TBC uitkwam. Wel heb ik nog even 70 gedinged, maar raiden etc daar had ik met mijn mage geen zin meer in. PvP was helemaal een drama. Tuurlijk, ik kreeg er heus wel eens een tegenstander neer (behalve als het een hunter, pally, shammy, priest, lock etc etc was...), maar om nou te zeggen dat ik een hoop lol heb gehad in de BG, nee!

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe class om te levellen. Doel is om makkelijk een invite te krijgen in end-game content en daarin een ondersteunende rol te vervullen. Zelf lijkt mij een healer klasse leuk. Ook moet het wel geinig zijn om met een Lock de BG onveilig te maken :9 (maar die lijkt me dan weer wat minder welkom in de end-game content ( en als niet al iedereen nu met een lock in de BG zit)).

Ik zit te twijfellen tussen een Shammy, Drood of Lock. Wat ze in PvP waard zijn kan ik denk ik wel redelijk raden. Mijn vraag aan jullie:

welke klasse zal in end-game het meeste gevraagd zijn (Shammy en Drood healing spec); en

Ik kom op de fora wat teveel tegenstrijdige berichten tegen, vandaar dat ik jullie op de donderdag middag maar eens lastig val.
ik denk dat druid of shammy weinig verschil maakt en het vooral om zal gaan wat je het leukste vind. beide zijn makkelijk te lvlen en ook zijn ze beide erg gewilt in end-game. ik denk zelf dat een resto shammy lueker is met healing want een druid is altijd dat je maar saingeltarget heals hebt en met een shammy kan je chainhealen. in mijn ogen zijn dit beide support healers. en zal je makkelijk aan de bak moeten komen.
Neelon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:08:
[...]

Ik vind het niet echt denigrerend, ik maak die situaties zelf ook wel eens mee en we lachen er allemaal even hard om.

En een spellingsfout hier en daar is toch ook geen ramp, we posten hier niet om punten te scoren voor perfect taalgebruik. En als iemand om wat voor reden dan ook moeite mee heeft, so be it. Uiteindelijk spelen we allemaal hetzelfde spelletje, niet dan?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en die regel ga ik zeker onthouden!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Damesch, heeren,

Speel nu al sinds WoW de beta met me mage en heb nooit een andere class echt goed gespeeld en dat je zoveel problemen had met die classes snap ik persoonlijk niet maar dat zal wel gear verschil zijn..

Shammy's zijn erg gewild in TBC endgame en natuurlijk Pala's wel bij ons teminste
ik denk ook aangezien veel uit mijn guild een shammy heben geleveld ze ook leuk zijn om te spelen ik denk een shammy het beste is je kan poberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04

Druids zjin meestal wel gewild, ook shamans maar denk ik iets mindere mate. Ik denkd at shamans als dps makkelijker te lvl ' en zijn(dat zijn casters meestal). Of druid oomkin :). Daarna natuurlijk healing :).

Ik zou voor druid gaan :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:07:
[...]

het spijt me dat je dit zo hebt ervaren. ik bedoelde zeker niet belgen in het algemeen maar de 2/3 belgen in het algemeen en niet het feit dat ze de fouten maken maar meer omdat het zo ontzettend grappig klinkt.

en zoals dat tv spel altijd laat zien, zijn de belgen meer taal gevoelig dan de nerdelanders.
Neelon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:08:
[...]

Ik hou het op 'ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

[b][message=29752464,noline]DaPierre schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:07

...

de tegenstrijdige berichten komen vast omdat er niet veel verschil zit in snelheid van lvl'en en gebruik in end-game content. Ben zelf een shaman alt aan het lvl'en (enhancement ftw) en dat gaat erg lekker en snel. Ik beleef hier zelf meer plezier aan dan een druid-alt (die nu op lvl44 staat). Hier heb je nog geen antwoord mee maar ik denk dat je met geen van beiden echt mis kunt zitten ;) Kies vooral een char waar je verwacht het meeste plezier aan te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damesch, heeren,

Drood is veelzijdig: Mage/Tank en dps/Healer in één.
Wat ik je aanraad is level er gewoon is een naar level 20 en kijk welke het beste bevalt ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Damesch, heeren,

Geen ervaring met beide classes, maar ik zou drood kiezen, omdat je de mogelijkheid hebt om van tank naar DPS naar Healer over te stappen als jij dat wilt. Nadeel is wel dat je 3/4 gear sets moet hebben wil jij het allemaal doen.

By the Way, een goede lock komt er altijd in, want ik gok dat minstens de helft van de locks een stelletje idioten is die een sterke PvP char willen hebben, maar er geen drol van kunnen in PvE. Want ik kom soms PvP geared locks in PvE tegen, en dat is gewoon huilen, hoe slecht zij spelen, en hoe geweldig zij zichzelf vinden. Aargh :( !
Maargoed, zelfs in PvP kan een PvE lock ownen, als je maar weet wat je hebt en kunt :P . Sommigen rogues en warriors stonden wel te kijken toen zij dood waren na hun intercept of cheap shot op mij :P . Want ik heb inmiddels wel door dat het soms erg leuk is, om een bepaalde spell of ability niet meteen te gebruiken, maar juist hun het gevoel te geven dat zij in controle zijn, en dat dan ineens om te draaien :Y) .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Druids zjin meestal wel gewild, ook shamans maar denk ik iets mindere mate. Ik denkd at shamans als dps makkelijker te lvl ' en zijn(dat zijn casters meestal). Of druid oomkin :). Daarna natuurlijk healing :).

Ik zou voor druid gaan :P
ik zal idd zeker niet willen aanraden om als healer te gaan lvlen. en druids zijn inderdaad het meest gewilt. om te levelen als shammy zal ik voor ench met een 2H axe kiesen en later duelwield met een druid voor feral gaan tot 50/60 en dan boomkip respeccen. het is ook handig om vanaf lvl 66 als je instance gaat alvast wat heal items bij elkaar the schrapen.

en als je voor druid kiest heb ik nog een nederlandse guide voor raid druids geschreven, laat me even weten als je die dan wilt hebben.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:24:
[...]

ik zal idd zeker niet willen aanraden om als healer te gaan lvlen. en druids zijn inderdaad het meest gewilt. om te levelen als shammy zal ik voor ench met een 2H axe kiesen en later duelwield met een druid voor feral gaan tot 50/60 en dan boomkip respeccen. het is ook handig om vanaf lvl 66 als je instance gaat alvast wat heal items bij elkaar the schrapen.

[...]

en als je ze tips wil geven dat ze reageeren met; im better than you! come outside ill duel you! *zucht*
Begin daar maar niet over, want dan moet ik meteen aan onze Imba Destrolock denken, die als de 5 top locks in onze guild(die allemaal Affli zin) iets tegen hem zeggen, er volledig tegenin gaat en ons uitmaakt voor noobs, want wij zijn Affli, en hij destro, dus weet het beter. Inderdaad, dan heb ik weer een moment van "zucht" :X . Maargoed, besloten is om hem lekker te laten dromen, en dan gewoon een keer tijdens een 25 Mans Raid(als hij ooit eens mee mag :P ) te laten zien, wat er gebeurt als iemand met verstand Affli speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Heb zelf een shammy gerolled en is nu 69 :9
Wilde eerst elemental worden op 70, lekker pew pew enzo doen.
Heb op 62 een respec gedaan naar resto, en nooit meer terug gegaan. Healen is toch best wel leuk :D
Nadeel: als je een goede tank hebt en je gebruikt earth shield is het healen een beetje saai, valt weinig te healen :P

Voor raids waar meer mensen dmg krijgen dan alleen de tanks is een shaman erg fijn, ze hebben chainheal (3 mensen tegelijk healen).
Een fijne skill voor tank is dat ze bij een crit heal 25% meer armor krijgen, en dat is altijd handig bij gruul en prince bijvoorbeeld ;)

Ik ben dus erg tevreden met me resto shaman, het levelen is ook wel te doen solo (earthshield + LB is goed te doen, nauwelijks interrupts en steeds HP erbij), maar in een grp een stuk makkelijker, je kan blijven doorgaan zonder teveel downtime, omdat je de dps kan blijven healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Dank je wel voor alle input. Ik voel een Drasta Shammy aankomen, heb blauw altijd al een mooi huidskleurtje gevonden (die goede oude tijd van de smurfen, yoko tsuno).

DaPierre kan niet wachten tot het 18:00 is en hij naar huis mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

lijkt me sowieso wel leuk om te hebben zo'n NLse guide

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:24:
[...]

en als je voor druid kiest heb ik nog een nederlandse guide voor raid druids geschreven, laat me even weten als je die dan wilt hebben.
Ik zou deze graag van je willen ontvangen. Niet omdat ik per sé een druid wil gaan levelen maar het is altijd mooi om te hebben nietwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:37:
[...]

Ik zou deze graag van je willen ontvangen. Niet omdat ik per sé een druid wil gaan levelen maar het is altijd mooi om te hebben nietwaar? :)
sure ik kan er nu niet bij want ik ben op mijn stage. maar ik kan hem zeker naar je sturen.

ik kan hem maybe ook op het forum posten voor aanvullingen/verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:37:
[...]

Doe mij dan ook maar aub, als we toch bezig zijn. Zou kunnen zijn dat ik uit boredom dan op mijn Tauren Druid ga spelen. Met de leuke naam Heiligekoe O+ . Was niet bezet dus maar even genommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Darkasantion schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Geen ervaring met beide classes, maar ik zou drood kiezen, omdat je de mogelijkheid hebt om van tank naar DPS naar Healer over te stappen als jij dat wilt. Nadeel is wel dat je 3/4 gear sets moet hebben wil jij het allemaal doen.
Gelukkig kunnen shamans alleen maar healen.

Maargoed, 1 van de meest gewilde classes/specs atm voor pve is een Resto Shaman.
Ga maar eens een rondje surfen langs guild websites wat ze voor classes nodig hebben.
Resto shaman kom je heel vaak tegen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:40:
[...]

sure ik kan er nu niet bij want ik ben op mijn stage. maar ik kan hem zeker naar je sturen.

ik kan hem maybe ook op het forum posten voor aanvullingen/verbeteringen?
Whatever fits you best ;)

Ik kan hem btw ook niet nu ontvangen want ik zit ook op stage. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
KeeZ schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:38:
Heerlijk rotavondje gister, maar weer tot BB in 1 avond door falende peeps op teron gorefiend en een (overigens vervangen) nib hunter die niet wist wat een BB groep nou precies was -_-
Leuke mensen hebben jullie mee. :D

Wat maakt Teron en RoS zo leuk voor een tank dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:40:
[...]

Doe mij dan ook maar aub, als we toch bezig zijn. Zou kunnen zijn dat ik uit boredom dan op mijn Tauren Druid ga spelen. Met de leuke naam Heiligekoe O+ . Was niet bezet dus maar even genommen.
hehe druid zijn zulke lueke char om met namen te spelen ^^ ik stond eerst samen met een andere resto druid als tree voor ironforge bank hij als eikenboom en ik als sudowudoo. er stond na 15 mins 50 man om ons heen xD

btw krijg hier vaak commetaar op via /w en allemaal positief xD

ik zal vanmiddag die guide even posten aangezien er velen hierop reageerde. het een een vrij beknopte guide voor druids die als resto willen gaan raiden. denk een A4tje vol ongeveer.
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:41:
[...]

Ik kan hem btw ook niet nu ontvangen want ik zit ook op stage. >:)
we hebben veel geleerd op onze stage! (van GoT)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:44:
[...]

hehe druid zijn zulke lueke char om met namen te spelen ^^ ik stond eerst samen met een andere resto druid als tree voor ironforge bank hij als eikenboom en ik als sudowudoo. er stond na 15 mins 50 man om ons heen xD

btw krijg hier vaak commetaar op via /w en allemaal positief xD

ik zal vanmiddag die guide even posten aangezien er velen hierop reageerde. het een een vrij beknopte guide voor druids die als resto willen gaan raiden. denk een 14 vol ongeveer.
Mijn dank is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Darkasantion schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:34:
[...]

Begin daar maar niet over, want dan moet ik meteen aan onze Imba Destrolock denken, die als de 5 top locks in onze guild(die allemaal Affli zin) iets tegen hem zeggen, er volledig tegenin gaat en ons uitmaakt voor noobs, want wij zijn Affli, en hij destro, dus weet het beter. Inderdaad, dan heb ik weer een moment van "zucht" :X . Maargoed, besloten is om hem lekker te laten dromen, en dan gewoon een keer tijdens een 25 Mans Raid(als hij ooit eens mee mag :P ) te laten zien, wat er gebeurt als iemand met verstand Affli speelt.
waar al onze locks dus desto zijn :P. Meestal op een na :). Je kan met 3/4 affli locks namelijk nooit dps volledig benutten als iedereen zijn debuff slots inneemt kom je namelijk ruimte te kort en gaat er dus iets anders vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:46:
[...]

waar al onze locks dus desto zijn :P. Meestal op een na :). Je kan met 3/4 affli locks namelijk nooit dps volledig benutten als iedereen zijn debuff slots inneemt kom je namelijk ruimte te kort en gaat er dus iets anders vanaf.
Heeft minder met debuff slots te maken. Meer met het feit dat je met destro de improved shadowbolt debuff erop houd wat dus een 20% dmg increase is. Oh, en het scaled beter dan dot powah.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 13-03-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:44:
[...]

we hebben veel geleerd op onze stage! (van GoT)
Zelfde hier, veel van school geleerd, denk dat ik 3/4 van mijn lock kennis op GoT/WoWwiki of andere sites heb opgedaan, tijdens de saaie schooluren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Gaat meestal wel goed bij ons. Of tenminste bij mij, want ik bent altijd wel Top Affli lock in DPS >:) . Maargoed, ga me nog liever niet aan destro wagen, omdat de speelstijl van Affli er nu veel te diep en goed inzit :P . Denk dat 1 grote chaos wordt als ik Destro ga proberen. Niet dat ik er nu ook de stats voro heb, dan moet ik nog ~150+dmg en ruim 7%Crit chance meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:03
Eensch, nu al onze locks op 2 na destro zijn, zitten ze eindelijk weer in de hogere regionen van dps.
Affliction is gewoon niet je dat voor high end, je wil er hooguit 1 mee voor improved een improved curse, maar ook dat is vaak niet zo belangrijk.

EDIT: Wat mij betreft mogen ze kara wel eens naar een 3 dagen timer gooien, het gaat me nog veel te langzaam met da badges zo.
Zit nu op 254, doe 1 kara en 2 ZA per week, verder nog 1-3 heroic dailies als ik tijd heb.
WTB full moonkin gear :)
En misschien dat ik nog wat feral spul oppak, hoewel het meeste triviaal is.

[ Voor 39% gewijzigd door FireAge op 13-03-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Wat zijn dan nu eigenlijk de beste stats om dan de switch naar Destro te maken? En waar moet je qua progress zijn? Want ik hoor veel tegenstrijdige dingen erover.

ik zit nu op 1067+Shadowdmg unbuffed, Hitcapped, iets van ~11% Crit, 8K HP en 7.7K Mana, met een 41/0/20 build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaakje schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:42:
[...]

code:
1
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(2.6-(GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL)*.04+GetCombatRatingBonus(CR_CRIT_TAKEN_MELEE)),1,0.5,0)

Dat in een macro gooien, als het getal negatief is dan ben je zoveel procent over je crit immune heen. Ben je niet negatief, dan moet je er nog aan werken...
Maar zit in deze formule ook de 3% van de Talent uit de Feral tree (Survival of the Fittest)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
DaPierre schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:36:
Dank je wel voor alle input. Ik voel een Drasta Shammy aankomen, heb blauw altijd al een mooi huidskleurtje gevonden (die goede oude tijd van de smurfen, yoko tsuno).

DaPierre kan niet wachten tot het 18:00 is en hij naar huis mag...
Wacht maar tot je echte totems hebt ;)
Elementals hebben mij en de party al vaak genoeg gered.
En in de juiste group (in raids) kunnen te totems een wereld van verschil maken, windfury voor tanks, agi voor hunters en melee, wrath of air voor casters, mana voor healers, etc.
Shaman is zeer veelzijdig, minstens, dan al niet veelzijdiger, dan druids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Capa schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:13:
[...]

Wacht maar tot je echte totems hebt ;)
Elementals hebben mij en de party al vaak genoeg gered.
En in de juiste group (in raids) kunnen te totems een wereld van verschil maken, windfury voor tanks, agi voor hunters en melee, wrath of air voor casters, mana voor healers, etc.
Shaman is zeer veelzijdig, minstens, dan al niet veelzijdiger, dan druids.
veelzijdiger is het ondersteunen van een group. Maar in de basis zijn shamand dps of healer, waar druid dsp healer of tank zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Wij healen altijd de chained persoon als je daardoor illidan te veel healed doet de dps het fout niet de healer die iemand in de chain levend houd ><
Gebruik wound poison als je illhoof niet voor de enrage neer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zat ff wat rond te neuzen op: http://www.wwsscoreboard.com/wwsview.php

Maar als je ziet wat voor dps sommige guilds halen op bosses dat is echt niet normaal. Hoe kom je ooit aan 44k dps op Teron??

en bijvoorbeeld bear avatar in ZA in 2 minuten 8)7 hoe ooit?
wij beginnen net een beetje 20k raid dps aan te tikken op gunstige bosses. Zou het gewoon gear verschil zijn? Wij hebben net Illidan 2 keer neer en alleen nog maar een hunter in full tier 6.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Gebruik wound poison als je illhoof niet voor de enrage neer krijgt.
Als we 2 main dps mee hebben gaat hij dood voordat hij de 2e sac kan doen :P. T6 ftw :). Met pugs is dit meer een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:35:
[...]

Als we 2 main dps mee hebben gaat hij dood voordat hij de 2e sac kan doen :P. T6 ftw :). Met pugs is dit meer een probleem.
ja dat hadden wij van de week ook, 1 sac en daarna was die all dood.
Als je daar met een beetje T6 gear door dat kara loopt zie je ook hoe weinig HP die bossen hebben :)

Gemiddelde boss is 2 minuten en Maiden zelfs nog maar 56 seconden lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
pyrofielo schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:33:
Ik zat ff wat rond te neuzen op: http://www.wwsscoreboard.com/wwsview.php

Maar als je ziet wat voor dps sommige guilds halen op bosses dat is echt niet normaal. Hoe kom je ooit aan 44k dps op Teron??

en bijvoorbeeld bear avatar in ZA in 2 minuten 8)7 hoe ooit?
wij beginnen net een beetje 20k raid dps aan te tikken op gunstige bosses. Zou het gewoon gear verschil zijn? Wij hebben net Illidan 2 keer neer en alleen nog maar een hunter in full tier 6.
Dubele bloodlust.

en voor die bear mount t6 groep met in allebei de groepen bloodlust en minstens 1 hunter voor MD zal erg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:39:
[...]

ja dat hadden wij van de week ook, 1 sac en daarna was die all dood.
Als je daar met een beetje T6 gear door dat kara loopt zie je ook hoe weinig HP die bossen hebben :)

Gemiddelde boss is 2 minuten en Maiden zelfs nog maar 56 seconden lol.
Als niet raidende pvp mage schrik ik wel eens van de dps die ik doe in kara vergeleken met de rest. En dat zonder raid ervaring.

Ben ik soms de enigste die zich focused op het doen van zo veel mogelijk damage (healer/tank daargelaten).

Alleen een goede warlock en een hunter konden mij een beetje bijbenen terwijl mijn equip nou niet uber was en ik met 0% durability rond liep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als beloofd volgt hier de guide voor healerboompjes enjoy;

Druid healer:
hey allemaal zoals jullie weten heb ik nu een tijdje een restro druid en
heb ik nu enig wat raid ervaring met mijn druid en daarom maak ik nu een
kleine guide met wat tips.

Je rol in een raid;
je kan 2 rollen hebben dat ligt aan je guild. de eerste is riad healer.
hierbij is het de bedoeling dat je lifebloom spammed op de raid omdat jouw
heals het meeste mana efficient zijn en kunnen de andere healers zich
focussen op de tanks zoals spam heal met flash of light.
de andere rol is hots op de tanks. en ik denk ook dat dit het luekste is
om te doen. jij moet zorgen dat je hots op de tanks houd zodat in de
tussen tijd dat hij de klap vangt en de cast tijd van priest/pala/shammy
al voor zit want bosses hebben vaak nog andere abilitys zoals thunderclap
en dan is hij al neer voor hij zelfs maar 1 heal heeft gehad. ook is het
doel hiervan die andere healer want minder mana-zwaar te belasten.

Als restro druid
lever je veel in, maar je word een volwaardige healer. er is altijd wel
plek in raids en heroics, deze zullen je als healer ook goed afgaan.
als druid healer zal je altijd een support healer zijn in raids.

er zijn 3 verschilende speccs voor raids healers:
1. raid én heroic healer spec: 4/0/57
bij deze spec heb je ook improved healing touch omdat bij bosses in
heroics alleen hots vaak net niet genoeg zijn.
http://www.wow-europe.com...0000050550350531502531351

2. raid - dps caster
hier lever je je healing touch tallents in voor wat balance talent zodat
[url]je nog enigzins kan dpsen, wat nog steeds erg weinig zal zijn. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/druid/talents.html?50012231230000000000000000000000000000000050050350031500531051[/url]

3. raid - bear pvp (survival)
een erg bekende all round pvp specs waar survival centraal staat.
http://www.wow-europe.com...0000050050350031500531051

je spells;
de spells die je hebt waarneer je die gebruikt en waarom.

lifebloom
dit is denk ik wel de belangrijkste spell van een boompje. het kost het
minste mana en healed heel veel per seconde (800/1100 per second (3)) het
is hierbij erg belangrijk als je tank healer bent te zorgen dat hij op 3
stacks blijft dus optijd vernieuwen ander ben je meteen weer 3 keer zoveel
mana kwijt. deze is niet vatbaar voor swiftmend

rejavunatoin
vaak beschouwt als de standaard heal spell van druids. dit is belang te
gebruiken samen met lifebloom. deze spell healed ongeveer 800/1200 per 3
secs. deze is vatbaar voor swiftment en kan je deze in situaties consumen
voor 3k instant heal. een leuk trick is dat ook al is je rejavunatoin
bijna afgelopen deze evenveel zal healen als je hem net gecast hebt.
LET OP, deze spell is mana intensief.

regrowth
de 3e hot van een druid. deze zal je het meest gebruiken als je ziet dat
de healers het moeilijk hebben en er meer healing nodig is om de tank
omhoog te houden om de andere healers meer ruimte te geven voor back up
van de raid healers. deze spell heeft ongeveer 70/80% crit chance en zal
dus meestal 3/4k healen met direct heal en heeft 500/900 heal per 3 secs.
ook deze is vatbaar voor swiftmend ookal zou swiftmend eerst rejavunatoin
pakken voor hij regrowth absorbed.
LET OP, deze spell is mana intensief en gebruik je alleen als het nodig is!

healing touch en nature's swiftmend
healingtouch, de enig groote direct heal van druids. hij heeft erg lange
cast tijd 2.5 sec en healed 5k tot 10k. deze kan je niet casten in tree
form en kost dus ook veel mana.
nature's swiftmend. de s.o.s button van druids, deze zorgt dat je volgende
nature spell geen casting time kost. deze word vaak gebruikt samen met
healing touch (of soms regrowth als je niet uit tree wilt en denk dat het
genoeg zal zijn). dit zal je gebruiken in noodsituaties om supersnel de
tank weer heal te geven (tank onder 15%). hiervoor heb ik deze macro
gemaakt:

/cancel form; Tree of Life
/cast Nature's Swiftmend
/stopcasting
/use 12
/stopcasting
/cast healingtouch rank 13

hiermee heb je in 1 knop een instant 5/10k heal spell en gebruikt hij voor
je heal meteen je trinket deze macro duurt 0.1 tot 0.2 sec zo snel zal je
nooit apart aan kliken en zal je tank al neer zijn.

tranquility
de enige AoE heal spell van druids. deze spell healed je hele party 2/3k
elke 2 seconde tijdens channeling voor 8seconde. deze spell zal je nooit
in een raid gebruiken vanwegen mana kost cooldown en dat het alleen je
party is en nooit allemaal in range zullen staan.

rebirth
de enige ress van een druid met een cooldown van20 minuten en kost als
enige ress ook een reagent. maar met het grote voordeel dat hij in combat
te gebruiken is en dus erg belangrijke spell voor boss fights. ook kost
hij maar 1.5 sec cast maar vreet wel veel mana weg. word meestal door
raidleader beroep op gedaan.
macro annouce ress:

/announce; targetname; its not the time for a nap, back too work!
/cast rebirth rank 5

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

[...]

So What? Bij ons is het net andersom in de guild en pesten we lekker de "Hollanders" :9

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Het verschil tussen druid en shaman is eigenlijk niet te bekijken in de eerste 20 levels. Zeker dan floreren shamans enorm ten opzichte van druids (ja, ik heb ze allebei opgeleveld). Shaman en druid hebben wat downtime betreft beiden dezelfde voordelen: ze kunnen zichzelf healen en hebben allebei een meleeklasse die geen restrictie heeft van mana (waarbij druid nog iets meer melee gespecialiseerd is dan shaman).

Shaman zijn hartstikke leuke healers in de endgame van TBC, maar vooral met de betere gear komt dat echt naar boven (T5+) en voornamelijk in PvE. Druid healers beginnen al eerder de healinglijsten te toppen doordat ze HoTs kunnen stacken op MTs, die niet overhealen. Wat dat betreft is een T5 druid een stuk effectiever dan een T6 shaman, healingwise. Tevens is een druid een veel betere pvp healer (zie het 2v2 bracket) dan shaman.
Voor melee build (feral druid en enhancement shaman) heb je als shaman een enorme beperking: je bent 2e graads dps in PVE (onder fury warriors en rogues) en een heel overduidelijk support klasse (totems en 10% AP). Druids daarentegen kunnen een OT-rol vervullen, en als het nodig is in catform ook meedpsen, waardoor ze multi-inzetbaar zijn. Melee shamans hebben geen enkel antwoord tegen CC, druids hebben veel ontsnappingsmogelijkheden, wat weer een voordeel is in PVP. Het fijne van een druid is dat je met 1 talent build zowel kan tanken als dpsen, dus zelfs als feraltank kan je ook de grote getalletjes in beeld toveren als je tanking skills even niet nodig zijn.
Voor caster builds is het net om het even. Elemental shamans schalen heel erg goed met epic gear. Een s1 elemental shaman kan al redelijk 1100 dps ophouden. Voor druids weet ik dat niet heel erg goed, maar vermoedelijk is dat het zelfde. Echter, beiden hebben hetzelfde probleem: mana.
De supportrol van shamans is duidelijker dan van druids: totems. Een deel van het shaman werk is het neerplempen van totems voor anderen. Daar moet je mee kunnen leven. Druids hebben het wat dat betreft makkelijker, maar hebben weer hun forms.

Ik heb nu beiden op level 70, mijn shaman in een deeltje T6, en de druid startend in epics. Als je een tankrol ambieert, of een multifunctionele melee rol (tanken en dps): ga druid. Wil je goed kunnen healen in PvE en PVP: druid. Wil je ultieme raidhealer zijn in end-game PVE: shaman, maar dan moet je wel een goede pve guild hebben. Hou je niet van een support rol: druid.

Voordat onze pyromanen beginnen te flamen hier: Hou je persoonlijke ervaringen die deze nogal algemene statements ondermijnen lekker voor je. De speler achter het character is natuurlijk doorslaggevend :+

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:54:
Shaman zijn hartstikke leuke healers in de endgame van TBC, maar vooral met de betere gear komt dat echt naar boven (T5+) en voornamelijk in PvE. Druid healers beginnen al eerder de healinglijsten te toppen doordat ze HoTs kunnen stacken op MTs, die niet overhealen. Wat dat betreft is een T5 druid een stuk effectiever dan een T6 shaman, healingwise. Tevens is een druid een veel betere pvp healer (zie het 2v2 bracket) dan shaman.
Voor melee build (feral druid en enhancement shaman) heb je als shaman een enorme beperking: je bent 2e graads dps in PVE (onder fury warriors en rogues) en een heel overduidelijk support klasse (totems en 10% AP). Druids daarentegen kunnen een OT-rol vervullen, en als het nodig is in catform ook meedpsen, waardoor ze multi-inzetbaar zijn. Melee shamans hebben geen enkel antwoord tegen CC, druids hebben veel ontsnappingsmogelijkheden, wat weer een voordeel is in PVP. Het fijne van een druid is dat je met 1 talent build zowel kan tanken als dpsen, dus zelfs als feraltank kan je ook de grote getalletjes in beeld toveren als je tanking skills even niet nodig zijn.
Voor caster builds is het net om het even. Elemental shamans schalen heel erg goed met epic gear. Een s1 elemental shaman kan al redelijk 1100 dps ophouden. Voor druids weet ik dat niet heel erg goed, maar vermoedelijk is dat het zelfde. Echter, beiden hebben hetzelfde probleem: mana.
De supportrol van shamans is duidelijker dan van druids: totems. Een deel van het shaman werk is het neerplempen van totems voor anderen. Daar moet je mee kunnen leven. Druids hebben het wat dat betreft makkelijker, maar hebben weer hun forms.

Ik heb nu beiden op level 70, mijn shaman in een deeltje T6, en de druid startend in epics. Als je een tankrol ambieert, of een multifunctionele melee rol (tanken en dps): ga druid. Wil je goed kunnen healen in PvE en PVP: druid. Wil je ultieme raidhealer zijn in end-game PVE: shaman, maar dan moet je wel een goede pve guild hebben. Hou je niet van een support rol: druid.

Voordat onze pyromanen beginnen te flamen hier: Hou je persoonlijke ervaringen die deze nogal algemene statements ondermijnen lekker voor je. De speler achter het character is natuurlijk doorslaggevend :+
nice, en ja 2v2 zijn druids de beste healers, maar ik denk dat in een v5v een shammy beter op zijn plek is. ja boomkip kan erg veel damage doen maar heeft minder last van mana dan een shammy, als ze PvE specced zijn natuurlijk. envergeet niet de crit aura's van boomkippen en feral's te noemen en innervate/rebirth als we het over support hebben. en ik denk dat je deze 2 classes op hun heal eigenschappen gaat vergelijken dat het neer zou komen op 1 spell; chainlollen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Exitium schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:42:
[...]

Leuke mensen hebben jullie mee. :D

Wat maakt Teron en RoS zo leuk voor een tank dan? :)
Teron is push fight, ik dwing iedereen max te gaan, na 5 seconden threat opbouw.

Met een feral druid, resto shaman (voor windfury, niet improved) en een battle shout kwam ik toch rond de 550 DPS uit over het hele gevecht...

Met RoS is P1 niet zo spannend, je kan extra buffer zijn voor/tijdens enrage, P2 is tricky met spicky threat van sommige mensen tijdens deaden, moeten spellreflecten en dus TPS hoog houden.

P3 is bijna gekkenwerk, stance dancen vlak voordat de rageburn er weer aan komt, 2x zoveel threat van je DPS als normaal als je taunt en ook nog insane threat moeten produceren, rage burnen en cooldowns usen waar nodig. _/-\o_

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:06:
[...]

Teron is push fight, ik dwing iedereen max te gaan, na 5 seconden threat opbouw.

Met een feral druid, resto shaman (voor windfury, niet improved) en een battle shout kwam ik toch rond de 550 DPS uit over het hele gevecht...

Met RoS is P1 niet zo spannend, je kan extra buffer zijn voor/tijdens enrage, P2 is tricky met spicky threat van sommige mensen tijdens deaden, moeten spellreflecten en dus TPS hoog houden.

P3 is bijna gekkenwerk, stance dancen vlak voordat de rageburn er weer aan komt, 2x zoveel threat van je DPS als normaal als je taunt en ook nog insane threat moeten produceren, rage burnen en cooldowns usen waar nodig. _/-\o_
waarom stancedancen mensen in phase 3? die scream is strak om de 10 seconde dus voorspelbaar voor de healers. Wat ik doe is gewoon spel reflecten vlak voor de scream, dat plus de standaard heroic strike shield block spam zorgt ervoor dat ik nooit over de 60 rage heb tijdens een scream.

Stancedancen verneukt me threat verschrikkelijk, ik deed het in het begin wel en we hebben hem op die manier neer gekregen maar zonder stancedancen gaat het echt een stuk beter.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd een nightmare seed neem en daarna last stand en shield wall time. het gebeurt nog wel eens dat ik een ongelukkige hit vlak voor de scream krijg en dan wel teveel rage heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

stance dance is gewoon voor de zekerheid, zolang de threatmeter dat toelaat (uiteraard niet in het begin) en er niet teveel mensen gehealed hoeven worden.

Ik heb idd ook gewoon lekker een macrootje met last stand+seed+trinket (bloodboil) waarna je vrolijk rondwandelt met 32K HP.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:57:
[...]

nice, en ja 2v2 zijn druids de beste healers, maar ik denk dat in een v5v een shammy beter op zijn plek is. ja boomkip kan erg veel damage doen maar heeft minder last van mana dan een shammy, als ze PvE specced zijn natuurlijk. envergeet niet de crit aura's van boomkippen en feral's te noemen en innervate/rebirth als we het over support hebben. en ik denk dat je deze 2 classes op hun heal eigenschappen gaat vergelijken dat het neer zou komen op 1 spell; chainlollen 8)
Nofi, maar probeer eens coherente zinnen te produceren.

In 5vs5 praat je meestal over elemental shamans en niet over shaman in het algemeen, laat staan resto shaman.

Verder noem je een aantal skills en spells van een druid, maar vergeet niet dat shamans ongeveer net zoveel, maar net andere skills en spells hebben. Een shaman kan ankhen, ressen, een elemental shaman brengt 3% hit, 25 mp5 en 101 spelldamage, een enhancement shaman 8x agi, 8x str en 10% AP. Een resto shaman geeft earthshield, wat je zeker niet moet onderschatten (helaas komt dat op geen enkele healing meter terecht) en life stream kan significant bijdragen in totale healing in gevechten waar veel raid damage valt, maar ook dat zie je zelden gespecificeerd.

Chain Heal is inderdaad de main heal van een resto shaman, maar ook gechaincastte gedownrankte greater heals spammen is een effectieve manier om bij bossfights waar de raid geen damage krijgt (MH bijvoorbeeld) een continue healing op de tank te krijgen, laat staan je ES op te houden op de MT. Daarnaast heeft een shaman ook Nature Swiftness, dus EHBO heals kan ik er redelijk vlot uitpompen.

Jouw "chainheallol" laat in elk geval zien hoe de gemiddelde wow speler over resto shamans denkt, en in 80% van de gevallen cast ik ook een chain heal. Maar met alle respect, het is net wat meer dan alleen dat.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is een Tauren Priest niet mogelijk :(
Holy Cow is gewoon te goed voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:33:
Waarom is een Tauren Priest niet mogelijk :(
Holy Cow is gewoon te goed voor woorden!
Gnome palladin in T5 omgosh how nice en dan retri style but nooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Tauren Rogue >> All. }:O

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:16:
[...]

Nofi, maar probeer eens coherente zinnen te produceren.

In 5vs5 praat je meestal over elemental shamans en niet over shaman in het algemeen, laat staan resto shaman.

Verder noem je een aantal skills en spells van een druid, maar vergeet niet dat shamans ongeveer net zoveel, maar net andere skills en spells hebben. Een shaman kan ankhen, ressen, een elemental shaman brengt 3% hit, 25 mp5 en 101 spelldamage, een enhancement shaman 8x agi, 8x str en 10% AP. Een resto shaman geeft earthshield, wat je zeker niet moet onderschatten (helaas komt dat op geen enkele healing meter terecht) en life stream kan significant bijdragen in totale healing in gevechten waar veel raid damage valt, maar ook dat zie je zelden gespecificeerd.

Chain Heal is inderdaad de main heal van een resto shaman, maar ook gechaincastte gedownrankte greater heals spammen is een effectieve manier om bij bossfights waar de raid geen damage krijgt (MH bijvoorbeeld) een continue healing op de tank te krijgen, laat staan je ES op te houden op de MT. Daarnaast heeft een shaman ook Nature Swiftness, dus EHBO heals kan ik er redelijk vlot uitpompen.

Jouw "chainheallol" laat in elk geval zien hoe de gemiddelde wow speler over resto shamans denkt, en in 80% van de gevallen cast ik ook een chain heal. Maar met alle respect, het is net wat meer dan alleen dat.
ik heb ook nooit wat anderrs gezegt maar in de post die ik quete stond alleen de support skills van een shammy genoemt en de druid's weggelaten. als je net doelde op die guide die ik had. was geen vergelijking alleen hoe je een raid boom speelt dit had geen betrekking op een shammy. dus luek dat jet het even toelicht maar even stoppen met wijsen naar mij please.

ook hele luek opmerking over mijn zins bouw, maar een beetje laag omdaar meteen op te pakken als je het niet met mij eens bent.

ik heb die guide gepost omdat ik vermeld had dat ik er 1 geschreven had en er veel intresse in bleek te zijn, dat dit tussen de duid/shammy verhaal kwam is jammer maar geen boodschap aan mij.

in de post waarop ik reageerde stond voornamelijk de eigenschappen van een shammy in een raid beschreven maar niet van een druid dat vond ik wel krom en daarom maakte ik dat bericht. om zo daarop te reageren vind ik wel raar, ookal loop jij in black tempel en ik pas bij reaver ga ik je zeker niets als god behandelen als je dat zou willen.

overgens is het handig als je de bovengaande postst ook leest en uberhaupt weet waar we het over hebben en dan had je kunnen zien dat die skills al genoemd waren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

Dat heet een (kitty) druid ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:16:
[...]
M'n main is een holy pala, maar sinds kort heb ik ook een resto shammie. Ik heb nog weinig instances gedaan en heb helemaal nog niet geraid. Ik moet nog behoolijk wennen aan de chainheal. Mij is nog niet zo duidelijk hoe je deze het beste gebruikt.
Cast je hem bijvoorbeeld bij voorkeur op spelers buiten je eigen groep om te voorkomen dat hij alleen spelers in de eigen groep healt?
Gebruik je in raids altijd je chainheal als de cast tijd het toelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Seraphin schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:42:
[...]

Dat heet een (kitty) druid ;)
Een grote stier, met 2 giga zwaarden in zijn hoeven die druipen van het gif, die achter je uit stealth komt is toch net iets anders als een (overigens super lelijke) kat. Vind het persoonlijk ook amper op een kat lijken, het is net alsof de transformatie halverwege is blijven steken. NE druids kitty form <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:41:
[...]

ik heb ook nooit wat anderrs gezegt maar in de post die ik quete stond alleen de support skills van een shammy genoemt en de druid's weggelaten. als je net doelde op die guide die ik had. was geen vergelijking alleen hoe je een raid boom speelt dit had geen betrekking op een shammy. dus luek dat jet het even toelicht maar even stoppen met wijsen naar mij please.

ook hele luek opmerking over mijn zins bouw, maar een beetje laag omdaar meteen op te pakken als je het niet met mij eens bent.

ik heb die guide gepost omdat ik vermeld had dat ik er 1 geschreven had en er veel intresse in bleek te zijn, dat dit tussen de duid/shammy verhaal kwam is jammer maar geen boodschap aan mij.

in de post waarop ik reageerde stond voornamelijk de eigenschappen van een shammy in een raid beschreven maar niet van een druid dat vond ik wel krom en daarom maakte ik dat bericht.
Joh, voel je eens niet zo enorm aangevallen. Ik benoem alleen het feit (ja, ik heb al je posts gelezen) dat je moeite hebt met het produceren van zinnen zonder spellingsfouten, met lettertekens, hoofdletters en coherentie. Ik denk dat je daar iets meer aandacht aan mag spenderen.

Inhoudelijk denk ik we elkaar aanvullen, dus als je jouw en mijn posts combineert, heb je een prima overzicht over wat een shaman en een druid kan.

Maar gezien jouw laatste opmerkingen begrijp jij blijkbaar niet heel erg goed dat ik nogal goed ingelezen ben op het gebied van klassen en talent builds. Ik ageer alleen tegen je gebruik van de term "chainheallollen". Ik denk namelijk, en nu val ik helaas in herhaling, dat het healen met een shaman iets meer is dan dat. Maar gezien je opmerking
ookal loop jij in black tempel en ik pas bij reaver ga ik je zeker niets als god behandelen als je dat zou willen.

overgens is het handig als je de bovengaande postst ook leest en uberhaupt weet waar we het over hebben en dan had je kunnen zien dat die skills al genoemd waren.
denk ik dat we uitgesproken zijn. Ik voel enig inhoudelijk en emotioneel verschil. :+
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:46:
[...]
M'n main is een holy pala, maar sinds kort heb ik ook een resto shammie. Ik heb nog weinig instances gedaan en heb helemaal nog niet geraid. Ik moet nog behoolijk wennen aan de chainheal. Mij is nog niet zo duidelijk hoe je deze het beste gebruikt.
Cast je hem bijvoorbeeld bij voorkeur op spelers buiten je eigen groep om te voorkomen dat hij alleen spelers in de eigen groep healt?
Chain Heal springt over naar mensen die onder 100% health staan binnen een bepaalde afstand van je eerste target. Het is dus niet groep gebonden. Dat is het grote voordeel in groepen, zoals in raids of massive zerg acties in AV (als die uberhaupt nog voorkomen). Je cast een chain heal en de 2 targets er na zijn in principe altijd zinnig. Chain heal is mana efficienter dan Lesser Healing Wave (bij de hogere ranks), dus als je in een gevecht zit waar mana een rol speelt, is Chain Heal je keuze. Wat ik wel heb moeten afleren (en ditto een aantal andere shamans) is om in raids Lesser Healing Waves te gooien. Paladins en hots van druids en priests zijn daar veel effectiever, of de 2 en 3e sprong van een Chain Heal. In raids zijn mijn totems, earth shield en chain heal mijn main casts, en soms een klein healtje om iemand even op 100% te trekken.
Voor kleine groepen en kleine damage gebruik ik gewoon wat het handigste is.

[ Voor 31% gewijzigd door mdmeijer op 13-03-2008 17:29 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

mdmeijer schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:22:
[...]
Joh, voel je eens niet zo enorm aangevallen. Ik benoem alleen het feit (ja, ik heb al je posts gelezen) dat je moeite hebt met het produceren van zinnen zonder spellingsfouten, met lettertekens, hoofdletters en coherentie. Ik denk dat je daar iets meer aandacht aan mag spenderen.
Gezien het feit dat hij dyslectisch is, is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Neelon schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
[...]

Gezien het feit dat hij dyslectisch is, is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Misschien moet hij dat dan maar in zijn signature zetten. Tegenwoordig is iedereen dyslectisch als je een spellingsfout benoemt.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Hoe zit het eigenlijk met Warlocks verder op in het spel. Ben op dit moment voor het eerst een Horde char aant lvlen en zit nu op 16. Maar ik heb het idee dat aan de Horde kant veel meer Warlocks zitten dan de Alliance kant.

Hoe zorg ik er voor dat ik één van de betere Warlocks word en zo dus mijn plaats in endgame kan verdienen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Veel tijd investeren, en niet te veel rond nooben (weet wat je doet) guides op internet hebben het wel bij het rechte eind :P
Ik kan je alleen wel een andere class aan raden dan een lock, heb zelf ook een lock gerolled nadat ik een erg onaangename aanvaring had met eentje (who hasnt).
Maar locks vervelen gewoon te erg, pve (sepcifieker, grinden en lvlen) is imo erg erg makkelijk en saai met een lock.

Plus, meeste guilds hebben al best goeie locks, er zal altijd meer vraag zijn naar heal/tank classes.
Een heal of een tank class hoeft niet saai te zijn, en hoeft al helemaal niet langzaam te lvlen, shadow priests, druids en shamans lvlen allemaal redelijk snel.
In feite is de enige saaie langzame healer/tank een pally, dus ik kan je het best 1 v/d 3 hierboven aanraden.
Heb zelf een shaman gelvled als eerste char, ging lekker snel, helemaal na 40 (toen nog met downranked dual WF) en shamans zijn erg gewild in endgame.
Als je leeft voor pvp kan ik je de shaman niet erg aan raden, hij is niet helemaal bagger maar je bent wel een beetje achtergesteld sort of speak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:47:
regrowth
de 3e hot van een druid. deze zal je het meest gebruiken als je ziet dat
de healers het moeilijk hebben en er meer healing nodig is om de tank
omhoog te houden om de andere healers meer ruimte te geven voor back up
van de raid healers. deze spell heeft ongeveer 70/80% crit chance en zal
dus meestal 3/4k healen met direct heal en heeft 500/900 heal per 3 secs.
ook deze is vatbaar voor swiftmend ookal zou swiftmend eerst rejavunatoin
pakken voor hij regrowth absorbed.
LET OP, deze spell is mana intensief en gebruik je alleen als het nodig is!
Hij pakt volgens mij de hot met swiftmend die nog het minst lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:22:
[...]

Inhoudelijk denk ik we elkaar aanvullen, dus als je jouw en mijn posts combineert, heb je een prima overzicht over wat een shaman en een druid kan.

Maar gezien jouw laatste opmerkingen begrijp jij blijkbaar niet heel erg goed dat ik nogal goed ingelezen ben op het gebied van klassen en talent builds. Ik ageer alleen tegen je gebruik van de term "chainheallollen". Ik denk namelijk, en nu val ik helaas in herhaling, dat het healen met een shaman iets meer is dan dat. Maar gezien je opmerking
ja ik reageer zo, mischien komt dat door de toon van je post. tevens heb ik aangegeven dat ik weet dat een shammy veel meer is dan alleen chainhealen en heb ik in me vorige posts ook gezegd dat in mijn ogen een shammy veel meer heal mogelijk heden heeft dan een druid met als doorslag geven punt het chainhealen. (ik zal geen chainlollen meer gebruiken wat dat schijnt pijnlijk te zijn.)

hierdoor snapte ik jouw post niet helemaal en begon je een andere post vrijwel te herhalen waar ik zojuist een aanvullig aan gaf. daarom concludeerden ik dat je de andere posts niet gelezen had. hiermee heb ik niet gezegd dat je niet ingelezen hebt over classes en specc's.

ja tegenwoordig woorden mensen met enigzins spellings problemen meteen als dyslexie bestempelt. dit is spijtig want er zitten tog wel aardig wat verschillen tussen een spellings probleem en dyslexie, maar hier heb ik verder geen bericht aan en heb ik aangegeven me best hiervoor te doen omdat er meerderen hebben aangeven dit als stoorend te hebben ervaren.

ik hoop dat we nu alle meningsverschillen op een rijtje hebben en ja ik heb mischien wat overdreven gereageerd sorry hiervoor.
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:07:
[...]

Hij pakt volgens mij de hot met swiftmend die nog het minst lang duurt.
ja ik dacht ook dat hij dit behoord te doen, maar dit is niet altijd zo. ik denk dat hij degene pakt die nog de minste heal bevat dan, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik ben het eens met relis, maar (ik weet niet hoe het zit met andere realms) worden er momenteel heel erg veel ally shammy's geleveled en ben bang dat er binnekort een overvloed aan shammy's is. dit kan je al een beetje zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over leuke namen: in m'n huidige guild heb ik een druid die 'andruid' heet. 3 maal raden waar dat op slaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Relis schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:39:
Veel tijd investeren, en niet te veel rond nooben (weet wat je doet) guides op internet hebben het wel bij het rechte eind :P
Ik kan je alleen wel een andere class aan raden dan een lock, heb zelf ook een lock gerolled nadat ik een erg onaangename aanvaring had met eentje (who hasnt).
Maar locks vervelen gewoon te erg, pve (sepcifieker, grinden en lvlen) is imo erg erg makkelijk en saai met een lock.

Plus, meeste guilds hebben al best goeie locks, er zal altijd meer vraag zijn naar heal/tank classes.
Een heal of een tank class hoeft niet saai te zijn, en hoeft al helemaal niet langzaam te lvlen, shadow priests, druids en shamans lvlen allemaal redelijk snel.
In feite is de enige saaie langzame healer/tank een pally, dus ik kan je het best 1 v/d 3 hierboven aanraden.
Heb zelf een shaman gelvled als eerste char, ging lekker snel, helemaal na 40 (toen nog met downranked dual WF) en shamans zijn erg gewild in endgame.
Als je leeft voor pvp kan ik je de shaman niet erg aan raden, hij is niet helemaal bagger maar je bent wel een beetje achtergesteld sort of speak :P
Pally lvlen, zelfs prot spec hoeft helemaal niet saai te zijn hoor... ben het zelf al 30 lvls aan het doen, is (Prot AoE gewijs) best wel leuk.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:44:
Over leuke namen: in m'n huidige guild heb ik een druid die 'andruid' heet. 3 maal raden waar dat op slaat ;)
Geen idee, vertel.

Btw, wat zijn ongeveer de kosten van blacksmith als je die wilt _boosten_ voor stunherald? Dan vortexes niet meegerekend, want ik bekijk het uit patch 2.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Geen idee, vertel.

Btw, wat zijn ongeveer de kosten van blacksmith als je die wilt _boosten_ voor stunherald? Dan vortexes niet meegerekend, want ik bekijk het uit patch 2.4.
Hoezo hoe kun je vortexer krijgen in 2.4 dan ?

En in de andere topic had iemand een site gegeven van hoe je goed gold kunt farmen maar die ben ik al kwijt heeft iemand die nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 21:15

Phobos

je bent een soepkip

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:27:
[...]

Hoezo hoe kun je vortexer krijgen in 2.4 dan ?

En in de andere topic had iemand een site gegeven van hoe je goed gold kunt farmen maar die ben ik al kwijt heeft iemand die nog ?
kopen met badges... of gewoon kopen :+ ze zijn niet eens meer bop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Android. Denk ik. Wel tof :D.

Beste player name is "DavidHasselhoof" op een tauren. Wij hebben iets van 17/18 wipes op Archie gehad. Het was om 20:00 al een kansloze missie :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Leuk avondje in BT. Eindelijk wat DKP uit kunnen geven waardoor de nummer drie nu vlak achter me zit. :P Begonnen met een oneshot op Akama, waar ik de tank legs kon looten voor m'n tanksetje. Vervanger van de CoT revered legs, dus een aardige upgrade. :P

Toen een oneshot op Teron Gorefiend. Beetje rommelig met wat halfdode constructs in de raid, maar uiteindelijk wel overleefd. Toen een tweede RoS kill op de derde of vierde try, gevolgd door een BB oneshot. Daarna nog even Shahraz gedaan, waar ik m'n T6 shoulders mocht looten. :D

Zondag nog even Council clearen en dan waarschijnlijk ruim anderhalve avond op Illidan. ^^

Edit: Lol, volgens WWS hebben we RoS P3 in 61 sec gedaan, raid DPS van 39k. ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 14-03-2008 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Wij hadden vanavond ook BT vanaf akama. Akama netjes ge-oneshot, om daarna weer 6 keer te wipen op teron :( uiteindelijk 2 players vervangen en toen ging die makkelijk neer.
RoS hebben we normaal nog moeite mee maar nu ge-oneshot. Pendant of Titans gedropped, Ik heb er niet zoveel aan omdat ik normaal de badge neck gebruik voor meer threat. Maja leuk voor de collectie en wel nuttig voor Archimonde enzo.
Bloodboil en mother nog ge-oneshot.

Toen bleek dat Kazzak up was, nou ergerden we ons er al een tijd aan dat we kazzak nooit gedaan hadden. Dus wij naar kazzak en was daar een andere guild bezig. Wij nog rustig wat mensen summonen enzo terwijl die andere guild aan het ressen is en nog eens probeert maar bij de eerste enrage plat op zijn muil gaat. Nu was het dus onze beurt, afijn we pullen kazzak beginnen ze te zeuren dat we weg moeten gaan en dat we kazzak toch niet nodig hebben. Ze hebben ons nog lopen grieven maar ondanks de heals en een 2e enrage toch gewoon neer gekregen.

Loot was trouwens nog nuttig ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 01:13:
Leuk avondje in BT. Eindelijk wat DKP uit kunnen geven waardoor de nummer drie nu vlak achter me zit. :P Begonnen met een oneshot op Akama, waar ik de tank legs kon looten voor m'n tanksetje. Vervanger van de CoT revered legs, dus een aardige upgrade. :P

Toen een oneshot op Teron Gorefiend. Beetje rommelig met wat halfdode constructs in de raid, maar uiteindelijk wel overleefd. Toen een tweede RoS kill op de derde of vierde try, gevolgd door een BB oneshot. Daarna nog even Shahraz gedaan, waar ik m'n T6 shoulders mocht looten. :D

Zondag nog even Council clearen en dan waarschijnlijk ruim anderhalve avond op Illidan. ^^

Edit: Lol, volgens WWS hebben we RoS P3 in 61 sec gedaan, raid DPS van 39k. ^^
GZ :)

Bij ons zijn we ook weer een stukie verder. Maggy op 31% (of 30%). Hadden een vervelende misclick op 33% en resultaat was dat de halve raid op z'n gat lag. Maar wel leuk om te doen, was de 2de keer voor de guild.

PS: Oh en Elea je druid is al een stukje hogen dan in je sig m8.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Snuffel

Vroem!

Lief dagboek,

Ja, ik heb de stoute schoenen maar weer aangetrokken. Een tijdje geleden heb ik WoW in de ijskast gezet. Had wat andere dingen aan mijn hoofd, mijn account was even verlopen, dus: even niet spelen.
Maar, bloed kruipt waar het niet gaan kan, en onlangs toch maar weer mijn account geactiveerd.
Mijn main characters ( 2x 70) staan op Frostwhisper, en ik was bezig een Draenei Shaman te levellen. Ergens in STV geparkeerd, en je raad het al: gankfest. Ik werd er niet goed van, gewoon spelen was niet mogelijk. Dan maar instances runnen. Nou, een PUG samenstellen op Frostwhisper is als zoeken als een naald in de hooiberg. En heb je hem gevonden, dan is er 101% kans dat er iemand na één of twee mobs ineens bedenkt dat ie moet schijten om vervolgens uit te loggen en niet meer terug te komen.
Met andere woorden: een k-gevoel had ik gelijk weer met het spelen.

En toch... ik wilde levellen. Dat vind ik nog steeds het leukste om te doen. Alleen niet meer op Frostwhisper, daar ben ik toch echt helemaal klaar mee.
Dus ja, wat dan wel? Iedere andere PvP server is soortgelijk aan Frostwhisper, dus.... een RP server gekozen: Argent Dawn.
Human warrior aangemaakt en gaan levellen. Nou, één ding weet ik zeker: ik ga NIET meer terug naar een PvP server. De sfeer is ongelooflijk relaxed op Argent Dawn. Ja er zijn RP spelers, maar je kan kiezen daarin mee te gaan of niet. PvP wordt er uiteraard ook gedaan, en ook hier is het de keuze: je doet mee of niet.
PUGS zoeken en maken: een waar genot! Nog geen enkele keer is 'mijn' PUG uiteengevallen, en ik heb tot nu toe alle instances tot aan SM Lib gedaan en volledig uitgespeeld.
Ik level als een idioot (34 momenteel), ben deels Arms en meerendeels Prot gespecced en ik zit weer helemaal in mijn element. Zit zelfs te denken om mijn main chars van Frostwhisper naar deze server te halen.
Enige nadeel van opnieuw beginnne: je zit ook echt zonder een rooie rotcent. Maar, dat is natuurlijk weer een uitdaging: zo snel mogelijk zo veel mogelijk goud verdienen. Denk dat ik dit weekend de 40 wel zal halen, en dan hoop ik dat ik ook het geld voor mijn mountje bijeen heb. Heb nog allen nog maar skinning als prof, en heb een kleine 25G bijeengespaard. Echter met zeer veel quests in STV te gaan zal dat snel oplopen naar de benodigde 90G (hoop ik).

Maar goed, ik ben weer aan het spelen dus, min priest en mage staan even in de ijskast, en ik concentreer mij dus nu op mijn warrior.
Nu nog een goede tank-build voor haar. Iemand een goed idee?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Ach voor een tank build hoef je je pas druk te maken als je 70 bent. Daarvoor kan je redelijk eenvoudig blijven tanken met maar een aantal talents in prot en de rest in arms/fury voor lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
heeft iemand trouwens een idee wanneer de kosten voor je respec weer naar beneden gaan ? kost me nu al maanden 45 gold elke week ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:13
MrVegeta schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:14:
[...]

Android. Denk ik. Wel tof :D.

Beste player name is "DavidHasselhoof" op een tauren. Wij hebben iets van 17/18 wipes op Archie gehad. Het was om 20:00 al een kansloze missie :p.
ik vond ShockingMoo ook wel een aardige voor een tauren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mektheb schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:50:
heeft iemand trouwens een idee wanneer de kosten voor je respec weer naar beneden gaan ? kost me nu al maanden 45 gold elke week ><
Dat gaat volgens mij pas omlaag, als je een tijd lang niet respecced.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
Mektheb schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:50:
Ik had begrepen dat je in 2.4 de talented spells niet meer hoeft te upranken na een respec.

@ DizzyWeb, Dat bedoelde ik inderdaad, bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Nivado op 14-03-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Nivado schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:59:
[...]

Ik had begrepen dat je in 2.4 de talented spells niet meer hoeft te upranken na een respec.
Uit de PTR patchnotes:

"Characters will now retain talented spell ranks so when they retalent they do not have to relearn the spells from trainers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Speedy55 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:53:
[...]

Dat gaat volgens mij pas omlaag, als je een tijd lang niet respecced.
Yup, na een maand niet respeccen gaat het 5g naar beneden met een minimum van 15g voor een respec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:31:
Is er trouwens een pagina waarbij de beste cloth healing gear in een mooi lijstje staat incl 2.4 loot ?
zoiets als dit;
http://www.shadowpriest.com/viewtopic.php?t=9844
Of wat zijn anders de websites die de holy priests @ got gebruiken?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Snuffel schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:27:
En toch... ik wilde levellen. Dat vind ik nog steeds het leukste om te doen. Alleen niet meer op Frostwhisper, daar ben ik toch echt helemaal klaar mee.
Dus ja, wat dan wel? Iedere andere PvP server is soortgelijk aan Frostwhisper, dus.... een RP server gekozen: Argent Dawn.
Human warrior aangemaakt en gaan levellen. Nou, één ding weet ik zeker: ik ga NIET meer terug naar een PvP server. De sfeer is ongelooflijk relaxed op Argent Dawn. Ja er zijn RP spelers, maar je kan kiezen daarin mee te gaan of niet. PvP wordt er uiteraard ook gedaan, en ook hier is het de keuze: je doet mee of niet.
PUGS zoeken en maken: een waar genot! Nog geen enkele keer is 'mijn' PUG uiteengevallen, en ik heb tot nu toe alle instances tot aan SM Lib gedaan en volledig uitgespeeld.
Ik level als een idioot (34 momenteel), ben deels Arms en meerendeels Prot gespecced en ik zit weer helemaal in mijn element. Zit zelfs te denken om mijn main chars van Frostwhisper naar deze server te halen.
Enige nadeel van opnieuw beginnne: je zit ook echt zonder een rooie rotcent. Maar, dat is natuurlijk weer een uitdaging: zo snel mogelijk zo veel mogelijk goud verdienen. Denk dat ik dit weekend de 40 wel zal halen, en dan hoop ik dat ik ook het geld voor mijn mountje bijeen heb. Heb nog allen nog maar skinning als prof, en heb een kleine 25G bijeengespaard. Echter met zeer veel quests in STV te gaan zal dat snel oplopen naar de benodigde 90G (hoop ik).
Ik ben op exact dezelfde manier bezig als jij :) Ik ben begonnen op een verse realm waar ik niemand ken en ik schraap nu elk stukje koper bij elkaar ;) Ondertussen zit ik wel in een guild, maar ik wil toch zo lang mogelijk blijven 'aanmodderen' omdat ik echt eens wil ervaren hoe het is om een nieuwe speler te zijn in dit spel (dus zonder hulp). Turalyon heeft gelukkig ook nog hopen spelers op de lagere levels, dus groepen voor de lowbie instances vind ik er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:46:
[...]

Ik gebruik het veel op melee classes bij AoE dmg, zoals mdmeijer al zei in AV, bijvoorbeeld bij Galv.
Je spamt gewoon chainheal op de MT daar, en de melee in de buurt krijgt ook heals. De heal vanaf je target zal springen naar de speler met het minst aantal HP in procenten gezien, en hetzelfde nog een keer. En omdat chainheal inderdaad niet groep gebonden is, is het makkelijk healen in raids. Zo hebben druids tranquility, maar dat is helaas alleen binnen zijn groepje dacht ik.

Binnenkort maar doortrekken naarde 70 :P
Ze zit nu op 69¼, beetje pvp gear verzamelen :+
Zodra ze 70 is wat arena's doen als healer.
Nu de vraag waar ik niets vanaf weet (voor healers dan)... Welke gems moet ik in mijn S1 resto gear sockets doen?
Edit: Graag eventuele links posten vanaf wowdb.com :P wowhead werkt niet op de zaak :(

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 14-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Capa schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:44:
[...]

...

Binnenkort maar doortrekken naarde 70 :P
Ze zit nu op 69¼, beetje pvp gear verzamelen :+
Zodra ze 70 is wat arena's doen als healer.
Nu de vraag waar ik niets vanaf weet (voor healers dan)... Welke gems moet ik in mijn S1 resto gear sockets doen?
Edit: Graag eventuele links posten vanaf wowdb.com :P wowhead werkt niet op de zaak :(
voor arena denk ik vooral de res+stam gems, als je met de pvpgear ook wilt pve doen, healing en de healing + mp5 gems...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik zal het voorzichtig nog maar eens vragen. Posts in dit topic gaan zo snel dat het nog geen 24 uur geleden is en mijn post toch al 3 pages terug staat. :o
Is het op de een of andere manier mogelijk te zien waar je in een bepaalde questline gebleven bent?
Wil nu op jacht naar mijn trinket (Vengeance of the Illidari). Als ik nu de questline bekijk dan begint deze al op lvl 61 in Hellfire.
Nu heb ik ongetwijveld een begin gemaakt aan deze line, maar heb deze ongetwijveld ook weer ergens gedropped omdat ik in een volgend gebied een boostje kreeg.
Is er op een of andere SIMPELE manier te achterhalen waar ik gebleven ben?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Snuffel

Vroem!

Kapoen schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:39:
[...]

Ik ben op exact dezelfde manier bezig als jij :) Ik ben begonnen op een verse realm waar ik niemand ken en ik schraap nu elk stukje koper bij elkaar ;) Ondertussen zit ik wel in een guild, maar ik wil toch zo lang mogelijk blijven 'aanmodderen' omdat ik echt eens wil ervaren hoe het is om een nieuwe speler te zijn in dit spel (dus zonder hulp). Turalyon heeft gelukkig ook nog hopen spelers op de lagere levels, dus groepen voor de lowbie instances vind ik er ook :)
Lekker he dat aanmodderen :D
Mijn ervaring met alts op dezelfde server is dat je heel snel terugvalt op bekenden die je wel even een boost willen geven. Niets mis mee natuurlijk, maar het zelfstandig levellen blijft het lekkerst.
Guilds wil ik voorlopig nog niets van weten, komt mede omdat ik niet weet wat voor soort guild ik zoek. Misschien wordt het wel een RP guild later als ik 'groot' ben.

Vraag me wel af waarom de sfeer op een RP server zoveel anders is. Heeft dat te maken met het feit (als het al waar is) dat er veelal oudere spelers op zitten?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

RaDKiLL schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:08:
Ik zal het voorzichtig nog maar eens vragen. Posts in dit topic gaan zo snel dat het nog geen 24 uur geleden is en mijn post toch al 3 pages terug staat. :o
Is het op de een of andere manier mogelijk te zien waar je in een bepaalde questline gebleven bent?
Wil nu op jacht naar mijn trinket (Vengeance of the Illidari). Als ik nu de questline bekijk dan begint deze al op lvl 61 in Hellfire.
Nu heb ik ongetwijveld een begin gemaakt aan deze line, maar heb deze ongetwijveld ook weer ergens gedropped omdat ik in een volgend gebied een boostje kreeg.
Is er op een of andere SIMPELE manier te achterhalen waar ik gebleven ben?
Geen idee, zou gewoon de questline opzoeken, en deze vanaf het begin stap voor stap afgaan, totdat jij de quest weer oppikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Darkasantion schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:14:
[...]

Geen idee, zou gewoon de questline opzoeken, en deze vanaf het begin stap voor stap afgaan, totdat jij de quest weer oppikt.
Of je maakt een ticket ?, ik dat een x gehad met de Quest line voor Onixya attunmend eeuwen terug toen maakte ik een ticket aan ik het echt totaal niet kon vinden toen was een GM zo lief om mij te vertellen waar ik was alhoewel hij zei dit een uitzondering was kan je het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Shaman uit de guild is een pet gaan farmen... Azure Whelpling, en hij heeft hem gewoon na 40 minuten al als drop, the bastard. Dat ding heeft een gemiddelde droprate van 1/1.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Neelon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:15:
Shaman uit de guild is een pet gaan farmen... Azure Whelpling, en hij heeft hem gewoon na 40 minuten al als drop, the bastard. Dat ding heeft een gemiddelde droprate van 1/1.000.
Gebeurt wel vaker he :P Altijd een ander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm mischien maar s grinden daar dan :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:35:
hmm mischien maar s grinden daar dan :P
Hij heeft ook speciaal aan je gedacht op het guild forum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nog 5 dagen dan heb ik een coole kikker als pet :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Ik ben ff bezig geweest om een goeie Warlock build voor elkaar te krijgen. Is dit wat om te lvlen of hebben jullie totaal andere ideeen?

http://www.wowhead.com/?talent=IiMriMfkVtboZxx0tM

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

daroy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:05:
Ik ben ff bezig geweest om een goeie Warlock build voor elkaar te krijgen. Is dit wat om te lvlen of hebben jullie totaal andere ideeen?

amplify curse + coex is heerlijk bij t grinden, 'vroegah' was improved drain soul klote, kan het je nu alleen niet meer met vol verstand zeggen (heb mijn alt gelevveled voor de change)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:12
daroy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:05:

Gode build.
Moet alleen zeggen dat een respec op level 50 wel handig is.
Een felguard levelt heel makkelijk omdat je bijna geen aggro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Zoiets als eerst dit: http://www.wowhead.com/?talent=IEMr0RbdqkZbhh en dan http://www.wowhead.com/?talent=IyMr0RbZbTczIizMesz?

Dit komt van wowwiki af trouwens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

idd!

Als dat ooit komt, reroll ik meteen! :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoordSpook
  • Laatst online: 14-03-2008
Heeft hier iemand ervaring met het grinden naar Chaotic Skyfire Diamond Recipe? Ik ben nu al 2 dagen die Coilskar Sirens aan het killen, maar hij wil maar niet droppen :/
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.