Ik als mage zijnde ken het gevoel als clothie, hoewel tegen een priest meeste mensen denken woot nuke !!!! maar je daar echt in kan vergissenDampie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:33:
Tijdje geleden alweer dat ik gepost heb, maar heb toch wel weer een vraagje.
Ik heb op dit moment een shadow priest op 70 staan waar ik het meeste mee speel. Ik ben ook wat actiever geworden op pvp gebied, maar ik word er een beetje moe van dat ik binnen no-time dood op de grond lig. Goed ik heb niet al teveel health (8K) en mana is goed te doen (8.2K). Ben bijna full blue en heb welgeteld 1 echte epic op mijn toon.
Wat ik eigenlijk wil weten is wat de beste verdediging is voor een shadow priest. Ik heb mijn scream om wat mensen rond mij weg te jagen, maar bijna alle classes hebben daar iets tegen. Met andere woorden, ik krijg alsnog niet genoeg tijd om er even wat damage uit te persen. Gevolg is dat ik veel sneller plat lig dan mijn tegenstander en daar doe ik het natuurlijk niet voor.
Hoe gaan andere shadow priests hiermee om? Moet ik het maar gewoon accepteren dat een clothie 10x sneller platgaat of heb ik nog een uitweg die ik volledig over het hoofd zie.
Priest en resillience is gewoon eigenlijk vereist als PVPer
Verder zie ik 9/10 Priests op mijn server Disc speccen inplaats van holy / Shadow waarom dat zouden de echte Priest kenners wel weten
Denk het begin voor je zou zijn, ga lekker Bg's doen Tokens + Honor farmen.
niet te snel uitgeven aan wat S1 was die je nu kan kopen voor honor, maar lekker door grinden ff door bijten en als S4 geintroduceerd is kan jij wat nu S2 is lekker kopen voor honor