Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 152 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Seraphin schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:34:

Want er zijn nog niet genoeg HK-farmende, niet samenwerkende, epic whores?
Je hebt geen diminishing returns meer in 2.4, maar er zit volgens mij wel een limiet aan hoevaak je iemand kan killen en er nog honor voor krijgt.

Kan even niet op mmo-champion e.d. checken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Seraphin

Meep?

On_E schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:45:
[...]

Je hebt geen diminishing returns meer in 2.4, maar er zit volgens mij wel een limiet aan hoevaak je iemand kan killen en er nog honor voor krijgt.

Cap is 50, was em ook tegengekomen. Goed punt van Nivado btw dat je soms idd gewoon telkens dezelfde mensen tegenkomt.

Over TC spammen; niet aan gedacht. Ik ben teddy dus Swipe is het enige waarmee ik onbedoelt CC kan breken :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:52:
[...]

Het is dus alleen zo dat de theorie maar 99.9% van de tijd werkt ^^.
Met 102.4% 'dodgy' rating word je niet meer gecrushed/gecrit als je netjes voor de boss staat en het gaat om meelee attacks. Uitzonderingen zoals special attacks van de boss daargelaten.

Verder kan het zijn dat door een kleine glitch je ipv voor achter de boss staat waardoor de boss je van achteren pakt en dan block en parry je niet meer met als gevolg dat je snel een crush of critical te pakken hebt. Kijk maar eens als dagger rogue hoe vaak je 'you must be behind your target' te zien krijgt terwijl je client daar al lang al staat. |:(

Het werkt verder 100% van de tijd.

Ik zit te wachten op de removal van diminishing returns tot 50 kills. Dat gaat een hoop honor schelen en ik ga me met mijn rogue dan wat meer op easy kills focussen :D

Reken er maar op dat alle clothies direct door mij 50 keer geganked worden waarna ik netjes van ze af blijf _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door barfieldmv op 12-03-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Grappig, zag een Ally klagen dat alleen Horde premades kan maken :+

HI2U Stinkeyque addon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:18
Antwoord is feitelijk al gegeven, maar idd, iemand die z'n Block up houd kan niet een 'normale' hit krijgen. (Mits hij dus voldoet aan die 102.4% met shield block)

Die normale 'hit' is namelijk van de zogeheten Combat Table afgewerkt, Hoe kan die tank dan toch zulke rake klappen krijgen? Allereerst, niet elke tank houd 24/7 z'n Shield Block up, zeker wanneer een tank zit te springen om rage laat hij zich bewust crushen om zo meer rage te krijgen (Dit gebeurt alleen in situaties waarin tank en healers overgeared zijn of echt weten wat er komen gaat). Dan hebben we trash waar veel tanks uberhaupt al slacken met Shield Block (Ik persoonlijk niet vind ik :P) en dan nog het feit dat een attack die je Blocked, gewoon nog steeds damage doet, tenzij je hem 'full blocked'. Dit betekent dat je Block Value even groot of groter is dan de damage die je had gekregen als je WEL een hit had gekregen maar in plaats daarvan de attack geblocked hebt. (Dit gebeurt regelmatig als je non-elits bevecht die equal level zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

On_E schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:45:
[...]

50 keer geloof ik.

Ik zie nu al de premade WSG die 2-0 cappen, daarna de GY farmen en mensen griefen zodat ze weggaan, er nieuwe mensen inkomen, die tot 50 kills farmen, wachten tot ze weggaan, ad nauseum.
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:28:
[...]

wacht wacht...

wanneer defense je crit immume maakt heeft dat verder niks te maken met desync dat is d'r nu eenmaal altijd :). Daarom zijn warriors nooit dazed als ze door mobs een vliegen/met mount lopen. :P. Dus het kan altijd, en waardoor die 0.01% komt maakt eigenlijk niks uit, al is die 0.01% een desync dan nog is die aanwezig.

je kan zelfs ziend at shield block up is :) kijk maar iest verderop "--shieldblock"
Klopt niet. Er is geen 0.01% kans om gecrit te worden met 490 defense, dat is gewoon bullshit, waarom mensen dat verhaal graag levend willen houden snap ik echt niet.

tegen een lvl73 mob kan je mits je 490 defense hebt alleen gecrit worden op de volgende manieren.

- Mobs met extra crit kans (malicious instructors in SL geloof ik)
- Mobs die je defense verlagen (twin emps en er zijn er nog wat geloof ik)
- Mind controlled feral druid in cat/bear form
- Mind controlled ret pala die Crusader op je judged
- Zitten
- Met de rug naar de mob toe staan.

Als je gecrit wordt door een mob/boss is het 99% van de gevallen het laatste, op het moment dat je client gedesynched is sta je niet meer op de plek waar de server je verwacht, dus kan het heel goed dat server-side je op dat moment met je rug naar de mob toegedraaid bent.

Er is dus niet zoiets als een "minimale kans om altijd gecrit te worden" op 490 defense. Als dat zo zou zijn zou je het merken in raids omdat je 1x in de zoveel tijd wiped doordat een hard slaande boss je opeens achter het behang plakt.

Maar om even over iets anders te beginnen: ik zat vanochtend op WoR te kijken, en daar stond dus vrolijk gemeldt dat de JC recipes van SSO 50g gaan kosten. Nou vind ik het heel leuk om een van de JC te zijn op thunderhorn met vrijwel alle recipes en een redelijke naamsbekendheid, maar deze epic recipes worden toch wel vrij gortig..

50g per recipe betekent dat als je ze allemaal koopt op het moment dat je de rep hebt dat je bijna 2000g(!) kwijt bent aan alleen de recipes. En niet lullig bedoeld, maar aan craften van gems verdien ik niet extreem veel, no way dat ik met craften die 2k goud eruit ga halen.

Nou zal ik nog steeds de meest gebruikte designs kopen voor guildies/vrienden/e.d. maar op het moment dat een of andere random grapjas een gem gecut wil hebben doet ongeveer 75% al moeilijk over een fee van 5g. Nou doe ik daar nooit zo moeilijk over, het cutten van gems is een service voor mensen en ik zie wel wat ze er voor over hebben, maar 2.000g vind ik toch wel wat van de zotte. En als je 10g voor een cut gaat vragen (voor een gem waar ze 15 badges = 3 uur instances voor hebben gedaan nota bene) dan verklaren ze je voor gek en roepen ze iets over een guildie die het wel gratis kan doen.

Ben ik dat nou alleen die het wat van de zotte vindt om 2.000g voor alleen vendor recipes te betalen?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:22:
[...]

er komen premade AV opties in 2.4
Dat bedoel ik dus met dat Blizzard er nu wel wat aan doet. Niet echt de juiste keuze om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kaap schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:00:
Grappig, zag een Ally klagen dat alleen Horde premades kan maken :+

HI2U Stinkeyque addon :*)
Vorm een group van 2 personen en kom 40% van de tijd in een verschillende groep.
Ja, ik gebruik deze add-on samen met mijn vriendin in een poging om in dezelfde BG te komen.

Stinky Que werkt vele malen slechter vanwege Horde-Alliance ratio.
En dit is gebaseert op 2 personen, ik weet niet wat er gebeurd als je het met 40 doet.
Miischien omdat je met grote getallen (40) beter werkt, ook bij horde valt 5 man wel eens buiten de boot.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Maar om even over iets anders te beginnen: ik zat vanochtend op WoR te kijken, en daar stond dus vrolijk gemeldt dat de JC recipes van SSO 50g gaan kosten. Nou vind ik het heel leuk om een van de JC te zijn op thunderhorn met vrijwel alle recipes en een redelijke naamsbekendheid, maar deze epic recipes worden toch wel vrij gortig..

50g per recipe betekent dat als je ze allemaal koopt op het moment dat je de rep hebt dat je bijna 2000g(!) kwijt bent aan alleen de recipes. En niet lullig bedoeld, maar aan craften van gems verdien ik niet extreem veel, no way dat ik met craften die 2k goud eruit ga halen.

Nou zal ik nog steeds de meest gebruikte designs kopen voor guildies/vrienden/e.d. maar op het moment dat een of andere random grapjas een gem gecut wil hebben doet ongeveer 75% al moeilijk over een fee van 5g. Nou doe ik daar nooit zo moeilijk over, het cutten van gems is een service voor mensen en ik zie wel wat ze er voor over hebben, maar 2.000g vind ik toch wel wat van de zotte. En als je 10g voor een cut gaat vragen (voor een gem waar ze 15 badges = 3 uur instances voor hebben gedaan nota bene) dan verklaren ze je voor gek en roepen ze iets over een guildie die het wel gratis kan doen.

Ben ik dat nou alleen die het wat van de zotte vindt om 2.000g voor alleen vendor recipes te betalen?
Welcome to the world called enchanting.

Er is geen echte oplossing voor maar dit werkt wel OK:

Geen jewelcrafting doen voor het geld
Voet in het zand en gewoon 10-20 gold per cut vragen
Voor speciale cuts gewoon de recipee vraag eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Ik kan weer is mijn kunst van het 'slecht lezen' ten toon spreiden op deze manier, maar jij bent obviously MH Exalted, kortom, iets van 75% van die recipes zijn voor jou al niet meer interessant aangezien dat gewoon dezelfde patterns zijn als uit MH alleen dan voor de mensen die NIET de rep hebben. (Attuned zijn is in 2.4 geen issue :P)
The four new epic cuts also cost 50g each, and are available at revered with SSO, decreasing their cost to 42.50. The new Regal Nightseye cut, available at revered, costs 10g 20s, and the 2 new meta cuts cost 12g 75s (also at revered) for a total of 205g, 70s.
Zoiets zal jij denk ik op uit komen. (Quote van Worldofraids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:13
@ hmzaniac
En als je 10g voor een cut gaat vragen (voor een gem waar ze 15 badges = 3 uur instances voor hebben gedaan nota bene) dan verklaren ze je voor gek en roepen ze iets over een guildie die het wel gratis kan doen.
En jij valt voor dit argument?

/r then let your guildie do it. bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

sn0x0r schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Ik kan weer is mijn kunst van het 'slecht lezen' ten toon spreiden op deze manier, maar jij bent obviously MH Exalted, kortom, iets van 75% van die recipes zijn voor jou al niet meer interessant aangezien dat gewoon dezelfde patterns zijn als uit MH alleen dan voor de mensen die NIET de rep hebben. (Attuned zijn is in 2.4 geen issue :P)
Nee, ik ben niet MH exalted :) Afgezien van dat is het meer het principe ervan, ik vind persoonlijk 2000g wat prijzig om alle recipes te leren. Hoe denk je dat enchanters/leatherworkers zouden reageren als ze 50g per vendor trained recipe moesten betalen?

[...]
Zoiets zal jij denk ik op uit komen. (Quote van Worldofraids)
Die 200g is alleen voor de 2 metas en de nieuwe blue cut + 4 epic cuts (degene die nog niet beschikbaar waren via SotS).
ImdaMned schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:09:

Tuurlijk, dat vertel ik ze ook, maar feit blijft dat ik 2.000g moet uitgeven om voor anderen gems te maken. Als ik met JC alleen maar geld had willen verdienen had ik gewoon tot 350 geleveled en alleen maar en masse adamantite geprospect.

Maar dat wil ik niet, ik vind het leuk om al dat soort recipes te hebben en een "service provider" in game te zijn. De blauwe recipes hebben me ook bakken met geld gekost natuurlijk, maar dat is omdat ze BoE zijn en het meer een gevalletje "wat de gek er voor geeft" is. Maar 50g per recipe bij de vendor vind ik persoonlijk nogal wat overdreven, zeker als je ziet dat geen enkele andere profession zoveel ervoor betaald.

En de duizenden mensen met mining/skinning lachen zich rot natuurlijk, want die betalen een paar goud aan een jewelcrafter en hebben hun toffe nieuwe epic gem.

Ik heb echt absoluut geen moeite met geld uitgeven, maar deze prijzen zijn gewoon compleet uit proportie geblazen. 10-15g had ik een stuk redelijker gevonden.

[ Voor 38% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2008 12:15 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoDeaD schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:03:
[...]
Dat bedoel ik dus met dat Blizzard er nu wel wat aan doet. Niet echt de juiste keuze om eerlijk te zijn.
Yay, dan wint alliance in onze BG die dus ook niet meer :P

Premades is toch zo'n wereld van verschil. Laatst na een raid met 9 man AB ingegaan Allemaal pve specced. Echt lollig als ze dan allemaal de protection warrior aanvallen :P Maar in ieder geval had de rest wel door dat wij op ventrilo zaten en volgde allenaal 1 van ons. Hierdoor hebben we tegen een groep dik pvp gegearde horde (maar geen premade) gewonnen. Helaas is het meestal andersom in de BG en is de horde een premade, de enige manier om dat enigzins te ontlopen was altijd AV.

Gelukkig hebben we in de guild besloten naast de vaste raid avonden een vaste premade avond in te voeren. Eens kijken hoe ver we komen met allemaal pve specced mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:11:
[...]

Nee, ik ben niet MH exalted :) Afgezien van dat is het meer het principe ervan, ik vind persoonlijk 2000g wat prijzig om alle recipes te leren. Hoe denk je dat enchanters/leatherworkers zouden reageren als ze 50g per vendor trained recipe moesten betalen?

[...]

Die 200g is alleen voor de 2 metas en de nieuwe blue cut + 4 epic cuts (degene die nog niet beschikbaar waren via SotS).
Ja weet ik, maar ik dacht dat jij ook alleen nog maar die recipes moest :P

Maar ben het wel met je eens, 2k gold om al die recipes te leren is echt absurd veel. Totally agree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:09:
@ hmzaniac

[...]

idd

Epic gem cuts kosten bij mij atm 15g voor 'klanten' (voor guildies doe ik het uiteraard free of charge en voor bekende soms ook cq tegen gereduceerd tarief).

Als ze nml atm 300g over hebben voor een epic gem dan kan die 15g er ook nog wel bij.
Zelfde voor craften van epic MH/BT LW gear.
Als mensen 350/400g per HoD betalen op de ah (en in de meeste paters gaan er wel 2/4) dan kan die 75g voor het craften er ook wel bij :)

en voor argumenten dat ze het dan wel door iemand anders laten doen ben ik echt niet gevoelig, have fun en tot ziens.
sn0x0r schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:21:
[...]

Ja weet ik, maar ik dacht dat jij ook alleen nog maar die recipes moest :P

Maar ben het wel met je eens, 2k gold om al die recipes te leren is echt absurd veel. Totally agree.
erm nee disagree velly much k?

Ga eens een design van de ah halen voor zeg maar eens de 12sta, 9spelldmg, 18healing of de 4hit/5spelldmg gem (de rare gems dus).
Nu zijn ze te doen, maar in het begin betaalde je makkelijk 400g voor een design.
Je wilt niet weten wat een beetje JC al uitgegeven heeft aan designs.

Tuurlijk haal je dat er relatief snel uit als je wat gems verkoopt, maar ook die 45g voor voor dat epic design heb je er met 3/4 cuts uit, daarna is het gewoon winst.
En als je met badges die epic gems kan gaan kopen dan heb je echt zo dat gold terug verdient.

btw, niemand die tegen je zegt dat je alle designs moet kopen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Routed op 12-03-2008 12:26 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:52
wat vinden de mensen hier eigenlijk van de kleine dr00d nerf dat cyclone van 30y naar 20y gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Locks schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:27:
wat vinden de mensen hier eigenlijk van de kleine dr00d nerf dat cyclone van 30y naar 20y gaat?
Jammer dat het toch vooral een balance nerf is, want balance is net zo afhankelijk van cyclones, maar resto heeft veel meer mobiliteit waardoor die 10 yards minder een probleem is. Zou ik zeggen.

Ze moeten resto eens nerfen zonder constant balance/feral erbij te betrekken.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
sabriel schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Vorm een group van 2 personen en kom 40% van de tijd in een verschillende groep.
Ja, ik gebruik deze add-on samen met mijn vriendin in een poging om in dezelfde BG te komen.

Stinky Que werkt vele malen slechter vanwege Horde-Alliance ratio.
En dit is gebaseert op 2 personen, ik weet niet wat er gebeurd als je het met 40 doet.
Miischien omdat je met grote getallen (40) beter werkt, ook bij horde valt 5 man wel eens buiten de boot.
Klopt, maar dat gebeurt bij preformAV ook. Enigste wat die 2 addons doen is feitelijk voor alle personen in de raid op "join" klikken. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Locks schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:27:
Jammer, hoewel ik geen druid spel, was het wel een hele goede spell van hun in PvP, die niet overpowered of wat dan ook was. Gewoon goede manier om als druid aan CC te doen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Darkasantion schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:31:
[...]

Jammer, hoewel ik geen druid spel, was het wel een hele goede spell van hun in PvP, die niet overpowered of wat dan ook was. Gewoon goede manier om als druid aan CC te doen.
Is de enige CC waar ik niet uit kan komen met bubble, dus lichtelijk OP was 'ie wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Routed schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:22:
Ga eens een design van de ah halen voor zeg maar eens de 12sta, 9spelldmg, 18healing of de 4hit/5spelldmg gem (de rare gems dus).
Nu zijn ze te doen, maar in het begin betaalde je makkelijk 400g voor een design.

Tuurlijk haal je dat er relatief snel uit als je wat gems verkoopt, maar ook die 45g voor voor dat epic design heb je er met 3/4 cuts uit, daarna is het gewoon winst.
En als je met badges die epic gems kan gaan kopen dan heb je echt zo dat gold terug verdient.

Het design voor de 12 stam gem kost op mijn server ~1000 goud. Als je 5g per cut rekent ben je 200 keer bezig, dat haal je er echt niet zomaar op 1 avondje uit. Ik heb het design o.a. voor vrienden/guildies gekocht, maar om hier nou winst op te maken ben ik wel even bezig.

Om dan 50g per design te betalen vind ik super goedkoop, dit heb je er na maximaal 10 cuts uit, wat nog wel in 1 avondje te doen is, en dan kan je weer de volgende kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Veel, ik kan het weten :)

Maar dan moet je wel bedenken: in zo'n geval gaat het om designs die soms vrij zeldzaam zijn, en - ongeacht dat - een "verzamelaarsobject" zijn. Ik heb vrijwel alle blue designs, afgezien van 1 of 2, en zelfs een aantal die veel mensen nutteloos zouden vinden gekocht. Dat kost veel geld ja, maar het geeft wel het gevoel dat je echt nuttig bent met je profession, voordat iedereen een JC alt had.

Maar we hebben het nu niet over BoE drops. We hebben het nu over vendor sold recipes. Allereerst betaalt geen enkele andere profession zo veel voor hun recipes (trainer recipes zijn wat, 5-8g of zo, en de meeste vendor sold dingen zijn 5-15g). En dan komt daar nog eens bovenop dat jewelcrafters zo ongeveer de meeste nuttige recipes van alle professions hebben. Heel veel professions hebben een paar nuttige dingen en de rest is of puur om te levellen of verkoopt amper (leatherworking: heavy clefthide. enchanting: void spheres. tailoring: arcanoweave spul). Dus je hebt ook nog eens meer recipes die je als zelfrespecterende JC wil hebben. En dat tikt aan.

Klopt, ik ga ook zeker de meeste niet-zinnige designs niet halen, anders wordt het een veel te dure grap. Probleem is dat er altijd wel iemand is die een bepaalde gem wil in guild :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren ook wat moois meegmaakt. Moest WSG doen voor de daily, en Alliance druid haalde altijd netjes de flag op, en ging dan bij hun op het dak zitten. Ik had dan vrij snel door, dus langs het middengevecht, door de tunnel naar boven druid nuken. 1e keer loopt er een pally bij die mij samen met de druid afmaakt. 2e keer kom ik net de hoek om, om vol tegen een PvP geared lock aan te lopen die meteen Deathcoil+Silence doet, uiteraard getrinket, en na mooi heerlijk gevecht waren wij allebei dood, terwijl ik in full PvE gear aan het spelen was en hij PvP gear had. Leuk om te weten. Verder in EoTS en AV soms mooie counters gehad op rogues en andere spelers, waarbij ik soms onverwacht het gevecht nog won ook :D . En dan te bedenken dat ik bijna geen PvP gear heb, en geen PvP spec op mijn lock.

Wat ik wel minder vind zijn van die kleine kinderen, die als jij een mooie 1 op 1 hebt waarbij het echt ervan afhangt wat je waaneer doet(of juist laat) om de ander toch te verslaan, gewoon voor de easy kill(Honor) kommen, ongeacht of hij nu mij of de tegenstander killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Gister ff met me undead warlock aan de gang gegaan en deze in vrij korte tijd op lvl 12 gerkegen. Moet zeggen dat ik de meeste moeite had met de uitgang van Undercity vinden, dat was nog een stuk lastiger dan het lvlen haha.

Meteen een guild gejoined waar nu een man of 70 in zitten, iedereen is wel een stukje hoger dan mij, allemaal rond de 30-40 ongeveer. Moet dus een flinke inhaalslag maken.

Het viel me trouwens wel op dat er aan de Horde kant volgens mij veel meer warlocks zijn dan bij de Alliance.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:39:
Wat ik wel minder vind zijn van die kleine kinderen, die als jij een mooie 1 op 1 hebt waarbij het echt ervan afhangt wat je waaneer doet(of juist laat) om de ander toch te verslaan, gewoon voor de easy kill(Honor) kommen, ongeacht of hij nu mij of de tegenstander killt.
Het is natuurlijk ook best raar dat in een teamgebeuren een teamgenoot je helpt tijdens een gevecht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
[...]

idd

Epic gem cuts kosten bij mij atm 15g voor 'klanten' (voor guildies doe ik het uiteraard free of charge en voor bekende soms ook cq tegen gereduceerd tarief).

Als ze nml atm 300g over hebben voor een epic gem dan kan die 15g er ook nog wel bij.
Zelfde voor craften van epic MH/BT LW gear.
Als mensen 350/400g per HoD betalen op de ah (en in de meeste paters gaan er wel 2/4) dan kan die 75g voor het craften er ook wel bij :)

en voor argumenten dat ze het dan wel door iemand anders laten doen ben ik echt niet gevoelig, have fun en tot ziens.

[...]

Hmz, ben ik het niet mee eens, zit, mijns inziens, een fundamenteel verschil tussen een world drop recipe (World drop recipe's zijn over het algemeen absurd rare, meestal niet farmable) en een vendor bought recipe. Vendor bought recipes zijn of niet interessant, of wel. Zijn ze dat wel kosten ze geld + een voorwaarde, voor zover ik weet allemaal dmv. reputation met een faction. Dan moet je eerst al moeite doen om die faction naar het gewenste niveau te krijgen, om vervolgens voor een dergelijk bedrag die recipe's te kopen. Dat ze niet gratis weggegeven worden snap ik ook nog wel.

Nu zal het voor me gevoel echter niet moeilijk zijn om SSO rep te halen, dus al met al valt het nog wel mee, maar 50g voor een recipe voor een vendor bought recipe is volgens mij een nieuw record iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
"gewhine" over prijs van sso jewelcrafting recipes
Luxe probleem. hoeveel "nieuwe" recipes zijn er voor de andere proffessions? waar je nog wat aan hebt buiten het eenmalig maken van een soulbound item voor jezelf

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 12-03-2008 12:54 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Bokkie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Luxe probleem. hoeveel "nieuwe" recipes zijn er voor de andere proffessions? waar je nog wat aan hebt buiten het eenmalig maken van een soulbound item voor jezelf
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen verwachten dat je als jewelcrafter deze gems voor ze kan maken. Wat heb je aan een crafting profession waarbij je bewust niet de recipes trained die mensen graag willen hebben?

Daarbovenop komt nog eens dat voor het kopen van de populaire gems (20 ap, 18 stam, 22 healing, 12 spell dmg) nog wel wat te zeggen valt, maar waarom zou je de minder populaire gem cuts (10 int, 10 dodge, 10 parry, 10ap/2mp5, 10 def, 5crit/7 stam, etc.) nog trainen?

Laten we het zo stellen: als alle enchanting recipes bij de trainer 50g zouden kosten, zouden er nog veel enchanters zijn die alle enchants zouden leren, zelfs de minder populaire?

[ Voor 31% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2008 13:07 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah ik vind het wel mee vallen.
Als ik zie hoe snel een JC gold kan verdienen met het cutten van gems dan heb je die 50g er echt met een beetje moeite zo uit.
En al doe je er geen moeite voor dan nog maak je er op een gegeven moment winst op omdat je over time er altijd wel aan verdiend.

En als er nu iemand echt een idiote gem wil hebben die je normaal niet zou leren dan laat je hem gewoon een deel van de aanschaf extra betalen, daar zijn de meeste wel toe bereid aangezien ze zelf ook wel weten dat ze iets willen wat niet iedereen heeft en ze meestal al blij zijn dat ze iemand bereid hebben gevonden om dat te maken.

Dat noemen ze investeren in je klanten kring, zelf spam ik al niet meer maar cut op niet raidavonden meestal zo'n 20/30 gems/meta's voor mensen die me gewoon toch wel weten te vinden.

Uuiteraard helpt het daarbij dat ik op 2 scryer rep gems en een andere common gem na alle rare/meta's en bijna alle epic gems in game kan maken.
Ik weet dus echt wel hoeveel gold een JC kwijt is aan zijn designs aangezien ik alleen die chaotic skyfire meta zelf heb gefarmed en de rest dus gewoon heb gekocht.

Ik vond 2k gold dus echt niet veel voor zoveel designs aangezien je daar gewoon flink aan kan gaan verdienen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Bokkie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Mjah ook weer zo :P Had ergens al een keer me ontevredenheid over Blacksmithing al geuit, het enige wat ik er straks mee krijg zijn 2 DPS items, daar zit ik als Tank wel op te wachten ja :X Ben al een beetje de items ervoor aan het sparen iig, scheelt me straks een hoop centen aangezien alle prijzen bij 2.4 gaan skyrocketen. (Ik stack primals iig alvast ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

FF een huntervraagje. Is de keuze van je spec/build ook van invloed op het type/soort pet dat je neemt?
Ben een lvl46 BM-specced Hunter.
Ik heb al een tijdje een boar als pet (die rooie uit SM). Dit omdat toendertijd deze werd aanbevolen voor zijn atckspeed.
Dit is echter al een tijdje niet meer aan de orde na een patch.
Is het nu zo dat, omdat ik BM specced ben ik beter een bepaald type pet moet nemen (tank/dps/all round) of maakt dit niet zoveel uit?
Maw kan ik bijvoorbeeld ook een DPS-pet nemen?
Had wél begrepen dat voor tanken Boars erg geliefd zijn omdat ze die 4 secs stun hebben waarmee ze openen (ben de naam ff kwijt).

Helaas kan ik hier niet op Petopia komen dus heb het daar niet kunnen opzoeken.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:59:
[...]

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen verwachten dat je als jewelcrafter deze gems voor ze kan maken. Wat heb je aan een crafting profession waarbij je bewust niet de recipes trained die mensen graag willen hebben?

Daarbovenop komt nog eens dat voor het kopen van de populaire gems (20 ap, 18 stam, 22 healing, 12 spell dmg) nog wel wat te zeggen valt, maar waarom zou je de minder populaire gem cuts (10 int, 10 dodge, 10 parry, 10ap/2mp5, 10 def, 5crit/7 stam, etc.) nog trainen?

Laten we het zo stellen: als alle enchanting recipes bij de trainer 50g zouden kosten, zouden er nog veel enchanters zijn die alle enchants zouden leren, zelfs de minder populaire?
OMG mensen komen zelfs NAAR JE TOE omdat je iets kan craften wat ze nodig hebben!

Ik zou willen dat ik enchanting formules kon kopen voor 50g bij de vendor. als je dan toch enchanting erbij haald

Surefooted
35 agility op wapen
12 agi op boots
12 sta op boots
Sunfire
Soulfrost
Executioner
Mongoose

Happy farming. :O

En je zegt hetzelf, waarom zou je de minder populaire cuts halen?
Ik heb zelf voor meerder guildies de recipe/formules whatever van de ah voor ze geplukt omdat ik die cut/craft/enchant wilde hebben, heb zells samen met een jc guildie een paar uur lang lopen grinden voor Khorium, band of shadows recipe omdat ik graag die ring wilde hebben.

Echt, Jewelcrafters zijn een van de weinigen zo niet de enige die imho echt NIETS te klagen hebben over hun prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:59:
[...]

Nou da's dan simpel, dan train je die toch niet als ze niet interessant zijn? Ik verwacht echt niet van elke JC in onze guild dat ze ALLES kunnen maken, precies de reden dat ook mensen spammen "is there ANY jc online who can make X"?

Edit; en over die cutting costs, ik verdien helemaal niks met enchanting juist OMDAT ik maar maximaal 5g kan verdienen ofzo, en ik veel te lui ben om daarvoor te reloggen. En zelfs als iemand al bereid is dat te betalen, dan vragen ze of je ook nog ff naar Ogri kunt komen, sure voor die grijpstuiver |:(

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 12-03-2008 13:18 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik heb altijd een cat als pet gebruikt tijdens het lvl'en. En doe het altijd als ik een mob gemold heb en hem moet looten dan stuur ik me cat al door naar de volgende zodat die agro kan bouwen. Heb ik de mob geloot dan begin ik met knallen op de andere. Zo heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Je hebt immers op 30 als hunter ook intimidation dus zelfs een cat heeft ook een stun niet dat ik die veel gebruik alleen voor situaties als ik me pet te laat naar een mob heb gestuurd of voor die irri rogues die je ineens ambushen ^^.

Gebruik nu naast me cat ook een ravenger (cat arcane res (kara/tk)ravenger nature res(za/ssc)) en zodra me cri boven de 30% komt ga ik een wind serpent gebruiken.

[ Voor 43% gewijzigd door William/Ax3 op 12-03-2008 13:51 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

RaDKiLL schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:13:
FF een huntervraagje. Is de keuze van je spec/build ook van invloed op het type/soort pet dat je neemt?
Ik heb al een tijdje een boar als pet (die rooie uit SM). Dit omdat toendertijd deze werd aanbevolen voor zijn atckspeed.
Is het nu zo dat, omdat ik BM specced ben ik beter een bepaald type pet moet nemen (tank/dps/all round) of maakt dit niet zoveel uit?
Had wél begrepen dat voor tanken Boars erg geliefd zijn omdat ze die 4 secs stun hebben waarmee ze openen (ben de naam ff kwijt).

Om te levelen heb ik zelf een boar gebruikt, en die zijn daarvoor heel erg fijn omdat ze toch wat meer klappen kunnen eten dan een dps pet. Sinds ik level70 ben (41/20/0 BM spec) gebruik ik eigenlijk voor alles mijn instance Ravager (met avoidance, max arcane en shadow resistance) omdat mijn gear de rest van de stats (hp en armor) compenseert, en deze meer damage doet. Als ik in WotLK weer ga levelen, komt mn biggetje weer van stal.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaDKiLL schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:13:

Voor levellen zou ik het bij je boar houden, charge+gore+bm hunter = win

Charge + stun is heerlijke initiele agro ik trok zelden tot nooit aggro van me boar tijdens levellen, alleen als ik 2x luycky crit of als zijn charge of 1e growl mist/resist

Gore heeft een crit kans van 50% dit icm de ferocious inspiration die ja als bm hunter (straks) hebt is geweldig.

Als dps heb je meer aan dash dan aan charge daarom nemen mensen later eerder een Ravager omdat deze ook gore heeft, maar ook charge en bite kan leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Bokkie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:16:
[...]

Surefooted
35 agility op wapen
12 agi op boots
12 sta op boots
Sunfire
Soulfrost
Executioner
Mongoose

Happy farming. :O
Dit geldt natuurlijk net zo goed voor JC. Waarbij je als enchanter nog weet welke mobs danwel bosses je enchanting recipe droppen, geldt bij JC dat ALLE goede recipes BoE world drops zijn. Dus ipv dat je mag farmen mag je 500-1000g lappen voor een design.

Ook enchanters hebben goede recipes die je bij de trainer danwel rep vendor kan halen en die toch echt maar 5-10g kosten.

Ik zeg niet dat die nieuwe JC designs gratis moeten zijn oid, maar 50g voor een recipe vind ik zelf gewoon enigzins overdone. En weinig kans dat je daadwerkelijk je geld verdienen met de nieuwe recipes aangezien iedereen ze dus kan doen. Bij de BoE recipes was het in ieder geval nog zo dat er maar een paar mensen waren die een specifiek design hadden en enigzins bekend waren.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionisos schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:07:
[...]

De arena ratings beginnen zich nu redelijk te stabiliseren. We hebben gister een nieuw team geraised omdat we voor stats gingen, (25 - 0 tot nu toe) en de teams rond de 1500 koste ons net iets meer dan 30seconden om uit te schakelen. Dat betekend dat de meerderheid van de teams @ die rating dus gewoon zelfde soort gear als jij hebben.

En films zijn niet alleen om te laten zien hoe goed iemands gear is, je moet ook kijken naar de tactics wanneer ze bursten, wanneer defensive etc etc. Het feit dat ik met een Priest met 250res en een disc specc met een MM hunter bij 1800 ben gekomen was niet omdat ik nou zo goed in priest was, maar omdat ik wel meestal wist wat we moesten doen.

Ik probeer je niet te flamen, maar ik denk dat kennis ook wel key is in arena's.
(BGs heb ik het voor de rest niet over, maar hier dan toch een leuke Screenshot die wij laatst hebben gemaakt met wat vrienden. Jaja, horde wint... (Ik ben Exin :+)

Trwns, over die chastise. Foutje van mij, het is http://www.wowhead.com/?spell=44047 deze spell, en die is dwarf en draenei only. Human Perception is trwns ook wel heel leuk, maar niet als priest :)

[afbeelding]
Zou je mij kunnen vertellen hoe jij aan keybinding bijv. ´sb´ komt?

En wat voor macro gebuik je op 1?

Hoe ziet je aanval er meestal uit: pet, freeze, frostbolt, icelance fireblast (enemy is uit frozen), frostnova, en dan weer frostbolt, icelance, fireblast?

Wanneer gebruike je arcane missiles?

Ik ben druk bezig om mijn frostmage pvp skills te verbeteren en de juiste en fijnste keybindings te krijgen. Dus vandaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:39:
[...]

shift-b waarschijnlijk? kan je instellen in je standaard keybindings.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Shift-B?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:38:
[...]

Dit geldt natuurlijk net zo goed voor JC. Waarbij je als enchanter nog weet welke mobs danwel bosses je enchanting recipe droppen, geldt bij JC dat ALLE goede recipes BoE world drops zijn. Dus ipv dat je mag farmen mag je 500-1000g lappen voor een design.
Sorry hoor maar dat is echt een gigantisch voordeel. Je moest eens weten hoevaak ik karazhan door ben geweest zonder ook maar 1 keer mongoose te zien droppen. Ik ben wel 10keer exhalted geloof ik. In die tijd had ik MAKKELIJK 1000g kunnen grinden, laat staan 500g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
[...]

Ook enchanters hebben goede recipes die je bij de trainer danwel rep vendor kan halen en die toch echt maar 5-10g kosten.

Ik zeg niet dat die nieuwe JC designs gratis moeten zijn oid, maar 50g voor een recipe vind ik zelf gewoon enigzins overdone. En weinig kans dat je daadwerkelijk je geld verdienen met de nieuwe recipes aangezien iedereen ze dus kan doen. Bij de BoE recipes was het in ieder geval nog zo dat er maar een paar mensen waren die een specifiek design hadden en enigzins bekend waren.
je mag blij zjin dat je ze uberhaupt kan kopen. Ze hadden ze ook niet beschikbaar kunnen stellen en dan hadden de MH/BT guilds het alleen recht van de crafters.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cb = capslock b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:44:
[...]

Het is natuurlijk ook best raar dat in een teamgebeuren een teamgenoot je helpt tijdens een gevecht. :P
Echt wel!

Nee maar ik vind het jammer dat als ik iemand in de middle of nowhere zie, of iemand mij, en je net lekker op dreef bent, met elkaar, er dan 9 van de 10 keer 1 idioot tussen komt die het feestje verknalt :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

CTRL-B?
De epic cuts zijn er ook niet om geld mee te verdienen op die manier.
Neuh, ik hoef er ook absoluut geen geld mee te verdienen, maar ik vind het wat gortig om een fortuin te lappen om anderen van dienst te zijn.
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:43:
[...]

je mag blij zjin dat je ze uberhaupt kan kopen.
Mjah, sorry, als je met zo'n argument gaat komen "je mag blij zijn dat..." hoeft het van mijn ook niet meer. Dat is natuurlijk geen discussie als mensen zo gaan beginnen.

[ Voor 72% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2008 13:53 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

dubbelpost :x

[ Voor 96% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2008 13:48 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Ik zie op de ah vaker de JC cuts staan dan dat ik Boar's speed/Cat's Swiftness/Battlemaster/Spellsurge zie staan.

De epic cuts zijn er ook niet om geld mee te verdienen op die manier.
Zoals ze op dit moment het hele badge systeem omgooien zie ik het meer als een manier om de afhankelijkheid van random drops van de gems + patterns in mh/bt te elimineren.

3 badges per 25 man raid boss, BT clearen is dan 27 badges, bijna 2 gems per persoon. Zoals in het vorige topic al werd gezegd zullen mensen die nog niet in hyjal/bt zitten echt niet hun badges meteen gebruiken om alles maar om te gaan gemmen.

Veel mensen lopen te schreeuwen dat het voor casuals is, terwijl het mijn inziens juist is om de hc raiding guilds tegemoet te komen in hun behoeften voor bepaalde crafts/cuts zonder dat ze tot het einde der tijden voor hun inmiddels boring en oude content hoeven te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe ziet je aanval er meestal uit: pet, freeze, frostbolt, icelance fireblast (enemy is uit frozen), frostnova, en dan weer frostbolt, icelance, fireblast?

Ik ben druk bezig om mijn frostmage pvp skills te verbeteren en de juiste en fijnste keybindings te krijgen. Dus vandaar :)
cb=ctrl b or capslock b. Don´t know. Wacht rustig af wanneer hij mij vragen zal beantwoorden :)

*nog extra vraagje. Ik wil gebruik maken van de addon quartz. Zet ze in de addon map. WoW herkent ´m ook maar kan er niets mee. Ook als ik ingame typ /quartz. Kan iemand mij hiermee helpen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar weken terug stond er een site gelinked voor je gear te kunnen bekijken en duidelijk voor upgradez te zoeken en te zien wat dat veranderd aan je dps/hts enzo, ik kan deze helaas niet terug vinden. kan iemand die aub nog een keer willen posten voor deze newb =P
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:49:

*nog extra vraagje. Ik wil gebruik maken van de addon quartz. Zet ze in de addon map. WoW herkent ´m ook maar kan er niets mee. Ook als ik ingame typ /quartz. Kan iemand mij hiermee helpen?
heb je geken welke datum hij is uitgebracht? want het kan zijn dat hij voor vorige patch is. dit kan je soms simpel verhelpen door load out of date aan te zetten maar omdat je zegt dat wow hem herkent dat je dat al gedaan hebt. van bekende add ons zijn er meerdere die verschilende versies uitgeven somige wekren perfect en zelf beter dan orgineel andere compleet niet. op curse kan je dit verschil vaak niet zien.

over quarts: dat is tog die addon waar je alle portals sheeps tele's in een soort cirkel hebt? ik vind dat hoogst iritand geef mij maar gewoon een extra actoinbar. de enigste mage addon die ik gebruikte was sheepwatch maar die heb ik een paar maanden geleden vervangen door nature enemy's castingbars

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:56:
een paar weken terug stond er een site gelinked voor je gear te kunnen bekijken en duidelijk voor upgradez te zoeken en te zien wat dat veranderd aan je dps/hts enzo, ik kan deze helaas niet terug vinden. kan iemand die aub nog een keer willen posten voor deze newb =P
www.maxdps.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:49:
[...]

cb=ctrl b or capslock b. Don´t know. Wacht rustig af wanneer hij mij vragen zal beantwoorden :)

Misschien moet je "load out of date addons" inschakelen... en sb = shift + b

I don't have a clue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is niet degene waar ik het overhad en kan deze ook hier niet bekijken. gaat zeker op me "to do" list voor vanavond om even te kijken thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

[...]
www.maxdps.com ?

http://www.wow-loot.com/gearguide.php ?

EDIT: net laat te laat met eerste link lol

be.imba.hu ?

[ Voor 6% gewijzigd door BlaSfem0n op 12-03-2008 14:06 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Bokkie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:49:
[...]

Ik zie op de ah vaker de JC cuts staan dan dat ik Boar's speed/Cat's Swiftness/Battlemaster/Spellsurge zie staan.
Ik denk dat je met JC cuts ALLE blue designs bedoelt ipv maar 1tje? Moet je eens kijken hoe vaak "Design: Runed Living Ruby" op AH staat... Ik denk richting de eens paar maand voor 600g+ als je regelmatig kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heb je geken welke datum hij is uitgebracht? want het kan zijn dat hij voor vorige patch is. dit kan je soms simpel verhelpen door load out of date aan te zetten maar omdat je zegt dat wow hem herkent dat je dat al gedaan hebt. van bekende add ons zijn er meerdere die verschilende versies uitgeven somige wekren perfect en zelf beter dan orgineel andere compleet niet. op curse kan je dit verschil vaak niet zien.

over quarts: dat is tog die addon waar je alle portals sheeps tele's in een soort cirkel hebt? ik vind dat hoogst iritand geef mij maar gewoon een extra actoinbar. de enigste mage addon die ik gebruikte was sheepwatch maar die heb ik een paar maanden geleden vervangen door nature enemy's castingbars
Nee dan zie je wat je tegenstander cast, zeer handig voor pvp :) Maar het werkt dus niet... Iemand die deze addon gebruikt en mij ermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:04:
[...]

www.maxdps.com ?

http://www.wow-loot.com/gearguide.php ?

EDIT: net laat te laat met eerste link lol

be.imba.hu ?
hehe ok genoeg om te kijken vanavond maar nog steeds niet over welke ik het het had, was pas geleden vermeld op dit forum maar kan het niet terug vinden ik denk tussen deel 148 en 151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:08:
[...]

Nee dan zie je wat je tegenstander cast, zeer handig voor pvp :) Maar het werkt dus niet... Iemand die deze addon gebruikt en mij ermee kan helpen?
Met quartz? Ik heb de nieuwste van Curse.com en hij werkt gewoon, erg fijne addon. NECB is uiterst handig in PvP, kun je op de tegenstanders cooldown anticiperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ZeRoDeaD schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:07:
[...]

Ik denk dat je met JC cuts ALLE blue designs bedoelt ipv maar 1tje? Moet je eens kijken hoe vaak "Design: Runed Living Ruby" op AH staat... Ik denk richting de eens paar maand voor 600g+ als je regelmatig kijkt.
Uh nee, we hebben het hier over de top blue designs van zowel jc als enchanting,
dan nog zijn dat er voor JC meer terwijl enchanting er maar 2 heeft, Boar's Speed en Cat's Swiftness als we het dan toch over Blue designs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:10:
[...]

Met quartz? Ik heb de nieuwste van Curse.com en hij werkt gewoon, erg fijne addon. NECB is uiterst handig in PvP, kun je op de tegenstanders cooldown anticiperen
niet alleen in pvp maar ook in pve hij laat ook de cooldowns van bosses zien en bijvoorbeeld hoelang cc nog werkt zoals sheep en banish of als pala zijnde je seal en judgement spells. gebruik hem nu 2/3 maanden en vind het echt een "must have"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:15:
Iemand hier die op de europese PTR speelt en de meest recente update heeft? Zou je voor mij de contents uit je WoWTest/realmlist.wtf hier willen neerzetten? Het zijn maar 2 regels als het goed is.

Bij voorbaat dank :)
Zou het toch graag nog een keer onder de aandacht willen brengen aangezien er nu waarschijnlijk meer mensen wakker zijn. Heb al gegoogled maar helaas geen eenduidig/recent antwoord gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
www.warcrafter.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
www.warcrafter.net misschien?
Vind em persoonlijk irritant voor palatank krijg ik niet echt de goede upgrades te zien

edit:

Mosterd na... etc.... toch vaker F5 spammen :(

[ Voor 20% gewijzigd door UdiBenLudi op 12-03-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

UdiBenLudi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:29:
www.warcrafter.net misschien?
Vind em persoonlijk irritant voor palatank krijg ik niet echt de goede upgrades te zien
Persoonlijk vind ik geen van de "find upgrade" websites echt goed werken. Niet voor mij als Resto Druid iedergeval. Maar het geeft wel een aardig idee van waar upgrades te halen zijn, en voor veel mensen die niet de zin of tijd hebben om zelf Wowhead (bijv) door te spitten, is het wel fijn.

Wel een voordeel van die websites is, dat je het huidige item naast het nieuwe kunt houden en zo makkelijk vergelijken. Dat kan (nog) niet zo eenvoudig met Wowhead, maar verder vind ik Wowhead wel beter, aangezien ik daar naukeuriger op kan zoeken, en ik alle opties te zien krijg. Bij die websites missen vaak toch nog wel wat items..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

OkkE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:43:
[...]

Persoonlijk vind ik geen van de "find upgrade" websites echt goed werken. Niet voor mij als Resto Druid iedergeval. Maar het geeft wel een aardig idee van waar upgrades te halen zijn, en voor veel mensen die niet de zin of tijd hebben om zelf Wowhead (bijv) door te spitten, is het wel fijn.

Wel een voordeel van die websites is, dat je het huidige item naast het nieuwe kunt houden en zo makkelijk vergelijken. Dat kan (nog) niet zo eenvoudig met Wowhead, maar verder vind ik Wowhead wel beter, aangezien ik daar naukeuriger op kan zoeken, en ik alle opties te zien krijg. Bij die websites missen vaak toch nog wel wat items..
Ik heb nu WoWequip addon, beste geartooltje ooit, kun je heerlijk met gear/gems enzo spelen om het beste eruit te halen, en zie je de stats-verandering meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wut...

Zie ik net een post van een illidan killende guild (zouden ze toch enige skill moeten hebben) die beweerd dat de dps van een arcane/frost het hoogst is van alle mage builds ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

ImdaMned schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:47:
Wut...

Zie ik net een post van een illidan killende guild (zouden ze toch enige skill moeten hebben) die beweerd dat de dps van een arcane/frost het hoogst is van alle mage builds ><
Erm lees de onderbouwing ;) , want ik had precies hetzelfde als toen iemand mij verteelde dat Fel Guard raiding betere DPS heeft dan Affli of Destro. Bleek diegene die het gedaan heeft ook nog gelijk te hebben ook nog _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wut...

Ik denk dat hij ook gelijk heeft mits je goede rotatie kan doen en dit vol kan houden qua mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ik zie iemand die in een guild zit waar ze spelen met 3 hunters en waar rogue's zelfs MET een arms warrior nog niet top dps komen.... come again? :X (HAP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:43:
[...]

ze geven suggestief aan wat upgrades zoude kunnen zijn, met een beetje verstand erbij kan je zo zien waar en welke volgende upgrades er zijn voor welk slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wut...

Philippe door de bocht weer?

Ow, btw, beweert... (k)

[ Voor 85% gewijzigd door Smultie op 12-03-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wut...

klopt zeker als je van iemand winterchill kan leechen. arc/frost is beste dps als je hooge crit chance hebt zins dat het enigste is waar je seriuese dmg mee doet. maar hellaas kan je met die spec ook alleen maar raiden want in pvp/farm is het echt waardeloos. (ik had met mijn gear en 25% crit chance 900 dps arc/frost en met deep fire (10/48/3) 760 dps op gruul. ik heb vrijwel alle mogelijke specs uit geprobeerd en ben nu deep fire want dat is in mijn mening het beste allround met mijn gear atm.

wat wel leuk is met arc/frost pvp is dat als je achter iemand aan rent en ice lance spamt dat die 1k+ critten zonder dat ze frozen zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:55:
[...]

Philippe door de bocht weer?

Ow, btw, beweert... (k)
yeah, zag ik later, geen zin om te verbeteren : P
sn0x0r schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:54:
Ik zie iemand die in een guild zit waar ze spelen met 3 hunters en waar rogue's zelfs MET een arms warrior nog niet top dps komen.... come again? :X (HAP)
We denken hetzelfde over onze rogues ;x

Ohja, had je die warglaive al ingeleverd?
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat hij ook gelijk heeft mits je goede rotatie kan doen en dit vol kan houden qua mana.
Arcane/frost spec.... welke rotatie : P

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 12-03-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Frostbolt - Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
I ain't got no warglaive in my bank. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:01:
[...]

yeah, zag ik later, geen zin om te verbeteren : P

[...]

We denken hetzelfde over onze rogues ;x

Ohja, had je die warglaive al ingeleverd?

[...]

Arcane/frost spec.... welke rotatie : P
Meestal hebben die weliets van AB AB AB AM, tenzij hij de specc heeft om als main ding frost bolts te schieten. Maar dan heeft hij eigenlijk wel een deep frost mage nodig. En ja idd 150% crit dmg is natuurlijk wel imbah. Maar het nadeel is dat je dan het van je gear moet krijgen omdat je niet zo hoog in de tiers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
SMulTiE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:05:
Frostbolt - Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt -Frostbolt
Uhm, ik ben zelf een warlock hoor. Maar volgens mij is het principe van die arcane/frost build dat je arcane blasts spammed en alleen frost in duikt voor bepaalde talents (icy veins bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Anunnaki maakte gehakt van alle mages! Beste mage die Denial ooit heeft gehad... (Alhoewel Ginawiz duidelijk op de 2de plaats stond ofc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Imdna

Euh onze top dps mage (90% van de tijd op 1e plek van de casters) is 50/0/11, dus ik geloof 't wel :P

Tenzij de optimale spec verandert wanneer je full T6 hebt, gebruikt nu nog T5 en paar random BT/MH items mss.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:07:
[...]

Uhm, ik ben zelf een warlock hoor. Maar volgens mij is het principe van die arcane/frost build dat je arcane blasts spammed en alleen frost in duikt voor bepaalde talents (icy veins bv)
arc blast is 2 mins > no mana

arc/frost is voor de 150% crit bonus en mischien een beetje voor AP. aangezien je frostbolt minder casting tijd kost heb je meer kansen om je crits te procen dan met fire. als je arc gaat voor arc dmg is het voor arcane missle en niet voor arc blast lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
sn0x0r schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:31:
Hmz, ik gooi het er maar gewoon uit, maar iedereen die roept dat Crit en Shield Block niets met elkaar te maken hebben.... FAIL! Zelfs iemand die geen Defense cap heeft maar wel samen met Shield block up boven de 102.4% avoidance komt kan op dat moment niet gecrit worden. Waarom?

Zie deze line: Miss -> Dodge -> Parry -> Block -> Crushing Blow -> Critical Strikes -> Hit

Block komt voor Crushing en voor Crits, dat betekent dat, als je met Shield Block up, boven de 102.4% zit, je effectief een Crushing Blow, een Crit en een Hit van de Combat Table af gepushed hebt, gevolg? Attack missed, je dodge'ed hem, parried hem of (most likely) blocked hem.

Ja ja ja, ik weet het, Shield Block was up bij de persoon in kwestie, maar geloof me als ik zeg dat het weinig nut heeft mij wat proberen te leren over Theory Crafting ;)
ben geen warrior, maar lees wel eens :)

volgens mij (99,99%) zeker staat crit vooraan in de rij, je kan crits niet van de combat table af pushen, tis namelijk het eerste wat ie checked (crit of geen crit) crit betekent dan dat je niet meer kan blocken/parry of wat voor avoidance dan ook, crit reductie (talents, defense enzo) is het enige dat werkt

P.S.
voor melee werkt de hit/crit/miss beslisboom anders dan voor magic

P.P.S.
ik hoop dat je geen MT bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:11:
[...]

arc blast is 2 mins > no mana

arc/frost is voor de 150% crit bonus en mischien een beetje voor AP. aangezien je frostbolt minder casting tijd kost heb je meer kansen om je crits te procen dan met fire. als je arc gaat voor arc dmg is het voor arcane missle en niet voor arc blast lijkt mij
Een arcane build (die regelmatig gebruikt word met 2x t5) is voor 3x AB 1x (insert random spell here) en dan weer AB geloof ik precies weet ik het ook niet. Je gaat dus snel OOM. Maar wel een van de beste speccs, ook al omdat je eigenlijk nooit voor encounters hoeft te respeccen.
Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:20:
[...]

volgens mij (99,99%) zeker staat crit vooraan in de rij, je kan crits niet van de combat table af pushen, tis namelijk het eerste wat ie checked (crit of geen crit) crit betekent dan dat je niet meer kan blocken/parry of wat voor avoidance dan ook, crit reductie (talents, defense enzo) is het enige dat werkt

P.S.

P.P.S.
als ze het logisch gemaakt zouden hebben staat hit vooraan. Immers als je mist dan scheelt dat heel wat database zoekwerk/rekenwerk. dan crushing(voor casters niet ga ik vanuit) dan crit. als je in de crit zit de berekening om dmg uit te rekenen ofzo.

[ Voor 37% gewijzigd door Kevinp op 12-03-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
[...]

P.S.

P.P.S.
Spijt me dan toch vreselijk maar wat je leest is dikke onzin.

Lees dit is door: http://elitistjerks.com/f31/t18771-protection_warrior/

Kom dan is terug, hoop dat je er wat van opgestoken hebt en probeer mij dan nog maar is anders te overtuigen want met die 'ik lees wel eens wat & ik weet 99,99% zeker dat het niet zo is" is hetzelfde waard als "Ik vind dat crits altijd kunnen voor 0,01%". Ja ik neem best aanstoot aan mensen die mij vertellen dat ze hopen dat ik geen MT ben. Doei! :w

P.s. O'rly? Ik moet nog iemand zien die melee en magic met elkaar gaat vergelijken

P.p.s. Ik hoop dat je guild beter weet dan jij

P.p.p.s Het is maar goed dat je geen warrior bent :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:22:
[...]

Een arcane build (die regelmatig gebruikt word met 2x t5) is voor 3x AB 1x (insert random spell here) en dan weer AB geloof ik precies weet ik het ook niet. Je gaat dus snel OOM. Maar wel een van de beste speccs, ook al omdat je eigenlijk nooit voor encounters hoeft te respeccen.
hmmm ok niet verwacht. maar ze reseten debuff dus na 3 keer. dat scheelt al wel veel mana want debuff (3) is 460 mana elke 1.5sec dus daarom d8 ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Combat table voor mobs vs players

Miss
Dodge
Parry
Block
Crit
Crush
Hit

Alleen in pvp kan een geblockte attack ook een crit zijn, in pve nooit.

Dit is ook waarom je (al dan niet passive) crushing immune kan worden, doordat je block rating zo hoog wordt dat je alles na block van de combat table afduwt, en dit verklaart ook waarom debuffs als insect swarm/scorpid sting kunnen helpen met passive crushing immune worden (-7% hit komt als eerste in de combat table terecht en de rest schuift dus 7% op)

@Sandor: Melee heeft GEEN 2 verschillende rolls of het een crit/hit is en daarna of deze wel of niet geavoid wordt. Het is allemaal 1 enkele roll.

[ Voor 70% gewijzigd door Hmzaniac op 12-03-2008 15:34 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmzaniac schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:29:
Combat table voor mobs vs players

Miss
Dodge
Parry
Block
Crit
Crush
Hit

Alleen in pvp kan een geblockte attack ook een crit zijn, in pve nooit.

Dit is ook waarom je (al dan niet passive) crushing immune kan worden, doordat je block rating zo hoog wordt dat je alles na block van de combat table afduwt.
En wederom bedankt. :)

(Wat een discussie over Shield Block al dan niet teweeg kan brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Kevinp schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:22:
als ze het logisch gemaakt zouden hebben staat hit vooraan. Immers als je mist dan scheelt dat heel wat database zoekwerk/rekenwerk. dan crushing(voor casters niet ga ik vanuit) dan crit. als je in de crit zit de berekening om dmg uit te rekenen ofzo.
tja, kan niet beweren dat het allemaal logisch is ofzo :)

Wel weet ik redelijk wat van de game mechanics (als het hit systeem onlangs is aangepast dan sla ik zelf de plank mis btw). Het is jammer dat een aantal dingen posten die gewoon niet kloppen. Het posten van iets dat niet klopt is nog daar en toe, maar de stelligheid, zucht, diepe zucht.

over die 0,01% crit kans bijvoorbeeld: Bliz heeft hier geen uitsluitsel over gegeven, sommigen hebben geprobeerd om met simulaties via een soort reverse engineering achter dit soor combat rules te komen, echter de (veronderstelde) kans op een crit is zo klein dat het zeer lastig is om het te bewijzen danwel te ontkrachten

imho: zeggen dat die 0,01% crit niet bestaat is dom, zeggen dat ie wel bestaat ik net zo dom, aangeven waar er wat zinnings over wordt gezegd is goud (sorry, wou een link link maken naar mastercard en onbetaalbaar, maar moet ervandoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:54:
[...]

ze geven suggestief aan wat upgrades zoude kunnen zijn, met een beetje verstand erbij kan je zo zien waar en welke volgende upgrades er zijn voor welk slot
Ik weet dat het een indicatie is, en het is ook zeker een leuk extra-tje (plus erg netjes gemaakt), maar tevaak mis ik items in zulke lijsten. Vandaar dat ik zeg, dat voor mij Wowhead met de juiste filters nog altijd beter is als zulke websites.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
@Sandor: Melee heeft GEEN 2 verschillende rolls of het een crit/hit is en daarna of deze wel of niet geavoid wordt. Het is allemaal 1 enkele roll.
zeg ook niet dat het 2 rolls zijn, wel dat crit de hoogste prio krijgt en je die niet weg kan drukken door op de andere uitkomsten van de roll een hoge waarde te behalen, je kan alleen crit kans verkleinen, tevens geef ik aan dat melee en magic anders werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Seraphin

Meep?

[...]

Het als "eerste checken van crits" gaat volgens mij alleen op voor special attacks. Bij normal attacks kun je wel degelijk crushes, crits & hits van de table afgooien.

Er staat een hele goede uitleg op wowwiki als je zoekt op "attack table" (eerste link).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Seraphin schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:37:
[...]

Het als "eerste checken van crits" gaat volgens mij alleen op voor special attacks. Bij normal attacks kun je wel degelijk crushes, crits & hits van de table afgooien.

Er staat een hele goede uitleg op wowwiki als je zoekt op "attack table" (eerste link).
crushes en hits, zekers

wowwiki ken ik, komt mijn info ook vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Als jij aardig wat van Game Mechanics weet (en dan in dit geval m.b.t. tot het Hit systeem) en je verkondigt dit dan vraag ik me ECHT af waar je kennis vandaan komt. Voordat we verder gaan flamewar battle'en denk ik toch echt dat je dat eerst is moet uitleggen. Waar komt je kennis vandaan, wat heb je zelf uitgezocht, wat zijn je bronnen, enz. enz? Die 0,01% ga ik het niet over hebben, maar je ontkracht evengoed helemaal niets omtrent de combat table, je zegt alleen maar dat het zo wel of niet is maar komt niet met een bron die jouw theorie bevestigt noch de mijne ontkracht.

(Overigens is nu zeggen dat het 'mijn' theorie is niet terecht, ik pluk hem ook maar van de site met 's werelds meeste theory crafters en een forum waar simpelweg de meeste informatie staat omtrent theory crafting. Een forum thread waarin praktisch gezien de 3 grootste know-it-all warriors aan meegewerkt hebben, toevalligerwijs ook nog alle 3 MT's van guilds waarvan, gok ik, niemand op dit forum zich kan meten tenzij ze in Nihilum zitten)

[edit]
Wowwiki als bron van info, mooi, kom maar is met een linkje over je theorie, wil wel is weten wie dat geplaatst heeft. ^^ Evenals wat er dan staat waarom bovenstaande fout zou zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door sn0x0r op 12-03-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:38:
[...]

crushes en hits, zekers

wowwiki ken ik, komt mijn info ook vandaan
copy paste van wowwiki:

The tables are laid out in descending order of the precedence of one attack result over another. That is to say, the entries at the top of the table take precedence over the entries below them. This precedence order is from Blizzard, and as such is accurate. What this table means is this:

Miss
Dodge
Parry
Glancing Blow (only players and pets versus mobs)
Block
Critical
Crushing Blow (only mobs versus players and pets)
Ordinary hit

Owja:
Het is jammer dat een aantal dingen posten die gewoon niet kloppen. Het posten van iets dat niet klopt is nog daar en toe, maar de stelligheid, zucht, diepe zucht.
_O- Het zou je sieren als je toegeeft dat je zelf fout zit ^^

[ Voor 45% gewijzigd door HolyCorn op 12-03-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HolyCorn schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:45:
[...]

copy paste van wowwiki:

The tables are laid out in descending order of the precedence of one attack result over another. That is to say, the entries at the top of the table take precedence over the entries below them. This precedence order is from Blizzard, and as such is accurate. What this table means is this:

Miss
Dodge
Parry
Block
Critical
Ordinary hit

Nu jij weer.
lijkt me idd een logische volgorde ook vanuit programmeer oogpunt te zien. Anders moet je namelijk alles door en kom je uit bij een Miss, lekker nuttig al die andere bereningen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In PvP heb je niet een vaste rotation, dat ligt aan de situatie af. Als er een vijand op low hp krijgt zul je moeten FN + spell doen om hem dood te bursten. En het gevalt arcane missles. Die gebruik je als je ziet dat je target out line GAAT lopen, want die missles gaan gewoon door pillars heen etc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Tsja ik zou het wellicht ook niet geloven als ik het zelf niet had gezien. Ik stond STIL tegen de muur prince te tanken (en werkelijk waar WASD geen moment ingedrukt, /sit al unbind op m'n warrior ofc), ik ben zelfs geen mm met mijn muis gedraaid en TOCH kreeg ik op een gegeven moment een crit, terwijl m'n stats 200% zeker in orde waren (had toen minimaal 500 defense). Was zelfs niet eens in phase 2 maar in 1 :)
Het kan nog steeds een bugje zijn of wat dan ook, special attack, anyways ik ga er vanuit dat het HEEL af en toe KAN voorkomen, echter, komt zo weinig voor dat het geen problemen mag vormen :)

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 12-03-2008 16:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Mjah goed, de 'Lightning doesn't hit the same place twice' crit die af en toe voorkomt bij mensen... je doet er weinig aan. Theory wise heb je er alles al aan gedaan om die crit te elimineren, en meer dan dat kun je niet doen. Het mag idd niet een probleem vormen, maar ik kan me voorstellen dat een tank met 8k HP door burst dmg. geen crit wilt op dat moment, want dan is het WEL een probleem :P (Als we even praten over bosses als Illidan dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:38
HolyCorn schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:45:
[...]
Miss
Dodge
Parry
Block
Critical
Ordinary hit
Dat dit rijtje waar is twijfel ik geen moment aan. Ik heb het op veel verschillende locaties voorbij zien komen, en ik heb nog nooit iets meegemaakt in game dat dit tegenspreekt. Ik heb regelmatig de stats van de verschillende dmg meters teruggekeken en ben to de volgende conclusies gekomen:
- Sinds ik 490 Defense heb, ben ik nooit meer gecrit tenzij de mob achter me stond.
- Met Shield Block up, kan er nog wel gemissed, geparried of gedodged worden, maar normal hits, crushings en crits heb ik nooit gezien.
- Zonder Shield Block eet ik nog wel eens een Crushing (van lvl 73's/??) of een normal hit.

Dat de hit onderaan staat is ook niet meer dan logisch, het is namelijk alleen een normal hit als het niet een van de andere is. (Wat wil zeggen het is een filler tot 100%, bovendien is er geen kans op een normal hit, zoals er is op de andere. (+hit reduces the chance to miss))
ik kan het dan ook niet anders dan eens zijn met Snoxor.

[ Voor 6% gewijzigd door Nivado op 12-03-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
Defense zorgt ook niet dat crit van de attacktable wordt gedrukt, maar dat er geen crit waarde is.

http://www.wowwiki.com/Defense

Crushings and Hits worden wel van de table gegooid door de gecombineerde waarde van:
Miss+Dodge+Parry+Block

[ Voor 26% gewijzigd door cannibal op 12-03-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:56
Hmm, volgens mij is dat alleen waar voor white hits.
Bij yellow hits wordt eerst gechecked of hij hit en daarna wordt de crit berekend.

Iig zo voor player vs mob, weet niet of dit ook geld voor mob vs player.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.