![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je hebt volkomen gelijk vind ik. Je char is een stukje van jezelf, je hebt er zoveel tijd en moeite in gestoken en dan gaat er iemand anders op spelen die dat gevoel er helemaal niet bij heeft. Ik heb overigens niets tegen mensen die hun account verkopen, zou het alleen zelf nooit zomaar doen. Zelfde als Gold Selling imo, mensen doen het met een reden en dat Blizzard nu nog steeds niet doorheeft waarom dit gebeurt is eerder hun probleem dan die van ons.Anoniem: 114186 schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:11:
[...]
Heh daar heb ik ook nog steeds wel een beetje last van, en ik ben al bijna een jaar gestopt. Komt ook wel omdat mijn broertje het nog steeds speelt en hem dan 's avonds bezig zie... dan jeukt het wel. Maar dan bedenk ik me dat als ik weer wil spelen het me iets van 40 euro kost (TBC + maandje speeltijd) en dan doe ik het toch maar niet.
Heb dus nog wel nog steeds mijn account, en al heb ik er wel over nagedacht, ik ga hem niet verkopen denk ik. Die chars zijn toch een beetje van mezelf (ik zat op een US RP server) en dat anderen dan met mijn chars spelen enzo.. meh..
Anyway, ik dacht ik gooi het er even tussen.
Anoniem: 158967
addedAnoniem: 61797 schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:25:
Misschien een link voor in de op voor de rogues onder ons:
www.worldofming.com
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-04-2007 14:03 ]
[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 08-04-2007 13:56 ]
Signature
en hoe heet dat item, weet je dat toevallig?n0isH schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:16:
Die kan je bij je faction halen, ligt eraan of je aldor of scryer bent, en dan in de bank van jouw faction staat iemand die die dingen verkoopt. (middelste niveau in shattrah)
Heeft geen signature.
Anoniem: 63072
affliction FTW..ZipperJR schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:27:
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik voor het eerst een warlock geprobeerd!
Ik heb vele classes geprobeerd en gespeeld maar warlock had ik nog nooit gerolled, maar moet zeggen dat het me tot nu toe heel erg bevalt!
Alleen ik heb omdat ik nog nooit een Warlock gerolled heb geen verstand van de talent trees![]()
Op dit moment heb ik alles maar een beetje in destruction gestopt (dit leek mijzelf wel een aardige tree voor dmg, maar moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje vind tegenvallen). Ik hoorde van mensen dat je beter in Affliction kan gaan voor dmg?? Is dit waar??? Want ik zit nu te overwegen te respecen maar weet niet of ik er wel verstandig aan doe!
Als dit wel een verstandige keuze is , wat is dan een goede build voor giga DoTs en dmg voor een warlock??? Mischien heeft iemand een mooie build???
Ik heb op dit moment een lvl 41 Orc Warlock!
Ik hoor het wel
[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 08-04-2007 22:17 ]
Ik weet het antwoorddommerick schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:12:
Zo vandaag was het eindelijk zover. Ik had de 51 gehaald op mijn eerste character. Dat betekende dat we alterac valley in mochten. Zo gezegd zo gedaan. Maar wat een rare bg is dat zegik heb er nu even rondgelopen en ondertussen 4 potjes mogen spelen. Hell jezus wat een drukte als je dat met 40 vs 40 speelt
Mijn pc had er voor de rest niet teveel problemen mee. Nu heb ik eventjes mijn addons aangepast want 8 van die raidgroepen namen teveel ruimte in. (Nu heb ik grid, puike addon)
Nu kom ik wel opeens met knoppen tekort, want 9 ranks heal heb ik maar op een balk gezet. Enkel rank 9 heals spammen (ben normaal feral dus heb geen +healing) was ik zo door mijn mana heen. Ik heb maar 4k mana met healing gear.
Wat me laatst ook opviel op mijn druid was dat mangle meer dmg doet dan shred. Lekker logishis dat later weer anders of hoe zit dat op hogere lvls?
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ben blij om te zien dat je healt in AVdommerick schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:12:
Zo vandaag was het eindelijk zover. Ik had de 51 gehaald op mijn eerste character. Dat betekende dat we alterac valley in mochten. Zo gezegd zo gedaan. Maar wat een rare bg is dat zegik heb er nu even rondgelopen en ondertussen 4 potjes mogen spelen. Hell jezus wat een drukte als je dat met 40 vs 40 speelt
Mijn pc had er voor de rest niet teveel problemen mee. Nu heb ik eventjes mijn addons aangepast want 8 van die raidgroepen namen teveel ruimte in. (Nu heb ik grid, puike addon)
Nu kom ik wel opeens met knoppen tekort, want 9 ranks heal heb ik maar op een balk gezet. Enkel rank 9 heals spammen (ben normaal feral dus heb geen +healing) was ik zo door mijn mana heen. Ik heb maar 4k mana met healing gear.
Wat me laatst ook opviel op mijn druid was dat mangle meer dmg doet dan shred. Lekker logishis dat later weer anders of hoe zit dat op hogere lvls?
healing gear stroomt met bakken binnen in outlands..UltraR-pc schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:50:
[...]
Ben blij om te zien dat je healt in AV
Dat is namelijk erg zeldzaam. Ik moest altijd met m'n priest ongeveer in m'n eentje de main tank up houden tegen Drek'thar. En je moet gewoon terwijl je verder lvl'ed (het is echt een heel groot verschil of je lvl 60 of 51 bent in AV) ook betere healing gear verzamelen, dat komt dan vanzelf wel goed.
er zijn 4 verschillende items, (melee, tanking, healing, casting) en dan voor honored en voor exalted. (dus eigenlijk 8 maar steeds 2 voor hetzelfde doeleinde)Anoniem: 158967 schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:10:
[...]
en hoe heet dat item, weet je dat toevallig?
Een lollie
typfout hoop ik? +200 healing op 61 is namelijk nogal belachelijk laag.BootVluchteling schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:18:
[...]
healing gear stroomt met bakken binnen in outlands..
zit nu op denk ik ongeveer +200 healing op lvl 61 op mn pally.. te gek voor woorden bijna hoe makkelijk..
zit nu ook met flinke hoeveelheid mp5 enzo.. heerlijk
voor een lolladin? ik begon pas op lvl 58 richting outlands. tis niet mn main, dus ik heb geen instances geraid..Alexji schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:50:
[...]
typfout hoop ik? +200 healing op 61 is namelijk nogal belachelijk laag.
kzat met m'n main op 60 ook maar op iets van 2-300 en daar ging ik mc mee in. dus echt laag is het niet hoor zeker niet als je geen instances hebt gedaanAlexji schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:50:
[...]
typfout hoop ik? +200 healing op 61 is namelijk nogal belachelijk laag.
blup
heb 1x ramparts doorlopen.. thats iteendje schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:27:
[...]
kzat met m'n main op 60 ook maar op iets van 2-300 en daar ging ik mc mee in. dus echt laag is het niet hoor zeker niet als je geen instances hebt gedaan
Hmmm, vraag me toch af wat voor groepen een pally meenenem naar een instance met 200+ healing, ook al is het ramparts, damage doen ze niet echt en mainhealer lijkt me ook bijzonderlastig met maar 200+ healing. Ik was op lvl 60 eigenlijk alleen pallies gewent met volgens mij 600-800 + healing, kan er iets naast zitten aangezien dat al een tijd terug isBootVluchteling schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:37:
[...]
heb 1x ramparts doorlopen.. thats it
Anoniem: 200262
Je kan wow niet illegaal hebben, je zal wel TBC geinstalleerd hebben maar de key die je krijgt bij je TBC CD's zijn gebonden aan je account en je kan die maar 1x gebruiken. Gewoon kopen dus als je TBC wilt spelenAnoniem: 200262 schreef op maandag 09 april 2007 @ 06:12:
Een vriend van mij heeft BC gewoon legaal
Dus als ik even de cd van de uitbreiding BC van hem leen en dan op mijn pc ga instaleren kan dat dan wel ?
Je kan de BC wel installen, maar je kan er alsnog geen gebruik van maken. Dit komt omdat je account dan nog niet is geupgrade naar een BC-account. Daarvoor zul je dus BC moeten kopen om aan een key te komen waarmee je jouw account kan upgraden.Anoniem: 200262 schreef op maandag 09 april 2007 @ 06:12:
Een vriend van mij heeft BC gewoon legaal
Dus als ik even de cd van de uitbreiding BC van hem leen en dan op mijn pc ga instaleren kan dat dan wel ?
Anoniem: 215403
err, Blizzard zal nooit, maar dan ook nooit vragen om je wachtwoord te veranderen. Heb je een fishing mail gekregen die je doorverwees naar zo'n look-a-like site?Anoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:03:
Gisteren geprobeerd in te loggen na een afwezigheid van 3 uurtjes..
Moest mijn wachtwoord laten veranderen door Blizzard. ...
hey gast,Anoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:29:
Nee nee.. Ik kon niet meer inloggen.. Toen begon ik dus wat te vermoeden en heb gelijk op de account management page mijn wachtwoord veranderd.
Toen kon ik wel inloggen en vertelden mijn guildies dat ik al zeker een uur ingelogd was
Dat iemand mijn chars leeghaald.. daar kan ik mee leven.. Het is niet leuk, maar goed.. farmen kan ik toch wel.. maar dat die lijers mijn chars deleten, dat is gewoon SCHANDALIG!!! Ik ben ook zeer zeker van plan om Blizzard deze perso(o)n(en) op te laten sporen.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 09-04-2007 11:06 ]
Anoniem: 33272
denk je echt ? dacht het niet dusph4nt0m schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:05:
[...]
o ja en als er gold getransfered is van de ene account naar de andere word diegene toch wel gepakt(langleve de log bestanden)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 09-04-2007 11:32 ]
Anoniem: 33272
Normaal gesproken word het wel hersteld enzo. Maar bv. als jij op een of andere slecht WoW forum registreerd met hetzelfde password als je wow account, en op de een of andere manier komen ze achter je accountname (bv zelfde als je forum username) kunnen ze ook je accounthacken. Kun je nog een super-deluxe virusscanner hebben, daar helpen user errors niet tegenAnoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:41:
Mijn schuld??
Ik heb een virusscanner, een spyware scanner en doe op deze pc NIETS anders als wow spelen en op de orignele website komen!
Combineer dat nog eens met het gebruik van de launcher, dan zou je toch mogen verwachten dat dit NOOIT zou mogen gebeuren!
Anyways.. Ik hoop maar dat mijn characters in alle glorie hersteld worden, met behoud van mijn waardevolle gems enzo.
Nee, die van de mensen die je account details hebben en hun pc niet hebben beveiligd.Anoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:41:
Mijn schuld??
Ik heb een virusscanner, een spyware scanner en doe op deze pc NIETS anders als wow spelen en op de orignele website komen!
Combineer dat nog eens met het gebruik van de launcher, dan zou je toch mogen verwachten dat dit NOOIT zou mogen gebeuren!
Anyways.. Ik hoop maar dat mijn characters in alle glorie hersteld worden, met behoud van mijn waardevolle gems enzo.
Anoniem: 41820
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 09-04-2007 12:19 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 09-04-2007 12:25 ]
Anoniem: 35113
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 35113 op 09-04-2007 12:36 ]
tja, het doet precies wat het zegtAnoniem: 35113 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:30:
Wat voor mij nieuw is: Empowered Corruption. Wie van de Affliction 'locks hier heeft er ervaring mee? Het klinkt namelijk wel fijn, maar ik wil iig. eerst weer Dark Pact hebben.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Anoniem: 117852
Yep 600-800 zie je vaker bij lvl60 pala's maar da's dan wel na wat lvl60 instances, anders is het vrij moeilijk om gear te krijgen met +healing. In TBC is het weer makkelijker dus die +200 zal zich heel snel verbeteren. Richting de 70 kun je vrij snel hele leuke items oppikken in redelijk simpele instances imo. Zelf zit ik nu redelijk op m'n top qua gear (1488 +healing) en progress van de guild, Karazhan <3's me.Dennism schreef op maandag 09 april 2007 @ 04:43:
[...]
Hmmm, vraag me toch af wat voor groepen een pally meenenem naar een instance met 200+ healing, ook al is het ramparts, damage doen ze niet echt en mainhealer lijkt me ook bijzonderlastig met maar 200+ healing. Ik was op lvl 60 eigenlijk alleen pallies gewent met volgens mij 600-800 + healing, kan er iets naast zitten aangezien dat al een tijd terug is
Volgens mij zit je er idd naast.Dennism schreef op maandag 09 april 2007 @ 04:43:
[...]
Hmmm, vraag me toch af wat voor groepen een pally meenenem naar een instance met 200+ healing, ook al is het ramparts, damage doen ze niet echt en mainhealer lijkt me ook bijzonderlastig met maar 200+ healing. Ik was op lvl 60 eigenlijk alleen pallies gewent met volgens mij 600-800 + healing, kan er iets naast zitten aangezien dat al een tijd terug is
Anoniem: 147287
+800 healing was toch wel aardig BWL/AQ40 geared hoorAnoniem: 117852 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:57:
[...]
Yep 600-800 zie je vaker bij lvl60 pala's maar da's dan wel na wat lvl60 instances, anders is het vrij moeilijk om gear te krijgen met +healing. In TBC is het weer makkelijker dus die +200 zal zich heel snel verbeteren. Richting de 70 kun je vrij snel hele leuke items oppikken in redelijk simpele instances imo. Zelf zit ik nu redelijk op m'n top qua gear (1488 +healing) en progress van de guild, Karazhan <3's me.
Ik heb op de forums al enkele topics gezien met enkel een link naar een plaatje, wat dus geen plaatje is maar een keylogger welke meteen geinstalleerd wordt (IE only, werkt niet met firefox etc). Wellicht dat het daar ergens is mis gegaan? Het waren overigens geen normale topics ofzo. Gewoon een verdachte titel en enkel een link naar een plaatje. Duurde zeker enkele dagen voordat de forabeheerders deze hebben verwijderd. Is meteen duidelijk hoe actief ze zijnAnoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:07:
Mijn account is een uniek account en alleen bekend bij Blizzard, komt nog eens bij dat ik een password gebruik dat gecombineerd is met a-Z,0-9 en !-) en bestaat uit 12 karakters..
Er zijn in mijn ogen nu maar een paar mogelijkheden:
Mijn provider wordt gesniffed (Lijkt me onwaarschijnlijk)
OF... De website van Blizzard is gehacked (Lijkt me zeer waarschijnlijk, zeker gezien de website nu wel HEEEEEL erg traag is geworden)
't zal wel aan mij liggen hoor, maar waar is je castingbar? Ik zie er alleen 1 rechtsonder, maar bijv. een mountbutton lijkt me niet bijzonder nuttig in een arena.Anoniem: 29882 schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:39:
http://img155.imageshack.us/img155/4585/pvpuiwr8.jpg
Mijn Arena UI. Van alle gemakken voorzien
Dus ik mag aannemen dat je geen addons had van cursegaming, worldofwar, etcAnoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:41:
Mijn schuld??
Anoniem: 29882
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
900 is best weinig, ik ben shadow priest en heb me dus echt niet op gericht om +healing te krijgen toch heb ik een healing kit met +1100 healing en nette mana regen.UltraR-pc schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:58:
[...]
Volgens mij zit je er idd naast.![]()
Ik zit nu met m'n lvl 70 priest op +900 healing. En heb allemaal lvl 65-70 blue gear + gems. Gezien het feit dat pre-tbc gear nogal wat achter blijft bij TBC gear denk ik dat +600-800 healing alleen voor de heavy epic geared mensen was weggelegd op lvl 60.
[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 09-04-2007 14:19 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Anoniem: 108648
geduld? staat toch echt: Remember that this process may take several days to be completed!Anoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:16:
Jazekers!
Ik heb ook al antwoord gegeven op de mail die ik van hen heb gehad, maar tot nu toe nog STEEDS geen enkele reply. Zelfs niet toen ik de mail nog maar een keer verstuurde
En dan komt er nog eens bij dat het pasen is. Ook de werknemers van Blizzard hebben pasenAnoniem: 108648 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:40:
[...]
geduld? staat toch echt: Remember that this process may take several days to be completed!
Voor levelen is het niet echt een supertalent aangezien +dmg gear op de lagere lvl's wat lastig te krijgen is/was (kan veranderd zijn met TBC release, door die nieuwe greens, maar ik weet niet of die ook op lager lvl droppen nu). Wanneer je echter een redelijk nummer +dmg hebt wordt het zeker ee must have talent voor affli locks.Nhaixatael schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:49:
[...]
tja, het doet precies wat het zegt+36% dmg van je bonus spell dmg.
Geen affli lock zonder
Redelijk mooie gear ja, alleen een beetje pech gehad met wapen drops denk ik?osxy schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:11:
[...]
900 is best weinig, ik ben shadow priest en heb me dus echt niet op gericht om +healing te krijgen toch heb ik een healing kit met +1100 healing en nette mana regen.
Mijn shadow gear begint wel erg leuk te worden
Armory
Net met een leuke groep Underbog heroic gedaan in 1,5 uur zonder wipes, best gaaf aangezien we elkaar niet kende voor de runxD
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 09-04-2007 15:50 ]
priest != swordsDennism schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:44:
[...]
Redelijk mooie gear ja, alleen een beetje pech gehad met wapen drops denk ik?
Ik zie trouwens in je armory dat je revered bent met Keepers of Time, daar kun je deze http://www.wowhead.com/?item=29185 ophalen voor 36 dacht ik. Toch weer iets beter dan dat je nu aanhebt in armory.
uhm... lijkt me iemand die draait met toetsenbord ipv met de muis... en dan duurt 't ff voordat ie is omgedraaidUltraR-pc schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:35:
Wat is een keyboard turner? (ja, ik snap de nieuwste dark legacy comic weer eens niet)
Ah, natuurlijk. Niet aan gedacht
verwacht niet téveel.. 3 sta is leuk, 6 spi sux..
[ Voor 14% gewijzigd door BootVluchteling op 09-04-2007 19:23 ]
Volgens allakhazam issie ongeveer 9-10 gold waardBootVluchteling schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:17:
[...]
Iemand die niet z'n muis gebruikt om te draaien maar wasd a en d?UltraR-pc schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:35:
Wat is een keyboard turner? (ja, ik snap de nieuwste dark legacy comic weer eens niet)
Ik kan namelijk nog niet traden etc om wat gear te transferren. Duurt dit gewoon even? Account status zegt gewoon active maar payment op pending.You have successfully upgraded your World of Warcraft account. You may now log into the game using your user name and password and continue playing. All trial account restrictions have been removed and your FREE 30 DAYS of gametime will begin immediately after the trial period has expired.
je kan de eerste dagen idd niks, daarna kan je pas allesnudie schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:30:
Vraagje, kon het niet vinden op wow-europe.com
Als een trial account maakt en dan direct die upgrade naar een full version (ipv in de winkel kopen) dan krijg je toch meteen full version rechten?
Heb ik namelijk net gedaan maar kreeg mail met:
[...]
Ik kan namelijk nog niet traden etc om wat gear te transferren. Duurt dit gewoon even? Account status zegt gewoon active maar payment op pending.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Mensen met twinks vinden 't vast wel leuk genoeg om er een mooi bedrag voor over te hebben.BootVluchteling schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:17:
[...]
Gamma. Het is combinatie van Titan Panel, Elk's Buff Bars, cyCircled, Bartender3, CleanMinimap, AG_UnitFrames, en (niet zichtbaar, maar voor mij onmisbaar) Auctioneer en Enchantrix./edit mooie interface.. downloadable of zelf gefixt?
Hm, ik dacht eerlijk gezegd dat dat wel gewoon werkte. Dus dat je dan 40 dagen gratis had met het volledige spel ipv. 30.Kevinp schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:31:
[...]
je kan de eerste dagen idd niks, daarna kan je pas alles
en is gamma een pack die kant en klaar is?Anoniem: 35113 schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:10:
[...]
Mensen met twinks vinden 't vast wel leuk genoeg om er een mooi bedrag voor over te hebben.
[...]
Gamma. Het is combinatie van Titan Panel, Elk's Buff Bars, cyCircled, Bartender3, CleanMinimap, AG_UnitFrames, en (niet zichtbaar, maar voor mij onmisbaar) Auctioneer en Enchantrix.
Gamma als in "de echte doe-et-zelvert kent ook niet zonder de Gamma". Zelf in elkaar geklust dus en niet als een geheel te downloaden.BootVluchteling schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:42:
[...]
en is gamma een pack die kant en klaar is?
Die mace heb ik nu gekregen vandaagDennism schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:14:
[...]
Ah, natuurlijk. Niet aan gedacht
Heroic slavepens doen is dan wel een aanrader aangezien daar 2 caster weapons droppen die een priest wel kan gebruiken. http://www.wowhead.com/?item=27741 en http://www.wowhead.com/?item=27543
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit doen hackers volgens mij altijd zodat het langer duurt voordat ze gestopt worden op je char. gewoon als maatregel zodat je zelf niet kan inloggen en daarmee hun disconnect terwijl ze bezig zijn.Anoniem: 215403 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:24:
Ik bedenk me zojuist iets...
Ik moest mijn wachtwoord laten veranderen omdat ik niet meer kon inloggen op mijn oude account (Lost password feature). Maar waarom zou een hacker via de website mijn wachtwoord veranderen?
Als hij mijn ww door middel van een keylogger zou hebben, dan hoeft ie dat nooit te doen.
Bij mij blijft nu zeer sterk de gedachte hangen dat Blizzard ZELF is gehacked
uhmz...Rakkerzero schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:15:
Schurft bandages![]()
Ik ben nu al 4 keer doodgegaan, omdat die bandages niet reageren op mn commando. ALT + bandage moet toch een cast op jezelf doen?? Dat deed ie bij mij niet en moest dus eerst mn char selecteren en dan de bandage gebruiken. Ik was telkens te laat waardoor ik dus doodging.
Ik heb nu dus maar ff een macro opgezocht, en nu werkt het prima
Iseci
Anoniem: 149622
wat voorn class ben je dan? (tis voor elke class wel weinig hp imo, heb zelf 7,5k hp unbuffed als rogue dat ook nog wel best weinig is)ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:27:
hp verhaal van een tijdje geleden
5850 hp unbuffed
nightbane down
np : P
Nah, de 112 topics staan vol met mensen die posten hoe blij ze zijn dat ze het niet spelen.170074 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 02:38:
Dat World of Warcraft, is dat nou een beetje leuk dan?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
The Dud3 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 02:45:
[...]
Nah, de 112 topics staan vol met mensen die posten hoe blij ze zijn dat ze het niet spelen.
Surfin' paradise!
Een Mage, kijk maar in zijn sig.Anoniem: 149622 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 02:22:
[...]
wat voorn class ben je dan? (tis voor elke class wel weinig hp imo, heb zelf 7,5k hp unbuffed als rogue dat ook nog wel best weinig is)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Sorry?junglebeast schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 06:36:
[...]
Maar idd wil je soms wel wat dingen niet liever prijs geven. Al doen sommige guildsites dat ook al.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Heb je dan al een recipe die je ervoor nodig hebt? Daarnaast dropped het spul 100% 1 x in heroic instances dus die krijg je nog wel. Volgens mij heb ik inmiddels ook iets van 10 x gepassed omdat er een warrrior meeging die hem nodig had voor z'n upgradeSnappie88 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 04:11:
Pfff, wat ik zojuist weer heb meegemaakt. Eindelijk eens een Heroïc ingedoken, Mechalar zowaar met een behoorlijke party. Alles omgelegd uiteraard, laatste baas dropt dus een Primal Nether. Ikke blij, want ben druk bezig met Leatherworking omhoog knallen (341 op dit moment) en ik rol erop natuurlijk (en voor de leek; Primal Nether is nodig voor mensen die Leatherworking, Tailoring of Blacksmithing hebben). Verlies het helaas, maar het stomme is dat de Priest even later naar me whispert dat ié 341 toch echt te laag vind om voor zoiets te rollen. Eerste vraag is natuurlijk hoe ié wist hoe hoog mijn proffesions waren en uiteraard kwam dit door de Armory.
Al zitten zoeken nu, maar er zit nergens een optie in die Armory om je profiel uit te schakelen. Iemand enig idee of er ooit zo'n functie in komt? Want ik heb nu niet echt veel geheimen ofzo (ben niet zo'n die-hard nerd met alles op 'Exalted' enzo) maar als dit soort dingen tegen mij gebruikt gaan worden knal ik lekker m'n Armory dicht.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ach ja... schuld... vind het zo'n groot woord.RaseriaN schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:01:
[...]
Nee, die van de mensen die je account details hebben en hun pc niet hebben beveiligd.
Je verliest je account niet zomaar dus de schuld ligt, direct of indirect, altijd bij jezelf.
Wat is jouw favo-spot daarvoor?
[ Voor 10% gewijzigd door Zjanzjak op 10-04-2007 08:33 ]
Probeer Skald eens (in BE Mountains). Droprate is wel wat lager gloof ik, maar nog steeds behoorlijk en op mijn server iig minder druk dan elemental plateau.Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:17:
moet alleen nog een spot vinden waar je goed Primal Fire kan farmen, elemental platteau is druk
[ Voor 24% gewijzigd door Sleepie op 10-04-2007 08:40 ]
Anoniem: 27963
Wat bij ons een hoop heeft geholpen is een second-in-command voor elke class. Zo heb je in feite 2 classleaders waarbij er dan vaak altijd wel één aanwezig is. CL's hebben ook volle zeggenschap over de class, en dus wie er wordt geïnvite voor raids, jij niet (hoewel dat in praktijk vaak wat overlegd wordt).Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:56:
Zo, ik heb even serieus hulp nodig.
Ik speel WoW sinds vorig jaar zomer, en ben toendertijd een guild gestart met gasten waar ik vandaag de dag nog veel mee speel.
Ons guilde is een beetje groot geworden: 300+ aan unieke characters.
Ik ben op zoek naar wat structuur in het guilde. Niet alleen ik, maar ook de guildies vragen daarom
Huidig systeem: Leader -> sub-leader -> classleader -> 3 gradaties member op lvl niveau.
Iedereen ongeacht level mag meedoen, de roep is nu om een 25+ restrictie.
Andere roep: splits guild in twee, actief raiders/spelers en 'gewone' spelers.
Wat is verstandig om te doen en waarom?
Primal water => SkettisZjanzjak schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:30:
[...]
Wat is jouw favo-spot daarvoor?
En iemand voor primal air (buiten elemental plateau)?
Ik vlieg altijd Nagrand rond hiervoor.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
? Leg dat eens uit, want dat volg ik niet helemaal.Classes hebben eigen subforums waar andere classes niet op kunnen komen.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq