Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124077

Nieuwe Darkmoon Cards (Source: www.worldofraids.com)

Additional infos: Looks like they're all Equip, there aren't any durations on the auras.

[Darkmoon Card: Vengeance] (Ace - Eight of Storms)
You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.

[Darkmoon Card: Wrath] (Ace - Eight of Furies)
Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)

[Darkmoon Card: Crusade] (Ace - Eight of Blessings)
Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.

[Darkmoon Card: Madness] (Ace - Eight of Lunacy)
Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:57
Anoniem: 124077 schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:29:

Additional infos: Looks like they're all Equip, there aren't any durations on the auras.

You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.

Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)

Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.

Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)
toon volledige bericht
foxtreme,

zijn die trinkets dan niet GRUWELIJK imba..? + 8 spelldmg x10 stacking enzo.. ok, met 1 chest kan je het al redden, maar goed.. vind het toch wel aardig krachtige stuff..

weet je ook waar het dropt? world drops oid? level requirements? en ja, ben lui om de bron aan te klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 20:46
Nou de nieuwe patch notes zijn weer uit voor de dr00ds.
Weer niet waar ik op had gewacht geen root indoor bijv, of imp moonkin aura.
Wel een goed punt is dat de threat talent in de resto tree nu ook voor de balance tree kan worden gebruikt.
Minpunt ik moet ja MOET 5 punten in m'n balance tree opgeven dit is dus iets dat ik niet ga doen 8)7 .

Zie hier:

Druids

The "Druid Epic Flight Form" is now available through a series of quests.
"Barkskin" now reduces all damage taken, with its duration reduced to 12 seconds and cooldown reduced to 1 minute. The tooltip has been adjusted to indicate this ability can be used while frozen, incapacitated, or cowering in fear. That functionality was already present, but not listed in the tooltip.
"Bear Form" and "Dire Bear Form": The bonus health from shapeshifting into these forms will again be removed correctly when shifting out of these forms.
"Cyclone": This ability will no longer work on hunters with "The Beast Within" active or hunter pets with "Bestial Wrath" active.
"Feral Charge" now suppresses all Slowing effects while charging the target.
Fixed a data error that caused "Swiftmend" to generate more threat than intended.
"Force of Nature": These pets will now come into the game with full health, including that gained from a percentage of their master's stamina.
"Gift of the Wild", ranks 1 and 2, are now available on trainers.
"Gift of the Wild": Rank 3 of this ability now has the same range as ranks 1 and 2.
"Improved Leader of the Pack": This ability will no longer generate threat.
"Lacerate": The tooltip has been adjusted to indicate it does initial bleed damage when the ability first lands.
"Lifebloom": Each additional application of this spell will now include the full bonus from effects which increase healing. The final heal, however, is still unaffected by stacking multiple applications of this spell. "Mangle(Bear)": Damage increased by 15%, but bonus threat reduced so that overall threat generation will be unchanged.
"Nature's Grace": This talent is now triggered by "Swiftmend" and "Lifebloom", and is triggered by and affects "Cyclone".
"Nature's Grasp": The mana cost has been removed from all ranks as intended.
"Omen of Clarity": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form" or "Moonkin Form".
"Prowl"will now be broken correctly by damage shields such as "Oil of Immolation".
"Rake": The tooltip has been adjusted to indicate the initial damage done is bleed damage. In addition, "Rake" can now always be re-applied, even when "Mangle" is active.
"Shapeshifting" will no longer remove the "Rotting Putrescence" creature debuff.
"Subtlety"(Restoration Talent) now applies to all spells, not just healing spells.
"Swiftmend": This ability will now be correctly penalized for casting low rank "Rejuvenations" and "Regrowths" just as other healing spells are penalized.
"Teleport: Moonglade": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form".
"Tree of Life Form": The tooltip has been corrected to indicate "Nature's Swiftness" and "Rebirth" are castable in this form.

1 ding snap ik niet btw, wat bedoelen ze met:

-"Nature's Grasp": The mana cost has been removed from all ranks as intended.

Sorry verkeerd gelezen dacht dat ze nature's grace bedoelden ;) .

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38

RaseriaN

So much choices..

Dark Master schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:48:
Nou de nieuwe patch notes zijn weer uit voor de dr00ds.
Weer niet waar ik op had gewacht geen root indoor bijv, of imp moonkin aura.
Wel een goed punt is dat de threat talent in de resto tree nu ook voor de balance tree kan worden gebruikt.
Minpunt ik moet ja MOET 5 punten in m'n balance tree opgeven dit is dus iets dat ik niet ga doen 8)7 .
Hebben Warriors vroeger altijd gehad, dat ze punten MOESTEN opgeven voor Tactical Mastery.
Rogue's hebben nog steeds het 'probleem' dat ze verplicht ~15 punten in Assassination moeten stoppen om aan een basis build te komen.

Roots indoor snap ik op zich wel, waar wil je die wortels vandaan toveren? Lijkt me lastig zonder bomen of leven indoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:47:
[...]

foxtreme,

zijn die trinkets dan niet GRUWELIJK imba..? + 8 spelldmg x10 stacking enzo.. ok, met 1 chest kan je het al redden, maar goed.. vind het toch wel aardig krachtige stuff..

weet je ook waar het dropt? world drops oid? level requirements? en ja, ben lui om de bron aan te klikken :+
Ik denk dat het level 70 darkmoon stuff is. Geen idee waar het dropt.
De link naar de forum post:http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=96141668&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh nee nature's grasp is toch een autoroot als iemand je hit?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:27
RaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:52:
[...]
Roots indoor snap ik op zich wel, waar wil je die wortels vandaan toveren? Lijkt me lastig zonder bomen of leven indoor ;)
En Tanaris of Silithus dan? Ook niet veel leven daar dunkt mij ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195581

eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:53:
eh nee nature's grasp is toch een autoroot als iemand je hit?
Ja klopt heeft maar een bepaald percentage (geloof dat standaard een percentage heeft van 35%), kan je met andere talent punten verhogen. Wel handig voor PvP maar in een instance gebruik je het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:47:
[...]

foxtreme,

sorry ik ben te lui om het voor jouw op te zoeken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:55:
[...]

En Tanaris of Silithus dan? Ook niet veel leven daar dunkt mij ;)
He! Niet zomaar even mijn statement onderuit halen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Anoniem: 124077 schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:29:

toon volledige bericht
oh en weer geen hunter trinkets, goh what else is new :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ach ook geen healing trinket..

niet dat ik moeite ervoor wil doen want het zal wel weer net zo onmogelijk zijn als de huidige deks

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:03:
[...]

Als ik het goed heb is die laatste trinket gebaseerd op Haste Rating, dus misschien wel wat voor hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:07:
ach ook geen healing trinket..

niet dat ik moeite ervoor wil doen want het zal wel weer net zo onmogelijk zijn als de huidige deks
Nou ik vond het wel meevallen hoor.. heb toch zat mensen gezien die met die trinkets rondliepen.
Heb destijds ook mijn eigen Maelstrom card bij elkaar gesprokkeld en heb volgens mij alleen de Ace destijds gekocht (omdat die toen nog een hele lage droprate had).

Zodra de Cards een beetje beginnen te droppen dan zakken de prijzen ook op de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren leuk Gruul omgelegd. Ben blij dat we weer aan het raiden zijn met 25 mensen. Karazhan is een leuke instance en je moet redelijk scherp blijven als je het met z'n tienen perfect wilt doen, maar 25man/vrouw raids geeft toch meteen weer een beetje episch gevoel.

Het gevecht zelf is redelijk simpel, de uitwerking liet alleen best een tijdje op zich wachten. Hadden zo vaak dat het rond de 35% ineens misging. Maintank dood door een crushingblow oid ineens weg. Toen uiteindelijk opgelost door een zweep is ons healchannel te gebruiken en was hij ineens dood. Zijn scatter ability is wel echt leuk.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192530

ye-roon schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:06:
Ok ik ben bezig met het lvlen van een druid en die wil en zal ik voor de rest van zijn of haar leven feral houden. Ik hoor nu mensen denken: zijn of haar leven, nou kheb een 35 Tauren male en 21 NE female. Maar ff een vraag, wat is jullie visie op feral builds? Ik heb zelf dit voor ogen en een mening van andere kan een verfrissend oog bieden op dit. Let wel het is meer voor PvP dan voor PvE.
Op zich wel aardige build voor levelen zonder downtime, mocht je van plan zijn om te gaan tanken zou ik je zeker thick hide(3/3) en survival of de fittest(3/3) aanraden, ten koste van natural shapesifter ( als tank shift je zelden of nooit ) en die 3 punten emproved grasp ( useless in instances, eentje houden voor PvP, dat ding procced toch wel )
Ook voor Kitty-DPS heb je dan het maximale eruitgehaald. Voor pure PvP zou ik dan thick hide en natural shifter nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 192530 op 16-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

ImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 07:36:
[...]

Ligt eraan hoe dmg horny je bent, dagger van prince + heroic badge is meer dmg, maar minder sta/int : )

Maar grats iig, hf met aran : )
Die staff van Curator heb ik ook paar weken mee gelopen. Heb hem nu vervangen voor de staff van laatste boss in sethekk halls heroic. Als firemage vind ik 24 crit rating toch wel erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ye-roon schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:03:
[...]

En geen tank trinket ;( maar oke vind de trinkets toch niet heel bijzonder eruit zien eigenlijk zeker niet als je ziet wat voor trinkets er tegenwoordig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29

chromeeh

the Gnome

Gister voor het eerst in Tempest Botanica geweest...
Moet zeggen dat Blizz erg veel tijd aan getails aan de afwerking, ook de kleine details.
Echter vreet dit wel lekker in je framerate :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:47:
[...]

En geen tank trinket ;( maar oke vind de trinkets toch niet heel bijzonder eruit zien eigenlijk zeker niet als je ziet wat voor trinkets er tegenwoordig zijn.
op zich vind ik ze wel nice, kwestie van rekenen wat het beste is, meeste trinkets zijn nog steeds een 'use' tenzij je nog Neltharions tear heb heb zelf liever een equip trinket dan een use trinket :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja idd, ik vergeet echt te vaak mijn trinket te usen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:50
Ondanks dat ik pas een nieuwe videokaart heb, Radeon X1650PRO, draait WoW nog steeds vrij slecht. In andere spellen is wel iets beter, maar nog niet je van het. Ik vermoed dat de combinatie videokaart/geheugen + processor niet echt lekker loopt.
Geheugen, 2x 512mb DDR,moet overigens geen probleem zijn. Maar mijn processor, p4 2,5 Ghz zonder HT en die overigens ook al 4,5 jaar oud is, de grote bottleneck is.

Defragmentatie loste overigens al een aardig wat op, maar ik ben er daar nog niet mee. wat ik overigens wel vreemd vind, is dat WoW de eerste 5 a 10 minuten zeer soepel loopt, maar daarna ineens inzakt qua frames per seconde.

Iemand een idee voor een tussenoplossing tot ik een ander systeem heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-04-2007 09:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Warlockje is nu level 33; gisteren op level 32 de Enchanted Gold Bloodrobe quest afgerond, waarbij ik alleen voor de Burning Exiles de hulp van een priest had ingeroepen, want de enige solo-poging was een redelijk drama. Bovendien moesten we ons door tien van die elementals heen werken voordat ik twee Smoldering Coals had. :P

Leukste moment van dit weekend: na de Felfire Hill quests in Ashenvale, op de terugweg een Searing Infernal enslaven en daarmee Splintertree Post binnenwandelen; die dingen maken echt een enorm stampend geluid als ze lopen en iedereen stond ineens doodstil toe te kijken, dus dat was echt geweldig. Natuurlijk ging het mis toen ik 'm quests in had geleverd, wat ik ook hoopte, maar de guards maakten korte metten met 'm. :)

Of je sword skills trainen in Undercity op de Lordaeron Citizens en dan allemaal mensen om je heen zien staan waarvoor het lijkt alsof je in de luch staat te slaan. :D

En nog even rondhangen op Ravenhill Cemetary, voor Nightcrawlers en wat Silk Cloth; uiteindelijk ook nog Lord Malathrom tegengekomen die de Spiked Collar dropte (Felhunter Guardian die je een uur lang beschermd), dus dat was ook wel fijn. Vanavond als het goed is eindelijk naar Shadowfang Keep; het hoeft al bijna niet meer, maar ik wil graag de Eerie Glowing Lantern voor m'n 'lock, want naast de stats ziet die er gewoon echt geweldig uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
fijne alchamy change wat ze nu hebben, http://forums.worldofwarc...postId=940234813&sid=1#27. dit is echt totaal belachelijk, zit er nu diep aan te denken om tailering te nemen ±)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:51:
Ondanks dat ik pas een nieuwe videokaart heb, Radeon X1650PRO, draait WoW nog steeds vrij slecht. In andere spellen is wel iets beter, maar nog niet je van het. Ik vermoed dat de combinatie videokaart/geheugen + processor niet echt lekker loopt.
Geheugen, 2x 512mb DDR,moet overigens geen probleem zijn. Maar mijn processor, p4 2,5 Ghz zonder HT en die overigens ook al 4,5 jaar oud is, de grote bottleneck is.

Defragmentatie loste overigens al een aardig wat op, maar ik ben er daar nog niet mee. wat ik overigens wel vreemd vind, is dat WoW de eerste 5 a 10 minuten zeer soepel loopt, maar daarna ineens inzakt qua frames per seconde.

Verhoog de hoeveelheid MB die je aan addons toekent. 't kan zjin dat je add-ons tegen de max aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

ImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:05:
Verhoog de hoeveelheid MB die je aan addons toekent. 't kan zjin dat je add-ons tegen de max aanlopen.
Dan krijg je gewoon een foutmelding afaik, zou niet moeten uitmaken met de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024

ga es zonder addons spelen om te kijken of je fps dan wel stabiel blijft. Als je fps dan stabiel blijft zit er dus een memoryleak in 1 van je addons ;P Ik had een zelfde probleem toen ik nog veel addons gebruikte, heb nu nergens last meer van nu ik met de standaard interface speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

videokaart is denk ik niet al té goed, processor en geheugen is ook flink aan de lage kant..

hoe staan je instellingen.? alles op high gaat natuurlijk niet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:16:
videokaart is denk ik niet al té goed, processor en geheugen is ook flink aan de lage kant..

hoe staan je instellingen.? alles op high gaat natuurlijk niet werken..
Mja, ik weet niet hoe snel die 1650 is eerlijk gezegd, maar ik speel met een 6600GT alles op high, muv de AA of filtering oid, die staat uit. Werkt prima. p4-3,2 en 1gb intern (2x512).

Toch wel grofweg hetzelfde, gezien het feit dat WoW toch (afaik) geen multithreading gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 27963 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:22:
[...]

Mja, ik weet niet hoe snel die 1650 is eerlijk gezegd, maar ik speel met een 6600GT alles op high, muv de AA of filtering oid, die staat uit. Werkt prima. p4-3,2 en 1gb intern (2x512).

Toch wel grofweg hetzelfde, gezien het feit dat WoW toch (afaik) geen multithreading gebruikt.
1-> 2 GB is geloof ik ook wel redelijk prettig.. WoW lust wel een paar MBtjes.. ik zit met 8800GTX met alle eyecandy aan.. C2D E6400 met 2x 1GB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:05:
[...]

Die heb ik al verhoogd naar 96 mb |:(
DrProctor schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:12:
ga es zonder addons spelen om te kijken of je fps dan wel stabiel blijft. Als je fps dan stabiel blijft zit er dus een memoryleak in 1 van je addons ;P Ik had een zelfde probleem toen ik nog veel addons gebruikte, heb nu nergens last meer van nu ik met de standaard interface speel :P
Zal ik eens ff proberen vanavond.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 27963 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:22:
[...]

een 1650 is sneller dan een 6600 :P Bron Bovendien draaide ik et spel soepel met een 9800 pro en een amd 3000+

Ik speel nu met een x1950 pro en een amd 2400+ (heb andere opgeblazen :>) en draai alles max en altijd super soepel. Maar het ligt vooral aan de addons die je hebt geinstalleerd. Mods met groote databases erachter nemen veel geheugen in denk ik (dingen zoals DamageMeters en AtlasLoot waarin veel is/wordt opgeslagen)
BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:27:
[...]

1-> 2 GB is geloof ik ook wel redelijk prettig.. WoW lust wel een paar MBtjes.. ik zit met 8800GTX met alle eyecandy aan.. C2D E6400 met 2x 1GB ram.
Dat vind ik wel een beetje overdreven voor een spel als WoW. Met 1 gig moet je het ook prima kunnen draaien, wat mensen vaak onderschatten is de bottleneck van hun videokaart.

//offtopic: voor de geinterreseerden, kijk hier het verschil wat een upgrade van 2400+ naar 3400 uitmaakt

Vergelijking 2500 met 3400

[ Voor 36% gewijzigd door Proqzor op 16-04-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
DrProctor schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:36:
Ik speel nu met een x1950 pro en een amd 2400+ (heb andere opgeblazen :>) en draai alles max en altijd super soepel. Maar het ligt vooral aan de addons die je hebt geinstalleerd. Mods met groote databases erachter nemen veel geheugen in denk ik (dingen zoals DamageMeters en AtlasLoot waarin veel is/wordt opgeslagen)
Dan ga ik eens beginnen met Telo's lootlink en Atlasloot te dumpen. Ik gebruik die toch niet zo veel en kan ze wel missen.
Kan ik ergens zien hoeveel mb en/of ingame geheugengebruik de addons hebben per addon apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:43:
[...]
Dan ga ik eens beginnen met Telo's lootlink en Atlasloot te dumpen. Ik gebruik die toch niet zo veel en kan ze wel missen.
Kan ik ergens zien hoeveel mb en/of ingame geheugengebruik de addons hebben per addon apart?
Ha ha, die twee zijn erg idd, lootlink heb ik standaard ook uitstaan, was echt een ramp, maar misschien is het nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Lootlink was meen ik nogal een memory hog, maar ik meen dat er nog een dergelijke mod was/is die vele malen minder geheugen gebruikte en ook nog eens sneller/makkelijker was om te gebruiken.

Naam schiet me nog niet te binnen, komt zo wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GFW_Linkerator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

ik heb een vergelijkbaar systeem (p4 2.4, 1 gig intern en een Radeon 9600 256 MB) en ik draai WoW zonder problemen. Heb ook redelijk wat grote addons, auctioneer, atlas/atlas loot e.d. Zelfs alt-tab gaat goed. Ik zou eens naar je temperaturen kijken, zoals boven gesuggereerd en misschien eens in de hardware sectie een topic openen voor ideeen en tips.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57
RaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:50:
Lootlink was meen ik nogal een memory hog, maar ik meen dat er nog een dergelijke mod was/is die vele malen minder geheugen gebruikte en ook nog eens sneller/makkelijker was om te gebruiken.

Itemsync ftw :P :>

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Juist! Die was het ;)
Denk ik binnekort maar weer eens gaan installeren.

OT: Jarno, kom eens op msn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Over addons gesproken.

Ik zoek een addon om de vriendenlijst te synchroniseren, ik heb namelijk 4 poppetjes op 1 realm en zou graag 1 (gedeelde) vriendenlijst hebben. Dat dus voor elk poppetje dezelfde namen in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resistance_NL schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:12:
Over addons gesproken.

Ik zoek een addon om de vriendenlijst te synchroniseren, ik heb namelijk 4 poppetjes op 1 realm en zou graag 1 (gedeelde) vriendenlijst hebben. Dat dus voor elk poppetje dezelfde namen in de lijst staan.
Zelfde, en ook een grotere vriendenlijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-05 18:39
Beste WoW video allertijden, ik lag helemaal in een deuk na het zien van deze:

http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
remcio schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:02:
fijne alchamy change wat ze nu hebben, http://forums.worldofwarc...postId=940234813&sid=1#27. dit is echt totaal belachelijk, zit er nu diep aan te denken om tailering te nemen ±)
Ja, ik dus ook :) Ik snap op zich wel de redenering erachter, maar voor alchemisten is het kut omdat de markt gewoon in gaat zakken nu.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

vind ik helemaal niet erg.. 20g voor een stack super mana potions :X

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:28:
Beste WoW video allertijden, ik lag helemaal in een deuk na het zien van deze:

http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE
Ook een van de oudste allertijden :P Gok iets van anderhalf jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:30:
Wat zitten de mensen toch te zeuren over prijzen :P

Tuurlijk de prijzen zijn omhoog gegaan, maar ook je inkomsten.

Je kunt nu zo 2-300G per uur verdienen, waarom dan zitten zeuren over 20G voor wat pots?

Tis net als met de euro ofzo.. mensen blijven maar in guldens denken.. Hoelang gaat het duren voordat mensen het doorhebben? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:32:
[...]

Ook een van de oudste allertijden :P Gok iets van anderhalf jaar :P
Kan niet, gaat over scryer/aldor die zijn er pas net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

300g per uur? dacht het niet.. mag blij zijn als ik de 50 haal :/

en alle dingen zijn in prijs gedaalt.. leather van 20g naar zo'n 7g per stack. Same voor cloth.. maar die potions blijven maar ranzig duur :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:

en alle dingen zijn in prijs gedaalt.. leather van 20g naar zo'n 7g per stack. Same voor cloth.. maar die potions blijven maar ranzig duur :/
Nou, neem herb/alch en ga ze zelf maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:36:
[...]

idd.. maar het verhaal ken ik al wel een tijdje. misschien in de beta opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:36:
[...]

Dan ben ik waarschijnlijk in de war (had hem ook niet verder gekeken dan eerste stukje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ga primals farmen ;) 5-6 primals per uur haal je makkelijk. Verkopen voor 30-45G per stuk. + random drops.. et voila.. 2-300G per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen

Oudere mats zijn op Kor'gall toch aardig in prijs gestegen. Een stack thorium bars/ore gaat voor gemiddeld 30g weg 8)7 Heel leuk als je BS aan het levellen bent :) Uiteraard komt dit door de jewelcrafting hype, maar als het blijft duren dan parkeer ik mijn warrior toch fijn in Silithus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat haal ik dus echt niet.. mischien 2 primals per uur als ik echt een beetje geluk heb met m'n drops en er niemand in de buurt is. Leuk hoor healing/tanking specced zijn.. alleen kan je de mobs niet doodhealen :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:40:
[...]

Dan ben ik waarschijnlijk in de war (had hem ook niet verder gekeken dan eerste stukje).
Ah, je moet hem echt afkijken, zo goed als ie op een gegeven moment een GM erbij haalt en nog wat verder als ie gaat roepen "IMA CHARGIN MAH FIABALL!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:42
En hoeveel kost een Savagery enchant als de enchanter de mats aanlevert? En hoeveel kost een Felsteel Reaper als blacksmith materials aanlevert? En hoeveel....en....en...en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:53

vhal

ಠ_ಠ

achja, ik koop lekker die el-cheapo Major mana potions voor 2G a stack :+ Werkt prima voor een hunter ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

geen idee, koop die dingen nooit :P

en enchants zijn nou niet echt gebruiksvoorwerpen zoals potions wel zijn

en eigenlijk zijn super mana potions nog te klein voor mij.. ik haal er gemiddeld zo'n 20% van m'n mana mee

[ Voor 33% gewijzigd door Bezulba op 16-04-2007 11:48 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
nee het meeste beroerde is dat flasks zijn veranderd, supreme power 70 spelldmg ipv 150. ik kon eerder me spell opbrengen door adepts elixer, greater arcane elixer, eixer of major frost power, flask of suprume power, wizard oil. maar nu kan dit niet meer :(, ik kon me spelldmg gewoon met +250 omhoog halen.

en dan hoop ik dat de flasks die ik heb dat die niet veranderen waar daar hebben wel meer herbs in gezeten, dan dat ze straks gaan kosten

[ Voor 18% gewijzigd door remcio op 16-04-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 28-08-2024
Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:42:
[...]

Oudere mats zijn op Kor'gall toch aardig in prijs gestegen. Een stack thorium bars/ore gaat voor gemiddeld 30g weg 8)7 Heel leuk als je BS aan het levellen bent :) Uiteraard komt dit door de jewelcrafting hype, maar als het blijft duren dan parkeer ik mijn warrior toch fijn in Silithus 8)
hehe kapoen, ik speel ook op kor'gall alliance, wat speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:43:
[...]

En hoeveel kost een Savagery enchant als de enchanter de mats aanlevert? En hoeveel kost een Felsteel Reaper als blacksmith materials aanlevert? En hoeveel....en....en...en...
Zijn die craftable BoE epics eigenlijk de moeite waard om te maken/verkopen? Ik zie hier
op het AH regelmatig plannen verschijnen voor bv. Felsteel Reaper, maar het wapen zelf
(of een andere BoE craftable) dus nooit.
Sjonson schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
[...]

hehe kapoen, ik speel ook op kor'gall alliance, wat speel jij?
Ik speel Horde, mijn warrior heet Kapoentje (surprise surprise). Ik heb ook nog een mage die bootiemcgee heet en een priest met naam inimini :D

[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 16-04-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:50:

Ah ok. Dan gaat lootlink er zeker te weten uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

300 gold haal je als DPS class op een goed moment van de dag. Als support class, MT of healer haal je bij lange na niet 300 gold. Herben/Primals farmen is allicht een leuke optie als je niet moet werken, maar als je werkt speel je alleen in de avond uren en dan is herben niet echt lucratief (lees niet 300 gold per uur) voorbij het punt dat je natuurlijk ook nog wil raiden. Ga ook niet elke avond wow spelen. Ik heb mazzel als ik per week net genoeg verdien om m'n pots, repairs e.d. terug te verdienen, maar daar zit weinig ruimte in.

Elementals doodhealen of tanken, zie ik nog net niet gebeuren ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:43:
[...]

Ah, je moet hem echt afkijken, zo goed als ie op een gegeven moment een GM erbij haalt en nog wat verder als ie gaat roepen "IMA CHARGIN MAH FIABALL!!!"
Had hem al wel gezien (deze is nog steeds vrij oud, januari ergens ofzo), maar dacht dat het een andere was.

En mjah.. als je healer/tank bent kun je niet grinden, maak dan een grind-alt ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 11:52
Resistance_NL schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:12:
Over addons gesproken.

Ik typte in op google "friends list sync warcraft"

Eerste hit:
http://wow-de.curse-gamin...riendsshare-resurrection/

Succes ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:18:
[...]

Had hem al wel gezien (deze is nog steeds vrij oud, januari ergens ofzo), maar dacht dat het een andere was.

En mjah.. als je healer/tank bent kun je niet grinden, maak dan een grind-alt ofzo.
niet iedereen heeft tijd om een 2e char naar 70 te lvlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

remcio schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
nee het meeste beroerde is dat flasks zijn veranderd, supreme power 70 spelldmg ipv 150. ik kon eerder me spell opbrengen door adepts elixer, greater arcane elixer, eixer of major frost power, flask of suprume power, wizard oil. maar nu kan dit niet meer :(, ik kon me spelldmg gewoon met +250 omhoog halen.

en dan hoop ik dat de flasks die ik heb dat die niet veranderen waar daar hebben wel meer herbs in gezeten, dan dat ze straks gaan kosten
Flasks krijgen ook een enorme nerf. Titans van 1500 hp / 30 defense naar: 500 hp / 10 defense...
Net zo met de andere flasks, ze kosten dan wel minder herbs (ook pakweg 1/3e minder) maar 500 hp is niet boeiend, ZEKER niet omdat flasks allebei de 'potion slots' in gebruik nemen. Het is EEN flask OF 2 elixirs (1 offensive, 1 defensive)

Oftewel: per direct verkopen die zooi en tailoring/blacksmithing/leatherworking pakken.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:24:
[...]

niet iedereen heeft tijd om een 2e char naar 70 te lvlen..
Dan heb je nog 2 opties:

1. niet zeuren en accepteren dat je arm bent
2. goud kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 28-08-2024
Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:

Ik speel Horde, mijn warrior heet Kapoentje (surprise surprise). Ik heb ook nog een mage die bootiemcgee heet en een priest met naam inimini :D
haha oke, ik heb jou zeker een paar keer gezien, ik speel een hunter genaamd kyokushinkai in de guild widgets and wizards.

volg dit topic echt al vanaf deel 10 ofzo, maar nooit iemand van korgall gevonden, maarjah me = nub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Zijn die craftable BoE epics eigenlijk de moeite waard om te maken/verkopen? Ik zie hier
op het AH regelmatig plannen verschijnen voor bv. Felsteel Reaper, maar het wapen zelf
(of een andere BoE craftable) dus nooit.
Voor sommige wordt grof betaald idd, Fel Edged Battleaxe voornamelijk, maar degene die je noemt ook wel. Ik kan ze beide maken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Nvidiot schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:30:
[...]

Flasks krijgen ook een enorme nerf. Titans van 1500 hp / 30 defense naar: 500 hp / 10 defense...
Net zo met de andere flasks, ze kosten dan wel minder herbs (ook pakweg 1/3e minder) maar 500 hp is niet boeiend, ZEKER niet omdat flasks allebei de 'potion slots' in gebruik nemen. Het is EEN flask OF 2 elixirs (1 offensive, 1 defensive)

Oftewel: per direct verkopen die zooi en tailoring/blacksmithing/leatherworking pakken.
vanavond ff gauw 5 x flask of suprime power op ah zetten dan en distelled wisdom :(, en ff een hele berg mana pots en hp pots maken zodat ik die voorlopig niet hoef te kopen. en dan begin ik tailering spelldmg gear maken, tenzij mensen mensen mij nog kunnen overhalen om het te houden voor resistance pots bijv

[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 16-04-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:47:
en enchants zijn nou niet echt gebruiksvoorwerpen zoals potions wel zijn
Nee, maar beide zijn wel produkten van proffessions. Waarom zou een Blacksmith of Enchanter wel bakken met geld mogen verdienen aan zijn proffessions en een Alchemist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet uberlui overkomen oid, maar kan iemand die niet op zijn werk zit even een nieuw topic openen? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zeg ook niet dat ze niet mogen verdienen. ik vind het gewoon wat veel. mag toch? ik verdien geen zak met mijn profesion (LW) omdat er nog steeds figuren zijn die allemaal crap op de AH dumpen onder inkoopprijs :/ omdat ze nog aan het lvlen zijn :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kaap schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:00:
[...]

Nee, maar beide zijn wel produkten van proffessions. Waarom zou een Blacksmith of Enchanter wel bakken met geld mogen verdienen aan zijn proffessions en een Alchemist niet?
Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen. Plus het levelen van met name enchanting kost je (indirect) kapitalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 27963 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:02:
Ik wil niet uberlui overkomen oid, maar kan iemand die niet op zijn werk zit even een nieuw topic openen? ^^
ik weet geen eens hoe ik het start gedoe in een nieuw topic gooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ze hadden alchamy gewoon moeten houden zoals het was, alleen flask goedkoper maar niet zo drastisch veranderen. desnoods gooi een cooldown op bepaalde pots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]

Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen.
Is dat zo? Mischien ben ik wel alchemist zonder herbalism. Niet iedereen heeft gathering proffs Dan moet ik dus stacks van de AH kopen, daar de vial kosten bovenop en dan die totale kosten delen door het produkt en daar dan nog winst uit zien te halen.

Super Mana Potion, 2 Netherbloom en 1 Felweed. Een stack Netherbloom kost bij ons 30G en Felweed 12G.

40 Netherbloom 60G
20 Felweed 12G
20 Imbued Vials 12G

84G dus om 20 Super Mana Pots te maken. 84/4=21G per stack om quite te spelen. Kortom, jij mag niet klagen als je 20G voor een stack Super Mana Potions betaalt.

En ja, het kan goedkoper als de alchemist ze zelf herbed. Maar dan zou hij dus een dief van zijn eigen portomonee zijn omdat lui die enkel herben voor de verkoop die prijzen aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:53

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]
Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen. Plus het levelen van met name enchanting kost je (indirect) kapitalen.
Dus? Het is een keuze die je zelf maakt. En hoogstwaarschijnlijk weet je van te voren ook al dat het je enchantment profession (bv) ws niet winstgevend zal zijn. Maar dat zal ws. niet de hoofdreden zijn als iemand voor (bv) enchantment kiest. Bovendien valt het met alchemy ook wel mee. Als je geen tijd heb om zelf te farmen voor de herbs, dan is de omzet ook een stuk kleiner geworden. Maargoed, een Mountain Silversage stack verkoopt wel lekker op onze server voor 40G (in het weekend ) ;)

Maargoed, het is nou eenmaal zo dat je veel geld in BS, Ench, Tailor moet pompen om er uberhaubt iets voor terug te krijgen. Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:41:
Ga primals farmen ;) 5-6 primals per uur haal je makkelijk. Verkopen voor 30-45G per stuk. + random drops.. et voila.. 2-300G per uur.
Dan zit je kennelijk op een server waar plaatsen als Elemental Plateau evenals andere elemental spawns niet compleet kapot gecamped zijn :) Op AD is het verschrikkelijk. De engie primals die makkelijk te krijgen zijn, zijn shadow en life, maar daar is ook niemand in geinteresseerd.
Yellow|A schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:10:
300 gold haal je als DPS class op een goed moment van de dag. Als support class, MT of healer haal je bij lange na niet 300 gold. Herben/Primals farmen is allicht een leuke optie als je niet moet werken, maar als je werkt speel je alleen in de avond uren en dan is herben niet echt lucratief (lees niet 300 gold per uur) voorbij het punt dat je natuurlijk ook nog wil raiden. Ga ook niet elke avond wow spelen. Ik heb mazzel als ik per week net genoeg verdien om m'n pots, repairs e.d. terug te verdienen, maar daar zit weinig ruimte in.
Dat is het probleem dat ik dus heb. Ik heb alleen tijd om 's avonds te spelen, en in 't weekend. Ik ben ook gestopt met raiden enzo, dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik wil wel graag m'n epic mount.
Nvidiot schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:30:
[...]

Minder herbs? Moet nog steeds een black lotus in right? Die krengen spawnen veel te traag.

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:19:
Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.
Nou nou, zo hard gaat het nu ook weer niet. Daarbij kosten BS-recipe's bakken met geld, moet je bakken met geld hebben om zelf te craften/verkopen en vereist het ook nog eens primal nethers waarvan de marktprijs afhangt van wie ze heeft en welke recipe's die heeft. Uiteindelijk kun je meer verdienen hier maar het vereist een bere-investering om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
deadsy33 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:19:
[...]

Dus? Het is een keuze die je zelf maakt. En hoogstwaarschijnlijk weet je van te voren ook al dat het je enchantment profession (bv) ws niet winstgevend zal zijn. Maar dat zal ws. niet de hoofdreden zijn als iemand voor (bv) enchantment kiest. Bovendien valt het met alchemy ook wel mee. Als je geen tijd heb om zelf te farmen voor de herbs, dan is de omzet ook een stuk kleiner geworden. Maargoed, een Mountain Silversage stack verkoopt wel lekker op onze server voor 40G (in het weekend ) ;)

Maargoed, het is nou eenmaal zo dat je veel geld in BS, Ench, Tailor moet pompen om er uberhaubt iets voor terug te krijgen. Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.
maar waarom zouden alchamist pots en elixers goedkoop verkopen, als er een hoop tijd in zit om de herb bij elkaar te farmen. voor die tijd dat we herbs farmen willen we er ook wel iets voor terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Met enchanting zelf is bijna niks te verdienen. Ze kijken je al gek aan als je 5G vraagt + mats. En dat is na een kwartier spammen in trade. Het nadeel van enchanting is dat je niks kunt produceren en verkopen.. je moet het persoonlijk doen.

Gelukkig compenseert het feit dat je kunt disenchanten iets. Al is het dan wel weer irritant dat in parties ze dan ineens willen dat boss drops gedissd worden en dan rollen.. Zout lekker op, ik heb niet voor niks mn enchanting zo hoog geleveld :P En bovendien haal je daarmee ook nog eens de prijs van de shards naar beneden..

Of gaan we voortaan ook rollen op de leather die een skinner skint in party? Of de herbs die een herbalist verzamelt in een instance?

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah ik vind het niet meer dan redelijk dat er voor items die niemand wil gerolled word voor de shard. waarom zou jij ze allemaal moeten krijgen en de andereparty members niet die ws ook veel geld hebben uitgegeven aan het lvlen van hun skills

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:28:
Gelukkig compenseert het feit dat je kunt disenchanten iets. Al is het dan wel weer irritant dat in parties ze dan ineens willen dat boss drops gedissd worden en dan rollen.. Zout lekker op, ik heb niet voor niks mn enchanting zo hoog geleveld :P En bovendien haal je daarmee ook nog eens de prijs van de shards naar beneden..
Dus jij wil de shard zelf houden? Hoezo aso :) het is doodnormaal dat een enchanter de blue dissed gewoon omdat deze meer opbrengt dan 'em te vendorren.

Je kunt trouwens alles dissen met 300 enchanting. M'n warlock is level 42, heeft 275 enchanting, en kan alle greens in 't spel dissen. Dus zo moeilijk is dat helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wie gaat nieuw topique openen?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:30:
[...]

Dus jij wil de shard zelf houden? Hoezo aso :) het is doodnormaal dat een enchanter de blue dissed gewoon omdat deze meer opbrengt dan 'em te vendorren.

Je kunt trouwens alles dissen met 300 enchanting. M'n warlock is level 42, heeft 275 enchanting, en kan alle greens in 't spel dissen. Dus zo moeilijk is dat helemaal niet.
Nee ik wil gewoon rollen op het item. Andere kunnen hem vendoren, enchanters kunnen hem dissen.
Of gaan we voortaan ook rollen op de leather die een skinner skint in party? Of de herbs die een herbalist verzamelt in een instance?
In guild runs vind ik het geen probleem, in PUG's rollen ze maar lekker gewoon :P

Ik vind het geen vanzelfsprekendheid dat anderen het voordeel uit mijn profession halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

lame..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
welke build zou beter zijn voor veel dmg (heb nu gear voor grotendeels frost weinig crit)

fire
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

frost
http://www.wow-europe.com...0000535000300230000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mwah, het zijn dezelfde vreemden die je gek aankijken als je 5G voor een enchant vraagt, maar wel van je verwachten dat je hun blues dissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

fire

dat weet ik zelfs als non-mage...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:36:
[...]

mwah, het zijn dezelfde vreemden die je gek aankijken als je 5G voor een enchant vraagt, maar wel van je verwachten dat je hun blues dissed.
5g voor een enchant geen probleem, maar ik kijk je idd vreemd aan als je een blue niet wil dissen tijdens een pugrun

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Laatst online: 29-04 13:21
Noem mij egoistisch, maar ik ben het helemaal eens met Bosmonster. Je rollt allemaal voor de blue en als de enchanter 'm krijgt heeft hij de keuze 'm op AH te gooien of te disenchanten.

Kijk, guild runs is natuurlijk een ander verhaal, maar bij pugs hou ik de gewonnen blues gewoon in m'n zak totdat we eruit zijn. Shards kosten al een vermogen als je ze zelf moet kopen, dan is het mooi meegenomen als je uit zo'n run ook 'free' shard krijgt.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 20:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ach, dan win ik toch lekker die shard en ga ik mijn guildmembers lastig vallen voor een DE.
Ga ik mooi met mijn prijs onder de jouwe zitten om zo toch snel wat te cashen ipv te vendorren.

Sheesh, wel willen cashen met je Disenchanting maar dan niet vriendelijke de blue willen DE'en voor een ander dan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
verder in nieuw deel.....

[ Voor 93% gewijzigd door Zeror op 16-04-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:22:
[...]

Minder herbs? Moet nog steeds een black lotus in right? Die krengen spawnen veel te traag.
"Old world" flasks moet nog steeds 'n black lotus in, "new world" flasks een fel lotus. Fel lotus spawnt 15% meer in 2.1 volgens een blue. Schiet nog niet op...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kazu schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:37:
Noem mij egoistisch, maar ik ben het helemaal eens met Bosmonster. Je rollt allemaal voor de blue en als de enchanter 'm krijgt heeft hij de keuze 'm op AH te gooien of te disenchanten.

Kijk, guild runs is natuurlijk een ander verhaal, maar bij pugs hou ik de gewonnen blues gewoon in m'n zak totdat we eruit zijn. Shards kosten al een vermogen als je ze zelf moet kopen, dan is het mooi meegenomen als je uit zo'n run ook 'free' shard krijgt.
of je hem nou shard en dan de roll wint, of hem niet shard en de roll wint maakt voor jouw helemaal geen ruk uit. Dus waarom je em zelf wel zou dissen en niet voor een ander begrijp ik dan even niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
...

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 14:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.