Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
jawel ik heb ZG/MC/Ony geraid pre-tbc.thewizard2006 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:27:
[...]
de eerste build is echt onzin, ga je nu fire, frost of arcane bolts schieten. echt nutteloos
zelfde geld voor 2e build
3e build zou ikzelf aanpassen naar http://www.wow-europe.com...2510000000000000000000000 voor max fire dmg.
heb je uberhaupt wel eens geraid (niet vervelend bedoelt) want het lijkt mij dat je alles maar een btje uit je duim hebt gezogen.
Builds voor mages zijn voornamelijk full frost, full fire, full arcane, arcane/fire arcane/frost en geen frost/fire (/arcane).
Zorg dat je in raids een leuke shadowpriest mee hebt en je hebt geen last van mana tekort en anders heb je nog gems, evo en potions
met die eerste build probeerde ik out-of-the-box te denken. geen idee hoeveel varietie er in de nieuwe instances nodig is.
met de 2de build probeerde ik een soort van main frost tree, en ook nog een paar leuke goodies van fire te nemen. mits je de water elemental zou willen. en nog een paar goede dingen van fire.
vanmidadg was ik nog wat aan het spelen met de talent calculator, ik zelf vind imp fireblast echt een waste van talentpoints. die 1.5 seconden.
mara die impc scorch wel wat nuttiger, en ik dnek ik raiden dat je aan 1x flaming throwing ook genoeg hebt.
ik denk dat ik dit eerder zou nemen:
http://www.wow-europe.com...2510000000000000000000000
ik hoef geen pure raid build in het begin, een build waar ik alles een beetje kan doen.
zit nog te twijfelen of ik die punten uit impact haal en verdeel over imp flamestrike en wat andere zut.
met die 5 punten kan ik nog een beetje spelen.
Ik wil met alles een beetje mee kunnen komen, PVP/PVE/ instances solen. and so on.
tijdens lvl 1-60 was ik full arcane omdat ik toen nog noob was en de arcane missiles vet vond
toen geswitched naar frost omdat dat voor raiden het beste was.
later ook eens fire geprobeert en dat vond ik destijdes het vetste. ging wel vaak dood in ZG, maar dat was juist fun. deed ook massive damage daar. (vooral @ de spider part)
maar ja in MC was het natuurlijk weer bout. maar ja toen ben ik gestopt.
edit: ow zie net dat ik geen punten in Blazing speed gestoken heb, die wil ik eigenlijk wel hebben. nog maar even stoeien dan.
[ Voor 16% gewijzigd door Valkyre op 14-04-2007 19:10 ]
Ik denk dat je het wel redt ja, moet je er wel de gear voor hebbenGohan-san schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:15:
[...]
geen idee, maar daar waren wij met de guild pre tbc voordat ik stoptte
en dacht nu als lvl 70 lijkt het me wel vet om het met 5 man ofzo te doen.
Die alliance is t lelijkst van de 2 xDRakkerzero schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:53:
[...]
Woow, die zien er erg mooi uit
Kruising tussen adelaar en gier lijkt het wel
Ik vind de alliance versie echt wel mooi.
Weet wel dat het een 20 man is, en je waarschijnlijk nogal wat CC classes nodig hebt. En je kan het echt niet vergelijken met een 5-man Outland instance. Onze 5 man is niet zover gekomen..werdt soms te druk met mobs..en maar 1 healer/tankGohan-san schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:15:
[...]
geen idee, maar daar waren wij met de guild pre tbc voordat ik stoptte
en dacht nu als lvl 70 lijkt het me wel vet om het met 5 man ofzo te doen.
Maar denk wel dat het met 7-8 lukt. 2 tanks, 2 healers, shadowpriest, mage, hunter of rogue mss.
Coolinquote:
rodie83 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:24:
Leuke guildnaam altijd: <is better then you>. De arrogantie rawks
< Is better than you >
Turalyon
Ja zag het op het Tura forum
[ Voor 15% gewijzigd door junglebeast op 15-04-2007 03:01 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 97% gewijzigd door junglebeast op 15-04-2007 03:00 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Bij deze.Bizzarro schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:14:
[...]
Zou jij van hem/haar de talent build eens willen posten (de elemental)?
http://www.wowhead.com/?talent=GAczVcMsAotZxfck0x
[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 15-04-2007 03:59 ]

Rest hier: http://worldofraids.free.fr/news-patch/full-t6/
[ Voor 24% gewijzigd door danslo op 15-04-2007 08:02 ]
Verwijderd
Hmmm, wij houden een dubbele dkp lijst bij. need en want. Need is voor je main spec, want is voor eventuele andere rollen die je kan vervullen. Van te voren alle items die je wil need of want signen. Shadow priest heeft gewoon dmg op need healing op want. En vanaf dat moment is het dkp>all. Dkp is overigens een rating Uitgerekend uit je aantal boss kills en al gekegen items.jarnotjuh schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:40:
Gister mijn luckiest avond ever, in WoW...
Goed, karazhan. Enige mage online, 2 raidgroups.. Eerst 200 water en brood voor de andere group gemaakt, en toen nog voor je eigen raid.
Voor Attumen: +Frostdmg gloves.. Enige die ze kan gebruiken(ook al was ik firespec).
Attumen zelf, de bracers. Yey, die moest ik nog!
We clearen naar maiden toe, pattern: soulcloth vest. Gewonnen met een roll van andere tailors.
Op de opera event, wizard of oz. Laat die nou net die boots droppen.
2 Items die ik nu standaard gebruik voor betere gear, en 1 wanneer ik frost ga. Aan die tailoring meuk zal ik niet veel hebben maar is toch meegenomen. En die gloves zijn ook super, mocht ik ooit naar frostspec gaan.
Nu maar eens flink gaan grinden voor enchants op die gear. Mijn avond kon iig niet meer stuk.
Heeft best voordelen, als er weinig casters in je raidgroup zijn. En aangezien Maindps classes > holy priest die shadow wil >trials zijn, kreeg ik sowieso de bracers en boots. Vind het wel sneu eigelijk, maargoed.
Op mijn warrior had ik op level 70 het probleem dat ik voor elke faction nog rep moest farmen voor revered om heroic keys te kunnen kopen. Besloten dit met deze nieuwe char anders aan te passen. Instances en rep turnins eerst, daarna questen.
Gisteravond met 300+ unidentified plant parts naar Zangramash gegaan. Alle quests geaccepteerd. Plant parts ingeleverd, ben nu al honoured. Dan de quests doen en minimale instance runs (coilfang

sorry hoor, beetje overdone imho...cls schreef op zondag 15 april 2007 @ 08:00:
Warlock tier 6
[afbeelding]
[afbeelding]
Rest hier: http://worldofraids.free.fr/news-patch/full-t6/
Voor de rest vind de tier6 sets niet echt bijzonder overkomen (looks)

Ziet er in dit filmpje wel beter uit:deadsy33 schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:25:
[...]
sorry hoor, beetje overdone imho...
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=U5cGEqSDz6I

CoA niet instant?BootVluchteling schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:21:
[...]
gast, corruption nightfall procced minder snel dan dat je CoA dmg doet.. daarnaast is CoA ook niet instant, waardoor het een mooie is om mee te pullen.. (geen casttime verloren omdat je het gevecht opent.)
maar goed. suit yourself..
Daar bovenop komt nog eens het totale gebrek aan healing gems "matches a yellow or blue socket".
Voor Bracing earthstorm diamond moet ik meer gele dan blauwe en rode gems hebben = kansloos, tenzij ik al m'n socket-bonusen opgeef.
Nu wil ik dus
Insightful Earthstorm Diamond
Maar zelfs daar krijg ik niet genoeg gele gems voor
enige wat je dan niet krijgt is je socket bonus ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja, maar dat is toch vreemd, dat dat nodig is enkel en alleen om een meta-gem aan het werk te krijgen, zo imba zijn die dingen nou ook weer niet.Bokkie schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:04:
dan ram je er andere kleuren in
enige wat je dan niet krijgt is je socket bonus ^^
Ik verbaas me vooral over het feit dat er dus gewoon 0 green quality gems interessant voor healers zijn die in zowel blauwe als gele (combo) sockets passen.
Verwijderd
Ik denk dat ik idd ook maar voor die zal gaan, maar het nadeel daarvan is dat je niet ziet wanneer hij proct en dus een flinke kans hebt dat je je halve spellcast-time verspilt op een instant cast.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:21:
Op m'n pala heb ik hetzelfde, wilde ook heel graag die mana restore meta maar met de rest van m'n gear haal ik dat ecth niet. Socket bonusses wil ik toch ook wel houden eigenlijk en ik ben gegaan voor de Mystical Skyfire Diamond Die werkt toch heel erg lekker moet ik zeggen, liever had ik natuurlijk de mana restore maar deze meta bevalt beter dan verwacht.
Maar ja, beter dan niks, want die andere zijn echt kansloos.
heb em op mn mage, je ziet perfect wanneer die proct hoor, krijgt ook gewoon een buff in je lijst.UltraR-pc schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat ik idd ook maar voor die zal gaan, maar het nadeel daarvan is dat je niet ziet wanneer hij proct en dus een flinke kans hebt dat je je halve spellcast-time verspilt op een instant cast.
Maar ja, beter dan niks, want die andere zijn echt kansloos.

Verwijderd
my bad. immolate en ua zijn niet instant..Muthas schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:38:
[...]
CoA niet instant?Ik pull de eerste mob met UA, de volgende 4 mobs gebruik ik alleen de 3 instant dots (CoA, Corr, SL), zodat ik kan blijven rennen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
wat heet overdone... tis een clown outfit ROFLdeadsy33 schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:25:
[...]
sorry hoor, beetje overdone imho...
![]()
http://img168.imagevenue....ge=75716_11_122_530lo.jpg
http://img169.imagevenue....ge=75720_22_122_585lo.jpg
Mijn systeem is als volgt; Intel Pentium 2.4ghz, 1024mb ram, 128mb ati radeon 9600 en het werkt gewoon goed maar na een tijdje (dit kan varieren van 15 minuten tot een paar uur) verandert mijn scherm in een grote puinhoop zoals in de 2 bovenstaande screenshots uitgebeeld.. ik heb de nieuwste en wat oudere en de drivers die bijgeleverd waren op de cd geprobeert zonder geluk.. weet iemand hier de oorzaak en misscien ook een oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door ADMK op 16-04-2007 00:26 ]
ForbiddenADMK schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:48:
Ik speel sinds kort ook WoW, bevalt me wel maar ik heb sinds kort wat problemen met de graphics.. zie hier;
http://adamk22.5gbfree.com/11.jpg
http://adamk22.5gbfree.com/22.jpg
Mijn systeem is als volgt; Intel Pentium 2.4ghz, 1024mb ram, 128mb ati radeon 9600 en het werkt gewoon goed maar na een tijdje (dit kan varieren van 15 minuten tot een paar uur) verandert mijn scherm in een grote puinhoop zoals in de 2 bovenstaande screenshots uitgebeeld.. ik heb de nieuwste en wat oudere en de drivers die bijgeleverd waren op de cd geprobeert zonder geluk.. weet iemand hier de oorzaak en misscien ook een oplossing?
You don't have permission to access /22.jpg on this server.
Zelfde voor 11.jpg
Verwijderd
elke keer als het gebeurt neemt wow ook 99% CPU, er zijn meer mensen die er last van hebben op de wow forums, maar niet echt een nuttige oplossing.
Heb de laatste drivers, gecheckt op virussen, spyware etc, geen overheating niets...
Vandaag de hele dag zonder problemen gespeeld, en zonet toen ik probeerde in te loggen was het weer zover...
http://img410.imageshack.us/my.php?image=wowprobsmg0.jpg
GefixedHolyCorn schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:50:
[...]
Forbidden
You don't have permission to access /22.jpg on this server.
Zelfde voor 11.jpg
Wat is er mis met dat plaatje? Maarre over je eerdere posts, dat soort artefacts kreeg ik alleen als ik m'n GPU core of mem te hoog had staan, dus of je hebt warmteproblemen of je hebt ze te ver overgeklokt zou ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:25:
Heb zelf ook probs met de graphics laatste tijd...als het de graphics zijn tenminsten =/
elke keer als het gebeurt neemt wow ook 99% CPU, er zijn meer mensen die er last van hebben op de wow forums, maar niet echt een nuttige oplossing.
Heb de laatste drivers, gecheckt op virussen, spyware etc, geen overheating niets...
Vandaag de hele dag zonder problemen gespeeld, en zonet toen ik probeerde in te loggen was het weer zover...
http://img410.imageshack.us/my.php?image=wowprobsmg0.jpg
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Dropte de staff, waarvoor ik ook nog es de roll won
Ik vermoed dat die vast wel een tijdje mee zal gaan
Ligt eraan hoe dmg horny je bent, dagger van prince + heroic badge is meer dmg, maar minder sta/int : )Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 07:33:
Vrijdag Curator na twee evocates op 13%, een nieuw record voor ons
Maar grats iig, hf met aran : )
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 16-04-2007 07:36 ]
ik ruik een te warme videokaart.. als je dit ziet, is het foute shit.. genoeg airflow in je pc? is je videokaart cooler nog wel beetje ok..? zet je kast evt. open..ADMK schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:48:
Ik speel sinds kort ook WoW, bevalt me wel maar ik heb sinds kort wat problemen met de graphics.. zie hier;
http://img168.imagevenue....ge=75716_11_122_530lo.jpg
http://img169.imagevenue....ge=75720_22_122_585lo.jpg
let op de temperatuur per dag en kijk of het invloed erop heb. ik vermoed óf warmteprobleem, óf je videokaart begint te sterven..
curater is leuk
Oorzaak bij mij was een rotte videokaart (6600GT), die ik toen maar vervangen heb door een 7900GT.
Waarschijnlijk combinatie van warmte, rot videogeheugen of slechte airflow.
Gister ben ik zelf ook voor het eerst karaz ingeweest. Het ging niet onaardig en het is best een leuke raiddungeon waar veel te doen valt.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 07:33:
Vrijdag Curator na twee evocates op 13%, een nieuw record voor ons
De Curator ook geprobeerd (eerste keer ooit) en wat een @#$ boss is dat. Ik word helemaal kriegel van die Astral Flares die worden gesummoned, en dan met name van die lightning graphics. Maargoed, beste try was dus 65% na 1 evoc. Komt wel weer goed, denk ik zo.
[ Voor 49% gewijzigd door vhal op 16-04-2007 08:15 ]
Verwijderd
Additional infos: Looks like they're all Equip, there aren't any durations on the auras.
[Darkmoon Card: Vengeance] (Ace - Eight of Storms)
You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.
[Darkmoon Card: Wrath] (Ace - Eight of Furies)
Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)
[Darkmoon Card: Crusade] (Ace - Eight of Blessings)
Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.
[Darkmoon Card: Madness] (Ace - Eight of Lunacy)
Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)
foxtreme,Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:29:
Nieuwe Darkmoon Cards (Source: www.worldofraids.com)
Additional infos: Looks like they're all Equip, there aren't any durations on the auras.
You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.
Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)
Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.
Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)
zijn die trinkets dan niet GRUWELIJK imba..? + 8 spelldmg x10 stacking enzo.. ok, met 1 chest kan je het al redden, maar goed.. vind het toch wel aardig krachtige stuff..
weet je ook waar het dropt? world drops oid? level requirements? en ja, ben lui om de bron aan te klikken
Weer niet waar ik op had gewacht geen root indoor bijv, of imp moonkin aura.
Wel een goed punt is dat de threat talent in de resto tree nu ook voor de balance tree kan worden gebruikt.
Minpunt ik moet ja MOET 5 punten in m'n balance tree opgeven dit is dus iets dat ik niet ga doen

Zie hier:
Druids
The "Druid Epic Flight Form" is now available through a series of quests.
"Barkskin" now reduces all damage taken, with its duration reduced to 12 seconds and cooldown reduced to 1 minute. The tooltip has been adjusted to indicate this ability can be used while frozen, incapacitated, or cowering in fear. That functionality was already present, but not listed in the tooltip.
"Bear Form" and "Dire Bear Form": The bonus health from shapeshifting into these forms will again be removed correctly when shifting out of these forms.
"Cyclone": This ability will no longer work on hunters with "The Beast Within" active or hunter pets with "Bestial Wrath" active.
"Feral Charge" now suppresses all Slowing effects while charging the target.
Fixed a data error that caused "Swiftmend" to generate more threat than intended.
"Force of Nature": These pets will now come into the game with full health, including that gained from a percentage of their master's stamina.
"Gift of the Wild", ranks 1 and 2, are now available on trainers.
"Gift of the Wild": Rank 3 of this ability now has the same range as ranks 1 and 2.
"Improved Leader of the Pack": This ability will no longer generate threat.
"Lacerate": The tooltip has been adjusted to indicate it does initial bleed damage when the ability first lands.
"Lifebloom": Each additional application of this spell will now include the full bonus from effects which increase healing. The final heal, however, is still unaffected by stacking multiple applications of this spell. "Mangle(Bear)": Damage increased by 15%, but bonus threat reduced so that overall threat generation will be unchanged.
"Nature's Grace": This talent is now triggered by "Swiftmend" and "Lifebloom", and is triggered by and affects "Cyclone".
"Nature's Grasp": The mana cost has been removed from all ranks as intended.
"Omen of Clarity": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form" or "Moonkin Form".
"Prowl"will now be broken correctly by damage shields such as "Oil of Immolation".
"Rake": The tooltip has been adjusted to indicate the initial damage done is bleed damage. In addition, "Rake" can now always be re-applied, even when "Mangle" is active.
"Shapeshifting" will no longer remove the "Rotting Putrescence" creature debuff.
"Subtlety"(Restoration Talent) now applies to all spells, not just healing spells.
"Swiftmend": This ability will now be correctly penalized for casting low rank "Rejuvenations" and "Regrowths" just as other healing spells are penalized.
"Teleport: Moonglade": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form".
"Tree of Life Form": The tooltip has been corrected to indicate "Nature's Swiftness" and "Rebirth" are castable in this form.
1 ding snap ik niet btw, wat bedoelen ze met:
-"Nature's Grasp": The mana cost has been removed from all ranks as intended.
Sorry verkeerd gelezen dacht dat ze nature's grace bedoelden
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Hebben Warriors vroeger altijd gehad, dat ze punten MOESTEN opgeven voor Tactical Mastery.Dark Master schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:48:
Nou de nieuwe patch notes zijn weer uit voor de dr00ds.
Weer niet waar ik op had gewacht geen root indoor bijv, of imp moonkin aura.
Wel een goed punt is dat de threat talent in de resto tree nu ook voor de balance tree kan worden gebruikt.
Minpunt ik moet ja MOET 5 punten in m'n balance tree opgeven dit is dus iets dat ik niet ga doen.
Rogue's hebben nog steeds het 'probleem' dat ze verplicht ~15 punten in Assassination moeten stoppen om aan een basis build te komen.
Roots indoor snap ik op zich wel, waar wil je die wortels vandaan toveren? Lijkt me lastig zonder bomen of leven indoor
Verwijderd
Ik denk dat het level 70 darkmoon stuff is. Geen idee waar het dropt.BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:47:
[...]
foxtreme,
zijn die trinkets dan niet GRUWELIJK imba..? + 8 spelldmg x10 stacking enzo.. ok, met 1 chest kan je het al redden, maar goed.. vind het toch wel aardig krachtige stuff..
weet je ook waar het dropt? world drops oid? level requirements? en ja, ben lui om de bron aan te klikken
De link naar de forum post:http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=96141668&sid=1
blup
En Tanaris of Silithus dan? Ook niet veel leven daar dunkt mijRaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:52:
[...]
Roots indoor snap ik op zich wel, waar wil je die wortels vandaan toveren? Lijkt me lastig zonder bomen of leven indoor
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Ja klopt heeft maar een bepaald percentage (geloof dat standaard een percentage heeft van 35%), kan je met andere talent punten verhogen. Wel handig voor PvP maar in een instance gebruik je het gewoon niet.eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:53:
eh nee nature's grasp is toch een autoroot als iemand je hit?
sorry ik ben te lui om het voor jouw op te zoekenBootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:47:
[...]
foxtreme,
blup
He! Niet zomaar even mijn statement onderuit halen heKapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:55:
[...]
En Tanaris of Silithus dan? Ook niet veel leven daar dunkt mij
oh en weer geen hunter trinkets, goh what else is newVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:29:
Nieuwe Darkmoon Cards (Source: www.worldofraids.com)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
niet dat ik moeite ervoor wil doen want het zal wel weer net zo onmogelijk zijn als de huidige deks
blup
Verwijderd
Als ik het goed heb is die laatste trinket gebaseerd op Haste Rating, dus misschien wel wat voor hunters.ye-roon schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:03:
[...]
oh en weer geen hunter trinkets, goh what else is new
Nou ik vond het wel meevallen hoor.. heb toch zat mensen gezien die met die trinkets rondliepen.eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:07:
ach ook geen healing trinket..
niet dat ik moeite ervoor wil doen want het zal wel weer net zo onmogelijk zijn als de huidige deks
Heb destijds ook mijn eigen Maelstrom card bij elkaar gesprokkeld en heb volgens mij alleen de Ace destijds gekocht (omdat die toen nog een hele lage droprate had).
Zodra de Cards een beetje beginnen te droppen dan zakken de prijzen ook op de AH
Het gevecht zelf is redelijk simpel, de uitwerking liet alleen best een tijdje op zich wachten. Hadden zo vaak dat het rond de 35% ineens misging. Maintank dood door een crushingblow oid ineens weg. Toen uiteindelijk opgelost door een zweep is ons healchannel te gebruiken en was hij ineens dood. Zijn scatter ability is wel echt leuk.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Op zich wel aardige build voor levelen zonder downtime, mocht je van plan zijn om te gaan tanken zou ik je zeker thick hide(3/3) en survival of de fittest(3/3) aanraden, ten koste van natural shapesifter ( als tank shift je zelden of nooit ) en die 3 punten emproved grasp ( useless in instances, eentje houden voor PvP, dat ding procced toch wel )ye-roon schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:06:
Ok ik ben bezig met het lvlen van een druid en die wil en zal ik voor de rest van zijn of haar leven feral houden. Ik hoor nu mensen denken: zijn of haar leven, nou kheb een 35 Tauren male en 21 NE female. Maar ff een vraag, wat is jullie visie op feral builds? Ik heb zelf dit voor ogen en een mening van andere kan een verfrissend oog bieden op dit. Let wel het is meer voor PvP dan voor PvE.
Ook voor Kitty-DPS heb je dan het maximale eruitgehaald. Voor pure PvP zou ik dan thick hide en natural shifter nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 09:42 ]
Verwijderd
Die staff van Curator heb ik ook paar weken mee gelopen. Heb hem nu vervangen voor de staff van laatste boss in sethekk halls heroic. Als firemage vind ik 24 crit rating toch wel erg fijnImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 07:36:
[...]
Ligt eraan hoe dmg horny je bent, dagger van prince + heroic badge is meer dmg, maar minder sta/int : )
Maar grats iig, hf met aran : )
En geen tank trinketye-roon schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:03:
[...]
oh en weer geen hunter trinkets, goh what else is new
Moet zeggen dat Blizz erg veel tijd aan getails aan de afwerking, ook de kleine details.
Echter vreet dit wel lekker in je framerate
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
op zich vind ik ze wel nice, kwestie van rekenen wat het beste is, meeste trinkets zijn nog steeds een 'use' tenzij je nog Neltharions tear heb heb zelf liever een equip trinket dan een use trinketMantaMania schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:47:
[...]
En geen tank trinketmaar oke vind de trinkets toch niet heel bijzonder eruit zien eigenlijk zeker niet als je ziet wat voor trinkets er tegenwoordig zijn.
blup
Geheugen, 2x 512mb DDR,moet overigens geen probleem zijn. Maar mijn processor, p4 2,5 Ghz zonder HT en die overigens ook al 4,5 jaar oud is, de grote bottleneck is.
Defragmentatie loste overigens al een aardig wat op, maar ik ben er daar nog niet mee. wat ik overigens wel vreemd vind, is dat WoW de eerste 5 a 10 minuten zeer soepel loopt, maar daarna ineens inzakt qua frames per seconde.
Iemand een idee voor een tussenoplossing tot ik een ander systeem heb?
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-04-2007 09:51 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Leukste moment van dit weekend: na de Felfire Hill quests in Ashenvale, op de terugweg een Searing Infernal enslaven en daarmee Splintertree Post binnenwandelen; die dingen maken echt een enorm stampend geluid als ze lopen en iedereen stond ineens doodstil toe te kijken, dus dat was echt geweldig. Natuurlijk ging het mis toen ik 'm quests in had geleverd, wat ik ook hoopte, maar de guards maakten korte metten met 'm.
Of je sword skills trainen in Undercity op de Lordaeron Citizens en dan allemaal mensen om je heen zien staan waarvoor het lijkt alsof je in de luch staat te slaan.
En nog even rondhangen op Ravenhill Cemetary, voor Nightcrawlers en wat Silk Cloth; uiteindelijk ook nog Lord Malathrom tegengekomen die de Spiked Collar dropte (Felhunter Guardian die je een uur lang beschermd), dus dat was ook wel fijn. Vanavond als het goed is eindelijk naar Shadowfang Keep; het hoeft al bijna niet meer, maar ik wil graag de Eerie Glowing Lantern voor m'n 'lock, want naast de stats ziet die er gewoon echt geweldig uit.
Verhoog de hoeveelheid MB die je aan addons toekent. 't kan zjin dat je add-ons tegen de max aanlopen.Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:51:
Ondanks dat ik pas een nieuwe videokaart heb, Radeon X1650PRO, draait WoW nog steeds vrij slecht. In andere spellen is wel iets beter, maar nog niet je van het. Ik vermoed dat de combinatie videokaart/geheugen + processor niet echt lekker loopt.
Geheugen, 2x 512mb DDR,moet overigens geen probleem zijn. Maar mijn processor, p4 2,5 Ghz zonder HT en die overigens ook al 4,5 jaar oud is, de grote bottleneck is.
Defragmentatie loste overigens al een aardig wat op, maar ik ben er daar nog niet mee. wat ik overigens wel vreemd vind, is dat WoW de eerste 5 a 10 minuten zeer soepel loopt, maar daarna ineens inzakt qua frames per seconde.
Verwijderd
Dan krijg je gewoon een foutmelding afaik, zou niet moeten uitmaken met de performance.ImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:05:
Verhoog de hoeveelheid MB die je aan addons toekent. 't kan zjin dat je add-ons tegen de max aanlopen.
ga es zonder addons spelen om te kijken of je fps dan wel stabiel blijft. Als je fps dan stabiel blijft zit er dus een memoryleak in 1 van je addons ;P Ik had een zelfde probleem toen ik nog veel addons gebruikte, heb nu nergens last meer van nu ik met de standaard interface speelRakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:51:
Ondanks dat ik pas een nieuwe videokaart heb, Radeon X1650PRO, draait WoW nog steeds vrij slecht. In andere spellen is wel iets beter, maar nog niet je van het. Ik vermoed dat de combinatie videokaart/geheugen + processor niet echt lekker loopt.
videokaart is denk ik niet al té goed, processor en geheugen is ook flink aan de lage kant..Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:51:
hoe staan je instellingen.? alles op high gaat natuurlijk niet werken..
Verwijderd
Mja, ik weet niet hoe snel die 1650 is eerlijk gezegd, maar ik speel met een 6600GT alles op high, muv de AA of filtering oid, die staat uit. Werkt prima. p4-3,2 en 1gb intern (2x512).BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:16:
videokaart is denk ik niet al té goed, processor en geheugen is ook flink aan de lage kant..
hoe staan je instellingen.? alles op high gaat natuurlijk niet werken..
Toch wel grofweg hetzelfde, gezien het feit dat WoW toch (afaik) geen multithreading gebruikt.
1-> 2 GB is geloof ik ook wel redelijk prettig.. WoW lust wel een paar MBtjes.. ik zit met 8800GTX met alle eyecandy aan.. C2D E6400 met 2x 1GB ram.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:22:
[...]
Mja, ik weet niet hoe snel die 1650 is eerlijk gezegd, maar ik speel met een 6600GT alles op high, muv de AA of filtering oid, die staat uit. Werkt prima. p4-3,2 en 1gb intern (2x512).
Toch wel grofweg hetzelfde, gezien het feit dat WoW toch (afaik) geen multithreading gebruikt.
Die heb ik al verhoogd naar 96 mbImdaMned schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:05:
[...]
Verhoog de hoeveelheid MB die je aan addons toekent. 't kan zjin dat je add-ons tegen de max aanlopen.

Zal ik eens ff proberen vanavond.DrProctor schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:12:
ga es zonder addons spelen om te kijken of je fps dan wel stabiel blijft. Als je fps dan stabiel blijft zit er dus een memoryleak in 1 van je addons ;P Ik had een zelfde probleem toen ik nog veel addons gebruikte, heb nu nergens last meer van nu ik met de standaard interface speel
een 1650 is sneller dan een 6600Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:22:
[...]
Mja, ik weet niet hoe snel die 1650 is eerlijk gezegd, maar ik speel met een 6600GT alles op high, muv de AA of filtering oid, die staat uit. Werkt prima. p4-3,2 en 1gb intern (2x512).
Ik speel nu met een x1950 pro en een amd 2400+ (heb andere opgeblazen
Dat vind ik wel een beetje overdreven voor een spel als WoW. Met 1 gig moet je het ook prima kunnen draaien, wat mensen vaak onderschatten is de bottleneck van hun videokaart.BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:27:
[...]
1-> 2 GB is geloof ik ook wel redelijk prettig.. WoW lust wel een paar MBtjes.. ik zit met 8800GTX met alle eyecandy aan.. C2D E6400 met 2x 1GB ram.
//offtopic: voor de geinterreseerden, kijk hier het verschil wat een upgrade van 2400+ naar 3400 uitmaakt
Vergelijking 2500 met 3400
[ Voor 36% gewijzigd door Proqzor op 16-04-2007 10:45 ]
Dan ga ik eens beginnen met Telo's lootlink en Atlasloot te dumpen. Ik gebruik die toch niet zo veel en kan ze wel missen.DrProctor schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:36:
Ik speel nu met een x1950 pro en een amd 2400+ (heb andere opgeblazen) en draai alles max en altijd super soepel. Maar het ligt vooral aan de addons die je hebt geinstalleerd. Mods met groote databases erachter nemen veel geheugen in denk ik (dingen zoals DamageMeters en AtlasLoot waarin veel is/wordt opgeslagen)
Kan ik ergens zien hoeveel mb en/of ingame geheugengebruik de addons hebben per addon apart?
Verwijderd
Ha ha, die twee zijn erg idd, lootlink heb ik standaard ook uitstaan, was echt een ramp, maar misschien is het nu beter.Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:43:
[...]
Dan ga ik eens beginnen met Telo's lootlink en Atlasloot te dumpen. Ik gebruik die toch niet zo veel en kan ze wel missen.
Kan ik ergens zien hoeveel mb en/of ingame geheugengebruik de addons hebben per addon apart?
Naam schiet me nog niet te binnen, komt zo wel
ik heb een vergelijkbaar systeem (p4 2.4, 1 gig intern en een Radeon 9600 256 MB) en ik draai WoW zonder problemen. Heb ook redelijk wat grote addons, auctioneer, atlas/atlas loot e.d. Zelfs alt-tab gaat goed. Ik zou eens naar je temperaturen kijken, zoals boven gesuggereerd en misschien eens in de hardware sectie een topic openen voor ideeen en tips.Rakkerzero schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:51:
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Itemsync ftwRaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:50:
Lootlink was meen ik nogal een memory hog, maar ik meen dat er nog een dergelijke mod was/is die vele malen minder geheugen gebruikte en ook nog eens sneller/makkelijker was om te gebruiken.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Juist! Die was het
Denk ik binnekort maar weer eens gaan installeren.
OT: Jarno, kom eens op msn
Ik zoek een addon om de vriendenlijst te synchroniseren, ik heb namelijk 4 poppetjes op 1 realm en zou graag 1 (gedeelde) vriendenlijst hebben. Dat dus voor elk poppetje dezelfde namen in de lijst staan.
Verwijderd
Zelfde, en ook een grotere vriendenlijst..Resistance_NL schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:12:
Over addons gesproken.
Ik zoek een addon om de vriendenlijst te synchroniseren, ik heb namelijk 4 poppetjes op 1 realm en zou graag 1 (gedeelde) vriendenlijst hebben. Dat dus voor elk poppetje dezelfde namen in de lijst staan.
http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE
Ja, ik dus ookremcio schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:02:
fijne alchamy change wat ze nu hebben, http://forums.worldofwarc...postId=940234813&sid=1#27. dit is echt totaal belachelijk, zit er nu diep aan te denken om tailering te nemen ±)
https://niels.nu

blup
Ook een van de oudste allertijdenGrindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:28:
Beste WoW video allertijden, ik lag helemaal in een deuk na het zien van deze:
http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE
Wat zitten de mensen toch te zeuren over prijzeneendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:30:
vind ik helemaal niet erg.. 20g voor een stack super mana potions
Tuurlijk de prijzen zijn omhoog gegaan, maar ook je inkomsten.
Je kunt nu zo 2-300G per uur verdienen, waarom dan zitten zeuren over 20G voor wat pots?
Tis net als met de euro ofzo.. mensen blijven maar in guldens denken.. Hoelang gaat het duren voordat mensen het doorhebben?
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 11:34 ]
Kan niet, gaat over scryer/aldor die zijn er pas net.Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:32:
[...]
Ook een van de oudste allertijdenGok iets van anderhalf jaar

en alle dingen zijn in prijs gedaalt.. leather van 20g naar zo'n 7g per stack. Same voor cloth.. maar die potions blijven maar ranzig duur

blup
Verwijderd
Nou, neem herb/alch en ga ze zelf maken ^^eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:
300g per uur? dacht het niet.. mag blij zijn als ik de 50 haal
en alle dingen zijn in prijs gedaalt.. leather van 20g naar zo'n 7g per stack. Same voor cloth.. maar die potions blijven maar ranzig duur
idd.. maar het verhaal ken ik al wel een tijdje. misschien in de beta opgenomen?Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:36:
[...]
Kan niet, gaat over scryer/aldor die zijn er pas net.
Dan ben ik waarschijnlijk in de war (had hem ook niet verder gekeken dan eerste stukje).Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:36:
[...]
Kan niet, gaat over scryer/aldor die zijn er pas net.
Ga primals farmeneendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:
Oudere mats zijn op Kor'gall toch aardig in prijs gestegen. Een stack thorium bars/ore gaat voor gemiddeld 30g wegeendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:

blup
Ah, je moet hem echt afkijken, zo goed als ie op een gegeven moment een GM erbij haalt en nog wat verder als ie gaat roepen "IMA CHARGIN MAH FIABALL!!!"Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:40:
[...]
Dan ben ik waarschijnlijk in de war (had hem ook niet verder gekeken dan eerste stukje).
En hoeveel kost een Savagery enchant als de enchanter de mats aanlevert? En hoeveel kost een Felsteel Reaper als blacksmith materials aanlevert? En hoeveel....en....en...en...eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:30:
achja, ik koop lekker die el-cheapo Major mana potions voor 2G a stackeendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:30:
en enchants zijn nou niet echt gebruiksvoorwerpen zoals potions wel zijn
en eigenlijk zijn super mana potions nog te klein voor mij.. ik haal er gemiddeld zo'n 20% van m'n mana mee
[ Voor 33% gewijzigd door Bezulba op 16-04-2007 11:48 ]
blup
en dan hoop ik dat de flasks die ik heb dat die niet veranderen waar daar hebben wel meer herbs in gezeten, dan dat ze straks gaan kosten
[ Voor 18% gewijzigd door remcio op 16-04-2007 11:51 ]
hehe kapoen, ik speel ook op kor'gall alliance, wat speel jij?Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:42:
[...]
Oudere mats zijn op Kor'gall toch aardig in prijs gestegen. Een stack thorium bars/ore gaat voor gemiddeld 30g wegHeel leuk als je BS aan het levellen bent
Uiteraard komt dit door de jewelcrafting hype, maar als het blijft duren dan parkeer ik mijn warrior toch fijn in Silithus
Zijn die craftable BoE epics eigenlijk de moeite waard om te maken/verkopen? Ik zie hierKaap schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:43:
[...]
En hoeveel kost een Savagery enchant als de enchanter de mats aanlevert? En hoeveel kost een Felsteel Reaper als blacksmith materials aanlevert? En hoeveel....en....en...en...
op het AH regelmatig plannen verschijnen voor bv. Felsteel Reaper, maar het wapen zelf
(of een andere BoE craftable) dus nooit.
Ik speel Horde, mijn warrior heet Kapoentje (surprise surprise). Ik heb ook nog een mage die bootiemcgee heet en een priest met naam iniminiSjonson schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
[...]
hehe kapoen, ik speel ook op kor'gall alliance, wat speel jij?
[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 16-04-2007 11:51 ]
Ah ok. Dan gaat lootlink er zeker te weten uitRaseriaN schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:50:
Lootlink was meen ik nogal een memory hog, maar ik meen dat er nog een dergelijke mod was/is die vele malen minder geheugen gebruikte en ook nog eens sneller/makkelijker was om te gebruiken.
Elementals doodhealen of tanken, zie ik nog net niet gebeuren
|{ brrr }] |
Had hem al wel gezien (deze is nog steeds vrij oud, januari ergens ofzo), maar dacht dat het een andere was.Grindtegel schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:43:
[...]
Ah, je moet hem echt afkijken, zo goed als ie op een gegeven moment een GM erbij haalt en nog wat verder als ie gaat roepen "IMA CHARGIN MAH FIABALL!!!"
En mjah.. als je healer/tank bent kun je niet grinden, maak dan een grind-alt ofzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 12:18 ]
Ik typte in op google "friends list sync warcraft"Resistance_NL schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:12:
Over addons gesproken.
Eerste hit:
http://wow-de.curse-gamin...riendsshare-resurrection/
Succes
User Error -- Please Replace User
niet iedereen heeft tijd om een 2e char naar 70 te lvlen..Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:18:
[...]
Had hem al wel gezien (deze is nog steeds vrij oud, januari ergens ofzo), maar dacht dat het een andere was.
En mjah.. als je healer/tank bent kun je niet grinden, maak dan een grind-alt ofzo.
Dit topic is gesloten.