Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.451 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

remcio schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
nee het meeste beroerde is dat flasks zijn veranderd, supreme power 70 spelldmg ipv 150. ik kon eerder me spell opbrengen door adepts elixer, greater arcane elixer, eixer of major frost power, flask of suprume power, wizard oil. maar nu kan dit niet meer :(, ik kon me spelldmg gewoon met +250 omhoog halen.

en dan hoop ik dat de flasks die ik heb dat die niet veranderen waar daar hebben wel meer herbs in gezeten, dan dat ze straks gaan kosten
Flasks krijgen ook een enorme nerf. Titans van 1500 hp / 30 defense naar: 500 hp / 10 defense...
Net zo met de andere flasks, ze kosten dan wel minder herbs (ook pakweg 1/3e minder) maar 500 hp is niet boeiend, ZEKER niet omdat flasks allebei de 'potion slots' in gebruik nemen. Het is EEN flask OF 2 elixirs (1 offensive, 1 defensive)

Oftewel: per direct verkopen die zooi en tailoring/blacksmithing/leatherworking pakken.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
BootVluchteling schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:24:
[...]

niet iedereen heeft tijd om een 2e char naar 70 te lvlen..
Dan heb je nog 2 opties:

1. niet zeuren en accepteren dat je arm bent
2. goud kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:

Ik speel Horde, mijn warrior heet Kapoentje (surprise surprise). Ik heb ook nog een mage die bootiemcgee heet en een priest met naam inimini :D
haha oke, ik heb jou zeker een paar keer gezien, ik speel een hunter genaamd kyokushinkai in de guild widgets and wizards.

volg dit topic echt al vanaf deel 10 ofzo, maar nooit iemand van korgall gevonden, maarjah me = nub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Kapoen schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:49:
Zijn die craftable BoE epics eigenlijk de moeite waard om te maken/verkopen? Ik zie hier
op het AH regelmatig plannen verschijnen voor bv. Felsteel Reaper, maar het wapen zelf
(of een andere BoE craftable) dus nooit.
Voor sommige wordt grof betaald idd, Fel Edged Battleaxe voornamelijk, maar degene die je noemt ook wel. Ik kan ze beide maken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
Nvidiot schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:30:
[...]

Flasks krijgen ook een enorme nerf. Titans van 1500 hp / 30 defense naar: 500 hp / 10 defense...
Net zo met de andere flasks, ze kosten dan wel minder herbs (ook pakweg 1/3e minder) maar 500 hp is niet boeiend, ZEKER niet omdat flasks allebei de 'potion slots' in gebruik nemen. Het is EEN flask OF 2 elixirs (1 offensive, 1 defensive)

Oftewel: per direct verkopen die zooi en tailoring/blacksmithing/leatherworking pakken.
vanavond ff gauw 5 x flask of suprime power op ah zetten dan en distelled wisdom :(, en ff een hele berg mana pots en hp pots maken zodat ik die voorlopig niet hoef te kopen. en dan begin ik tailering spelldmg gear maken, tenzij mensen mensen mij nog kunnen overhalen om het te houden voor resistance pots bijv

[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 16-04-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:43
eendje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:47:
en enchants zijn nou niet echt gebruiksvoorwerpen zoals potions wel zijn
Nee, maar beide zijn wel produkten van proffessions. Waarom zou een Blacksmith of Enchanter wel bakken met geld mogen verdienen aan zijn proffessions en een Alchemist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet uberlui overkomen oid, maar kan iemand die niet op zijn werk zit even een nieuw topic openen? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zeg ook niet dat ze niet mogen verdienen. ik vind het gewoon wat veel. mag toch? ik verdien geen zak met mijn profesion (LW) omdat er nog steeds figuren zijn die allemaal crap op de AH dumpen onder inkoopprijs :/ omdat ze nog aan het lvlen zijn :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kaap schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:00:
[...]

Nee, maar beide zijn wel produkten van proffessions. Waarom zou een Blacksmith of Enchanter wel bakken met geld mogen verdienen aan zijn proffessions en een Alchemist niet?
Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen. Plus het levelen van met name enchanting kost je (indirect) kapitalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 27963 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:02:
Ik wil niet uberlui overkomen oid, maar kan iemand die niet op zijn werk zit even een nieuw topic openen? ^^
ik weet geen eens hoe ik het start gedoe in een nieuw topic gooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ze hadden alchamy gewoon moeten houden zoals het was, alleen flask goedkoper maar niet zo drastisch veranderen. desnoods gooi een cooldown op bepaalde pots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:43
Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]

Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen.
Is dat zo? Mischien ben ik wel alchemist zonder herbalism. Niet iedereen heeft gathering proffs Dan moet ik dus stacks van de AH kopen, daar de vial kosten bovenop en dan die totale kosten delen door het produkt en daar dan nog winst uit zien te halen.

Super Mana Potion, 2 Netherbloom en 1 Felweed. Een stack Netherbloom kost bij ons 30G en Felweed 12G.

40 Netherbloom 60G
20 Felweed 12G
20 Imbued Vials 12G

84G dus om 20 Super Mana Pots te maken. 84/4=21G per stack om quite te spelen. Kortom, jij mag niet klagen als je 20G voor een stack Super Mana Potions betaalt.

En ja, het kan goedkoper als de alchemist ze zelf herbed. Maar dan zou hij dus een dief van zijn eigen portomonee zijn omdat lui die enkel herben voor de verkoop die prijzen aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:47

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]
Simpel. Omdat met pots de omzet vele malen groter is, kan je met kleinere marges net zo veel verdienen. Plus het levelen van met name enchanting kost je (indirect) kapitalen.
Dus? Het is een keuze die je zelf maakt. En hoogstwaarschijnlijk weet je van te voren ook al dat het je enchantment profession (bv) ws niet winstgevend zal zijn. Maar dat zal ws. niet de hoofdreden zijn als iemand voor (bv) enchantment kiest. Bovendien valt het met alchemy ook wel mee. Als je geen tijd heb om zelf te farmen voor de herbs, dan is de omzet ook een stuk kleiner geworden. Maargoed, een Mountain Silversage stack verkoopt wel lekker op onze server voor 40G (in het weekend ) ;)

Maargoed, het is nou eenmaal zo dat je veel geld in BS, Ench, Tailor moet pompen om er uberhaubt iets voor terug te krijgen. Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:41:
Ga primals farmen ;) 5-6 primals per uur haal je makkelijk. Verkopen voor 30-45G per stuk. + random drops.. et voila.. 2-300G per uur.
Dan zit je kennelijk op een server waar plaatsen als Elemental Plateau evenals andere elemental spawns niet compleet kapot gecamped zijn :) Op AD is het verschrikkelijk. De engie primals die makkelijk te krijgen zijn, zijn shadow en life, maar daar is ook niemand in geinteresseerd.
Yellow|A schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:10:
300 gold haal je als DPS class op een goed moment van de dag. Als support class, MT of healer haal je bij lange na niet 300 gold. Herben/Primals farmen is allicht een leuke optie als je niet moet werken, maar als je werkt speel je alleen in de avond uren en dan is herben niet echt lucratief (lees niet 300 gold per uur) voorbij het punt dat je natuurlijk ook nog wil raiden. Ga ook niet elke avond wow spelen. Ik heb mazzel als ik per week net genoeg verdien om m'n pots, repairs e.d. terug te verdienen, maar daar zit weinig ruimte in.
Dat is het probleem dat ik dus heb. Ik heb alleen tijd om 's avonds te spelen, en in 't weekend. Ik ben ook gestopt met raiden enzo, dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik wil wel graag m'n epic mount.
Nvidiot schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:30:
[...]

Minder herbs? Moet nog steeds een black lotus in right? Die krengen spawnen veel te traag.

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 13:27 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:19:
Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.
Nou nou, zo hard gaat het nu ook weer niet. Daarbij kosten BS-recipe's bakken met geld, moet je bakken met geld hebben om zelf te craften/verkopen en vereist het ook nog eens primal nethers waarvan de marktprijs afhangt van wie ze heeft en welke recipe's die heeft. Uiteindelijk kun je meer verdienen hier maar het vereist een bere-investering om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
deadsy33 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:19:
[...]

Dus? Het is een keuze die je zelf maakt. En hoogstwaarschijnlijk weet je van te voren ook al dat het je enchantment profession (bv) ws niet winstgevend zal zijn. Maar dat zal ws. niet de hoofdreden zijn als iemand voor (bv) enchantment kiest. Bovendien valt het met alchemy ook wel mee. Als je geen tijd heb om zelf te farmen voor de herbs, dan is de omzet ook een stuk kleiner geworden. Maargoed, een Mountain Silversage stack verkoopt wel lekker op onze server voor 40G (in het weekend ) ;)

Maargoed, het is nou eenmaal zo dat je veel geld in BS, Ench, Tailor moet pompen om er uberhaubt iets voor terug te krijgen. Maar waar je bij BS in 1 klap 2000G of minder kan verdienen (als je geluk hebt) moet je tig pots verkopen met alchemy (flasks hou ik even buiten beschouwing) om hetzelfde resultaat te krijgen.
maar waarom zouden alchamist pots en elixers goedkoop verkopen, als er een hoop tijd in zit om de herb bij elkaar te farmen. voor die tijd dat we herbs farmen willen we er ook wel iets voor terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Met enchanting zelf is bijna niks te verdienen. Ze kijken je al gek aan als je 5G vraagt + mats. En dat is na een kwartier spammen in trade. Het nadeel van enchanting is dat je niks kunt produceren en verkopen.. je moet het persoonlijk doen.

Gelukkig compenseert het feit dat je kunt disenchanten iets. Al is het dan wel weer irritant dat in parties ze dan ineens willen dat boss drops gedissd worden en dan rollen.. Zout lekker op, ik heb niet voor niks mn enchanting zo hoog geleveld :P En bovendien haal je daarmee ook nog eens de prijs van de shards naar beneden..

Of gaan we voortaan ook rollen op de leather die een skinner skint in party? Of de herbs die een herbalist verzamelt in een instance?

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah ik vind het niet meer dan redelijk dat er voor items die niemand wil gerolled word voor de shard. waarom zou jij ze allemaal moeten krijgen en de andereparty members niet die ws ook veel geld hebben uitgegeven aan het lvlen van hun skills

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:28:
Gelukkig compenseert het feit dat je kunt disenchanten iets. Al is het dan wel weer irritant dat in parties ze dan ineens willen dat boss drops gedissd worden en dan rollen.. Zout lekker op, ik heb niet voor niks mn enchanting zo hoog geleveld :P En bovendien haal je daarmee ook nog eens de prijs van de shards naar beneden..
Dus jij wil de shard zelf houden? Hoezo aso :) het is doodnormaal dat een enchanter de blue dissed gewoon omdat deze meer opbrengt dan 'em te vendorren.

Je kunt trouwens alles dissen met 300 enchanting. M'n warlock is level 42, heeft 275 enchanting, en kan alle greens in 't spel dissen. Dus zo moeilijk is dat helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Wie gaat nieuw topique openen?......

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:30:
[...]

Dus jij wil de shard zelf houden? Hoezo aso :) het is doodnormaal dat een enchanter de blue dissed gewoon omdat deze meer opbrengt dan 'em te vendorren.

Je kunt trouwens alles dissen met 300 enchanting. M'n warlock is level 42, heeft 275 enchanting, en kan alle greens in 't spel dissen. Dus zo moeilijk is dat helemaal niet.
Nee ik wil gewoon rollen op het item. Andere kunnen hem vendoren, enchanters kunnen hem dissen.
Of gaan we voortaan ook rollen op de leather die een skinner skint in party? Of de herbs die een herbalist verzamelt in een instance?
In guild runs vind ik het geen probleem, in PUG's rollen ze maar lekker gewoon :P

Ik vind het geen vanzelfsprekendheid dat anderen het voordeel uit mijn profession halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

lame..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
welke build zou beter zijn voor veel dmg (heb nu gear voor grotendeels frost weinig crit)

fire
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

frost
http://www.wow-europe.com...0000535000300230000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mwah, het zijn dezelfde vreemden die je gek aankijken als je 5G voor een enchant vraagt, maar wel van je verwachten dat je hun blues dissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

fire

dat weet ik zelfs als non-mage...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:36:
[...]

mwah, het zijn dezelfde vreemden die je gek aankijken als je 5G voor een enchant vraagt, maar wel van je verwachten dat je hun blues dissed.
5g voor een enchant geen probleem, maar ik kijk je idd vreemd aan als je een blue niet wil dissen tijdens een pugrun

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 16:23
Noem mij egoistisch, maar ik ben het helemaal eens met Bosmonster. Je rollt allemaal voor de blue en als de enchanter 'm krijgt heeft hij de keuze 'm op AH te gooien of te disenchanten.

Kijk, guild runs is natuurlijk een ander verhaal, maar bij pugs hou ik de gewonnen blues gewoon in m'n zak totdat we eruit zijn. Shards kosten al een vermogen als je ze zelf moet kopen, dan is het mooi meegenomen als je uit zo'n run ook 'free' shard krijgt.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 07:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Ach, dan win ik toch lekker die shard en ga ik mijn guildmembers lastig vallen voor een DE.
Ga ik mooi met mijn prijs onder de jouwe zitten om zo toch snel wat te cashen ipv te vendorren.

Sheesh, wel willen cashen met je Disenchanting maar dan niet vriendelijke de blue willen DE'en voor een ander dan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
verder in nieuw deel.....

[ Voor 93% gewijzigd door Zeror op 16-04-2007 13:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Hydra schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:22:
[...]

Minder herbs? Moet nog steeds een black lotus in right? Die krengen spawnen veel te traag.
"Old world" flasks moet nog steeds 'n black lotus in, "new world" flasks een fel lotus. Fel lotus spawnt 15% meer in 2.1 volgens een blue. Schiet nog niet op...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kazu schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:37:
Noem mij egoistisch, maar ik ben het helemaal eens met Bosmonster. Je rollt allemaal voor de blue en als de enchanter 'm krijgt heeft hij de keuze 'm op AH te gooien of te disenchanten.

Kijk, guild runs is natuurlijk een ander verhaal, maar bij pugs hou ik de gewonnen blues gewoon in m'n zak totdat we eruit zijn. Shards kosten al een vermogen als je ze zelf moet kopen, dan is het mooi meegenomen als je uit zo'n run ook 'free' shard krijgt.
of je hem nou shard en dan de roll wint, of hem niet shard en de roll wint maakt voor jouw helemaal geen ruk uit. Dus waarom je em zelf wel zou dissen en niet voor een ander begrijp ik dan even niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
...

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 16-04-2007 14:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.