Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:47:
[...]

? Leg dat eens uit, want dat volg ik niet helemaal.

Tja, waarom zijn we zo groot? Ehh.. geen idee eigenlijk.. we zijn maar door gegaan met inviten, en toen waren er ineens 300....
Wel heeeel gezellig overigens :)
Forum als volgt
General
Public
Tactics
Applications
...
Druids
Mages
hunters
etc.

Op die classforums kunnen alleen classmembers komen en alle officers, kunnen ze in alle rust class-gerelateerde dingen regelen zonder dat iedereen daar maar op reageert. Op aanvraag kan ook iemand met een (serieuze) alt access krijgen (er wordt dus niet heel moeilijk over gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
jarnotjuh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:45:
Je kan er werkelijk geen donder mee. "Thinking out of the box" noemen ze dat. Krijg je verdomme allemaal een nummertje toegewezen(kan ook makkelijk zonder imo), en mensen gaan terugrennen naar het nummertje waar ze moeten staan, met de shatter. ;(
En dan zijn ze dood: "Ja, maar IK sta daar! :'( " Leer verdomme kijken man, daar staat al iemand, ga ergens heen waar nog niemand staat, ook al is het niet op je eigen plek! Raaaaaaah...
Mensen... Zelfs na de ubernerf krijgen ze het voor elkaar om de MT met 6(!!!) mensen te shatteren, GG!

Als je toch gewoon allemaal goed spreid, en goed op die steen gaat staan dan heb je toch helemaal geen nummers nodig? :/ Ik snap niet hoe het zo lastig kan zijn voor mensen dat ze ZELF niet inzien dat DIE plek al bezet is, ook al issie dan niet van jezelf. L2@#$MOVE dan ofzo.. ;(
DPS ook zoiets. Tot de 2de growth is dat geloof ik, begin van de 3de, dan komt de eerste shatter. Elke 10% een shatter is de begin situatie, maar als mensen moeten lopen wordt het ineens 5% per shatter. En zo kom je dus lekker op 15+ shatters uit met een kill.. Halloooo? Dingen tegelijk doen?(dit gaat voor rogues niet op natuurlijk..)
Je hebt helemaal geen nummers nodig. Gewoon de vijf groepen allemaal een deel van de grot toewijzen waar ze staan als er geen shatter is en na (na dus, niet tijdens :P) een shatter terug naar die plek lopen. Tijdens ground slam moet je gewoon ruimte zoeken, je niet druk gaan maken over nummertjes.

Wij hadden zondag trouwens de makkelijkste Gruul kill ever. Meneer was even vergeten dat 'ie ook shatter en silence hoort te doen. ^^ Gruul neer in vier minuten ftw. :9
Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:56:
Zo, ik heb even serieus hulp nodig.

Ik speel WoW sinds vorig jaar zomer, en ben toendertijd een guild gestart met gasten waar ik vandaag de dag nog veel mee speel.
Ons guilde is een beetje groot geworden: 300+ aan unieke characters.

Ik ben op zoek naar wat structuur in het guilde. Niet alleen ik, maar ook de guildies vragen daarom
Huidig systeem: Leader -> sub-leader -> classleader -> 3 gradaties member op lvl niveau.

Iedereen ongeacht level mag meedoen, de roep is nu om een 25+ restrictie.
Andere roep: splits guild in twee, actief raiders/spelers en 'gewone' spelers.

Wat is verstandig om te doen en waarom?
Gaat dus om onderscheid tussen raiders en non-raiders? Aparte rank toevoegen voor raiders. Om die rank te houden moet je minstens xx% attendance hebben en mensen met die rank hebben prio op een raidspot. :) Guild opsplitsen ben ik niet zo'n voorstander van, guild van wat vrienden heeft dat pas ook gedaan. Aantal vrienden mocht niet joinen, enkele anderen wilden niet en zit nu allemaal in een nieuwe guild. De oorspronkelijke guild heeft nu nauwelijks genoeg mensen om een Kara run op te zetten doordat er nog wat mensen vertrokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:27

Snuffel

Vroem!

Ah, jij hebt het over een stukje buiten WoW.
Misschien dat we een forum maken, misschien niet. Zelf heb ik er geen verstand van, maar ik weet dat er mensen zijn die dat kunnen en willen doen.

Gaat mij in eerste instantie om een goede setup van het guilde zelf, alles wat daar buiten komt is leuk, maar heeft niet mijn eerste prio.
Om die rank te houden moet je minstens xx% attendance hebben en mensen met die rank hebben prio op een raidspot.
Kan jij uitleggen hoe dat werkt met attendance? Zegt mij nl niet zo veel...

[ Voor 23% gewijzigd door Snuffel op 10-04-2007 09:07 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 16:57
Gisteravond voor het eerst de curator down :D
en het was pas onze 3e of 4e run, en de meeste van ons lopen rond in full blue met misschien 1 of 2 epics. Ben dus ook best trots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:47:
[...]

? Leg dat eens uit, want dat volg ik niet helemaal.

Tja, waarom zijn we zo groot? Ehh.. geen idee eigenlijk.. we zijn maar door gegaan met inviten, en toen waren er ineens 300....
Wel heeeel gezellig overigens :)
Je hebt zeg maar je forum, nou daar post dan iedereen elke dag zijn gedoetje in.
Je hebt dan ook een apart forum in je forum voor tactics en dan ook voor elke class zijn eigen forum.
Die scherm je af voor andere Classes (zodat alleen de Mages in het Mage forum kunnen) en daar kun je dan veel dingen regelen mbt. Raidspots etc.

Werkte perfect bij ons destijds, Guild Leader + ClassLeaders.
ClassLeaders werden als eerste geinvite in de Raid, kort overleg over wat er nodig was (niet elke fight is melee of caster vriendelijk) en dan werden de invites gedaan.
Guild was opzich wel groot, maar het stukje Raiders was maximaal maar 60 man groot (toen 40 man instances er nog waren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:36
jarnotjuh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:45:
[...]

En af en toe baal ik wel eens... :| Zoals gisteravond. :| ;( :'( :(
[afbeelding]

Je kan er werkelijk geen donder mee. "Thinking out of the box" noemen ze dat. Krijg je verdomme allemaal een nummertje toegewezen(kan ook makkelijk zonder imo), en mensen gaan terugrennen naar het nummertje waar ze moeten staan, met de shatter. ;(
En dan zijn ze dood: "Ja, maar IK sta daar! :'( " Leer verdomme kijken man, daar staat al iemand, ga ergens heen waar nog niemand staat, ook al is het niet op je eigen plek! Raaaaaaah...
Mensen... Zelfs na de ubernerf krijgen ze het voor elkaar om de MT met 6(!!!) mensen te shatteren, GG!

Als je toch gewoon allemaal goed spreid, en goed op die steen gaat staan dan heb je toch helemaal geen nummers nodig? :/ Ik snap niet hoe het zo lastig kan zijn voor mensen dat ze ZELF niet inzien dat DIE plek al bezet is, ook al issie dan niet van jezelf. L2@#$MOVE dan ofzo.. ;(
DPS ook zoiets. Tot de 2de growth is dat geloof ik, begin van de 3de, dan komt de eerste shatter. Elke 10% een shatter is de begin situatie, maar als mensen moeten lopen wordt het ineens 5% per shatter. En zo kom je dus lekker op 15+ shatters uit met een kill.. Halloooo? Dingen tegelijk doen?(dit gaat voor rogues niet op natuurlijk..)

Raaaah... To be continued, nog lang niet klaar....
Tja, zo'n kill ziet er natuurlijk niet mooi uit. maarja een kill is een kill. Echter lijkt het er in je screenshot ook op dat je niet echt een ideale raidsetup had, wat natuurlijk ook mee helpt. Was dit een first kill, of een "farm" raid die bijna misging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:04:
Ah, jij hebt het over een stukje buiten WoW.
Misschien dat we een forum maken, misschien niet. Zelf heb ik er geen verstand van, maar ik weet dat er mensen zijn die dat kunnen en willen doen.

Gaat mij in eerste instantie om een goede setup van het guilde zelf, alles wat daar buiten komt is leuk, maar heeft niet mijn eerste prio.

[...]

Aha, je hebt uberhaupt geen forum?

Dan is dat een erg goede plaats om te beginnen omdat je hier ook dingen kwijt kunt als guildregels etc.

Imo is een forum niet iets wat "daar buiten komt" bij het runnen van zo'n grote guild maar wat toch echt bij de setup zelf hoort. Handigere centrale plaats om dingen aan te kondigen en te bespreken, omdat niet iedereen altijd aanwezig is ingame. (Enige wat je dan eigenlijk hebt is message of the day).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Klopt, en in de MOTD kan je maar een beperkte tekst kwijt, schiet niet op.

Forum is inderdaad wel zo makkelijk, en er zijn al mensen die interesse hebben om een PHP foum te bouwen. Dus dat gaat er zeker wel komen lijkt mij.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
nudie schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:37:
Oh het duurde even, nu werkt het wel :)
lol MiCc in WoW? Kom je dan op twilight's hammer spelen? Dan geef ik je wel wat start geld voor je lvl 40 mount enzo :P

<-- Proqthor Orc Tyrant van Erica btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:30:
[...]

lol MiCc in WoW? Kom je dan op twilight's hammer spelen? Dan geef ik je wel wat start geld voor je lvl 40 mount enzo :P

<-- Proqthor Orc Tyrant van Erica btw :P
Zit jij op Twilight's Hammer? Ownee ;)
Dan ken je vast wel de guild <Void> ook wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
RaseriaN schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:31:
[...]

Zit jij op Twilight's Hammer? Ownee ;)
Dan ken je vast wel de guild <Void> ook wel :Y)
Jah mn rogue zit op twilight's hammer. En void ken ik ook ja, noobie guild :P
Ik zelf zit in Elysium maar ik log nog maar 2 keer in de week in. Dan probeer in een halfuur een groep te vinden, als dat niet lukt ga ik ff op mn shaman ouwehoeren en dan log ik weer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:18:
[...]

Tja, zo'n kill ziet er natuurlijk niet mooi uit. maarja een kill is een kill. Echter lijkt het er in je screenshot ook op dat je niet echt een ideale raidsetup had, wat natuurlijk ook mee helpt. Was dit een first kill, of een "farm" raid die bijna misging?
Sterker nog, het was een fucking 1% whipe... :P
De maintank ging dood op 17%, en de offtank heeft het tot 1% uit weten te houden.

Ik tel 8 healers met een shadowpriest, en wel teveel melee, maargoed. Dat MAG geen probleem vormen als iedereen weet hoe ie moet l2p'en. We hebben em 1x eerder gekilled, en vorige week al tot 2% gekomen ,deze week 1%, we are getting there :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
deadsy33 schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:31:
[...]

uhmz...
interface options
self cast option
:+
Das te makkelijk en te voor de handliggend. Een macro met een cool icoontje is veel cooler :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:39:
[...]

Jah mn rogue zit op twilight's hammer. En void ken ik ook ja, noobie guild :P
Ik zelf zit in Elysium maar ik log nog maar 2 keer in de week in. Dan probeer in een halfuur een groep te vinden, als dat niet lukt ga ik ff op mn shaman ouwehoeren en dan log ik weer uit :P
Noobie guild? ;) Beetje rustig ja! Doen het hartstikke goed op dit moment ;)
Elysium.. nog niet gezien, maarja ben ook nog niet zo erg lang actief op Twilight's Hammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:04:
Aantal raids gejoined / totaal aantal raids x 100% = attendance

Voorbeeld: van de twintig raids mis ik er drie en doe ik er zeventien mee. (fictie, sta sinds TBC op één gemiste raid :+)
17 / 20 x 100% = 0.85 x 100% = 85%
Attendance is 85%

Stel dat je de minimale attendance op 65 of 70% zet voor die rank, dan probeer je als eerste mensen die graag mee willen en vaak meegaan in je raid te krijgen. Moet je alleen mensen die wel écht willen maar nog niet zo'n hoge attendancy (nieuwe recruits bijvoorbeeld) wel de kans geven die op te bouwen, anders krijg je nooit nieuwe mensen in je groep. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 10-04-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Klinkt logisch. Hoe hou je dit bij? Via de website? En wie houdt dit bij, Raidleader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wij hebben het handmatig bijgehouden, (hielden DKP handmatig bij omdat je 1 DKP per avond kreeg en we niet aan inschrijven deden enzo :P) maar het kan ook via websites afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Zo!

Na een eerdere poging met aan pallie, heb ik weer een poging gedaan en ik vind het toch wel leuk. :) Na level 15 (denk ik) schiet het levellen ook een beetje op, scheelt ook wel dat ik de quests wel een beetje uit m'n hoofd ken natuurlijk. Nu ben ik level 18 en het wordt steeds leuker, binnenkort maar 'es richting de quest voor Verigan's Fist gaan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuffel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:54:
Klinkt logisch. Hoe hou je dit bij? Via de website? En wie houdt dit bij, Raidleader?
Handmatig, en door de classleaders, wordt bijgehouden in hun classforum. Bij ons was zelfs de systematiek welke player uit te nodigen in handen van de classleader, dat kon dus per class verschillen. Meeste komt natuurlijk wel tot stand nav goed werkende ideëen uit andere classes.

Zo krijg je niet een idee wat door een iemand is verzonnen.

Bij ons (hunters) krijg je een backuppunt als je:
- je ingeschreven had
- online was voor invites
- op backup terecht kwam

Degene met de meeste backuppoints heeft voorrang voor de raid, punten worden door CL bijgehouden in classforum. dit werkte zowel voor de hardcores als voor de casuals prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Sleepie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:38:
[...]

Probeer Skald eens (in BE Mountains). Droprate is wel wat lager gloof ik, maar nog steeds behoorlijk en op mijn server iig minder druk dan elemental plateau.

Primal air probeer ik te farmen in Shadowmoon bij het altar. Soms veel te druk, dan gewoon iets anders gaan doen en later nog eens kijken.

Primal Water farm ik in dat meertje ten noorden (of noordoosten wat is het) van Shattrath
Als je in anderhalf uur 10 primal water kunt farmen, waarom zou je je dan druk maken over de overcampte fire-elementals :P

Grind water, sell water, buy fire :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
RaseriaN schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:47:
[...]

Noobie guild? ;) Beetje rustig ja! Doen het hartstikke goed op dit moment ;)
Elysium.. nog niet gezien, maarja ben ook nog niet zo erg lang actief op Twilight's Hammer.
We waren in vanilla WoW de 1 na beste horde guild op de realm nadat PoW gedisband was ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59
Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:13:
Als je in anderhalf uur 10 primal water kunt farmen, waarom zou je je dan druk maken over de overcampte fire-elementals :P

True, dat doe ik ook, maar de vraag was waar je fire kon farmen toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

mja ben nooit zo'n handelaar eigenlijk :) ben meer een farmer/grinder :P
maar inderdaad kan ook gewoon water blijven farmen en die verkopen en dan fire kopen

naja vanavond maar weer paar rondjes doen ^^

hier al alchemist die geluk hebben gehad en leuke recipes ontdekt hebben?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:19:
[...]

maar inderdaad kan ook gewoon water blijven farmen en die verkopen en dan fire kopen

Ik zou inderdaad gewoon dat farmen wat je op dat moment het meest efficient kunt grinden en waar het niet overgekampeerd is. Primals verkopen toch wel en kun je dus eenvoudig inwisselen voor anderen. Das dan een stuk efficienter dan bijvoorbeeld samen met 40 anderen proberen toch wat primal fire of air bij elkaar te sprokkelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik heb met m'n undead mage een vaste party met een undead prot-specced Warrior en een holy specced priest.
Ik dacht zelf aan deze build:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

(nog geen TBC hier en de weg naar 60 is nog lang, dus...)

wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Hoppa! Van 't weekend m'n warlock naar 40 geholpen, EINDELIJK m'n paardje!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
heerlijk om te zien dat engineering een boost krijgt.. kan ik toch nog beetje gebruik ervan maken..

zit alleen nu met een klein probleempje..

- ik moet 5 holy water voor pally epic mount en niemand wil joinen behalve lvl 58-ers die op een boost hopen
- ik moet mn mining van 282 levelen naar 300 om in BC te kunnen minen, maar in EPL schiet het niet echt op..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:41:
Hoppa! Van 't weekend m'n warlock naar 40 geholpen, EINDELIJK m'n paardje!
gratz ^^
wel even flink moeten grinden voor die 90 silver neem ik aan :+

ook al begonnen met de mats voor je epic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 08-06 01:43
DrProctor schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:14:
[...]

We waren in vanilla WoW de 1 na beste horde guild op de realm nadat PoW gedisband was ;p
heb het al een paar keer voorbij zien komen maar,

WTH is vanilla WoW :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:44:
gratz ^^

ook al begonnen met de mats voor je epic?
Neuh, die farm ik wel ff met m'n mage denk ik, komt wel goed. Eerst maar ff 50+ halen. Ga flink humanoid mobs grinden om m'n tai/ench te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:44:
[...]

gratz ^^
90 silver heb je zo bij elkaar :+
De 90 gold daarintegen is wat lastiger.
Het non-burning Crusade WoW. Dus zegmaar van voor de TBC.
Edit: Staat nu ook in de TS. Woordje WoW in Burning Crusade gedeelte is een abbr die dit aangeeft.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 10:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BootVluchteling schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:
heerlijk om te zien dat engineering een boost krijgt.. kan ik toch nog beetje gebruik ervan maken..

- ik moet 5 holy water voor pally epic mount en niemand wil joinen behalve lvl 58-ers die op een boost hopen
- ik moet mn mining van 282 levelen naar 300 om in BC te kunnen minen, maar in EPL schiet het niet echt op..?
Probeer eens in Un'Goro .. langs de buitenkant maar ook op al die hele kleine heuveltjes zijn nog wel wat nodes te vinden. Even een uurtje rondrijden daar en je moet een eind op weg zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Laatst online: 16-06 16:57
Morgen ga ik met de Guild ( frogs at work ) door naar shade of aran en Terestian Illhoof.
Iemand nog tips voor deze encouters ?

gister the curator down gekregen met de volgende raid setup:
1 x prot warrior
1 x feral druid (ik)
1 x doomkin druid
2 x holy paladin
1 x shadow priest
1 x holy priest
1 x frost mage
2 x hunter

was onze 4e kara run btw dus binnen 1 week voorbij curator gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:46:
[...]

90 silver heb je zo bij elkaar :+
De 90 gold daarintegen is wat lastiger.
90s = training cost voor de mount ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
wat nieuwe contect info van worldofraids opgepikt:
Druid Epic Flight Form

The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately to the epic flight form.

Ethereum Prison

Players in good standing with the Consortium will be tasked to deal with the most recent activities of the nefarious Ethereum. With new quests, items, and content for the solo and small-group level 70 player, the Ethereum Prison will be the proving grounds for many aspiring to greatness.

Skettis

The Skyguard, Sha’tari warriors specializing in their command of the skies above Shattrath, have taken the offensive directly to the Arakkoa capital city, Skettis. Perched high in the mountains of Terrokar, and only accessible with use of a flying mount, Skettis holds new and exciting content for the solo or small-group level 70 player. All new quests, 5-person bosses, rare and epic items, and a new type of flying mount await those willing to lend their sword or stave to the battle.

Nether Drake

The Netherwing faction and quest line continues and the long awaited Nether Drake becomes available. The Nether Drake is a special 280% speed epic flying mount that is obtainable through solo and small-group play. The quest to obtain one will be difficult, but the reward will surely show your dedication to the Netherwing cause as you soar through the skies of Outland on your very own ethereal drake.

The swift nether drake is a questable epic mount that will be 280%, while it should be somewhat difficult to obtain it's a mount that almost anyone is going to be able to get on a long enough time line. The armored nether drake (310%) however is the arena reward that will only be given to the top 0.5% of arena teams at the end of the arena season, so it's obviously going to be very rare. There will however be a PvE mount that will match the armored nether drake in rarity and speed, and has yet to be discovered.

Ogri'la

The Ogre plateau of enlightenment opens to those who prove their worth in Blade’s Edge Mountains. Level 70 players will be able to help the Ogres of Ogri’la battle invading forces and engage in new and exciting quests, such as a repeatable and ever popular bombing-run, this time using your own flying mount but with a dangerous twist! Featuring tons of new quests, the Ogri’la faction, 5-person bosses, and rare and epic items, Ogri’la is a place we’re hoping all will aspire to enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Rayden schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:47:
Morgen ga ik met de Guild ( frogs at work ) door naar shade of aran en Terestian Illhoof.

1 x prot warrior
1 x feral druid (ik)
1 x doomkin druid
2 x holy paladin
1 x shadow priest
1 x holy priest
1 x frost mage
2 x hunter

Kansloos wipen bij aran en illhoof ivm afwezigheid van een warlock : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195581

Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:19:
[...]

Nee jammer genoeg niet, ik maak per week toch heel wat potions/elixirs/transmutes omdat ik de enige in de vriendenkring ben die alchemy hebt. Komt toch per week op 100-150 potions maar heb nog geen geluk gehad voor een nieuwe recipe.

Weet iemand van jullie hoe het precies werkt? Heb verhalen gehoord dat een kans heeft van 1 op 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-06 13:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Mijn Draenei Warrior zit nu op lvl 28 :) bijna Whirlwind.

Ook heb ik een lvl 10 mage, weet iemand een goeie PvE built?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:45:
[...]

Sommige mensen vinden het leuk om 'vanilla' te gebruiken.. ik zie het echter zelden. Zal wel verschillen per server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:48:
[..]
Skettis

The Skyguard, Sha’tari warriors specializing in their command of the skies above Shattrath, have taken the offensive directly to the Arakkoa capital city, Skettis. Perched high in the mountains of Terrokar, and only accessible with use of a flying mount, Skettis holds new and exciting content for the solo or small-group level 70 player. All new quests, 5-person bosses, rare and epic items, and a new type of flying mount await those willing to lend their sword or stave to the battle.

[...]
shit, daar gaat me primal water grindspot :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:48:
wat nieuwe contect info van worldofraids opgepikt:

[...]
Ziet er goed uit, jammer dat ik nog niet eens klaar ben met de gewone outlands content als casual player... Ze gaan wel een beetje erg hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:04:
[...]

Dat was ook het eerste wat ik dacht ja.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:04:
[...]

Ziet er goed uit, jammer dat ik nog niet eens klaar ben met de gewone outlands content als casual player... Ze gaan wel een beetje erg hard..
Ze gaan inderdaad wel hard, maar je bent natuurlijk niet verplicht (of in staat) om de nieuwste dingen te doen. Zolang je guild daar hetzelfde over denkt lijkt me dat geen probleem, lekker alles op je gemak doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:04:
[...]

Op AD waren die spots sowieso al compleet kapotgecamped, dus zo'n ramp vind ik het niet :)
Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:04:

Nee, jij gaat traag :P

Ik vind het relaxed dat ze meer solo content implementeren, ben compleet door m'n solo quests heen. En skettis grinden voor een nieuwe mount is ook best leuk :)

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 10-04-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sallin schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:05:
[...]

Dat was ook het eerste wat ik dacht ja.
k tot die patch komt dus nog maar even optimaal gebruik maken van skettis ^^
mja nog maar 30 ofzo nodig in principe voor me shadoweave set, als ik die heb is het mooi, 1 avondje grinden en het is binnen

en dan zoveel mogelijk voor de verkoop ofzo nog grinden en wat reserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sleepie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:47:
[...]

Probeer eens in Un'Goro .. langs de buitenkant maar ook op al die hele kleine heuveltjes zijn nog wel wat nodes te vinden. Even een uurtje rondrijden daar en je moet een eind op weg zijn denk ik.
zijn daar ook large thorium veins..? mithril is grijs en small thorium veins zijn geel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

tja dit is een goude formule..
Ook op Trollbane is het EP redelijk oovercamped en niet leuk te grinden op normale uren.

Ik had 16 primal might nodig zo'n maandje geleden (dsa dus 1primal fire/water/earth/air/mana) en fkkin veel werk dus.

Ik ben toen over gegaan naar het grinden van 1 soort primals (mana) en daar farm ik er op me gemak op een avondje 10/12 van oid.
Die verkocht ik dan en daarvan kocht ik een might, rare was/is dat het 1 primal might goedkoper is dan de losse primals bij elkaar.

Ook op dit moment doe ik nog 1 avond grinden naar motes of mana, die sell ik en de 12stacks knothide gaan samen met de greys/white's/greens en primals in mijn potje voor de aankoop van herbs/vials (leverd als alles weg is zo'n 500g op).

Heb nu een char waar een paar 100g opstaat en allemaal herbs voor als ik agi/str/mana pots moet laten maken voor raids (fuk herben, dit is veel effectiever).

magoe, vanavond de eerste tries op Gruul, gister de High King omgelegd, dus hopelijk gaat het op Gruul ook fijn.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:08:
Nee, jij gaat traag :P

Ik vind het relaxed dat ze meer solo content implementeren, ben compleet door m'n solo quests heen. En skettis grinden voor een nieuwe mount is ook best leuk :)
Ben net fucking klaar met Nagrand quests en dan komen zij met alweer een content patch.
Sowieso ben ik nog niet eens klaar met de normale 5 man instances te grinden (fucking droprates) en daar komen er ook nog eens 2 van bij ;)

Nouja, liever teveel content dan een wereld die je al compleet hebt rondgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BootVluchteling schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:09:
zijn daar ook large thorium veins..? mithril is grijs en small thorium veins zijn geel...
Die zijn er wel ja, wel meer small thorium, maar daar krijg je nog regelmatig een skillpuntje voor als het goed is. Mijn Rogue was iets van 270 mining en die heb ik in Ungoro naar 300 gelvld, dus het moet kunnen.
Hoewel anderen in onze guild weer de voorkeur gaven aan Sillyfuss, dus da's ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Rayden schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:47:

1 x prot warrior
1 x feral druid (ik)
1 x doomkin druid
2 x holy paladin
1 x shadow priest
1 x holy priest
1 x frost mage
2 x hunter

Voor aran je raid het beste aardig omgooien. Aran is de eerste boss in wow waarvoor wij een gestackte raid hebben gebruikt de eerste kill.

Een leuke raidopzet zou zijn met je huidige group meegenomen.

Prot tank (Taak: 5 sunders op aran houden en interrupten, na 40% 90 sec lang niet banishde/gefearde elementals bezighouden zodat deze de healers niet ganken)
Feraldruid (taak: Zoveel mogelijk DPS, denk in Catform, dus cat gear mee)
2x Holy paladin (Taak: healen en blessings uiteraard, bijvoorkeur zorgen dat een van beide kings heeft).
Moonkin druid (weet niet of hier veel plek voor is, zie hem weinig bijdragen aan het aran gevecht)
Shadowpriest (taak: DPS en de VT healing helpt ook, na 40% helpen met fearen wanneer de CD up is)
Holy priest (healen)
Frost mage (Taak: DPS, ik geloof dat fire beter is op aran, maar frost zal ook vast goed gaan)
Hunter (Taak: DPS, snake trap neerleggen onder de boss is ook aan te raden).

Classes niet in je raid:

Rogue (Taak DPS en interrupts, absoluut 1 meenemen rogues zijn bijna qua dps de sleutel tot het winnen van dit gevecht aangezien aran zeer weinig armor heeft.)
Warlock (Taak DPS, Curse of recklessness op boss, banish/fear na 40%, soulstone voor iemand en mocht je een poly krijgen dan is het hebben van een HS toch wel erg prettig. Ook zeker 1 meenemen maakt het gevecht veel eenvoudiger).

Wat ik zou doen is je Moonkin druid en 1 hunter vervangen voor een rogue en een warlock en dan is je groep vrij goed voor Aran. Die zelfde groep zou dan ook Illhoof moeten kunnen pakken. Mocht je perse met dezelfde groep willen gaan dan zou ik Aran skippen vanwege het feit dat je zeer laag zit qua interrupts en melee dps. Je zou dan door kunnen lopen naar Chess en Illhoof, alhoewel illhoof ook lastig zal zijn zonder warlock en goede aoe.

algemene tips voor Aran. Zorg dat je 10 gefucusde mensen hebt, als er 1 of 2 niet 100% gefocussed zijn wordt het al erg lastig. Zorg er ook voor dat iedereen mocht je in een internationale guild zit goed engels spreekt en alles direct begrijpt of dat het door iemand die perfect engels spreek in zijn eigen taal wordt uitgelegd. Coordinatie en individuele skill zijn erg belangrijk in dit gevecht, als 1 persoon niet perfect begrijpt wat ie moet doen wordt het een lastige taak om hem te killen. Je kan bij dit gevecht niet still gaan staan en je suf healen/nuken en een kill halen. continu zullen mensen posities moeten wisselen, targets switchen e.d. doordat deze boss geen echte aggro table heeft.

Zorg dat iedereen zodra hij blizzard gaat casten naar de safe spot loopt (melee dps blijft op de boss en loopt niet weg, tenzij de boss niet in het midden staat maar ergens waar de blizzard komt!) Niet uit de flamewreath lopen (zelfs niet als hij ook blizzard cast en je in flamewreath staat en blizzard komt over je heen), en allemaal naar de kant als ie arc explosion cast. op 40% komen er elementals bij, zolang je deze onder controle kan houden zonder al te veel dps te verliezen kun je em killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:13:
[...]

Ben net fucking klaar met Nagrand quests en dan komen zij met alweer een content patch.
Sowieso ben ik nog niet eens klaar met de normale 5 man instances te grinden (fucking droprates) en daar komen er ook nog eens 2 van bij ;)

Nouja, liever teveel content dan een wereld die je al compleet hebt rondgespeeld ;)
Mjhah, ik hou zelf wel van een beetje overzicht :P

Ben bezig in shadowmoon, maar moet heel netherstorm nog. Doe het rustig aan, af en toe instance, af en toe questen, af en toe grinden. Maar net waar ik zin in heb. Voordeel is dat ik zwem in het geld nu (epic flyer heb ik al en nu zo'n 3000G weer.. en heel netherstorm nog te doen). Heb dus wel zo'n beetje alle 5-man blues die er zijn met blue gems en goeie enchants :P Dat quest dan toch wel weer lekker en heb niet het gevoel dat ik raids mis.

Het raiden in Kara vind ik overigens sowieso niet veel aan. De drops zijn zeer matig voor casters en juist voor dps casters is het moeilijk om een plek te krijgen, aangezien 5-6 spots verloren gaan aan priests/paladins/warriors... Ik mag in mn handjes wrijven als ik een keer mee mag.

Dus ik hou het voornamelijk bij 5-mans, daar dropt ook prima spul.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

@dennism: Gooi die moonkin eruit en je hebt een pissed member in je guild. Het is maar wat je wil. Wij zijn nog lang niet zo ver met onze casual guild. Curator gaat wel steeds plat, maar daarna nog niets. Maar wij leggen niemand specs op. We doen het met wat we hebben en iedereen krijgt een kans. (Dus ook moonkins, die overigens sinds TBC een aardige boost hebben gekregen, laatst out-dps-de er nog 1 een frost mage in SL en die mage had betere spullen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:34:
@dennism: Gooi die moonkin eruit en je hebt een pissed member in je guild. Het is maar wat je wil. Wij zijn nog lang niet zo ver met onze casual guild. Curator gaat wel steeds plat, maar daarna nog niets. Maar wij leggen niemand specs op. We doen het met wat we hebben en iedereen krijgt een kans. (Dus ook moonkins, die overigens sinds TBC een aardige boost hebben gekregen, laatst out-dps-de er nog 1 een frost mage in SL en die mage had betere spullen.)
Wij zijn ook een casual guild hoor :) Wij verplichten ook niemand tot een spec, echter bij ons is het zo dat mensen graag een raid positie opgeven voor een class die bij een bepaald gevecht beter tot zijn recht komt. En voor shade heb je gewoon in het begin om hem te leren een rogue en een warlock nodig als je niet tegen een muur wil aanlopen. Laten zal het ws makkelijker worden en kan je hem bijna hebben met iedere raid samenstellen (zolang het niet al te idioot wordt).

Onze eerste Aran kill hebben we gewoon gestacked omdat we al 3 of 4 weken vast zaten op hem (we waren al wel doorgelopen naar chess/prince). Alleen prince leren is ook geen pretje als je em iedere try en moet resetten (met de kans om hem te buggen) omdat alle trash in het begin al weer terug is en je dus niet kan whipen en terug lopen zonder 2 uur trash te moeten clearen. Daarom moest Aran gewoon dood en hebben een raid gestacked.

Ik heb bijv gister mijn spot bij nightbane nog uit mezelf opgegeven omdat de raid gemaakt was en er perongeluk een healer te weinig geinvite was. Geen enkel probleem om dan mijn raid spot aan een healer te geven zodat de raid iig een kans op een kill heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben gisteren een Night Elf Hunter gestart en inmiddels lvl 10 gedinged.
Dus tijd om een leuke pet te zoeken 8)

Ik zat zelf te denken om eens een Dragonhawk te doen, maar hoe ga ik veilig in Eversong komen??

Kaartje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/01babeae2e9eb3ee969a097a92c0692a/full.jpg

De weg via de plaguelands lijkt mij haast onmogelijk voor een lvl 10 hunter. De paarse lijn moet echter wel te doen zijn.
Alleen kan ik die weg gewoon nemen of zit daar niks?

De laatste optie is altijd nog hulp vanuit mn guild vragen, maar ik wil het gewoon zelf doen eigenlijk.

Ik heb het overigens nog niet geprobeerd, omdat ik daar nog niet aan toegekomen ben.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
Gisteren eindelijk Illhoof een keer geprobeerd om dan toch maar eens kans te maken op die feral staff. Hij ging down na wat strategie-wijzigingen en de staff dropte nog ook :o

* Drey is a happy bare durid!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.dree.nl/brol/wow/epaxstaff_small.jpg
clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Jaded schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:20:
Gisteren eindelijk Illhoof een keer geprobeerd om dan toch maar eens kans te maken op die feral staff. Hij ging down na wat strategie-wijzigingen en de staff dropte nog ook :o

[afbeelding]
clickable
tentacle sex ftw !

grats : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:17:
Ik ben gisteren een Night Elf Hunter gestart en inmiddels lvl 10 gedinged.
Dus tijd om een leuke pet te zoeken 8)

Ik zat zelf te denken om eens een Dragonhawk te doen, maar hoe ga ik veilig in Eversong komen??

Kaartje:
[afbeelding]

De weg via de plaguelands lijkt mij haast onmogelijk voor een lvl 10 hunter. De paarse lijn moet echter wel te doen zijn.
Alleen kan ik die weg gewoon nemen of zit daar niks?

De laatste optie is altijd nog hulp vanuit mn guild vragen, maar ik wil het gewoon zelf doen eigenlijk.

Ik heb het overigens nog niet geprobeerd, omdat ik daar nog niet aan toegekomen ben.
Tja. Ik zou niet riskeren om de paarse route te nemen, die uiteindelijk misschien toch dood loopt. Als je dan toch per se die pet wilt, dan zou ik me gewoon laten summonen hoor. Of een portal vragen.

Als je het zelf wilt doen, neem dan de rode route, maar verwacht er niet binnen 2 uur mee klaar te zijn. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Der is toch een silvermoon portal in undercity?

Of was dat een undercity portal in silvermoon?

Portaltje naar shattrath moet vrij makkelijk te regelen zijn ook lijkt me, vandaar kun je de portal naar silvermoon nemen. Dan ben je niemand tot last :)

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:30:
[...]

Tja. Ik zou niet riskeren om de paarse route te nemen, die uiteindelijk misschien toch dood loopt. Als je dan toch per se die pet wilt, dan zou ik me gewoon laten summonen hoor. Of een portal vragen.

Als je het zelf wilt doen, neem dan de rode route, maar verwacht er niet binnen 2 uur mee klaar te zijn. :)
Portal naar waar? Silvermoon? :P

Hint: NE hunter.. ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 10-04-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

In UC gewoon die orb clicken zit je ook zo in silvermoon

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jaded schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:20:

[afbeelding]
clickable
ik spam elke raid minimaal 10x Alamo wijsheden, maar niemand begrijpt me :( :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
PromWarMachine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:30:
[...]

Begin er eigenlijk alweer vanaf te zien om die route nemen. Veel te ver allemaal :+

Zag ook deze staan: Death ravager
Weet iemand of die nog steeds tameble is?? Of inmiddels niet meer, want door blizzard zou ie niet tameble meer worden.
eendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:34:
Dat kan ook als alliance zijnde?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

eendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:34:
Dat gaat dus lastig als je Alliance bent. Hoewel je wel Lady Sylvana als rogue kunt bezoeken. :P

[ Voor 32% gewijzigd door pasta op 10-04-2007 12:37 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pasta schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:36:
[...]

Dat gaat dus lastig als je Alliance bent. Hoewel je wel Lady Sylvana als rogue kunt bezoeken. :P
Ow..

NE hunter :X

Dat mensen dat nog rollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Tip: de low-level dragonhawks zijn 'caster pets', en hebben slechtere stats. Niet aan beginnen dus.

Meer info: http://petopia.brashendea...icles/stats_casters.shtml

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:55
Meeste Thorium veins (rich and small) zijn te vinden in Winterspring, volgens mij staat er op een
wowhead een kaartje waar ze te vinden zijn. Jij hebt binnen een uurtje je skill op 300, mits je de
spots weet natuurlijk. ;)

Supersaai gebied, wel leuk om de bots af en toe te killen als je je verveelt, free honorpoints.
En natuurlijk dat Winterfall drankje looten van die ene elite ergens in dat kleine cave'je achter
Everlook, tis net als Brinta, je wordt er groot en sterk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ah alliance.. dan zal het vast niet werken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
eendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:38:
ah alliance.. dan zal het vast niet werken
Kan het natuurlijk wel proberen :+
Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:38:
Ow..

NE hunter :X

Dat mensen dat nog rollen..
Tsja, je bent een alliance en je wilt een elf ofzoiets :9

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik denk dat je een beetje heel hard dood gaat in silvermoon als je daar land :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Maar dan ben ik wel in Eversong. Dan kan ik die pet vangen en terug HS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:18:
[...]

Voor aran je raid het beste aardig omgooien. Aran is de eerste boss in wow waarvoor wij een gestackte raid hebben gebruikt de eerste kill.

Een leuke raidopzet zou zijn met je huidige group meegenomen.

Prot tank (Taak: 5 sunders op aran houden en interrupten, na 40% 90 sec lang niet banishde/gefearde elementals bezighouden zodat deze de healers niet ganken)
Sunders op Aran houden lol, je weet dattie niet met een aggro list werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Sunders zijn nog steeds erg handig voor melee dps, net als b.v. CoE voor casters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:18:
[...]
Zorg dat iedereen zodra hij blizzard gaat casten naar de safe spot loopt (melee dps blijft op de boss en loopt niet weg, tenzij de boss niet in het midden staat maar ergens waar de blizzard komt!)
Is er een safe spot waar je kan staan zonder dat de blizzard je raakt.
Wij lopen bij een blizzard naar het midden zodat ik de blizzard het snelst kan ontlopen, echter Aran doet ook een AoE silence, dus silence is geen healing.

Dus als er een spot is waar ik kan staan zonder geraakt te worden, dan zou ik die heel graag willen weten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Heb een lange tijd niet kunnen spelen door die gekke pc van mij, maar zondag was hij gebruiksklaar (data gekopieerd dikke 500gig :X + tweaken). Wat een heerlijke pc en zooo supersnel :D

Ik heb hiervoor gekozen:

AMD Dual Core 4600+
2x 1gb Geil DDRII 800mhz
2x 500gb sata II
EN7900GS 256MB GDD3

Natuurlijk wilde ik dit even testen met WoW. Op mijn vorige config speelde ik 1440*900 alles @ high met gemiddeld 30fps nu zit ik gemiddeld op de 150 >:) Het ziet er op de een of andere manier ook mooier uit. Ook mijn Windows is een beetje anders nu.

Gisteren in een dwaze bui trouwens ook gerespecced, maar toen ook meteen gestopt omdat ik een build moest maken en daar had ik niet zoveel zin in. Zou vooral zonde zijn als je per ongeluk een verkeerde keuze maakt. Maar ik denk dat ik vandaag voor mutilate ga. Ik denk dat ik daar wel een killerbuild voor kan maken >:)

Andere mutilate rogues hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
eendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:35:
[...]

ik spam elke raid minimaal 10x Alamo wijsheden, maar niemand begrijpt me :( :P
Idd, na 20x 'storng bare durid' te hebben gezegd hebben mensen het pas door en wordt het je bijnaam, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
sabriel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:49:
[...]

Dus als er een spot is waar ik kan staan zonder geraakt te worden, dan zou ik die heel graag willen weten.
Ja die is er, vlak voordat de Blizzard begint, dropt er bij de beginplek 1 klein ice shardje, als je daar naast gaat staan (5 yards ofzo?) en 10 secs later precies op die plek gaat staan, wordt je niet geraakt.
Ook draait de blizzard altijd met de klok mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:49:
[...]

Wij zijn ook een casual guild hoor :) Wij verplichten ook niemand tot een spec, echter bij ons is het zo dat mensen graag een raid positie opgeven voor een class die bij een bepaald gevecht beter tot zijn recht komt. En voor shade heb je gewoon in het begin om hem te leren een rogue en een warlock nodig als je niet tegen een muur wil aanlopen. Laten zal het ws makkelijker worden en kan je hem bijna hebben met iedere raid samenstellen (zolang het niet al te idioot wordt).

Onze eerste Aran kill hebben we gewoon gestacked omdat we al 3 of 4 weken vast zaten op hem (we waren al wel doorgelopen naar chess/prince). Alleen prince leren is ook geen pretje als je em iedere try en moet resetten (met de kans om hem te buggen) omdat alle trash in het begin al weer terug is en je dus niet kan whipen en terug lopen zonder 2 uur trash te moeten clearen. Daarom moest Aran gewoon dood en hebben een raid gestacked.

Ik heb bijv gister mijn spot bij nightbane nog uit mezelf opgegeven omdat de raid gemaakt was en er perongeluk een healer te weinig geinvite was. Geen enkel probleem om dan mijn raid spot aan een healer te geven zodat de raid iig een kans op een kill heeft.
Hebben wij tot nu toe weinig last van gehad, maar ongetwijfeld komt dat nu we na curator vast zitten toch. Illhoof wil maar niet plat bijvoorbeeld. Ben trouwens niet blij met de elixir nerf die eraan komt. Ik pot me altijd helemaal vol op een nieuwe boss, dat is dus ook zo afgelopen.

Ben overigens nu weer bezig om heroic keys te krijgen. Ik zat zo snel in Kara dat ik nog nergens revered was. Mechanar heb ik nog steeds niet gezien. Inmiddels revered met Keepers en op 156 rep na bij lower City. Nu nog Honor Hold rep en ik kan eindelijk die tulband uit Zul'Gurub vervangen.

Heb voor de rest erge mazzel gehad met de drops in Karazhan. Voor de geïnteresseerden: Waverider - In Somnis Veritas in de armory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:41:
[...]

lol, je weet dat sunder armor de armor verlaagd? = meer melee dps

helox-in-a-box think outside the box... alhoewel dit niet zo moeilijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:41:
[...]

lol?? lol?? Zo te horen weet je blijkbaar niet dar de armor reductie een behoorlijke dps increase geeft van alle melee bij Aran. Sunder armor of Expose Armor en Fearie fire zijn prima manieren om de melee dps te verhogen. L2P.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 19:58

Mining raad ik je aan om tot 300 in burning steppes te grinden. Daarna heel goed zoeken rond om die elite mine gastjes in Hellfire . Daar kan je ong tot 340 grinden. Heb toevallig gister mijn mining van 280 naar 340 gebracht door 4 uurtjes te mining. :+ . Als je op xavius zit wil ik je wel helpen door strat. Heb namelijk strat gesoloed:p /w me ingame Ardje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 15:19
Nhaixatael schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:45:
[...]

Vanilla WoW is WoW zonder TBC. 'Vanilla' is eigenlijk een manier om te zeggen dat iets gewoontjes is, zonder speciale eigenschappen - het idee komt waarschijnlijk van vanille-ijs, niet bepaald de spannendste smaak :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb een pet gevonden, denk ik. Niet zo ver lopen, maar wel rare :)

Timber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Maar Timber ziet er standaard uit. Dat is toch net wat minder speciaal, IMHO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:49:
[...]

Is er een safe spot waar je kan staan zonder dat de blizzard je raakt.
Wij lopen bij een blizzard naar het midden zodat ik de blizzard het snelst kan ontlopen, echter Aran doet ook een AoE silence, dus silence is geen healing.

Het midden. :P Healers spreiden (we hebben er drie en ik ben degene die standaard door Aran naar de andere kant loopt, andere gaan links/rechts van de ingang) en opletten waar blizzard begint. Begint maar heel klein dus als je op TS aangeeft waar 'ie start (blizzard at the door, blizzard opposite of the door, etc) kan iedereen daar weglopen. Zodra er een blizzard is ga ik er vlak naast staan aan de kant waar de blizzard niet heenbeweegt, dan hoef je er verder niet meer op te letten. Als je gepakt wordt door een blizzard moet je wel door het midden, silence neem je dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ferreur schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:49:
Maar Timber ziet er standaard uit. Dat is toch net wat minder speciaal, IMHO. :)
Ik kan ook nog voor Bjarn of Mangeclaw gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192530

Druid Epic Flight Form

The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately to the epic flight form.
Het zal toch een keer tijd worden zeg! Enig idee wanneer die Patch gaat komen iemand?
Naja heb iig mn snelle mount al gekocht vorige week, kon hier niet meer op wachten. Voor die 200g, kom ik ook wel weer overeen.

Wel benieuwd naar de looks van dat ding, vind dat crow-geval nu wel een beetje erg te simpel tbh, ze hebben gewoon de skin van een standaard mob gepakt. Een dikke gier ofzo zou wel mooi wezen, of draak nog beter.
Die q lijkt me wel easy te doen als de eindbaas in Shethekk Halls (?heroic?) zit.

/mountspecial 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 192530 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:05:
[...]

Het zal toch een keer tijd worden zeg! Enig idee wanneer die Patch gaat komen iemand?
Naja heb iig mn snelle mount al gekocht vorige week, kon hier niet meer op wachten. Voor die 200g, kom ik ook wel weer overeen.

Wel benieuwd naar de looks van dat ding, vind dat crow-geval nu wel een beetje erg te simpel tbh, ze hebben gewoon de skin van een standaard mob gepakt. Een dikke gier ofzo zou wel mooi wezen, of draak nog beter.
Die q lijkt me wel easy te doen als de eindbaas in Shethekk Halls (?heroic?) zit.

/mountspecial 8)7
een draak zou helemaal niet in lijn zijn met druids, de stormcrow wel, ook een owl zou ik nog wel goed vnden passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:10:
[...]

een draak zou helemaal niet in lijn zijn met druids, de stormcrow wel, ook een owl zou ik nog wel goed vnden passen
Mjah ze hebben al een Owlbeast vorm, dus das beetje dubbel dan.

De draak mogen ze bewaren voor Warlocks... al worden die nu ineens weer overgeslagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:14:
[...]

De draak mogen ze bewaren voor Warlocks... al worden die nu ineens weer overgeslagen..
flying oomkin :9

en ardje, is goed. will do.. kktnxbbQ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 192530 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:05:
[...]

/mountspecial 8)7
d'r staat leterlijk dat de quest een nieuwe boss beschikbaar maakt in SH en dat je daarna uiteindelijk je epic krijgt. Dus ga er maar vanuit dat het een hele hoop moeite en veel gold gaat kosten voordat je er bent

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:14:
[...]

mowah vind een draak ook niet echt een warlock achtig iets
kunnen ze beter dat wings idee gebruiken, beetje illidan style vleugels enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Een adelaar. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Exitium schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:49:
[...]
Het midden. :P Healers spreiden (we hebben er drie en ik ben degene die standaard door Aran naar de andere kant loopt, andere gaan links/rechts van de ingang) en opletten waar blizzard begint.
Hoe voorkom je de silence dan ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:19:
[...]

mowah vind een draak ook niet echt een warlock achtig iets
kunnen ze beter dat wings idee gebruiken, beetje illidan style vleugels enzo :P
Vleugels stroken ook niet met warlocks, want ze kunnen zichzelf niet aanpassen, ze kunnen demons summonen uit de onderwereld. Jezelf ineens vleugels aanmeten is toch iets anders :P

Met draak ging het dan uiteraard wel om een demon-achtige draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Spiderform

lekker webslingeren in terrokar forest !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:19:
[...]

Hoe voorkom je de silence dan ??
Niet. Door je healers te spreiden is er in principe altijd maar één healer met blizzard op z'n kop, en dus maar één healer die moet rennen en kans heeft op silence. (je krijgt niet altijd silence ook) Als blizzard ronddraait er vlak achter gaan staan, zodra 'ie weg is weer spreiden.

Edit: En gief Pegasus! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 10-04-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Exitium schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:23:
[...]

Niet. Door je healers te spreiden is er in principe altijd maar één healer met blizzard op z'n kop, en dus maar één healer die moet rennen en kans heeft op silence. (je krijgt niet altijd silence ook) Als blizzard ronddraait er vlak achter gaan staan, zodra 'ie weg is weer spreiden.

Edit: En gief Pegasus! :(
Paladins moeten niet zeuren, waar die ineens hun mount vandaan toveren mag joost weten :P

Een van de vreemdste beslissingen van Blizzards ooit imho..

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:21:
[...]

Spiderform

lekker webslingeren in terrokar forest !
Jij hebt teveel Spiderman gekeken :P
Voor paladins??

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192530

Fixed ;)

Vrees idd ook dat het een uil ofzo gaat worden, lekker makkelijk copy/paste voor die arme jongens van Blizz, hebben het al zo druk de laatste tijd..

Mja zullen zien. Voorlopig doet mijn Wyvern het nog best leuk, gaat minen 2x zo snel ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ff ander vraagje.. ik had een keertje gehoord van AOE ressurection door paladin.. bestaat die inmiddels al? was het een 1 april grap? komt het nog?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.