Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Geen idee of het al gezegd is maar .... Silvermoon en de rest eromheen en Ghostlands zijn INSTANCED !Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:17:
Ik ben gisteren een Night Elf Hunter gestart en inmiddels lvl 10 gedinged.
Dus tijd om een leuke pet te zoeken![]()
Ik zat zelf te denken om eens een Dragonhawk te doen, maar hoe ga ik veilig in Eversong komen??
Kaartje:
[afbeelding]
De weg via de plaguelands lijkt mij haast onmogelijk voor een lvl 10 hunter. De paarse lijn moet echter wel te doen zijn.
Alleen kan ik die weg gewoon nemen of zit daar niks?
De laatste optie is altijd nog hulp vanuit mn guild vragen, maar ik wil het gewoon zelf doen eigenlijk.
Ik heb het overigens nog niet geprobeerd, omdat ik daar nog niet aan toegekomen ben.
Je kan er alleen komen door in Undercity op de Teleport device te klikken, in Shattrath de Portal te nemen (niet mogelijk als Alliance) of door de Plaguelands de instance portal in te stappen. Als laatste is nog een de mogelijk om door een warlock en wat bekenden je te laten summonen tot achter de portal. Een andere mogelijkheid is er niet, dus zwemmen is geen optie (ben er zelf al eens omheen gezwommen van de ene kant tot aan de Hinterlands.
Heeft er echt niemand zin on commentaar te geven op deze build?Evil_Kroki schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:40:
Ik heb met m'n undead mage een vaste party met een undead prot-specced Warrior en een holy specced priest.
Ik dacht zelf aan deze build:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
(nog geen TBC hier en de weg naar 60 is nog lang, dus...)
wat denken jullie hiervan?
Ik was eigenlijk een outdated build aan het volgen, en heb die dan zelf wat aangepast.
Als beginneling zou ik wel wat pointers kunnen gebruiken.
haha, vooral op het laatste.. die disclaimer...Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:31:
Nog een leuk filmpje mbt de epic flight form:
http://www.youtube.com/watch?v=-kfr3602ANI
nou dat lijkt me echt een grap.. aoe ressing?BootVluchteling schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:31:
ff ander vraagje.. ik had een keertje gehoord van AOE ressurection door paladin.. bestaat die inmiddels al? was het een 1 april grap? komt het nog?
blup
Das niet instanced hoorredfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:
[...]
Geen idee of het al gezegd is maar .... Silvermoon en de rest eromheen en Ghostlands zijn INSTANCED !
Je kan er alleen komen door in Undercity op de Teleport device te klikken, in Shattrath de Portal te nemen (niet mogelijk als Alliance) of door de Plaguelands de instance portal in te stappen. Als laatste is nog een de mogelijk om door een warlock en wat bekenden je te laten summonen tot achter de portal. Een andere mogelijkheid is er niet, dus zwemmen is geen optie (ben er zelf al eens omheen gezwommen van de ene kant tot aan de Hinterlands.
Instanced is echt iets anders..
Ah bedankt. Dat wist ik dus niet. Misschien leuk om ff een kijkje te nemen dan of ik via die orb kan gebruiken in UC als Nightelf. Hoe ik dan Silvermoon uitkom zoek ik dan wel nog wel uitredfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:
[...]
Geen idee of het al gezegd is maar .... Silvermoon en de rest eromheen en Ghostlands zijn INSTANCED !
edit: ja, wat is het nou?? Instanced zou best kunnen. Ik heb alleen die ingang tussen ghostlands en Plaguelands nog niet gezien dus geen idee.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 14:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 19% gewijzigd door TroX op 10-04-2007 14:48 ]
Hoe kom je dr dan ? je moet door een instance portal >> instanced. afgescheiden van de rest van de wereld zonder mogelijkheid om er binnen te komen. Zou me niks verbazen als het op dezelfde servers als Outland draait eigenlijkBosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:43:
[...]
Das niet instanced hoor
Wat is dan anders jouw definitie van instanced ?
Anoniem: 35113
Nou, hij heeft wel een punt. Het is een beetje zoals de Deeprun Tram volgens mij. Ik ben ook al door die portal in de EPL gegaan en je kant er idd. niet komen door er 'normaal' heen te lopen. En ik neem aan dat voor het Draenei gebied geldt, dat de boot ernaartoe niet vaart voor mensen zonder TBC.Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:43:
[...]
Das niet instanced hoor
Nou ja, hijs idd nooit uit de beta gekomen, maar het zou best imba zijn ja ^^
Nope, je vergist je! Je krijgt dat laad scherm te zien omdat het op dezelfde server staat als de outlands. Test het maar een keer, als je van shattrah naar Undercity or een andere horde hoofdstad gaat moet je laden, ga je naar silvermoon dan niet. Zelfde geld voor allianceredfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:
[...]
Misschien zijn het wel instances, maar dan zijn alle continenten instances ;p
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Zou ook makkelijk zat kunnen. Ik heb zelf de Yatlas map addon. De kaarten van Draenei en Blood elf gebied zit daar ook onder het kopje Outlands. Is wel een verband dus.redfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:46:
[...]
Hoe kom je dr dan ? je moet door een instance portal >> instanced. afgescheiden van de rest van de wereld zonder mogelijkheid om er binnen te komen. Zou me niks verbazen als het op dezelfde servers als Outland draait eigenlijk
Kan wel zijn, dat was ook al mijn vermoeden. Echter, de continenten, en nu ook Outland, zijn van nature niet bereikbaar zonder boot/zeppelin/Dark Portal. Als je op de map kijkt zou Silvermoon, Eversong Woods en Ghostlands gewoon een onderdeel moeten zijn van Vanilla WoW ... toch ? Het ligt op hetzelfde continent en kaart-technisch gezien zou je er zo naartoe moeten kunnen zwemmen. Als je dat doet is er alleen niks en zwem je op de kaart gewoon door de bergen heenWiebbe schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:48:
[...]
Nou ja, hijs idd nooit uit de beta gekomen, maar het zou best imba zijn ja ^^
[...]
Nope, je vergist je! Je krijgt dat laad scherm te zien omdat het op dezelfde server staat als de outlands. Test het maar een keer, als je van shattrah naar Undercity or een andere horde hoofdstad gaat moet je laden, ga je naar silvermoon dan niet. Zelfde geld voor alliance
Misschien zijn het wel instances, maar dan zijn alle continenten instances ;p
Dus vandaar dat ik van mening ben dat het een instanced deel van de wereld is.
Omdat je er alleen met een portal kan komen wil niet zeggen dat het instanced is.redfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:46:
[...]
Hoe kom je dr dan ? je moet door een instance portal >> instanced. afgescheiden van de rest van de wereld zonder mogelijkheid om er binnen te komen. Zou me niks verbazen als het op dezelfde servers als Outland draait eigenlijk
Wat is dan anders jouw definitie van instanced ?
Instanced wil sowieso ook zeggen dat het on the fly een versie voor jou klaar gezet wordt (zoals met instances het geval is). Vandaar ook de naam 'instance'
Ok, dus de Battlegrounds zijn dan ook geen instances.Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:52:
[...]
Omdat je er alleen met een portal kan komen wil niet zeggen dat het instanced is.
Instanced wil sowieso ook zeggen dat het on the fly een versie voor jou klaar gezet wordt (zoals met instances het geval is). Vandaar ook de naam 'instance'
Instance slaat op het feit dat het een 'instantie' is van een gebied. Dat wil zeggen een soort van 'versie' of 'afgeleide' van het origineel. Zoals met instanced dungeons het geval is. Je gaat binnen en krijgt je eigen afgeleide/versie van de dungeon.Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:55:
Dan zou het dus meer een exstance zijn.
Een exstantie bestaat niet
Als je je eens verdiept in het feit wat een instance nu eigenlijk is, of wat het woord betekent, dan weet je dat battlegrounds wel instanced zijn.redfoxert schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:56:
[...]
Ok, dus de Battlegrounds zijn dan ook geen instances.
Ook voor BG's wordt een versie voor jou(w groep) klaar gezet. Vandaar dat er ook tig versies van dezelfde BG naast elkaar kunnen draaien met verschillende spelers enzo
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 14:59 ]
Ik vond het woord ook al vreemd klinken, ja
Maar om de discussie af te maken. Eversong/Ghostlands en Azuremyst Isle/Bloodmyst Isle zijn gebieden waar je naartoe geteleporteerd moet worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 15:00 ]
Die orb is Horde only afaik, maar je mag altijd langskomen in Uc hoorRakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:44:
[...]
Ah bedankt. Dat wist ik dus niet. Misschien leuk om ff een kijkje te nemen dan of ik via die orb kan gebruiken in UC als Nightelf. Hoe ik dan Silvermoon uitkom zoek ik dan wel nog wel uit
edit: ja, wat is het nou?? Instanced zou best kunnen. Ik heb alleen die ingang tussen ghostlands en Plaguelands nog niet gezien dus geen idee.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Als je op Boulderfist zit, dan mag je wel klaarstaanKapoen schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:58:
[...]
Die orb is Horde only afaik, maar je mag altijd langskomen in Uc hoor
Ik dacht dat Burning Steppes op de 3de plek stond qua hoog Thorium veins gehalte maarroflcakes schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:22:
[...]
Mining raad ik je aan om tot 300 in burning steppes te grinden. Daarna heel goed zoeken rond om die elite mine gastjes in Hellfire . Daar kan je ong tot 340 grinden. Heb toevallig gister mijn mining van 280 naar 340 gebracht door 4 uurtjes te mining.. Als je op xavius zit wil ik je wel helpen door strat. Heb namelijk strat gesoloed:p /w me ingame Ardje
pin me er niet op vast, weet wel dat Winterspring bijna alom wordt aanbevolen voor Thorium.
In HP ga je trouwens gewoon rond de portal mine'n, geen enkele mob die je lastig valt.
1 rondje levert je 4 a 5 Fel Iron veins op, voorwaarde, je bent alleen bezig en je hebt geen
epic flying mount (want dan gaat een rondje razendsnel en zijn ze bijna nog niet gerespawnd
zeg maar). En als je straks 375 hebt kan je ook nog eens het Khorium mine'n wat zich ook
wel eens rond de portal laat zien.
Waarom? Jij hebt blijkbaar meer tijd overBosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:57:
[...]
Als je je eens verdiept in het feit wat een instance nu eigenlijk is, of wat het woord betekent, dan weet je dat battlegrounds wel instanced zijn.
Als locks mogen klagen over dps mogen wij dat ook over onze mount.Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:25:
[...]
Paladins moeten niet zeuren, waar die ineens hun mount vandaan toveren mag joost weten
Een van de vreemdste beslissingen van Blizzards ooit imho..
Ik heb het altijd al geweten
Tis wel een object georienteerde programmeer-term eigenlijk, dat helpt dan
Bestaat wel, helaas in een ander game: in Dark Age of Camelot kun je een Egg of Youth krijgen, een trinket zeg maar, en daar zit idd een AoE rez opeendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:42:
[...]
nou dat lijkt me echt een grap.. aoe ressing?
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Misschien leuk ipv lightwell
Anoniem: 192530
Werkt niet in arena, te lange cooldown : )Anoniem: 192530 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:23:
En als we dan toch bezig zijn: geef druids een AOE combat-res, leuk voor in de arena
Jullie kunnen al grinden als de beste, grind maar een mount bij elkaar!Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:29:
Ik wil dat Blizzard werkt een een mogelijkheid dat Hunters hun pet als mount kunnen gebruiken. Ik vind Hunters overigens de meest logische class die een mount zou moeten hebben overigens.
Ik wil dat Blizzard werkt een mogelijkheid dat mages hun cloth in plate kunnen veranderen. Ik vind mages overigens de meest logische class die zou moeten tanken overigens.Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:29:
Ik wil dat Blizzard werkt een een mogelijkheid dat Hunters hun pet als mount kunnen gebruiken. Ik vind Hunters overigens de meest logische class die een mount zou moeten hebben overigens.

Hunters (jagers / snipers) jagen vanouds uit een sneaky positie en proberen zo weinig mogelijk op te vallen. Wat jij voorstelt is in principe iemand met een sniper gun een tank te geven en daarmee door de bossen de denderen om daar alles neer te knallen wat hij ziet.
ik vind het dus niet logisch : P
[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 10-04-2007 15:38 ]
Dan wordt de hunter class te ingewikkeld en haakt de helft van de hunter populatie gelijk afRakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:29:
Nee joh, Dan wordt hunter veeel leukerBosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:36:
[...]
Dan wordt de hunter class te ingewikkeld en haakt de helft van de hunter populatie gelijk af
Of dat hunter + warrior, kunnen vechten terwijl ze op de mount zitten zou ook cool zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 10-04-2007 15:40 ]
I rofled!Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:36:
[...]
Dan wordt de hunter class te ingewikkeld en haakt de helft van de hunter populatie gelijk af
soort van 3 min mage, maar dan 30 min durid?
Nog wat leuke hunter ideeen:Rakkerzero schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:39:
[...]
Nee joh, Dan wordt hunter veeel leuker
Of dat hunter + warrior, kunnen vechten terwijl ze op de mount zitten zou ook cool zijn
- Feign death geeft je 20% kans om echt dood te gaan
- Multishot heeft 20% kans om alles monsters in 100 yard radius te raken.
- Pets worden steeds ouder en trager en gaan na 24 uur dood
Beetje meer spanning
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 15:45 ]
Eerst even 5000G betalen voor bear-training, zodat ie een wapen vast kan houdenRayden schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:50:
Nog een leuke, laat druid weapon enchants ook eens proccen in feral form !
giev soundcard kk, need druids..SMulTiE schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:30:
[...]
Jullie kunnen al grinden als de beste, grind maar een mount bij elkaar!
Bnet pindle#2913
Anoniem: 215540
sinds een maandje speel ik nu ook wow.. en ik heb dus een bloodelf lvl 34 mage en nog een paar lowlvl chars...
maar ik wil dus het uiterlijk van m'n wow interface veranderen alleen ik begrijp er helemaal niks meer van..
Ik hoef geen extra bars enzo ik wil gewoon dat dat onderste gedeelte anders word en dat 't bijvoorbeeld in 3 tabellen is geplaats: linker voor chat midden voor menu + 2 lagen met skills ofsow.. en dan de rechter met wat er gebeurt.. zegmaar blabla doet zoveel dmg.. maar ik kan dat maar niet vinden..
't is iets met UI maar zodra ik daar op zoek krijg ik alleen maar dingen dat ik extra bars enzo kan maken maar dat wil ik (nog) niet..
kan iemand mij verder helpen?
edit:
ik heb addons zoals titan panel wat opzich wel handig is.. fubar volgens mij ook wel... en ik had perl classic ofsow erop gezet.. maar hoe kan ik nou m'n interface veranderen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 215540 op 10-04-2007 16:07 ]
PVP in resto is meer ik heal meer dan jij damage kan doen.ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:58:
btw, vraagje aan de alliance shammies, hoe gaat pvp / duel nu?
elemental is leuk, denk het beste in pvp
enhancement ben je afhankelijk van de CC van je tegenstander of je kan winnen.
Mjah depends..ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:58:
btw, vraagje aan de alliance shammies, hoe gaat pvp / duel nu?
Ik ben Enhancement en dat heeft voor en nadelen.
magi zuigen, ik haat het gekite te worden, hunters gaat al wat beter, cker een stupide hunter die in range van me frostshock/totem komt want die loopt geen kant meer op.
Dik gegearde warriors met 10k plate is ook best veel om omver te hakken, dan heb ik liever die dps wars die iets minder dmg doen.
Jammer alleen dat die gewoon voor 7k executes kunnen doen zoals 1 van onze dps wars in EOS deed
Rogues, als het geen stunlockers zijn komt het veelal goed, poisons cean ik mezelf wel van.
veel ervaring in duels heb ik verder niet en in PVP/Arena kijk ik nooit verder dan me neus lang is, ik begin gewoon met rammen.
Ik doe 3v3 met een holy pala en een andere enhancement shaman die ook al dik gegeard is en nu mongoose op zijn axes heeft, meestal pakken we het zelfde target en het zou niet de eerste keer zijn dat we andere 1,5 shotten. Laats een warlock die en 2keer een stormstrike>wf crit en een eartshock crit van Jud op zijn dak kreeg, dat was dus gelijk game over voor die lock (kk noobie lock met maar iets van 7.5k hp oid maar toch.
Ah wel, na 26maanden met een mage is een shaman toch wel ff wennen, maar het is tot nu toe verrreweg de leukste class waarmee ik gespeeld heb.
Je WoW interface uitzetten en een barmod nemen. Het gaat niet zozeer om de 'extra bars', maar meer om de mogelijkheid daarmee ze te verplaatsen, anders vorm te geven, etc.Anoniem: 215540 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:04:
Hey,,
sinds een maandje speel ik nu ook wow.. en ik heb dus een bloodelf lvl 34 mage en nog een paar lowlvl chars...
maar ik wil dus het uiterlijk van m'n wow interface veranderen alleen ik begrijp er helemaal niks meer van..
Ik hoef geen extra bars enzo ik wil gewoon dat dat onderste gedeelte anders word en dat 't bijvoorbeeld in 3 tabellen is geplaats: linker voor chat midden voor menu + 2 lagen met skills ofsow.. en dan de rechter met wat er gebeurt.. zegmaar blabla doet zoveel dmg.. maar ik kan dat maar niet vinden..
't is iets met UI maar zodra ik daar op zoek krijg ik alleen maar dingen dat ik extra bars enzo kan maken maar dat wil ik (nog) niet..
kan iemand mij verder helpen?
edit:
ik heb addons zoals titan panel wat opzich wel handig is.. fubar volgens mij ook wel... en ik had perl classic ofsow erop gezet.. maar hoe kan ik nou m'n interface veranderen?
Bartender3 bijvoorbeeld is een prima barmod.
Ik heb photek interface pack maar nergens te vinden en google was ook al niet erg behulpzaam.
Niet helemaal. Je hebt dingen zoals earth shock / grounding en tremor totem om spells te counteren en frostshock / earthbind totem om melee te kiten. Daarnaast purge je de tegenstander helemaal leeg.TroX schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:09:
[...]
PVP in resto is meer ik heal meer dan jij damage kan doen.
elemental is leuk, denk het beste in pvp
enhancement ben je afhankelijk van de CC van je tegenstander of je kan winnen.
duel/pvp shammie is meer ervoor zorgen dat de tegenstander z'n ding kan doen dan dat jij echt keihard begint te dps-en.
typisch mage pvp is bijv. ap + pom + pyro 1 x per 3 minuten en anders sheep / pyro / pom pyro. Of uiteraard bezig gaan met shatter / water elemental.
Ik vroeg dit meer omdat ikzelf nooit zoveel problemen had met pallies en gruwelijk baalde van shammies met hun interupts. Tegen shammies was/ben ik kansloos. heb daar zwaar een cursus l2play voor nodig : )
Mjah altijd grappig om een pyro in een grounding zien te verdwijnen, maar als melee shaman heb ik echt een schurft aan Magi (1sec frostbolt ftl (of 1.5 als je firespecced bent)).ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:21:
[...]
Niet helemaal. Je hebt dingen zoals earth shock / grounding en tremor totem om spells te counteren en frostshock / earthbind totem om melee te kiten. Daarnaast purge je de tegenstander helemaal leeg.
duel/pvp shammie is meer ervoor zorgen dat de tegenstander z'n ding kan doen dan dat jij echt keihard begint te dps-en.
typisch mage pvp is bijv. ap + pom + pyro 1 x per 3 minuten en anders sheep / pyro / pom pyro. Of uiteraard bezig gaan met shatter / water elemental.
Ik vroeg dit meer omdat ikzelf nooit zoveel problemen had met pallies en gruwelijk baalde van shammies met hun interupts. Tegen shammies was/ben ik kansloos. heb daar zwaar een cursus l2play voor nodig : )
Voor magic shield users is het altijd pijnlijk om erachter te komen dat ze hun shield net kwijt zijn voordat ik ze hit, purge is wdb echt een coole skill
Wand, sheep, pyro, alle lelijke instant spells + counterspell = winImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:21:
[...]
Niet helemaal. Je hebt dingen zoals earth shock / grounding en tremor totem om spells te counteren en frostshock / earthbind totem om melee te kiten. Daarnaast purge je de tegenstander helemaal leeg.
een hunter kan beestjes tamen en en ze leren vechten, maar hij kan ze niet leren onder zijn kont te blijven zitten....ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:34:
[...]
Ik wil dat Blizzard werkt een mogelijkheid dat mages hun cloth in plate kunnen veranderen. Ik vind mages overigens de meest logische class die zou moeten tanken overigens.
Hunters (jagers / snipers) jagen vanouds uit een sneaky positie en proberen zo weinig mogelijk op te vallen. Wat jij voorstelt is in principe iemand met een sniper gun een tank te geven en daarmee door de bossen de denderen om daar alles neer te knallen wat hij ziet.
ik vind het dus niet logisch : P
Ik vind dat dus niet logisch...
Anoniem: 215540
en hoe kan ik m'n wow interface dan 'uitzetten' ?Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:18:
[...]
Je WoW interface uitzetten en een barmod nemen. Het gaat niet zozeer om de 'extra bars', maar meer om de mogelijkheid daarmee ze te verplaatsen, anders vorm te geven, etc.
Bartender3 bijvoorbeeld is een prima barmod.
Iemand?
Paling Terran & Shaman
Overkill wel, rekening houdend dat execute werkt < 20% (?). Dus als je 8K hp hebt dan moeje onder de 1.6k zitten en dan boeit het weinig of het een 2k of 7k execute is, dood ben je toch wel.Routed schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:17:
[...]
Jammer alleen dat die gewoon voor 7k executes kunnen doen zoals 1 van onze dps wars in EOS deed
Elk's Buffbar en ag_unitframes ?Muthas schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:34:
Reinstall gedaan, alleen Addon folder vergeten te back-uppen. Heb alle addons inmiddels al terug, op een na, kan hem niet meer vinden. Zette je HP en mana in de balkjes, en ook die van je party members. Verder werd de buff/debuff lijst ook 'oneindig', je zag ze dus allemaal. Daarnaast zat er een klein icoontje van de class bij elke player.
Iemand?
Anoniem: 63072
De meeste hunters die ik in PuG's zie hebben niet de skill om er op te blijven zitten, dus veel zal het niet uitmakenEvil_Kroki schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:32:
[...]
een hunter kan beestjes tamen en en ze leren vechten, maar hij kan ze niet leren onder zijn kont te blijven zitten....
Ik vind dat dus niet logisch...
Dat kan met Bartender3 ook als ik me niet vergis.Anoniem: 215540 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:33:
[...]
en hoe kan ik m'n wow interface dan 'uitzetten' ?
iemand?nudie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:19:
Iemand enig idee hoe je die Alliance/Horde Controlled Forts frame midden-bovenin weg kan halen? Daar zit dus normaliter altijd m'n target frame /sad.
Ik heb photek interface pack maar nergens te vinden en google was ook al niet erg behulpzaam.
waarom?ph4nt0m schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:12:
[...]
je mag pas dezelfde vraag stellen 24 uur na de 1e poging
...
waarom?
(sorry.. flauw..)
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2007 17:13 ]
jij als voormalig admin...
*schud vermanend met z'n hoofd*
; )
anchors_away (of zonder de _, weet niet meer) en dan buiten beeld slepen, of ergens anders heen
over mounts; zou het niet cool zijn als je iemand achterop kunt nemen?
Samen op een netherdrake ofzo, of als je een guild altje helpt dat je hem achter de epic kodo kunt nemen. Lijkt me echt een leuke toevoeging om een barrensnoobie achterop te zien zitten bij zijn afgod
Krijg je misschien ook nog barrens wow-taxi`s
Sandman, jij weet t vast wel
Maak travelform mountable zodat je je teammates kunt naaien door op grote hoogte van form te veranderen. Nothing is quite as funny as gnomes raining from the sky.Bosmonster schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:51:
[...]
Eerst even 5000G betalen voor bear-training, zodat ie een wapen vast kan houden
Maak druids in bearform eetbaar.
Geef mages de mogelijkheid cloth en leather weg te branden.
Geef mounts een burnout meter. Als deze leeg raakt moet je verplicht 6 uur naast een uitgeputte mount gaan zitten.
Geef gnomes de optie je te struikelen.
Geef priests 3 nieuwe talent tree's. Islam, Christian, All evil satanic bastard.
Geef hunters de volgende optie: 50% change pet turns and eats hunter if hunter doesn't feed pet well.
slapstick faceplant, dat zou een echte pansewetter zijn.
nooms zijn echt te erg en oa de reden dat ik allies niet kan luchten
Nope, frames van party bleef gewoon hetzelfde, alleen je zag hp/mana dus in het balkje staan en het maximum van 5 buffs is weg.
Anoniem: 128206
Ik was redelijk aan wow hooked, maar besloot in decemeber er mee te stoppen. Sinds gister heeft een vriendin van me toch m aar overghehaald om weer te stoppen dus ik ben weer een beetje up to date aan het worden. Nu vroeg ik me af hoe de addon pack ook alweer heet waar zo'n beetje alle basics inzitten van addons:
map location
stat bar moving
etc
etc
Alvast bedankt
Ik ben een lvl 50 MM specced hunter en het tot 5 levels geleden niet echt problemen gehad met mijn gear, maarja daar is dus een eind aan gekomen! Nu weet ik dat mijn armor niet denderend sterk hoeft te zijn i.v.m. ranged attacks maar toch kan het enigzins wel van nut zijn nietwaar
Misschien denkt men wel: lvl 50 MM hunter die niet weet wat voor stats op zijn gear etc etc.. wat een noob, maar toch stel ik deze vraag omdat ik nogal het spoor bijster ben

**Zelf dacht ik aan vooral iets met redelijk wat agility, maar zou iemand mij beter kunnen informeren
dankie dankie
[ Voor 3% gewijzigd door dteunissen op 10-04-2007 18:45 ]
Als je mijn hele post gelezen had was het je vast opgevallen dat het volgende erin stondHelox-in-a-box schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:41:
[...]
Sunders op Aran houden lol, je weet dattie niet met een aggro list werkt?
Daarintegen had ik eigenlijk ook wel verwacht dat zo'n beetje iedereen hier wel wist wat sunders precies doen naast het extra aggro effect.Je kan bij dit gevecht niet still gaan staan en je suf healen/nuken en een kill halen. continu zullen mensen posities moeten wisselen, targets switchen e.d. doordat deze boss geen echte aggro table heeft.
Wat wij doen is zodra je de blizzard yell krijgt en aran begint te casten kijken naar welke kant hij kijkt, dat is het punt waar blizzard zal beginnen, iedere caster loopt daar dan heen. 1 persoon in de raid heeft een mark zodat iedereen kan zien waar ze heen moeten lopen. Zodra blizzard dan volledig zichtbaar is en iets opgeschoven is van het begin punt gaat iedere caster op het begin punt staan zodat niemand geraakt wordt door blizzard. En daarna weer uitspreiden naar mate blizzard verder rond gaat.sabriel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:49:
[...]
Is er een safe spot waar je kan staan zonder dat de blizzard je raakt.
Wij lopen bij een blizzard naar het midden zodat ik de blizzard het snelst kan ontlopen, echter Aran doet ook een AoE silence, dus silence is geen healing.
Dus als er een spot is waar ik kan staan zonder geraakt te worden, dan zou ik die heel graag willen weten.
Zolang de boss in het midden staat blijft de melee ook gewoon bij em, gaat hij echter om een of andere reden in het pad van blizzard staan dan gaat de melee ook even bij hem weg zodat ze geen ticks van blizzard pakken.
y, my badDennism schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:47:
[...]
Als je mijn hele post gelezen had was het je vast opgevallen dat het volgende erin stond
[...]
Daarintegen had ik eigenlijk ook wel verwacht dat zo'n beetje iedereen hier wel wist wat sunders precies doen naast het extra aggro effect.
daar heb ik ook wel eens last van jaHelox-in-a-box schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:53:
[...]
y, my badkrijg je als ff snel 5 paginas moet doorlezen op maandag dinsdag ochtend
Agility is meer damage for een hunter. Het geeft Crit %/AP=attackpower/en dodge en armor, al zijn die laatste 2 niet zo heel erg belangrijk voor een hunter. Verder ook wat intellect en stamina zijn erg leuk. Maar, priority stat = agility. Op wat hogere levels zal je ook gear vinden met +AP , +Crit en +hit. Dit is ook geweldig voor hunters.dteunissen schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:44:
Zou iemand mij kunnen vertellen welke stats op leather/mail armor goed bruikbaar zijn voor een hunter?
Ik ben een lvl 50 MM specced hunter en het tot 5 levels geleden niet echt problemen gehad met mijn gear, maarja daar is dus een eind aan gekomen! Nu weet ik dat mijn armor niet denderend sterk hoeft te zijn i.v.m. ranged attacks maar toch kan het enigzins wel van nut zijn nietwaar...
Misschien denkt men wel: lvl 50 MM hunter die niet weet wat voor stats op zijn gear etc etc.. wat een noob, maar toch stel ik deze vraag omdat ik nogal het spoor bijster ben. Oja enne weet iemand ook nog een leuke bow voor mij
.
**Zelf dacht ik aan vooral iets met redelijk wat agility, maar zou iemand mij beter kunnen informeren
dankie dankie...
Stats als +healing +spelldamage strength en spirit zijn totaal niet nuttig voor een hunter.
Ik zou nu zeker op level 50 niet veel moeite steken in het vinden van nieuwe gear. Omdat alles zeer snel replaced zal worden op het moment dat je outlands gaat. Een instance is altijd leuk natuurlijk, al is deze het "farmen" van een instance voor een bepaalde drop het zeker niet waard op lvl 50.
Op level 50 kan je een instance doen die mauradon heet, hier kan je dmv een quest een leuke bow vinden. http://www.wowhead.com/?quest=7065 .
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
én tinkerer gizlock dropt een imba gun met 1.5 attackspeed.. ding deed meer dmg dan mn gun ervoor en die had 3.0 speed..Koekje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:21:
[...]
Agility is meer damage for een hunter. Het geeft Crit %/AP=attackpower/en dodge en armor, al zijn die laatste 2 niet zo heel erg belangrijk voor een hunter. Verder ook wat intellect en stamina zijn erg leuk. Maar, priority stat = agility. Op wat hogere levels zal je ook gear vinden met +AP , +Crit en +hit. Dit is ook geweldig voor hunters.
Stats als +healing +spelldamage strength en spirit zijn totaal niet nuttig voor een hunter.
Ik zou nu zeker op level 50 niet veel moeite steken in het vinden van nieuwe gear. Omdat alles zeer snel replaced zal worden op het moment dat je outlands gaat. Een instance is altijd leuk natuurlijk, al is deze het "farmen" van een instance voor een bepaalde drop het zeker niet waard op lvl 50.
Op level 50 kan je een instance doen die mauradon heet, hier kan je dmv een quest een leuke bow vinden. http://www.wowhead.com/?quest=7065 .
deed ik toch?nudie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:34:
Of je geeft gewoon antwoord
Sandman, jij weet t vast wel
anchorsaway is een add-on waarmee je alle standaard blizzard frames kunt rondslepen
dus sleep je em ergens heen waar hij niet in de weg zit
of gewoon buiten je scherm
Ik moest inderdaad nog in Maraudon zijn (de dungeons ken ik op zich welKoekje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:21:
[...]
Agility is meer damage for een hunter. Het geeft Crit %/AP=attackpower/en dodge en armor, al zijn die laatste 2 niet zo heel erg belangrijk voor een hunter. Verder ook wat intellect en stamina zijn erg leuk. Maar, priority stat = agility. Op wat hogere levels zal je ook gear vinden met +AP , +Crit en +hit. Dit is ook geweldig voor hunters.
Maar ik ga vnaav even kijken of ik met een party Maraudon kan doen en dan merken we het vanzelf
Tnx
Zo veel mogelijk agility.dteunissen schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:08:
[...]
Ik moest inderdaad nog in Maraudon zijn (de dungeons ken ik op zich wel), ik ben niet geheel niet in WoW maar ik heb gewoon wat problemen met mijn hunter omdat ik begod niet meer wist hoe of wat met mijn gear en bow...
Maar ik ga vnaav even kijken of ik met een party Maraudon kan doen en dan merken we het vanzelf..
Tnx
30% van je gear met int
en wat stam.
Photek UI, een van de betere compilations die er op dit moment is, en hij ziet er nog sweet uit ookAnoniem: 128206 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:43:
Hi mensen,
Ik was redelijk aan wow hooked, maar besloot in decemeber er mee te stoppen. Sinds gister heeft een vriendin van me toch m aar overghehaald om weer te stoppen dus ik ben weer een beetje up to date aan het worden. Nu vroeg ik me af hoe de addon pack ook alweer heet waar zo'n beetje alle basics inzitten van addons:
map location
stat bar moving
etc
etc
Alvast bedankt
Tyridun says hiJaded schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:20:
Gisteren eindelijk Illhoof een keer geprobeerd om dan toch maar eens kans te maken op die feral staff. Hij ging down na wat strategie-wijzigingen en de staff dropte nog ook
* Drey is a happy bare durid!!!
[afbeelding]
clickable
The 2.1.0 patch and the opening of the now defiled Black Temple, home of Illidan and his minions has long been known. However, the patch is also introducing a great deal of new solo and 5-person content as well, with new rewards, factions, and items. As we're approaching the release of the patch we wanted to share a glimpse into some of the upcoming content that hadn't yet been confirmed for this next patch, or hadn't even been known of until now.
Druid Epic Flight Form
The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately to the epic flight form.
Ethereum Prison
Players in good standing with the Consortium will be tasked to deal with the most recent activities of the nefarious Ethereum. With new quests, items, and content for the solo and small-group level 70 player, the Ethereum Prison will be the proving grounds for many aspiring to greatness.
Skettis
The Skyguard, Sha'tari warriors specializing in their command of the skies above Shattrath, have taken the offensive directly to the Arakkoa capital city, Skettis. Perched high in the mountains of Terrokar, and only accessible with use of a flying mount, Skettis holds new and exciting content for the solo or small-group level 70 player. All new quests, 5-person bosses, rare and epic items, and a new type of flying mount await those willing to lend their sword or stave to the battle.
Nether Drake
The Netherwing faction and quest line continues and the long awaited Nether Drake becomes available. The Nether Drake is a special 280% speed epic flying mount that is obtainable through solo and small-group play. The quest to obtain one will be difficult, but the reward will surely show your dedication to the Netherwing cause as you soar through the skies of Outland on your very own ethereal drake.
Ogri'la
The Ogre plateau of enlightenment opens to those who prove their worth in Blade's Edge Mountains. Level 70 players will be able to help the Ogres of Ogri'la battle invading forces and engage in new and exciting quests, such as a repeatable and ever popular bombing-run, this time using your own flying mount but with a dangerous twist! Featuring tons of new quests, the Ogri'la faction, 5-person bosses, and rare and epic items, Ogri'la is a place we're hoping all will aspire to enter.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dennism in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."Kapoen schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:00:
Dit al gelezen? Het komt van de Under Development pagina van de US website:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 10-04-2007 22:30 ]
Wij hadden hem gedissed ; (Exitium schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:30:
Lawl, eerste in guild met Gorehowl... als Holy pala. xD
BARBAREN ZEG IK JE !
beetje mijn mage lvlen naar 70, wat van de oude instances bezoeken en wellicht soloen
moet nog maar even zien, op dit moment heb ik nog geen internet, ben net verhuist.
Pala's in Warcraft3 hebben een 'aoe' (max 6 dacht ik ) reseendje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:42:
[...]
nou dat lijkt me echt een grap.. aoe ressing?
Maar lijkt me niet dat ze dat in WOW gaan doen ....
.Quod me nutrit me destruit.
AOE res zat wel in de beta maar is nooit live gegaan.dontcare schreef op woensdag 11 april 2007 @ 03:11:
[...]
Pala's in Warcraft3 hebben een 'aoe' (max 6 dacht ik ) res
Maar lijkt me niet dat ze dat in WOW gaan doen ....
Me paladin is nu eindelijk level 60. Introquest van Shattrah gedaan en zit nu op 4000/6000 naar Honoured. Dat schiet wel lekker op omdat die Blood Elfs friendly starten met Scryers.
Vanavond aan mijn epic mount werken. Heb alle mats wel alleen Dark Runes, das vet klote.
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-04-2007 08:16 ]
ik zou gaan voorEvil_Kroki schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:39:
[...]
Heeft er echt niemand zin on commentaar te geven op deze build?
Ik was eigenlijk een outdated build aan het volgen, en heb die dan zelf wat aangepast.
Als beginneling zou ik wel wat pointers kunnen gebruiken.
omdat: je een betere resistance hebt, meer dmg doet en dit sneller kan doen
ga je door tot l70 dan is het volgende aan te raden
dat is als je in de fire/arcane tree blijft. Vind zelf frost erg lekker spelen.
Aangezien ik eigenlijk redelijk door mijn quests heen ben en nu isntances doe (raiden) en mijn epic flying mount nodig heb, zit ik over een grind/aoe build te denken. Wat denken jullie van
http://www.wow-europe.com...00000000000000000000#none
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Met de guild is het eigenlijk geen probleem maar die is niet zo heel erg groot en we hebben nog maar 4 andere die ook lvl 70 zijn, 2 hunters en 2 warlocks, oftewel niet echt de meeste goede basis voor een party. Nu zit ik er zelf aan te denken om mezelf te respeccen naar balance/resto. Nu is mijn vraag of dit wel een goed idee is. Denk dat het dan wat makkelijker wordt om een groep te vinden om de instances mee te doen aangezien bijna iedereen afhaakt als je verteld dat je balance specced bent. Voorbeeldjes van de build (van wowwiki):
http://www.wowhead.com/?talent=MxcrzicsZZxxcxcqRco
http://www.wowhead.com/?talent=0tcrzicsRhZZxgc0faM
Full resto zou ook mogelijk zijn maar ik wil nog een hoop questen voor extra gold en een hoop grinden om mijn leatherworking naar 375 te brengen. Denk dat dit stukken makkelijker gaat met een balance of resto/balance build gaat dan full resto.
speel zelf geen druid maar wat ikzelf heb gemerkt is dat het of healing is (tree) of tanken (bearform). Dan vind je eigenlijk altijd wel een party voor instances. Maar zoals je aangaf moet je nog veel questen en dan is dmg meer van belang en eventueel healing, maar volgens mij kan je niet healen als je bijv moonkin of panter form heb (toch>??) Persoonlijk als ik dmg in een party wil dan heb ik liever een lock/mage/hunter/rogue dan een boomkin. Maar de buff is natuurlijk wel lekker (als je niet al een tank/healing druid hebt)Black-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:34:
Vraagjes aan de Druids, dit weekend lvl 70 gedinged en tot nu toe full balance gespecced. Bevalt me erg goed en speelt erg lekker. Enige nadeel is het vinden van een juiste groep om de instances te doen, het lijkt er wel alsof iedereen alleen maar feral en resto druids kent.
Met de guild is het eigenlijk geen probleem maar die is niet zo heel erg groot en we hebben nog maar 4 andere die ook lvl 70 zijn, 2 hunters en 2 warlocks, oftewel niet echt de meeste goede basis voor een party. Nu zit ik er zelf aan te denken om mezelf te respeccen naar balance/resto. Nu is mijn vraag of dit wel een goed idee is. Denk dat het dan wat makkelijker wordt om een groep te vinden om de instances mee te doen aangezien bijna iedereen afhaakt als je verteld dat je balance specced bent. Voorbeeldjes van de build (van wowwiki):
http://www.wowhead.com/?talent=MxcrzicsZZxxcxcqRco
http://www.wowhead.com/?talent=0tcrzicsRhZZxgc0faM
Full resto zou ook mogelijk zijn maar ik wil nog een hoop questen voor extra gold en een hoop grinden om mijn leatherworking naar 375 te brengen. Denk dat dit stukken makkelijker gaat met een balance of resto/balance build gaat dan full resto.
Pas BM gedaan met 3 priest (2shadow, 1 holy) en dat was echt imba
[ Voor 9% gewijzigd door thewizard2006 op 11-04-2007 08:42 ]
Klopt, healing is onmogelijk in, cat, bear en moonkin form. Net als decursen en remove poison.thewizard2006 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:38:
maar volgens mij kan je niet healen als je bijv moonkin of panter form heb (toch>??)
na deze bevestiging lijkt het mij dus niet echt handig om ook healing te kiezen (iig niet zoveel) omdat je hier weinig aan hebt lijkt mij. Zelfde als ik als mage half fire/half frost ga, dat schiet ook niet opBlack-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:40:
[...]
Klopt, healing is onmogelijk in, cat, bear en moonkin form. Net als decursen en remove poison.
simpelweg omdat je practisch dezelfde gear kan gebruiken voor je dps en je healing in feite
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is het ook, heb nu al zat +damage/healing gear en ook al wat aparte healing items maar de vraag is of het echt werkt. Heb zelf een beetje dat het een 'net niet' build is voor zowel balance en resto.Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:46:
balance resto is imho een handigere combo dan resto/feral
simpelweg omdat je practisch dezelfde gear kan gebruiken voor je dps en je healing in feite
dat valt wel mee denk ik, zolang je je balance tree als main tree houd en gewoon wat puntjes in resto stop om het makkelijker te maken als je 5-mans moet gaan healen.Black-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:51:
[...]
Is het ook, heb nu al zat +damage/healing gear en ook al wat aparte healing items maar de vraag is of het echt werkt. Heb zelf een beetje dat het een 'net niet' build is voor zowel balance en resto.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit topic is gesloten.