Het Grote World of Warcraft topic - Deel 112 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb zelf een balance/resto 34/0/27 build (met Moonkin) en in Kara kan ik prima meekomen met de dmg-dealers (+742 spelldmg unbuffed, grootste probleem is de aggro (need to control Oo)) en in m'n healing-gear (+1585 healing unbuffed) kan ik ook in de top3 meedraaien. Een balance/resto druid is op een aantal aspecten namelijk een betere healing-build dan een full-resto spec.
Voordeel is dat als je in een goede groep zit, je veel kan betekenen (3mages+moonkin > 4mages) en je natuurlijk een goede bufff hebt, alsmede innervate en combat rezz.
Het ligt vooral aan de starheid van een groep/guild of ze een Moonkin een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:11:
[...]

AOE res zat wel in de beta maar is nooit live gegaan.

Me paladin is nu eindelijk level 60. Introquest van Shattrah gedaan en zit nu op 4000/6000 naar Honoured. Dat schiet wel lekker op omdat die Blood Elfs friendly starten met Scryers.

Vanavond aan mijn epic mount werken. Heb alle mats wel alleen Dark Runes, das vet klote.
Niet zeiken en gewoon farmen die handel :) Alsof je als Warlock niet moet (moest) grinden voor alle zooi :) Have fun in Scholo ! Met je guild is dat zo gepiept.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-06 13:11
redfoxert schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:02:
[...]

Niet zeiken en gewoon farmen die handel :) Alsof je als Warlock niet moet (moest) grinden voor alle zooi :) Have fun in Scholo ! Met je guild is dat zo gepiept.
scholo 1x doorlopen en je heb die runes al te pakken.. voor die epic mount op pally moet ik ook een paar instances runnen.. wie weet welke en in welke volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
SMulTiE schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:57:
Het ligt vooral aan de starheid van een groep/guild of ze een Moonkin een kans geven.
Bedankt voor je post, onbekend maakt onbemind inderdaad. Warlocks en mages vinden het altijd prima om een boomkin in de party te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Allicht is de vraag hier al eens gepasseerd, maar is WoW onder Linux speelbaar. Ben namelijk van plan om dual boot te voorzien op laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:03
Nou ik heb gisteren dan Timber gevangen d:)b
Hij ziet er overigens niet regular uit. Hij heeft een lichtere vacht en en wat vollere bos haren op zn rug :)

En knokken dat ie kan :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:41
Hurtebise schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:12:
Allicht is de vraag hier al eens gepasseerd, maar is WoW onder Linux speelbaar. Ben namelijk van plan om dual boot te voorzien op laptop.
ik zou zeggen lees deze guide is :)
klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Black-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:08:
[...]

Bedankt voor je post, onbekend maakt onbemind inderdaad. Warlocks en mages vinden het altijd prima om een boomkin in de party te hebben :)
klopt heb er zelf ook nog steeds last van :P
altijd huiverig als een resto druid in 5-man onze enige healer is, ook al weet ik beter, beetje trauma van vroeger :P

gister bijv shadowlabgs gedaan, 2x lock 1x mage, 1x warrior 1x resto dr00d
alleen een wipe ivm een vage dubbele pull bij die gasten voor murmur echt hearlijk, hots van 400+ per tick, hp kwam er harder bij dan wij (de 2 locks) konden lifetappen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

Hey jongens, ik ben vanavond van plan een videootje te maken van onze Moroes kill zodat ik die hier kan posten. Ik heb nu Fraps geinstalleerd op mijn computer, weet iemand hoe dat precies werkt en wat de output van dat programma preices is?

Nog andere programma's die jullie aangeraden? Edit programma's?

Word een coole Rogue PoV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Gisteren na aardig wat puzzelen tog een build kunnen maken. Het is wel een hele wazige, maar hij werkt goed. Vooral gefocussed op crit en damage. Uiteindelijk ook geen punten verspild, kwam precies goed uit, en das ook wel een goed teken.

Na het een paar potjes te hebben getest in de bg was ik wel redelijk overtuigd. Ambush critte gewoon nog steeds 2k+. Backstab rond de 1,5k en ben zeer weinig keer doodgegaan dankzij prep en die talent dat je sprint de "movement impairing effects" removed.

Als klap op de vuurpijl heb ik warriors/rogues te simpel afgeslacht. Al met al zeer tevreden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]

altijd huiverig als een resto druid in 5-man onze enige healer is, ook al weet ik beter, beetje trauma van vroeger :P

alleen een wipe ivm een vage dubbele pull bij die gasten voor murmur echt hearlijk, hots van 400+ per tick, hp kwam er harder bij dan wij (de 2 locks) konden lifetappen :)
2 x Fury warrior, 1 feral dr00d (tank), 1 shaman (windfury) en een holy priest (ik op alt) in SL.

Idd ook een dubbele pull op de packs voor Murmur, maar zelfs die hebben we gered, fear ftw.

Je kun echt erg verschillende en leuke combinaties maken nu voor 5-man parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:26:
[...]

2 x Fury warrior, 1 feral dr00d (tank), 1 shaman (windfury) en een holy priest (ik op alt) in SL.

Idd ook een dubbele pull op de packs voor Murmur, maar zelfs die hebben we gered, fear ftw.

Je kun echt erg verschillende en leuke combinaties maken nu voor 5-man parties.
mja onze dubbele pull was vaag, netjes gewacht tot die tussengasten dood waren, 1x sheep, en 3 nuken, toen die 3 doodwaren stond sheep nog, maar ineens kwamen er 5 ventjes 'ergens' vandaan, bam , boom dood, en toen was het afgelopen :P sheep stond nog,

ventjes lopen weg en er despawnen er ook 2 ofzo :? vage shit, naja daarna murmer easy as pie met 3x ranged dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:32:
[...]

mja onze dubbele pull was vaag, netjes gewacht tot die tussengasten dood waren, 1x sheep, en 3 nuken, toen die 3 doodwaren stond sheep nog, maar ineens kwamen er 5 ventjes 'ergens' vandaan, bam , boom dood, en toen was het afgelopen :P sheep stond nog,

ventjes lopen weg en er despawnen er ook 2 ofzo :? vage shit, naja daarna murmer easy as pie met 3x ranged dps :P
Oh ja, Murmur, die was wat healing-intensief met 3x melee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
redfoxert schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:02:
[...]

Neej op me Warlock nooit epic mount quest gedaan. Vond dat beest zo oerlelijk. Ik wou liever een Undead Epic Mount :>

Maar inderdaad, Scholo run doen. Bear MT gaat mee, priest gaat mee. Nog effe een mage fixen voor het aoe'en.
BootVluchteling schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:04:
[...]

scholo 1x doorlopen en je heb die runes al te pakken.. voor die epic mount op pally moet ik ook een paar instances runnen.. wie weet welke en in welke volgorde?
Ik weet niet wat voor side je speelt, maar Blood Elfs hoeven alleen Dark Runes uit Scholo te hebben, die je eventueel ook van de AH zou kunnen pakken. En daarna gelijk in het begin van Stratholme Undead, in die chapel, 5 mobs killen en je krijgt je epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:34:
[...]

Oh ja, Murmur, die was wat healing-intensief met 3x melee ^^
Ik snap niet waarom hij dan meer meleee intensief is als met casters hoor. Je gaat me toch niet vertellen dat jullie allemaal in die AoE van hem blijven staan want dat zou gewoon stom zijn. Ik als rogue heb nooit heals nodig als we murmur doen (misschien alleen als k de debuff krijg). En wij laten meestal gewoon de tank alleen in de AoE staan als hij lui is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:36:
[...]

Ik snap niet waarom hij dan meer meleee intensief is als met casters hoor. Je gaat me toch niet vertellen dat jullie allemaal in die AoE van hem blijven staan want dat zou gewoon stom zijn. Ik als rogue heb nooit heals nodig als we murmur doen (misschien alleen als k de debuff krijg). En wij laten meestal gewoon de tank alleen in de AoE staan als hij lui is.
Ach, kennelijk is niet iedereen even snel lol. Ik zou ook niet weten hoe moeilijk het is om op tijd weg te komen. Ik speel hunter (main) en holy priest (alt). Maargoed hoor, de shaman en feral dr00d konden ook healen, dus een probleem was het verder niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:23:
Hey jongens, ik ben vanavond van plan een videootje te maken van onze Moroes kill zodat ik die hier kan posten. Ik heb nu Fraps geinstalleerd op mijn computer, weet iemand hoe dat precies werkt en wat de output van dat programma preices is?
In Fraps kun je gewoon kan je onder het tabblad Movies een willekeurige knop instellen waarmee je het filmpje kan starten. Nog een keer op de knop drukken, maakt een einde aan de opname. In dezelfde tab kun je ook instellen waar dat ie hem moet opslaan.
Ik geloof dat ie hem opneemt in AVI-formaat. Let overigens wel ff op de fps die instelt in Fraps. Probeer die zo gelijk mogelijk te krijgen als dat je ingame ook hebt voor het beste resultaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 11-04-2007 09:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
thewizard2006 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:12:
[...]

ik zou gaan voor
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
omdat: je een betere resistance hebt, meer dmg doet en dit sneller kan doen

ga je door tot l70 dan is het volgende aan te raden
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

dat is als je in de fire/arcane tree blijft. Vind zelf frost erg lekker spelen.
Aangezien ik eigenlijk redelijk door mijn quests heen ben en nu isntances doe (raiden) en mijn epic flying mount nodig heb, zit ik over een grind/aoe build te denken. Wat denken jullie van
http://www.wow-europe.com...00000000000000000000#none
Ben nu op het werk, maar zal het eens evalueren als ik thuis ben.
thx voor de reply alleszins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:23:

Nog andere programma's die jullie aangeraden? Edit programma's?

Word een coole Rogue PoV :D
Dan krijg je wel een hele dikke AVI file, die amper tot niet te hanteren is door je Media Player.
Later zul je hem moeten gaan editen en/of comprimeren met een tool zoals Sony Vegas.

Snel gezegd, lastig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:52:
[...]

Dan krijg je wel een hele dikke AVI file, die amper tot niet te hanteren is door je Media Player.
Later zul je hem moeten gaan editen en/of comprimeren met een tool zoals Sony Vegas.

Snel gezegd, lastig gedaan.
Ik draai 70 fps in kara? Word een hele vette avi dan :P, als ik hem gelijk moet stellen met het aantal dps want ik draai in Karazhan..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 11-04-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:46:
balance resto is imho een handigere combo dan resto/feral
simpelweg omdat je practisch dezelfde gear kan gebruiken voor je dps en je healing in feite
nee hoor, als healer wil je +healing en niet +dmg/healing aangezien de eerste altijd meer oplevert dan de 2de.. dus zit je nog met 2 verschillende sets. 3 als je ook nog een dpssetje meeneemt en 4 als je ook nog af en toe wil tanken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:54:
[...]

Ik draai 70 fps in kara? Word een hele vette avi dan :P, als ik hem gelijk moet stellen met het aantal dps want ik draai in Karazhan..
Je kunt ook gewoon meerdere kleine fragmenten maken. Hierdoor wordt de avi-film iets minder groot.
Met Windows Movie Maker kun je hem wel in elkaar knutselen, tenzij je een hoog niveau film wilt hebben dan :P

Voor de geïnteresseerden: Ik heb de link van Fraps in topicstart erbij gezet onder Links. Altijd handig als je naar zo'n programma op zoek bent :)

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 11-04-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]

waarom huiverig voor een resto druid? zelfs ik als tanking/healing hybrid kan nog altijd prima 5man instances healen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:05:
[...]

waarom huiverig voor een resto druid? zelfs ik als tanking/healing hybrid kan nog altijd prima 5man instances healen.
Ik heb ook zon idee van Restro druids.
Veelal HoT's en harde Heals en vooral snel OOM.

Alleen al om die reden heb ik bijna nooit Restro Druids in mijn party hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:59:
nee hoor, als healer wil je +healing en niet +dmg/healing aangezien de eerste altijd meer oplevert dan de 2de.. dus zit je nog met 2 verschillende sets. 3 als je ook nog een dpssetje meeneemt en 4 als je ook nog af en toe wil tanken.
Ik neem nu aan dat je bedoelt dat +healing gear betere stats heeft. Dus +24 healing ipv +19 healing/damage? Lijkt mij dat +19 healing gelijk zou zijn aan +19 healing/damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:59:
[...]

ik zei ook practisch :P als je als oomkin in geval van nood moet healen is dat fijner dan als feral ^^
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:05:
[...]

ook zoals ik al vermelde, trauma's van vroeger :P
Black-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:11:
[...]

Ik neem nu aan dat je bedoelt dat +healing gear betere stats heeft. Dus +24 healing ipv +19 healing/damage? Lijkt mij dat +19 healing gelijk zou zijn aan +19 healing/damage?
stats met maar 1 school +xx is altijd meer dan +dmg/healing

+ damage and healing is een duurdere stat dan + healing dus kan de waarde hoger zijn voor +healing
dan voor een single magic school

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:40
Black-Hole schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:34:
Vraagjes aan de Druids, dit weekend lvl 70 gedinged en tot nu toe full balance gespecced. Bevalt me erg goed en speelt erg lekker. Enige nadeel is het vinden van een juiste groep om de instances te doen, het lijkt er wel alsof iedereen alleen maar feral en resto druids kent.

Met de guild is het eigenlijk geen probleem maar die is niet zo heel erg groot en we hebben nog maar 4 andere die ook lvl 70 zijn, 2 hunters en 2 warlocks, oftewel niet echt de meeste goede basis voor een party. Nu zit ik er zelf aan te denken om mezelf te respeccen naar balance/resto. Nu is mijn vraag of dit wel een goed idee is. Denk dat het dan wat makkelijker wordt om een groep te vinden om de instances mee te doen aangezien bijna iedereen afhaakt als je verteld dat je balance specced bent. Voorbeeldjes van de build (van wowwiki):

http://www.wowhead.com/?talent=MxcrzicsZZxxcxcqRco
http://www.wowhead.com/?talent=0tcrzicsRhZZxgc0faM

Full resto zou ook mogelijk zijn maar ik wil nog een hoop questen voor extra gold en een hoop grinden om mijn leatherworking naar 375 te brengen. Denk dat dit stukken makkelijker gaat met een balance of resto/balance build gaat dan full resto.
Balance resto is een erg goeie combo. 34/0/27 of zelfs 41/0/20
Dreamstate en Lunar Guidance, samen met Intensity, zorgen voor een lekkere regen.
Tevens kun je moonglow en tranquil spirit combineren voor 19% reduction op healing touch.

Heb zelf in de guild ook 1 rondlopen met 34/0/27, en dat healt fantastisch in raids terwijl je nog prima kunt grinden als boomkin. Het mooie is dat je in raid toch vaak niet toekomt aan je hots als MT healer omdat je alleen maar HT aan het spammen bent.

Ik neem trouwens graag boomkins mee in instances (zelf feral) omdat die vaak erg goeie gear hebben. Dit komt waarschijnlijk omdat ze zich altijd moeten bewijzen. Tevens is een extra innervate of een eventuele cres altijd fijn. En een mage in plate is gewoon nice :)

Alleen zou het fijn zijn als blizz de agro van boomkins eens onder de loep neemt. Zij zijn eigenlijk de enigen waar ik echt tegen moet vechten qua agro in instances. Gelukkig ben ik horde, dus als ze agro krijgen doen ze een even een warstomp, wat mij genoeg tijd geeft om de agro weer tergu te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 16:57
Een goede boom gaat niet oom.
Innervate ?

Alleen als er heel snel veel gehealed moet worden is de druid healer minder sterk op mana gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
RaseriaN schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:10:
[...]

Dit brengt een glimlach op mijn gezicht. Als je een tree druid hebt, zal hij eigenlijk nooit oom gaan. Onze tree komt misschien bij een bad pull op 50% mana ofzo uit, en dan moet het al een erge bad pull zijn. Als je tree oom gaat, zou ik eerder eens aan de tank vragen of hij misschien op wil houden met zijn 2hander.

Ik wil eigenlijk binnenkort graag een keer een stealthteam vormen met tree/bear/bird/cat en eventueel wat rogues erbij. Vroeger veel 2 man stealthing gedaan met een rogue naar bosses, erg gaaf om te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door FireAge op 11-04-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:11
Probleem met een druid is dat als iemand dood gaat, er iemand moet lopen.

battle ress is natuurlijk een optie... (rebirth is de officiele term toch?)

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 11-04-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
ImdaMned schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:26:
Probleem met een druid is dat als iemand dood gaat, er iemand moet lopen.

battle ress is natuurlijk een optie... (rebirth is de officiele term toch?)
Ja, klopt, dus meestal wil je een dps shammy mee, of een shadow priest, just in case :)
Maar over het algemeen, als je gewoon een guild run hebt, wordt er ook niet gewiped.

PUGs doe ik eigenlijk het liefst zo min mogelijk, ben je vaak 2x tot 3x zo lang bezig met dezelfde instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, nadeel van die eerdergenoemde party is dat er geen echte resser in zat. Nou heb je dat in een nonheroic SL party ook niet zo heel erg hard nodig, maar toch beter wel dan niet imo, zeker nu je keuze hebt uit 3 classes daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:42:
[...]
Ach, kennelijk is niet iedereen even snel lol. Ik zou ook niet weten hoe moeilijk het is om op tijd weg te komen. Ik speel hunter (main) en holy priest (alt). Maargoed hoor, de shaman en feral dr00d konden ook healen, dus een probleem was het verder niet ^^
Met weinig lag is het prima te doen, ik speel zelf met 500-600 ms lag en dan is het vrijwel onmogelijk, blijf dus gewoon staan. Kwestie van heal timen / potion / healthstone / last stand en het is niet echt een probleem :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
Denk dat ik binnenkort maar weer eens spirit shards ga grinden voor een ring ofzo.
Meestal deden we het met een aantal guidies. Manatombs first boss kan je in ongeveer 7 minuten killen, dan eruit rennen reset en nog een keer, als je het 5x gedaan hebt heb je even pauze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nvidiot schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:40:
[...]

Met weinig lag is het prima te doen, ik speel zelf met 500-600 ms lag en dan is het vrijwel onmogelijk, blijf dus gewoon staan. Kwestie van heal timen / potion / healthstone / last stand en het is niet echt een probleem :)
90% van de health gaat eraf, men gaat aan die boom zelf dus nooit dood maar meestal een de dmg daarna. Shield erop is genoeg voor de greater heal die ik erop laat volgen, of direct een flashheal en dan een greater heal oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rayden schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:47:
Denk dat ik binnenkort maar weer eens spirit shards ga grinden voor een ring ofzo.
Meestal deden we het met een aantal guidies. Manatombs first boss kan je in ongeveer 7 minuten killen, dan eruit rennen reset en nog een keer, als je het 5x gedaan hebt heb je even pauze :)
Die ring is waardeloos als je het mij vraagt, ik heb hem mooi op de bank gegooit. Het enige waarvoor ik die shards heb gehaald is voor de meta gem in mijn helm of assasination O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:34:
Idd, nadeel van die eerdergenoemde party is dat er geen echte resser in zat. Nou heb je dat in een nonheroic SL party ook niet zo heel erg hard nodig, maar toch beter wel dan niet imo, zeker nu je keuze hebt uit 3 classes daarvoor.
heroic slave pens met 3 druids en 2 mages is best grappig : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:52:
[...]

heroic slave pens met 3 druids en 2 mages is best grappig : )
voordat ik gestopt was, was het eigenlijk bij de meeste 5 mans instances. als je 2x aoe (die ook redelijk gegeared waren) had. en een beetje een goede healer. je al een heel eind kwam :)

weet niet hoe dat nu is maar goed. heb wel weer zin om te beginnen, en dan strat/scholo soloen met mijn mage :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

RaseriaN schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:10:
[...]

wat geeft jouw dat idee? Raakt een priest nooit oom? heeft een priest innervate? de enige reden waar je mischien voor een priest boven een druid zou kiezen is bij een instance met veel skeletons en als je verwacht ontzettend veel te wipen en je alleen je priest wil laten terugrennen omdat je zelf te lui bent. Ik zie namelijk anders compleet geen voordeel tussen een priest of een druid. ze healen beiden evengoed, hebben ongeveer dezelfde manapool met gelijke gear en een druid kan nog snel combatressen als er iemand onverwacht opeens neervalt. Hell ik kan zelfs nog gaan tanken als de tank d/c ofzo, zie ik een priest niet snel doen.

en wat is er mis met HOT's? als ik een tank vol HOT hoef ik de komende 12seconden niet te healen kan ik lekker wat mobs gaan neersteken met m'n dagger..

[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 11-04-2007 11:08 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:05:
[...]

wat geeft jouw dat idee? Raakt een priest nooit oom? heeft een priest innervate? de enige reden waar je mischien voor een priest boven een druid zou kiezen is bij een instance met veel skeletons en als je verwacht ontzettend veel te wipen en je alleen je priest wil laten terugrennen omdat je zelf te lui bent. Ik zie namelijk anders compleet geen voordeel tussen een priest of een druid. ze healen beiden evengoed, hebben ongeveer dezelfde manapool met gelijke gear en een druid kan nog snel combatressen als er iemand onverwacht opeens neervalt. Hell ik kan zelfs nog gaan tanken als de tank d/c ofzo, zie ik een priest niet snel doen.

en wat is er mis met HOT's? als ik een tank vol HOT hoef ik de komende 12seconden niet te healen kan ik lekker wat mobs gaan neersteken met m'n dagger..
yep i agree, een guild druid bij ons heeft een keer in zijn 1tje UBRS gehealed, geen wipes helemaal niks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 08-06 01:43
Waarom kunnen mensen druid niet gewoon als druid schrijven, dat dr00d staat zo uber pauperig =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik begrijp eigenlijk ook niet waar die spontane aversie tegen druid healers vandaan komt.. preTBC was bijna elke druid resto.. en had niemand problemen ze mee te nemen. Kreeg gister van een guildie die een Shattered Halls run wou doen de vraag of ik wel dacht ze te kunnen healen.. ik mag dan ook tanken maar ik kan nog echt wel fatsoenlijk healen hoor.. (oke die guildie heeft mij alleen maar in Kar zien tanken dus ik kan het me toch enigsinds voorstellen. maar toch)

dr00d si l33t! ;)
SOME PEEPLE IS NOT WANT TO UNDERSTAND DURIDS

[ Voor 8% gewijzigd door Bezulba op 11-04-2007 11:16 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:15:
ik begrijp eigenlijk ook niet waar die spontane aversie tegen druid healers vandaan komt.. preTBC was bijna elke druid resto.. en had niemand problemen ze mee te nemen. Kreeg gister van een guildie die een Shattered Halls run wou doen de vraag of ik wel dacht ze te kunnen healen.. ik mag dan ook tanken maar ik kan nog echt wel fatsoenlijk healen hoor.. (oke die guildie heeft mij alleen maar in Kar zien tanken dus ik kan het me toch enigsinds voorstellen. maar toch)

dr00d si l33t! ;)

[...]
Aversie misschien niet maar ik kan me voorstellen dat als je een random druid in je party hebt, je je toch wel afvraagt of ie niet stiekum feral specced is terwijl hij toch zou moeten healen :) Met de Armory is het enigzins controleerbaar maar dat ding is ook vaak offline en niet altijd accuraat.

Ik persoonlijk heb geen moeite met resto druids. Ik kan me herinneren dat we in BWL op Vael alleen de druids en een enkele shaman op de MT hadden voor healing. De priests hadden het te druk met prayer of healing en holy nova spammen :) En enkele renew op de MT was dan wel gewenst maar kwam niet vaak voor. Shamans stonden hun eigen group te chain healen indien er geen priest voorhanden was.

[ Voor 17% gewijzigd door redfoxert op 11-04-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah gewoon vragen? je wil toch ook graag weten of je warrior wel kan tanken en niet spontaan een DPS tank is. Als ik classes zoek voor een party zet ik er altijd bij wat die moet doen.. healen of tanken of wat dan ook zodat men weet waar ze aan toe zijn.

echt nog nooit een oomkin druid gehad terwijl hij zou moeten healen ofzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik heb nog steeds graag een druid erbij nadeel is idd dat ie niet kan ressen (op die ene keer na).
Net als een goeie paladin. Van de week nog mechanar heroic gedaan met alleen een pala healer en was echt een "makkie". Blijft leuk dat je van die 2 mini bosses daar ook een badge krijgt.

Wat is die trash tussen curator en aran/chess veel en irritant zeg, we hadden van het weeekeind curator voor het eerst neer en wilde nog even door naar chess event maar pfff wat kost dat een hoop tijd. Volgende keer maar eerst aran proberen en dan de volgende dag maar door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:21:
tjah gewoon vragen? je wil toch ook graag weten of je warrior wel kan tanken en niet spontaan een DPS tank is. Als ik classes zoek voor een party zet ik er altijd bij wat die moet doen.. healen of tanken of wat dan ook zodat men weet waar ze aan toe zijn.

ik vraag nooit om classes altijd alleen om 'functies'
tis ook niet dat ik ze nooit meeneem of meewil hoor, maar net als met hunters is het gewoon een stemmetje in me achterhoofd wat me aan 'vroegâh' doet denken.

edit:

blijft leuk trouwens om mensen tegen te komen die op je kos list staan omdat ze je vroeger pakte omdat ze 3 a 4 levels hoger waren, en nu dus (nog steeds) 2 a 3 levels lager zijn }>

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
preTBC was bijna elke druid resto.. [...]
Dat kwam omdat feral en oomkin druids 100% kansloos waren in raids. Nu is een druid echt een hybride class geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:26:
Dat kwam omdat feral en oomkin druids 100% kansloos waren in raids. Nu is een druid echt een hybride class geworden.
Over het algemeen zijn hybrid-builds beter, shadowpriest, shaman (wij hebben 4 shamans waarvan 1 resto atm), noem maar op. Heroic Mech getankt door fury warrior gister (goed, daar was wel wat CC (traps/sap) en Misdirect voor nodig, maar toch). Balance tussen classes is ook weer prima (ik hoekte de rogue en shaman eruit in dmg, wat pre-tbc gewoon onmogelijk was).

De vrijheid om je "eigen" party te maken maakt het al veel toffer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:48:
[...]

90% van de health gaat eraf, men gaat aan die boom zelf dus nooit dood maar meestal een de dmg daarna. Shield erop is genoeg voor de greater heal die ik erop laat volgen, of direct een flashheal en dan een greater heal oid.
Shield? Warrior was eergisteren ook constant te laat, dus na twee keer maar gezegd dat 'ie dan maar moest blijven staan. Heals timen die 0.1 sec na een Sonic Boom landen ftw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Omdat veel druids waaronder ikzelf geen resto gear meer hebben. Al mijn geld verdwijnt in feral gear. Voor mij is het dan ook onmogelijk nog te main healen. Veel mensen roepen de eerste keer of twee van, ach dat lukt je makkelijk. Dan geef je ze hun zin. Waarna je vrijwel meteen bij de eerste mob al wiped, omdat je na 3 heals al oom bent. Een Resto druid kan prima healen maar helaas drukken mensen elkaar nogsteeds labeltjes op, op basis van de classes inplaats van de talents. Bij een instance moet er gewoon netjes gevraagd worden wat je bent en wat je kunt, inplaats van ervan uit te gaan dat je als druid kunt healen.

Veel mensen begrijpen dat inmiddels wel maar er is een enkeling die nog van de oude situatie uit gaat. Die constateren na 3 runs dan ook na het meenemen van een feral druid dat alle druids niet meer kunnen healen. Dat soort mensen horen dan ook meer thuis in spellen als Pristontale waar dergelijke aannamens ook kloppen. Gelukkig is iedere Wow server groot genoeg om dergelijke mensen links te laten liggen.

Ik heb overigen geen healing set, omdat ik zowat iedere maand mn druid reroll. En dat kost klauwen vol goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:34:
[...]

Shield? Warrior was eergisteren ook constant te laat, dus na twee keer maar gezegd dat 'ie dan maar moest blijven staan. Heals timen die 0.1 sec na een Sonic Boom landen ftw. :P
Ja, maar met 3 melee waarvan er altijd wel 1 te laat is maar je weet niet welke vantevoren.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

dr00d si l33t! ;)

[...]
Het probleem is gewoon dat als er maar een iemand is die zijn class niet juist kan spelen dat de meerderheid dan maar aanneemt dat iedereen die die class speelt niet goed is. Vervolgens denkt die class dat ze underpowered en wijken af van hun class of gaan zeiken bij blizzard dat ze hun class beter moeten maken. Vervolgens zijn ze overpowered en begint iedereen te zeiken dat die class generfed moet worden. En dan begint het weer opnieuw.

Zo komt het iig bij mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:21:

Ik moet zeggen dat ik ook na de nerf nog steeds een druid tank prefereer boven een warrior tank, een druid tank genereert veel meer aggro en does VEEL meer schade dan een warrior tank. Natuurlijk willen veel mensen een warrior tank voor de block :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 12-06 14:07
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:39:
[...]

Ja, maar met 3 melee waarvan er altijd wel 1 te laat is maar je weet niet welke vantevoren.. ^^
Noobs gewoon uit de groep kick, hoe moeilijk is het als je 10 seconden of wat hebt om te reageren... :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:50:
Noobs gewoon uit de groep kick, hoe moeilijk is het als je 10 seconden of wat hebt om te reageren... :|
Mja, het was dus geen probleem hoor, hij ging gewoon neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je hebt geen 10 seconden.. meer iets als 3

[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 11-04-2007 11:56 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:50:
[...]

als jij zo'n lage tolerantiedrempel hebt moet je wel heel vaak alleen in een instance staan..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:57:
[...]
als jij zo'n lage tolerantiedrempel hebt moet je wel heel vaak alleen in een instance staan..
Nee hoor valt mee, ga over het algemeen gewoon niet met PuGs om die reden :)

Enne, het is wel degelijk een stuk meer dan 3. Misschien 5, 8, whatever, ik bedoel dat ik als rogue zonder sprint etc nog bijna wat te drinken kan pakken dus als mensen dan NOG de dmg krijgen letten ze gewoon niet op wat ie cast. Het is ook niet alsof je het kan missen ofzo...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ach aantal keer gehad dat ik ruim buiten de ring stond en toch geraakt werd.. dus dan zou ik volgens jouw redenatie eruit geknikkert moeten worden.. ben ik even blij dat ik niet op jouw realm zit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:45:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook na de nerf nog steeds een druid tank prefereer boven een warrior tank, een druid tank genereert veel meer aggro en does VEEL meer schade dan een warrior tank. Natuurlijk willen veel mensen een warrior tank voor de block :)
Ik heb juist andersom de ervaring, een warrior lijkt NET iets meer aggro te hebben als de targets een voor een genuked moeten worden (dus single-target aggro). Aoe aggro is weer het tegenovergestelde, daarin is een druid echt king. Ligt natuurlijk ook aan de speler maar ik pak makkelijker aggro van een druid dan een warrior. Overigens maakt het me niet uit, warrior of beertje vind het sowieso prima ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:03:
[...]

Ik heb juist andersom de ervaring, een warrior lijkt NET iets meer aggro te hebben als de targets een voor een genuked moeten worden (dus single-target aggro). Aoe aggro is weer het tegenovergestelde, daarin is een druid echt king. Ligt natuurlijk ook aan de speler maar ik pak makkelijker aggro van een druid dan een warrior. Overigens maakt het me niet uit, warrior of beertje vind het sowieso prima ;)
Gevecht van shade of aran is een goed voorbeeld waarin ik graag een druid heb :).. Nuken die bitch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
SMulTiE schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:57:
Heb zelf een balance/resto 34/0/27 build (met Moonkin) en in Kara kan ik prima meekomen met de dmg-dealers (+742 spelldmg unbuffed, grootste probleem is de aggro (need to control Oo)) en in m'n healing-gear (+1585 healing unbuffed) kan ik ook in de top3 meedraaien. Een balance/resto druid is op een aantal aspecten namelijk een betere healing-build dan een full-resto spec.
Voordeel is dat als je in een goede groep zit, je veel kan betekenen (3mages+moonkin > 4mages) en je natuurlijk een goede bufff hebt, alsmede innervate en combat rezz.
Had ik je al verteld dat je moet gaan respeccen:P

Gisteravond tries op gruul gedaan, 2keer tot 15% gekomen en helaas geen kill.
Volgende keer maar een shadow priest mee voor de extra lock dmg/regen+ dps van de priest zelf en dan komen we er wel.

En Troll, die 3k fireblast krijg je nog wel een keer van me trug hoor:P

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:59:
[...]

Enne, het is wel degelijk een stuk meer dan 3. Misschien 5, 8, whatever, ik bedoel dat ik als rogue zonder sprint etc nog bijna wat te drinken kan pakken dus als mensen dan NOG de dmg krijgen letten ze gewoon niet op wat ie cast. Het is ook niet alsof je het kan missen ofzo...
Op dat punt zou je allang gezien moeten hebben of iemand wel/niet oplet en wel/niet z'n class kan spelen, op dat moment kicken zou ik niet meer doen. Ben dan eerder iemand die zegt, minstens 25 yrd range en ga maar pijltjes schieten ofzo. :P Normaal loopt ook iedereen gewoon de ring uit. Probleem wat we hadden was dat de tank behoorlijke lag had en constant net geraakt werd en dus slow effect kreeg waardoor 'ie niet op tijd terug kon komen. Eerste keer wat bolts voor 'ie terug was, tweede keer ben ik zelf maar als een haas melee ingedoken. :+ Daarna maar gezegd dat 'ie lekker moest blijven staan en dat ik 't wel opknapte, werkte beter. 8)
Aoe aggro is weer het tegenovergestelde, daarin is een druid paladin echt king.
Fixed. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 11-04-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dan kan onze warrior gewoon niet tanken denk ik, druid genereert veeeeeel sneller aggro dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Routed schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:06:
[...]

Gisteravond tries op gruul gedaan, 2keer tot 15% gekomen en helaas geen kill.
Volgende keer maar een shadow priest mee voor de extra lock dmg/regen+ dps van de priest zelf en dan komen we er wel.

En Troll, die 3k fireblast krijg je nog wel een keer van me trug hoor:P
lol, was jij dat : )

gisteren wel http://www.wowhead.com/?item=28797 geloot \o/

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 11-04-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:16
porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:59:
[...]

Lees het wel eens vaker hier, geen pug's, kan me er wel iets bij voorstellen als je elke keer door
eenzelfde persoon of personen wipe't. Maar ipv van te gaan lopen roepen noob dit en noob dat
(ik heb daar zo'n schurft aan) zeg ik ten eerste wat de betreffende persoon niet goed doet en
waar hij toch echt op moet letten, gaat het dan nog niet goed dan zeg ik vaak, ok ik probeer het
nog 1 keer en dan stop ik met een 'no hard feelings' erachter aan. Guildie runs zijn de best imo
maar door pugs leer je ook veel andere mensen van je realm kennen en persoonlijk vind ik dat
reuze leuk. En best ook handig als je eens bij een guildie run toch een class mist en je even
op je vriendenlijst neust of er iemand van je gading bijzit. En zeg nou eerlijk, een aardig deel van
je vriendenlijst zijn toch mensen die eruit springen voor je bij een goede pug?

En ondanks dat 1 op de 4 pugs niet goed is/kan zijn vanwege welke reden dan ook zal ik het niet
uit de weg gaan. Maar goed, ik ben ik en jij bent jij. Ieder zijn meug. :)
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:11:
[...]

Dan kan onze warrior gewoon niet tanken denk ik, druid genereert veeeeeel sneller aggro dan hem.
Dat... kan. Maar er is nog meer tussen hemel en aarde als 'de warr. kan niet tanken'. Echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:02:
ach aantal keer gehad dat ik ruim buiten de ring stond en toch geraakt werd.. dus dan zou ik volgens jouw redenatie eruit geknikkert moeten worden.. ben ik even blij dat ik niet op jouw realm zit
Denk je dat ik dat zou doen als ik zou zien dat je wel netjes wegloopt etc maar het door lag een keer niet haalt? Ik doelde op van die noobs die maar blind op em in staan te hakken terwijl ie al aan het casten is. Vooral omdat ik, als ik al meega in een PuG, altijd even vraag voor wie het de eerste keer is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zjanzjak schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:30:
En zeg nou eerlijk, een aardig deel van je vriendenlijst zijn toch mensen die eruit springen voor je bij een goede pug?
Euhmm, betwijfel of ik wel puggers in m'n list heb staan. :X Meeste is (alts van) vrienden, ex-guildies, mensen die ik via GoT ken en mensen die ik al ken sinds ik ooit begon met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:41:
[...]

Denk je dat ik dat zou doen als ik zou zien dat je wel netjes wegloopt etc maar het door lag een keer niet haalt? Ik doelde op van die noobs die maar blind op em in staan te hakken terwijl ie al aan het casten is. Vooral omdat ik, als ik al meega in een PuG, altijd even vraag voor wie het de eerste keer is.
Als tank blijf ik gewoon altijd staan. Vlak voordat de boom afgaat een shield/flashheal/greater heal en we kunnen weer vrolijk verder.

Af en toe een renew op degene die een debuff heeft gehad en die kan ook lekker verder nuken.

Wat betreft standaard group hebben we daar vaak vrij weinig melee in, eigenlijk niets :)

(Priest, Mage, Lock, Druid/Mage/Shadow Priest, Warrior Tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:55
Zjanzjak schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:01:
[...]

Ik dacht dat Burning Steppes op de 3de plek stond qua hoog Thorium veins gehalte maar
pin me er niet op vast, weet wel dat Winterspring bijna alom wordt aanbevolen voor Thorium.

In HP ga je trouwens gewoon rond de portal mine'n, geen enkele mob die je lastig valt. ;)
1 rondje levert je 4 a 5 Fel Iron veins op, voorwaarde, je bent alleen bezig en je hebt geen
epic flying mount (want dan gaat een rondje razendsnel en zijn ze bijna nog niet gerespawnd
zeg maar). En als je straks 375 hebt kan je ook nog eens het Khorium mine'n wat zich ook
wel eens rond de portal laat zien. :)
Heb dat wel is vaker gehoort. Maar het leuke is CTmap maakt van alle mines een Note. En meestal volg ik als het ware een route waar ik eerder heb gemined en voila meestal staan ze der. Heb mijn mining vanochtend van 340 naar 375 gebracht in Blade edge. Erg veel adamanite en zelfs nog 2 khorium gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't Heeft bij mij toch wel even geduurt voor ik m'n eerste murmur getankd heb zonder geraakt te worden. Je hebt toch best weinig tijd om te reageren. Het duurt op zich wel wat meer seconden voor de knal afgaat, maar je moet een aardig stukje rennen.

Maar goed, als je draait met je toetsenbord ben je altijd te laat natuurlijk :)

Verder zorgen we dat er iemand in de groep /RW Run Forest Run!!! gemacro-ed heeft. Dus sindsdien gaat het eigenlijk (bijna) altijd goed.

En na de knal terug intercepten. Hou je Aggro en je healer heeft ook een makkelijke avond.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:16
Exitium schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:52:
[...]

Euhmm, betwijfel of ik wel puggers in m'n list heb staan. :X Meeste is (alts van) vrienden, ex-guildies, mensen die ik via GoT ken en mensen die ik al ken sinds ik ooit begon met spelen.
Ook dat natuurlijk. ;)
Maar bij mij ook een zooitje mensen erop die ik via pug's heb leren kennen.
roflcakes schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:06:
[...]

Heb dat wel is vaker gehoort. Maar het leuke is CTmap maakt van alle mines een Note. En meestal volg ik als het ware een route waar ik eerder heb gemined en voila meestal staan ze der. Heb mijn mining vanochtend van 340 naar 375 gebracht in Blade edge.
Ik weet, ideaal ook, alhoewel ik de spots nu wel kan dromen.
Maar voor veilig (zonder enige mob in de buurt) adviseer ik voor Fel Iron altijd een rondje rond de portal.
roflcakes schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:06:
[...]
Erg veel adamanite en zelfs nog 2 khorium gevonden.
Ja voor adamantite zit ik ook vaak in BEM, alhoewel je er ook wat van kan vinden in Nagrand
en dat verlaten dorpje boven Shattrath zitten ook altijd 1 a 2 adamantite veins.

Ik vind die Khorium veins er altijd zo prachtig uit zien trouwens, daarnaast verkoopt dat spul, ores
danwel bars zeer goed bij ons (Agamaggan). ;)

Nog wat blue gems tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FirmPete schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:11:
't Heeft bij mij toch wel even geduurt voor ik m'n eerste murmur getankd heb zonder geraakt te worden. Je hebt toch best weinig tijd om te reageren. Het duurt op zich wel wat meer seconden voor de knal afgaat, maar je moet een aardig stukje rennen.
Als je dat al een eind noemt wens ik je veel plezier bij Aran. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-06 13:11
zjanzjak, die prijzen op xavius gaan echt skywards met elke type bar/ore mogelijk

stack copper voor 2.5G is niets byzonders.. bar fel iron voor 16G per stuk echt te maf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
BootVluchteling schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:31:
zjanzjak, die prijzen op xavius gaan echt skywards met elke type bar/ore mogelijk

stack copper voor 2.5G is niets byzonders.. bar fel iron voor 16G per stuk echt te maf..
Nieuwe characters die ik maak nemen tot lvl 15 altijd mining + random gather profession, das dan voldoende om tot lvl 20-30 voldoende gold te hebben voor wat AH items + skills :D

Balen is wel dat mining best lastig levelen is tussen copper en tin zit zo'n groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:29:
[...]

Als je dat al een eind noemt wens ik je veel plezier bij Aran. ^^
Mja, bij Aran is het wel iets duidelijker dat ie gaat knallen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:45:
[...]

Mja, bij Aran is het wel iets duidelijker dat ie gaat knallen =)
Werkt spellreflect daar eik niet op?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
AoE, nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
:'(

Hooptie ik stiekem wel op eik, AoE spell is toch ook een spell? :P
Hoe cool zou het ook zijn dat je die AoE van een mage, ook AoE, kon reflecten?

M'n warrior is gistere pas 66 gedinged en heb nog geen instance getanked met spellreflect nl ;)

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 11-04-2007 14:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:18:
[...]

:'(

Hooptie ik stiekem wel op eik, aoe spell is toch ook een spell? :P

M'n warrior is gistere pas 66 gedinged en heb nog geen instance getanked met spellreflect nl ;)
gheghe weet nog toen guildie lvl 66 dingde en graag spell-reflect wilde gebruiken
gingen underbog in, dus toen we bij die casters waren hij helemaal blij, echter de groep setup

- warrior
- mage
- shaman (healer)
- lock
- rogue

uitindelijk heeft ie toch een paar keer spell relfect 'mogen' gebruiken van ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb eigenlijk alleen maar ex-PuG leden in m'n friendslist staan, op Atlas na :P

Verder heb ik afgelopen zondag ook nog een erg goede Uldaman run gehad. We waren allemaal rond de 42/43 (de een wat hoger, de ander wat lager). Onze tank disconnecte helaas al na de eerste boss, waardoor ik dus main-tank ipv off-tank moest gaan worden. We hebben het met 4 man tot de laatste room voor Archaedas gehaald, waar die 4 statues een voor een tot leven komen. Vlak toen de 4e spawnde raakte onze healer oom, waardoor ik besloten had om even gauw Blessing of Salvation op mezelf te gooien en ook maar te gaan healen. Gauw even geswitched van m'n tanking gear naar m'n healing gear en gaan met die banaan. Helaas had ik ook al enkele Consecrations gespammed (die dingen vreten toch echt mana :X) waardoor ik halverwege de health van de laatste statue ook oom raakte. Het gevolg, een wipe maar wel met een enorm respect voor elkaar dat we het met z'n vieren überhaupt zo ver waren gekomen. Iedereen daarna ook maar toegevoegd aan m'n friendslist met de afspraak om met dezelfde groep het nog een keer te gaan proberen, als we iig 44+ zijn. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:21:
- warrior
- mage
- shaman (healer)
- lock
- rogue
WTF, jullie laten een shaman healen met zo'n group setup? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

wie wou je dan laten healen? de rogue?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Routed schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:06:
[...]

Lvl 70 druid with imba gear; Looking for guild! PST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Exitium schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:26:
[...]

Wat wil je dan? Een mage die de warrior gaat bandagen?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
morpheus schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:29:
[...]

Wat wil je dan? Een mage die de warrior gaat bandagen?
Warlock natuurlijk! DoT DoT DoT en dan heeft 'ie alle tijd voor het uitdelen van healthstones/pots en bandagen van anderen.

Doelde er eigenlijk op dat het bij zo'n party net zoveel nut heeft om bij de shaman erachter te zetten dat 'ie healer was als om bij een warrior te zetten dat 'ie tankte. ;)
Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:33:
ja waarom niet :P resto shammies pwnen de pan uit ^^
gewoon steamrollen was maar underbog normal hoor + guildrun :P
Pala healers ftw. 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Exitium op 11-04-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:26:
[...]

ja waarom niet :P resto shammies pwnen de pan uit ^^
gewoon steamrollen was maar underbog normal hoor + guildrun :P

mja jaja weet niet waarom ik het erbij zette, automatisme ^^

trouwens, paar levels bijna zelfde groep setup alleen de warrior niet, dus pakten we een pug warrior voor Ramparts, gast komt de party in en vraagt wie er healed

[Shaman] we use bandages
[Pugwarrior] has left the party
:')
nadat de shammy whisperde dat het een grap was drufde hij nog wel mee :P

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 11-04-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:43

Rmg

ik begrijp eigenlijk ook niet waar die spontane aversie tegen druid healers vandaan komt..

dr00d si l33t! ;)

[...]
Zucht druids ;)

Raz- : LF2M SM Cath (Tank or Healer)
druid > Raz- : I wanna come, i dont heal.
Raz- > druid : Tank then?
druid > Raz- : I dont tank
Raz- > druid : but we need a healer or a tank.
druid > Raz- : i dont heal.
......

:') zucht :p hij ging dus ook niet mee ;) was ook nog restoration specced ook :p

[ Voor 3% gewijzigd door Rmg op 11-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:21:

uitindelijk heeft ie toch een paar keer spell relfect 'mogen' gebruiken van ons :P
Mwah het is wel zonde, 30 rage... maja als aggro geen issue is en je er 4k+ fire/frost/shadow/whatever bolts mee vermijdt scheelt dit de healer wat mana en aggro, toch handig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:40:
[...]

Mwah het is wel zonde, 30 rage... maja als aggro geen issue is en je er 4k+ fire/frost/shadow/whatever bolts mee vermijdt scheelt dit de healer wat mana en aggro, toch handig :)
ach hij was gewoon steeds te laat :P

*kick*
*earthshock*
*counterspell*
*felguard charge*

}> was toen nog felguard specced O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Raz- schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:35:
[...]

Zucht druids ;)

Raz- : LF2M SM Cath (Tank or Healer)
druid > Raz- : I wanna come, i dont heal.
Raz- > druid : Tank then?
druid > Raz- : I dont tank
Raz- > druid : but we need a healer or a tank.
druid > Raz- : i dont heal.
......

:') zucht :p hij ging dus ook niet mee ;) was ook nog restoration specced ook :p
tjah net zoals die kansloze warriors die 2 handers gebruiken op een boss ipv een shield....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:44:
[...]

tjah net zoals die kansloze warriors die 2 handers gebruiken op een boss ipv een shield....
2h Vorpil (zo heet die gozer toch?) tanking ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:43

Rmg

eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:44:
[...]

Mjaa das ook wel grappig jah ;) of met een hunter gnomeregan proberen te doen :P en dan de shortcut willen nemen ;) pet die alle mobs aggroed. :P

Wat wel vreemd is is dat ik voor ( zit zelf op de 42 met mijn mage atm ) nooit een druid mee krijg voor een instance. Niemand wil of ze willen niet tanken of healen :/ Shammies eigenlijk het zelfde probleem.

is het zo ontinteresant om met een druid instances te gaan doen dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

druid rollen en dan niet willen tanken of healen... hoebedoeljecompleetverkeerdeclassrollen :X

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:23

vhal

ಠ_ಠ

eendje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:55:
druid rollen en dan niet willen tanken of healen... hoebedoeljecompleetverkeerdeclassrollen :X
kitty fetish denk ik dan maar ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
Ik ben als druid zeg maar de rogue in de guild, we hebben geen 1 rogue erin.
Ook tank ik als het nodig is, en bij maiden of virtue heb ik zelfs gehealed :D

We zijn nu met de guild aangekomen bij "shade of aran", tot nu toe 2 try`s gehad.
1e try gewhiped omdat er nog een hunter bewoog bij flamewreath.
2e try misten we teveel counters/silences en ik kwam met slow effect in de blizzard terecht.

[ Voor 43% gewijzigd door Jurjens op 11-04-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Zo bijna Ice Lance beschikbaar, wat moet ik hiervan gaan verwachten word het een soort van finish him spell of is het goed te gebruiken met frostbite situaties?

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bokkie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:43:

ach hij was gewoon steeds te laat :P

*kick*
*earthshock*
*counterspell*
*felguard charge*

}> was toen nog felguard specced O-)
Haha ja ach een failsafe achter de hand is altijd fijn ofc ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Robbas schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:15:
Zo bijna Ice Lance beschikbaar, wat moet ik hiervan gaan verwachten word het een soort van finish him spell of is het goed te gebruiken met frostbite situaties?
if frostbite (en shatter)
then frostbolt + ice lance = 4k crit dmg in 1 x. Da's eigenlijk de kracht achter ice lance. Je kan hem timen met de frost bolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Voor de jewelcrafters onder ons, is dit misschien leuk voor je guild forum. Heb hem voor ons forum gemaakt zodat ik wat minder mensen krijg die niet weten wat ze willen.
Ik weet niet precies waarom het hier niet mooi wordt, maar op een html allowed forum ziet het er netjes uit. Dus copy paste, enjoy.

Meta Gems: (1h cooldown)
[color=silver]Skyfire Diamond[/color]: 3x (blood garnet, flame spessarite, azure moonstone) , 2x (primal air, primal fire) Alchemists (48h cooldown)
[color=silver]Destructive[/color]: +14 spell crit rating & +1% spell reflect - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 5 Red gems ][/size]
[color=silver]Enigmatic[/color]: +12 critical strike rating & +5% snare & root resist - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires more Red gems than Yellow gems ][/size]
[color=silver]Mystical[/color]: 5% on spell cast - next spell cast in half time - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires more Blue gems than Yellow gems ][/size]
[color=silver]Swift[/color]: +24 Attack Power and Minor Run Speed Increase - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 2 Yellow gems, Requires at least 1 Red gem ][/size]

[color=silver]Earthstorm Diamond[/color]: 3x (deep peridot, shadow draenite, golden draenite), 2x (primal earth, primal water) Alchemists (48h cooldown)
[color=silver]Bracing[/color]: +26 Healing Spells and 2% Reduced Threat - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires more Yellow gems than Blue gems, Requires more Red gems than Blue gems ][/size]
[color=silver]Brutal[/color]: +3 Melee Damage & chance to stun target - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 5 Red gems, Requires at least 5 Yellow gems, Requires at least 5 Blue gems ][/size]
[color=silver]Insightfull[/color]: +12 Intellect & Chance to restore mana on spellcast - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 5 Red gems, Requires at least 5 Yellow gems, Requires at least 5 Blue gems ][/size]
[color=silver]Powerfull[/color]: +18 Stamina & 5% Stun Resist - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 5 Blue gems ][/size]
[color=silver]Tenacious[/color]: +12 Defense Rating & Chance to Restore Health on hit - [color=gold]name[/color]
[size=0][ Requires at least 5 Red gems, Requires at least 5 Blue gems, Requires at least 5 Yellow gems ][/size]

[color=silver]Swift Starfire Diamond[/color]: +12 Spell Damage en Minor Run Speed Increase (8 spirit shard) - Vendor, Stonebreaker Hold, Terrokar
[color=silver]Swift Windfire Diamond[/color]: +20 Attack Power and Minor Run Speed Increase (8 spirit shard) - Vendor, Stonebreaker Hold, Terrokar

Rare Gems:
[color=red]Living Ruby[/color]:
[color=red]Bold[/color]: +8 Strength - [color=gold]name[/color]
[color=red]Bright[/color]: +16 Attack Power - [color=gold]name[/color]
[color=red]Delicate[/color]: +8 Agility - [color=gold]name[/color]
[color=red]Flashing[/color]: +8 Parry Rating - [color=gold]name[/color]
[color=red]Runed[/color]: +9 Spell Damage - [color=gold]name[/color]
[color=red]Subtle[/color]: +8 Dodge Rating - [color=gold]name[/color]
[color=red]Teardrop[/color]: +18 Healing - [color=gold]name[/color]

[color=yellow]Dawnstone[/color]
[color=yellow]Brilliant[/color]: +8 Intellect - [color=gold]name[/color]
[color=yellow]Gleaming[/color]: +8 Spell Critical Rating - [color=gold]name[/color]
[color=yellow]Rigid[/color]: +8 Hit Rating - [color=gold]name[/color]
[color=yellow]Smooth[/color]: +8 Critical Strike Rating - [color=gold]name[/color]
[color=yellow]Thick[/color]: +8 Defense Rating - [color=gold]name[/color]

[color=aqua]Star of Elune[/color]:
[color=aqua]Lustrous[/color]: +3 Mana every 5 seconds - [color=gold]name[/color]
[color=aqua]Solid[/color]: +12 Stamina - [color=gold]name[/color]
[color=aqua]Sparkling[/color]: +8 Spirit - [color=gold]name[/color]
[color=aqua]Stormy[/color]: +10 Spell Penetration - [color=gold]name[/color]

[color=orange]Noble Topaz[/color]: (counts as both [color=red]red[/color] and [color=yellow]yellow[/color] for prerequisites)
[color=orange]Glinting[/color]: +4 Hit Rating & +4 Agility - [color=gold]name[/color]
[color=orange]Inscribed[/color]: +4 Critical Strike Rating & +4 Strength - [color=gold]name[/color]
[color=orange]Luminous[/color]: +9 Healing & +4 Intellect - [color=gold]name[/color]
[color=orange]Potent[/color]: +4 Spell Critical Strike Rating & +5 Spell Damage - [color=gold]name[/color]

[color=lime]Talasite[/color]: (counts as both [color=yellow]yellow[/color] and [color=aqua]blue[/color] for prerequisites)
[color=lime]Dazzling[/color]: +4 Intellect and +2 Mana every 5 seconds - [color=gold]name[/color]
[color=lime]Enduring[/color]: +4 Defense Rating & +6 Stamina - [color=gold]name[/color]
[color=lime]Jagged[/color]: +4 Critical Strike Rating & +6 Stamina - [color=gold]name[/color]
[color=lime]Radiant[/color]: +4 Spell Critical Strike Rating & +5 Spell Penetration - [color=gold]name[/color]

[color=fuchsia]Nightseye[/color] (counts as both [color=red]red[/color] and [color=aqua]blue[/color] for prerequisites)
[color=fuchsia]Glowing[/color]: +5 Spell Damage +6 Stamina - [color=gold]name[/color]
[color=fuchsia]Royal[/color]: +9 Healing and +2 Mana every 5 seconds - [color=gold]name[/color]
[color=fuchsia]Shifting[/color]: +4 Agility and +6 Stamina - [color=gold]name[/color]
[color=fuchsia]Sovereign[/color]: +4 Strength and +6 Stamina - [color=gold]name[/color]
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.