![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 218% gewijzigd door Zeror op 11-03-2007 11:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 218% gewijzigd door Zeror op 11-03-2007 11:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-03-2007 19:26 ]
Vergeet de nerf voor priests (shadow) niet want die is erg lullig, heb mezelf nu gespect naar zoals het na de patch zal zijn en ik heb nog nooit zoveel agro gepulled:(Patch 2.0.10
De opvallendste dingen die deze patch met zich mee gaan brengen is dat druids generfed worden. Worden warriors nu weer eindelijk waar ze voor bedoeld zijn?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Anoniem: 104748
Dat is iets wat ik ook zoek. Ik ben momenteel Jewelcrafter met een lvl 60 alt van me en heb nu kennelijk rep nodig bij the Consortium. Ik heb werkelijk geen idee of het mogelijk is deze rep omhoog te krijgen zonder deze alt te hoeven lvlen.Anoniem: 104748 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:33:
Weet iemand van julie op welke site ik heel nauwkeurig kan zien welk gebied met welke reputatie bepaalde gear verkoopt? Zoveel plekken om honored/revered/excalted te worden in outland, maar het zou toch eens hadig zijn als ik duidelijk kan zien, bij welke ik het beste me **** voor kan grinden.
Nope, voor Consortium rep moet je manatombs runnen, en de quests in Netherstorm en Nagrand doen.DWARQ schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:03:
[...]
Dat is iets wat ik ook zoek. Ik ben momenteel Jewelcrafter met een lvl 60 alt van me en heb nu kennelijk rep nodig bij the Consortium. Ik heb werkelijk geen idee of het mogelijk is deze rep omhoog te krijgen zonder deze alt te hoeven lvlen.
http://www.ampwow.com/Anoniem: 104748 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:33:
Weet iemand van julie op welke site ik heel nauwkeurig kan zien welk gebied met welke reputatie bepaalde gear verkoopt? Zoveel plekken om honored/revered/excalted te worden in outland, maar het zou toch eens hadig zijn als ik duidelijk kan zien, bij welke ik het beste me **** voor kan grinden.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Retribution is dan inderdaad de manier om te gaan. Op lvl 54 zou zoiets kunnen. Deze build is voornamelijk bedoeld voor spelldmg dmv Seals en Judgements though.BootVluchteling schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:10:
FIPO![]()
![]()
/edit
nu mn fipo toch veilig is, ik krijg de laatste tijd maar weinig zin om mn paladin te lvlen.. hij heeft 140% rested xp, maar ik wil em asap naar 60 krijgen (54 atm) voor mn alchemy..
als ik eenmaal 58 ben, ga ik wel als een gek richting Outlands, das geen probleem.. maar voor die tijd.. pffff
welke spec kan je het beste doen voor solo-boel dps? ben nu 31 retri, de rest holy..
[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 04-03-2007 14:12 ]
Signature
huidige spec is http://wow.allakhazam.com/profile.html?1506256pasta schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:07:
[...]
Retribution is dan inderdaad de manier om te gaan. Op lvl 54 zou zoiets kunnen. Deze build is voornamelijk bedoeld voor spelldmg dmv Seals en Judgements though.
edit:Vervolgens door gaan naar lvl70, daar zou je de holy tree in kunnen gaan, zo bijvoorbeeld.
Signature
ik zuig mana-wise. heb 2.5K mana. paladin is niet echt mijn class.. wat ik momenteel doe, is SoC, consecration, dan melee tot onder 20%, dan HoW..pasta schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:46:
Dat ligt eraan wat je wilt, imp. BoM is voornamelijk bedoeld voor melee, Benediction is voornamelijk met andere talents bedoeld om zo efficiënt mogelijk om te gaan met je mana dmv seals en judgements.
Benediction > iBoM, zelfs als retridin liep ik altijd met BoW rond, je blijft altijd afhankelijk van mana voor je special moves.BootVluchteling schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:07:
[...]
ik zuig mana-wise. heb 2.5K mana. paladin is niet echt mijn class.. wat ik momenteel doe, is SoC, consecration, dan melee tot onder 20%, dan HoW..
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Waarschijnlijk zul je niet voor lvl 70 gaan raiden dus zou ik BM houden tot dan. BM is ideaal tijdens het lvlen zelf en indien je goed met je pet omgaat tijdens het raiden ook helemaal niet verkeerd eigenlijk! Voor PVP zou ik inderdaad wel een andere build kiezen omdat oa de silence shot ed dan handiger zijn, maar naar mijn mening weer slecht in de raid bruikbaar zijn.Ilya schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:51:
Repost ik mn vraag maar:
Ik ben hunter en ik wil MM speccen voor PVP en raids (ben nu BM om te levelen), maar op welk level is het slim te respeccen, 70, 60 of misschien eerder al?
[ Voor 79% gewijzigd door Japser op 04-03-2007 18:11 ]
blup
/edit eendje, ik ben zo vriendelijk geweest, om em clickable te makeneendje schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:01:
Eendje's nubtanking gear en die van mijin m'n nubtanking gear
[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 04-03-2007 19:09 ]
Dat ligt aan de armoury.
https://niels.nu
offtopic: GoT kan de link niet goed parsen.
blup
Ok, dan weet ik dat zeker. MM is denk ik wel het beste, ook voor raids hoor. Bedankt.DWARQ schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:08:
[...]
Waarschijnlijk zul je niet voor lvl 70 gaan raiden dus zou ik BM houden tot dan. BM is ideaal tijdens het lvlen zelf en indien je goed met je pet omgaat tijdens het raiden ook helemaal niet verkeerd eigenlijk! Voor PVP zou ik inderdaad wel een andere build kiezen omdat oa de silence shot ed dan handiger zijn, maar naar mijn mening weer slecht in de raid bruikbaar zijn.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 04-03-2007 22:49 ]
Iseci
Wellicht een idee om Atlas loot enchanced te installeren. Kan je in-game kijken welke gear/items je krijgt bij welke faction.Anoniem: 104748 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:33:
als je een 5 man party moet kiezen..motormuus schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:40:
Voor dat ik een hoop geflame krijg, ik vraag dit alleen uit nieuwschierigheid.
Waarom zie ik steeds minder en minder low lvl hunters?
Zelf dacht ik dat hunters een beetje eruit worden gedamaged door mages/locks/druids/rogue's, en dat daarom steeds meer mensen die klasses kiezen, ik vind zelf soms de hunter ook een beetje.. ehmm.. niks bijzonders, voegen niet echt wat bijzonders toe mbt group buff's etc.
Ik heb eigelijk nooit echt high end instances gespeeld heb laats al me chars gedelete (waaronder ook wat 60+'s, ik vind lvl'n leuker dan high end grinden), dus het kan wel zijn dat ik wat over het hoofd zie
Klopt, maar een hunter die weet wat hij doet kan je beter gebruiken dan een warlock. Traps, wingclip etc. om te controllen zie ik bijna geen andere hunters doen.. Ja soms een freezing trap bij een boss, maar wat daar nou het nut van is? Je moet hem toch aanvallen.BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:33:
[...]
als je een 5 man party moet kiezen..
heb je dus
tank
healer
dan mage om te sheepen/int buff/vendor machine
liefst een paladin/shaman voor de buffs
dan een rogue/warlock/hunter om de laatste plek te vullen. gezien (sommige!!) hunters niet weten wat "pet controll" betekend, valt voor sommige de keuze af. rogue brengt puur dps, en een warlock heeft een anti-wipe stone (SS) en een stamina buff van 1000 hp... maak jij de keuze dan maar eens..
een goede hunter is best relax om te hebben. ikzelf als warlock zijnde weet niet wat ik ervan moet vinden.. we vechten samen om 1 specifiek plekje in de group.. hunters zijn beetje support, maar een goeie paladin kan dat ook zijn.. als je een paladin als tank heb, kan je beide meenemen.. dan heb je best of both worldsIlya schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:39:
[...]
Klopt, maar een hunter die weet wat hij doet kan je beter gebruiken dan een warlock. Traps, wingclip etc. om te controllen zie ik bijna geen andere hunters doen.. Ja soms een freezing trap bij een boss, maar wat daar nou het nut van is? Je moet hem toch aanvallen.
Anoniem: 127608
ligt eraan welke pet.. mijn imp staat lekker passive.. de dps output van dat ding is om te janken. het is voor mij een mana-pot met voetjesAnoniem: 127608 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:48:
De SS van een warlock vind ik ook niet mis anders, bovendien heeft deze ook zelf nog een (soort) pet wat toch weer wat extra DPS oplevert, en die lovely DoTs natuurlijk.
Weet je zeker dat het manatombs is ??Kaap schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:39:
[...]
Nope, voor Consortium rep moet je manatombs runnen, en de quests in Netherstorm en Nagrand doen.
Zover is het nog niet.RaseriaN schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:47:
Maargoed, het idee is leuk... zet meteen ctprofiles en wowreader buitenspel
[ Voor 27% gewijzigd door sabriel op 05-03-2007 08:47 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik zou zoiezo voor shredding attacks en brutal impact gaan. Dat maakt het grinden een stuk makkelijker. Je begint dan met prowl>pounce>faerie fire>shred>shred>rake>rip. Daarna gewoon auto attack zodat ik voor de volgende mob weer 100 energy heb. Dit word mijn build op lvl 70. Dat gaat dus nog wel even durenBootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:56:
[...]
ligt eraan welke pet.. mijn imp staat lekker passive.. de dps output van dat ding is om te janken. het is voor mij een mana-pot met voetjes
ff voor de feral druids onder ons.. kunnen jullie mijn build even beoordelen. zoals je in mn sig ziet, ben ik pas 22, maar hier wil ik naartoe werken.. maak ik ergens een domme fout of wat? feel free to post your own build..
Build van Bruistablet
Heeft geen signature.
is thick hide niet nuttig dan..? en het feit dat je melee ben als fury, snap ik niet dat je die talent heb, dat je een kans op een mob-root krijgt bij ontvangen attack.. alsof het veel zal helpen. hitten zal hij jou wel, omdat jij toch in melee moet staan... en 43 puntjes vind ik beetje téveel. liefst maar 41 puntjes, en dan snel een andere tree..dommerick schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:48:
[...]
Ik zou zoiezo voor shredding attacks en brutal impact gaan. Dat maakt het grinden een stuk makkelijker. Je begint dan met prowl>pounce>faerie fire>shred>shred>rake>rip. Daarna gewoon auto attack zodat ik voor de volgende mob weer 100 energy heb. Dit word mijn build op lvl 70. Dat gaat dus nog wel even duren
Ik zelf vind thick hide niet zo nuttig. Puur omdat ik toch veel solo en dus veel in mijn cat form rondloop (heerlijk die 30% speedincrease met catform). Met thick hide gebruik ik dan 3 punten om 80 armor te krijgen in cat form. In dire bear form weet ik niet hoeveel ik krijg. Die nature grasp is enkel als je gaat pvpen. Voor de rest kan je er altijd 2 van predatory instincts halen. Dan kan je er nog een paar in een andere tak doen, maar daar is in principe niet zo heel veel meer te halen vind ik persoonlijk. Daarom de 43 punten in feral.BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:53:
[...]
is thick hide niet nuttig dan..? en het feit dat je melee ben als fury, snap ik niet dat je die talent heb, dat je een kans op een mob-root krijgt bij ontvangen attack.. alsof het veel zal helpen. hitten zal hij jou wel, omdat jij toch in melee moet staan... en 43 puntjes vind ik beetje téveel. liefst maar 41 puntjes, en dan snel een andere tree..
Heeft geen signature.
blup
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Voor puur grinden heb je er idd weinig aan, maar ik vind het toch wel fijn om te switchen en dan direct te kunnen toeslaan met bv feral charge of iets dergelijks, ik kan in iedergeval niet meer zonder.eendje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:12:
waarom trouwens furor? hoe vaak switch jij naar cat als je aan het lvlen ben? ik alleen maar om tussen mobs door ff te healen. kan je het beter in imp mark of the wild doen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 121555
Zolang mijn dorf priest er nog steeds niet op staat, blijf ik wowreader nog even gebruiken.RaseriaN schreef op zondag 04 maart 2007 @ 23:47:
Vind het Armory maar een raar stuk software.
De ene keer dan update hij direct na het uitloggen en de andere keer kun je een hele dag wachten op een update
Maargoed, het idee is leuk... zet meteen ctprofiles en wowreader buitenspel
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 05-03-2007 09:44 ]
Als tank had ik persoonlijk altijd een hekel aan heroic strike spammende fury warriorsRaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:51:
Ben op dit moment LvL65 op mn Warrior maar heb toch wel even een build vraagje
Nu ben ik Fury specced aangezien dit toch een goede PvE keuze is.
Mijn doel is om dit te halen (Klopt, heb maar tot LvL69 ingevuld en de laatste TP wordt gewoon een random pick)
Ik moet nog 1 punt in Imp. Herioc Strike proppen zodat ik daarna Improved Charge kan nemen.
Daarna Imp. Herioc Strike afmaken en dan waarschijnlijk het laatste punt in Bloodrage zetten.
Iemand wat tips of eventueel andere opmerkingen erover ?
Ik gebruik Herioc Strike niet zo super veel, alleen als ik echt los kan gaan (evt. boss).evilpin0 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:00:
Als tank had ik persoonlijk altijd een hekel aan heroic strike spammende fury warriors
Heroic strike = extra agro in instances.
Elke tank heeft wel rage peaks als die zware klappen krijgt en de globale cd je weerhoudt genoeg rage te dumpen door devasate/shieldslam/shieldblock spams. Dan is Heroic wel lekker dat die op je wep swing cd zit.RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:03:
[...]
Ik gebruik Herioc Strike niet zo super veel, alleen als ik echt los kan gaan (evt. boss).
Gebruik HS wel als aggrodump als ik zelf tank, maar dan nog .. welke tank heeft nu Rage teveel en moet zn Rage dumpen?
Vind hem netjes alleen waarom booming voice ipv unbridled wrath? Zeker aangezien je dual wield gaat vind ik wrath een lekkere talent.RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:51:
Ben op dit moment LvL65 op mn Warrior maar heb toch wel even een build vraagje
Nu ben ik Fury specced aangezien dit toch een goede PvE keuze is.
Mijn doel is om dit te halen (Klopt, heb maar tot LvL69 ingevuld en de laatste TP wordt gewoon een random pick)
Ik moet nog 1 punt in Imp. Herioc Strike proppen zodat ik daarna Improved Charge kan nemen.
Daarna Imp. Herioc Strike afmaken en dan waarschijnlijk het laatste punt in Bloodrage zetten.
Iemand wat tips of eventueel andere opmerkingen erover ?
Anoniem: 63072
Vind Booming Voice heerlijk omdat dan mijn Battleshout langer duurt en ik dus minder vaak Rage moet spenderen aan een Buff die ik echt nodig heb voor mn DamageMantaMania schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:14:
Vind hem netjes alleen waarom booming voice ipv unbridled wrath? Zeker aangezien je dual wield gaat vind ik wrath een lekkere talent.
SimpleCombatLogPredje schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 09:49:
even paar mod vragen:
- hoe heet die mod voor je chatlog (heb al SCT en prat) maar dat je netjes in colouring te zien krijgt:
[you] hit [player] for x.
CyCircled bevat een aantal verschillende skins, oa eentje met zo'n gloss erover, die kun je gewoon selecteren als je op dat CyCircled icoontje klikt op je mini-map.- Ik gebruik het geweldige BARTENDER3, nu heb je daar een mod voor genaamt CIRCLED om ronde knoppen te maken (lelijk). Maar soms zie ik screenshots waarbij mensen hun knoppen met rounded corners hebben en gloss erover (gebruik nu dreamlayout voor alles)
Auto-unstuck ftw ^^Grindtegel schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:31:
Waarschijnlijk een oerstome vraag maar ik kan het nergens vinden: is er vanuit orgrimmar (of ander city) een portal naar hellfire peninsula? Als ik nu vanuit orgri naar outland wil ben ik een uur bezig om er te komen.
Anoniem: 121555
Vooruit, mijn ui. In raid verdwijnen de unitframes van m'n party en popt Grid tevoorschijn.
Wil je een knuffel?Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:36:
Godverdekut*PIEP*zooi. Gaan ze frostnova nerfen. *ZUCHT*
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 05-03-2007 10:38 ]
Waar staat dat??Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:36:
Godverdekut*PIEP*zooi. Gaan ze frostnova nerfen. *ZUCHT*
Frostnova gaat breken op *elke* crit
Gast, check de US of EU mage forums...Rakkerzero schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:45:
Waar staat dat??
Hoezo? Omdat je, als je extreem veel geluk hebt, misschien 3 icelance crits krijgt op 1 FN? FN breekt afhankelijk van de hoeveelheid damage die je doet. Hoe meer +dmg gear je hebt, hoe minder kans dat 'ie na 1 icelance niet breekt. Tot nu toe kon je met een FN + FB + IL als je erg veel geluk had voor 4k damage critten, dat gaat nu niet meer gebeuren. Dus als een mage dat doet mag 't niet, maar een Hunter die je met aimed-shot, multi, silencing en arcane te grazen neemt is prima? Vind het maar vaag.Rakkerzero schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:51:
Ergens ook wel logisch eigenlijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 10:55 ]
Anoniem: 27963
Ja dat ben ik met je eens w.b. shredding attacks en brutal impact, zeker i.c.m. met Sharpened Claws en Primal Fury, zeker lekker voor grinden. W.b. Thick Hide, ik heb dat eigenlijk nooit gebruikt, maar vanwege de aankomende nerf maar alvast gerespecced en dat nu wel genomen.dommerick schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:48:
Ik zou zoiezo voor shredding attacks en brutal impact gaan. Dat maakt het grinden een stuk makkelijker. Je begint dan met prowl>pounce>faerie fire>shred>shred>rake>rip. Daarna gewoon auto attack zodat ik voor de volgende mob weer 100 energy heb. Dit word mijn build op lvl 70. Dat gaat dus nog wel even duren
Mijn ideale party denk ik:BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:46:
[...]
een goede hunter is best relax om te hebben. ikzelf als warlock zijnde weet niet wat ik ervan moet vinden.. we vechten samen om 1 specifiek plekje in de group.. hunters zijn beetje support, maar een goeie paladin kan dat ook zijn.. als je een paladin als tank heb, kan je beide meenemen.. dan heb je best of both worlds
paladin (tank)
healer
mage
warlock
hunter/shaman
met een shaman heb je denk ik helemaal imbaness..
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2007 10:56 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Rj- op 05-03-2007 11:01 ]
blup
Andere server al geprobeert? op de server page gekeken of je server mischien niet down is? had je dit al eerder of is dit nieuw? down/upload je flink? kortom wat meer info is wel welkomRj- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:57:
Geachten GOT'ers
Ik zit met een probleem!
Als ik naar me vertrouwde server connect krijg ik iedereen als unknow te zien en d/c ik naar een halve minuut.
Ik heb me windows opnieuw geinstalleerd met wow natuurlijk maar het probleem blijft aanhouden.
Router poorten staan ook gewoon open
help!!
blup
Anoniem: 26351
Een nadeel van een druid als main healer en geen priest/pala/shaman, is dat wipen nogal wat tijd kost omdat je geen resser bij je hebt. Ik zou dan ook de lock vervangen voor een pala/shaman.eendje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:00:
een sapje is anders extreem fijn hoor.. zeker aangezien een rouge gewoon melee dps doet en bij sommige bosses een party met alleen maar casters erg vervelend kan zijn.
Paladins heb ik weinig ervaring mee (horde) en een shammie vond ik nou niet altijd even geweldig (kan ook aan de speler/specs liggen)
mijn ideale party
Prot warrior or Feral Druid als Tank
Warlock
Mage
Priest of Resto druid
Rogue
dan heb je gewoon 3 vormen crowdcontrol, melee dps en met een feral tank zelfs nog een mogelijkheid voor combat res
Heb je ook lag enzo?Rj- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:57:
Geachten GOT'ers
Ik zit met een probleem!
Als ik naar me vertrouwde server connect krijg ik iedereen als unknow te zien en d/c ik naar een halve minuut.
Ik heb me windows opnieuw geinstalleerd met wow natuurlijk maar het probleem blijft aanhouden.
help!!
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 05-03-2007 11:04 ]
Of gewoon niet wipen.Anoniem: 26351 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:03:
Een nadeel van een druid als main healer en geen priest/pala/shaman, is dat wipen nogal wat tijd kost omdat je geen resser bij je hebt. Ik zou dan ook de lock vervangen voor een pala/shaman.
Unbridled Wrath is 40% kans om 1 rage te gainen per melee hit. Als jij lekker door staat te rammen met dual wield gaat dat best hard. Maar je kan erover twijfelen idd.RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:24:
[...]
Vind Booming Voice heerlijk omdat dan mijn Battleshout langer duurt en ik dus minder vaak Rage moet spenderen aan een Buff die ik echt nodig heb voor mn Damage
Unbridled Wrath, heb het vroeger ooit eens gehad maar vond het destijds iets te weinig proccen.
Is toch 8 Rage per Proc dat je dan krijgt? An sich heb je dan met 2 procs tijdens een gevecht je Battleshout al terug..
Hmmm.. you made me thinking
als er maar 1 dood gaat moet je wel iedere keer wachten natuurlijk wat best tijd rovend is.Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:08:
[...]
Of gewoon niet wipen.
Sowieso, als je resser terug moet wandelen naar de instance kun je net zo goed gewoon allemaal teruglopen.
[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 05-03-2007 11:09 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
en heb je dan hetzelfde probleem? daar ging het natuurlijk om.. als je hetzelfde probleem blijft houden is het iets met jouw computer, als het probleem weg is is de server gewoon gaarRj- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:05:
geen addons, ja andere servers geprobeerd
blup
gewoon 1x per 30 minuten dood gaan.. combat res ftwMantaMania schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:08:
[...]
Unbridled Wrath is 40% kans om 1 rage te gainen per melee hit. Als jij lekker door staat te rammen met dual wield gaat dat best hard. Maar je kan erover twijfelen idd.
[...]
als er maar 1 dood gaat moet je wel iedere keer wachten natuurlijk wat best tijd rovend is.
blup
Die kleine map in BG's is een standaard optie van WoW.Snuffel schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:10:
Vraagje:
Ik gebruik Cosmos als addon, en ik had gisten in de BG's een kleine map van de BG rechts onderin met daarop de posities van ieder raidlid.
Nu heb ik per ongeluk de handel weggeklikt, want ineens is mijn map weg
Weet iemand per ongeluk toevaalig met welk commando dit is terug te halen? Danwel weet iemand welke addon dit is?
wil mijn map zo graag terug...
[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 05-03-2007 11:12 ]
Shift-MSnuffel schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:10:
Vraagje:
knip
knip
[ Voor 13% gewijzigd door MaTr1x op 05-03-2007 11:16 ]
Anoniem: 27963
Als ik even de quote van Tseric erbij haal, zie ik juist iets veel gevaarlijkers:Bokkie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:50:
[...]
Frostnova gaat breken op *elke* crit
dus als ik als rogue met me offhand een critje sla van 200 op jouw frostnova is ie weg
best zuur
Als ik dat zo lees, zou het me niks verbazen als ook frostbite breekt op elke crit. Ik bereid me maar voor op het ergste. Ik doe maar net alsof het nooit anders is geweest, dat scheelt me nog meer frustratie (heb net mijn paladin op pauze gezet door recente uitspraken/acties van blizzard).The change affects Frost Nova. Frozen targets were never intended to be frozen after a critical. However, the usage of Ice Lance made it very noticeable that being frozen was persisting through being crit, whereas normal damage had a chance to break the state. By insuring that a crit will break the frozen state, back to back crits from Ice Lance won't be occurring and such spikes in damage disappear.
rechtermuisknop op je BG icoontje, en dan show map geloof ik..Snuffel schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:10:
Vraagje:
Ik gebruik Cosmos als addon, en ik had gisten in de BG's een kleine map van de BG rechts onderin met daarop de posities van ieder raidlid.
Weet iemand per ongeluk toevaalig met welk commando dit is terug te halen? Danwel weet iemand welke addon dit is?
uhm, logisch dat FN dan generfed wordt.. ik had dwarf priest gerolled omdat fear ward gewoon continu werkte (binnen de 10 minuten) werd later terug gedraaid, omdat het niet "working as intended" wasCleetje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:15:
[...]
Als ik even de quote van Tseric erbij haal, zie ik juist iets veel gevaarlijkers:
[...]
Als ik dat zo lees, zou het me niks verbazen als ook frostbite breekt op elke crit. Ik bereid me maar voor op het ergste. Ik doe maar net alsof het nooit anders is geweest, dat scheelt me nog meer frustratie (heb net mijn paladin op pauze gezet door recente uitspraken/acties van blizzard).
Wat me echter verbaast is dat bijna elke class links en rechts generfed wordt de laatste patches. Ik begrijp dat het erg lastig is alle wijzigingen goed te kunnen testen, maar als ik kritisch kijk naar de lijst, zie ik toch een hoop zaken die toch echt tijdens een fatsoenlijke testperiode aan het licht moeten zijn gekomen.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Shift + M ?Snuffel schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:10:
Vraagje:
En heb je dan nog dezelfde problemen?Rj- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:05:
geen addons, ja andere servers geprobeerd
Ik geef gelijk toe dat het handig is om iemand bij te hebben die echt kan ressen, maar ik kan als Druid elke 30 min één persoon ressen.MantaMania schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:08:
als er maar 1 dood gaat moet je wel iedere keer wachten natuurlijk wat best tijd rovend is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik miss een backup healer. Imho is een party met shadow priest altijd erg lekker door gewoon het continue geheal met VE. Hierdoor kan de main healer zich veel meer op de tank richten en dat scheelt enorm.BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:15:
[...]
rechtermuisknop op je BG icoontje, en dan show map geloof ik..
betreft ideale party
feral druid
fury warrior
priest
warlock
mage
dat is ook érg lekkere dps. die warrior crit als een gek en gaat redelijk makkelijk #1 dps worden.. maar tis erg afhankelijk van de spec.. en 2 ressers is ook wel lekker (paladin/priest/shaman)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
DPS shammies zijn vrij bruut jaKevinp schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:25:
gister na karazhan(3 bosses down), en moroes met 1 priest en een pally, steamvault heroic in gegaan. we hadden 1 priest, shaman(dps) onze top dps mage, lock, prot warrior(ikke).
die shaman deed meer dps dan onze mage + warlock echt ziek.
Inderdaad. En dat zuigt gewoon enorm.Cleetje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:15:
Als ik dat zo lees, zou het me niks verbazen als ook frostbite breekt op elke crit.
Precies. Ik snap echt absoluut niet dat een spell die al meer dan 2 jaar werkt zoals 'ie nu werkt opeens generfed moet worden. Waarom?! FN heeft sowieso al ongeveer een damage ceiling, 2 icelance crits achter mekaar laten je FN sowieso wel breken, 3 in een row gaat je gewoon niet gebeuren.Ik bereid me maar voor op het ergste. Ik doe maar net alsof het nooit anders is geweest, dat scheelt me nog meer frustratie (heb net mijn paladin op pauze gezet door recente uitspraken/acties van blizzard).
Wat me echter verbaast is dat bijna elke class links en rechts generfed wordt de laatste patches. Ik begrijp dat het erg lastig is alle wijzigingen goed te kunnen testen, maar als ik kritisch kijk naar de lijst, zie ik toch een hoop zaken die toch echt tijdens een fatsoenlijke testperiode aan het licht moeten zijn gekomen.
Mja, juist voor frost mages zuigt het enorm omdat we sowieso niet de burst damage van fire mages hebben. Dikke kans dat ik fire ga respeccen. En ik was dit weekend juist zo blij met m'n 624 spelldamagejarnotjuh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:26:
Aan de ene kant kan ik het verwachten, maar aan de andere kant haal je wel 40+ % dmg weg van ons, in pvp/duel. Ik doe als firemage dan toch wel redelijk wat, die 2 tot 3k is echt wel handig die er dan extra af gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 11:30 ]
Ice Lance bestaat al meer dan 2 jaarHydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:29:
[...]
Precies. Ik snap echt absoluut niet dat een spell die al meer dan 2 jaar werkt zoals 'ie nu werkt opeens generfed moet worden. Waarom?! FN heeft sowieso al ongeveer een damage ceiling, 2 icelance crits achter mekaar laten je FN sowieso wel breken, 3 in een row gaat je gewoon niet gebeuren.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2007 11:32 ]
Anoniem: 201553
Dit probleem heb ik ook gehad op een andere pc van mij. Dit heeft te maken met de instellingen van je netwerkkaart.Rj- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:57:
Geachten GOT'ers
Ik zit met een probleem!
help!!
Icelance doet bij lange na niet de damage doe frostbolt doet, en ik heb ook wel eens 2 frostbolt crits gehad. het is nu zo ernstig dat je beter geen shatter in je build kunt hebben omdat je dan meer damage doet.Bosmonster schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:31:
Ice Lance bestaat al meer dan 2 jaar
Je snapt wel dat de nerf komt door de interoperabiliteit met Ice Lance toch
Zoiets als fear zegmaar?Free damage (waar de ander niks terug kan doen) is over het algemeen vrij unbalanced. Vergelijk het met een warlock seduce.. dat die niet zou breken bij het casten van spellsDan zou iedereen ook moord en brand schreeuwen.
Punt is echter wel dat Frost Nova dus pas generfed wordt na dik 2 jaar (de “bug” bestaat dus al zolang mages FN hebben). En als reden geven ze aan dat ze er pas achter komen vanwege Ice Lance, een zeer recente spell.BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:17:
[...]
uhm, logisch dat FN dan generfed wordt.. ik had dwarf priest gerolled omdat fear ward gewoon continu werkte (binnen de 10 minuten) werd later terug gedraaid, omdat het niet "working as intended" was
dusja. sux to be true
Sap, alleen als je niet in combat bent en kan niet gerecast worden, fix plx!Cleetje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:34:
Momenteel is CC gewoon te aso, dus daar mogen ze van mij wel wat aan doen, maar dan graag voor alle CC en niet enkel en alleen 1 class.
[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 05-03-2007 11:38 ]
blup
Ik denk dat je deze bedoeld:Anoniem: 201553 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:32:
Dit probleem heb ik ook gehad op een andere pc van mij. Dit heeft te maken met de instellingen van je netwerkkaart.
Ik zit nou op stage maar je moet eens kijken bij de tech forums van wow-europe of us daar staat ergens wat je moet veranderen. Iets met je hardware settings ervan.
is al gedaan.. breekt eerder dan eerst.. nog steeds beetje imba, maar ik zeg nixHydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:34:
[...]
Icelance doet bij lange na niet de damage doe frostbolt doet, en ik heb ook wel eens 2 frostbolt crits gehad. het is nu zo ernstig dat je beter geen shatter in je build kunt hebben omdat je dan meer damage doet.
[...]
zoiets als fear zegmaar?
Dat jij nu ineens sap erbij haalt snap ik niet, want die breekt na elke damage. Dan kun je net zo goed seduce erbij halen, want dat werkt in essentie hetzelfde (=uitgeschakeld totdat je dmg krijgt).RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:37:
[...]
Sap, alleen als je niet in combat bent en kan niet gerecast worden, fix plx!
Diminishing Returns op Stuns, fix plx!
Zeur niet, door Icelance en FN kon je iemand gewoon platnuken zonder dat hij iets kon doen.
En zover ik weet is er toen moord en brand geschreeuwd dat dat niet mocht, en zo zijn de Rogue's toen generfed
Fear moet gewoon een damage cap krijgen van 1k damage ofzo, kijken wie er dan moord en brand schreeuwtBootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:45:
is al gedaan.. breekt eerder dan eerst.. nog steeds beetje imba, maar ik zeg nix
FN heeft een cooldown, jeweets.RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:37:
Zeur niet, door Icelance en FN kon je iemand gewoon platnuken zonder dat hij iets kon doen.
En zover ik weet is er toen moord en brand geschreeuwd dat dat niet mocht, en zo zijn de Rogue's toen generfed
Anoniem: 208852
Ik moet zeggen, erg lekkere build imo.MaTr1x schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:53:
[...]
Ja dat ben ik met je eens w.b. shredding attacks en brutal impact, zeker i.c.m. met Sharpened Claws en Primal Fury, zeker lekker voor grinden. W.b. Thick Hide, ik heb dat eigenlijk nooit gebruikt, maar vanwege de aankomende nerf maar alvast gerespecced en dat nu wel genomen.
Ik zie jullie tevens Natural Shapeshifter nemen, ik heb dat ook eigenlijk altijd gehad en zoals ik zei nu dus gerespecced en het nu niet genomen en heb het totaal niet gemist. Van het weekend Old Hillsbrad, Shadow Labyrint, Black Morass en Arcatraz getanked en heb het totaal niet gemist. Tijdens het levellen komt het uiteraard wel van pas, aangezien je dan veel vaker shapeshift.
Dit is trouwens de built die ik nu gebruik: Klik
Heb nu ook drie punten in Primal Tenacity gedaan en dat is wel handig tijdens het tanken, ik zie nu dat veel party members in instances worden gefeared terwijl ik gewoon door kan blijven tanken
Time spend gaming is time spend well
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq