Het Grote World of Warcraft topic - Deel 107 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Rakkerzero schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:57:
ah ok.
Is er toevallig iets over bekend of Blizard nog plannen heeft met die Dwarven Airbase (oosten van Ironforge).
Naar mijn idee was dat de eerste plek waar Blizzard de gryphon rider wilde plaatsen, maar door tijdsnood (ofzo??) niet af kon maken daarom maar ff gauw een platform in het midden van ironforge gemaakt heeft en daar de gryphon rider geplaatst heeft.
Maar wellicht dat dit nog aanbod komt in vorm met de flying mount in azeroth :)
Dit zal nooit gebeuren omdat ze dan kompleet Azeroth opnieuw moeten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Nee ;)
Het verhoogt nog steeds je dodge parry en block ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Naja, dan maar hopen dat de eerste volgende expansion van WoW dat we die portals in azeroth kunnen gebruiken om zo Emerald Dream te bezoeken :P

edit: om ff dat rekensommetje van het getal hieronder ff af te maken:

als je 490 def hebt, dan zou je daar 19,6 parry/dogde/block van krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 12-03-2007 10:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203480

MantaMania schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:10:
[...]

Nee ;)
Het verhoogt nog steeds je dodge parry en block ;)
0.04 parry/dogde/block per defense punt om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 203480 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:11:
[...]

0.04 parry/dogde/block per defense punt om precies te zijn :)
ik zei niet dat het veel was ;) maar tis niet zo dat het niks meer uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

tis zo weinig dat het niet meer uitmaakt.. kan je beter gewoon je def op 490 houden en dan lekker +dodge + block of +parry gear zoeken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gisteren voor het eerst in tijden op pad geweest met een moonkin. Steamvaults en het ging lekker. 2 wipes, omdat we er allemaal nieuw waren. Leren en tweede poging succes.

Dat er nog steeds mensen zijn die hem afwijzen als ze horen dat hij balance specced is :( Die zijn echt niet met hun tijd (en TBC) mee gegaan. Ze doen nu echt damage en OOM is iets uit het verleden.

Ondertussen nog steeds nood heals, innervates, moonkin off-tanking (laat een mage dat maar eens doen :P ), battle res en druid buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
En we gaan verder praten in:

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 108

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:22

Snuffel

Vroem!

Dit weekend voor het eerst sinds tijden weer een een Guild Raid gehouden in DM :D
Aantal nieuwe mensen in het guild gekregen die graag willen levellen. Dus: met 10 man DM ingedoken.
7 minuten, alles clear :D Wat een lol!
Zijn er meteen maar een paar keer doorheen gesjeesd, zodat iedereen goede loot kon krijgen.
Blijft een mooi gezicht hoor, een grote groep mensen DM bestormen, en allerlei whispers krijgen van niet guildies die graag mee willen :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 07:33:
[...]

als je een 5 man party moet kiezen..

heb je dus

tank
healer
dan mage om te sheepen/int buff/vendor machine
liefst een paladin/shaman voor de buffs
dan een rogue/warlock/hunter om de laatste plek te vullen. gezien (sommige!!) hunters niet weten wat "pet controll" betekend, valt voor sommige de keuze af. rogue brengt puur dps, en een warlock heeft een anti-wipe stone (SS) en een stamina buff van 1000 hp... maak jij de keuze dan maar eens..
Tank: Warrior of Druid (nog niet veel goede paladin tanks gezien)
Healing: Priest, Resto shaman, Holy paladin of Resto druid
Crowd control: Mage, Warlock, Hunter of Druid
DPS: Rogue, Warrior, Mage, Druid, Shadow Priest, Warlock, Shaman, Hunter
DPS 2/multi roll: Rogue, Warrior, Mage, Druid, Shadow Priest, Warlock, Shaman, Hunter, paladin

En als ik dat probeer bij elkaar te krijgen liefst niet meer dan 1 per class, zodat alle drops goed gebruikt kunnen worden. En een goede hunter heeft wel degelijk zijn plek. Ice trap en frosttrap zijn prima CC, zeker nu ze ook in combat kunnen worden gelegd. Zoals altijd gaat het wel om een skilled persoon. Je hebt er prutsers bij. Maar die heb je niet alleen bij hunters. Alleen haal je prutsers met pets er sneller uit.

Ik heb zelf inmiddels een friendlist et mensen die ik graag ineen PuG zie. Houdt ik het bij die groep, bijna gegarandeerd succes. En daar zitten hele goede hunters tussen kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!